Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

O secundă şi şase zile

Atît le-a lipsit lui Gigi Becali şi Basarab Panduru pentru ca lucrurile să stea cu totul altfel

O secundă. Secunda în care, imediat după meci, Gigi Becali a intrat  la GSP TV şi a invocat impardonabilul afront pe care l-a […]

vineri, 18 septembrie 2009, 8:51

Atît le-a lipsit lui Gigi Becali şi Basarab Panduru pentru ca lucrurile să stea cu totul altfel

O secundă. Secunda în care, imediat după meci, Gigi Becali a intrat  la GSP TV şi a invocat impardonabilul afront pe care l-a suferit la pauză. De atunci a fost clar că Bergodi are zilele numărate. Pînă la urmă, deşi Radu Naum şi Cristi Geambaşu încercau să-l înmoaie pe finanţatorul de la miezul nopţii, n-a fost vorba de zile, ci de minute, pentru că sîngele lui Gigi fierbe mai repede ca apa. Că doar de-aia e patron, europarlamentar, machidon şi miliardar.

Dacă s-ar fi lipit de patron vreun miligram de eurodiplomaţie, acesta ar fi determinat îngroparea megaincidentului şi maxiafrontului. Ar fi spus că-l demite pe Cristiano pentru lipsă de rezultate, iar italianul ar fi trebuit să accepte hotărîrea. Cu tot lotul subţire (pe care italianul, fie vorba între noi, l-a acceptat) e greu să speri că vei continua atunci cînd tu faci un singur punct acasă din 9 posibile cu CFR, Dinamo şi Urziceni şi atunci cînd abia scoţi, cu chiu, cu vai, un amărî de 0-0 cu Tiraspol. La Steaua, la Lazio sau oriunde în lume, cînd ai astfel  de rezultate, dacă nu pleci tu singur, aştepţi să fii dat afară din clipă în clipă. Bergodi ar fi fost martirul totalitarismului becalian doar dacă după întîmplarea de la pauză ar fi determinat echipa să cîştige cu 3-0. Aşa, e numai unul dintre cei 11 antrenori care pleacă.

La  Panduru intervalul de timp e ceva mai larg de o secundă. Şase zile. Numit vinerea trecută, fostul decar s-a comportat elegant şi a apucat să spună că nu-i va urma lui Bergodi pe bancă.  Teoretic, dacă n-ar fi dat acea declaraţie, Basarab ar fi fost următorul antrenor al Stelei. S-a şi sperat în răzgîndirea sa, dar, aşa cum a venit vinerea trecută şi a spus pe faţă ce are de gînd să facă, tot aşa au rămas lucrurile şi în joia următoare.  Dacă ar mai fi tărăgănat cîteva zile numirea în postul de manager sportiv, probabil că acea întîrziere l-ar fi propulsat direct pe bancă. Iar el ar fi putut deveni, mai mult decît Stoichiţă, acel antrenor care să reuşească să conducă Steaua împăcînd în acelaşi timp loja, echipa şi peluza.

Cum se vede, uneori e bine să fii diplomat, iar alteori e bine să aştepţi. Nici lui Gigi Becali, nici lui Panduru n-ai cum să le ceri asta. Ei sînt aşa cum sînt, primul etichetat universal drept personaj negativ, al doilea om direct, care are acelaşi conţinut în guşă şi-n căpuşă. În faţa lor, Steaua! O echipă fără busolă, cu jucători relativi, luaţi cum s-a putut, şi un public pe care Panduru va trebui să-l readucă acolo de unde l-a gonit Becali. Grele vremuri, în care aproape că n-ai de ce să te mai duci la pauză, în vestiar. Nu prea ce să spui şi nici cui să spui!

Comentarii (57)Adaugă comentariu

romam (2 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:12

iar voua, presei, va lipseste cei 7 ani de-acasa, sunteti bucurosi ca iar s-a creeat o problema, acum aveti de lucru! Sport!? Cind mai aveti timp sa va mai pese de sport!? Becali a devenit sportul principal! curind o sa va plingeti ca nu e sport olimpic!

cristi p (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:24

Alin, hai sa fim seriosi cu lipsa de rezultate. Nu poti da afara antrenorii pe banda rulanta. Daca Becali nu s-ar trage din oi ar fi inteles ca locul lui nu era in vestiar. El a creat conflictul si asta si toate din trecut. Insa nu inteleg de ce Steaua nu se refuza. Pai daca nu se refuza, luati-o copii. La kilogram cu tot cu patronul. E delicioasa.

rb (6 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 21:35

iaca fleosc!! ce articol substantial! se vede treaba ca noua,romanilor,ne pute urat profesionalismul. altfel nu l-ai fi atacat pe bergodi. daca nu stiai,steaua e o echipa in reconstructie,cu o multime de tineri,nu poti cere rezultate imediat. iarasi,daca nu stiai,steaua era la pamant in era lacatus,si unde pui ca avea jucatori mai valorosi,nu pustanii de azi. insa e greu cu memoria asta,nu? ce sa-i faci,imbatranim….

acela (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:00

eu apreciez enorm discursul portofelelor cu ciocul mare, ca Becali, comic si distractiv pentru public, si de aceea si presa se da in vanturi dupa el, mai ales de cand este europortofel, dar e pacat ca Steaua e in mare criza de cand i-a venit Becali cu gura mare, banii si valizele (pardon, ca erau sacose). La Steaua e nevoie de un patron, ca antrenori nu poate pastra cu patronul actual.

Silver Bullet (3 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:19

Cu acest articol , ai reusit sa ma faci sa nu-ti mai citesc NICIODATA articolele tale ! Nu aveti pic de demnitate , doar becali , rating , dispret !
Pa

Radu (2 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:29

frate…vezi ca ti s-au aburit ochelarii… panduru stia de mult ca bergodi nu mai sta la steaua…. n-o sa faca mare lucru la steaua… la fel cu a venit si a plecat Ad Ilie care a fost de 10 ori mai curat si mai bine intentionat ca panduru…fara griji ca nici panduru nu prinde campionatul urmator…
continui sa sper si sa postez ca steaua va retrograda doar ca sa plece patronul….

ciu (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:30

nu stiu ce sa zic pentru ca in prima faza gigi a declarat ca nu e suparat ca nu l-a lasat bergodi sa vorbeasca dupa care au inceput intrebarile celor doi din studio de genul”si nu v-ati suparat?”,cupland rotitele responsabile cu paranoia a lui ala ca nici nu ii mai spun numele.
poate ma insel desi nu cred

Arnautovici (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:32

Un articol neserios care justifica actiunile incalificabile.
Imi pare rau ca te-am citit dupa 2 luni de abstinenta.

Bogdan (2 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:46

Sunt de acord cu articolul, cu un singur lucru nu sunt de acord – cand a declarat Bergodi ca e multumit de lot? ca l-a acceptat este o alta poveste – nu cred ca asta e o greseala a lui ca antrenor – ci era doar o provocare in plus ceea ce este necesar pentru un antrenor pentru a obtine rezultate – Petrescu are un lot mai slab ca al Stelei dar asta nu l-a facut sa se planga prin presa (ceea ce cred ca si Bergodi a facut) ca doar a invatat in Anglia meserie si a luat-o de jos-
Cred ca doar timpul si Nebunul de Becali l-au impiedicat pe Bergodi sa aiba rezultate bune. Apropo cat timp i-a trebuit lui Ferguson la Man chester sa castige primul titlu?

87 – locul 11
88 – locul 2
89- locul 11
……..
abia in 1993 a castigat primul campionat si e considerat cel mai bun antrenor din Anglia
eu as zice ca fraza asta „La Steaua, la Lazio sau oriunde în lume, cînd ai astfel de rezultate, dacă nu pleci tu singur, aştepţi să fii dat afară din clipă în clipă” este valabila doar in tarile ca ale noastre nicidecum in Italia si nicidecum pentru Lazio care in ultimii 20 de ani a avut 11 antrenori in care a trecut si prin momente bune si critice dpdv financiar

Din pacate lucrurile astea ne vor indeparta pe noi microbistii si mai mult de fotbalul romanesc care pur si simplu nu ne mai reprezinta, nu mai vad nici un club de fotbal, jucator sau antrenor care sa ne dea aceea speranta ca fotbalul e un joc pe care sa il iubim neconditionat si oricand; dar vom avea aceasta Fantastica Liga Campionilor in care putem vedea fotbal adevarat si circ putin nu fotbal de maidan si circ mult ca la noi

Vlad Iasi (2 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 22:56

A afirma ca exista o persoana care sa aplaneze conflictul peluzelor, pana la urma al tuturor celor care iubesc Steaua cu cel care a adus-o in starea asta e doar un mod de a incheia bombastic un paragraf gratuit. NU exista cale de impacare!
Domnule Buzarin, arta gazetareasca, talentul si cultura nu va pot descrie ceea ce simte un suporter cand echipa de suflet este supusa acestor perversiuni de un gigi becali. A comenta esenta unei probleme pe care NU o puteti intelege e doar o pierdere de timp atat pentru dumneavoastra cat si pentru noi!
Cu tot respectul pe care vi-l port, articolul de fata nu ne spune nimic nou, nimic deja stiu sub o alta forma, nimic altceva decat ca, in nimicimea noastra omeneasca, noi si dumneavoastra, avem o limita:
– dumneavoastra a intelegerii;
– noi a rabdarii!
„viata-n libertate ori mo.ar.te strigam toti!”

Ionut (4 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 23:17

Buzarine, inca o data dovedesti ca la fotbal nu te pricepi. Intelegi la fel de mult cat Becali. Daca ar fi fost lasat in pace sa-si rezolve problemele de la echipa, Bergodi ar fi facut din Steaua o echipa valoroasa. Anul asta trebuie sa formeze echipa. Nu poti sa-l iei pe Onicas de la echipa a 2-a si sa-l face peste noapte jucator mare, de baza. Dar daca nu intelegi ca in perioda asta pot sa apara si esecuri si schimbi antrenorul, nu rezolvi nimic. LA fel cum a venit, asa o sa plece si Stoichita…

oaia (1 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 23:19

Radu Naum şi Cristi Geambaşu nu au incercat sa-l inmoaie ci din contra, in goana lor pentru rating, l-au enervat si mai tare. rusine Gsp si mai ales naum ca va coborati atat de jos. macar o luna sa va pese cu adevarat de sport si nu de circari ca ciobanu, verii lui, mitica.

Roman paranoic (4 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 23:27

Domnule Buzarin, un nou articol excelent care va plaseaza desupra tutoror „colegilor” de breasla!

jiji (8 comentarii)  •  18 septembrie 2009, 23:34

Daca nu ar fi becali ati da faliment nu?

nd (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 0:10

@romam:”Cand mai aveti timp sa va pese de sport?! Becali a devenit sportul principal! Curand o sa va plangeti ca nu e sport olimpic”
EXCELENT!!!!
Echipele romanesti de fotbal participante in EL au avut niste rezultate frumoase aseara, dar cine are timp sa le mai observe (ca sa nu mai vorbim de felicitat), cand marele mahar din Pipera isi urla pe toate posturile tv „onoarea patata”.
Sa va fie rusine!

tavi_c (26 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 0:13

Partial de acord cu tine.Nu pot sa inghit ideea ca naum a incercat sa- si „imbuneze” seful. naum este de departe la gsptv .

realistu (6 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 0:27

Din cele 4 echipe romanesti care au debutat in Europa League, 3 (Dinamo , Timisoara si CFR) au avut rezultate bune spre foarte bune. Steaua a avut cel mai slab rezultat. Cu toate, subiectele despre Steaua si complexatul care o conduce ocupa 99% din subiecte. Concluzia logica este ca la voi „sport” = „Steaua”, ca urmare va sugerez adaptarea sloganului la „noua ne pasa de Steaua, poate prea mult”.

pepe2 (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 1:17

deja s-a spus: n-aveti Dumnezeu, dar aveti Becali! Oameni de paie.

radmos (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 1:39

just a scris cineva mai sus: ,,NOUA NE PASA DE STEAUA…NU POATE,CI SIGUR PREA MULT”

tatăl din ceruri (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 1:40

Becali a comis-o rău de tot de data asta. Îl vede Dumnezeu! 🙂

GatsbyPH (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 2:16

Domnule Buzarin,
Se pare ca ati uitat un verb in ultima fraza. „Nu prea AI (eventual stii) ce sa spui”…
Distinsii dvs. colegi de la GSP mai degraba l-au instigat pe Becali in timpul interventiei telefonice a europarlamentarului si patron de club in Ghencea.
Cristiano Bergodi ramane un antrenor valoros si a dovedit ca are si principii ce lipsesc mutor romani.
Cine a fost adevaratul perdant in acest circ mediatizat la extrem o sa vedeti din reactiile suporterilor stelisti si, mai ales, din evolutiile viitoare ale Stelei. Decizia lui Panduru de a refuza postul de antrenor dupa demiterea precipitata lui Bergodi a dovedit ca uneori „mamaliga poate exploda” (o sa intelegeti sintagma) si gestul lui de onoare a ramas si va ramane de exceptie pentru Liga lui Mitica, unde-ca sa-l parafrazez pe un mare Poet si el parlamentar-„avem de toate/ Si noroi si stele”). Numai bine !

Treadstone (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 2:59

sa nu uitam D-le Buzarin ca Steaua e in Europa datorita lui Bergodi, care a reusit cu Poli Iasi sa incurce Rapidul.un Rapid care venea dupa o victorie in Ghencea!!!fara Bergodi nu era Europa League ptr Steaua. dar ce repede se uita lucrurile bune. Bergodi a preluat o echipa de locul 6 care a mai pierdut un Goian, Radoi si Ogararu fara sa aduca nici un jucator de aceeasi valoare in schimb („multumita” patronului cu principii). Murinho daca ar veni si n-ar lua titlul cu lotul asta. cu toate astea Bergodi a facut o treba f buna. cele 4 meciuri de care amintesti au fost dominate de Steaua , doar nesansa si greselile individuale au facut ca rezultatele sa nu fie pozitive. Bergodi nu e de vina ca Ghionea nu poate sa alerge pe langa Kone si nu-l poate impinge de la spate sau ca Tatarusanu prinde muste la cornere. ziaristii ca tine nu au curajul sa ii spuna in fata omului de Neandhertal ca a depasit demult granitele normalului si ca ar trebui sa consulte un doctor. sa te crezi Mihai Viteazu’, razboinicul Luminii , Marele Urs, doctor in fotbal, doctor in drept, doctor psiholog si voi inca sa ii mai gasiti scuze ptr ca ciobanul sa vina in continuare la microfon e jenant. Bergodi n-a vrut sa fie o sluga(asa ca Argaseala) si sa ii cante in struna stapanului. pentru asta are respectul tuturor oamenilor civilizati si care nu sunt disperati dupa bani. putini ce-i drept dar sunt convins ca inca mai sunt!

Sergiu (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 3:01

Caderea lui Becali va fi caderea Stelei, care dupa rezultatele avute se duce la vale. Becali = Steaua, iar Steaua in genunchi va fi si Becali in genunchi, iar atunci o va vinde si vom scapa de el. Tot capitalul politic si social de care dispune Becali i-a fost de Steaua si de trecutul clubului pe care el si l-a asumat fara nici un merit.

Cine vorbea atat de mult de Becali inainte sa preia Steaua ? Nimeni. Cand Steaua era condusa de fratii Paunescu, acestia erau vedete, prezenti in toate stirile. Cine mai vorbeste de ei acum ? Nimeni. Doar rudele si cunoscutii. Asa va fi si cu Becali.

Fratii Paunescu au inceput sa se gandeasca la cedarea Stelei cand nu mai avea rezultate si nu se mai merita sa investeasca in club. Becali era unul din finantatorii Stelei, acum e unicul. Rezultatele Stelei incep sa nu se mai vada, echipa e in degringolada, iar Becali contribuie la asta nestiind in stupizenia lui ca isi pregateste singur spanzuratoarea. Si-o face si si-o va face cu mana lui. Nu trebuie sa-l elimine nimeni de la club. Va pleca singur. Nu o va ceda usor pentru reprezinta singura lui sursa de atentie in afara de fratii Camataru.

Buzarin ma numesc recunosc ca am gresit (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 4:02

Ce sa intampla bai Buzarine cu echipa aia de terminati ai lui Dinamo cum ii numeai tu care face numai aranjamente peste tot ca ori eu cred ca au inceput sa faca aranjemente si prin europa. Nu pot sa uit ca ai zis ca a facut aranjament cu Ceahlaul pe care i-am dominat si i-am batut fara drep de apel mai ales ca nu aveai nici o dovada dar nu te uit pana nu iti ceri scuze.

delaurentis (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 4:07

Concluzia e doar UNA: BECALI TREBUIE SA DISPARA DIN GHENCEA!

INDIFERENT CUM!

mihai-dudu (19 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 6:54

Domnule Buzarin,

Cine-l banuia domnule pe Panduru ca vrea sa-i ia locul lui Bergodi de a trebuit sa dea atitea declaratii pe aceasta tema fara sa-l intrebe nimeni. Eu cred ca din momentul in care a venit Panduru la Steaua lucrurile s-au stiut. Inca un semnal ca seva deja se rupsese la Steaua a fost decizia si declaratiile lui Bergodi din recenta pauza competitionala referitoare la faptul ca intentioneaza sa joace mult mai ofensiv. Panduru nu numai ca nu a fost corect deloc, ba mai mult, de fapt a fost un sarpe otravitor. Si mi-e scirba de lucruri de felul asta.
E drept ca in campionat Steaua lui Bergodi avea fluctuatii, dar echipa era intr-o perioada de cautare a stilului si a formulei de baza. Cred totusi ca Bergodi are capacitatea de a forma echipe.

ovidel (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 8:04

Am o problema cu legislatia poate ma lamuriti d-voastra.La o firma daca vine ITM-ul si ai un angajat fara acte iei amenzi serioase.Cum se poate sa spuna toti antrenorii Stelei cand vin, acum a zis si Stoichita, ca nu au nevoie de hartii?Exista legi prin care ei pot munci la negru fara contract?El a antrenat ieri Steaua dar a recunoscut ca nu are contract de munca.Acum pe bune pregatesc o sesizare fiindca legile sunt facute doar pt prosti ca mine, si o sa o trimit oriunde e nevoie pana sunt luati si barosanii la intrebari.Vor bani la buget?Sa mearga la Steaua sa vada ce face Stoichita acolo, cum lucreaza la negru!

dan c (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 9:31

mda! un articol slabut..

Aquadig (31 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 9:51

daca s-ar fi intamplat la dinamo… aruncai cu noroi pe toti peretii.. insa se intampla la steaua si atunci e poezie….

scarface (3 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:07

Am auzit ca la Stadionul Steaua, in lipsa lui Becali s-a aruncat cu rosii in ziaristi . Toti spun ca Becali este si o creatie a presei, numai voi, ziaristii continuati sa va inghesuiti sa-i inregistrati si redati prostiile. Jumatate din ziarul de azi este despre Becali. Daca pana si la stirile sportive TV se prezinta discursul lui Becali la Parlamentul Europei, ce sa mai vorbim de ziaristica sportiva??… Can-can, nu GSP!

bodo (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 10:55

naum si geambasu l-au dat afara pe bergodi.bravo

mihai-dudu (19 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:08

care e ideea?

mihai (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 13:11

ce-o mai fi si asta?

gigi (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 14:12

Daca nu a-ti stiut ca Becali tot ce a realizat in viata a realizat prin tepe si amenintari (asa a cumparat Pipera), inseamna ca nu cunoasteti nimic despre acest om. In ciuda faptului ca este semianalfabet este o persoana inteligenta si extrem de perversa. Eu zic sa-i multumim si d-lui BERGODI pentru incercarea sa de a crea ceva frumos, ceva occidental la Steaua si sa asteptam pana la Craciun al 13-lea antrenor + balciul aferent. Sau poate al 14-lea…

koradoo (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 15:17

Viata ne ofera cate o lectie apropape in fiecare zi: trebuie sa recunosc ca atunci cand acest personaj (gigi) a aparut in peisaj m-a fascinat prin carisma, independenta si …o oarecare aparenta de CARACTER, iar faptul ca parea a fi un MECENAT, imi intareau simpatia, chiar daca (virgula) carentele din educatia lui erau, oricum, evidente.
Departe de mine gandul de a fi avocatul oamenilor cu bani… nu am bani multi, nu pot sa stiu cum as gandi daca as fi in locul lor… Dar discutia de fata este mult peste fenomenul doar fotbalistic – este transcedentala… Prin virtutea serviciului, am cunoscut foarte multi oameni cu bani multi…de o modestie, o cinste si o verticalitate deosebita… oameni care erau MECENA in adevaratul sens al acestui minunat cuvant – fara a incerca sa-si faca vreun capital (de orice natura ar fi acesta) din faptele bune pe care le faceau – si faceau destule… Adevarul e ca si ei fac parte din istorie, iar in cele mai dese cazuri ei fac istoria… In privinta acestui personaj , trebuie sa recunosc, m-am inselat groaznic… Restul , foarte pe scurt, in teze si antiteze:
– trebuie sa plece din Ghencea, nu intrevad nici o alta solutie viabila.
– nu sunt stelist, nu tin cu nici o echipa din Romania (doar cu Nationala), nu sunt nascut in Romania (deci, nu am preferinte decat sa vad FOTBAL adevarat) – dar modul in care se distruge consecvent un nume greu e inadmisibil.
– inteleg ca pana la deontologia profesionala a gazetarilor romani mai e cale lunga.
– ii rog pe toti cei furiosi (asemeni mie) sa caute sa evite solutiile extreme (violente) – aceasta aparenta de democratie are, totusi, destule mecanisme pasnice de a inlatura un personaj nociv…
– poate ca Bergodi nu o fi cel mai mare antrenor – dar cu siguranta e „purtator de coloana” – nu merita un asemenea tratament, ca om si antrenor.
– Steaua are dreptul la un alt destin !!!

In aceste momente nu simt altceva …decat.. o profunda TRISTETE !

Monica Mihai (6 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 16:18

Daca se intampla la Dinamo, cred ca nu ii mai spalau toate apele de ceea ce comentai despre ei…

eu (5 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 18:27

si inca ceva:
in limbaj de business, ce a facut Becali se numeste micromanagement.
daca voi la GSP ati avea parte de asa ceva, poate ati reactiona ca Bergodi

Buzarin sunt recunosc ca am gresit (2 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:08

Ceahlaul sunt ciuca batailor numai Dinamo nu a putut sa ii bata si a aranjat meciul nu este asa domnu buzarin crezi ca te-am uitat

robert (1 comentarii)  •  19 septembrie 2009, 20:58

n-am vazut pe nimeni sa spuna ca vizita la pauza a lui becali a determinat rezultatul final; n-a remarcat nimeni ca trecusera vreo 20 minute pana la prima schimbare si steaua nu juca nmk; poate ii era frica sa nu castige echipa si ca n-are motiv sa-l mai dea afara

robert (1 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 1:23

pur si simplu se distrage atentia de la ce e important si anume ca si noi comentand ii acordam domnului becali inca un click si inca o pagina la propria lui persoana el a concediat antrenorul de la steaua pentru ca desi se auzea si vocea lui din cadrul clubului nu mai era doar a lui si preferat sa se renunte la persoana care ii afecta egoul creat cei drept din cauza ziaristilor sau mai degraba reporterilor din fata palatului sau care asteapta limuzina acestui domn oriunde se duce,dar pe de alta parte nemultumirea fata de gsptv poate fi foarte usor manifestata prin refuzul de a mai urmari postul.e o logica simpla care spune ca fara rating ori schimbi continutul ori renunti la program,dar sa revin singurul argument care poate fi valabil in discutia asta este ca domnul becali patron a concediat un angajat din cauza faptului ca ii acapara o parte din timpi lui de emisie si a vazut asta din titluri de genul : „steaua lui bergodi…”
dar buna referirea la ITM,bergodi se poate duce acolo sa afle daca astea sunt motive intemeiate,iar parerea mea este ca articolul este bun!
da totusi buna raaau referirea la itm!!!!!!
bravos

flaxx (3 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 11:21

d-le buzarin, stiti care este culmea concedierii la steaua?
gigi becali, antrenorul, demis de gigi becali, patronul!

Sotir Caranica (1 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 15:24

Ce vrei sa zici ma Buzarine prin „machidon”? ca e un alt factor ce il face asa temperamental? da tu stii ma ca Dumitru Bucsaru de la Urziceni e tot „machidon” (si patron si miliardar ca tot fie vorba)? Sa imi spui si mie de cate ori Bucsaru s-a certat cu cineva, de cate ori si-a criticat angajatii, public sau in privat, de cate ori a atacat pe cineva in public, de cate ori a raspuns atacurilor lansate de alte persoane si pana la urma de cate ori a aparut in presa? Ia raspunde-mi si mie.

Astea fiind spuse, daca voi, mass-media, nu l-ati fi promovat zilnic el nu ar mai fi fost nici europarlamentar, nici patron si nici miliardar.

corectorul (15 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 17:50

adica sa te abtii sa fii si diplomat? sau sa mai astepte o saptamana,iar apoi Pandi sa fie diplomat. Nu,nu e stilul lui. Deja ar fi sunat a reteta: 100g diplomat,100g indiferenta, 100g delasare,etc… Pune Gigi mana pe reteta si spune: Ceee,ba,asta-i branza la voi??!! Deranj mare la stana!

anakin (7 comentarii)  •  20 septembrie 2009, 22:32

bravo, aline!

arh. Gheorghe Petrescu (113 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 7:18

OK ARTICOLUL. STEAUA VA CADEA SI patronul EI O VA DA GRATIS. HAI STEAUA !

danutz (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 13:15

cred ca era Becali la Steaua sa incheiat Jiji i-ati oile si cara-te de la Steaua,ajunge,e suficient cat rau ai facut echipei

Bodo (2 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 13:44

Buzarine, steaua nu mai joaca nimic de 4 ani decand Olaroiu si-a vandut echipa ca sa preia steaua si oierul patron alerga cu sacose de bani prin parcari. Hemoragia a inceput atunci au castigat 2 campionate prin furt. Ma-ntelegi?

costel (7 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 15:05

Te rugam din suflet sa scrii ceva de Dinamo cu riscul de a rupe pixul! :))))

lulu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 16:33

NOI ROMANI NU AM INVATAT INCA CA NUMAI REZULTATELE TE TIN
MAI OAMENILOR STEAUA NICI CA JOC NU A MERS CU BERGODI GIGI A SPUS CLAR POTI SA NU AI REZULTATE DAR MACAR JOCUL SA MEARGA
FACETI SI VOI O COMPARATIE CUM A JUCAT NICOLITA LA MEDIAS SI CUM A JUCAT CU SERIF SI ASTA SPUNE TOTUL NICI MACAR NU PUTETI DA VINA PE GIGI CACI EL TINE CU NICOLITA

Nasti (1 comentarii)  •  21 septembrie 2009, 17:23

Acest articol nu este rezultatul evenimentelor din ultima perioadă de la clubul de fotbal Steaua Bucureşti. De fapt ceea ce se întâmplă acolo are o pondere nesemnificativă comparativ cu ce se întâmplă la scară naţională. Becalizarea României? Ei bine, nu ştiu. Cert este că unul din doi români se identifică în proporţie covârşitoare cu acest personaj. Românul investeşte mai mult în imagine decât în viitorul propriu sau al familiei din care face parte.
Având profilul lui becali, se naşte întrebarea: dacă şi cum poate fi eliminat din viaţa cotidiană? Eliminat nu va fi niciodată, pentru că de multe ori preferă să ramână în cercul lui incult împreună cu lăudătorii lui de aceeaşi natură. Pentru restrângerea numarului de becali, singurele soluţii sunt radicale: pedepsirea în primul rând, sau ignorarea în al doilea rând. Din pedeapsă, becali nu va întelege nimic, se va considera persecutat, va ţipa în gura mare faptul că i se face o nedreptate. Dar dacă va fi ignorat, va suferi în sine, va încerca să iasă şi mai mult în evidenţă şi până la urmă va sfârşi ca un anonim ce este, neavând parte de publicitate. Va vedea că bunul simţ este necesar pentru a convieţui într-o comunitate şi va avea de ales între a sta ascuns şi a se alinia la mersul societăţii.
Totuşi, sunteţi în stare să îl ignoraţi pe becali???

Pentru o Românie fără Becali şi fără becali!

Comentează