Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Kovacs, al 12-lea jucător

Cînd la 22 de ani ţi se încredinţează Supercupa şi chiar te descurci bine, înseamnă că ai toate şansele să devii mare arbitru. Cînd la 24 de ani, în loc să mergi înainte, ai păşit ca racul, înapoi, trebuie să-ţi […]

sâmbătă, 11 aprilie 2009, 7:15

Cînd la 22 de ani ţi se încredinţează Supercupa şi chiar te descurci bine, înseamnă că ai toate şansele să devii mare arbitru. Cînd la 24 de ani, în loc să mergi înainte, ai păşit ca racul, înapoi, trebuie să-ţi pui întrebări. Dacă nu ţi le pui, înseamnă că ai certitudini. Şi ştii cu precizie ce ai de făcut.

Istvan Kovacs a arbitrat partida de la Cluj în sens unic, spre poarta Bistriţei. Erau momente în care ni-l readucea aminte pe Rotărescu, din meciurile Victoriei, ani în care fragedul Istvan abia vedea lumina zilei. N-avea cum să se inspire din epoca de aur, ci din contemporaneitatea care se dovedeşte la fel de tenebroasă. Măcar pe vremea „tabloului” japca funcţiona ca instituţie venită din partea unor arbitri pîntecoşi, în prag de retragere. Acum, corpul de balet s-a împrospătat, are solişti gelaţi, arătoşi, milenarişti, care rezolvă problemele rapid, cu zîmbetul pe buze.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

radu (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 19:35

va legati de kovacs ,dar sunt foarte curios ce o sa ziceti de plodul presedintelui cca,dupa meciul de la urziceni,unde daca putea baga el mingea-n poarta rapidului.parca vad ca observatorul ii da nota de trecere,nu primeste nicio etapa de suspendare si etapa viitoare iar e trimis cu delegatie la ceva meci.si mai ziceti ca ,craciunescu nu are dreptate.

Ai de mine si de mine (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 19:48

Nu pot sa cred. Oare ati vazut meciul? Cate lovituri libere a avut Bistrita in jurul careului CFR-ului si cate lovituri periculoase au avut clujenii? Faptul ca a gresit la hentul lui Deac nu inseamna ca „a arbitrat partida de la Cluj în sens unic, spre poarta Bistriţei.” Nu stiu cum de nu va crapa obrazul de rusine.

Andrei (2 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 19:52

Cu cine ati vrea sa tina KOVACS? Dintre CFR si Gloria, pe care credeti ca o avantajeaza KOVACS? Eh bine… pe Paszkany, nu vi se pare normal?

Bogdan (3 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:05

Nu serios!? Eu credeam ca arbitrajul a fost pro-Gloria. Si bistritenii au fost tare nesportivi la ultima faza…

Acuma serios, Kovacs e pur si simplu un arbitru slab. A dat un penalty aiurea, n-a dat unul pentru Gloria, nici nu l-a bagat in seama pe Silvasan dupa ce a fost calcat, dar a dat si o gramada de faulturi aiurea pentru Bistrita. Evident, nu se compara, dar ce arbitru credeti ca e **** sa arbitreze altfel? Baietii astia au in cap una si buna: echipele mari trebuie ajutate. Punct.

cocos (6 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:05

Aline anu trecut ii ridicai in slavi pe cei de la CFR ca sunt corecti etc. ,iar ei au furat cu arbitri si prin alte mijloace de cand erau prin divizia C , IN ACEST MECI SA VAZUT ADEVARATA FATA A CFR-ului si a conducatorilor.

Bogdan (3 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:07

Nu serios!? Eu credeam ca arbitrajul a fost pro-Gloria. Si bistritenii au fost tare nesportivi la ultima faza…

Kovacs e pur si simplu un arbitru slab. A dat un penalty aiurea, n-a dat unul pentru Gloria, nici nu l-a bagat in seama pe Silvasan dupa ce a fost calcat, dar a dat si o gramada de faulturi aiurea pentru Bistrita. Evident, nu se compara, dar ce arbitru credeti ca e tampit sa arbitreze altfel? Baietii astia au in cap una si buna: echipele mari trebuie ajutate. Punct.

passaris (4 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:09

asdtept cu mare interes comentariile gsp la adresa „arbitrului” Constantin de la URZICENI- RAPID… de ce sunteti asa de dur cu KOVACS, poate a avut si unele greseli, dar deja exagerati!! e un arbitru fff tanar de mare perspectiva asa ca lasati-l in pace! daca tot vreti sa va luati de arbitraj, aveti acum ocazia cu acest augustus a lu’ constantin! n-ar strica si o retrospectiva a meciurilor lui si sa vedeti ce de subiecte aveti!

passaris (4 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:10

astazi augustus constantin a fost PRIMUL JUCATOR!!!!

USA (2 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:28

Dar pe Tudor l-ai vazut cum a tras cu Craiova? Numai el a vazut penalty.Dar bine ca” s-a aratat”,cum ziceam in copilarie.

radu (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:33

domnule Buzarin, cred ca nu ati vazut meciul. Articolul dvs. este absolut scandalos. In afara hentului lui Deac, arbitrul a dat Bistritei absolut totul – o sumedenie de lovituri libere aiurea (din care de altfel bistritenii au si inscris cele doua goluri).

2449 (4 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:48

mai exact la ce te referi? nu oferi nici macar doua faze controversate. zic doua pt ca sigur ai pregatita faza cu hentul lui deac. dar totusi, in afara de hentul ala care dupa parerea mea unii arbitrii l-ar fi sanctionat altii l-ar fi trecut cu vederea, cam unde crezi tu ca omul asta a tras cu cfr-ul chiar atat de flagrant? . pana la urma cu arbitrul asta cfr-ul a pierdut 2 puncte. chiar asa sa fi fost? al 12-lea jucator?

ALEX (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 20:57

Apropo…sa nu mai vorbim de August…de vreo doi ani cred ca a avut mai multe gresheli decat totzi ceilaltzi la un loc si nimeni nu zice nimic ca doar e „baiatul lui tata” …atacati si voi pe cei care merita cu adevarat…

adip (5 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 21:18

Slab si dezamagitor articol d-l Buzarin. Unde sunt argumentele sa sustina ideea dv.? Cat despre hentul lui Deac la care face referire una dintre postari, daca imi aduc aminte pana si comentatorul a avut nevoie de 2-3 reluari pt. a-si da cu parerea.

pt.bogdan (6 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 21:51

Lasa ca cfr-istii tai au fost „nesportivi” anul trecut cand au cumparat meciul direct cu Gloria. Acum tu ce vrei sa va dea sabau meciul an de an. Mai jucati si pe bune ca ne-am saturat de blaturile voastre interminabile!!! O fi dna-ul din cluj dar asta nu inseamna ca voi trebuie sa aveti voie sa furati pe toata lumea! Isztvan e arbitrul vostru de casa si cu asta basta. A tras cu voi tot meciul si v-ati facut de ras in ultimele secunde. Asta este uneori nici arbitrul spaguit nu-i suficient pt.a lua 3 puncte. Data viitoare incercati sa cumparati toata brigada plus echipa adversa ca sa aveti si voi 50% sanse la victorie!!

benny (5 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 22:13

domnule buzarin….interesant ce vedeti dumneavoastra…probabil ca nici macar egalul nu vi se pare corect…trebuia bistrita sa cistige?

dan (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 22:28

o ajuta si pe dinamo.mi/e greata de fotbalul lui dragomir si sandu

ASA DA (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 22:37

Ai dreptate si tu, in sfarsit! Arbitrajul a fost pro cfr clar, doar am fost la meci!Au avut noroc bistritenii ca au marcat in ultimul minut de prelungiri, altfel le baga iar istvan mingea-n plasa!cfr e o echipa umflata mai ceva ca un zeppelin.

arabu (2 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 23:24

Articol scandalos. Nu mentionezi nici macar o faza! Nu mai dati in echipele din provincie!

Eu (1 comentarii)  •  11 aprilie 2009, 23:25

Istvan KoVaSC (stiu, am scris gresit dar o sa vedeti de ce) a tinut cu echipa sa, KVSC – Kolozsvari Vautas Sport Club!
Ungurii intotdeauna vor fi avantajati de unguri!
Tin minte cand KVSC a invins dinamu’ cu 1-0 cu KOVACS la centru si Szekely la tusa portii la care s-a si marcat golul.
Anti-maghiari pe vecie! Bravo Gloria desi nici voi nu sunteti cheie de biserica!

radu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 0:32

lasati-l ba fratilor pe istvan asta uitati-va ce a facut arbitrul la dinamo-vaslui asta jeapca. pai ce a facut copilul ala la cluj e joc de glezne pe langa astalaltul nu imi vine cum il cheama. in prima repriza a fluierat toate duelurile la cap din preajma careului lui dinamo cu fault in atac , apoi penalty cat se poate de clar (de pe luna s-a vazut) la piciorul in gat a lui cristea la ljiublincovici(sper ca asa se scrie) , apoi nici macar galben la intrarea lui moti cu piciorul in spatele lu ala de la vaslui , apoi contacte de joc fluierate aiurea si cate si mai cate. Deci romanul ala Istvan care la fluierat pe romanul Paskani e copil de mingi pe langa **** asta. Si in incheiere etapa trecuta tot acest arbitru a fluierat si meciul din etapa trecuta dintre Steaua si Pandurii a fluierat toate prostiile si a omorat fotbalul si asa foarte putin….

guri spurcate (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 0:59

buzarine, n-ai dreptate aici

Poli for ever (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 1:03

Toti aveti dreptate, avem niste arbitri ori foarte slabi, ori care stiu foarte bine ce au de facut.
Dar mai au mult de invatat pana sa ajunga la nivelul lui tudor, care aproape ca ne-a bagat-o cu mana in poarta

Haka (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 1:25

Domnu Alin Buzarin… Din cate observ nimeni nu este de acord cu dumneavoastra. Se pare ca articolul este cam „neadevarat”. Daca simtiti nevoia sa scrieti, cautati mai bine un subiect bun.

khomy (4 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 1:53

ehehe … tin minet acum cativa ani de zile a arbitat acelasi kovacs la un meci al moreniului … a facut meciul praf …pt oaspeti … a iesit cu jandarmi dupa teren … la meci era observator unchiul lui adrian ilie … am plecat cu el cu masina de la moreni spre targ … in masina marturisea ca asa ceva nu se face decat cu instiintarea federatiei si cu acordul acesteia … cu toate astea a doua zi aflam ca arbitrul primise nota 9.5 …. asa ca sa se lase cortina …. stingeti becurile …romania merge mai departe … cainii latra ….. ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss….

Diborul (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 2:08

Augustus Constantin mi-aduce aminte de Helesteanu de la Jiul-Rapid daca tineti minte cu eliminarile alea! Trebuie sa fii prea nediplomat, ca dupa ce ai dat o lovitura dubioasa, sa amplifici scandalul cu rosu ala gratuit(sau chiar de era, se putea trece cu vederea). Este un ingamfat care are spate puternic, normal ca face ce vrea. Urat rationament. Spiritele erau inflamate si el le amplifica. Putin tact nu ar strica, dar ce sa ii ceri? O tentativa de arbitru este, mai mult pt ca nu a stiut sa gestioneze conflictul si s-a crezut cel mai tare. PS> nu tin cu Rapid, dar e strigatoare la cer atitudinea lui

pika17 (5 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 5:49

Astept un comentariu shi despre hatzeganu.In rest,ma repet, apreciez noua atitudine in articolele d-voastra.

MM (66 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 6:40

Buzarine frate, aici gresesti.Kovacs e un arbitru bun…

eu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 9:39

cred ca un articol despre Hategan trebuia mai degraba. Un asemenea specimen de arbitru rar mi-a dat sa vad. Din cate meciuri am urmarit la centru, pe toate le-a facut praf, sau a gresit. Si a facut-o cu o atitudine ”smechereasca”, daca tot se foloseste termenul. Un arbitru mai pervers ca ala n-am vzt in viata vietilor mele…Si din pacate nu ia nimeni masuri…

Lucian (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 9:48

Chiar nu inteleg de ce a spuneti ca a favorizat Bistrita din moment ce Clujul a primit un penalti pe care Istvan ar fi putut linistit sa-l acopere cu umbrela regulamentului, spunand ca jucatorul care a atins mingea era prea aproape, si-a aparat fata, etc.
NU inteleg deloc ideea asta a dumneavostra

Deceneu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 10:36

Daca Kovacs a fost al 12-lea jucator,si probabil a fost, ieri seara Hategan a reprezentat cel putin jumatate din Dinamo plus banca de rezerve!!!

ciupi (150 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 11:09

cineva, acolo sus, sau unde-o mai fi dirijorul cel mare la aceste ore de incertitudini planetare, a rezolvat problema in locul lui kovacs. si asta in ultimele secunde, ca sa nu mai aiva ala timp s-o „dreaga” din nou.

ciupi (150 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 11:10

„aiba”, scuzati. ne grabim cu totii, dar nici ***** nu stie de ce.

bah (9 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 11:32

nu te lua tu de arbitrul de la meciul lui CFR… uita-te si la altii… de exemplu de ce nu spui ca a fost un arbitraj litigios la meciul lui DINAMO cu VASLUI?!?!? de ce nu spui ce arbitraj a fost la URZICENI – RAPID ?!?!?

bah (9 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 11:33

domnul GRADINESCU, pentru ca a avut tupeul sa spuna la meciul de aseara lucrurilor pe nume… are respectul meu… se vede ca este un om cu coloana vertebrala…

Agamitza (17 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 11:48

N-am inteles de ce ne trantim cu organele de pamant pentru nimic. La asa fotbal asa arbitri. Anormalitatea este lucru normal in Romania. Pentru prestatia acestor fluerasi, mai corect ar fi flautisti, „prietenii stiu de ce”, ar trebui adusi numai arbitri straini iar cluburile puse sa-i plateasca. Kovacs si Hateganu ar trebui dati afara din arbitraj. Nu cu jumatati de masura se face treaba. Fara exemple ferme totul e degeaba.

coosty- pt Haka (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 12:07

PENTRU NUMITUL HAKA!
ce sa mai comenteze cineva despre unul ca si Kovacs?
nu te intrebi de ce?la oamenii l-i sa facut sila!
problema nu este numai numitul Kovacs,ci faptul ca mai exista multi ca el.ca sa si exemplificam,nu uitati punctele obtinute de Dinamo cu ajutorul lui Lajos sau Hategan! intradevar avem un campionat foarte echilibrat prin faptul ca si Clujul si Dinamo ,au arbitrii comandati.si cati or mai fii…

adrian (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 12:41

Ai dreptate, am vazut meciul a gresit numai intr-un sens , cand un arbitru face greseli contra ambelor echipe e de inteles , poate a prins o zi proasta, cand greseste doar intr-un sens e altceva la mijloc…poate e prea tanar totusi…poate fi influentat(nu mituit), nu stiu ,eu sunt de parere ca a urcat prea repede la divizia A si nu cred ca are experienta necesara care se cladeste prin sute de jocuri in ligiile inferioare.Un salut domnule Buzarin

enzo (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 13:14

Ma bucur ca in sfarsit ai inceput sa observi ce se intampla la Cluj , in ce maniera conduc arbitrii meciurile acolo! Ar fi fost normal ca Istvan Kovacs sa nu arbitreze la Cluj pt ca are oarece origini maghiare precum cei din zona si ar fi trebuit evitat, ma gandesc si la cel care a facut delegarea trebuia sa nu il expuna si sa dea apa la moara dar s-a vazut k acel 5% pt gazde se cam facuse 10% asta si din cauza prafului de copt ce isi are mai nou locul de cinste in vestiarul clujenilor , jucatori ce schimba antrenori pe banda rulanta!!! Ar trebui sa analizezi pe viitor si ce se petrece la Urziceni unde e jaf mai la toate meciurile lor pe teren propriu iar Danutz face crize pe banca cum ca tot ei ar fi victime, dar la noi dupa cum sti si tu hotii striga….respect!! Aaaa…si las-o mai usor cu filozofia ca ne apuca somnu cand incepi si dezbati cu dl.Dinu 🙂

ardeleanu (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 13:40

felicitari, ati spus lucrurilor pe nume. toti arpazii si miticii care schimba intre ei titluri prin sprijinul nemijlocit al istvanilor sau al balajenilor neaosi, sub obladuirea diriguitorilor (a se citi groparilor) fotbalului romanesc, sunt toti o apa si’un pamant. cfr cluj nu e altceva decat o alta progenitura a actualelor vremuri tulburi si putrezicioase, postcomuniste, la fel de monstruoasa si hidoasa precum victoria ori scornicestiul de altadata. indiferent daca deranjeaza sau nu, asta e adevarul, din pacate, degeaba ne batem cu pumnii in piept ca am fi superiori „regatenilor”. superioritatea se demonstreaza, nu se urla. o spune un ardelean.

andrei67 (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 13:57

d-le Buzarin,cred ca nu ati vazut Urziceni-Rapid , sa vedeti acolo maniera de arbitraj…cand e liniste la rapid vine un arbitru care scufunda echipa prin decizile sale. Problema e la Scoala de arbitrii ..acolo sunt numai **** care ii invata pe altii sa arbitreze dupa regulile si metodele de acum 40 de ani.

highlander (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 14:21

Bravo d-le Buzarin.In sfirsit deschide si presa ochii la mirsaviile facute de cei de la cfr.Eu locuiesc in Ardeal si va spun sigur ca un ungur totdeauna va tine cu ungurii lui.Si degeaba o sa spuneti ca cfr nu e echipa ungureasca ,ca au sudamericani si portughezi,etc,e echipa ungurilor finantata de unguri.La cistigarea campionatului presa din ungaria a scris ca” in Romania a cistigat campionatul echipa viitorului guvernator al Transilvaniei. ” Domnilor jurnalisti mai „sapati”sa vedeti cum a facut avere Arpi.O sa aveti mari surprize.Sau asteptati sa fie arestat si sa scrieti dupa?

igelu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 14:31

Buzarine,cand ziceai de arbitrii pantecosi in prag de retragere, te refereai la agricultoru’ finantator de club?

vav (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 15:06

Asa au castigat titlul si sezonul trecut. Cu arbitrii si jucatori. In stilul asta, cu bani foarte multi dati in toate partile, si Concordia Chiajna ar putea castiga vreo 7 titluri. Sezonul asta banii ii da Dinamo, cum ne-am obisnuit in era Borcea. Foarte bun articol. Bravo

Pelican (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 15:30

DA , la 22 d ani supercupa romaniei , si eu cand am vrut sa dau pt lotul C de arbitri la 19 ani , mi s-a zis ca sunt prea tanar , cu toate ca arbitram de la 14 ani.
Pt domnii care zic ca nu a dat hent la Deac … cu penalty-ul ala putea fi 3-2 pt Bistrita , iar penalty-ul dat pt CFR numai el l-a vazut, e indoctrinat de mic copilul , credeti ca daca era atat de bun nu era printr-un centru de supervizare UEFA, dar cum acolo nu merge cum merge la noi , nu-l baga nimeni in seama.

alin_emil (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:20

Cred ca ar trebui o editie speciala a ziarului in care sa scrieti despre erorile de arbitraj intentionate din acest sezon si arbitrii de casa ai unor echipe. La Dinamo-Vaslui a fost japca pe fata…Hategan trebuia sa poarte tricoul lui dinamo, macar stiam de la inceput un lucru. La Cluj la fel…La Urziceni meciul a fost facut praf in defavoarea ambelor echipe…Bravo Craiova, bravo Timisoara…( a fost penalty clar la Costea)…

dan (37 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 20:36

Ia uitati-va si d-vstra ce sa intimplat la meciul rapidului !! Jucatorul Urziceniul se afla in saritura kami-kadze la 2 metrii de minge cu spatele la jucatorul rapidului, neavind nici o intenite de a juca mingea, mai de grab de a o opri si faza se termina cu lovitura libera de la 18 metri pentru unirea si eliminarea jucatorului rapidist . La asa zisul 11 metrii a Vasluiului de ce jucatorul Vasluiului nu cadde la pamint ? Daca il lovea in git , ala nu se mai scula de la pamint citeva minute bune !!

djorkaeff (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 20:53

si-au batut joc de o echipa curata RAPI si anu trecut cu bricheta si anu asta cu un fault inexistent sib un arbitru dinamovist…unirea urziceni s-a vorbit cu dinamo…sa ia dinamo campionatu si urziceni cupa ..

cristi (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 21:11

Adevarul dureros este ca in acest moment in Romania nu exista nici macar un singur arbitru (intre cei de la Liga I) care sa nu fi pus botu la cascaval macar odata. Baietii tineri sunt versati, te „fac” cu regulamentul in mana, stiu sa se disculpe in stil de mari excroci, mint cu nerusinare, etc. Pana cand nu se vor lua masuri drastice, atat sportiv cat si penal, care sa ii pedepseasca pe arbitri si pe cei care ii corup, domnul Buzarin si o gramada de colegi de-ai dansului vor scrie despre hotii, furtisaguri, arbitri de casa ai etc, bla bla bla, FARA NICI UN REZULTAT.

Dar noroc ca Dumnezeu nu doarme, si ne da dupa cum meritam: rezultate de nimic, atat la nivel de nationale cat si la nivel de cluburi. De nimic, ca si oamenii care conduc fotbalul la toate nivelurile, federatie, cluburi, fluierasi, pe teren cu fluierul in gura si spaga la jambiera, etc.

Radu (4 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 22:22

Eu nici nu mai citesc articolele de acest gen (indiferent cat ar fi de scurte!) si nici comentariile. Pentru ca este evident ca s-a creat o obsesie: orice arbitru avantajeaza (intentionat) o echipa sau alta! Sunteti penibili, nedrepti si lasi. Penibili pentru ca sunteti ca in „Petrica si lupul”, nedrepti deoarece incalcati principiul de baza al unei societati civilizate: prezumptia de nevinovatie, si lasi deoarece dati intr-o victima sigura: arbitrul, care nu se poate apara. Va meritati campionatul si nationala!

Aloha (4 comentarii)  •  13 aprilie 2009, 9:43

Dom`le, eu refuz sa cred ce ati scris in articolul asta… Si stiti de ce? Pentru ca nu am vazut meciul? De ce nu l-am vazut? Din cauza ca trustul din care faceti parte si dvs. nu permite decat celor care au tv de la RCS, Digi sa vada meciurile.
Si inainte de a scrie chestii din astea tendentioase la adresa campioanei Romaniei, aduceti-va aminte de cel mai bun rezultat obtinut de o echipa romaneasca de fotbal dupa `90:
AS Roma 1 – 2 CFR Cluj

Comentează