Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Miroase a nou

Altă atitudine. Altă respiraţie. Altă atmosferă. Fără crispare, fără neputinţa de la Constanţa, cu Serbia, fără debandada de la Graz. Altfel.

În primul rînd am îndrăznit să ne uităm şi către poarta adversă. Se va spune că Lituania nu e […]

sâmbătă, 6 iunie 2009, 11:09

Altă atitudine. Altă respiraţie. Altă atmosferă. Fără crispare, fără neputinţa de la Constanţa, cu Serbia, fără debandada de la Graz. Altfel.

În primul rînd am îndrăznit să ne uităm şi către poarta adversă. Se va spune că Lituania nu e Franţa, nici măcar Austria. Că n-aveam cum să nu fim mai buni pe un teren mărginit de o biută şi de un cîmp. Dar în majoritatea timpului am privit înainte, spre terenul lor.

De la mijloc în sus am fost aproape complet renovaţi. Minus Marica, singura punte între epoci. Pe Tănase îl punem tot la cei noi, pentru că e abia la a treia selecţie. Dănciulescu şi Mara, doi veterani reconsideraţi. Apostol, alergînd mereu, intrînd la sacrificiu, revelaţia returului, dar şi a serii de la Marijampole. Chiar şi Roman, care acum un an avea meciuri mari cu Modelu şi Forex. Clasică a fost doar apărarea, dar atunci cînd clădeşti ceva trebuie să începi de la fundaţie.

De aici se pleacă, de aproape de Baltica. Nu neapărat spre Africa de Sud, pentru că pînă acolo ne omoară calculele. Dar spre Euro 2012 sigur. Nici Ucraina, nici Polonia nu sînt departe de acest stadionaş al noului, mărginit de biute.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

Rocyo (3 comentarii)  •  6 iunie 2009, 23:22

Bravo RAZVAN ! VICTORIE!

Nicco (2 comentarii)  •  6 iunie 2009, 23:24

Pe Marica sa nu-l discutam pt. ca el a marcat. Dar de la mijloc in sus valoarea echipei a ramas aceeasi, adica slaba! Nici vorba sa facem mare lucru pentru Euro 2012 cu asa mijloc si inaintare, fara jucatori valorosi, profesionisti cu adevarat! Danciulescu, golgheter, a fost sub orice critica si probabil ca asta e valoarea lui. Concluzia mea: un rezultat bun cu o echipa modesta, echipa ce nu a batut si nu va mai bate pe nimeni cu 3-0 in deplasare, un antrenor din alta categorie decat Piturca, dar valoric stam ca si pana acum, adica prost. Nici nu se putea altfel. Cu stima!

cristi (1 comentarii)  •  6 iunie 2009, 23:28

mie unu mi-a placut vivacitatea jucatorilor; in era piti erau lesinati si jucam pasele alea tampite inapoi….

Kandinsky (2 comentarii)  •  6 iunie 2009, 23:35

Mi-a placut Mara: pasa de gol si nenumarate pase extrem de inteligente si precise. Marica s-a zbatut in sfarsit si a jucat cu pasiune. Danciulescu si Tanase mi s-au parut cam stersi. Oricum o evolutie certa fata de era tamPiturca.

X-TRAIL (165 comentarii)  •  6 iunie 2009, 23:52

Nicco,
Scuza-ma ca te intreb, cine i-ar putea inlocui?? Inteleg ca nu ti-a placut Danciulescu, unora li s-a parut un tip ce a facut totul, a facut marcaj, a recuperat mingi, asa e el, poate daca marca la una din ocazii il ridicai in slavi, nu??Cine a mai jucat la mijloc?? Ghioane, Apostol?? Au maturat tot, barem Apostol a fost un Hopa-Mitica, un ” argint viu”, parerea mea!

cfrescu (15 comentarii)  •  6 iunie 2009, 23:55

Ma bucur tare mult pt rezultat, dar intr-adevar jocul ofensiv a fost totusi slabut; mare noroc cu Marica – super-clasa, super-potential. Poate cu Mutu sa fie mai bine…

[D][S][N] (21 comentarii)  •  7 iunie 2009, 0:01

ok ! victorie! felicitari! debut cu dreptul! selectioner nou, suflu nou! bla- bla – bla !
Acum ce facem, ne bucuram ca am batut Lituania si ca ne’am miscat cat de cat bine ?
Stati sa vedem Romania, ca joc, nu neaparat ca rezultat, la Blegrad si la Paris, si pe urma sa ne entuziasmam…, sau nu !

diana boc (2 comentarii)  •  7 iunie 2009, 0:02

Asa, asa! Deja au inceput carcotelile, betele’n roate, nemultumirile, fustrarile, paranoia bla, bla, bla etc! Romania a jucat bine. A jucat bine, cu vana, in meciul asta!
Rog eu, desteptii satului, geniile Romaniei, talentele anului sa ne scuteasca de comentarii impertinente legate de alte meciuri, alte dati, alte veacuri futuristice. Azi, Romania, a jucat bine!
Respect si succes in continuare! 😉

Catalin (7 comentarii)  •  7 iunie 2009, 0:03

Am castigat dar n-am convins.Nicco are dreptate:s-a schimbat atitudinea dar valoarea e aceeiasi.Deocamdata!Antrenorul vrea performanta,daca vor si jucatorii si avem si noroc putem sa speram.Daca selectionabilii isi vor reaminti sentimentele ce i-au facut sa iasa in strada in ’94, ’98 sau 2000 vom vedea o Romanie care va impune respect si pe care toti vor dori s-o evite ca adversar.Hai ROMANIA!

W (2 comentarii)  •  7 iunie 2009, 0:32

adversar modest, joc modest … sa nu ne imbatam cu apa rece…

poli (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 0:49

vreu sa zic si eu ceva legat de meci am facut un meci bun nu am ce sa zic dar ar fi ceva de spus de ce nu l-a bagat si pe gigel bucur cumva lui razvan nu i place de poli sau face jocurile lui nasu ?

to Nicco (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 0:52

Nu-i adevarat. N-ai dreptate, poate Ghioane a tinut mingea mai mult decat trebuia, dar a recuperat multe mingi, oricum ei au incercat sa sara peste mijlocul nostru pentru ca si-au dat seama ca nu pot sta in fata lui Apostol (care de altfel a iesit si cel mai sifonat). Poate avem nevoie de un varf care marcheaza 3 din 4 ocazii nu 1 din 10, asta e adevarat. Dar cine e varful ala? Poate Gigel Bucur dar Razvan a avut nevoie de victorie nu de spectacol. Are timp si pentru spectacol. Radoi s-a dovedit un pic mai bun ca-n meciu cu Feroe. Poate a inceput sa fumeze mai mult, a dat pase la adversar ca de obicei si a fost usor depasit… In rest un inceput de care aveam nevoie… Asa ca ai si n-ai dreptate…

Vali_B (50 comentarii)  •  7 iunie 2009, 1:04

Atmosfera e alta, dar mai avem mult pana la un nivel comparabil cu al marilor puteri. Lituania e o echipa artagoasa, masiva, greu de batut. A scos nu demult un egal in Italia iar Franta i-a batut greu. E buna victoria, chiar daca s-ar putea sa fie prea tarziu. Trebuie sa ne batem macar pentru coeficientul de tara, ca sa nu picam intr-o urna mai jos. S-a vazut ce bun ar fi fost un egal in Bulgaria acum 2 ani, cand eram calificati. Am fi fost capi de serie… Mai avem ceva sanse teoretice. Razvan se va bate pana la capat, desi prevad ca Franta si Serbia vor face egal in meciul direct. Mi-a placut atitudinea, am incredere in Lucescu. Ce bun ar fi fost acum macar un egal cu Serbia sau Austria! Vad ca Lucescu a fost bine primit de public si de jucatori, s-a refacut atmosfera pozitiva in jurul nationalei iar asta e un lucru bun. E un start bun pentru el si mai pastram de doi bani speranta. Ar fi fost bun un egal al Austriei la Belgrad in seara asta, au fost aproape. Cred ca i-am putea bate pe sarbi la ei, mai greu va fi cu Franta, dar macar pentru prestigiu ar fi multumitor si un egal. Eu sper sa batem tot si sa avem un pic de noroc. Poate se impiedica Serbia in Feroe! Succes nationalei, vad ca sunt foarte putini carcotasi, semn ca Lucescu a inceput cu bine, desi m-a surprins si pe mine absenta lui Costea, ar fi fost bun pe final. Hai Romania!

Frf (2 comentarii)  •  7 iunie 2009, 1:28

Dar daca ar fi fost Hagi antrenor? Ar fi jucat Costea? Sau Dan Petrescu… Costea e jucator de nationala si de aia a fost convocat… Razvan a avut dreptate, nu s-ar fi potrivit, n-ar fi reusit sa treaca de malacii din apararea lituaniana si faza de aparare n-ar fi facut-o (ca de e vedeta lu’ Mititelu’) si nici nu prea „le are in aparare”. Una peste alta am avut si noi nationala… ca adunatura aia dezordonata de dinainte… Oricum daca Galamaz e pe acelasi post cu Radoi eu il prefer pe Galamaz, Radoi a ramas acelasi infatuat lent si prost pasator… A avut si el un meci bun in viata – ala cu Galata de la Bucuresti… Galamaz e 10 clase peste el.

luc (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 2:42

felicitari Romania,felicitari Razvane,se vede ca romania joaca altfel,nu au stralucit ,insa au avut au avut multa agresivitate in joc si au dominat ,in sf am avur rabdare sa vad tot meciul fara sa plec din fata televizorului,sper sa se schimbe mentalitatea jocului romanesc,am incredere,bafta Romania,bafta Razvane

danny (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 3:01

A fost un meci frumos si cel mai important a fost ca toti jucatori au alergat nu numai unul sau doi ca in era piturca unde si aia 2 care alergau gen(nicolita) alergau degeaba. mijlocul a fost extrem de bun azi cu pase si recuperari. e normal ca dupa ce am maracat pe final sa ne retragem si sa aparam rezultatul. in fotbalul mare asa se joaca. joci pana dai gol dupa acea pe contraatac si ii lasi pe ceilalti sa construiasca. nici asa nu au reusit lituanieni sa faca ceva la mijloc. numai migi aruncate inainte. felicitari lui apostol care sa dovedit ca e mic dar artagos si istet.(mia placut faza cand ia suflat minge de sut atacantului lituanian):) felicitari razvan. Se vede ca tu nu fumezi din doua pachete de tigari deodata. 🙂

caligula (3 comentarii)  •  7 iunie 2009, 5:16

inceput bun
mai e mult de lucru,dar asta-i frumusetea unui nou start
cred ca vom vedea mai multe in meciurile cu Franta si Serbia
mai ales ca sarbii vor fi deja calificati cand vom juca cu ei
meciul cu Franta va decide locul 2
sa nu uitam ca va exista si varianta ,,cand doi se cearta al treilea castiga”
succes in continuare tricolorilor romani!
(si francezii sunt tot tricolori)

ovidiu (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 5:49

o selectie deficitara si…ciudata. Nu cred ca se poate vorbi de ceva nou, inca , dincolo de numele unor jucatori. Echipa lui Piti avea si ea daruire, nu la acest capitol era deficitara.Echipa lui Razvan nu spune, inca , nimic.Jocul de aseara a fost modest, pe masura adversarului, lipsit incontinuare de imaginatie in atac. Trebuie sa ii dam lui Razavan sansa sa , a inceputului de drum dar sa fim obiectivi in ceea ce priveste nivelul actual dezvoltat de selectionatii sai.Poate asupra acestora se mai gandeste.

dinamovism cronic (9 comentarii)  •  7 iunie 2009, 6:04

Vad ca exista oameni care nu au observat cat de util a fost Danciulescu in teren !
…si care mai au si opinii despre fotbal ! In scris !!

ketsbaia (5 comentarii)  •  7 iunie 2009, 7:53

1. Atmosfera
Buna, de echipa. Baietii s-au incurajat, s-au felicitat, s-au pupat, au vrut, au putut, au castigat,
2. Echipa
Buna. Poate trece de grupele CL. De grupa a doua valorica europeana. Ar putea trece de grupe Campionatului Mondial.
Coman – incet, ezitant, iesit din mana, se vede ca joaca la Brasov, fara nici o presiune.
Sapunaru – bun, util, joc de campion
Radoi – incet si lent, fara meciuri tari in picioare. Daca ar uca acum in Romania nu ar avea loc la vreo echipa de top, poate doar la Steaua
Chivu – imperatore
Rat – sigur si in stilul sau
Mara – batran, depasit fizic, insa foarte util. Cine n-are batrani …
Apostol – isi mai aduce cineva aminte de Militaru? De Stoica? De Crisan? Aproape de Dorinel Munteanu. Util.
Ghioane – Ce mult are nevoie Razvan de Boloni jucatorul!!! Mai poate urca. Interviul lui a aratat blazare. Este un militar din trupele speciale fara suflet si fara simtiri. Daca este chemat, vine, isi indeplineste misiunea, dar berea o bea singur.
Tanasa – inutil. Pe stanga ar trebui cautat altceva.
Danciulescu – Cand l-a rechemat la nationala pe Camataru, Mircea i-a zis ca vrea un jucator care sa rupa atacul, sa-l debusoleze pentru ca din spate sa vina cavaleria usoara sa inscrie . Rezultatul ? Golur important – Geolgau inmeciul de la Bratislava pe o bresa mare in defensiva. La golul lui Marica, unde era inchizatorul lituanian? Dupa Danciulescu. Desi nu s-a vazut pe teren, a creat bresa.
Marica – altul, mult mai bun. Daca va juca asa si la Stuttgard… Poate va vedea ca se poate
3 Baiatul lui tata
Nu va putea scapa niciodata de aceasta sintagma. Chiar si debutul a fost similar. Chiar si comentariul meu. Si pana la urma, Matei Basarab a scris o carte special ca sa il invete pe copilul lui sa conduca tara. De ce nu ar beneficia si Razvan de o astfel de carte?
4. nemultumiti
Tin cu Craiova. Insa am mai avut un jucator imens, oltean si el , de la Steaua (ce ciudat suna!), Cobra pe numele lui de alint, care nu facea faza defensiva. Cat a jucat la cel mai inalt nivel? Sa raspunda Mititelu la intrebarea asta!

Na-Gi (10 comentarii)  •  7 iunie 2009, 8:08

Note:
Coman 4
Rat 4
Chivu 5
Radoi 4
Sapunaru 6
Ghioane 6
Apostol 8
Tanase 6
Mara 6
Marica 9
Danciulescu 4

rocco (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 9:20

care Graz???….stiam ca rom o jucat la klagenfurt!

Klaws (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 9:38

Imi place mult expresia generala : „am intilnit un adversar modest si n-am aratat mare lucru” ….pai dragilor, adversarul asta modest are un stil care nu permite sa arati mare lucru….totul la bataie , totul fizic.
franta le-a dat gol in min 75, iar austriecii au luat-o cu 2-0. .. franta i-a batut greu si acasa tot cu 1-0….
Cam astia-s lituanienii la ei acasa si pun bete in roate tuturor…franta s-a chinuit crincen, noroc de riberry…

E_scu (4 comentarii)  •  7 iunie 2009, 10:21

Miroase a nou..dar in tara se vad aceleasi metehne. Pai daca juca Fl. Costea titular si dadea gol,nu`l certa pe Razvan ca nu l`a luat si pe frate`su` si mai ales ca nu`l joaca titular?
Mititelu da inca o data dovada creierului sau mai mic decat o nuca si in loc sa`si vada de treaba se apuca sa dea declaratii.
Iar voi i le publicati.
Bravo Razvane,felicitari pentru victorie.

papanas (4 comentarii)  •  7 iunie 2009, 10:27

Cu stima ,Alin ,miroase…!

pintea (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 10:35

Sa intelegem ca piturca nu-si mai schimba lenjeria in ultimul timp si ca am adus in locul lui unul care si-o schimba zilnic!?

Deci (14 comentarii)  •  7 iunie 2009, 10:53

Marele castig al acestei nationale este absenta smecheriei steliste. Felicitari, Razvan!

becusor (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 11:26

sa ne bucuram totusi putin.
la razvan este cheia in acest moment.
cu mutu. daca mutu poate/vrea sa ridice nivelul de joc.
daca triunghiul ghioane-apostol-danciulescu(cheia meciului de aseara) poate sa ridice nivelul de joc.
DACA DA, atunci putem spera la victorii cu „prima urna valorica”.
daca NU, o sa fim eternii candidati la locul 2, in orice grupa de mondiale, europene, balcanice, universale, etc

campionu (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 11:55

Am văzut un alt aer la naţională cu Ghioane, Apostol şi Tănase care au arat terenul de cât au alergat, Mara a fost inventiv, Marica o bară şi un gol, per total măcar au dovedit că nu au venit ca ofiliţii să se afle în treabă.

Bog (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 12:49

Danciulescu si Mara, doi expirati, care nu aveau ce cauta in nationala aflata, zice-se, la un nou inceput. Mult laudatul Cristi Tanase, un ametit. Sapunaru, desi campion cu FC Porto, a evoluat mediocru. Radoi, foarte slab, se vede ca joaca la Al Kebab…Florin Costea, golgeterul la zi al Ligii I, este plimbat aiurea pana in Lituania si nu este introdus nici macar 10-15 minute. De toata jena explicatia lui Razvanel, cum ca Florin nu ar fi potrivit pentru meciurile „de bataie”, de parca ar mai fi si altfel de meciuri in ziua de azi…Si admitand ca Razvanel ar avea dreptate – desi explicatia sa este jenanta-, se iveste in mod logic intrebarea: De ce naiba l-a mai plimbat pana in Lituania, cu doar cateva zile inaintea unui meci decisiv pentru participarea Craiovei in Europa League?! La fel si in cazul lui Bornescu si al lui Dananae. Iar in ceea ce priveste afirmatia lui Mititelu cum ca Lucestii nu ii au la inima pe olteni, in mod sigur acest lucru s-a verificat in cazul lu’ al batran. Era nevoit sa convoace multi jucatori de la Craiova Maxima, ca doar era de departe echipa de club nr. 1 a acelei perioade, dar tot isi batea joc de jucatori precum Negrila, Irimescu, Ticleanu s.a., preferand gloabe corviniste si dinamoviste gen Rednic, Bogdan, Zare, Augustin, Vaetus s.a. Pe Tilihoi nu l-a convocat deloc, desi era net superior lui Iorgulescu, alta feblete lucesciana…Pe Ilie Balaci nu l-a luat nici macar ca simplu turist la Euro 84, la fel nici pe Geolgau, bine in schimb ca i-a luat pe Dragnea, Augustin si Zare, ca doar panaramele astea dusesera greul calificarii…Pe Hagi, care fusese declarat admis la ISE Craiova si ai carui parinti isi exprimasera in scris acordul ca Gica sa joace la Stiinta, Lucescu al batran l-a directionat la Sportul lui Nicusor imediat ce tricolorii coborasera din avionul care ii aducea din Norvegia…Si mai sunt si altele, cine a trait pe viu acei ani cunoaste ce spun.

mircea (69 comentarii)  •  7 iunie 2009, 12:50

Chivu slabut….iar marica a gresit toate pasele,golul l scos…

corectorul (15 comentarii)  •  7 iunie 2009, 12:52

Intotdeauna schimbarea antrenorului aduce si o schimbare in atitudinea si moralul jucatorilor.De aceea majoritatea antrenorilor debuteaza cu victorie.Exceptie fac cazurile cand echipa e chiar varza sau adversarul mult superior.Apararea era normal sa ramana „clasica”:unu joaca la Campioana Italiei, altul la campioana Portugaliei, altu a castigat Cupa UEFA, iar Radoi e Radoi,chiar daca joaca in nus´ce tara!Cand or aparea variante pe post, apararea n-o sa mai fie asa „clasica”.Simpatica caracterizarea lui Ghioane (de catre Ketsbaia): „Este un militar din trupele speciale fara suflet si fara simtiri. Daca este chemat, vine, isi indeplineste misiunea, dar berea o bea singur.”Daca am mai avea vreo doi ca Tibi…

unu (4 comentarii)  •  7 iunie 2009, 14:46

acu sincer… voi nu v-ati plictisit? in afara scorului pe care nu sunt sigur ca il meritam chiar ati vazut o schimbare? alti jucatori aceiasi placa…
total neinspirata introducerea lui danciulescu. nu a miscat pe teren si a irosit si putinele ocazii pe care le-am avut. cred ca bucur ar fi fost mult mai bun pentru ce am jucat aseara. dani coman care este un portar bun cred ca este de mult timp iesit din forma. Nu am vazut faza fixa la care sa nu iasa gresit… noroc cu un sut direct pe el care i-a salvat prestatia.
sunt si puncte bune la lucescu. nu l-a mai adus pe tamas, cocis sau costea (da, mai are de crescut atat la joc cat si la minte). per general insa schimbarea nu mi s-a parut atat de mare.
daca era piturca pe banca vuiau ziarele acum. il injura toata lumea pentru experimente nereusite. e un mare pacat sa vezi ca de fapt prestatia echipei nationale nu are legatura cu jocul din teren cat cu inaginea fabricate de ziare si ziaristi mai mult sau mai putin impartiali…

Sibelius (17 comentarii)  •  7 iunie 2009, 14:52

Pt Ketsbaia: nu era Matei era Neagoe Basarab cel cu cartea pentru fiul sau.
Despre meci: eu zic ca Razvan a reformat si apararea aducandu-i pe Chivu si Radoi inapoi pe linia de fund.
Cred ca lui Mara si Danciu li s-a oferit un fel de Oscar pentru intreaga activitate in acest meci…

coriolan (2 comentarii)  •  7 iunie 2009, 17:11

Daca nu pe Lituania atunci pe cine?…Serbia ne tundea imediat.AS dori din tot sufletul sanu am dreptate!…

john (3 comentarii)  •  7 iunie 2009, 20:22

salut aline. nu crezi ca am luat o putin la goana cu aprecierile dupa un meci cu lituania? ce naiba, nu este nici franta, nici italia ….. ca ne a ars pe noi la cluj, este alta poveste, nici daca mai jucam de 200 de ori cu ei nu ne mai dovedesc. eu cred ca trebuie sa mai avem rabdare cu aceasta echipa, sa joace cu franta, cu sirbii si dupa aceea sa tragem niste concluzii. parerea mea este ca tot tamas-goian este cuplul de fundasi central ideal, chivu si radoi la mijloc, ar arata echipa mult mai legata si sigura. este o simpla parere.

taras bulba (37 comentarii)  •  7 iunie 2009, 20:38

Toate ziarele, stire mare Lucescu a invins Lituania !!! Toti editorialistii, Lucescu, o lumina noua, un curcubeu….!!!! Sa vedem cum o sa reactionati dupa infringeri ….!!! Era normal ca jucatorii noi sa alerge sa rupa pamintul !!! Nu te intilnesti cu o asemena sansa de 2 ori in viata !!! Totusi lotul trebuie intinerit masiv !!!

doru (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 20:53

Draga Florin Costea ! Si eu sunt oltean din Tg-Jiu, prima data am fost pe Centrel in 1968 cand aveam 6 ani si de atunci sunt, iremediabil, infectat cu virusul Craiovei. Dar, daca poti primi un sfat, tine minte ce-ti spun : suficienta nu e buna in nici un domeniu. Tu nici macar nu sti sa te bucuri la gol, dai impresia ca toti ceilalti trebuie sa se incline la reusita ta. Bun. Dar la ratarile tale de curtea scolii cine trebuie sa te injure? Tine minte ce-ti spun : Razvan ti-a dat o lectie. Invat-o!!!!

Razvanica (3 comentarii)  •  7 iunie 2009, 21:14

Domnule Buzarin, spuneti ca apararea a fost aceeasi. Ia uitati-va in arhiva sa vedeti cand au jucat Radoi si Chivu fundasi ultima oara. Piti ne invatase sa ii chinuie la mijloc si sa jucam in aparare cu mari fotbalisti ca Tamas, Goian sau Ghionea. Nimic din ce am vazut aseara nu a semanat cu jocul nationalei lui Piti.

bogdan (1 comentarii)  •  7 iunie 2009, 21:24

in sfarsit un antrenor cu caracter la national.se noteaza in atitudinea jucatorilor pe teren.Dar luati-o incet am batut doar lituania cu care daca jucam acum cativa ani la pariuri victoria noastra o cotau la cel mult 1.10

adrianssen (11 comentarii)  •  7 iunie 2009, 23:00

fiecare meci se gandeshte in functie si de adversar. a fost aceeasi echipa care ne administra acasa 3-0…atunci au fost buni ca ne-au batut, acum prea slabi ca i-am invins??? importanta e daruirea si e fantastic ca am regasit-o!!!! felicitari razvane! din tot sufletul iti multumesc ca mi-ai dat inapoi echima mea nationala! echipa noastra! Hai Romania!

sd (9 comentarii)  •  8 iunie 2009, 11:23

apararea nu a fost aceeasi: au lipsit tamas care mereu nu e acasa cind primim gol (cred ca ar trebui incercat fundas la inchidere, avind niste pase lungi inspirate si precise) si lobont coautor la cel putin 2 goluri; apoi la cluj lituanienii au prins niste suturi care intra in categoria „norocul incepatorului” asa precum plesan in acel 5-1 cu germania sau andrei cristea cu valencia; ca portar de nationala eu il vad totusi pe dolha cu conditia sa aiba jocuri in campionat iar linga chivu, mic de statura, cred ca ar trebui un aparator central inalt, galamaz sau goian;
la mijloc eu nu sunt impresionat, mai ales de tanase;
pe danciulescu il apreciez ca pe un domn ce a fost dintotdeauna, dar a facut un meci slab; in situatii de acestea se spune ca a jucat bine tactic; acuma acolo in fata nu are ce mare tactica sa joace pt. ca toti adversarii stiu ca are rolul de a da gol; marica probabil are complexe in fata coechipierilor mult mai buni decit el si cred ca de aceea nu e titular in germania; la nationala insa, in compania unui apostol &co. da aproape de fiecare data gol, asa ca trebuie socotit titular in primul 11; mititelu si balaci ar trebui sa-si vada de problemele lor, adica sa cistige si ei participarea in europa cup, sa bata acolo pe cineva eventual sa ia un titlu in liga si apoi sa-i peteasca pe prepelita si gaman ca doar ne-am mai fript odata cu stoica si ajunge; pe costea il vad ca pe un talentat elev de liceu dar care a sarit peste clasele 5-7 si face greseli de gramatica; depinde de el daca e inteligent sau nu si de lucescu jr. daca va face ca seniorul care prefera jucatori stersi dar de travaliu (pe vremea aceea circula expresia „ara terenul”) si evita sistematic jucatori gen lacatus de exemplu ca sa ma opresc doar la el; oricum si costea si bucur au fost testati de piturca si nu au impresionat; la fel nici lazar care in mod sigur va fi introdus de razvan acuma dupa ce a mai prins curaj ca selectioner;
ne trebuie insa niste adversari traditionali tari ca sa ne edificam si asupra lotului si asupra antrenorului ca asa e la inceput: multi chemati, putin alesi.

vasim (38 comentarii)  •  8 iunie 2009, 11:25

Eu nu sunt de acord ca jucatorii la nationala sa joace pe alta pozitie decat la clubul lor!
Atata vreme cat Radoi e fundas in Arabia Saudita atunci sa fie si la nationala!
Chivu o fi el polivalent dar e tot mai slab si unul dintre motive poate si aceasta schimbare de posturi a lui!
Orice om are probleme daca odata e director de firma si a doua zi tre sa spele podelele!
Si la football e la fel. Un mijlocas trebuie sa creeze jocul sa combine sa joace football pe cand un aparator tre sa faca anti-joc asa ca sa ii lasam si ep Chivu si pe Radoi sa joace acolo unde ii pune Razvan adica in aparare pentru ca acolo dau ei cel mai bun randament!
Cel puin asa o sa avem o aparare beton si toata echipa o sa fie mai sigura!
La mijloc se cauta lupii tineri de afirmatie care ara tot terenul si care joaca football adevarat!
Succes Razvan si da Piturca prea le stia pe toate si facea pe desteptul cand nu era cazul…

teo (3 comentarii)  •  8 iunie 2009, 14:24

mereu o luam de la capat dar din pacate luminita refuza ostentativ sa se arate…sa fim realisti,n-am rupt gura targului,cu un adversar modest.parerea mea e ca atat putem,nu putem clona un messi,ronaldo,kk,sa lupte pt.mandrul tricolor.si piti a debutat cu victorie,a avut si cateva rez,bune,baietii il ridicau in slavi pe nea piti,acum pe razvan,dar rezultate tot nu vom avea.de ce?:atat putem frate,repet!

IO (15 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:28

Sa fim realisti, misroase a nou, adica a rahat nou.
Reconstructia echipei nu se face cu jucatori de 33 de ani…
Jocul a fost ingramadit, fara o idee clara de joc. Exista problema omogenizarii, dar parca laudele adresate lui mucea ala micu sunt exagerate dupa un meci cu un miros nou, dar neplacut.

manowar (6 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:01

@bog – Danciulescu si Mara au jucat slab pt ca esti tu oltean :)))

in rest numai aiureli si prostii 🙂

Aminteai de Balaci si Lucescu…. sti la ce echipa a jucat Balaci ultima oara si cine ii era antrenor?

Habar nu aveti de nimic si veniti aici mari cunoscatori, uitandu-va in gura lui Mititelu, idolul oltenilor…

cristian (28 comentarii)  •  9 iunie 2009, 2:47

@manowar: pacat ca ti-ai ales nick-ul asta…aia au valoare…acum despre fotbal: in calitate de suporteri, putem sa ne dam fiecare cu parerea, si-asa nu ne baga nimeni in seama, stai linistit! ce scria Bog acolo e total adevarat, dar tu nu ai de unde sa stii, probabil aveai cativa anisori pe vremea aia! Florin Costea in momentul actual, este cu 7 clase daca vrei peste Danciulescu si Mara al tau, iar cand l-am auzit pe Razvan ca ar trebui sa fie bucuros ca se antreneaza langa Marica, mi-a venit sa rad, sau ca sa zic asa, a parut penibila treaba! Pai ala are 30 de goluri in toata cariera lui de atacant! Ce mare jucator e Marica?? Apoi, un alt motiv, ca nu face faza defensiva! Bun, atunci sa vedem cum il convinge el pe Mutu de asa ceva, ca pe ala nu-si permite sa-l tina in tribuna, si ma va convinge de autoritatea lui la nationala! In fine, cu toate astea, sa stii ca nici eu nu l-as fi vrut titular pe Costea, si la Craiova as vrea sa-l vad cateva etape pe banca, dupa episodul cu frate-su, dar cum Piturca l-a luat pe Max Nicu si si-a batut joc de el, asa cred si eu despre Razvan cu Costea! Si Danciulescu, ca sa stii, este oltean, nu cred ca are cineva ceva cu el, a fost un fotbalist foarte bun care merita demult echipa nationala, dar acum e cam tarziu…asta e parerea mea! In fine, jocul a fost destul destul de slab…diferenta intre Piturca si Razvan este al doilea are o presa buna, cum se zice…altfel ar fi fost desfiintat! Problema e ca daca va aborda acelasi stil si va merge pe aceeasi mult laudata „reconstructie”, chiar va fi!

sandmann (13 comentarii)  •  9 iunie 2009, 8:47

bah fratilor Lituania nu mai e o echipa de desculti !!
daca nu mureau astia pe teren , iar o faceam de oaie…
parerea mea despre Razvan: cat timp va fi sustinut de Chivu si Mutu , va avea rezultate

Sorin (1 comentarii)  •  9 iunie 2009, 12:23

Romania a jucat la Klagenfurt si nu la Graz. Presa din ziua de astazi este plina de oameni forte competenti. Tot asa inainte.

Fata Morgana (5 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:46

As putea sa va dau dreptate daca nu mi-as aminti de Oblemenco, Dobrin, Sabau, Bolonii, Ghioane, Apostol, Nicu si cati altii care au patit exact ce pate Costea, astazi. Delirul, aroganta si scarbosenia unor antrenori care nu au inteles ca acolo ei reprezinta echipa nationala a Romaniei, iar nu mizeriile aduse de pe acasa. Orice jucator valoros din tara asta are dreptul de se simta „acasa” la nationala si nu trebuie sa i se arunce in fata de nimeni, repet: de nimeni, aberatii idioate de genul „daruite” lui Costea : sa fie mandru ca i-a vazut pe Chivu, Marica, Mutu. Este atitudinea cea mai pacatoasa pe care o poate avea un antrenor care iata, in mod deliberat isi fractiobeaza vestiarul. Si nimeni nu trebuie sa fie mandru ca l-a atins pe un altul ci fiecare trebuie sa lupte ca sa fie la fel de bun, si impreuna, o forta.

Comentează