Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

A opta minune a oltenilor

Din cauza relaţiilor reci cu Primăria, Craiova riscă să joace la anul la Caracal

Printre atîtea arestări şi chemări la DNA, fotbalul mai are nevoie şi de iarbă. Dar la Craiova iarba e a Primăriei. Cu rădăcină cu tot, cu […]

miercuri, 22 aprilie 2009, 5:04

Din cauza relaţiilor reci cu Primăria, Craiova riscă să joace la anul la Caracal

Printre atîtea arestări şi chemări la DNA, fotbalul mai are nevoie şi de iarbă. Dar la Craiova iarba e a Primăriei. Cu rădăcină cu tot, cu pămîntul de sub ea şi cu aerul de deasupra. Cu tribunele dimprejur şi cu lucşii care străpung noaptea. Stadionul „Ion Oblemenco”, fostul „Central” de legendă, e al organelor locale. Asta au ele, autorităţile. Stadion. Şi fîntînă muzicală în centru, care vîntură nişte apă colorată pe acorduri de vals, să se bucure spiritual populaţia olteană băştinaşă. Care populaţie olteană, măcar cea de la bloc, n-are apă curentă la chiuvetă, de vreo 30 de ani, timp de cîteva ceasuri ziua şi cîteva ceasuri noaptea. Dar poate veni în faţa Prefecturii, să audă clipocitul lichidului vital acompaniat de rapsodiile lui Liszt.

Primăria are şi stadion. L-a dobîndit de la Direcţia Judeţeană de Sport şi acum face bişniţă cu el, găsindu-şi un fraier în persoana lui Adrian Mititelu şi alte mii de fraieri care la anul se vor încolona să meargă la Caracal să vadă meciurile. Concesiunea expiră în curînd, iar dom’primar migrator politic pune un preţ prohibitiv pe noul contract. Ca şi cum Universitatea l-ar reprezenta doar pe Mititelu, nu şi oraşul. Ca şi cum Mititelu ar face acolo grătare personale, nu un act public la care vin şi se bucură, aşa cum s-a întîmplat la recenta victorie cu Dinamo, 30.000 de oameni, mai mulţi decît cei care se zgîiesc la fîntîna colorată, inutilă şi risipitoare din centru, ctitorie a regimului Solomon, singurul primar oltean din istorie sub care Universitatea a căzut în Divizia B.

Din 2006, de cînd Craiova a repromovat pe prima scenă, Mititelu a renovat din banii săi tribuna oficială şi vestiarele, iar anul trecut a reparat gazonul. Acum e impecabil, în urmă cu un an şi jumătate părea noroiul în care se scaldă porcii. Sînt investiţii private făcute într-un spaţiu public, bani daţi pentru ca echipa oltenilor şi oaspeţii ei să se simtă omeneşte.
Primăria poate oricînd motiva că nici Mititelu, cînd vinde jucători, nu dă bani la renovarea legendarei fîntîni. Problema e că nu prea vinde, nu că n-ar avea, ci fiindcă nu vrea. Construieşte, încet, dar sigur, o echipă de referinţă, aşa cum n-a mai avut Craiova de mult. Dar jucînd la Caracal, pe Extensiv sau pe alte răzoare, echipa nu va putea niciodată să crească aşa ca la ea acasă, acolo de unde dom’ primar cu nume de înţelept biblic o goneşte sistematic.

 Nu vă miraţi, scrutinul local abia a fost anul trecut, iar edilul s-a ales cu voioşie. Dacă s-ar fi votat la toamnă, de exemplu, nici unul din cei 30.000 din tribune n-ar fi pus ştampila pe numele unui tip la care „a dărîma” e verbul care-i defineşte starea naturală. Înainte de alegeri, Solomon îl căuta pe Mitilelu pentru negocieri. Acum, probabil că aşteaptă invitaţia la un meci din campionatul 2009-2010 în loja oficială a ilustrului stadion din Caracal. Oraşul celor 7 minuni care-o aşteaptă pe a opta. Pe Universitatea Craiova, echipa căreia ursitoarele i-au scris să fie iubită, dar să aibă, atunci cînd îi e cel mai greu, parte de un primar care o înţelege doar cînd politica îl împinge s-o înţeleagă.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

Decebal (24 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:22

Chiar asteptam o reactie pe tema asta, ce face Solomon la Craiova este o mare rusine, mai ales prin tactica asta penibila prin care una spune si alta face.

alexm (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:34

este incredibil cum un asa om a ajuns primar… pai aici la noi la roman primarul de dragul nostru nea adus si ecjipa de liga 2 plus ca baga foarte multi bani actuala echipa a orasului Laminorul Roman ca sa promeveze in liga 2 …acest „primar Solomon”trebuie doborat in stilul lui Ceausescu trebuie sa iese oameni in strada si sa faca scandal altfel nu se poate
PS:un articol foarte frumos o zi placuta in continuare

iancu jianu (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:39

problema e in mana oltenilor/craiovenilor; daca le place ce le face solomon asta, asa sa fie; daca nu, atunci sa arate/sa-i spuna lu’ dom’ primar ce nu le place …

un oltean (28 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:42

Foarte bun articolul Alin, dar din pacate nu cred ca va schimba ceva…Solomon a iesit primar tocmai din cauza acelor fantani, prezente in mai toata Craiova, in rest chiar nu stiu de ce au ales oamenii un asemenea individ…de cand e Mititelu la echipa are un cui impotriva lui, probabil ca nu-i place ca a facut treaba aici si e foarte popular…oricum, eu sunt convins ca data viitoare nu va mai avea nici o sansa la primarie, pana atunci sper sa mai lase din orgoliile astea prostesti si sa ajute echipa, chiar daca mai sunt si alte nevoi in oras… daca nu cu bani, macar sa-i dea ce e al ei…stadionul…

asparagus (10 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:49

Da, Primarul Craiovei are numele unui intelept dar care este beleaua personificata a craiovenilor pe care i-a indatorat pentru multi ani la banci pentru a realiza inutile fantani. DNA-ul sau alte organe de cercetare din afara urbei ar avea mult de lucru sa faca lumina in activitatea acestui…Solomon

mdr (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:54

trebuie scris si rescris pe tema asta. e penibil unde s-a ajuns. Penibil, penibil…

cati (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 17:55

pacat de o echipa care joaca atat de sectaculos ca nu poate sa aiba de partea ei cat mai multi spectatori. pacat 🙁

rokcy (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 18:21

auzi la buzarin, cica teo craciunescu merita sa fie ecuson FIFA. am pufnit de ras cand l-am auzt aseara la gsptv. daca nu stie teo craciunescu in turul campionatului a facut praf meciurile pandurii – otopeni 1-1 si urziceni – buzau 2-1, cand a incercat tot ce a putut ca echipa lui dan petrescu sa nu castige meciul. ciudat, dar se pare ca vrea sa se puna bine cu nenea nelu.

affu (12 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 18:27

Nu ma mai mira nimic.De fapt Mititelu a sintetizat bine problema: sunt suporterii Universitatii dar de votat au votat cu **** Solomon.Mare pacat,daca se intampla sa plece Stiinta la Caracal sau mai stiu eu unde pentru ca se va duce pe apa sambetei o echipa ce sta sa explodeze si se pregateste sa calce pe urmele marilor echipe ale Craiovei.Si uite asa mai pierdem o generatie de jucatori.Ma gandesc ca am dreptate in ceea ce spun intrucat nu sunt fan la Craiovei(fac parte din tabara care a gresit masurile costumelor fratilor Costea si ne-am furat-o cu 2-0) si pot spune ca vad lucrurile obiectiv.

Eddie (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 18:36

pai ne-am facut-o cu mana noastra…s-a spus inainte de alegeri ca indiferent de rezultatele echipei, solomon ne va ingropa…dar toata lumea a vrut fantani si cantareti la Leamna, satul de bastina al ciobanului. Si toata lumea vrea o investitie de 13 mil euro in Lunca Jiului (Pt cei care nu stiu, acolo a migrat toata „india”), ca sa aibe si ****** unde sa-si spele caii, sau mai nou caii putere, si ***** sa isi etaleze rochiile pline de aur si parul de la subrat…

Clujeanu din Atlanta (66 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 18:43

Intrebare pt olteni: Mititelu a declarat ca toata oltenia a plans la auzul vestii eliberarii becaliotului.E adevarat? Ori Mititelu minte ,ori oltenii sunt mai ……… decat credeam.

lorenzotns (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 20:12

Din cate imi aduc aminte (nu sunt din Craiova, nici macar nu mai sunt in tara), Solomon are multi ani la Primarie si nici inainte de Mititelu nu inghitea clubul. Cred ca sufera de megalomanie, nu suporta sa fie Universitatea peste „cel mai iubit conducator al urbei”…Din pacate, mai are muuult din mandat…probabil o spaga obeza ne’ar mai lasa sa stam in casa noatra…ceva ponturi pentru DNA, baieti?

astalavistababy (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 21:10

Domnilor,

Craiova are primarul pe care il merita!!! Ei l-au votat intr-o majoritate de care nu-i credeam in stare! Le-a facut fantana, le da muzica, si mai nou, a blocat centrul – cica sa aiba si Craiova centru pietonal ca majoritatea marilor orase europene.
Din pacate majoritatea nu tine cu Universitatea! Doar cativa nebuni mai traiesc cu mitul unei mari echipe in minte! Strazile Craiovei sunt pline de gropane unde iti distrugi masina, apa se strange in Brestei, ori de cate ori cand ploua, in timp ce lumea nu are apa curenta menajera si nici canalizare, dar asculta muzica clasica… De la MARELE SOLOMON!
DOMNILOR DIN PRESA, FACETI CEVA PENTRU ECHIPA ASTA, SCAPATI-NE!

Gogu (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 21:11

Bravo Aline si de aici de peste ocean! Universitatea Craiova este un mit pentru olteni si nu numai! Este ceva for ever. Pe cand acest individ, de care nu am auzit, dar ale carui ” merite” in gestionarea urbei vad ca le stiu cei de acolo, nu este decat un vremelnic sezator pe jiltul de primar. Si, desigur, asa cum se intampla la olteni/romani individului nu-i place de „capra” grasa a vecinului. Numai ca, in acest caz „capra” este a tuturor oltenilor de pretutindeni! Aline, esti o voce care se aude, dar voi ziaristii aveti puterea sa faceti sa fie si ascultata!

dan (30 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 21:31

asta este zona, nici acum nu au apa curenta…

Mihnea (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 21:37

Foarte bun articolul insa asta cu apa oprita la bloc e cea mai mare tampenie.Nu se mai intampla asta de pe vremea lui Ceausescu.Cat despre Solomon o sa dea bani la echipa Mititelu o sa se impace cu el cum a mai facut iar noi iubitorii acestei echipe o sa tacem din nou si o sa mergem la vot ca prostii.

ics (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 21:43

Solomon este cel mai bun primar pe care l-a avut Craiova in ultimii 20 de ani.
Este adevarat ca Mititelu si Solomon nu se inteleg dar asta nu inseamna ca nu va mai fi primar. SUnt sigur ca lume ail va vota pentru ca este singurul care a facut ceva.

Rocyo (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 22:10

Corect! daca ar fi campanie electorala la toamna solomon nu ar mai actiona asa 😐

Andrei (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 23:14

Domnule Buzarin, dvs habar nu aveti cum arata stadionul din Caracal pt ca nu ati fost acolo niciodata. In caz ca nu stiati, nationala de tineret a Romaniei a jucat acolo meciul cu Macedonia acum cativa ani. Scaunele sunt toate din plastic, iar gazonul nu este un „razor”. Inainte sa scrieti, mai si documentati-va, ca un jurnalist adevarat ce va credeti.

Fusulan (7 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 23:27

Stiinta este simbolul Craiovei si oricine se dezbara de acesta este tradator de neam. Merita a fi priponit pe un gard si dat drept hrana la ‘paserile ceriului’. De un primar al Craiovei care sa nu puna inainte de ORICE pe Stiinta, nu s-a mai vazut, nu s-a mai auzit, nu s-a mai pomenit !
Aux armes citoyennes !
Hai Stiinta !

mihai (2 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 0:22

Solomon ar trebui sa fie la puscarie. A incalcat legea de nenumarate ori si chiar s-a laudat la televizor cu asta, motivand ca EL ESTE PRIMAR, insa nimeni nu s-a autosesizat. Nu a facut nimic bun pentru Craiova. A distrus monumente istorice si a spus: „Asa am visat” . Un nou Ceausescu. Nu a propus niciun proiect care sa aduca bani orasului. Doar prosteste populatia cu fantani si cu circ pe velodromul pe care ar trebui sa se desfasoare mai ales competitii sportive.
Pe de alta parte, ar trebui sa stim termenii contractului ca sa judecam. Progresul platea 40.000 euro/luna pt stadion. nu sunt de acord ca municipaliatea sa plateasca bani publici unei firme private daca nu exista un contract de participatiune. Poate convinge agentii economici din oras sa ajute clubul prin sponsorizari, dar sa dai bani publici unei firme private intra in sfera penalului.

Sorin (8 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 2:24

Apa oprita la bloc?! Autorul articolului se documenteaza cand scrie asa ceva? Avem apa si rece si calda cam non stop. Iar orasul e destul de curat. Din articol reiese ca orasul e primitiv si vai de mama lui.
Solomon si Mititelu nu se inteleg(au ei motivele lor) dar dupa parerea mea este de departe cel mai bun primar avut de Craiova dupa revolutie. Cu cainii sunt ceva probleme dar am inteles ca nu are ce sa le faca din cauza legilor actuale.
Articolul este vadit partinitor iar argumentele sunt penibile: ce daca a retrogradat craiova cu el primar? Trebuia sa vina el atacant sau sa cumpere el jucatori?

arh. Gheorghe Petrescu (113 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 5:40

BUN ARTICOL. BRAVO OLTENI SANTETI PE VAL. STADIONUL E LA CRAIOVEI, DE CE VA SPERIATI. SA CASTIGE EI CAMPIONATUL SI SA VEDETI CE STADION VA AVEA CRAIOVA. HAI STEAUA !

Craiovean (4 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 8:46

Sorinele mama, esti de la cabinetul lui Suleamon de il aperi asa ? „Orasul e destul de curat” – te-am citat; pai orasul trebuie sa fie curat, nu destul de curat. Nu poti sa spui „sunt destul de cinstit” , ori esti cinstit, ori nu. Iar fantanile chiar sunt inutile, dupa cum spune autorul articolului. Nici macar nu sunt obiectiv turistic – mentionez ca obiectiv turistic este acel obiectiv pentru care faci deplasarea din localitatea de bastina in localitatea in care se afla obiectivul, ca sa il vezi si sa iti imbogatesti perspectivele turistice, ori nimeni nu vine de la Sibiu la Craiova ca sa vada fantani, pe cand eu m-am dus de la Craiova la Sibiu ca sa vad catatea lor medievala si alte obiective si muzee.

dricul (7 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 8:50

mascarada ieftina,nu cred ca dupa investiitiile facute acolo sa inchida stadionul si sa mute echipa ,daca a fost votat inseamna ca omul face ceva,Stiinta ca simbol este una urbea este alta.Interesul ptr imagine a dl Mititelu este evidenta si daca este in barca cu interlopul stie el ce face,pacat de echipa daca iara se ajunge la lucruri slabe dar dupa cum stiu eu nu conteaza unde joaca este OLTENIA FORCE ONE asa ca lasatine cu articole la care documentarea este zero.

dricul (7 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 8:58

problema asta cu stadioanele denota ca investitorii nostrii sunt ,,micii”cate stadioane sunt 100% a unui patron?M Sandu nu a avut interesul ptr asa ceva el doar ,,conduce”magaria in rest DNA-ul cu mila.Daca nimeni nu face nimic(nici mafiotul de Becali)doar asteapta si spala banii prin cluburi,dau mita,etc. performanta lipseste cu norocul la infinit nu merge in Europa si bataia in campionat nu este decat ptr banii care vin de acolo.Va intreb ce ar face primaria cu un stadion neconcesionat?nimic****

gamboa (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 10:20

bun articol!!!!

LIVIUS (2 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 10:35

Aline tata,ia spune tu cum ,, jucatorii acceseaza suprafata de joc ” ca sa cadem toti blana !

def (8 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 11:05

Ma eu nu inteleg cum a ajuns asta primar….a defapt stiu au votat doar 11% din totalul cetatenilor!!!!Un **** care acum cativa ani l-a facut maimuta pe Douda(daca s-o scrie asa)…..Mare primar, a devenit Craiova pamantul fagaduintei pt. interlopi!

adam (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 11:10

Alin,bun articol pacat de domnu Mititelu alti patroni nu au facut nici 10%din ce a facut el acolo si au fost primiti foarte bn de domni primari,cred ca domnu Mititelu nu le da partea care cred ei ca si-o merita si de aceea incearca sa il goneasca,sper sa se rezolve problema pt ca Stiinta e a noastra a suporterilor nu a domnului primar

somnu (14 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 11:58

bravo buzarine. frumos articol. ar trebui sa il tiparesti in format A3 si sa-l lipesti pe stalpii din craiova.
daca cei de acolo nu iau atitudine***** craiova va juca pe maidan.
bravo lui mititelu ca reuseste sa tina pustii astia uniti.

dt (3 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 12:05

Aline, asa cum observi, Craiova este un taram al contrastelor, a fenomenelor inexplicabile. Eu nu sunt oltean dar tin cu Craiova de mic si acest lucru m-a adus in legatura cu orasul. Venind adesea la meciuri din Bucuresti, pot sa spun ca sunt si eu contribuabil la bugetul local, macar prin consumatiile pertinente pe care le fac de fiecare data cand vin la meci.
Cel mai inexplicabil pentru mine este acesta: cum este posibil ca autoritatile locale sa nu realizeze cat de valoros este acest club pentru oras. Si nu este vorba doar de Solomon, ci de catre toti cei care s-au perindat la conducerea orasului si a judetului. Craiova este precum FC Liverpool pt Liverpool, FC Lyon pt Lyon, Zenith pentru St Petersburg, ca sa enumar doar cateva dintre orasele care au in patrimoniu cluburi fara de care nu ni le-am putea imagina.
Universitatea Craiova, o spun mereu, este patrimoniu local, este obiect de cult si atractie turistica la un loc. Trebuie sa fii orb sa nu vezi asta cand e sub ochii tai. Trebuie sa fii surd incat sa nu auzi noaptea pe la 12 miile de suporteri iesiti de la meciul cu Dinamo care si-au prelungit sarbatoarea in fata Primariei Craiova. Cine mai este capabil sa miste astazi atata multime, cine mai poate sa faca orasul sa freamate? Cine mai poate atrage spre Craiova atentie, turisti si bani precum o poate face Universitatea Craiova? Cand stirile despre aceasta echipa pot sa domine media acoperindu-le pe cele care vorbesc de rafuielile clanurilor ti ganesti, oare nu este imaginea orasului care beneficiaza de pe urma clubului. Si daca toate acestea nu vrei sa le vezi, nu poti sa le auzi, atunci poti sa iei exemplul Timisoarei care investeste milioane de euro intr-o echipa care doar viseaza sa ajunga vreodata ce este Craiova. Sau exemplul Clujului care investeste 40 de milioane de euro intr-un stadion nou pentru o echipa care se lupta sa nu cada din divizia D, dar care are un nume si o istorie (desigur nu un nume, nici o istorie precum a Craiovei). Trebuie sa fi iresponsabil si rau intentionat sa nu sprijini sportul cand vezi cate beneficii iti aduce acesta. Sa nu vezi ce lupte dau orasele, tarile, pentru a organiza o olimpiada, o finala de cupa europeana, un campionat european sau mondial. Mai devreme sau mai tarziu Romania poate va fi si ea implicata in organizarea unui turneu european (daca Ucraina poate, de ce nu si Romania) si atunci cum s-ar simti responsabilii locali cand meciurile s-ar organiza la Bucuresti, Cluj si Timisoara, iar Piatra Neamt ar fi o optiune inaintea Craiovei? Toatea astea ma fac sa cred ca lor nu le pasa, nu-i intereseaza si ca traiesc pe aceasta lume fara sa se gandeasca la nimic altceva decat la burtile lor si alor lor. Si vor muri, cu toate fantanile lor, fara ca cineva sa-si mai aminteasca de ei, in afara poate de familiile lor pentru a caror bunastare au lucrat ei atatia ani in fruntea primariei, a CL si CJ, mimand interesul pentru binele public.

robert (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 12:23

stati ma lnistiti ca tot pe Oblemenco vom juca….va dati seama ca il mutam pe solomon din craiova daca nu lasa stadionul lu’ mititelu

florin (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 12:30

bun articol!!

DeuxEx (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 12:33

Foarte bine punctat! Cred ca daca ar insista, Mititelu ar putea sa obtina aprobarea de a juca meciurile din sezonul viitor si la Rm-Valcea, Targu-Jiu si Dr.Tr. Severin. Oriunde va juca echipa, voi merge la meciuri. Felicitari pentru articol!

Andrei (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 12:34

nu a-si vrea sa vad asa ceva, trebuie sa existe o solutie cautati-o si rezolvati acest conflict daca se poate numi asa …

costy-motru (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 13:04

sa va un pot, poate o sa afle si solomn, veniti sa vedeti saptamana viitoare meciul de la tg.jiu dintre pandurii si UNIVERSITATEA CRAIOVA si ve.ti vedea pe viu k in afara de galeria pandurilor tot stadionul va striga STIINTAAAA….sa vda si primarul craiovei cat de iubita este aceeasta echipa ori unde ar merge in Oltenia si nu numai. gresala este a voastra cetateni ai Craiovei k la.ti votat , noi din afara nu avem ce face mai mult decat sa murim sustinand aceasta frumoasa si minunata echipa echipa …U.CRAIOVA. MULTUMIM DOMNULE MITITELU……. RUSINE solomon ! felicitari pt articol domnule BUZARIN .

Mircea din Braila (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 13:23

Bravo Aline, si tu esti un nebun frumos al Craiovei si imi place ca pui degetul pe rana!Din pacate craiovenii l-au votat pe acest ***** si se pare ca inca 3 ani mai au de suferit!Sa veniti sa vedeti cat de iubita este Craiova si in Braila!De fapt daca ati veni aici cu toate primarul Brailei nu este oltean, dar ar fi mandru ca am avea o echipa in liga 1 si ar crea o relaxare fiscala pt Universitatea!Pacat ca d-lui Mititelu i se fac tot felul de sicane!Dar Craiova tot va reusi impotriva vicisitudinilor care se abat asupra ei!Respect si Felicitari d-lui Mititelu si rusine mare lui solomon( nu merita sa scriu ca e domn) care e influintat inca de camataru(idem).Forzza Craiova si felicitari d-lui Mititelu!

milanezul (2 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 13:49

Domnule Buzarin , sunteti abosolut genial ! Aveti dreptate in tot ceea ce scrieti. Poate unii dintre noi au o singura iubire adevarata si aia este tarata pe la primarie. Nu inteleg de unde atata invidie din partea primarului Soloman la adresa unui om care a ajutat Craiova intr-un moment critic . Daca nu era Mititelu cu banii , cu jucatorii adusi din Australia , cu promovarea multor tineri care vor ajunge la echipe mari din Europa in viitorul apropiat, poate Stiinta nu mai insemna nimic , decat o echipa frumoasa care facea performanta cu studenti in anii 80-90.
Daca l-ati vedea pe Solomon cum face prin campanii electorale , cate promisiuni … viitorul era splendid atat pentru orasul Craiova , cat si pentru Universitatea.
Cum sa muti „Campioana unei Mari Iubiri” la Caracal ?
Este inadmisibil !

Cariga (8 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 14:07

Stimati suporteri olteni,
Nu credeti ca e mai usor sa-l mutati pe Solomon si consilierii lui la Caracal, decat sa mutati o echipa care se pare ca va fi din nou, sau poate chiar mai buna, decat „Campioana unei mari iubiri”. Merita sa incercati!!!
Din Australia, numai de bine. Succes!!

Cariga (8 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 14:19

D-le webmaster,
Cum pot fi mai „moale” in comentarii vis-a-vis de comportamentul acestui primar si a colaboratorilor sai??
In anii 1980-1985, inainte de apleca din Romania, conduceam peste 600km, de la Moldova Noua la Craiova si retur, sa vad acea echipa de vis.
Cu ce contribuie acest primar la fericirea celor care l-au ales? Punand „lacat” pe stadionul Ion Oblemenco nu face altceva decat sa-si demonstreze „respectul” fata de istoria Craiovei.
In fata unui astfel de individ nu poti fi „moderat”.
Sper sa nu-mi anulati comentariile. Sunt sincer!! Dumneata poti fi??

Sorin (8 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 14:53

@Craiovean : e adevarat ca nu ai apa la bloc cateva ore pe zi cum zice autorul?
Am zis ca e destul de curat da, nu f curat. Eu compar cu ce a fost inainte (Bulucea) cand era infect. Orasul s-a schimbat mult in bine ca o fi meritul lui Solomon sau al fostului viceprimar(Nedelescu) asta nu stiu.
Nu sunt de la cabinetul lui:-) dar imi place in mare ce a facut(exceptie unele tampenii cum am auzit ca vrea sa faca aqua park in lunca). Iar centru, fantanile nu sunt pentru turisti, ci pentru noi. Mie imi place sa avem centrul frumos si o fantana muzicala. Iar pretul nu cred ca e asa de mare fata de cat se fura in general in tara sau fata de costul unor proiecte gen pasajul basarab din bucuresti(Care e inceput de 5 ani si au ridicat doar un stalp )

nu conteaza (1 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 16:12

foarte bun articol!!!!! FELICITARI!!!!!!!

fagaras (2 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 21:41

mare dreptate aveti d-le buzarin. mi-a placut ce au spus unii user-i, de ex. „dt”, „craiovean”, etc. . in concluzie: STIINTA este „OBIECTIV” turistic, pe care l-am „vizitat” si eu de MULTE ori. la fiecare „vizita” iti prezinta ceva nou, ceva de care te indragostesti, ceva de care te reindragostesti, ceva care face sa te reintorci cu (si mai) multa placere. dOMNULE sOLOMON, pt. cei care nu suntem din craiova e DUREROS. dar, nu va ganditi ca e F.F.F. DUREROS pt. „fraierii” aia ce au pus stampila pe d-voastra si IUBESC echipa??? sunt sigur ca EI nu o sa ierte . salutari si mult bine, (doar) celor care ADORA STIINTA !!!

milanezul (2 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 23:06

Totusi sa nu exageram ! M-am nascut in Craiova , traiesc in Craiova ,dar tot timpul am avut apa la discretie. Domnul Buzarin s-a referit la faptul ca Solomon construieste fantani si nu da doi bani pe echipa „fanion” a Olteniei .

Cosmin (6 comentarii)  •  23 aprilie 2009, 23:58

Domnule Buzarin, chit ca poate n-o sa publicati acest mesaj, eu tot il scriu si m-as bucura sa stiu macar ca l-ati citit, inainte de a-l arunca la recycle bin.

Sunt un tip bine-crescut si injur rar. Dar azi, ca niciodata, am simtit nevoia sa va spurc in fel si chip. Si chiar am facut-o, in gandurile mele, altminteri destul de senine. Cu atat mai mult cu cat intr-o vreme chiar avusesem impresia ca ati fi un tip istet. E drept ca aveam impresia asta doar fiindca va stiam chipul de pe coperta unei carti aparute la Polirom si mi-am zis, „la Polirom nu publica orice om, deci trebuie sa fie un tip istet”. Acum dati-mi voie sa va explic de ce m-am inselat atat de crunt in privinta politicii editoriale a Polirom.

Desigur, e vorba de cazul Penescu. Mai tineti minte articolul lui Tudor Octavian de pe 22 martie, acum fix o luna? E aici pe siteul GSP, la capitolul Opiniile Gazetei. Se intitula „Un domn. Cornel Penescu”. Acum, nu stiu dv ce parere aveti despre dl Tudor Octavian, colegul dv de catalog de la Polirom, dar mie mi-a fost si profesor (de pamflet), il cunosc bine si e un tip CU ADEVARAT istet.
Si TO scria asa despre Penescu si FC Arges acum o luna:

„Dacă simt brusc nevoia să remarc un mod de a fi foarte controlat al unui om din fotbal e pentru că acesta nu coboară în apariţiile sale publice din condiţia de domn. Aş spune chiar din condiţia de domn de provincie, niţel scorţos în costum şi cu cravată, dar obligat întrucîtva şi de costumul cu cravată să nu vorbească aiurea, să nu jignească oamenii şi să nu fie trufaş, nici atunci cînd reuşeşte să-i pună la pămînt pe “granzii” Campionatului. Penescu face deosebirea dintre mîndrie şi trufie, dintre pasiune şi patimă rea, dintre spectacol şi harţă de maidan, dintre bun simţ şi mîrlănie.

Vedeţi unde am ajuns? Scriu despre nişte lucruri normale şi mă tem să nu fiu tratat drept un lingău în căutare de patron. Meciul FC Argeş – Steaua a fost unul de campionat englez. Unul extrem de rar la noi. A fost atît de englezesc, nu datorită Stelei, ci datorită ecuaţiei la care echipa domnilor Penescu şi Badea a obligat-o pe Steaua. Ambiţia reală şi demnă a Piteştiului i-a impus Stelei o replică la fel de demnă şi de înverşunată. Steaua a jucat fără frica lui Becali. Şi-a dat drumul la fotbal, pentru că Piteştiul a jucat fotbal.”

Nu pot sa nu ma intreb ce s-a intamplat, oare, intr-o luna, de acest portret minunat nu mai e valabil? Brusc, Penescu a devenit chintesenta raului in fotbalul romanesc.
Azi, cand va auzeam insistand cu atata vehementa la GSPTV sa fie FC Arges retrogradata mai repede, ca nu conteaza ce rezultat va avea procesul, ca nu conteaza ca nu exista niciun fel de probe concrete, ci ca „pe linie sportiva” trebuie luata rapid o sanctiune drastica impotriva Argesului, mi-am dat seama ca nu ajunge sa apari la Polirom ca sa ai si minte.

Si acum am sa reiau ce am scris si pe alt blog, ca n-are rost sa compun din nou special pentru dv:

Tot felul de chestii dubioase observ de la o vreme.
La inceputul scandalului cu Penescu se vorbea ca ar fi corupt arbitrii la 4 meciuri. Apoi lumea a observat ca FC Arges a castigat doar doua puncte din aceste patru meciuri si unii se intrebau ce fel de coruptie e asta, cand dai bani ca sa pierzi.
Si atunci s-a uitat de acele patru meciuri si au scos alte doua, in care FC Arges a castigat, ca sa dea mai bine la public. Dar azi la 15:00 m-am uitat pe GSPTv la retransmiterea meciului FC Arges – Otelul si surpriza! Niciun fel de partinire, niciun fel de viciere a rezultatului, iar cei doi arbitri de margine si-au facut datoria foarte bine. Pana si Gradinescu a spus la sfarsit ca e o “victorie fara dubii”, “revenire extraordinara a echipei FC Arges”. Si intr-adevar, FC Arges a facut un meci mare. Ascultati interviul luat lui Petre Grigoras zilele trecute, in care spune ca nu are nimic de reprosat in urma acelui meci, decat echipei lui. Si-atunci?

Se vorbesc vrute si nevrute, apar tot felul de zvonuri, vedem oameni cu catuse la televizor si reporteri indignati ca nu se iau masuri impotriva lui FC Arges…
Dar DOVEZI, ioc! Nada! Ati vazut vreuna? Pe ce sa luam masuri, doar pe zvonuri ciudate, cum ar fi aceea cu stick-ul pe care scria parca special pentru procurori “Spaga CG”? Ati mai auzit ceva despre acel stick intre timp? Unde e “inregistrearea” despre care se zvonea?
Abia astept sa iasa Penescu afara, sa vad ce zice. Deja am citit interviul luat lui de ieri si zicea ca a fost arestat “la comanda”. Eu sunt sigur ca despre asta e vorba si nu sunt deloc sigur ca motivele sunt legate de fotbal, ci mai degraba de PIC. Penescu o fi avand multe rele, dar el, in felul lui de taran argesean care a facut cu forte proprii un lant de supermarketuri dintr-un amarat de butic, e un om destul de curat.

Scandalul asta nu stiu ce rezultate va avea, dar un lucru e sigur: a dovedit cu varf si indesat ca presa noastra sportiva e de tot rasul. Si, as zice eu, nu numai aceea sportiva.
Pacat de frumoasa echipa a Argesului, care continua sa dea talente ca Tanase si Doman. Nu merita un asemenea tratament. Pana sa izbucneasca acest scandal, toata lumea o considera drept una dintre cele mai curate din campionat. Si acum, brusc, a devenit haznaua fotbalului romanesc.
Si nimeni nu face nimic.

Ba chiar dimpotriva: azi, cand s-a retransmis meciul cu Otelul, la o lovitura libera pentru Arges, cei de la GSPTv l-au cenzurat pe Gradinescu (care de altfel a comentat jalnic), care a zis la o faza ca nu i s-a parut fault, apoi a zis “Intr-adevar, la reluare parca inclin sa-i dau dreptate arbitrului”. Iar ei au taiat pur si simplu chestia aia cu “inclin sa-i dau dreptate arbitrului”.
Inregistrarea meciului (completa, nu cenzurata) e si pe site-ul Antena 1, deci puteti verifica usor.
Ce dovada mai buna doriti ca presa e “montata” sa scoata scandal din orice?

In concluzie, mie mi se pare totul o mare facatura, o inscenare. Sacrificati o echipa valoroasa, care face spectacol in campionatul nostru, de dragul altui spectacol mai ieftin, spectacolul mediatic.
Chiar asa, dle Buzarin, cum vi s-a parut meciul lui FC Arges cu Otelul? Ziceti aici doua vorbe, ca-s totusi curios, chiar daca in mintea mea v-am mazgalit deja cu pixul coperta cartii de la Polirom. Cu multa furie.

Pepelea si cuiul sau (1 comentarii)  •  24 aprilie 2009, 3:22

Cu adevarat frumoasa pledoaria lui Cosmin,chiar daca nu se refera la articol.Sa te astepti Cosmine sa-ti stearga comentariu.Asa fac ei cand nu le convine.In legatura cu articolul…se spune ca odata la Caracal s-a rasturnat ceva.Acum cred ca la primaria Craiova s-a intamplat minunea.

IO (3 comentarii)  •  24 aprilie 2009, 7:55

Toata povestea asta imi aminteste de un banc. Cica un oltean pazea cazanele cu smoala din iad. Cand unul se ridica sa iasa din smoala, el ii ardea una cu lopata. Satana il vede ca-i eficient, si-l muta la un cazan mai mare. Dupa un timp, vine olteanul sa se planga Satanei. Necuratul il vede si-l ia la intrebari: „Bah, ce vrei tu, esti hranit bine, ai loc de munca, nu te perpelesti si tu?Ce Dumnezeu vrei? „La care oltenul ii spune: „Intunecimea-Ta, m-ai pus la un cazan plin cu olteni, si n-am de munca. Astia cand se ridica unul, hop, il trag ei inapoi” Cred ca e clara analogia, si e chiar foarte pacat ca o echipa iubita, nu doar de olteni, cum e Craiova, sa pateasca asa o magarie.

VALAHUL (1 comentarii)  •  24 aprilie 2009, 8:31

Pentru cultura domnului reporter…
Stau in Craiova, am trait si in Banat si in Ardeal dar prezentarea orasului (in situatia in care in nici un caz nu sunt un fan al primariei) este jignitoare.
Gandul ma duce la cultura sau incultura celui care scrie aceste randuri si la cliseele ingurgitate.
Despre Cetatea Baniei si evolutia ei in veacuri ar fi bine sa va mai documentati domnule…
Referitor la neimplicarea autoritatilor locale, faptul este mai mult decat condamnabil, generat poate din zicala Doi …. in schema nu au loc!
Media ar fi bine sa cuprinda si indivizi care mai si citesc nu numai scriu (sau cel putin au pararea ca asta fac)!
Respect ROMANII!

marius (1 comentarii)  •  24 aprilie 2009, 11:17

Am trait in Craiova 5-6 ani, in timpul facultatii si dupa aceea ( perioada 1998-2003), iar acum , cand mai trec pe acolo se observa o schimbare in bine a orasului, cel putin la capitolul curatenie.. dar asta e prea putin pentru un oras cu o istorie de peste 500 de ani… in ultimii ani, din afara ( mai ales din Bucuresti) despre Craiova se stie doar ca e un fel de „sud salbatic” al Romaniei…perceptia e ca acolo si-au facut cuib toti interlopii tarii si ca traiesc si isi conduc afacerile linistiti, cu acordul intregilor autoritati locale (primarie, politie, etc).. singurele vesti bune sunt despre echipa de fotbal si este mare pacat ca cei de acolo nu realizeaza acest lucru..pana la urma Universitatea Craiova reprezinta orasul, nu pe Mititelu… in niciun caz nu auzim vesti bune despre cate masini a mai produs Ford , cate locomotive a mai pus pe sine Electroputere sau cate avioane a mai construit fabrica de acolo, ci despre noua echipa a Universitatii.. si sincer, sper sa fie din ce in ce mai dese reportajele despre victoriile echipei…in rest , locuitorii orasului sa se multumeasca cu cei pe care-i voteaza, iar cand sunt nemultumiti de munca depusa de edili in folosul comunitatii au varianta sa mearga pe
Oblemenco sa se descatuseze injurand adversarii, ca doar nu o sa se duca in English Park, in fata primariei, sa il injure pe Solomon…macar pt. acest lucru trebuie ca Primaria sa concesioneze mai departe stadionul echipei…
Hai Craiova!

Comentează