Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

O ramă pentru derby

În sfîrşit, românii au văzut un meci de calitate: Steaua-CFR

Campionatul e teritoriul în care toată lumea se apără. Vine Fane Stoica pe Dinamo, speculează şi ia trei puncte. Campioana bate Rapidul după ce scoate de două ori, în finalul […]

luni, 10 august 2009, 5:14

În sfîrşit, românii au văzut un meci de calitate: Steaua-CFR

Campionatul e teritoriul în care toată lumea se apără. Vine Fane Stoica pe Dinamo, speculează şi ia trei puncte. Campioana bate Rapidul după ce scoate de două ori, în finalul meciului, mingea de pe linia porţii. Cîrţu bagă măcar ţeava de eşapament a autobuzului în poartă şi ia trei puncte Vasluiului. Ceahlăul intră cu două autobaze în teren şi scoate egal la Galaţi. E ţara apărărilor, e ţara lipsei de veleităţi şi de curaj, e ţara înghesuielii, unde unii joacă şi pierd, alţii bubuie şi se aleg cu puncte.

Steaua-CFR merită pus deoparte pentru că a fost altfel. Pentru că nimeni n-a venit să se zidească pe sine însuşi în pereţi, ca să reziste mînăstirea. Steaua şi CFR sînt echipe bune, cu antrenori buni (o vreme am crezut că Antonio Conceicao nu poate fi decît matroz pe corăbiile lui Magellan, dar a dovedit că are calităţi de căpitan) şi au jucători buni. Yssouf Kone e omul capabil să preia perfect o minge venită de la 40 de metri, Peralta are momente de decar veritabil, deşi pe spate poartă 8, Dubarbier sprintează mereu, Mara dă bine în minge şi e capabil să bată corner direct pe capul lui Dario Flores. Surdu şi Stancu aproape că încep să se scrie împreună, fără pauză, Kapetanos e vîrf adevărat inclusiv în accepţiunea lui Gigi Becali, Onicaş creşte, Golanski aduce echilibru într-o apărare încă bulversată de plecarea lui Goian.

Un meci bun e atunci cînd ambele echipe joacă. CFR a dat gol în minutul 3, dar n-a început să bubuie mingile, patent Florin Marin la Galaţi. Steaua a venit mereu din urmă, şi la 1-1, şi la 2-2, a avut energia tinerească de a se ataca o echipă matură, funcţională şi în lipsa turnurilor Dani şi Cadu şi a semiuşorului Culio, care sigur ar fi avut ceva de spus în jumătatea lui Bergodi.

Le aşteptăm pe CFR şi pe  Steaua în grupele UEFA, să ne lungească şi să ne bucure serile de joi. Sarajevo şi, vorba lui Porumboiu, irlandezii de la Sfîntul Petrică, n-au cum să le pună piedică. Ele şi celelalte patru care mai sînt trebuie să aducă puncte, pentru că tot ele sînt cele care vor vrea să meargă în Europa, cîte 6-7 la număr, anii următori. Restul plutonului e de decor şi se va dezumfla. Poţi să te aperi un meci, două, nu un campionat întreg. Fotbalul se joacă, nu se păcăleşte.

La final, două vorbe şi despre Deaconu. Derbyul a fost bun şi pentru că arbitrul i-a permis asta. A fluierat puţin, i-a lăsat pe jucători să-şi vadă de treabă, a dat cartonaşe puţine, la final, şi numai cînd a fost neapărată nevoie. Craiova-Dinamo, de etapa trecută, putea fi la fel de bun precum Steaua-CFR, dacă n-ar fi avut atîtea întreruperi. Sandu Tudor ştie de ce!

Comentarii (49)Adaugă comentariu

Clujeanul din Atlanta (66 comentarii)  •  10 august 2009, 17:29

„Sandu Tudor ştie de ce!” Adica ,de ce ?
Incet incet devine normal ca Steaua Bucuresti sa fuga dupa egalare intr-un meci disputat pe Ghencea impotriva unei echipe de provincie…Acum 10 ani situatia asta era Sci-fi. Cred ca lumea asteapta ceva mai mult de la Steaua. Au jucat acasa ,ei trebuiau sa controleze jocul. Cred ca mai castigata a iesit Clujul pt ca a ‘furat’ un punct in deplasare de la o candidata la titlu.

antigranzii (2 comentarii)  •  10 august 2009, 17:34

Bun comentariu!Bravo Buzarine!!

U.S.A (2 comentarii)  •  10 august 2009, 17:42

Alexandru Tudor si mai ales „maestrul” Teo Craciunescu ore au inteles ceva ? Asa se arbitreaza un meci de fotbal.Sincer nu credeam ca Deaconu poate arbitra asa de bine mai ales ca poarta” stigmatul brichetei” dar jos palaria.Tudore,Craciunescule si restul, luati-va notite.

Sibelius (17 comentarii)  •  10 august 2009, 18:25

Buna analiza. Pacat ca cititorii nu sunt mai inteligenti, sau cel putin la fel de inteligenti, ca si voi.

realistu (2 comentarii)  •  10 august 2009, 19:14

Ca suporter al CFR am ramas cu impresia ca CFR a pierdut 2 puncte, nu a furat 1 punct de la Steaua. Absentele celor suspendati au fost mai vizibile decat se astepta banca tehnica. Dar trebuie sa recunosc, mana la Bergodi se vede la Steaua si in urma acestui meci am ramas cu un usor sentiment de simpatie fata de Steaua.

Gicu catre toti frustratii (3 comentarii)  •  10 august 2009, 19:27

Deaconu nu poarta nici un stigmat, ci eventual suporterii badarani ai Rapidului pt care e normal ca echipa adversa sa suporte orice. Din pacate niste ziaristi dornici de popularitate perpetuaza aceasta legenda urbana conform careia Deaconu ar fi gresit, nu imputitii care scuipau, aruncau paini, pietre, pungi cu urina si eventual brichete…
@Clujeanul: da, e normal in anul 2009 ca Steaua sa alerge pt egalare intr-un meci cu CFR, la urma-urmei acum Steaua e echipa in reconstructie iar CFR-ul e cea experimentata. In definitiv nu joaca Steaua 86 sau macar Steaua 95 cu CFR-ul actual, ci alde Surdu, Stancu si Onicas. Succes CFR-ului si celorlallte echipe romanesti in Europa.

css (6 comentarii)  •  10 august 2009, 19:56

arareori de acord cu Buzarin..dar o intrebare tot am : in prima etapa crezi ca „derby-ul etapei” ales de gsp (ceahlaul-steaua) a fost mai „derby” ca CFR-Urziceni sau Craiova-Dinamo ???

coco (2 comentarii)  •  10 august 2009, 19:58

Eu am vazut un pic altceva: am vazut o echipa, ca lot valoroasa, solida si asezata (CFR), care s-a vazut pusa la colt de o alta (Steaua), la care Onicas a jucat 33 de minute in balerini (drept pentru care mai tot timpul a fost pe jos), la care Szekeli n-a existat, iar Banel era sa-l execute si pe Tatarusanu la fel ca pe Cernea pe Bernabeu, la care Petre Marin sta la 5 metri de adversar de frica sa nu plece mingea pe langa el si sa vada toata lumea ca nu mai poate tine pasul nici cu un lenes d-ala de prin padurile sud-americane, o echipa cu o pereche de fundasi centrali care in curand o sa-si capete porecla de Stan si Bran, o echipa care a ajuns sa fie salvata meci de meci de cel mai insipid varf de atac din istoria clubului (pana si Cernescu sau Negrau pe vremuri aveau mai multa charisma decat „copitanos” asta…).
Steaua a jucat in 2 oameni si jumatate: Surdu, Stancu si Andrei Ionescu, iar daca ne prindea aseara o echipa care sa aiba si un antrenor in schema, fara 4 nu scapam!
Nu te lasa pacalit, Conceicao nu e nimic altceva decat „Antonio Conceicao nu poate fi decît matroz pe corăbiile lui Magellan”.
Ma bucur, in schimb, pentru Bergodi. Seria de rezultate pozitive ii cumpara timp si liniste pentru ca are enorm de munca in conditii extrem de vitrege (daca ar fi sa ma gandesc numai la subtirimea lotului). Cristiano este si un antrenor meserias, si un om deosebit. Ar fi mare pacat ca europarlamentarul oilor (prin „oi” nu inteleg suporterii Stelei, ci pe acei care l-au votat) sa-si bata joc si de el dupa metodele deja brevetate si aplicate pe Zenga, Hagi, Lacatus, etc…

M (2 comentarii)  •  10 august 2009, 20:05

meci bun…rezultat echitabil…arbitraj pe masura…in concluzie…fotbal , nu vorbe.

SEVERUS PATIMA (5 comentarii)  •  10 august 2009, 20:21

Tineretea cere timp si sacrificiu pentru a razbi .Vor veni si zilele negre ale Stelei cand nici macar grecu n-o sa-i mai salveze .Atunci va iesi in prim plan neamul prost GIGI.Aseara cel mai castigat a iesit fotbalul , si aici ma refer si la meciul de la Iasi cand o echipa a jucat fotbal fara a sta cu fundu in poarta dupa metoda brevetata de nemteni iar alta a trait din amintirea meciului cu Sahtior .

dan (1 comentarii)  •  10 august 2009, 20:24

mare pacat ca nu l a luat clujul pe begodi(cand se putea). cu el la comanda si cu valoarea lotului faceau furori… in europa. toata stima pentru bergoidi steaua va ajunge departe cu el . sant clujean dar bergodi e clar peste coceeicao. mare greseala a facut muresan cand nu la lasat la echipa si la adus pe andone.

CFR-istu07 (1 comentarii)  •  10 august 2009, 21:11

Nu stiu Aline dupa ce ti-ai dat tu seama ca domnul Conceicao e antrenor bun. Mie mi-a lasat o impresie contrara.

clujeanul (2 comentarii)  •  10 august 2009, 21:18

buzarine,ce-ai patit?????nimic despre muresan,nimic despre „asa zisa civilizatie superioara din ardeal”?ceva despre tonele de seminte consumate live si interzise la cluj?erau superbi suporterii stelisti, incepind de la becali si continuind cu lacatus.ceva despre dorinta fierbinte a suporterilor stelisti de a face sex cu nevasta lui trica?daca ai uitat sa stii ca ai fost penibil la gsp dupa meciul cfr-urziceni,ai dat dovada de valente de mitic ???
i-ti sugerez sa te uiti in reluare la prestatia ta din studioul gsp dupa meciul mai sus amintit si sa-ti dai seama ca nu poti sa ai credibilitate in ochii ardelenilor si in speta a clujenilor.
intre doua pungi de seminte,mediteaza,daca ai gresit ,sau nu……..

Archibald (11 comentarii)  •  10 august 2009, 21:54

NIMIK DE SPRE COR? CRED CA TI-AI MUSCAT BUZELE SI-AI RUPT O DUZINA DE PENITE PANA AI SCRIA ACEST ARTICOL!

Bidu (1 comentarii)  •  10 august 2009, 22:00

Dupa parerea mea CFRul a pierdut doua puncte.Am observat o delasare la unii jucatori ai clujului pe toata durata partidei.Partea cu Antonio Conceicao antrenor bun cred ca e cam exagerata.Nu inteleg ce cauta Alcantara in primul 11,a avut o parte de vina la ambele goluri si in general nu joaca mai nimic.Schimbarea lui Mara cred ca a fost o mare eroare si in general tactica CFRului.La valoarea lotului CFR ar trebui sa ia campionatul lejer.

benny (5 comentarii)  •  10 august 2009, 22:04

nu prea vad suporteri stelisti sa comenteze….probabil ca au de ce………iar a scapat steaua !!!

mittic (21 comentarii)  •  10 august 2009, 22:26

clujeanul , iti sugerez sa mai pui mina pe romana !

@css (2 comentarii)  •  10 august 2009, 22:32

css…vad ca inca tu nu ti-ai dat seama ca antena1 nu transmite derby`ul etapei, ci transmite meciurile stelei. oare dc? simplu, pentru ca steaua are cea mai mare popularitate din tara, cei mai multi suporteri, si implicit aduce si cea mai mare audienta. si in ceea ce priveste calificarea echipei de pe locul 6 in Europa, e clar ca toate televiziunile isi doreau ca Steaua sa fie calificata, tot din acelasi motiv, pt drepturile de transmisie a meciurilor, pt publicitate si evident ca si pentru audienta care o aduce un meci al stelei. fiti siguri ca interesul nu era la fel daca se calificau.

@css (2 comentarii)  •  10 august 2009, 22:40

rapidistii sau oltenii….

Ghandalf (16 comentarii)  •  10 august 2009, 22:46

Benny, te inseli ! Nu CFR-ul a pierdut doua puncte ci AMBELE echipe au pierdut doua puncte ! La scorul de 2-2 CFR cam terminase benzina si numai lipsa de experienta a lui Ochirosii v-a „iertat” de o infrangere spectaculoasa ! Sa nu uiti ca ati dat doua goluri pe fondul unor greseli individuale : Ghionea parca alerga in reluare pe langa Kone si Stancu dormea langa Flores ! Ma astept la mai multa obiectivitate din partea civilizatilor ardeleni (si eu sunt ardelean) iar aceasta civilizatie se manifesta si prin lipsa provocarilor de gust indoielnic sau jigniri ! Un plus castigat (pe langa spectacol) e si faptul ca declaratiile oficialilor dupa meci au fost in limita decentei, deci se poate si asa !
In ceeace priveste gestul foarte „civilizat” al lui Trica, el are o scuza : NU e ardelean ! DIXIT

benny (5 comentarii)  •  11 august 2009, 5:45

ghandalf…inseamna ca am vazut doua meciuri diferite…probabil ca asa cum comentezi …tu te pricepi mai bine la popice decit la fotbal my friend!!!
si nici ardelean nu cred ca esti…poate venit de prin coclaurile bucurestiului…dar asta e problema ta!!
si nu am zis ca sint suporterul cfr-ului…am vazut doar un meci in care am vazut o singura echipa-cfr- si una care alerga -totul- de teama de a nu pierde….si au reusit,ii felicit!!

@mitic (11 comentarii)  •  11 august 2009, 7:46

Clujeanu’ nu are nevoie de lb. romana, e autonom ! Esperanto este de ajuns. :))

edis (1 comentarii)  •  11 august 2009, 10:06

Un egal agasa.. scos cu bulanul providentzial al stelei si al lui kapetanos..e transformat intr-un triumf
Dragi stelisti nu va imbatati cu apa rece inca nu aveti echipa…aveti doar premize pentru asta pt ca Bergodi e antrenor. CFR UL A DOMINAT 70 % DIN MECI si doar ingamfarea si lentoarea unor jucatori au facut sa piarda da sa piarda 2 puncte 🙂 Totusi sa avzut ca CFR inca nu e pusa la punct iar antrenoru lor e unul fara experientza
E parerea mea de Rapidist convins..in rest va tzin chitra la fiecare maci sa fitzi fara bafta !

Marian (2 comentarii)  •  11 august 2009, 10:06

Bai fratilor a fost un meci cu un ritm de cupa europeana,un scor echitabil(sunt stelist) nu cred ca era corect ca una din echipe sa plece acasa cu 3 pct.Cine zice ca CFR trebuia sa castige ori e dinamovist ori nu stie fotbal
Anul asta e anul timisoarei pt ca are antrenor bun

WaffenSS (2 comentarii)  •  11 august 2009, 10:45

@clujeanul,
Prietene, cu toata condescendenta de care sunt capabil in clipa asta pentru incercarile matale ridicole de a pune ceva inteligibil pe blog, eu ti-as sugera sa pui mana serios pe gramatica limbii romane. Nu de alta dar inainte de a face pe careva de rusine, te faci tu insuti ****.. Poate ca o fi Buzarin mitic (ce o fi aia? ca n-am vazut in DEX …), dar macar pune cratimele si celelalte semne de punctuatie acolo unde trebuie. De-abia dupa ce intri „in legalitate” esti liber sa vii sa ne arati muschiuletu’ tau ardelenesc si sa ne dai pe spate cu panseurile tale civilizatoare. Pana atunci, suntem satui de fonfaieli de-astea semidocte … si agramate pe deasupra. Sper c-a ma-m facut intele-s? (macar pe limba ta :))

adidas (18 comentarii)  •  11 august 2009, 10:55

o tara a veleitatilor si a apararilor?
dar fotbalul italian cum este…tot asa

CFR Campioana (1 comentarii)  •  11 august 2009, 10:59

@ Ghandalf: golurile se dau intotdeauna pe greselile adversarului! Daca n-ar fi existat greseli, n-ar fi existat goluri! Asa a dat si Stoaia goluri, pe greselile lui Alcantara si a fundasului care trebuia sa-l tina pe Kapetanos!…. E o chestiune de logica elementara…

frodo (1 comentarii)  •  11 august 2009, 11:06

Pt. Ghandalf

Te-ai uitat la meci?

WaffenSS (2 comentarii)  •  11 august 2009, 11:13

@benny,
Devii simpatic mai ceva decat raposatu’ tizu’ tau pe care-l mai chema si Hill. Esti plin de contradictii ** … Spui ca nu esti suporter cheferist, da’ te repezi la gatul oricui indrazneste sa aiba alta parere decat favorabila trupei tale de suflet. Mai mult, reiese din suspinele tale ca daca nu tii cu KVSC n-ai cum sa fii ardelean!! Mah, ma lasi??? Adica acu’ vreo 4 ani, cand va zbateati in cvasi-anonimat prin liga aIIIa, ardelenii nu tineau cu Steaua sau Dinamo sau Rapid? Sau ai imprumutat si tu de la unguri teoria „vidului istoric” si ai extrapolat-o la fotbal? A aparut chefereul si gata! v-ati gasit menirea pe pamant? Erati insetati, dar nu stiati de ce? Patetic … Deci bietul contestatar al chefereului nu poate fi un mandru ardelean, ci un **** venit din tenebrele Bucurestiului … e normal sa gandesti asa, atata timp cat privesti Bucurestiul doar la televizor. Mai sunt si alte chestii pe-aici, nu doar ce se vede la Stirile de la ora 5, trebuie doar sa vrei si sa ai ochi. Si uite ca-ti fac pe plac, comentez despre meci si consider ca ambele echipe puteau castiga, dar ca in ultimul sfert de ora CFR-ul a cazut fizic si i-a trecut de 2 ori glontul pe la ureche. Nu din cauza gazonului ci din cauza ca Ochirosii are un picior de lemn (recte dreptul). Nu am vazut superioritatea „clujenilor”, desi valoarea actuala a lotului i-ar fi indreptatit la asta si ma hazardez sa spun ca daca Steaua continua asa va calca pe ochi pana la final. Si in final, nasu’ un pic mai jos! Stii tu la ce ma refer…

mmm (5 comentarii)  •  11 august 2009, 12:05

da, a fost un meci de calitate. de asemenea sunt placut surprins de prestatia lui deaconu. a fost un derby frumos si cu mult fotbal.

anakin (2 comentarii)  •  11 august 2009, 12:49

lui benny: suporterii stelisti nu comenteaza in fata evidentei. steaua a fost mai buna, si cu asta am spus totul. asta s-a vazut pe teren, asta ne multumeste. nu mai avem nimic de spus. vorbesc mult nemultumitii. am fost la doua ratari de victorie. dar suntem mai buni. nu mai avem altceva de spus. forta steaua!

jan (46 comentarii)  •  11 august 2009, 13:34

extraordinar nu a fost dar pot sa spun ka a fost bun totusi sper sa vedem fotbal bun pe viitor . dreptate pt arges

flo (2 comentarii)  •  11 august 2009, 14:10

buzarine, craiova – dinamo n-a fost un meci bun?

metodico (3 comentarii)  •  11 august 2009, 15:47

nu e adevarat… doar steaua-dinamo e derby, doar in steaua-dinamo se joaca fotbal, doar in steaua-dinamo sunt orgolii, doar steaua-dinamo se poate numi meci, restul este tzurca, de fapt nici n-ar mai trebui organizat campionat, ar trebu 30 de etape steaua-dinamo. astfel amandoua ar retrograda si in acelasi timp, amandoua ar juca in cupele europene. campionatul romaniei ar trebui numit campionatul steaua-dinamo. toate celelalte culori in afara de ros-alabstru-alb ar trebui interzise prin lege. fotbalul nu ar mai trebui numit fotbal ci inlocuit cu cuvantul compus din, ghici?: steaua-dinamo. nu ar mai trebui sa existe de fapt nici o incercare de a numi alt meci derby pentru ca steaua-dinamo este adevaratul derby, unicul derby, nu? oare cum de am indraznit noi sau tu buzarine, sa numesti steaua-cfr un derby? steaua-cfr ar fi derby doar daca cfr-ul, atunci cand ar juca impotriva stelei, pentru o zi, si-ar schimba numele in dinamo. pentru ca numai steaua-dinamo este derby, nu? si dupa ce joaca, cfr-ul ar trebui sa revina la numele actual, pentru ca nu pot fi doua dinamo, dinamo este unic, nu? IN CONCLUZIE: BRAVO CFR, JOCI FOTBAL. BRAVO CE AI REALIZAT, DIN 4 TROFEE PUSE IN JOC IN ULTIMII ANI (2 CAMP, 1 CUPA, 1 SUPERCUPA), AI LUAT 3. BRAVO SI STEAUA, ESTI IN REVENIRE DE FORMA ASTA E CLAR! STEAUA – CFR A FOST UN DERBY ADEVARAT, FRUMOS, CU FOTBAL DE CALITATE, TENSIUNEA, TOT CE A TREBUIT UNUI DERBY !!

eder (3 comentarii)  •  11 august 2009, 17:43

pentru metodico-cele doua cluburi post comuniste o sa termina campionatul pe locul 6-7,hai provincia pe ei

Roberto (2 comentarii)  •  11 august 2009, 18:23

cel care a aruncat cu bricheta,il cheama Daniel, e suporter cfr cluj,dar a stat in tribuna cu stelisti si a fost platit de muresan sa-l nimearsca pe arbitru, dar nu a avut ocazie asta deorece distanta era prea mare !dupa meci a fost vazut cu oameni de la cluj la plecare !

clujeanul (2 comentarii)  •  11 august 2009, 21:17

buna domnilor!scuze pentru gramatica mea precara,probabil formatorii de opinie din romania nu ma ajuta sa o perfectionez.alde eba cu succesuri,alde vanghelie cu almanache,alde manelisti,etc.nu e o scuza,dar sint ungur-ardelean,asta e.dar o discutie pe fondul problemelor ridicate,puteti sa aveti?nesimtirea,pupincurismul,semintele,MITICIANISMUL din pacate nu sunt legate de cratime,dezacorduri si alte probleme serioase punctate de voi(poate pe buna dreptate-dovada ca Pruteanu n-a murit).

Clifford (4 comentarii)  •  11 august 2009, 22:02

Frumos articol, dle Buzarin. Multa sanatate si… inspiratie (ca de obicei) in continuare!

greva (1 comentarii)  •  11 august 2009, 22:13

sunt tare bucuros ca tinerii stelei au facut fata cu brio acestui prim test cu o echipa tare si au reusit sa paseze in stilul”STEAUA”cu o echipa incomoda.Ai dreptate Aline,arbitrajul a fost nesperat de bun,dar a fost ajutat si de jucatori,clujenii straini care nu prea fac probleme si stelistii copii fara fite si greturi(inca).

vasile_00 (8 comentarii)  •  11 august 2009, 23:10

mai terminati cu Steaua cea mai iubita si mai dorita, posibil sa fie, dar e clar popularitatea e mult in scadere, si stiti de ce pt ca are tot mai putine rezultate! iar daca ati avea minime cunostinte de management, atat voi ziaristii cat si voi suporterii, ati sti ca trebuie promovati cei in crestere si nu cei care scad in popularitate! de ce? pt ca la cei in scadere nu pot fi promovate decat scandalurile, ca rezultate de unde? pe cand la ceilalti poti vorbi si de calitati si rezultate din ce in ce mai bune, evident daca o sa confirme! aici insa apare paradoxul GSP care desi se considera ziar de sport este de fapt un tabloid si promoveaza si mai grav de multe ori provoaca scandaluri! in concluzie ar trebui sa mergem la meciuri impreuna suporterii celor doua echipe iar la final sa fim in stare sa ne dam mana sau sa bem o bere si nu sa ne bagam ceva in neveste sau mame de fotbalisti sau arbitrii! cand vom face aceste lucruri, si vom dori sa ne platim biletele si abonamentele sau tricourile cu echipa favorita si nu vom astepta sa le primim gratis, atunci vom putea lupta impreuna cu echipele si poate chiar si cu jurnalistii impotriva celor care distrug incet, incet fotbalul nostru, gen Mitica, Nasu, Gigi, etc. Altfel o sa ne gratulam in continuare cu apelative gen tigani, unguri, prazari, aurolaci, etc. In rest Hai Romania si s-auzim numai de bine!!!

marian (41 comentarii)  •  11 august 2009, 23:30

PT VASILE__00; NECAJESTE-TE SANATOS, VASILE, POPULARITATEA STELEI NU E IN SCADERE ! BA CHIAR, USOR, DIMPOTRIVA. FACEM PARIU CA IN ORICE ALT ORAS DIN JUDETUL CLUJ BATEM CFR-UL LA PUBLIC ? SI SA NU UIT: IN RETUR BATEM, LA CLUJ, SI LA FOTBAL. PANA ATUNCI, CU BERGODI, MAI CRESTEM. SI LA MINGE, SI LA POPULARITATE, DESI LA CAPITOLUL ASTA N-AR MAI FI MARE NEVOIE, CA AVEM DEJA TOT CE ALTII (CFR-UL, DE EXEMPLU) NICI MACAR NU VISEAZA A AVEA VREODATA.

Laurentiu Cremene (8 comentarii)  •  12 august 2009, 5:59

Regula de baza in campionatul italian:o echipa puternica se construieste incepind cu apararea!
Golurile dupa:Chiar credeti ca e prost Cirtu?Punctele conteaza.Dan Petrescu a fost demis de la polonezi ca nu facea spectacol.I-a lasat pe 2,iar urmatorii antrenori „spectaculosii”au terminat campionatul pe 8…

vasile_00 (8 comentarii)  •  12 august 2009, 8:58

@Marian tata, eu nu ma necajesc decat de faptul ca in loc sa fie manageriat cum trebuie un club de talia Stelei (care a avut rezultate cu adevarat valoroase, chiar daca unele au fost obtinute cum au fost obtinute) si cunosc enorm de multi fosti infocati suporteri ai Stelei care prefera sa se uite cu mai mare placere la jocurile CFRului decat la cele ale Stelei sau multi altii care prefera sa vada doar fotbal extern. Despre fanii „proaspeti” ai Stelei pot sa spun ca sunt in mare parte manelisti sau persoane care il idolatrizeaza pe JJ. De aceea ar trebui sa sti ca de multe ori e mult mai importanta calitatea si cantitatea. Iar pt ca oricine asteapta dovezi faceti un clasament al echipelor cele mai suspendate ca sa intelegeti calitatea suporterilor!!! referitor la pariul tau sunt gata sa-l tin nu o sa mai aveti aveti niciodata mai multi suporteri in Ardeal decat echipele de acolo cu rezultate cum sunt acum CFRul si POLI. Si tine minte asta ti-o spune un suporter al Craiovei. Altfel ma bucur ca speri ca Bergodi rezista pana la meciul retur de la Cluj, cand nici macar Bergodi nu spera la acest lucru!!!

pt vasile (1 comentarii)  •  12 august 2009, 10:48

in transilvania steau a avut f multi suporteri pt ca nu exista altcineva atunci…pt ca asa ne-au invatat parintii…da pana si taica-meu nu mai tine cu steaua…cine are putina minte si gandeste isi da seama ca ar fi cam aiurea sa mergi la meciu echipei ce-ti reprezinta orasul si tu sa te bucuri ptt ceilalti…dar o sa-ti amintesc ca in primul meci cu urziceniu cand lumea e inca in concediu am avut 10000 de oameni pe stadion…si inca un lucru masa suporterilor clujeni e formata de asa zisa clasa de mijloc in formare si ea in romania…oameni care isi permit sa mearga in vacante si in deplasari cu masina proprie…oameni civilizati care apreciaza fotbalul de calitate…asta ii scoate pe stadion nu scandalurile,bataile si injuraturile…din pacate avem si noi uscaturile noastre…dar daca lumea ar fi obiectiva ar aprecia ceea ce e la cluj…gspistii si comentatorii de pe antena 1 in schimb nu vad aceste realizari…mureau de ciuda de fiecare data cand cfrul a condus in ghencea…ba mai mult sa spuna ca in min 92 cand conceicao il scoate pe kone pt ca luase un galben si nu vroia sa-l expuna, ca cfrul trage de timp..auzi cand meciul era gata deja…

vasile_00 (8 comentarii)  •  12 august 2009, 11:12

asta spuneam si eu ca in Ardeal (locul de unde oamenii, in marea lor majoritate, merg in strainatate sa munceasca si nu sa ciordeasca sau sa se prostitueze) fotbalul, sau chiar sportul in general, este privit mai mult ca distractie si nu locul unde mergi sa-i injuri pe adversari (jucatori si suporteri) si pe arbitrii sau pe Mitica si Nasu. bineinteles ca peste tot exista uscaturi, dar eu am vazut si la Timisoara, si la Cluj, la Bistrita, la Alba Iulia, oameni care ieseau impreuna de la meci desi erau suporteri adversi. dati-mi astfel de exemple si din Bucuresti sau Craiova!!! foarte greu o sa vedeti asa ceva!!!

AlohaCFR (3 comentarii)  •  12 august 2009, 12:08

Felicitari pentru articol, chiar mi-a placut!

@vasile_00 (4 comentarii)  •  12 august 2009, 22:27

Prietene, esti intr-o grava eroare. In Bucuresti sunt vreo 2 mil. de oameni, din astia aproximativ 1 mil. sunt microbisti, suporteri ai mai multor echipe de fotbal. Din acesti 1 mil. cam 35% sunt stelisti, 30% rapidisti si 25% dinamovisti iar restul de 10% tin cu diferite echipe din tara. Adica sute de mii de stelisti si rapidisti si dinamovisti traiesc, lucreaza, se distreaza zi de zi unii langa ceilalti fara un razboi continuu in oras, foarte multi (aproape toti exceptand cativa fanatici bolnavi) au prieteni (chiar frati, parinti, surori) suporteri ai altor echipe cu care din cand in cand merg la meciuri. Personal, stelist fiind, am mers si in Giulesti si in Stefan cel Mare cu prieteni rapidisti sau dinamovisti si ei, la randul lor, cu mine in Ghencea. Altfel, raspunde-mi si mie daca vrei, in ce oras din Romania s-a intamplat (eveniment unic) ca localnicii sa-i caute pe strazi si sa-i bata pe fanii unei alte echipe de fotbal, echipa care tomai castigase un meci de cupa europeana? Hint: La meciul Sahtior-Poli, multi bucuresteni au strigat de bucurie la golurile lui Bucur. Ba chiar erau bucurosi si a doua zi, si fara vanatai.

marius (1 comentarii)  •  12 august 2009, 22:48

Buzarine tata,pt articolul asta iei bani?!

GOGU (2 comentarii)  •  14 august 2009, 16:04

ungurii nu l-au vazut!?

Comentează