Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Asistenţă record! Adică nimeni!

După 10 ani, Constantina Diţă a alergat iarăşi în România. Nu la maraton, ci la 10.000 m, la campionatele naţionale. Federaţia de Atletism a avut grijă să păstreze cu sfinţenie această informaţie clasificată, astfel înciît publicul n-a avut de unde […]

duminică, 2 august 2009, 2:07

După 10 ani, Constantina Diţă a alergat iarăşi în România. Nu la maraton, ci la 10.000 m, la campionatele naţionale. Federaţia de Atletism a avut grijă să păstreze cu sfinţenie această informaţie clasificată, astfel înciît publicul n-a avut de unde să afle de această cursă, desfăşurată pe stadionul „Iolanda Balaş”, de lîngă Arcul de Triumf, sîmbătă, la ora 8 (opt) dimineaţa! Că mai tîrziu e cald! Marii manageri şi specialiştiîn marketing ai atletismului nu şi-au dat seama că prezenţa campioanei olimpice ar putea interesa pe cineva, nu s-au gîndit să pună cursa undeva seara, s-o încredinţeze eventual unui post de televiziune şi să ia şi ceva bani. Ei sînt unele şi aceleaşi persoane cu frustraţii care mereu ceartă presa, „Da, dom’le, pentru voi există numai fotbal, nu daţi nimic din alte sporturi!”. Am da, dacă ne-ar spune. Cu asemenea gîndire contemporană, aşa vor şi rămîne, frustraţi. Ei au bifat cursa la 8 dimineaţa, şi-au făcut tabelele cu rezultate şi au rezolvat capitolul competiţional. Chiar, ce-ar fi fost ca proba de 10.000 de metri să se dispute la Craiova (Puşa e olteancă din Gorj, de la o palmă de loc) în deschiderea meciului cu Dinamo, în faţa unui stadion plin?

_rk_6609.jpg

Comentarii (50)Adaugă comentariu

leu (2 comentarii)  •  2 august 2009, 14:35

Aline, avusasi si tu o idee grozava, dar tardiva!!!

bogdan (3 comentarii)  •  2 august 2009, 14:35

pai, aline…daca frustratii din sportul nostru nu vor/stiu sa dea astfel de informatii (au fost obisnuiti sa sifoneze doar bani publici, nu si informatii despre evenimente sportive), luati voi, presa sportiva, atitudine si mergeti peste ei.
noi, publicul iubitor de sport (nu doar fotbal si behaielile de la televizor), va sustinem!

lemn (1 comentarii)  •  2 august 2009, 14:45

nu le iau apararea celr din atletism, chiar era necesar sa mediatizeze evenimentul, dar am o curiozitate: daca voi cei de la gazeta le stiti pe toate inainte sa se intample (transferuri, zvonuri, chiar si ce vorbesc oamenii la telefon), cum se face ca nu ati stiut de acest eveniment? sau sunt cei din federatia de atletism fosti angajati ai serviciului de contraspionaj?

violet panther (6 comentarii)  •  2 august 2009, 14:51

Totul se intampla din cauza multimii de specialisti care ajung in posturi de conducere si habar nu au meserie . Acolo trebuiesc manageri si oameni de marketig capabili sa scoata bani nu fosti sportivi total nepregatiti in aceste domenii care sa stea ca milogii cu mana intinsa dupa pomana guvernamentala . Astazi se pot face bani daca vrei , daca stai in birou cu clima pornita si astepti fiind liniutit ca indiferent ce se intampla nimeni nu-ti poate lua locul ( ptr ca at fost numiti politic – sa va fie rusine )asta este rezultatul. Incapabili , incompetenti si slugoi astia sunt oamenii care hotarasc in sportul ( si nu numai) romanesc – sa le fie rusine inca odata !

mda (3 comentarii)  •  2 august 2009, 14:58

De obicei ma cam scoate din sarite tonul asta superior al dumneavoastra..dar de data asta ati fost chiar elegant.Am vazut ieri emisiunea de pe gsp cand ati comentat problema si mi s-a parut mega punctul de vedere pe care l-ati expus. Tineti-o tot asa.

vasile_00 (8 comentarii)  •  2 august 2009, 15:28

Aline nu zic ca nu ai dreptate strict pe problema de fata, dar in general aveti si voi o mare parte din vina, cand spun voi ma refer la ziaristi in general si nu doar la GSP. Promovati si va intereseaza doar evenimentele care pot provoca scandaluri sau controverse. Ati transformat toata presa din romania in tabloide! De ce nu ati scris nici macar un articol despre faptul ca urmeaza Campionatele nationale de atletism insa ne-ati spus cati nasturi are camasa sau cate pârţuri a tras JJ. De ce in loc sa organizati evenimente prin care sa atrageti lumea si spre alte sporturi cheltuiti o gramada de bani pt emisiuni in care va balacariti sau invitatii se balacaresc intre ei sau cu voi? De ce nu faceti analize complete si corecte asupra unui meci, in schimb apar cu litere imense BORCEA E REVOLTAT PE ARBITRII, PETRESCU PLEACA DIN TARA, etc.? De ce in loc sa stergeti posturile care nu va convin, nu stergeti posturile cu tenta sovina? Si mai pot sa-ti scriu o saptamana, dar sigur nu o sa citesti pt ca urmaresti un nou scandal!!!

Sibelius (17 comentarii)  •  2 august 2009, 15:49

Cred ca si in pauza meciului mergea, nu doar in deschidere;)

Roman paranoic (4 comentarii)  •  2 august 2009, 16:35

Hm… „daca ne-ar spune”. Ca ziaristi, care e meseria voastra? Nu sa puneti intrebari si sa informati publicul? Pai la munca, fratilor, nu mai stati degeaba.

sandmann (13 comentarii)  •  2 august 2009, 16:52

domnu alin , oare LPF va anunta care e programul competitional vreodata fara ca voi sa va interesati? pai eu stiam ca treaba presei asta e : sa se intereseze…si sa expuna ce stie nu sa ceara explicatii ca nu a fost anuntata…dv cam intoarceti problema cu dosul in sus …
Eu cred ca aveti multi incompetenti pe acolo nu numai voi … cam toata presa .Data viitoare sa-i intrebati pe cei de la FRA si o sa va spuna ce va (ne) intereseaza

dan (1 comentarii)  •  2 august 2009, 17:04

Persoane cu frustrari, nu cu frustratii…

crypto (11 comentarii)  •  2 august 2009, 17:09

de ce nu te-ai interesat cu o saptamana inainte sa vezi cand sunt campionatele nationale de atletism???? si sa le promovezi tu singur?????…
a, da…am uitat…… erai prea preocupat sa te iei de cfr si de muresan.
din pacate anul acesta vei suferi groaznic…pentru ca cfr va lua din nou titlu.
P.S. cred ca am observat vreo 4 greseli de ortografie, greu de explicat la un ziarist de talie mondiala, caruia nu ii scapa nimic (nici macar nationalele de atletism)
:))

crypto (11 comentarii)  •  2 august 2009, 17:45

subtirel aline….

noah (1 comentarii)  •  2 august 2009, 17:46

de ce alineee???

rb (6 comentarii)  •  2 august 2009, 18:36

mda…eu,daca as fi in locul tau,aline,as tace din gura. atunci cand intri pe gazeta,si vezi pe jumate de pagina: „g.becali: mergem la ceahlaul sa ne antrenam!…cine sunt scotienii astia?n-am auzit de ei” , vezi „borcea:urziceni?stati sa ma uit pe harta…. nu,gata,ma las de fotbal,mi-a ajuns…unirea comploteaza cu poli”,vezi stiri cu celebrul daminuta,care ia cluburile la rand,pe celebrul alibec,care merge la inter doar daca ii convine salariul,ii sorbiti fiecare cuvant fara substanta a comunistoidului mitica,care pare sa fie presedinte pe luna…..atunci cand chiar si doua cuvinte suierate de becali devin stire…eu as tace din gura,domnule buzarin.

Ilie (57 comentarii)  •  2 august 2009, 22:18

Perfect ! Bine intepat, unde trebuie, cum trebuie : cu ironie. Daca au si inteles cine trebuie, este alta poveste.
Macar trebuia incercat.

rb (6 comentarii)  •  2 august 2009, 22:58

ia uita-te acum la primul titlu al gazetei,d-le buzarin. scris cu litere mari cat roata la caruta: „becali:copilasii astia nu puteau sa reziste!” pentru voi,asta inseamna sa va pese de sport? sa copiati toate gogomaniile unui incult? atunci cand isi terfeleste jucatorii prin presa, cand taraste in noroi legende ale sportului romanesc, care au adus ceva acestei tari, iar voi publicati aceste care ies pe gura acestui om, asta inseamna ca voi ajutati sportul? asta inseamna ca va pasa de sport? iar tu mai ai curajul sa ne apostrofezi, ca vezi doamne, altii sunt vinovatii!! cu exceptia anchetei anti-ridzi,acest ziar e de sters. punct

atlet (2 comentarii)  •  2 august 2009, 23:25

Aline…daca te interesai concursul a fost 2 zile si Doamna Dita a alergat si a 2a zi proba de 5000m pe stadionul Dinamo si seara la o ora acceptabila…

nutela (3 comentarii)  •  2 august 2009, 23:50

penibil articol!

mihai (16 comentarii)  •  3 august 2009, 7:00

Jenibil…ca si jurnalist, menirea ta este sa suni la federatii si sa te interesezi de programe si de cine va concura…hai ca m-ai facut sa rad cu pofta!! In Romania se inventeaza noul tip de jurnalist, cel care sta si asteapta sa ii vina informatia…nu cel care o cauta!
Dar ce ma mira, nu asa se intampla si cu Becali si cu toti agramatii din sportul romanesc? De fapt ei va suna si au tot interesul sa apara in presa, asa ca v-au obisnuit sa stati si sa va pice mura in gura. Insa cei de la atletism chiar fac sport, ei nu au de ce sa fie bagati in seama…

Dani.D. (1 comentarii)  •  3 august 2009, 9:49

Sustin afirmatiile lui mihai. Este de datoria jurnalistilor sa se intereseze despre TOATE evenimentele sportive care se vor desfasura. Daca orice ziar acorda cateva randuri despre eveniment era altceva. Este mai simplu, insa, sa stam sa ne pice maru-n cap.

toto (4 comentarii)  •  3 august 2009, 10:15

alin buzarin, subscriu la majoritatea comentariilor. voi, ca ziar de sport, trebuia sa va interesati de competitiile care au loc si sa promovati aceste campionate. aveti un specialist in atletism care sa stea toata ziua pe telefon si pe net? cred ca nu, dar aveti cate 3-4 specialisti pt fiecare echipa de fotbal si alti 2-3 pt fiecare presedinte de echipa de fotbal, pe care ii trimiteti zilnic sa piarda timpul pe langa terenurile de antrenament si pe langa mai stiu eu ce palate. voi chiar nu intelegeti ca singurii interesati de astfel de stiri sunt cele cateva mii de asa zisi suporteri din galerii, acei frustrati pt care fotbalul este un razboi, meciurile batalii si adversarii dusmani? Buzarine, uite-te in curtea voastra,inainte sa criticati pe altii, sunteti penibili. Cica va pasa de sport, dar cand deschizi gsp, tot becali si borcea si muresan si iancu vezi. chiar nu ne intereseaza ce tot debiteaza astia, vrem sport, rezultate, lasati can can si libertatea sa se ocupe de mizeriile astea.

mamba (11 comentarii)  •  3 august 2009, 10:21

Voua va pasa de sport! poate prea putin! Cam asa ar trebui sa fie titlul campaniei. Cum adica sa te anunte pe tine Tov. Buzarin cei de la federatie? De aia esti ziarist? nu mai stiti sa aflati informatii despre evenimente in redactie? s-a consumat toata stiinta investigationala cu cazul Ridzi?
Mai bine ai sterge articolul asta si ai scrie: NOI CEI DE LA GSP NU AM AVUT HABAR CE S-A INTAMPLAT IN ACEST WEEKEND IN BUCURESTI DIN SIMPLUL MOTIV CA A INCEPUT LIGA 1.

Cor (4 comentarii)  •  3 august 2009, 10:28

Ca la conducerile tuturor federatiilor sportive sunt numai personalitati care stau si i-au banii contribuabilului degeaba, nu este cazul sa mai vorbim,dar ca jurnalistii sportivi asteapta sa ne ducem noi sa-i anuntam despre evenimentele ce urmeaza sa se desfasoare, nu stiam! Incercati (jurnalistii ) sa faceti un efort de vointa si respectati-va meseria care va-ti ales-o si pe cei care va citesc(uneori,cu jena).

mb (7 comentarii)  •  3 august 2009, 11:32

aline esti prea tare

@ndrei (1 comentarii)  •  3 august 2009, 12:27

bai baieti, stati asa, nu va ambalati. eu sunt de acord ca jurnalistii ar trebui sa afle despre toate evenimentele astea. dar totusi, nu cred ca a aparut pe nici-un site al FRA aceasta informatie (cu ceva timp inainte – pt a putea fi promovata). orice federatie din lumea asta are un site in care se anunta astfel de evenimente, sau au un birou de presa care anunta cu ceva timp inainte aceste evenimente. ca doar n-or sta toti gazetarii sa sune in fiecare zi pe la toate federatiile, sa afle ce se mai intampla. si aici mai era vorba si de organizarea in sine a evenimentului de catre federatie, nu neaparat de informarea ziaristilor.

adrianssen (11 comentarii)  •  3 august 2009, 12:28

„Chiar, ce-ar fi fost ca proba de 10.000 de metri să se dispute la Craiova (Puşa e olteancă din Gorj, de la o palmă de loc) în deschiderea meciului cu Dinamo, în faţa unui stadion plin?” – ar fi insemnat sa-si fac treaba cei din conducere si asta ar fi fost prea mult. ei sunt platiti acolo pt altceva.

ft bun articolul.

atlet (2 comentarii)  •  3 august 2009, 13:38

andrei nu iti dau dreptate.exista un site al federatiei si un program al concursurilor pe acest site,daca sunt interesati ar putea sa se uite pe acel site…

silviu (2 comentarii)  •  3 august 2009, 16:15

Bravo!Felicitari ca i-ai lasat pe unii sa te critice!

writeman (2 comentarii)  •  3 august 2009, 16:21

pentru domnii care spun ca nu era treaba federatiei de atletism sa anunte, macar printr-un comunicat de presa: cum de puteti comenta aici? aveti internet?!?!

Tomis Travel (2 comentarii)  •  3 august 2009, 16:40

Interesanta idee . Ideea de a exista o cursa de atletism inaintea unui meci important mi se pare o idee buna pentru a promova sportul si spectacolul sportiv . Insa trebuie gasiti oameni care sa aibe interes in a promova atletismul si sportul in general .

Trebuie incercat , daca nu este solutie viabila a doua oara nu o mai faci . Dar daca nu incerci nu ai de unde sa stii .

getticus (2 comentarii)  •  3 august 2009, 17:27

Aline, au dreptate cei care critica articolul. Unde sunt oamenii vostri? Se uita la meciurile de fotbal. A fost cineva de la GSP s-o intampine pe Dita, la aeroport? Ati tratat subiectul pe GSP.TV? Faceti-va treaba cum trebuie si apoi… criticati. E adevarat ca si FRA ar fi trebuit sa promoveze evenimentul, dar… voi… voi ce faceti? Acum 3 saptamani Michael Phelps a fost la Montreal (pt o cursa de 2 lei) si au urlat televiziunile de nu se poate.

Popescu Irina Maria (1 comentarii)  •  3 august 2009, 17:29

Din cate vad parerile sunt impartite DAR, vreau doar sa punctez cateva lucruri (cu tot respectul pentru autorul textului si opinia sa) . In primul rand daca faci parte din lumea presei, in special scrise , nua i voie sa spui „frustratii” in loc de „frustrari” .In al doilea rand, intradevar, presa nu le poate afla pe toate dar un jurnalist incearca sa faca asta ca deh, asta ii este meseria.In al treilea rand, ar fi trebuit sa se faca o conferinta de presa dar sunt convinsa ca un asemenea eveniment nu ar fi putut concura cu un meci de fotbal sau cu un gol dat de Mutu spre exemplu, si asta nu pentru ca ar fi mai putin important, ci pentru ca in general se scrie ce se vinde : fotbalul vinde, asta e mentalitatea romaneasca….nu e corect dar e adevarat ! Poate nu sunt eu experta in domeniul jurnalismului sportiv, dar in jurnalism nu sunt tocmai incepatoare avand in vedere ca vorbesc in calitate de jurnalist, and that’s my point 🙂

ardeleanu (2 comentarii)  •  3 august 2009, 19:24

domnu’ buzarin, mai expert in toate, degeaba te-ai ofticat la cele spuse de domnul Muresan, sinteti un grup mare de coristi care cantati acolo din scaunele voastre, vorbiti cate 8 ore despre cum se plimba fotbalistii pe plaja si ce mai fac ei prin discoteci. Fotbal si iar fotbal. Iti dai cu parerea despre atletism ? Cat despre civilizatie….
Hai mai invata si alte sporturi…miticilor

Rooster adevarat (1 comentarii)  •  3 august 2009, 21:05

Domnu’ Buzarin a vrut sa spuna ca dumnealui nu a primit nici o invitatie, instiintare, fax, nimic referitor la acest eveniment. Poate daca l-ar fi sunat si pe dansul cineva, gen Borcea, gen Turcu sau gen Becali, ar fi fost de fata si ar fi si scris eventual de eveniment. Asta in cazul in care nu s-ar fi desfasurat cursa la 12 la pranz, ca atunci i-ar fi fost prea cald dansului….. Rusine !!!

Anda (5 comentarii)  •  3 august 2009, 21:07

Ar fi fost ca si cum atletismul e mica trupa no name care accepta sa cante in deschiderea numelor sonore in speranta de a-si face un nume. Cred ca pentru cei din atletism ar fi fost o umilinta. E ca si cum ai accepta ca ai ajuns ceva necunoscut. Daca atat va place sa scrieti despre Pusa numai cand va convine, nu o reduceti la statutul de deschizatoare de concerte. Sunt tari ale caror oameni si presa stiu sa o aprecieze cu adevarat.

Boro (4 comentarii)  •  3 august 2009, 21:45

Snteti jalnici…….,tot voi va plangeti..??,.. voi cei de la GSP; va mai si laudati ca va pasa de sport.
Pai cum drq sa vada cineva ca alearga Constantina Diţă, cand, voi, toata ziua, numarati cate cacareze au mai facut oile lu’ jiji..??

dan (1 comentarii)  •  3 august 2009, 21:51

dar dumneata ce ai pazit de nu ai mediatizat evenimentul?
ai stat in talk show=uri sa comentezi orice becali sau borcea
nu crezi ca aveti si voi ziaristi partea voastra de vina ca mediatizati numai bazaconii la comanda unora ca jiji, borcea , mitica……?????
sa va fie rusine……
sunteti si voi partasi, fara dubii

marus (1 comentarii)  •  3 august 2009, 22:30

dap, sa incep… cu ce n?! imi place fotbalul dar ceea ce faceti voi ziaristii nu mai este nici macar fotbal. ioanitoaia il inteapa pe craciunescu si ion raspunde tehnic ca de isi ia bani de la gsp tv.smechereste givani baga sageti sa vedem cine le scoate, ca apropo intarg se spune ca nu mai este impresar, dar ce cauta la o emisiune de fotbal ???!!! dap si v muiati imediat ca nu se scrie si despre alt sport, punezti mana si culegeti informatii de la federatii si spuneti pe un blog sau ceva asemanator ce si unde se intampla ca m-oi mai duce si eu sa vad si altceva decat fotbal. e adevarat cei din fotbal va fac plata ptr orice articol
il umfli pe ala
tragi de ala
suntei manjiti de ssus pana jos
toti

pop (1 comentarii)  •  3 august 2009, 23:16

Aline,parerea mea este ca tu esti depasit, de ceea ce se intampla in sport .
Fa si tu ceva si incearca sa te schimbi. In primul rand comentezi meciurile de fotbal ca o moara stricata, si a doua chestie esti cu becali si toti astia .Esti chiar penibil,serios.
Lasa fotbalul si apuca-te sa te interesezi de alt sport. Fii tu altfel decat alti si vei avea succes.

Numai bine!

adidas (18 comentarii)  •  3 august 2009, 23:25

dar ce este in capul lor cand fac asemenea gesturi?
si de ce constantina dita nu a zis nimic

raducu (2 comentarii)  •  4 august 2009, 0:47

Buzarine, stai ca nu pricep o chestie…

Tu ce esti? Miner? Aprozarist? Informatician? Avocat?

Nu nene, esti JURNALIST SPORTIV! (sau, cel putin, asa ai pretentia, nu?) Pai daca tu, daca voi, o intreaga armata de angajati la un ditamai ziar de sport, nu reusiti sa aflati despre un „amanunt” din atletism, in ideea de a-l mediatiza asa cum trebuie, atunci cine s-o faca? Eu? Nea Costel vecinul? Emil Boc?

Ok, am inteles, ati ratat momentul.. Se intampla, asa e cand umpli tone de hartie si gigabiti de pagini web numai cu rahatul asta numit „fotbal” pe plaiurile mioritice. Ba nene, dar macar te rog sa ai BUNUL SIMT sa nu te mai vaiti pe bloguri pentru o scapare care va apartine SI voua, ok?

Hai mersi.

Nelu (6 comentarii)  •  4 august 2009, 10:16

Oamenii au vrut sa vada pe GSPTV si Digisport evenimentul numai ca nu se prindeau posturile pe nicaieri

Alaric (1 comentarii)  •  4 august 2009, 11:12

vad multa lume suparata pe gsp, digisport………prosport si media sportiva in general ca nu au facut prea mare lucru in general pt a promova acest eveniment…cred ca pana la un punct au dreptate…numai ca daca vrem sa avem un sport de inalta tinuta si bine promovat….ma tem ca cel mai mult de lucru au federatiile in aceasta privinta. degeaba se asteapta de la media sportiva sa faca primii pasi in a promova valorile sportului romanesc …..daca cei din federatiile respective nu-si dau interesul ….ceilalti cu atat mai putin…..in orice federatie sportiva ar trebui sa existe oameni care sa stie sa aduca bani, sa faca publicitate evenimentelor organizate de federatia respectiva si sa promoveze valorile acelei federatii….degeaba asteptam sa scrie si sa vorbeasca media despre evenimente din alte sporturi dacat fotbal..daca federatiile nu fac nimic ca sa-si promoveze valorile!…parerea mea

Aloha (1 comentarii)  •  4 august 2009, 12:10

” Lume lume, veniti la concurs! Va participa campioana olimpica, Constantina Dita!! ” Asa ati fi vrut sa sune anuntul federatiei???
Cred ca sunteti intr-o eroare aici… Va asteptati ca Federatia de Atletism sa va faca treaba ? Sunteti jurnalist, cel putin asa se zice, informatiile astea trebuie sa le aflati dvs…

constrasens (7 comentarii)  •  4 august 2009, 12:31

As presupune ca ati fost pe stadion, domnule Buzarin. Macar seara, sa va uitati putin la Campionatele Nationale. Altfel, nu vad cum de ati avea tupeul sa-i criticati pe altii ca nu promoveaza evenimentul. Nu pot sa fac astfel de presupuneri pentru unul care se crede jurnalist, dar nu face altceva decat sa-si dea cu pararea despre fotbal. Macar daca v-ati arata interesat de atletism… Oare cate articole despre sportul asta ati scris in ultimul an?

Mirceasan (1 comentarii)  •  4 august 2009, 13:18

Conducatorii Federatiei Romana de Atletism se dovedesc si incompetenti si rauvoitori. Ma mira mult acest lucru pentru ca „mai marii” atletismului romanesc – ma gandesc la Iolanda Balas,Marasescu si Sorin Ion – au fost atleti de mare valoare si au cunoscut „vremuri” cand conducatorii atletismului romanesc, in ciuda „indicatiilor” comuniste, au stut sa conduca eficient acest sport in Romania. Si rezultatele s-au vazut. Este pacat ca prezenta ultimei noastre campioane olimpice a fost atat de putin mediatizata. Daca noi nu stim,sau nu vrem, sa ne facem reclama nu mai trenuie sa ne miram ca „ceilalti” ne ignora.
Este insa si ina mediei vorbite,scrise sau televizate ca nu se intereseaza prea mult de atletismul romanesc desi, iata, mai avem o campioana olimpica.

iulian (27 comentarii)  •  4 august 2009, 13:58

ultima intrebare tare…chiar tare!

bodo (1 comentarii)  •  4 august 2009, 15:51

daca in politica suferim ca acei conducatori alesi nu au nici in clin nici in maneca cu activitatea pe care este cu enfaza pus s-o conduca, observ ca nici in sport nu stam mai bine. fotbalul este mediatizat pentru ca exista bani de bagat si de scos. eu sunt chiar unul dintre cei care exclud stirile sportive pentru ca vad maimute facand altceva decat sport pe post de emisarii sportului. fara un manager competent care sa stie sa promoveze sportul respectiv nu vom vedea nici rezultate si nici la tv. americanii ofera burse, locuri in scoli bune atletilor iar ei au mirosit ca pot deveni vedete adulate de public. reteta este atat de simpla. ideea de a organiza cursa in deschiderea unui meci de fotbal este cel putin stralucita in contextul actual din romania. daca s-ar face astfel de organizari am avea toti de castigat. pacat. raspunsurile catorva de mai sus arata mentalitatea noastra si de ce murim pe limba noastra….

dsfse (1 comentarii)  •  4 august 2009, 17:52

Hai la bere, Buzarine!

doru (1 comentarii)  •  4 august 2009, 20:48

Rusine sa va fie, asa e cand femeile se baga unde nu trebuie. Nu a avut sportul niciodara ministreasa pana acum, dar nici nu va mai avea in vreun mandat

Comentează