Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Antrenorul care încă nu s-a născut

Gabi Balint pleacă de la Timişoara. Ca şi Cîrţu, ca şi Olăroiu, ca şi Hagi, ca şi Uhrin

Proprietar absolut pe adevărurile fundamentale ale fotbalului, Florin Călinescu a spus că Balint n-are nici o treabă cu antrenoratul.În  ultimele 6 luni […]

marți, 2 iunie 2009, 6:40

Gabi Balint pleacă de la Timişoara. Ca şi Cîrţu, ca şi Olăroiu, ca şi Hagi, ca şi Uhrin

Proprietar absolut pe adevărurile fundamentale ale fotbalului, Florin Călinescu a spus că Balint n-are nici o treabă cu antrenoratul.În  ultimele 6 luni Balint a stat prin cantonamente, n-a mai avut timp de teatre, aşa că încă nu s-a exprimat dacă maestrul Florin are vreo treabă cu actoria. Oricum, la teatru şi la film e mai simplu. Dacă te-a distribuit regizorul, nu te dă afară cînd mai ai de tras doar cîteva duble.

Balint era prea domn, acolo, în domnie, caută şefii de la Timişoara justificarea acelei demiteri. Aşadar, e nevoie pe bancă de nişte neciopliţi care să-i bage pe jucători acolo unde trebuie şi să-i scoată de acolo numai cu voia patronului. Fireşte că e domn unul care găseşte preşedintele în cabină la pauză şi nu-l dă afară. Fireşte că eşti domn atunci cînd la prima înfrîngere, cea de la Vaslui, patronul te desfiinţează şi tu nu te contrezi cu el pe micile ecrane.

Balint a făcut 32 de puncte cu Timişoara şi a adus-o în finala Cupei. Uhrin făcuse 35 şi a trebuit să plece. Ar fi în total 67 de puncte, din care culorile şi palmaresul, adică treburile patronatului şi conducerii, au scăzut 6. În primăvară doar Urziceniul a punctat mai mult decît Poli şi decît Balint. Dar acolo n-a zis nimeni că la antrenamente se joacă doar tenis cu piciorul.

După 6 luni de trening, probabil că Balint se va întoarce la computer, la muzică şi la motocicletă. În funcţie de mersul evenimentelor pe piaţa media, poate că şi la Liga Campionilor. Activităţi în care va fi propriul său patron şi nimeni nu-l va desfiinţa că n-a reuşit să facă în cîteva luni din Luchin şi Magera nişte Puyoli şi nişte Eto’oi ai Banatului.
Ce n-a reuşit el n-au reuşit nici ceilalţi. Olăroiu n-a mirosit bine, Hagi n-a putut, cu Cîrţu n-a avut nimeni răbdare, Uhrin doar Dumnezeu, adică Patronul, ştie de ce a plecat. Toţi au fost aduşi, vorba Regelui, pe termen mediu şi lung, dar toţi şi-au închis cărţile de muncă înainte de vreme, incompatibili cu acea perfecţiune pretinsă de sus, de la nivelul de unde uneori se mai întîrzie o plată, alteori se mai ratează cîte un Tosici, pe care îl ia apoi Manchester.

Cînd un antrenor face pe neînţelesul şi pleacă, pe rînd, de la 5 echipe, înseamnă că antrenorul acela are o problemă. Dar cînd patronului îi pleacă şiraguri de antrenori, e exact pe dos. Trebuie verificate şcolile primare, grădiniţele, creşele, eventual şi maternităţile. Poate că pe acolo pe undeva, printr-o bancă, pe vreun tobogan sau prin vreun scutec, se află antrenorul ideal, acela pe care Timişoara încă nu l-a găsit. Dar peste zeci de ani, cînd, în fine, acesta va apărea, suporterii de azi vor fi prea bătrîni ca să -i mai savureze isprăvile, iar patronul prea vîrstnic pentru a-l da afară şi pe acela. În schimb, toată lumea, aşa bătrînă cum se va afla, va sta cu gîtul întins după cele 6 puncte, dar mai ales pentru cea dintîi victorie în faţa lui Dinamo.

Comentarii (89)Adaugă comentariu

ddd (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 19:19

excelent articolul

grig (4 comentarii)  •  2 iunie 2009, 19:31

Sunt fan Ucv dar m-as fi bucurat mai mult daca Poli lua campionatul. Iancu este extrem de dubios si cred ca un mare actor ,putea sa incerce la Teatrul Giulesti.Nu cred ca va minti la infinit Timisoara.

Dragos Voicu (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 19:33

Imi amintesc ca Balint i-a multumit la un moment dat lui Uhrin Jr. pentru ce-a facut la Poli. Nu mai stiu in ce context, dar tocmai asta e frumos, ca asta mi-a ramas in minte. Gabi va ramane un domn, indiferent cu ce se imbraca. Iar Iancu NU va ajunge niciodata un domn, indiferent cu ce se imbraca.

explorish (5 comentarii)  •  2 iunie 2009, 19:43

Eto’oi 😀

the undertaker (17 comentarii)  •  2 iunie 2009, 19:55

1.daca nu era marian iancu,nu ar fi nici timisoara o forta prin campionat.sigur ca are si el defecte,printre acelea,nerabdarea este de prim plan,insa a adus in ultimii ani jucatori buni si foarte buni la poli,asa ca prea multe nu i se pot imputa lui iancu.2.gabi balint stie despre fotbal multe,da bine pe ecran,insa nu are un palmares de antrenor principal ,care sa il recomande.3.calinescu spune bancuri,dar nu e om de fotbal,asa cum nici actor important al filmului si teatrului romanesc nu este si nu va fi.

iosif (2 comentarii)  •  2 iunie 2009, 20:03

Nu inteleg de ce a mers Balint La Timisoara.Atat deprevizibil era deznodamantul…

ghghh (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 20:27

bravo ! ai dreptate. iancu este buba, nu antrenorul. olaroiu era de antrenor de locul 3 ,cartu era amic cu netoiu, hagi n-are valoare, balint a pierdut vestiarul, uhrin l-a dezamagit etc.

mihai (16 comentarii)  •  2 iunie 2009, 20:55

Buzarine, nu imi place de tine de obicei, chiar deloc, insa trebuie sa recunosc ca materialul asta mi-a placut mult! In sfarsit!! Am puterea sa te felicit, iar faza cu Florin Calinescu (mie intotdeauna mi s-a parut dubios individul) este mult prea tare!! Bravo!

sandmann (13 comentarii)  •  2 iunie 2009, 21:01

in ritmul asta Iancu va termina de taiat craca
craca de sub picioarele Timisoarei

adi (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 21:20

Auziti de la mine asta Iancu e copia fidela JiJi Becali.Paful o sa se aleaga si de Timisoara cum sa ales de Steaua.Daca Steaua anul asta sae bate pt locul 6 la anul o sa se bata la retrogradare

ali (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 21:24

din afara este destul de simplu sa comentam.dar daca ai fi timisorean ai zice bodaproste si ai zambi ca nu mai esti cobai.cineva care vine cu manualul la antrenament nu poate avea pretenti la titlu(dnul balint).32 de puncte ,jumate din enertie(uhrin) jumate din noroc.dnul balint este intradevar un domn dar in aceste momente cand toti tragem focul la sa doar de domni nu avem nevoie .cu respect.

joaquin (5 comentarii)  •  2 iunie 2009, 21:41

Nu-l mai bagati atata in seama pe Calinescu . Asta-i un NIMENI in teatru si in film , d-apoi la fotbal ?? F. bun articolul .

cryss (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 22:02

cand ai trei sanse sa vii pe locul 1,respectiv cu vaslui,dinamo si urziceni,nemaivorbind de sincopele cu otopeni si medias,nu ai nici o scuza in fata patronului chiar daca te numesti alex fergusson.timisoara,la nivelul suporterului,asteapta de prea mult timp o mare perfomanta interna si nu are timp de filozofiile lui buzarin,care intre noi fie vorba nu a reactionat cand olaroiu a facut cadou un titlu mieilor lui becali,spre bucuria tuturor miticilor.

cristian (28 comentarii)  •  2 iunie 2009, 23:02

:)))..EXCEPTIONAL!!!!!!

vasile,londra (3 comentarii)  •  2 iunie 2009, 23:24

impecabil articolul.acest pantecos cu aere de intelectual al fotbalului este prea compromis pentru a se ridica la nivelul suporterilor .ce se poate astepta de la un parvenit.timisoara ar merita un patron pe masura .

Hai Poli (2 comentarii)  •  3 iunie 2009, 1:10

A fost dat afara pentru ca nu e nesimtit. Eu, daca as pati asa ceva, as fi mindru. Cit despre Iancu, ii vine si lui vremea mintenas. Va fi un pacalici marca Becali.

dinamovism cronic (9 comentarii)  •  3 iunie 2009, 2:04

excelent punctat…

Arici Pogonici (2 comentarii)  •  3 iunie 2009, 2:11

De la schemele cu aparatul culorilor dinamoviste, Iancu nu mai poate fi, moral vobind, un conducator viola.

mersi (8 comentarii)  •  3 iunie 2009, 2:17

A bagat sau spalat bani la Timisoara Iancu, dar s-a tot contrazis singur de zeci de ori, amintiti-va ce spunea de Balint cand l-a adus la Timisoara?! Ca e cel mai cel! Sau de Hagi sau de Uhrin? A gasit el tapi ispasitori, dar pe el nu se vede! Ca sa faci cu adevarat performanta trebuie sa ai rabdare si sa asiguri stabilitate, tocmai calitati pe care nu le are Iancu! Tot zicea el de un proiect pe termen lung la Timisoara, sau altadata zicea ca se retrage ca sa poata lupta cu mafia, si ca va veni Tender, si uite, toate au fost vorbe goale, ca si treaba cu punctele si cu palmaresul ,asa ca pana e Iancu la Timisoara, nu veti vedea performante acolo! Ascultati de mine, se va alege praful si de Timisoara ca si de Steaua sau Dinamo!

Pepelea si cuiul sau (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 2:20

Propun pe circarul Florin Calinescu ,selectioner al Romaniei.Daca este „proprietar absolut pe adevarurile fundamentale”….ce oare ne-ar lipsi?ahaaaaaaaa! painea lipsea.Daca era, aveam …..”paine si circ”.

Na-Gi (10 comentarii)  •  3 iunie 2009, 2:21

Bun articolul dv. si imi permit sa completez ca din pacate pe linga Iancu mai putem adauga si Borcea, Turcu, Becali, Mititelu,Copos…s.a.m.d. Poate vor intelege ca uneori vinovatii sunt chiar ei. Si oricat de buni ar fi, invingator este doar unul singur. Ce ar trebui sa faca ceilalti? Eu zic bine ar fi ca dl Bucsaru, sa taca si sa faca!

Licurici (3 comentarii)  •  3 iunie 2009, 2:29

Mai ma lasati cu alde Calinescu? Asta chiar ca nu are nici o treaba cu fotbalul. Un papagal mai mare ca el nu am vazut.

Clujeanul din USA (66 comentarii)  •  3 iunie 2009, 6:28

Ft bun articolul! Jabba the hunt e de vina pt cele 6 puncte pierdute! Nici acum nu stim de ce a fost dat afara Uhrin. Multumim Gabi si succes mai departe! Poate scapam si noi de grasu asta care e tare doar in gura… CUm o emisiune cum apare si Jabba…Macar Muresan de la CFR nu mai raspunde la toate emisiunile de la OTV sau Fabrica de sport.Unde a fost la meciul cu Urziceni?????

victory (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 6:28

mr.buzarin,felicitari! florin calinescu e un oportunist! toti antrenorii care au trecut pe la POLI niste „prosti”,iar iancu este expert jucator,antrenor,maneger,etc.! De fapt este cel mai mare actor!Nu mai putem crede nici o vorbulita a sa;in momentul de fata isi pregateste urmatorii pasi pentru a nu stiu a cata nefacuta.Degeaba vrea sa se puna bine cu fanii si suporterii lui POLI! nimeni nu-l mai crede!singurul vinovat este el!toate deciziile luate au fost catastrofale pentru fotbalul banatean! pacat de banii bagati la POLI.Dar ce sa facem?,am mai spus-o de cateva ori:are probleme endocrince,iar noi timisorenii nu-l putem ajuta.NUMAI EL TREBUIE SA SE AJUTE!!!! insa cea mai mare dilema a mea este”atitudinea jucatorilor”;oare iancu i-a asigurat ca vor primi,”SIGUR”punctele inapoi? HALAL MOTIVARE! marca iancu!!!!!!!!!

Jugaru Lucian (10 comentarii)  •  3 iunie 2009, 7:02

Gavrila Balint a gresit grav … acceptand sa semneze cu un patron care si-a desfiintat si demis antrenorul care ii adusese cea mai buna performanta din istoria clubului: locul 1. Daca nici cea mai buna performanta din istoria clubului, aceasta insemnand si locul intai nu e deajuns, atunci nimic nu il va satisface vre-odata pe Iancu. Cat de bou poti sa fii sa ai cel mai bunj manager din tara si sa-l scuipi ca pe o masea stricata si sa aduci altul,care dupa ce realizeaza aproape acelasi lucru sa ii raspunzi, consecvent, cu aceiasi „consideratie”.
Este totusi o diferenta intre Dan sau Razvan si Balint. Pe primul il duce capul sa nu accepte colaborarea cu idiotii, iar al doilea a avut deja experienta cu Copos.
Poate Balint nu e antrenorul cu care sa semnezi pe viata, asa cum sunt cei doi, insa la baietii destepti(Iancu nu e singurul) , nici Mourinho, nici Guus Hidink, nici Ferguson, nimic si nimeni nu se potriveste cu ceea ce vor ei, caci ei, vor cu totul si cu totul altceva decat rezultate, performanta…*** stie ce vor *.. Pana la urma e bine, unii baga bani si se dau cu curu’ de pamant si altii, cu capul pe umeri, iau si coronita. De aia, pana si suporterii lui Poli s-au bucurat, poate mai mult decat daca ar fi castigat ai lor, aplaudand in picioare, minute in sir, victoria Urziceniului.

sorin_tm (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 7:06

Sa inteleg ca autorul articolului este tot acela care in urma cu 2 saptamani nu stia ca nu TAS a depunctat Timisoara?Si mai apoi a persistat in greseala?Sau acela care considera normala eludarea legilor de catre un club?Cand era vorba despre moralitate?In cazul Craiovei(nu am nimic cu ei) sau in acest articol?

escu (4 comentarii)  •  3 iunie 2009, 7:20

salut,
„pantecos cu aere de intelectual”, „parvenit” ce m-am mai distrat! buna caracterizare prietene! asta ar trebui sa fie atitudinea tuturor in fata acestora. bun articol buzarine!

Bogdan (10 comentarii)  •  3 iunie 2009, 7:39

De-ati stii voi macar 10% din cat de dubios e de fapt acest Florin „stie-tot” Calinescu…
***. Aveti acolo la timisoara unu si mai tare, e chiar Iancu. Balint a pierdut 9 puncte importante, din care 6 la meciuri in deplasare, cu echipe puternice, si 3 acasa – cu cea mai tare echipa a anului.

Iancu nu a pierdut decat 6. Balint le-a pierdut pe ale lui jucand tenis de picior. Iancu le-a pierdut jucandu-se cu legea.

Baieti: decizia de renuntare la culori, sigla si denumire a fost data de TAS in 2006. Intelegeti? 2006 ! Prin decizie definitiva. Depunctarea asta facuta abia in 2008, corecta sau nu, deja nu mai conteaza..

Nu sunt eu vreun Florin Calinescu, sa stiu daca Balint este sau nu un antrenor bun. Stiu insa ca este un DOMN. Si vad ca am ajuns sa traiesc intr-o lume unde asta a devenit o acuzatie. Imi este rusine de mine. Unde ni s-a dus bunul simt?

Dan (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 8:04

**
Nu o sa pricepi niciodata cum e cu fotbalul la Timisoara.Pentru voi miticii exista doar Steaua si Dinamo.Ati vorbit zilele astea mai mult de Dinamo decat de Urziceni.Sa va fie rusine.
Hai POLI !

gogu (35 comentarii)  •  3 iunie 2009, 8:06

Florin Calinescu e dubios rau. El ce actor a fost sau este.

Un derbedeu care se crede inteligent daca nu te lsa sa vbti in emisiunile lui. Ei ce sa-ti zic , doar in Romania esti mare daca ii intrerupi pe altii sa vbca ca afar asta e considerata lipsa de bun simt.

Iar de Balint ce sa zic. Omu a preluat o echipa gata facuta si a facut cred eu maximum din ce se poate face.

Nu sunt timisorean dar imi dau seama ca Timisoara nu a luat campionatul din cauza lui Iancu. de ce ?

Pai prin comportamentul lui a facut ca echipa sa piarda 6 puncte. Cu ele altfel se incorda echipa la meciul cu Dinamo etc.

Iar parera mea Dinamo-Timisoara blat cu acte in regula !

dinamovist (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 8:21

Iancu e de-al nostru. L-a dat afara pe Uhrin ca facuse prea multe puncte iar pe Balint fiindca nu ne-a ajutat cu urziceniu. Mutumim prietene!

viola (2 comentarii)  •  3 iunie 2009, 8:22

a fost dat afara pt. ca echipa nu juca nimic,iar el este mai slab decat regele.Si mai ceva,preocuparile principale erau sa stea in casinouri ***…asa ca buzarine n-o mai arde.

Austrian (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 8:26

Excelent…Balint…capul sus…mai bine asa,erai marioneta unui nimeni,care se pricepea la fotbal cat te pricepeai tu la mancat sase feluri de mancare odata.

Cipri (24 comentarii)  •  3 iunie 2009, 8:27

Bravo Buzarine!
Minunat articolul!
Chiar trebuie sa avem grija de oameni, gen Balint!

vaisamar (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:00

Esti praf ca deobicei.Zi ne dumneata un meci mare facut de timisoara in retur si promitem ca facem banner „balint come back”.Tu chiar nu ai inteles de ce un oras f prietenos nu i a strigat niciodata numele lui balint dupa meciuri?Simplu pt ca echipa juca mai rau decat atunci cand eram pe locu 6.Pt ca echipa era praf nu putea sa alerge iar sa bubui mingi pe bucur tot meciul nu i tactica.In fine tu oricum ai putea sa castigi cel mult premiul „ion creanga” in gazetarie,povestesti frumos cei drept dar total pe langa realitate.

George (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:05

Foarte fain articolul. Cit despre Florin Calinescu, dupa parerea mea face de rusine Banatul, vorbeste prea mult si degeaba. daca raminea Balint sigur luam titlul anul viitor, oricum a demonstrat ca e un mare domn.

vioregh (4 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:10

este greu sa lucrezi cu elefantu ,un om de nimic ,l-a adus pe hagi ptr imaginea lui de elefant ,practic si-a batut joc de el ,nu am inteles de ce sa intors balint dar sper ca intr-o zi si acest elefant sa muste dintr-o teapa si sa se intoarca la bragadiru lui ca acolo-i este locul

Liviu TM (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:37

Bunicel articolul, dar a trebuit sa fii malitios la final si sa-l strici.

sd (9 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:45

calinescu este un tip fara caracter; demonstreaza asta cam demult si nu numai in fotbal; iar prietenia cu becali cel autonumit giovani e o proba suficienta si nici macar nu e singura; in ce-l priveste pe balint, nu ne putem pronunta totusi daca e antrenor bun sau nu pina nu ia o echipa mica de vreme ce nu a reusit cu una mare si ne arata ce poate acolo; valabil si pt. hagi; tot asa nici despre razvan si dan petrescu nu putem spune inca ca sunt antrenori mari pina nu ne demonstreaza asta in competitiile europene sau la echipe cu nume; cum petrescu vrea doar la steaua sau chelsea, nu va avea prea curind sanse sa ne demonstreze pt. ca la steaua nimeni nu poate cu gigi, iar la chelsea lui abramovich nu ajunge el pina nu cistiga o cupa de CL;
la modul general spus insa nu cred ca fotbalul nostru duce lipsa de antrenori; si nici de arbitri; ducem lipsa de educatie si pricepere in special la patroni si conducatori, iar apoi nu stam stralucit nici la jucatori; sa nu uitam totusi ca jucatorii ii fac mari pe multi antrenori; de exemplu nu cred ca piturca ar fi avut rezultate mai slabe decit nea puiu cu o generatie de aur, sau ca guardiola ar mai fi fost aclamat la rapid, tot asa cum nici aragones nu a mai putut cistiga in turcia ce cistigase cu spania in europa;
ca sa demonstrezi ca ai valoare nu e suficienta o singura izbinda; trebuie sa te mentii acolo sus iar asta e mult mai greu; personal nu sunt de acord ca managementul s-a nascut la urziceni avindu-l pe MM protagonist; eu nu uit ca acelasi MM a adus toate panaramele la steaua; la urziceni doar nu a mai avut bani sa aduca altele; la fel daca il ascultai acum 1 an pe muresan de la cluj ziceai ca detine adevaruri de care ceilalti nu au avut parte; oricum cind la inceput vorbea putin lumea il credea prost, iar cind si-a dat drumul lumea a aflat; asa ca acum i-au ordonat sa taca si e mai bine.

liviol (24 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:52

Acest articol trebuia sa-l faci dupa plecarea lui UHrin!
Din pacate ajung la concluzia ca acest umflat si-a facut un scop din a distruge Timisoara din interior!
Pe zi ce trece echipa pierde tot mai multi suporteri… prin actiunile acestui ***!
si vorba ta….cu Dinamo….am ajuns de rasul Europei!
Sunt curios cata lume va veni la cupa!

Geo (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 9:57

Adevarat, patronul gruparii timisorene poarta orice „razboi” in numele orgoliului sau nemasurat, chiar daca asta il costa si sufera si echipa!
Cu un singur lucru nu sunt de acord: Tosici (Tosic) este o pierdere deoarece n-au intrat banii respectivi in contul FC-ului, nu pentru ca ar fi vreo mare valoare (se va vedea, nu va conta niciodata pentru United)!

aqws (19 comentarii)  •  3 iunie 2009, 10:10

In afara demiterii lui Uhrin, o greseala de neiertat, care antrenor merita sa ramina? Olaroiu care a dat meciul Stelei sa ia campionatul sa mearga el sa o antreneze? Cirtu – autobaza? Hagi ce mare antrenor e? Balint care a reusit 0 puncte cu contracandidatele la titlu? De ce sa-l mai tina? Greseala prosteasca a lui Iancu a fost ca s-a incurcat cu Balint. De ce credea Iancu ca va face performanta cu un comentator de emisiuni sportive? Mai bine il lua pe Vochin.
Si Iancu e ceva mai destept decit alti finantatori – doar si pt. faptul ca s-a scapat de vedete de 2 lei ca Plesan si Torje (pe asta il implorau suporterii sa nu plece, leul Banatului, spaima barurilor)

FANE (5 comentarii)  •  3 iunie 2009, 10:31

corect, poate ca om de afaceri e bun Iancu, dar ca sef de club e sub orice critica, nu l-a lasat pe Balint nici sa respire returul asta cu toate ca daca-si primeste punctele Timisoara poate prinde Champions League. Cand il vad la tv mi se face greata, nu-si lasa proprii angajati sa-si faca treaba si..mai rau ii balacareste in public. Daca Balint a fost prea domn pt el poate il aduce pe Morosanu, sa-i dea in gura la micu dejun, sau poate se pune el pe banca(vezi Becali) sa se faca si Timisoara de cacao exact ca Steaua. Pt Gabi Balint, succes in continuare si..lasa-i pe dinozauri in plata lor.

radu (2 comentarii)  •  3 iunie 2009, 10:36

buzarin kiar ai dreptate si mi-a placut enorm scriitura, kiar sunt un pic mai fericit decat inainte 🙂 iancu devine din ce in ce mai antipatic. iti zic eu de ce nu e bun pt calinescu: pt ca nu asculta manele 😀 exista cam 3 patroni la care sa nu te duci: iancu, porumboiu si becali. astia se cred Dumnezeu :-„

Uica Paiu (2 comentarii)  •  3 iunie 2009, 10:40

Partial ai dreptate „nea” Buzarine, insa din cei enumerati jumatate sunt varza iar jumate sunt relativ OK (ca antrenori), deci adevarul e undeva la miljoc totusi si eu sunt de parere ca Iancu are o problema (la mansada).

KARBIT TM (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 10:41

Foarte bine ca am scapat de Balint!!!Timisoara n-a mai jucat asa haotic si debusolat de pe vremea cand evolua in div „B”.In TIMISOARA,la investirea noului antrenor dupa DUSAN UHRIN,75-80% dintre suporteri nu l-am vrut pe Balint la echipa si uite ca s-a adeverit necunoasterea,incompetenta,nepriceperea acestui „comentator TV”,GRESEALA MARE A RATARII ACESTUI SEZON II APARTINE „IANCULUI”,PENTRU DEMITEREA LUI DUSAN.Sa fim sinceri,nu avem nici lot pentru marea performanta,dar cu un antrenor meserias puteam fi acolo sus,poate la anu”…….si la multi ani!!!!

marcelinho (35 comentarii)  •  3 iunie 2009, 10:50

mi-l amintesc pe dl calinescu cum propunea el, la procesul etapei pe cind o conducea nea Ovi, ca in cupele europene sa se adune toti cei mai buni jucatori romani intr-o echipa. avea scuze atunci – amator. ar trebui sa ramina tot la statutul de amator, fara mari pretentii pe domeniu…
cit despre poli, nu prea am inteles de ce l-a dat afara pe ceh, acum pe balint… de neinteles patronul asta. vrea liga campionilor in 3 ani?

Oscar (10 comentarii)  •  3 iunie 2009, 11:03

De data asta are mare dreptate Buzarin. Cei care nu ii dau dreptate si ii injura aiurea pe Balint, pe Hagi, pe Olaroiu sau Cartu ar trebui se stie ca nemultumitului i se ia darul si Poli ar putea sa nu mai respire aerul inaltimilor. dupa cum se comporta dl patron este posibil ca echipa lui sa ajunga la fel ca Steaua, o alta echipa ucisa de patron. In fotbal paranoia nu face bine echipelor. E greu de digerat infringeri de genul celor cu Vaslui, Dinamo sau Urziceni, dupa ce ai avut meciul in mana, dar se mai intampla si astfel de lucruri. Nu doar antrenorul e vinovat pentru astfel de intamplari. Mai se pot lua in discutie jucatorii, arbitrii, sansa lor si ghinonul nostru. Poate ca daca Iancu nu s-ar fi isterizat dupa infrangerea de la Vaslui, altfel se desfasurau celelalte meciuri…

sclifoseli (2 comentarii)  •  3 iunie 2009, 11:03

sclifoseli ,scremuturi ,tristeti romantice de fata cu nasul lung si demodat ..acesta este continutul articolului.
Lipsa de originalitate ,lipsa de „scanteie ” ,dar na, hai sa adunam cu lopata niste aprecieri si le dam de-un articol.
Totul in ritmul si tonul gsp.

daniel (1 comentarii)  •  3 iunie 2009, 11:41

bun articol, din perspectiva mea de microbist Balint chiar pare un tip de treba si poate si un antrenor bun dar din aceasi postura de microbist Iancu pare un infractor, increzut, parvenit si lista poate continua!

Comentează