Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Budapesta, doar un punct de pe traseu

Mulţi români vor să meargă la returul cu Ujpesti. Să aibă grijă!

Ungurii au venit cîtă frunză şi vreo 500 de fire de iarbă la Bucureşti fiindcă pentru ei era vital. Ujpest nu mai fusese în cupele europene de cînd […]

luni, 20 iulie 2009, 5:28

Mulţi români vor să meargă la returul cu Ujpesti. Să aibă grijă!

Ungurii au venit cîtă frunză şi vreo 500 de fire de iarbă la Bucureşti fiindcă pentru ei era vital. Ujpest nu mai fusese în cupele europene de cînd îi bătuseră liechtensteinezii (e corect, oare?) de la Vaduz. Or juca ei în campionatul elveţian, dar tot liechtensteinezi rămîn. Maghiarii sperau să renască în Ghencea, dar şi renaşterea asta trebuie să vină în trepte, nu se poate aşa, deodată! Acesta a fost motivul pentru care au făcut apel la adrenalină, au ţipat prin gări şi au stat pe cîmp, în soare, în aşteptarea meciului. Românii nu i-au primit grozav, le-au mai scris şi un banner porcos rău, de vreo 40 de metri, pe care jandarmioi nu l-au confiscat pentru că nu l-au înţeles, la Editura Kriterion, cea a literaturii minorităţilor, era închis, aşa că n-a avut cine să traducă.

Acum, pe diverse canale, informatice sau canale pur şi simplu, ungurii promit răzbunare. Capetele rase ale „liliachiilor” de la Ujpest vor fi foarte vigilente şi probabil că vor provoca la scandal şi se vor irita la orice silabă rostită în limba română. Cu toate astea, vor merge destui români la Budapesta. Galeria organizată la Bucureşti, plus mulţi stelişti din Bihor, Arad, Satu Mare şi din toate judeţele vestice de unde, la capătul unui drum de cel mult trei ore cu maşina, zăreşti apele Dunării. Cei care se vor duce probabil ştiu ce riscă.

Întotdeauna, că a fost Steaua – Miercurea Ciuc la hochei sau România – Ungaria la fotbal, s-a depăşit limita competiţiei sportive. S-a revizuit Trianonul, s-a revendicat Ardealul, s-au aprins nişte paie care în multe localităţi din Ardeal, acolo unde trăiesc şi români, şi unguri, de obicei stau stinse.

Nu putem sfătui pe nimeni să nu meargă la Budapesta, dar cei care se vor duce trebuie să fie atenţi. La capete sparte, la maşini cu număr românesc lovite sau răsturnate, la tineri alergaţi pe străzi de hoarde rase în cap cu care inclusiv guvernul unei ţări europene civilizate şi curate ca Ungaria are mari probleme. Poate cei care vor să facă shopping în mall-urile din Pesta sau să vadă cetatea de la Buda şi catedrala Sf. Ştefan lasă aceste voluptăţi pentru mai tîrziu, cînd flacăra fotbalului se va stinge. De însoţit Steaua în străinătate vor mai avea cînd şi unde, pentru că Bergodi, Renzo şi „baieeţii”, aşa cum îi place lui Cristiano să pronunţe, accentuînd italieneşte „e”-ul, promit un traseu lung în Europa.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

Gy (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 13:20

In primul rand as dori sa felicit oamenii care au lasat un comment pe acest blog, ca nu prea vad injuraturi, ba dimpotriva.
In al doilea rand sa lasam patriotismul si altele, si sa vorbim despre fapte.
Ungurii chiar s-au comportat ca niste prosti necivilizati, dar dak sunt huligani, n-ai ce sa-i faci, nu ca n-am avea si in Romania si noi 500 de derbedei ca astia.
Dar 500 de oameni nu definesc un popor.Io zic ca galeria stelei oricum ar fi afisat acel banner, asa ca asta e, in fiecare tara sunt oameni ca astia, care probabil nici nu cunosc istoria propriei tari, dar cred ca stiu totul despre tarile vecine etc.
In fine, fara sa intram in amanunte si istorie k n-am chef sa fiu injurat de vreun individ care habar n-are, sa precizam k in Ardeal romanii n-au probleme cu maghiarii, pentru k in afara de catvia toti au minte si pot sa traieasca impreauna.
Asa ca cei din Bucuresti si cei din Budapesta sa taca, ca si ungurii ne urasc si zic k suntem romani, si romanii la fel bozgori.
Cred ca noi cei din Ardeal avem cel mai mult de suferit astia numai profita de un meci de fotbal sa-si arate patriotismul (pentru ce?).
PA

rusu (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 13:38

era un pusti,undeva la 20-23 de ani,evident cu o educatie precara(un vajnic student la distanta in cadrul Spiru Haret),care intr-un moment de profunda pasiune cu el insusi in in baie s-a gandit ca masculul din el trebuie sa se manifeste cu enfaza intr-o tribuna de stadion….si vajnicul,curajosul exponent al generatiei tributare manelelor si nonvalorilor s-a gandit ca ce-ar fi sa-si manifeste patriotismul injurandu-i pe unguri.sau poate sa le dea o mama de bataie sa le arate el cine-i sef in ardeal.evident alti imbecili unguri de data asta s-au gandit ei sa arunce cu sticle si sa fei de tot ****.si iata cum din cauza acestor imbecili alienati mintali,spatamana viitoare cand voi fi la targu mures(sunt bucurestean) ma voi distra copios cu prietenii mei unguri despre cat de natarai putem fi si uni si altii…..spor la bataie va doresc,spor la injuraturi,spor la banere,spor la tot **** cu care va manjiti…..eu ma voi uita la meci cu copilul meu de trei ani dorindu-mi ca atunci cand voi sta la tribuna a 2-a in ghencea voi alienatilor sa fiti in oricare alta parte…..HAI STEAUA !

mmm (5 comentarii)  •  21 iulie 2009, 13:39

eu cred ca la budapesta vor fi maxim 30 suporteri stelisti, hai cu indulgenta 40. numai bine.

iureghel (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 13:49

Sa fim seriosi, ungurii ne fac pe noi ***** cand la ei am vazut deja ce se intampla, la 10 unguri nascuti se nasc si 50 de romi asa ca…plus de asta eu cred ca numa gura e de ungurocii aia de la ujpest, fac mare tam-tam aiurea…a, inca ceva…voi stiti cum sunt vazuti romanii de etnie maghiara in ungaria? ca niste paduchi de care vor sa se foloseasca insa nu stiu cum sa scape, as zice ca toti ungurii care nu le place in romania sa plece linistiti in ungaria insa din pacate aia nu vor sa ii primeasca…

Speedy (20 comentarii)  •  21 iulie 2009, 14:37

pensionarul, colea, xaba, restul>cred ca numai un **** ar putea generaliza comportamentul ultrasilor lui ujpest si sa afirme ca toti ungurii sunt asa. Dar va dati seama ce inseamna 500 de astfel de tembeli (care, intr-adevar, raportat la populatia budapestei sau ungariei inseamna nimic) fata in fata cu 100-200 de tembeli de-ai nostri (care si ei, fata de populatia bucurestiului sau romaniei, tot nimic inseamna)? eu aici vad pericolul. si presa de ambele parti il intretine. sigur ca 99,9% din populatia budapestei nu va avea nici o strabatere vazand romani sau masini cu numar romanesc. dar cam ce distrugeri pot cauza 500 de nebuni v-ati gandit? iar presa in loc sa-i potoleasca, ii ideamna sa deschida bricegele.
PS: Chiar credeti ca aia stiu ce-i aia o figura de stil? Nu semanau tocmai cu Kant…sau na, ca sa fiu in ton, cu Petoffi 🙂

cosimo (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 16:00

Sunt din Oradea si merg la budapesta ! suporterii lui ujpest daca a-ti vazut au fost impartiti in grupuri mici cand au sosit la bucuresti. primele 2 grupuri 80 persoane, erau skinhead si sovini erau tot timpul in geamul trenului si urlau ca prostii . dupa ei au venit vreo 200 de oameni normali tipi mai in varsta fete copii care asteptau imbracati sa urce in autobuze…pun pariu ca astia din urma ar fi vrut sa viziteze bucurestiul sa bea un cico , o bere. dar au suferit din cauza ultrasilor. acelasi lucru se va intampla si joi cei 100 de huligani romani se vor da in spectacol cu hulganii lor acum mai multi..200. si noi in loc sa vedem fotbal ne vom enerva cu trianonu-masii si cu ardealul unguresc, lucruri la care nici un om sanatos nu se gandeste decat foarte rar. acum e momentul ! ne vor ajuta ultrasii ! de ce nu pot avea meciul lor ? iar noi sa privim detasati si relaxati cum STEAUA face spectacol…ujpest e o echipa slaba, care daca steaua joaca concentrata nu ar trebui sa iasa din jumatatea lor de teren > HAI STEAUA !!!

csaba (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 16:03

Cunosc pe foarte multi dintre cunostiintele mele (maghiari din ardeal) care tin cu steaua, dar dupa bannerul afisat nu pot sa cred ca o sa -si sustina si in continuare.Acuma se poate spune, ca jandarmii n-au putut sa citeasca continutul, dar e o minciuna pentru ca stim ca intre jandarmi au fost vorbitori de limba maghiara.Dar cel mai mare vinovat pentru acest banner este tot un ungur, adica cel care a scris sau a aratat cum trebuie scris acest text pe banner in ungureste.Ne apucam si de mame acuma, pai ce raspuns asteptati la budapesta?Sa-mi raspunde nea IMi, boloni, szekely, etc.

un roman (7 comentarii)  •  21 iulie 2009, 16:29

vreau sa ma dezic din start de cei care au afisat bannerul acela dar sa nu uitam ca ei au fost provocati (si au dat un raspuns inteligent) de suporterii maghiari care si-au dat in petic inca de la intrarea in tara.
le trebuia un raspuns pe masura in contextual actual al relatiilor dintre noi si unguri , si vreau sa mai spun ca noi poporul roman in intreaga noastra istorie am fost calcati de romani, turci , habsburgi , nemti, rusi … etc. trebuie sa avem si noi demnitate si sa nu mai acceptam mizerii din partea nimanui. cine ne respecta sa-l respectam iar cine nu sa-l tratam mai rau decat ne trateaza el. imi pare rau ca suntem un popor de lasi

parislove (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 16:49

Adevarul este ca politia romana trebuia s atreaca la ARESTARI atunci cand si-au dat in petec prin garile din Romania , i-a sa fi facut romanii astfel sa vezi ce umpleau dubele cu ei ! Cam asta e diferenta intre noi si ei , ei au lege , noi NU !
Chestia cu banner-ul a fost inteligenta si le-am raspuns si asa , ca daca s-ar porni un razboi…cat timp bem o ceasca de cafea , ungaria este ocupata ! aia-s 8 milioane cu tottii , noi 22! dar asa-s natia lor : INVIDIOASA SI AGRESIVA ! vai de capul lor…mor de foame in budapesta , tocmai m-am intors d ela concert Depeche Mode si e naspa rau , te fura taximetristii mai ceva ca la Gara de Nord : )) E foame…d-asta sunt si nervosi !

leo (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 16:58

Am cautat pe net de nebun, sa gasesc si eu filmuletele alea in care ungurii au facut Haos in romania. Al naibii ca nu am gasit unul. Singurul lucru de care sau facut vinovati, a fost stropirea cu apa si afisarea unui bener legat de Transilvania. Nici macar faza cu *tiganii* nu am auzito. Presa a facut din tantar o herghelie de armasari, iar acuma prostii o sa i-si sparga capetele intre ei. Nu se sesizeaza politia sa aresteze vreo 3 ziaristi pt instigare la violenta?

Florin (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 17:10

Degeaba ne ascundem in spatele presei pentru situatia tensionata din jurul meciului. Cine spune k in ardeal nu e tensiune intre romani si unguri nu stie ce vorbeste! Ei vor prea multe drepturi in ardeal, au scoli la care se pot inscrie doar ei, in timp ce la scolile romanesti se pot inscrie si ei…Cand merg cu taxi, autobuz etc…ascult radio in limba maghiara…Normal k ii injur…macar atat, daca altceva nu pot face! Ei tot timpu se cred mai destepti…De exemplu o fosta prietena de-a mea are tata ungur si mama romanca, si cateodata si ea ii injura pe romani…si ii spuneam: tu si maicata ii romanca…Asa k nu va feriti sa mergeti la budapesta! Sa le aratam k nu ne temem de ei!! FORTA STEAUA!

Speedy (20 comentarii)  •  21 iulie 2009, 17:21

csaba>bannerul ala a fost opera unuia care are fix tot atata minte cata iti trebuie sa scuipi niste copii si sa arunci cu bere&apa pe niste oameni care asteapta trenul in gara. sa spui ca bannerul ala a fost „o chestie desteapta” e la fel de deplasat ca a spune ca suporterii unguri s-au comportat ireprosabil.
leo>nimeni nu a facut iures, dar au fost gesturi deplasate (ca sa nu zic mai mult) de ambele parti. Acum insa, prin instigarile astea, teama imi e ca VA FI iures. nici ultrasii stelisti nu sunt mai cuminti decat cei ai lui ujpest, dar vor fi mai putini…apreciez raportul cam 3-1. iar ultrasii nu isi aleg victime strict din randul ultrasilor adversi. exista victime nevinovate, colaterale. intotdeauna.
parislove>numai de asta nu pornisem la razboi, pt. un banner, cateva injuraturi&flegme si 500 de tembeli; sa fim seriosi, nu asa se pune problema. va trebui sa treaca cel putin 2 generatii pana sa inteleaga toti romanii si toti ungurii ca problemele noastre istorice – oricare ar fi ele – sunt de domeniul istoriei; unii au inteles asta, dar altii – foarte putini – traiesc inca cu acele frustrari

tuhutum (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 17:23

Pentru multi romani, in special cei din sud, buna convietuire cu nationalitatile convietuitoare inseamna: toata lumea sa vorbeasca romaneste; Ardealul a fost, este si va fi numai si numai al nostru (adica nu a celor care il populeaza, nu, numai a romanilor); a fi de alta parere in ceea ce priveste trecutul inseamna ca esti tradator. Asta e explicatia ca unii isi doresc autonomia!

cristi (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 17:33

Noi , romanii nu am fost un popor care sa atacam alte popoare , ne-am aparat tot timpul . Dupa ce ungurii au venit si au facut haos strigand ca ne ,,aranjeaza” ei pe noi ( tiganii) , au aruncat cu bere in oameni si au afisat steaguri cu caracter razboinic ( Transivlania , pamant unguresc ) , stelistii au reactionat fara violenta , cu o ironie inteligenta , dar totusi cam exagerata in contextu acesta.Se pare ca tot ei se dau victimele acum

sud (2 comentarii)  •  21 iulie 2009, 17:34

cat am citit in presa despre romani si unguri am si uitat de meci; desi am fost la el. ce am citit pana acuma suna destul de diferit fata de toate comentariile de pe site-ul asta care se da site sportiv; dar tot ma deranjeaza ceva: cik in ardeal se inteleg f. bine intre ele cele doua natii. pai si unde e bine aicia ca aia aproape ca au mai multa autonomie decat noi in tara noastra! hai sa ii bagam si in Bucuresti ca de ii lasam in pace si nu se cearta cu noi! Nu aveti minte! Alt lucru interesant este ca se dezbate ironia isteata a ultrasilor stelisti prin bannerul afisat; dar totata lumea a uitat de steagul cu Ungaria Mare , care parerea mea e mult mai strigator la cer decat nesimtirea sudistilor!
Ce mai e enervant ca sunt sanse mari sa iasa cu scandal ca de` prin analogie jandarmi maghiari au stat si ei 9 luni si vor simti nevoia sa fie razbunati. si vb aia germani de la hertha stiu cel mai bine eficacitatea lor. va las si sper ca vineri sa nu fiu oripilat!
P.S. : Sa nu aruncati cu suc in ei !! ca o sa bubuie presa !

limo (2 comentarii)  •  21 iulie 2009, 17:41

Voi încerca sá recapitulez faptele, asa cum mi-au fost furnizate de mass-media.
1. „Suporteri“ unguri devasteazá gárile în drum spre Bucuresti, înjurá, provoacá si agreseazá oamenii pe stradá.
2. „Suporterii“ Stelei afiseazá un banner despre nivelul cáruia prefer sá nu fac niciun comentariu.
3. Pentru meciul retur se anuntá „revansa“ în afara terenului.
Faptul cá noi, oameni ce ne considerám normali, investim timp sá scriem si sá citim aceste comentarii ne demonstreazá cá aceste lucruri ne preocupá, chiar dacá nu suntem de acord cu ele. Singurii care pot face împotriva celor ce se numesc „fani”, dar nu au nimic de-a face cu fenomenul sportiv ce se desfásoará pe un teren, suntem noi, sunt cei din jurul lor, cei care nu vor sá fie confundati cu Hooliganii numai pentru cá merg pe stadion sá-si sustiná echipa favoritá. Responsabilitatea moralá este a noastrá sá arátám cá nu suntem de acord cu acest comportament dar responsabilitatea este de fapt numai de partea celor care se ocupá în cadrul cluburilor de relatiile clubului cu fanii. Englezii (federatia, cluburile si fanii adevárati) au reusit sá-i îndepárteze pe cei care nu au înteles sensul adevárat al suporterilor din tribune si din apropierea stadioanelor. Celelate tári europene lucreazá la asta… încet… foarte încet… Le doresc tuturor Stelistilor ce vor fi în Budapesta un meci frumos cu cât mai putine incidente neplácute si le dau un sfat: nu vá lásati provocati de “hooligans” si mai ales nici de fortele de ordine de pe stadion! Câtiva suporteri austrieci ai lui Sturm Graz au simtit pe propria lor piele anul trecut ce înseamná sá fii la momentul nepotrivit în sectorul oaspetilor lui Honved Budapest: http://www.sturmtifo.com/gallery/displayimage.php?album=166&pos=3. O pozá spune mai mult decât 1.000 de cuvinte. Un lucru este clar: Steaua este la ora actualá superioará lui Ujpest din toate punctele de vedere. Nu lásati câtiva extremisti sá ne strice bucuria unui sezon în fotbalul european!

alin_cluj (5 comentarii)  •  21 iulie 2009, 18:19

Sper sa se aprobe acea lege prin care suporterii sa-si incurajeze echipa doar pe terenurile proprii. Asa ar disparea cu desavarsire ori tentativa de violenta. Dar atunci ziarele din ce sa mai traiasca, doar din analiza tactica a meciurilor? Hai sa intrebam 1000 de ziaristi din toata lumea si o sa vedeti ca maxim unu ar fi de acord cu o asa propunere. Ei nu ar manca o paine? :)))

BAGHERA4 suporter stelist (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 18:25

@ rusu desi in principiu ai dreptate ,lucrurile nu stau chiar asa cum le vezi tu .daca tot ai simtul umorului asa de dezvoltat ,ar fi trebuit sa participi la un meci de hochei intre S.C. MIERCUREA-CIUC si STEAUA impreuna cu prietenii tai unguri ( sa vezi acolo jigniri,de tara de natie ,de parinti ,de orice) nu cred in demersul tau desi intr-o lumea normala ar fi ceva absolut corect sa ma alatur demersului initiat de tine.

Speedy (20 comentarii)  •  21 iulie 2009, 18:34

limo> ma preocupa, pt. ca nu ma mai pot duce cu copilul la un meci. si nu pt. ce ar putea pati, cat pt. ce ar putea vedea si invata. nu ma refer la injuraturi, nu am intentia sa-l cresc ca in manastire, pana la urma oricum stie deja toate injuraturile posibile. Dar nu vreau sa invete sa urasca alti oameni pt. ca sunt unguri, negri, stelisti, dinamovisti sau rapidisti. Candva tatal meu m-a dus la meciuri care acum ar fi considerate de risc maxim: Dinamo-Liverpool, Steaua-Honved, ca sa nu mai vorbesc de Steaua-Dinamo, Steaua-Rapid, Dinamo-Rapid – cred ca in perioada 84-90 le-am vazut pe toate. plus meciurile nationalei. Ma ducea sa vad FOTBAL. desi stelist, eram cu sufletul la gura pt. dinamo in cupele europene (rapidul nu prea a pupat asemenea momente atunci, dar sigur as fi tinut si cu ei). As vrea sa pot face asta si eu pt. baiatul meu, dar acum ii pot oferi cel mult un meci mediocru si multe, multe injuraturi si amenintari in tribune. si poate si batai. despre asta e vorba de fapt

andrei (1 comentarii)  •  21 iulie 2009, 22:20

in ungaria din sursele mele vor merge doar ultrasi care sau calit in batai prin tara timp de vreo 10 ani,,si credetima sant pusi pe scandal mare,,vor face prapad la budapesta,,si tare mie frica ca vom fi exclusi din uefa din cauza lor,a ultrasilor..si in legatura cu benerul acela ,sincer va spun ca nu mi se pare o mizerie,,pt ca io m-am cam saturat sa fiu facut t.i.g.a.n in tara mea si sa imi spuna mereu alti romani sa le aratam noi ca santem civilizati.. am facut acest lucru mereu,si ce am primit in schimb,acelasi cuvant care imi distrug tinpanele..departe de mine gandu de violenta sau instigare la asa ceva,,dar io nu pot sa concep ca o mana de barbari veniti de la budapesta scuipa femeile si copiii nostri ,,pe deasupra ma mai face si t.i.g.a.n in tara mea,si io ,in conceptia unora ar trebuia sai primesc cu un suc si cu aplauze doar pt ca trebuie sa le arat lor ca sant civilizat..ei bine o repet dinou ca ma bucur pt acel bener,,m-am saturat,,ma tratezi urat si ma jignesti ,,te tratez la fel ,,ma respecti ,,te voi respecta ori ce nationalitate ai avea..cam atat,,sper sa nu ma injurati pt ce am scris mai sus,,si totusi ma bucur ca vad postari civilizate si nu ne mai injuram intre noi..mult respect..salutari

IonutD. (4 comentarii)  •  22 iulie 2009, 2:01

Lasa-i sa mearga, Buzarine! Mergeti! Bateti-va, taiati-va! Sa nu va mai intoarceti nici unul!!!

limo (2 comentarii)  •  22 iulie 2009, 8:32

Speedy> din pácate ai dreptate… Am fost pentru prima datá cu fiica mea la un meci de fotbal pe stadion (nu în România) când avea 6 ani. A fácut ochi mari când a auzit ce scanda galeria si m-a întrebat naivá dacá „au voie sá spuná asa ceva?” si „de ce nu vine politia sá-i aresteze?”. Ásta nu este numai un fenomen românesc, ci este „normalitatea” galeriilor „ultra” de pe toate stadioanele pámântului… „I have a dream!” si sper sá nu rámâná numai un vis…

florin.b (5 comentarii)  •  22 iulie 2009, 9:32

Fratilor,am citit toate comentariile acestui articol si ca sa fac un rezumat as zice ca in mai toate se spera ca va fi liniste dar toate amintesc de vechi conflicte ce nu au nimic de-a face cu fotbalul.La ora actuala intre Steaua si Ujpest e o diferenta uriasa la fel de mare ca diferenta dintre campionatul roman si cel maghiar.Ujpest nu ne poate elimina decit daca ne vom elimina singuri.Am in minte un scenariu ,care pare de domeniul sf-ului dar care se poate petrece ;Provocata fizic si verbal ,pe fondul unor masuri proaste de securitate ,galeria stelista ar putea reactiona violent s-ar provoca astfel pagube iar ,dupa noile reglementari ale UEFA meciul ar putea fi intrerupt .Si cum noi suntem recidivisti pedeapsa UEFA ,va fi drastica ( va amintiti-va de cazul celor de la Feyenoord de acum 2 ani) putind merge pina la excluderea noastra din cupele Europene.E doar un scenariu ,poate fantasmagoric ,dar tare bine ar fi ca suporterii nostri sa nu puna in pericol soarta echipei . In rest; Fortza Steaua! Si sa speram ca dupa acest meci vom spune ca a fost mult zgomot pentru nimic!

jjj (138 comentarii)  •  22 iulie 2009, 13:12

DehAline, ce au cautat au gasit baietii din galeria lui Ujpest ! Ei au inceput scandalui cand au aruncat cu sticle de suc si cutii de bere din tren in romani, ei au agresat pe strada romanii si acum se dau victime ! Si cand ne gandim ca tot natia ungara l-a omorat pe Marian Cozma…..

jjj (138 comentarii)  •  22 iulie 2009, 13:14

Apropo, de scaunele rupte de galeria ungara de pe stadionul Steaua nu zice nimeni nimic! Whatever…..sunt scarbit…..

Ghandalf (16 comentarii)  •  22 iulie 2009, 21:55

Speedy, ai mare dreptate. Ma bucur ca mai exista iubitori de FOTBAL si sunt mai mult ca sigur ca faci parte din generatia mea, care a gustat din „binefacerile societatii socialiste multilateral dezvoltate”. Eu am cunoscuti, prieteni, colegi si … chiar rude de etnie maghiara si va pot spune ca niciodata n-am avut „meciuri” pe motive de etnie, de Trianon , de Magyar Erdely, etc. Dupa cum spunea cineva mai inainte, in localitatile in care traiesc impreuna si romani si maghiari, paiele raman stinse, fiindca oamenii se cunosc, interactioneaza zi de zi si bunul simt ii ajuta sa se inteleaga si chiar sa se ajute unii pe altii la nevoie.
Probleme apar acolo unde membrii celor doua etnii nu se cunosc la nivel personal si in mod obligatoriu exista o „scanteie” pusa cu buna stiinta (si cu rea vointa). Cineva spunea candva ca „violenta este ultimul refugiu al incompetentei” !!! O, Doamne cat adevar este in aceste vorbe !!!
Imaginati-va ca am un coleg de birou care este si ungur si (ceeace este si mai rau) un impatimit dinamovist, iar alt coleg este rapidist. Credeti-ma ca in afara de niste mistouri facute la adresa fanilor mai putin fericiti in ziua de dupa etapa si e-mailuri cu „felicitari” pentru jocul prost practicat de o echipa sau alta (si alea in mod obligatoriu de bun gust) n-ai sa intalnesti.
As recomanda fanilor care merg la Budapesta sa nu raspunda la provocari pe stadion ca sa nu le faca jocul celor care ar dori o intrerupere a meciului !!! Ce vor face in afara stadionului e treaba lor, dar pe stadion sa stea cuminti si sa nu ne faca de ras asa cum au facut cainii la NEC !!! Ujpest e o echipa care ar lua bataie de la orice echipa din Liga I !!!
FORZA STEAUA !!! DIXIT

Comentează