Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cine-şi bate joc de Steaua?

Fosta campioană merge din greşeală în greşeală şi are şanse mari să rateze Europa

Steaua a avut momentul de vîrf al ultimilor ani în prima repriză de pe Riverside, cînd o conducea cu 2-0 pe Middlesbrough, ceea ce adunat cu […]

sâmbătă, 23 mai 2009, 9:45

Fosta campioană merge din greşeală în greşeală şi are şanse mari să rateze Europa

Steaua a avut momentul de vîrf al ultimilor ani în prima repriză de pe Riverside, cînd o conducea cu 2-0 pe Middlesbrough, ceea ce adunat cu acel 1-0 de acasă însemna 3-0 pe ansamblul dublei manşe. Nu şocul ratării finalei a dărîmat-o, pentru că în lunile următoare a reuşit să cîştige la mustaţă campionatul şi să intre în premieră Liga Campionilor. A pus-o la pămînt incapacitatea de a înţelege ce se întîmplă cu ea însăşi.

De doi ani şi ceva, de prin primăvara lui 2007, Steaua nu mai ştie ce e cu ea. Întîmplător sau nu, deruta a început în momentul în care Mihai Stoica a părăsit biroul din Ghencea. Timp de aproape 3 ani, el fusese cel care alegea jucătorii buni de adus sub tricoul roş-albastru. A făcut şi el cîteva greşeli, nu toate i-au ieşit, dar nu poate egala performanţele urmaşilor săi în funcţie. Măcar prin amănuntul că Stoica bătea cu pasul stadioanele sud-americane, în vreme ce alţii au văzut un episod din Dallas şi în loc s-o transfere pe Pamela sau pe Sue Ellen, l-au adus pe Toja, faţă de care Boştină, disponibilizatul, avea şi încă are toate atuurile.

Gigi Becali n-a greşit cînd l-a pus preşedinte pe Argăseală, pentru că fostul asistent FIFA e foarte bun pe felia sa. Regulamente, ceva marketing, dar în nici un caz ultimul cuvînt la aducerea de jucători sau la numirea antrenorilor. Acolo au decis cîteva persoane, în frunte cu patronul şi apropiaţii săi. Iar ultimii doi ani şi ceva dovedesc că au decis prost.
Toate hotărîrile importante au venit împotriva firii. Deteriorarea imaginii clubului cu cazul „valiza”. Despărţirea de Hagi. Schimbarea lui Lăcătuş cu Dorinel Munteanu. Reschimbarea lui Dorinel cu Lăcătuş. Acum, renunţarea la Lăcătuş cu trei etape înainte de final campionatului, cînd mai exista o şansă de a prinde Europa League.

Trecută prin atîtea furtuni autogenerate, Steaua nu mai are nici antrenor, nici jucători, nici personalitate. Pe cale de consecinţă, n-are nici puncte. Acum trei ani era de neconceput ca fotbalişti precum Toja, Dayro, Semedo să fie titulari la Steaua. După cum era de neconceput ca în 3 ani Bănel să nu facă nici un progres, iar Ghionea şi Goian, în loc să fie lăsaţi să plece, să fie puşi la conservat în careul propriu, acolo unde se aplatizează pe zi ce trece.

Marii proprietari contemporani au rezultate nu doar pentru că bagă bani, ci şi pentru că declină răspunderile spre anumite persoane. Vorbind la concret, despre patronii dragi lui Becali, Abramovici îi are pe Peter Kenyon şi Guus Hiddink, Ahmetov merge pe mîna lui Mircea Lucescu şi Lubos Michel. Aceştia au personalitate, decid, transferă, antrenează şi răspund.  Sînt cluburi vii, unde oamenii au opinie, în vreme ce Steaua se află sub dictatură şi nimeni n-are voie să bea apă fără voia şefului. În felul ăsta, nu se moare de sete, ci se moare de tot!

Comentarii (49)Adaugă comentariu

123sd (1 comentarii)  •  23 mai 2009, 22:05

DA tare …si din pacate pentru noi stelisti si nu numai pentru toti uibitorii de fotbal ai mare dreptate :(((( de ar intelege si becali romana defapt lumea ii zice ca e rau dar Aromanu intelege ca e bine:D

Mihai (3 comentarii)  •  23 mai 2009, 22:10

Subtirel articol; oricum ideea e clara, subliniata la final; raspunsul…Gigi Becali…

eu (2 comentarii)  •  23 mai 2009, 22:20

100 % CORECT..BRAVo

IMI VINE SA PLANG CAND VAD CE A FACUT ACEST ANTI-TALENT DIN LOJA.NU VREAU SA PLECE VREAU SA DEA BANU” SI SA ANGAJEZE OAMENI CAPABILI….nu al de breloc,distrugatori de gazon si alte neamuri.

VREM CONDUCERE SI JUCATORI !!!

anakin (7 comentarii)  •  23 mai 2009, 22:27

ai mare dreptate, domnule buzarin. insa cu o exceptie: bostina nu ii ajunge nici la glezna lui toja. mai mult (parerea mea) dintr-un anumit punct de vedere, toja e cel mai bun jucator al stelei, fiind singurul care stie dribla. nu stiu daca a fost deposedat de doua ori de cand joaca la steaua. bine, daca ar merge mai mult cu mingea la picior (eu cred ca are suficienta stiinta cu mingea pentru a face acest lucru) si nu ar pasa-o imediat, ar putea scoate 2-3 jucatori din joc si sa creeze faze importante. mai departe, dayro moreno, daca ar fi cine sa il tina in frau si sa ii dea incredere, ar putea fi foarte bun. ce sa mai zic de szekely, sau chiar de semedo… pe scurt, stelei ii trebuie un antrenor care sa stie valorifica jucatorii (cred in continuare ca steaua are cel mai bun lot din tara) si are nevoie de un patron care sa nu vorbeasca niciodata de jucatori nominalizandu-i. becali insa e prost; face jocurile jurnalistilor ce il chestioneaza si critica public jucatorii, demoralizandu-i. cand esti tot timpul cu sabia deasupra capului, asa cum sunt jucatorii stelei acum, ori nu mai ai moral deloc, ori vrei sa faci prea multe nu iti mai iese nimic. la steaua nimeni nu are voie sa aiba personalitate. iar daca o are e retrogradat la echipa a doua. cine il vede pe paszkany la TV criticand jucatorii? sau cine este patron la urziceni? aproape nimeni nu stie. de asta steaua sufera, fiindca are un patron redus din punct de vedere intelectual. daca l-ar pune pe dan petrescu antrenor si pe mm stoica manager, si i-ar lasa sa-si faca treaba, steaua ar defila prin campionat. speram sa nu distruga echipa de tot. pentru ca multi iubesc steaua si sufera pentru ea (asta e parerea mea. poate ca altii gandesc altfel). forta steaua! steaua forever!!!

luc1an (1 comentarii)  •  23 mai 2009, 22:33

Dupa atatea succese, pentru Steaua a trebuit sa vina si declinul. S-a ajuns ca in momentul de fata Steaua Bucuresti sa nu aiba nici un jucator care sa stie sa dribleze sau sa impresioneze printr-o executie imprevizibila , lucru de neconceput cu cativa ani in urma. Valoric vorbind, nivelul lotului este unul mediocru daca ne raportam la faptul ca Pantelis Kapetanos ar fi cam a 6-a rezerva la Dinamo daca ar evolua pentru ei, un alt aspect de neconceput cu cativa ani in urma. Obositor sau nu sper sa nu mai ajung sa repet aceasta sintagma „cu cativa ani in urma”, dar in acest moment ar fi prea multe ingrediente de luat in considerare pentru a concepe un plan de reabilitare a Stelei. Trist, dar adevarat…cineva trebuie sa se retraga de la asocierea cu numele Steaua, iar cand spun cineva nu ma refer doar la singular. P.S. Felicitari pt articol

tic (4 comentarii)  •  23 mai 2009, 22:38

Corect! Este inadmisibil ca un club european de talia Stelei sa nu aiba angajati cei mai buni profesionisti in structura clubului, de la antrenori la presedinte ai director sportiv. Este inadmisibil ca un club care a incasat sume importante de bani din participarile in cupele europene din ultimii patru ani , sa nu-i foloseasca cu cap, pentru transferuri de jucatori buni si pentru autofinantarea curenta. Este inadmisibil ca dupa trei participari consecutive in Liga Campionilor, sa nu aibe jucatori cu cote ridicate pe piata europeana (jucatorii care au plecat au fost cedati gratis sau pe sume ridicole, la echipe modeste; vezi Nesu, Paraschiv, Ogararu, Rada, Mendoza, Elton, Arturo, Dica, Radoi, Thereo, Carlos, etc.). Paranoia patronului a atins cote maxime si a distrus aceasta echipa. Dupa parerea mea, ar fi o tragedie daca Steaua s-ar califica pentru cupele europene in acest an, pentru ca ar prelungi agonia paranoicului de patron. Trebuie ca Steaua sa nu se califice in acest an, iar Becali in acest caz va fi fortat sa se decida: ori restructureaza echipa si clubul pe principii profesioniste si de performanta (ceea ce ar necesita sa-si schimbe mentalitatea si sa bage adinc mana in buzunar), fie, daca nu mai are bani si nici chef, sa vanda echipa. Doar asa poate renaste cel mai galonat club de fotbal din Romania. Doamne-ajuta!

Juan Doja (1 comentarii)  •  23 mai 2009, 23:24

Analiza corecta cu cateva exceptii. Anume ca nu Toja e de dat exemplu negativ, el fiind unul dintre cei mai buni jucatori in acest an groaznic pentru Steaua. Si eu chiar cred ca nu jucatorii sunt problema cea mai grava ci lipsa valorii in celelalte foruri ale clubului. Plecand de la patron si coborand pana la antrenor, Dar pestele de la cap se impute, ca nu e vin altcuiva ca pe banca au stat toate gloriile si nici un ANTRENOR. Cu Hagi, Lacatus si Dorinel Steaua a ajuns unde a ajuns iar megalomanul din biroul cel mai de sus de la Steaua a ajuns la concluzia acum ca el e singurul capabil sa antreneze. Se spune ca Dumnezeu cand vrea sa-si bata joc de un om ii ia intai mintile. Uitati-va la Becali si contraziceti-ma daca puteti. 🙂

laporta (3 comentarii)  •  23 mai 2009, 23:52

Da, ai dreptate.

Razvan (4 comentarii)  •  23 mai 2009, 23:53

Sunt stelist, dar pur si simplu imi este rusine de ceea ce se intampla acolo. Este un circ ieftin, de prost gust, in care are de pierdut doar echipa. Rusine Becali!

boer (12 comentarii)  •  23 mai 2009, 23:55

mare dreptate ai ,la steaua lipseste un presedinte iscusit si un antrenor galonat.

Vali_B (50 comentarii)  •  23 mai 2009, 23:58

Pacat de Steaua ca rateaza cupele europene. Echipa care a adus cel mai bun punctaj Romaniei in ultimii ani este pe cale de a ramane afara din Europa, dar la jocul prestat o merita. Pacat de coeficientul Stelei pirdut anul asta, dar sunt echipe care joaca mai bine in acest moment. Poate ca vor reveni cu mai mult elan la anil, la Steaua s-a vazut o blazare chiar si in Liga campionilor, de parca nu pre ii mai interesa.

laporta (3 comentarii)  •  24 mai 2009, 0:00

Aline, asteptam de la tine un articol mult mai agresiv decat ceea ce-ai asternut mai sus.

Nu ai folosit termeni ca „incompetent”, „incompetenta”, „slugi”, „dezastru” in articolul tau referitor la situatia Stelei. Pacat.

O zi buna!

codrutz88 (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 0:01

cat de adevarat si in acelasi timp cat de trist…unde e acea echipa care dadea atatea sperante cu echipe ca valencia,betis,dinamo kiev,rapidul european si chiar si midlesboro…acum nu e in stare nici macar sa mai simta nici aerul unei calificari din cauza proasteai administrari si a cheltuielilor inutile…ce se intampla nu e bine dar noi suporterii speram sa fie decat o pasa negra a echipei noastre!reusit articol…respect!

marin (3 comentarii)  •  24 mai 2009, 0:05

plecarea lui Marius Stoica a dus la DEZASTRUL actual!!!. Dl.becali a avut ingrozitor de multa incredere in ,,scouterii;super oportunisti!!

mihai (4 comentarii)  •  24 mai 2009, 0:26

Te credeam mai realist si ma asteptam sa scrii ” Declinul Stelei a inceput cu impacarea verilor Becali”. Dar n-ai spus-o , de ce? Haban n-am!Daca la echipa asta nu se face ordine ,peste 1-2 ani , va pot asigura ca Steaua va ajunge in Liga a2-a.In rest, numai de bine.

marcel (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 0:54

FELICITARI DL ALIN BUZARIN …..O ADEVARATA DEMONSTRATIE DE CUNOASTERE A FENOMENULUI FOTBAL ……BUZAU – VASLUI …PRONOSTIC INAINTEA MECIULUI 1-2 …FINAL 4 – 1 ….PENTRU GLORIA BUZAU ….NU STIU DE CE CONFUNDATI SCRISUL DE ARTICOL CU JOCUL DE FOTBAL.

me (6 comentarii)  •  24 mai 2009, 1:07

right

bere (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 1:10

a.ti pus toate punctele pe i si y

remus stelistul (4 comentarii)  •  24 mai 2009, 1:20

bine pus punctul pe i.Cu dictatura si incompetenta nu se face performanta.

katzavenku (2 comentarii)  •  24 mai 2009, 2:11

e jiji, atoatepriceputul, ai mare dreptate! si-a batut joc de absolut tot la clubul asta – nume, prestigiu, foste glorii, jucatori actuali, you name it! – si acum se erijeaza si-n „antrenor” si „psiholog” al echipei.

daca i-ar pasa citusi de putin de numele „steaua” ar pricepe mesajele transmise (prin presa, si nu numai) de mai toata lumea, si ar pleca din ghencea inainte de a improsca si mai mult noroi pe emblema ros-albastra!

sper ca macar ziarele de sport sa faca front comun si sa-l trezeasca la realitate pe acest individ narcisist si lipsit de scrupule, inainte de a fi prea tirziu pentru un club de talia stelei!

multumiri, si hai s-auzim de bine!

florin (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 2:35

sa ti dea Dumnezeu sanatate dl Buzarin.

diaspora (3 comentarii)  •  24 mai 2009, 3:10

asa e Buzarine, ai pus punctul pe I!!! De la un anumit nivel nu poti sa faci performanta, cand lasi totul pe mana intamplarii, si nu tii cont de detalii esentiale in care consta performanta.
PROFESIONALISMUL este unul din aceste detalii….
La Steaua el nu mai exista de mult….

Vai de STEAUA noastra!!

claudiu (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 3:17

corect si adevarat,dar asta e-traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul:D

kappa (10 comentarii)  •  24 mai 2009, 3:23

La Steaua, daca se continua trendul, in doi-trei ani se vor lupta pentru evitarea retrogradarii. Becali a devenit un fel de malaxor de jucatori si antrenori. Pe toti ii toaca marunt si ii arunca la gunoi. Daca Steaua acum cativa ani era echipa la care mai toti jucatorii din campionat visau sa ajunga, acum cred ca a devenit echipa de evitat. Becali a distrus o sumedenie de jucatori si antrenori. Iar daca antrenorii buni o evita, vezi gestul lui Dan Petrescu, in curand o vor evita si jucatorii.

rahys (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 9:09

gigi se lauda ca el a detestat comunismul dar el prin definitie,e un comunist,un tiran sau cel mai plauzibil el isi conuce angajatii exact cum isi conducea si oile.

riad (6 comentarii)  •  24 mai 2009, 9:53

Gresesti mult cind i-l dai pe Toja drept exemplu negativ. Toja e un jucator foarte bun, cam cel mai tehnic pe care il avem. El si Tiago sint 2 dintre putinii car3e ar trebui pastrati, impreuna cu Kapetanos, dintre strainii din actualul lot. Chiar si Zapata trebuie pastrat. Dar cea mai mare greseala a lui Becali in privinta transferurilor, este gonirea lui Elton. Elton, Tiago, si Toja ar forma un mijloc de speriat in Romania. Chiar si in Europa.

adi_stelistul (80 comentarii)  •  24 mai 2009, 10:29

Corect.

unu (11 comentarii)  •  24 mai 2009, 10:37

Va prezint si o parere – ce nu am intalnit-o in nici un comentariu..Mie mi se pare ca tot raul a pornit de la Piturca…Stiti bine ca acest selectioner avea ca principiu – blaturile…”fara aranjamente nu faci nimic”..Si uite cum, cel ce detine banii a devenit si principal actor…Pe ce fundamente sa se mai aseze azi Steaua?

kjkkjkj (2 comentarii)  •  24 mai 2009, 10:40

D-le Buzarin v-as propune sa ajutati AISS-ul in a porni o campanie impotriva tiranismului,comunismului,becalismului,intr-un cuvant,din fotbalul romanesc,altfel nimic nu se va schimba,la vorbe toti suntem buni d-le,va promit ca toti cei care au comentat articolul d-voastra ar putea scrie si ei un articol despre situatia actuala de la steaua si cum s-ar putea indrepta,dar stiti si d-voastra ca daca nu spargi buboiul **** nu poate iesi,daca veti propune asa ceva si veti sprijini AISS-ul sunt siguri ca vor raspunde pozitiv,problema este sunteti d-voastra gata sa-l dati afara pe jiji din lumea mediatica?cat despre steaua nu va faceti griji sunt sigur ca se vor gasi 1 mil de suporteri care sa dea 1 dolar pe luna la club ceea ce ar insemna 12 mil pe an:),daca nu sunt sigur ca vom gasi 500 de mii de suporteri care sa dea 2 dolari,eu sunt in asia si voi contribui poate chiar cu mai mult,ce ziceti?

dinamodinamo (39 comentarii)  •  24 mai 2009, 10:42

corect…pe cat de antipatic esti cand vorbesti, live sau pe dvd, pe atat de bun esti cand scrii, felicitari

kjkkjkj (2 comentarii)  •  24 mai 2009, 10:46

an cazul in care noi suporterii am reusi sa finantam clubul l-as propune pe d-l Mihai Stoica presedinte sau general manager,sincer mi se pare un om corect,capabil-nici nu e nevoie sa o mai spunem pentru ca deja a demonstrat ca este,iar ca dansul iubeste steaua cu totii o stim si deci tot ce va face,va face cu profesionalism din inima.multumesc

Razvan (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 11:12

Domnule Buzărin,

Dincolo de calitatea excelentă a articolului, am o curiozitate de ordin lingvistic. Imi pare foarte ciudată structura „pe cale de consecință”, întrucat pare o traducere ștearsă a unui adverb din limba Engleză, anume „consequently”. Nu critic neapărat structura in sine, sunt pur si simplu curios daca intuitia mea este corecta deoarece personal nu am mai intalnit pana acum structura ca atare. V-as fi recunoscator pentru o lamurire. Multumesc

senateo (17 comentarii)  •  24 mai 2009, 11:14

de Steaua si-a batut joc istoria, si-a batut joc Valentin Ceausescu care de pe pozitia de forta a politicului taia si spanzura in campionatul Romaniei. Mai nou Gigi Becali si-a batut joc de Steaua, mai intai prin manevrarea butoanelor si aruncarea cu dispret a valizelor cu bani. Dupa ce banii s-au evaporat Gigi a inceput sa isi bata joc de antrenori si de suporteri facand praf demnitatea Stelei.

un stelist (2 comentarii)  •  24 mai 2009, 11:51

cind vor intelege si patronii de la noi ca nu e suficient sa stii sa faci bani ca sa obtii si performanta? si aici nu ma refer doar la fotbal. de la un anumit nivel ai nevoie de specialisti. si aici se opreste si jijinio de pipera. daca avea un adevarat manager acum steaua era alta. el a distrus-o, nu din rea vointa ci doar din prostie, e limitat tipul rau de tot. asta e, nu poti cumpara orice. upgrade-ul la creier nu s-a inventat inca….

mircea (2 comentarii)  •  24 mai 2009, 12:09

De acord cu Tic
Steaua se confrunta cu o grava criza de management. Jucatori precum Pepe Moreno, Mendoza , Dica, Neaga, V. Badea sunt aruncati de la echipa ca sa vina sau sa li se faca loc unor ******, asta nu este conducere. Neaga era peste tot ce are Steaua pe stanga acum sau la centru. In felul in care se deruleaza lucrurile Steaua va avea probleme cu retrogradarea chiar din sezonul urmator. Becali trebuie sa lase aiurelile ca el este patron, antrenor, el stie tot si face totul la Steaua, pt ca nu se pricepe. Ori angajeaza o echipa de tehnicieni profesionsti si mai aduce 2-3 jucatori de calitate, ori sa vanda echipa. Ori cum Steaua actuala nu mai inseamna nimic, fata de spiritul Stelist.

marius bistrita (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 12:19

imi devi simpatic dle buzarin
dar ai uitat de marele sfatuitor
teia sponte
pe ce maini a ajuns clubul
doamne scapa ne

Pasarin (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 13:29

nene Buzarine, „in premiera” inseamna pentru prima data. Pe unde erai in anii ’90 cand Steaua a mai intrat de 3 ori in grupele Ch League?

mittic (21 comentarii)  •  24 mai 2009, 13:37

Domnul Alin Buzarin va citez :

„Nu şocul ratării finalei a dărîmat-o, pentru că în lunile următoare a reuşit să cîştige la mustaţă campionatul şi să intre în premieră Liga Campionilor. A pus-o la pămînt incapacitatea de a înţelege ce se întîmplă cu ea însăşi.”

Exista o mica eroare, nu intrase in premiera in liga Campionilor , era deja la a 4 a oara.
In rest totul e ok

tricks (4 comentarii)  •  24 mai 2009, 13:47

Steaua a fost distrusa fosti Stelisti…Gheorghe Hagi..Adrian Ilie si Marius Lacatus..pur si simplu ei au facut din echipa Steaua o baza experimentala in care fiecare a facut experiente dupa bunul lor plac pe banii patronului.

nelu (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 13:50

Bun articolul.In legatura cu asta Gigi Becali trebuie sa stie ca pentru dezastrul pe care l-a facut la Steaua intre el si suporterii acestei echipe nu mai exista cale de impacare.

mm (5 comentarii)  •  24 mai 2009, 14:17

Poate o mediocritate sa obtina performante europene? NU. Dar nationale? Aici le poate simula. Aici ajungi daca inseli fotbalul, daca simulezi, daca minti ca bagi bani si de fapt iei jucatori liberi de contract! Criza de management e prea mult spus! La Steaua e criza de prostie, si e molipsitoare! Si mai e ceva: presa i-a dat „o mana de ajutor” lui Becali, prostia lui l-a adus pe marginea prapastiei dar presa il impinge in ea! Ca la noi la nimeni!

luci (5 comentarii)  •  24 mai 2009, 14:32

asa este! sa plece gigi sau daca nu macar sa aduca 2 manageri priceputi in ale transferurilor. Lacatus este 0 ca antrenor dar mai trebuia lasat aceste ultime 3 etape.

Cornel (6 comentarii)  •  24 mai 2009, 14:41

Autorul degringoladei in care se afla Steaua de citiva ani e Becali; mentalitatea lui de bisnitar deprins sa-si rezolve problemele cu o spaga la militian nu are ce cauta in fotbalul de performanta, ***** nu poate sa se schimbe, sa evolueze, sa mai invete si el ceva ! E si prea orgolios ca sa lase pe altul sa-si faca treaba…Mihai Stoica nu era nici el o lumina, dar prin comparatie cu Becali macar apartinea lumii fotbalului. Singura solutie e sa plece, impute locul la Steaua!

Sibelius (17 comentarii)  •  24 mai 2009, 15:37

Pentru admiratorii piticului Elton- uitati-va unde joaca acum: in ce campionat, la ce echipa si cu ce rezultate. Apoi trageti singuri concluziile despre valoarea lui.
Cat despre strainii Stelei…Hamutovski, Mendoza si Golanski sunt singurii care aveau ce cauta in Ghencea. Restul ar fi CEL MULT plombe temporare.

Milea Marian (1 comentarii)  •  24 mai 2009, 15:40

Steaua a fost ajutata sa se faca de ras de Becali,de incompetenti decidenti,de lipsa de aparare in fata arbitrilor si concurentei,de lipsa unui cap limpede si cu abilitati in a mobiliza jucatorii spre performanta.La Steaua nu lotul de jucatori este de vina.Este evidenta lipsa de profesionalism a unor comentatori de fotbal in aprecierea valorilor.Nu poti sa spui ca Dayro,Toha,Zapata sunt jucatori de mana doua.Nu poti sa spui ca Goian,Ogararu,Nicolita ,Sekeli,Stancu sunt jucatori de pluton.Nu poti sa spui ca tinerii Tudose,Bicfaldi,Ochirosi,Rusu sunt fara valoare.Toti cei trei mari fotbalisti antrenori au daunat Stelei.Au scos din forma fotbalisti,s-au dispensat de jucatori buni(Rada,Abel,Arturo),au fost pastrati jucatori fara valoare sau terminati(Baciu,P.Marin,Lovin),n-au promovat niciun tanar,n-au reusit sa controleze vestiarul si au permis prin slabele rezultate contactul direct alui Becali in problemele tehnice ale echipei.Prin lipsa lor de valoare ca antrenori n-au reusit sa se impuna in mod egal asupra tuturor jucatorilor,creind grupuri in cadrul echipei.Dar cel mai grav este ca sa preluat de catre conducerea Stelei comentariile rautacioase din presa si nunumai ca nu lea combatut dar lea transmis cu brio jucatorilor.Ce trebuie facut?Eu as propune elininarea tuturor care creaza tensiuni(si Becali daca nu intelege ,MAPN sa dispuna anularea contractului de inchiriere al stadionului si retragerea insemnelor Stelei)formarea unui colectiv de conducere cu atributi precise si care sa asigure climat propice performantei,aducerea unui antrenor care sa stie cum sa mareasca viteza ,sa inspire incredere jucatorilor,suporterilor si patronului.Sunt si alte nereguli dar nu e spatiu si interes sa le transmit aici.

Sibelius (17 comentarii)  •  24 mai 2009, 15:41

Steaua a ajuns acum de unde o luase Piturca.

gelutu tg-mures (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 14:07

Pentru d-nul T.Octavian ! „Campionatul patronilor ” este f. bun ! In completare ,intreb :Ce asteptam dela o societate in care :” Justitia ramineasca se afla in buzunarul lui G.becali”,Ciobanul care a distrus Steaua,cu butane si valize,precum si intregul fotbalul ,se afla in cercetare cu schimburi de terenuri,valize cu bani,alte afaceri dubioase,din care a realizat averea fabuloasa,se afla pe lista candidatilor la Europarlamentari ? Ii trebuie murgent „imunitate” doar si alti au imunitate,care sunt amestecate in „Tigareta” ,in „Flota” ,”Mineriade”,in golirea conturilor lui Ceausescu,deturnarea de fonduri nerambursabile,falimentarea FNI-ului,etc !

doru (1 comentarii)  •  14 iunie 2009, 10:22

nu sun fan gigi becali ,a avut bani si… poate ca mai are dar exista o problema nu stie o iota despre fotbal .parera me este ca daca iubeste steaua asa cum el spune desi este incert lucrul asta sa lase pe cei care stiu fotbal sa se ocupe de steaua daca nu sa plece fratilor. sunt stelist pana-n maduva oaselor si ma doare /si cred ca nu numai pe mine /sa vad ca echipa pe care o iubesc atat de mult a ajuns ciuca batailor intr-un campionat murdar plin de actionari ce numai fotbal nu stiu .trebuie sa facem ceva .nu se poate asa ceva, ca echipa care ne-a adus atatea bucurii in suflet sa ajunga unde a ajuns .AFARA BECALI.

olimpiaoradea (2 comentarii)  •  17 august 2009, 10:07

Buna d-nule Buzarin,cine isi bate joc de Steaua ,buna intrebare arbitrii ca,domnul Sebastian Coltescu pe care domnul Aron Huzu vrea sa-l ridice din prapastia unde singur a cazut.Daca vrea sa-l revitalizeze atunci s-o faca la divizionare inferioare si nu avea Unirea nevoie de avantaj pentru , ca-l avea prin experienta jucatorilor fata de tinerii de la Steaua.D-nul Coltescu aseara nu a facut altceva decat sa arbitreze intr-o singura directie,a mai ajutat-o pe Unirea desi cum v-am spus nu avea nevoie de ajutor. Deontologic ar fi sa discutati dumneavoastra in emisiuni si ceilalti colegi,despre aceste aspecte negative care nu fac bine fotbalului.Sustinatorii ar trebui sa stie cand sa fie langa echipa si cand s-o critice si nu ar trebui sa se manifeste necivilizat fata de patron ,pt ca dansul aduce banii si plateste toate stricaciunile pe care asa zisi suporteri le fac.Acel cartonas rosu a fost gratuit si nu era cazul sa avantazeje echipele care in viitor vor juca ,cu Steaua. De un timp Steaua este criticata ,nu vede nimeni lucrurile bune pe care le face,dar asa suntem noi oamenii nu avem puterea si curajul de-a vedea lucrurile asa cum sunt.Domnii Stoica si Petrescu ,nu era cazul sa fie ajutati aseara,nu intotdeauna dansii detin adevarul absolut. „Cu Respect O”

Comentează