Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Ascultaţi-l pe Dinu!

Poate fi vocea lui Dinamo, cu condiţia să vorbească mai des

Cînd a auzit că jucătorilor le e frică de tribună, pe Mister l-a umflat rîsul. De cîţiva ani tot rîde trist şi pe înfundate. Ca să nu-l audă nimeni, […]

marți, 15 septembrie 2009, 6:26

Poate fi vocea lui Dinamo, cu condiţia să vorbească mai des

Cînd a auzit că jucătorilor le e frică de tribună, pe Mister l-a umflat rîsul. De cîţiva ani tot rîde trist şi pe înfundate. Ca să nu-l audă nimeni, se ascunde între coperţile volumelor sale, pe care le scoate febril, unul pe an, ca un romancier grăbit de vremuri.

Vocea sa ar trebui să fie prima, dar nu e. Stă ascuns în spatele acţionarilor care pe vremuri îi cărau costumul la maşină şi acum îl ţin de formă, la adăpostul unei simbrii îndestulătoare şi al unei tăceri impuse şi uneori autoimpuse.

Cînd vorbeşte, are şi ceva de spus. Că la Liberec a fost o minune. Că minunile se întîmplă o dată la 60-70 de ani. Că în avion zburau de colo-colo grămăjoare cu premii consistente. Că locul minunilor trebuie să fie luat de muncă şi de gîndire. Că după miracole trebuie să treci pe la biserică, să-i mulţumeşti lui Dumnezeu şi apoi să treci la treabă.  Că nu poţi să te plîngi de presiunea publicului atunci cînd ai, cu Galaţiul, 3.000 de oameni în tribună.

Ascultaţi-l pe Dinu cînd vorbeşte despre tribună! Acum aproape 40 de ani, la Copenhaga, la începutul meciului, a luat un adversar pe sus. A intrat bărbăteşte, pentru cei mai tineri cam cum o făcea Mirel Rădoi, înainte să-l topească soarele deşertului. 90 de minute publicul danez l-a huiduit, iar în acel cor viking zgomotos Dinu a făcut unul dintre meciurile sale de referinţă la naţională. Peste alţi ani, cînd Dinamo pierdea cu 2-0 în faţa lui Aston Villa, iar ziarele titrau „Lecţia de engleză”, Dinu a fost singurul care i-a aplaudat pe cei 80.000 de pe 23 August. La şuetele care-i plac atît de mult, povesteşte cum a simţit el ceva trist în acele aplauze, venite ca pentru un gladiator bătrîn şi respectabil, dar neputincios. Şi cum, la puţin timp după aceea, a luat hotărîrea să se lase de fotbal.

Ascultaţi-l pe Dinu şi cînd vorbeşte despre banderolă! La Dinamo a luat-o de la Nelu Nunweiller şi a cărat-o 12 ani, pînă i-a lăsat-o lui Ţeţe Moraru. La naţională a împărţit-o cu Lucescu şi acum o admiră cum trece de pe un braţ pe altul, de la mesean la mesean! Banderola lui era groasă, roşie, făcîndu-l impunător celor din subordine, care se mai numeau din cînd în cînd Dumitrache, Radu Nunweiller, Dudu, sau, la naţională, Dobrin, Dumitru, Iordănescu.

Şi ascultaţi-l şi cînd vorbeşte de miracole. A trăit unul, cu Foresta, în sens invers celui de la Liberec, care a generat teancurile de bancnote zburătoare. Cu două luni înainte de acel nebun 4-5 murise Hîldan. De atunci, Dinu poartă barbă, care între timp i-a albit. Ascultaţi-l, măcar aşa, ca pe cel mai vîrstnic şi mai înţelept dintre voi!
 

Comentarii (73)Adaugă comentariu

SG (70 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 18:52

De obicei nu imi place ce scrii dar de data asta recunosc ca e un articol foarte reusit. Ai pus punctul pe i.

1q (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 18:55

il ascultam, cu conditia sa nu mai spuna ”engleji” si sa inteleaga ca fortuit inseamna intamplator,nu fortat.

Sire (4 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 18:59

da, frumos…sper ca citesc si „ultrasii” de 14 ani din tribune…

adrianovici (2 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:15

imi esti f antipatic, mister Buzarin, insa de data asta te felicit pt articol!Frumos!

Bula (11 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:20

Dinu e intre timp singurul care mai stie cine e Dinamo! Nu s-a bagat in politica sau in afaceri pt. ca va ramine un om de fotbal! Multi il injura -la fel ca si pe Lucescu- pe baza zvonurilor si birfelor care tin loc de adevar in Romania de azi! Ca Dobrin a fost marginalizat la nationala samd! Ar fi bine ca Dinu sa apara mai des pe sticla, mai des ca JJ Becali si ai lui! El stie cel putin despre ce vorbeste si ce zice!

Stefan Miles (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:22

Mda…nu l-am suportat niciodata,sincer fiind,din pricina caracterului(sau a lipsei lui), dar imi place articolul.
k-lumea!

TT (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:22

Il ascultam, dar nu cand minte! La Dinamo nu s-a incasat NICI UN LEU din celebra prima promisa dupa calificare. Sunteti cel mai tare ziar de sport din Romania, aveti surse in vestiarul dinamovist, de ce nu spuneti si chestia asta? E normal ca Borcea sa apara ore intregi pe TV si sa MINTA cu nerusinare ca a dat primele si la Dinamo sunt jucatori care nu si-au luat banii de 5 (cinci) luni??? De ce nu scrieti de ce a plecat Lobont cu adevarat? Pt. ca avea restante salariale de o jumatate de an!!! La fel se intampla cu Bratu, care poate fi jucator liber oricand si exemplele pot continua. Nu mai colportati minciunile sfruntate ale conducatorilor de club si altor administratori delegati pentru ca va patati numele si este pacat! Faceti anchete reale, corecte, pertinente si veti vedea ca lumea va va respecta mai mult si va va da creditul pe care il meritati.

Hades_OR (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:27

D-le Buzarin, pentru prima data citesc un articol scris de tine fara ura si fara partinire, asa cum trebuie scris un articol despre un subiect din sport. Nu ascund faptul, la fel ca si „adrianovici”, ca la un moment dat am ajuns sa nu te mai sufar si sa fac „alergie” la orice aparitie sau scriere a ta, dar, dupa cum ai scris articolul asta, rezulta ca totusi ai (dar numai cand vrei!) inteligenta, un bun simt al masurii si, inainte de toate, calitati reale de ziarist sportiv! Felicitari si, de se poate si nu apar interese obscure, la cat mai multe articole in spiritul prezentului!

DanAdrian (3 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 19:50

Frumos articolul, despre o legenda a clubului Dinamo, un om. Si daca tot suntem la aduceri aminte, pentru „adevaratii suporteri”, pe cand DVD-ul cu Dinamo-Slovan? Sau asta nu intra la capitolul miracole? Atunci, sa scoateti un DVD cu lucruri obisnuite in Romania.

beca gigi (24 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 20:05

Domnule Buzarin,
Articolul era minunat daca nu ati fi facut afirmatia ca Dinu a carat banderola 12 ani.. Ii era greu? A purtat-o in scarba? Domnule Buzarin, atentie la figurile de stil, daca ati vrut sa folositi o figura de stil, desi eu cred ca v-a scapat in goana condeiului.

codruttzz (2 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 20:21

frumos scris! felicitari!

e pacat ca nu toata lumea a inteles pe deplin nici macar evidentul din acest text!

La Dinamo, asa cum sunt actionarii, asa sunt si suporterii si jucatorii. toti se cearta intre ei pentru ceva…se acuza, se injura! Dinu vorbeste rar pentru ca e mult prea intelept pentru generatia de azi…si cand vede ca ale sale cuvinte nu sunt nici macar ascultate pana la capat….se refugieaza in romanele lui si isi intoarce spatele.

ionelus (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 20:34

Dinu se crede superior tuturor. In viziunea lui exista doar el si restul lumii. Cu tot respectul pt.dl.Buzarin vorbim despre un caracter bascalios, infect si vindicativ. Daca are merite ca fotbalist, nu acelasi lucru se poate spune despre cariera de antrenor. In rest de „mistocari” nu cred ca duce lipsa Romania. S-auzim de bine!

cypy (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 20:50

bravo domnule buzarim va apreciez ca spuneti lucrurile pe fata asa cum ati facuto si dupa meciul cu piartra neamt chiar daca sint stelist imi place cind cineva vorbeste fromos despre oameni care chiar au facut ceva pentru fotbalul romanesc.

cioaca (4 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 20:53

ma distreaza cei care nu il suporta pe Cornel Dinu pentru ca vorbeste elevat. fratilor, va dati seama cat de inferiori va face sa pareti chestia asta?

in rest, ce sa zic.. nu ma asteptam ca buzarin sa scrie un asemenea articol. Cornel Dinu este un simbol al nostru si ne mandrim cu el. restul pot sa-l venereze pe jiji

Cretzu (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 21:21

Felicitari Dl. Buzarin!
Cornel Dinu – un simbol alb-rosu, un caine adevarat nu metiss ca cei care acum se bat cu pumnul in piept dar ar pleca in China sau Rusia pentru 10.000 $ in plus si s-ar intoarce la steaua dupa aceea!!!
Un mare caracter, asa cum este dansul mai poet si caterincos!!!

gabriel (4 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 21:45

Desi sunt unul din sustinatorii ideii „dinamo trebuie desfiintat” totusi cativa din fostii jucatori fac o exceptie: Dinu si Lucescu. Doi oameni cu mult peste IQ-ul mediu al licentiatilor, oameni culti, inteligenti care vorbesc numai atunci cand au ceva sa spuna. Si atunci acel ceva capata caracter pertinent! Clar, la obiect si care ca orice adevar, supara! Si supara al naibii! Ghinionul lui Dinu este ca nu poate fi obiectiv inteles de neamu’ lui manivela, neamu’ lui mistrie si neamu’ lui Ion TeLeaga (care in afara de bla-bla pcr si ceausescu n-a invatat nimic niciodata!). Astia nu se vor ridica la nivelul lui Dinu nici daca ar mai trai inca noua vieti (ca pisica). Sincer imi pare rau de pozitia lui Dinu care asa cum a fost si ca jucator, este un iremediabil sufletist fata de clubul pe care l-a servit si la bine si la rau!

canerosso (1 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 21:52

Felicitari Dl. Buzarin…comentariile nu-si au rostul…stim cu totii ce inseamna Dinu pentru Dinamo. Daca Dinamo are 2 caini piept e si datorita lui Dinu. Cred ca ar trebui sa jucam doar cu unul, celalalt s-a dus de ceva ani…exact, de Haldan era vorba…

cristi p (3 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 22:26

Aha, deci se poate. N-am crezut ca pot vedea pe un site sportiv numai comentarii pertinente, de bun simt. Numai astfel de articole vor putea aduce oamenii in tribune si comportamentul lor se va schimba cit de cit. Dar cu parere de rau remarc ca sunt din ce in ce mai putini veniti „din iarba” despre care se va putea scrie asa frumos. Eu sunt dinamovist, nu-mi place ce vad acum la Dinamo, dar orice as face tot dinamovist am sa ramin. Asa cum orice stelist nu va deveni dinamovist din cauza lui Becali.Dar am sa am tot respectul pentru cei care au jucat fotbal de exemplu la Steaua (Iordanescu, Boloni,Hagi, etc). Sper ca si generatiile care vin sa poate savura si ei fotbalul care l-au jucat in trecut cei de la Dinamo, Steaua si Craiova.Acum insa nu e cazul. E mult circ si putin, foarte putin fotbal.

Alex (87 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 22:57

D-le Buzarin,Dinu si-a lasat barba dupa accidentul de masina suferit in Italia cand a suferit arsuri majore.Atunci a murit Albanezul sotul actualei sotii a lui Mircea Sandu.

Claudiu (5 comentarii)  •  15 septembrie 2009, 23:23

Tin cu Craiova pana la moarte, insa il respect pe Dinu ca om de fotbal, pentru loialitatea de care a dat dovada, pentru ce a facut in fotbalul romanesc, pentru verb. Cred ca toti suporterii din Romania trebuie sa duca crucea asta a conducatorilor care sunt in fruntea unor cluburi, si care fac trecutul de ras. Mititelu, Becali, Borcea sunt toti o apa si-un pamant.

doru (4 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 0:07

Multa lume apreciaza vasta cultura a domnului Dinu, poate si deoarece, in momentul in care foloseste acele cuvinte apartinand unui tip elevat, ele nu sunt intelese si dau impresia de eleganta in exprimare. Sunt de acord cu valoarea domnului Dinu ca fotbalist, pot fi de acord cu faptul ca este mult mai citit decat majoritatea „oamenilor de si din fotbal” insa nu sunt de acord cu faptul ca este un „maestru al cuvintelor” deoarece intamplator cunosc destul de bine gramatica si literatura romana si face si dansul o multitudine de greseli si confuzii. Spunea cineva intr-unul dintre comentariile postate ca de mistocari este plina tara. De acord, insa, este mare diferenta intre un misto ieftin de mahala si o intepatura fina in stilul epigramistilor de alta data. Alaturi de domnul Dinu doar domnul Mihai Stoica mai poate concura la acest capitol si modul lor de a contracara atacurile verbale denota inteligenta. Amintiti-va de propozitia „gratarul sfaraie mult mai frumos fara personaje ca <>. Geniala!

Steaua (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 0:13

Felicitari domnule Buzarin ! Uite ce articol frumos poti sa scrii cand vrei ! Dinu este un urias nu numai pt Dinamo ci pt tot fotbalul romanesc!

PS: Cei care nu il suporta pe Dinu pt ca vorbeste elegant………..asta e diferenta intre voi si el! Intelegeti?

PS2: Forta Steaua !

MIKI II (3 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 0:16

DINU A FOST UN MARE JUCATOR. POATE CA AR FI DAT REZULTATE SI CA ANTRENOR. A PREFERAT SA INTRE IN ADMINISTRATIA CLUBULUI. NU E NIMIC GRAV IN ACEASTA MISCARE, GRAV ESTE CA NU A STIUT SA-SI EVALUEZE OAMNEII CU CARE O SA LUCREZE. UN OM DE FOTBAL CA EL CUM PUTEA SA CREADA CA TREBURILE VOR MERGE STRUNA ALATURI DE BORCE, TURCU, BADEA, NETOIU, FRATII BECALI & CO. OAMENI PUSI PE CAPATUIALA SI CARE NU AU NIMIC COMUN CU FOTBALUL. DINU NU ERA OBLIGAT SA TINA SPATELE ACESTOR INDIVIZI, ORI II RADEA LA GIOALE, ORI ISI LUA PALARIA SI PLECA. SUNT CONVINS CA NU MUREA DE FOAME.

dani (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 0:20

sunt stelist si’l apreciez pe dinu pentru ce a facut pentru fotbalul romanesc si pentru decenta cu care inca suporta prostiile celor de la dinamo..
ma intreb cum oare arata o discutie de 5 minute dinu – borcea ??? ce ar putea sa spuna borcea , ce subiecte comune ar avea la o cafea …??? ( sau poate nu cafea , ca borcica e cu inima…)
… iar multe lucruri despre shakira si butelii si haine de cocalari nu cred ca stie dinu…il lasa sa vb singur , doar il aproba , nu???;)

hasu (3 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 0:32

L-am admirat din copilarie.Chiar si atunci cind batea cimpii.Felul in care o spunea era un deliciu.IAR IN TEREN CHIAR CIND TRECEA MINGEA, NU TRECEA OMUL-LA SACRIFICIU.Mare jucator!

moartealba (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 1:08

Maxim RESPECT Cornel Dinu! Fortza Dinamo!

marius s.galati-DINAMOVISTUL (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 1:28

Ma intreb cate procente trebuiesc puse in spinarea domnului Dinu………….pentru indepartarea lui Rednic!Pentru ca ,in conditiile in care „STRAMBUL” nu este un superantrenor,REDNIC este mult mai bun decat Ando,muuuuuuuuuult mai bun decat Bonetti(nu cred ca il va prinde revelionul la Dinamo). Ar fi fost bine sa i se asigure mana forte hunedoreanului,ar fi fost perfect daca actionarii le-ar fi comunicat jucatorilor ca sunt OBLIGATI ,printr-un regulament de ordine interioara ,de a face antrenamente istovitoare (si asta nu ar fi fost ideea antrenorului!),ar fi fost genial daca i s-ar fi speculat dorinta de revansa a lui REDNIC!Nici Alex Ferguson nu ar fi facut anul trecut performanta la Dinamo,daca ultimul ar fi ridicat putin stacheta la antrenamente:cu siguranta ar fi fost BATUT (la propriu)de Lobont(cel cu ochelari de soare la pregatire),de Tamas,de Zicu,de Mitea,de Moti,de Cristea,de Niculescu……………………………….Domnule Dinu,va consider si pe dumneavoastra VINOVAT de alungarea lui Rednic!l Stiu ca vreti sa aveti o putere de decizie mai mare la pregatirea/formarea/recompensarea echipei………………….prin intermediul lui Ion Marin!Dumnezeu sa ajute clubul Dinamo,iar banii pe care-i primeste d-l Dinu(cat am tinut la el in trecut!)sa fie transformati in idei bune……………sau sa impiedice plecarea unor pusti de la Dinamo( cu tot cu antrenorul lor) la Steaua!

emil (4 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 8:10

:)) … Imi place fotbalul.. Dar ala cu oameni e naspa. E mai naspa decat un meci de la „FIFA doua mii-nu-stiu-cat”. :)) E mai misto sa ai butoane pt fiecare jucator.. Si dupa ce inchid netu’,nici unu’ nu pleca la baut.Si nici unu nu-si lasa potenta prin vreun asternut …. „la drum de seara”.
„… venite ca pentru un gladiator bătrîn şi respectabil,….”
Am tastat pe gugal sa vad definitia gladiatorului… Gata! Stiu !.. E si joc,si film…
… Cum ? Dl. Dinu e de parere ca spiritul gladiatorului il pot afla doar cu ochii mintii citind si „Quo Vadis” ?..ihi…
Si ca fotbalul e fenomen social bazat pe interactiunea intre oameni,talent nativ,subordonarea muncii in echipa,daruire si strategie…
Cum?Multe lucruri le pot afla din chestiile alea prafuite cu miros ciudat ce ar trebui sa fie pe rafturile unde troneaza bibelorile lui mama, mileurile si combina muzicala ?..
Bre nea’ Dinule! Lasa-ne in pace ca noi suntem cu ochii pe gard ! .. ca altii pe butelie.Oare,cine da semnalu’?
Chiar asa…: quo vadis ?

Na-Gi (10 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 8:16

Imi permit sa mai adaug ceva esential, domnul Dinu este absolvent de „Drept”, spunandu-i-se „Procurorul”.
Mai mult, atata vreme cat a scris si scrie carti cred ca este inutil sa vorbim de gramatica, oricat am vrea sa-l criticam, dimpotriva trebuie apreciat mai mult, stiut fiind multi dintre fotbalisti (sau fosti fotbalisti) nu sunt in stare nici macar sa se exprime.

Viviro (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:02

D-l Dinu este un intelectual al fotbalului.Printre putinii din fotbal care vorbeste corect româneste.Mare „greseala”printre mascaricii manelizati si agramati ,care se simt scuipati în obraz când cineva face corect acordul între subiect si predicat!Nu te lasa,Cornele***

bentu 3 (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:22

Un asemenea Presedinte de Federatie ne-ar trebui
Inteligent, corect, bun cunoscator al fenomenului fodbal,vorbitor si de vreo 2-3 limbi str[ine.
Dsemenea valori are nevoie conducerea fotbalului romanesc si dece nu Romania!

speedofmind (11 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:23

Dinu-Procuroru si Marin-Sapaliga sunt cei doi caini emblematici (adica de pe emblema, pentru suporteri … ). Aceeasi tehnica, acelasi „respect” pentru sport si fair-play … Dinu era violent dar Marin era eficient: unde punea talpa aveau de lucru ortopezii! De ce nu scoateti un dvd si cu juniorii scosi cu targa din teren de astia doi?

mozacu (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 9:56

Domnule Buzarin, va rog nu mai scrieti de Dinamo sau oameni din istoria clubului, ati terfelit clubul in noroi dupa turul cu liberec, asa ca lasati-ne, chiar nu ne mai intereseaza parerile dumneavoastra despre acest club.
Scrieti de alte echipe, aveti bunul simt si uitati de echipa dinamo, suporterii dinamovisti adevarati nu va vor ierta niciodata pentru cele scrise dupa meciul de la bucuresti cu liberec.

King Julian (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:01

Am un mare respect pt Dl Dinu, si asa ar trebui sa aiba fiecare om care mai urmareste sia urmarit fenomenul fotbal. Unii spun ca se crede superior. Nu se crede, CHIAR ESTE !!!

cristi (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:08

pacat ca sunt oameni ca borcea si turcu la dinamo.dinu e un urias.dar e vinovat ca \sta mereu in umbra.de ce-i lasa pe mascaricii astia care atrag numai antipatii de la toata suflarea fotbalistica sa faca showurile astea de care ne-am saturat toti?afara cu borcea si restul actionarilor de la dinamo!ne fac istoria si imaginea de ras!fz dinamo!!!!!

silicon (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 10:11

Nu e totul alb-negru in viata, din fericire. Dinu nu e nici chiar asa cum il albiti aici, are si el destule pe capul lui (tupeu, aroganta, batut apa in piua folosind citate si expresii de multe ori aberante, bune de bula din Catavanecu, betii la volan, alte cele).

Dar ce e al lui e al lui si a ramas deoparte. Eu sunt craiovean si tin cu Stiinta de un milion de ani. Oblemenco, marele nostru atacant, a fost intrebat cam ce jucatori romani admira prin anii 70. Pe langa jucatori extraordinari tehnic, precum Dobrin sau Dumitrache, a mai zis si Dinu. „Dinu?? s-a mirat reporterul”. As vrea sa am si eu cainosenia lui in joc, a raspuns Oblemenco..

Asta face diferenta pana la urma in teren, asa se alege si capitanul de echipa. Ce e acum la Dinamo pare o chermeza nesfarsita, de unde naiba sa mai iasa asa jucatori?

Chris (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 11:51

Bine Aline! Vad ca poti sa scrii critic despre Dinamo, fara a cadea in ura. E un bun inceput!

Agamitza (17 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 12:14

Plang dinamovistii ca Dinomo are conducatori ca Badea-Dinca, Borcea sau Turcu. Pai atat merita. Un club care prin anii ’50 isi antrena „boxerii” batand detinutii politici nu merita altceva. Daca Dinu crede ca e altceva decat „conducatorii” lui Dinamo ar trebui sa plece. Daca nu pleaca inseamna ca e deacord cu ei. E simplu.

johntheace (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 12:54

Foarte frumos ati scris. Si foarte adevarat. Intradevar, un adevarat lord al fotbalului romanesc; si un om cult, calculat, echilibrat asa cum a fost si ca jucator. Un adevarat suflet de roman.
Cat despre dl Buzarin: are tot dreptul sa critice cind este cazul si sa elogieze atunci cind trebuie.
Presa este singurul nostru sprijin adevarat in aceasta tara plina de corupti si de oameni de nimic.
Dati-i inainte D-le Buzarin ca-i ziceti bine. Am un mare respect fata de dvs.

gigi (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 13:20

DINU=Un mare si ADEVARAT ROMAN,asa ca luati lectii si invatati cu totii,uitativa mai mult la calitati si lasati la o parte defectele, asa cum suntem noi ROMANII obisnuiti.

mbebe (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 13:29

bine scris ,mare fotbalist ,o fi avut si unele greseli ca tot omul dar ca fotbalist poate fi un bun exemplu pentru multi jucatori ,repet jucatori din ziua de azi ca multora ne este foarte greu sa -i numim fotbalisti .

Mihai (2 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 13:31

Dar totuşi, cine e pe primu- loc?

odyn (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 15:08

mda, mare om , mare carcater , mare roman , un adevarat lord al fotblalului romanesc , mai ales cand omoara pe trecerea de pietoni si scapa cu basma curata .. ****

durden (126 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 15:27

foarte bun articolul,aline.in general nu-mi plac articolele tale,dar de data asta ai dat lovitura!Bravo!

jan (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:03

Dinu intradevar a fost un mare fotbalist nu atat de talentat dar cu o vointa si un spirit de sacrificiu pe care astazi parca partial il are doar Nicolita, care din pacate nu are mintea si capul „Procurorului”.
L-am urmarit in multe meciuri la Dinamo si la nationala si vorbesc in cunostinta de cauza.Din pacate orgoliul si uneori incapatnarea la facut sa nu obtina aceleasi rezultate si ca antrenor.Cred ca intradevar poate sa ajute mai mult echipa prin implcarea sa in problemele tehnice ale clubului si selectia fotbalistilor ce urmeaza a fi trnsferati

virgil (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:33

Nu stiu de ce d-le Buzarin mie imi erati antipatic,dar vreau sa va marturisesc ca m-ati uns la inima cu acest articol BRAVO ! FELICITARI ! si la cat mai multe
P.S. Am spus -IMI ERATI-se schimba vremurile dar oamenii

ockiu (18 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:41

vorba ta alin – pacat ca vorbeste atat de putin.

p.s. bine el nici nu se baga`n seama sa intre in direct la televiziuni, mai mult – nu mereu intra in direct sa-si spuna pararea – asta comparativ cu altii care mai au nitel si muta studioul pe proprietatea lor …

gilos (9 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 16:45

Ai dreptate, Aline. Nu prea imi plave cum scrii, dar azi ai nimerit-o.
Dinu este altceva. Stie fotbal, stie sa vorbeasca, e cult…este cu cateva clase peste Borcea, Turcu, Becali sau Mititelu…
Din pacate, nu i se acorda importanta pe care ar merta-o.

byo (1 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 18:10

frumos articol, felicitari

ciine (11 comentarii)  •  16 septembrie 2009, 19:28

D-le Buzarin esti ultimul om care poti scrie obiectiv despre Dinamo si mai ales despre monstri sacri ca Dinu. Diferenta dintre mine si tine este ca eu l-am vazut cind a luat banderola de la Nunweiler III, l-am vazut inca de la primul meci jucat la dinamo prin 1966 toamna intr-un meci jucat pe Dinamo l-a inlocuit pe la mijlocul reprizei a doua pe un alt mare fotbalist V.Ghergheli si atunci am fost revoltat cum de il inlocuieste pe „omul cu rucsacul” cum era poreclit Ghergheli. Nu aveam sa stiu ca va ajunge cel mai mare si mai dinamovist jucator pe care l-am vazut eu jucind. Stii ce reprezinta cei doi ciini de pe sigla? Dinu si Nunweiler III cei mai mari dinamovisti din istoria clubului. Poate doar Hildan i-ar fi ajuns daca mai traia. Asa ca lasa ironiile subtiri la adresa lui Dinu. Esti antidinamovist rau si nu poti fi obiectiv niciodata. Ocoleste subiectele cu dinamo ca nu iti ies.

Comentează