Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

22.22.22

Ce înseamnă arestarea lui Gigi Becali?

Întîi şi întîi, e o bombă mediatică. Televiziunile şi-au ţinut în noaptea de joi pe vineri reporterii picotind în faţa Judecătoriei, ca să transmită unei naţii dormind cu televizioarele deschise veşti despre omul pe […]

vineri, 3 aprilie 2009, 5:48

Ce înseamnă arestarea lui Gigi Becali?

Întîi şi întîi, e o bombă mediatică. Televiziunile şi-au ţinut în noaptea de joi pe vineri reporterii picotind în faţa Judecătoriei, ca să transmită unei naţii dormind cu televizioarele deschise veşti despre omul pe care unii îl dezavuau, iar altora le era indiferent. Inclusiv aceia care nu-l aveau la inimă s-au solidarizat unei cauze care-l transformă pe Gigi într-un haiduc modern, băgat la ocnă de o agresivă poteră mediatică.

Mai înseamnă că în România autorităţile acţionează televizat, fără să-şi dea seama de consecinţe. Cînd se dă buzna în casă peste cineva, privitorii din fotoliu tind să devină emoţionali, nemaiavînd importanţă ce a făcut acel cineva, ci rămînînd pe retină doar imaginile cu spaima mamei octogenare şi cu fetele strecurîndu-se spre şcoală printre mascaţi.

Însă mai înseamnă şi că n-ar fi rău să respectăm legile, să avem măcar din cînd în cînd încredere în stat şi autorităţile lui. Acum aproape 40 de ani, într-un episod din celebra serie B.D, micii găinari erau reeducaţi la zdup cu întrebarea: „ce facem noi dacă găsim pe stradă un portofel, un portmoneu, un portvizit?”. Răspunsul era că trebuia anunţată Miliţia, la telefon 22.22.22. La fel şi astăzi, dacă ţi se fură maşina, indicat e să suni la 22.22.22 sau la ce număr o avea acum Poliţia, nu să-ţi faci dreptate singur. Bineînţeles că nu există garanţia că Poliţia îţi va găsi maşina, pentru că şi Poliţia aparţine aceleiaşi Românii şi pînă dai tu un hectar de declaraţii cu „subsemnatul, fiul lui şi al, născut la data de, domiciliat…”, s-ar putea ca limuzina să fie deja scoasă din ţară, în timp ce păgubitul scrie după dictarea doctă a agentului.

Şi, în fine, această arestare care a avut mai mulţi telespectatori decît aselenizarea lui   Apollo 11 ne mai duce la concluzia că e bine ca în declaraţiile publice să nu-i facem pe procurori hahalere şi în alte feluri. Nu de alta, dar putem fi săltaţi pentru un mărunţiş cum ar fi o privare de libertate. Publicul abia aşteaptă. Elodia a expirat, Răduleasca nu mai are nerv, trebuia ceva tare, tare de tot!
 

Comentarii (50)Adaugă comentariu

Rooney (3 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 18:18

Domnu’ Buzarin, pe langa faptul ca e vorba de audienta, este si o nesimtire a statului roman la adresa cetateanului roman!

Oare la cate apeluri anonime la 112 se sesizeaza politia????

Si asta a avut in spate toate televiziunile, dar cei care nu dispun de astea??? Ce abuzuri se intampla in Romania!

motanul incaltat (199 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 18:49

Acum citiva ani,eram la Costinesti si intr-o seara cind eram la Ring sau Vox Maris mi s-a spart camera si mi s-a furat cam tot….Am dat o dclaratia la politia din Costinesti ,am umplut 2-3 pagini cu toate lucrurile si banii ce mi se furasera si un imbecil de militian cu toate ca ar fi trebuit sa se numeasca politai mi-a dat replica:Pai numai pt.atita vii tu sa faci reclamatie???In fiecare zi vin oameni la noi pt.pagube mult mai mari….Asta e Romania—imi pare sincer rau ca atunci eram student si poate economisisem un an sa vin pe litoral si nu eram un prosper om de afaceri ca sa ma incadrez macar in categoria oamenilor cu o paguba serioasa…..Citeva haine:blugi,tricouri si cred 2-3 milioane trebuie sa-mi fie chiar rusine sa mai fac si plingere….

Ivona (1 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 18:51

E incredibil ce face acest domn(desi nu merita acest apelativ), numit Traian Basescu!
In 2004 l-am votat iar acum imi e efectiv rusine de acest lucru. Acest individ e probabil cea mai mare rusine nationala postcomunista!

andrei (5 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 18:52

problema nu e ca Becali si-a gasit masina singur. nimeni nu-l opreste sa faca asta daca nu are incredere ca Politia va reusi.

problema e ca Becali i-a sechestrat pe hoti; i-a privat de libertate, adica. asta e un lucru indubitabil pentru care exista inregistrari. iar pentru asta este acuzat acum Becali.

marian (1 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 18:57

a deranjat pe primul marinar al tarii.acesta este motivul pentru care a fost arestat.Ce ar trebuii sa facem daca un hot intra in casa ,sa il rog sa astepte pana chem politia.Daca politia si-ar face datoria nu am fii nevoiti sa ne facem dreptate.In locul lui becali treceam pe ei peste granita[siberia].

mircea (3 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 19:18

Ca gigi e fraierul romaniei o stie toata lumea(vezi campionatul trecut cand a facut egal la Buzau),dar felul in care s-a procedat ieri aminteste de vremurile trecute cand securitatea si pcr-ul,pentru a abate atentia populatiei de la marile neajunsuri,cautau sub orice forma distragerea atentiei acesteia.
Si vorba matale pana sa-si recupereze masina Gigi….
Apropo de dictare:astea 2 luni borfasii au fost pregatiti ce sa spuna in instanta.
Vorba e de catre cine? De ce nu l-au actionat in instanta pe Gigi ?

tzutzix (1 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 19:23

cand nu se aplica legea, ca de ce nu se aplica?
cand se aplica, de ce se aplica? de ce justitia se face in fata mass-media?
hai sa vim seriosi. nu procuratura aresteaza in fata camerelor de filmat ci camerele de filmat stau tot timpul dupa fundul lui becali. un personaj creat de presa trebuie acum sa dea totul (inclusiv o arestare) pentru ridicarea unor audiente din ce in ce mai obosite.

soarta (6 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 19:35

Domnule Buzarin, statul roman democratic nu functioneaza. Se vede asta. Infractorii sunt in cardasie cu politia, este incredibil. Si eu as fi procedat la fel. Stiati ca 80% din populatie nu are incredere in politia romana? De ce oare? Vorbeati acum cateva zile de Carol I. Cred ca avem nevoie de el pentru a pune putina ordine in tara asta.

zzz (2 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 20:26

daca iti fura tie masina de 100 000 e si aveai posibilitatea sa o gasesti fara politie mai sunai la 112 ?

nu conteaza (4 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 20:33

Astept de trei ani de la Parchetul Ilfov sa gaseasca vinovatii in cazul unui furt de teren. Nu numai ca nu mi-au raspuns dar terenul a fost vandut iar acum s-a construit un sediu al unei firme private. Astfel domnule Buzarin va spun ca puteti sa asteptati dreptate de la Institutiile statului roman mult si bine. Eu m-am saturat de gargaragii din acestia ca dvs care imi cer sa am incredere in oamenii legii. Poate dvs sunteti tratat altfel fiind persoana publica. Dar pe mine nu ma baga nimeni in seama. Nu mai am incredere decat in mine si atat. In 1997 am inceput sa ma lupt ptdrepturile mele si nici o institutie nu s-a sinchisit sa-mi faca dreptate cu toate ca am documente si martori. Apropo, sti ce mi-a spus un Seful politiei locale: Ca martorii mei nu conteaza. Cu asta am spus tot. Dvs puteti sa aberati in continuare.

Tony (3 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 20:37

Nu stiu,…dar mi-se pare ca noi…..romanii ne multumim cu jumatate de masura?Adica hotii au furat, au fost prinsi,batuti si nu au fost deferiti politiei…de ce?Nu avem incredere in institutiile statului,vor spune multi ,dar sa faci dreptate singur nici asta nu e o solutie.
Daca o facea Becali ce se intampla?Razboi intre doua clanuri?
Dar Becali de ce a procedat asa?Pentru ca un juramant face mai mult decat inchisoarea sau pentru ca e si el membru unui clan….care la noi…suna ceva nobil…in ITALIA aceste clanuri se numeau mafie,camorra sau cosa nostra.Si ca aceste clanuri fac multe ilegalitati si ca nu statul face legea acolo,fiecare face ce vrea..sau cum vrea.
Si acum noi….lumea sa ne plangem ca „saracu om” a ajuns la inchisoare.E nevinovat,e pacifist,e ……….
Lasati daca e doar un show mediatic sau e ceva politic tine pana luni…si dupa aia moare totul iar daca cumva justitria incepe sa se miste ..atunci e un inceput nu convingator dar …..e ceva.

belzie (7 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 21:36

„de alta, dar putem fi săltaţi pentru un mărunţiş cum ar fi o privare de libertate” ?!?!?!!!!
in ce lume traiesti?

george (3 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 22:27

daca il arestau pe becali pentru spalare de bani, escrocherie, trafic de influenta, nu aveam nici o obiectie. dar ca hotii sa bage talharitul la puscarie…intrece orice masura. uite din cauza asta am evitat sa ma inscriu la academia de politie

un oltean (28 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 22:27

Nu sunt fan Gigi Becali, dar motivul asta e cam subtire. Adica e destul de clar ca s-a actionat la comanda, iar derbedeii aia sunt liberi. Ce ironie a soartei!! Sau mai bine zis, ce tara de cacao….

Brady (6 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 23:00

Frumos zis, dar pana la urma noi platim politistii, jandarmeria… ca sa ne protejeze, sa ne apere de hoti/ talhari…

Daca mergea la politie sansele ca masina sa fie gasita chiar si la aceasta ora sunt mici. In concluzie, omul si-a facut singur dreptate..

Nelu (2 comentarii)  •  3 aprilie 2009, 23:04

Domnule Buzarin. Aveti dreptate doar intr-o anumita masura. In mod normal nimeni nu ar trebui sa-si faca singur dreptate. Cat despre Becali ash vrea sa-l vad la zdup dar nu asa.
Impresia tuturor e ca e luat de fraier daca face plangere la politie. Si nu e vorba de incredere. Increderea s-a stins de mult. E vorba de siguranta ca nu-ti mai recuperezi bunul. Si arestarea lui Becali a pus capac la toate cand s-a vazut ca o poate pati unul ca el si ca hotii au ramas liberi. Pai pe mine daca ii ard una unuia care imi fura portofelul, ma baga la zdup si nu stie nimeni nimic de mine ani de zile. Nu ma da nici la TV nici nicaieri.
Modul in care a fst arestat Becali imi da impresia ca bunurile mele personale nu sunt ale mele si ca poate veni orice raton sa mi le ia si sa raman cu buza umflata.

pika17 (5 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 0:38

Buzarine nu shtiu ce ai patzit,dar in ultimele 2 saptamani parca scri mai bine. Niciodata nu e pre tarziu.

nime.n.lume (9 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 0:41

ce-si face omu cu mana lui se numeste …
Santem toti de acord ca institutiile statului functioneaza prost, la comanda, dupa plata, dupa ureche sau nu functioneaza.
Cazul lui Becali e tipic: Pana acum el s-a folosit de aceasta functionare (ne-functionare) a institutiilor statului si a ajuns cel mai bogat din Romania (la un moment dat). Acum s-au gasit uni mai smecheri care sa se foloseasca de aceleasi institutii impotriva lui (ma refer la hotii aceeaia sau oricare hoti mai mari or fi).
Pana cand i-a tinut smecheria lui Becali a fost totul frumos. Acum nu mai e!
Pai daca institutiile statului functioneaza asa cum functioneaza e si din vina lui Becali: nu e un orisicine in Romania, putea sa faca ceva in politica (si in fotbal – legat de FRF). In loc sa dea banii la cei ce furau curent undeva in Bucuresti, sau sa arunce electoral bani la fanii ce-l inconjurau si apoi il injurau, mai bine facea ceva pentru buna functionare a statului si institutiilor sale. Nu e doar Becali de vina. Santem toti! Acum el trage niste ponoase. Ieri am tras eu, miine tragi tu, si uite asa, suferim toti dar nici unul nu facem nimic sa indreptam lucrurile.
Doar avem sentimente si emotii puternice, avem vorbe mari si vorbe de claca, lacrimi si invidie. Nu avem idei practice si nici chef de a face ceva.
Cred ca fiecare din noi poate face mai mult.
Doar discutind pe blog si criticand e ca la mine in sat la carciuma duminica seara: radem unii de alti si draqul de toti!

Gugu (1 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 1:03

Acum vreo cativa ani, fiu-meu a fost oprit pe strada si amenintat de niste tigani (nu romi!) care l-au batut si i-au luat banii si telefonul mobil; era chiar in fata blocului, pe Calarasi, langa Piata Muncii. Copilul a venit repede sus si ne-a spus ce s-a intamplat. Impreuna cu un vecin si cu baiat, ne-am urcat in masina si am inceput sa cautam prin zona. La un moment dat, copilul ii vede pe aia din gasca. Oprim si, fara prea multe pregatiri, ii carpim sanatos pe doi din cei cinci si-l prindem pe inca unul. Gasim portofelul si telefonul, ii legam cu niste sfori de prin portbagaj, si-i ducem impachetati la Politie. Stam pe-acolo 4 (patru!) ore sa dam declaratii peste declaratii, sa faca fiu-meu recunoasteri in grup, sa depunem plangere si pe urma apar vreo 3 familii tiganesti, cu puradei, catel, purcel, tot tacamul. Si se pun pe urlat si injurat. Era, de-acuma, trecut de 1 noaptea, le-am cerut politistilor sa ne duca acasa pentru ca ne temeam sa iesim de-acolo. Ne-au ras in nas si unul dintre ei ne-a zis ca nu trebuia sa ne punem cu tiganii… Pana la urma am sunat un prieten de la Bidepa care a venit cu 2 echipaje de-ale lor si ne-au scos de-acolo. Cei trei talhari au plecat inaintea noastra, nefiind considerati periculosi…
A doua zi am completat formularele pentru emigrare in Canada si in 9 luni am plecat.

adystelistzu (7 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 1:53

DRAGA BASE…,SPER CA SERVICIUL CE SE OCUPA DE MASS-MEDIA,SA-TI SPUNA MAINE DIMINEATA CA CEI CE TE-AU VOTAT AU FACUT-O PENTRU LUPTA IMPOTRIVA SISTEMULUI COMUNIST,INSA OBSERV CA TI-AI CREAT PROPRIUL SISTEM SECURIST.PACAT,MARE PACAT, SI SPER SA REALIZEZI CA AI PIERDUT DIN ACEST MOTIV SI DIN ACEST MOMENT ORICE SANSA LA PRESEDINTIE…IN CONCLUZIE : ESTE INADMISIBIL CEEA CE S-A INTAMPLAT, DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE … !

militia mascata (6 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 2:01

deci politia a anchetat cazul 2 luni de zile si n-a reusit sa observe ca cei 3 hoti de masini ii furasera masina lui becali ba mai mult nici nu-i considera hoti pe acestia pt. ca becali nu a reclamat furtul masinii la politie. Pai cand s-au autosesizat pt. apelul de la 112 nu i-a interesat motivul pt. care cei 3 erau fugariti cu masina prin bucuresti? Ca sa nu mai vb des pre faptul ca cei 3 talhari aveau planurile facute cum sa-l santajeze pe becali dar nici acest lucru nu a a fost considerat „relevant” pt. ancheta?! Asta denota un singur lucru: politia romana nu este incompetenta ci o MARIONETA a clasei politice care le spune la ce rezultat trebuie sa ajunga „ancheta”. Ce „protector al cetateanului”, ce „aparator al legii”, politistul roman este un doar un „militzian mascat” si nimic mai mult…un slujitor al sistemului nu al cetateanului!

axxter (3 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 5:34

ar fi bine sa stea in temnita la jilava 7 ani, sa se zica de el ca a jucat in filmul, 7 ani la jilava. cred ca procurorii ii pregatesc un pat in celula, sa isi scrie memoriile si apoi poate sa isi si vanda cartea. ar fi primii lui bani cinstiti.

Un om (1 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 10:08

Si hotii? Unde sunt hotii masinii? Au furat o masina, au schimbat numerele reale de inmatriculare cu numere false si au circulat pe drumuri publice cu numere false. Cate articole din codul penal si rutier au incalcat? Sunt hotii arestati in momentul acesta? Functioneaza justitia in Romania? Pe procurori, judecatori si politisti ii platim noi toti din bani publici. Ei de fapt lucreaza pentru interesele unor persoane sus puse. E normal? Este Romania un stat de drept? Sau e tara lu Papura Voda?

dan v (2 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 10:47

n-am plecat din Romania din cauza gropilor din sosele, din cauza politicienilor sau a altor chestii „marunte” … ca am fost fericit in saracia mea, ca am avut prietenii aproape la fel si familia.
Acum ca sint plecat, cind aud de astfel de povesti „haiducesti” ale politiei romane, imi pierd orice interes in a ma mai intoarce in PATRIE. Becali e un mascarici cu bani, dar pentru fapta asta, ar fi trebuit pedepsiti hotii. NU Becali.
Mi se pare ca e o razbunare politica … in tot cazul o RAZBUNARE a procurorilor, a marinarului, a cuiva din aparatul de stat, a generalilor.
Dumnezeu cu mila, tuturor o sa ne vina rindul la judecata

ionnis (24 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 11:07

aia care au sunat la 112 in filmulet si au dat detalii nu erau taximetristi erau membri in gasca de ciorditori ai lui geamanu care furasera masina lui gigi. ati observat ca stiau exact de unde veneau cu masinile „de pe stefan cel mare, de la IGP”. si astia la tv se dau din colt in colt sa caute taximetristul:)) ha ha ha ma sparg de ras

goantza (1 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 11:49

l-ati votat pe base pt ca l-a decorat pe deacomu bricheta atunci era bun acum nu mai e????
dar jean pavel liderul galeriei steliste cine l-a sechestrat si batut??????

Luca (5 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 12:21

Politia trebuia sa actioneze in sec 2 ! Camerele de supraveghere sunt conectate la dispeceratul Politiei ! Asta e rolul lor ! Ca un politist sa stea la un TV si sa vada tot ce se intampla in intersectile din BUCURESTI ! Ne-au indus in eroare spunand ca respectivele camere apartin unei banci ! Totul este o inscenare ! Telefonul la 112 , oprirea masinii (se pare tot furata—cine o fi pagubasul?) exact in dreptul camerelor ! Si mai ales : hotii sunt liberi sa fure si alte masini pt ca , Basescule , asta e slujba lor ! Nu sunt contabili sau vanzatori !

danut (4 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 12:35

cind nu e buna justitia pentru domnul becali(gigi), acum cind e o victima, sau cind a beneficiat de aceasta justitie, va aduceti aminte, politia ii suspenda carnetul domnului gigi ( a mers in coloana oficiala) un judecator i-a dat permisul sau cind domnul huidu i-a facut plingere penala( un judecator a hotarit ca nu se intrunesc acuzatiile) sau cind l-a luat la palme pe malonga si nu a patit nimic. era bine cind domnul gigi ii ignora pe procurori, nu raspundea la citatii (era bazat domnul gigi) acum e victima si lumea ii plinge de mila.

dragos (2 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 13:04

Ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: toata lumea a fost de acord ca e o incercare de a distrage atentia de la familia Basescu, insa vad ca toata lumea cade de bunavoie in aceasta capcana! Da domne, noi stim ca e o diversiune, da n-avem ce face, tre sa scriem! Nu zice nimeni nimic, scrieti, insa la 5 articole, mai bagati si unu acolo de Basescu, sa nu se simta uitat!

Un Roman din Zurich (1 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 13:45

Cand cetatenii isi fac singuri dreptate inseamna ca autoritatea publica, politia, justitia, NU functioneaza sau apara interese private, nu publice. E o rusine ceea ce se intampla in Romania! Romania nu este un stat de drept! Romania o tara guvernata de grupuri mafiote. Nu avem ce cauta in Uniunea Europeana!

Sever Muresan (1 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 14:03

Unde credeti ca a sunat Gigi ca sa-si recupereze masina in 55 minute? Politia ar trebui sa vada cine raspunde la numarul acela. Nu cred ca este Biroul de Obiecte Pierdute. Gigi a sunat la unul dintre capii lumii interlope care guverneaza tara. Dupa apel, la 55 de minute, hotii au adus masina inapoi. Acolo ar trebui sa trimita Politia mascatii, sa vada cum a reusit persoana de la capatul firului sa convinga hotii sa aduca masina inapoi. Dar Politia se face ca ploua… Fiindca Politia este de fapt un apendic al Mafiei. Asta este Romania!

Delta Tulcea (2 comentarii)  •  4 aprilie 2009, 20:11

Oare de ce poporul roman plateste CNAul?
Nu vi se pare ca poza de pe GSP.ro a lui Alin Buzarin, cu tastatura rupta in maini, este o incitare la violenta?
Ne miram de ce apare atata violenta in trafic, de ce se produc talharii, de ce pana si in scoli exista atata violenta!
Pai daca vad copii asa ceva ce sa deduca? Ca este un fapt de normalitate,nu?

George (2 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 0:01

POLITIA SI JANDARMERIA AR TREBUI SA FIE FORTE DE MENTINERE A LINISTII SI ORDINII PUBLICE SI NU FORTE DE REPRESIUNE SI INSTRUMENT POLITIC!!!O SA SE ALEGA PARFUL DE ROMANIA NOASTRA FRATILOOR!!!

Mille (2 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 1:40

Oameni buni! Hotii nu sunt arstati pentru ca furtul nu a fost reclamat. E foarte simplu. Ce nu intelegeti? Atata timp cat Becali nu a reclamat furtul la Politie, el nu exista. Politia nu se autosesizeaza pentru un furt nereclamat. In schimb, pentru rapire, sechestrare, etc. se auotsesizeaza, deoarece e vorba de infractiuni cu violenta deosebit de grave.

andrei (1 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 12:02

Totusi, de la ce a inceput totul nu vb nimeni…
Nimeni nu spune ca acest cetatean, care se crede un asa zis Dumnezeu pe pamantun razboinic caruia nu i se poate intampla nimic isi lasa masina pornita, bineinteles ca i se poate intampla oricui, dar el a facut asta fiind sigur ca aclo sus cineva ii pazeste masina. EL E DUMNEZEU PE PAMANT !

juniori (9 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 13:09

pariez ca in zilele astea cat e Gigi in arest se cauta si se vor gasi alti oameni care vor da declaratii ca nu stiu ce le-a facut; asa se intampla de obicei; poate chiar asta sa fie o motivatie ca nu i-au judecat recursul vineri.

rreugen (1 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 16:36

Excelent titlu.

emil (10 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 18:38

Inca o data ma vad nevoit sa iau aparaea lui Gigi , chir daca nu sunt deacord cu acest personaj sau tipul de personaj pe care el vrea sa-l interpreteze. Astfel:
lui Gigi i s-a furat masina, el ca orice om face tot ce poate ca sa-si recupereze bunul(nu e obligatoriu sa anunte politia). Intre timp el su apropiatii (angajati)ai lui prind un fir si afla cine sunt faptasii si se pun in urmarirea lor. Acestia normal incerca sa scape prin fuga dar cei care-i urmaresc ii prind si ii duc intr-un anumit loc (public) unde are loc o asa zisa cercetare a faptelor domnnilor lor(hotii) , bunul este recuperat iar pagubasul ii elibereaza ca sa plece acsa fara a depune plingere la politie(care NU ESTE OBLIGATORIE).Daca nu SUNTEM IPOCRITI SAU INTERESATI RECUNOASTEM CA CEL PUTIN O DATA IN VIATA AM FOST MARTORII(TAINUITORII) SAU CHIAR COMPLICII PRINDERII UNOR INFRACTORI DE CATRE O COMUNITATE SAU GRUP DE OAMENI ALTII DECIT POLITIA SI STIM CA IN TIMPUL SCURS DE LA MOMENTUL PRINDERII PANA LA LUARE IN CUSTODIE A LOR DE CATRE POLITIE NU SAU CITIT POEME DE LUI MINULESCU SAU EMINESCU CI SAU EXERSAT TEHNICI A LA ROCKY GRATIANO (IN FUNCTIE DE GRAVITATEA INFRACTIUNII) IAR PRINDEREA INFRACTORILOR DE CELE MAI MULTE ORI NU SE FACE CU TEHNICI A LA COLOMBO CI CU METODE POLISPORIVE. DACA RECUNOASTEM CA AM PARTICIPAT LA ACEST FEL DE SECHESTRARI SI LIPSIRI DE LIBERTATE , VATAMARI CORPORALE (DEPINDE DE SITUATIE)ATUNCI VA ROG SA VA AUTODENUNTATI. cAT DESPRE ANCHETELE PARALELE
LEGEA E O CONVENTIE SOCIALA IN SCOPUL BUNEI FUNCTIONARI A UNEI SOCIETATI SI SE DELEAGA COMPETENTA UNOR PERSOANE CARE AU ROLUL DE A ASIGURA RESPECTAREA EI. DAR DACA ACESTE PERSOANE NU-SI INDEPLINESC ROLUL ATUNCI SOCIETATEA (INDIFERENT CATE PERSOANE SUNT NUMARATE) ALCATUIESC DIVERSE FORME (POTERE , GARZI CIVILE, MILITII VOLUNTARE) PENTRU CA ACESTE REGULI PINA LA URMA SA FIE INDEPLINITE.
ASADAR DACA VREM CA GIGI SA RAMANA IN AREST CEI CARE NU SUNT DE ACORD CU PRACTICILE PRIN CARE PAGUBASUL EXASPERAT DE INCOMPETENTA SAU REAUAVOINTA A AUTORITATII, ISI FACE DREPTATE , DACA AU PARTICIPAT LA VREO ACTINE SUS AMINTITA , CHIAR CA SI MARTORI, SI NU SAU AUTODENUNTAT SAU DENUNTAT PE FAPTUITORI SA TACA. IAR DACA CUMVA VEDEM VREO COMPLICITATE CU INFRACTORII( LA SANTAJ SAU PRIN NEGLIJENTA) A AUTORITATIILOR , ATUNCI ACESTEA SA FIE DESFINTATE SI CREATE ALTE FORME CARE SA PAERE SOCITATEA.
DECI CINE RIDICA PRIMUL PIATRA SA LOVEASCA…….

Un Adevarat Roman (1 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 18:55

Ca a fost corect sau ca n-a fost, nu conteaza! Oricum, ne simtim mai bine cu Becali la puscarie! Abia asteptam sa intre si giovanni, care este unul din cei mai periculosi indivizi din Romania! O sa intre si hotii dupa el, sint sigur!

broasca blajina (1 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 19:10

domnule buzarin, la inceput am crezut ca articolul asta iese din tipare si e bun. insa v-ati dat cu firma in cap cand ne-ati explicat ca trebuie sa avem incredere in institutiile statului. mie mi-au furat masina si nici in ziua de azi nu mi-au gasit-o. acum doi ani cineva imi spargea sistematic pivnita blocului. mi-au zis la politie sa il prind si sa il tin pana vin ei. adica eu sa il prind, apoi sa il privez de libertate????? nu stiti ce vorbiti cand spuneti ca institutiile statului sunt de incredere. va doresc sa nu aflati asta pe pielea dumneavoastra. foarte naiv articolul!!!!!
P.S. ma intreb daca imi veti posta comentariul…

Sire (4 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 19:52

Becali e vinovat insa nu era nevoie de tot circul din jurul arestarii sale

zorro (6 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 21:24

Bravo!Excelent articol!
Lumea uita cand acest mafiot facea pe cine vroia hahalera, isi batea joc de justitie-se ducea ”sa se distreze cu DNA”.Si sa nu uitam Al Capone a fost arestat tot pentru o mica gainarie, nu pentru crimele pe care le-a facut.
Langa el la puscarie ar trebui sa stea si varul Giovanni, poate si pentru simplul fapt ca a scuipat si injurat in public un ziarist.

Castro (45 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 22:03

Mai rau. Politistul o sa-si sune seful, iar ala o sa sune interlopul sa ii dea datele tale, ca sa te aranjeze. De ce as avea incredere in autoritatile statului roman mafiot?

Castro (45 comentarii)  •  5 aprilie 2009, 22:09

Emile, jos palaria! Adevarat 100%.

asparagus (10 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 11:14

Domnule Buzarin ,nu stiu daca te incalzeste dar sunt de acord cu dumneata!

Raz (3 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 13:29

Uite de ce suntem o tara in care avem selectioner pe unu` care trisa la cazinou, pe altul care e mare impresar dar si mai mare interlop si tot asa. Si uite si cine le iau apararea la televizor…!!!! Turcu, Borcea, Dragomir, Porumboiu, Penescu.. TOATA SLEAHTA de SMECHERI. vai si amar de noi!

clord (8 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 13:48

Cand legea e incalcata in toate modurile, cand faradelegea domneste dupa bunul plac al baronilor locali, ai miliardarilor facuti din afaceri cu statutul, din comisionarea unor tranzactii oneroase, cand bordurile se schimba saptamanal, cand un km de autostrada e cat bugetul statului somalez, cand Delta Dunarii nu mai are peste, cand se fura in draci… tu politie, tu justitie ai gasit de cuviinta sa arestezi pe cineva care i-a fost furata o masina si care a avut posibilitatea sa si-o recupereze dand o corectie fizica unor hoti de masini.
JUR CA NU-S FAN BECALI! Il urasc… dar e strigator la cer ce se intampla… si mi-e teama ca aceasta mascarada este bomboana pe coliva unui intreg popor.
Sa nu vedem ce se intampla… ufffff, suntem orbi sau prosti ca indiferenti se pare ca nu!
Se pare ca in tara asta chiar totul e posibil… din pacate!

Mihai (3 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 15:44

In orice stat democratic de drept trebuie aplicate legile.In cazul incalcarii acestor legi,dreptatea se face de catre institutiile specializate,daca fiecare s-ar apuca sa-si faca dreptate in felul lui,anarhia si degringolada ar fi ceva obisnuit.Fiecare greseala comisa,fiecare „pas gresit” facut trebuie sa-si gaseasca rasplata mai devreme sau mai tarziu,daca ne consideam ca facnd parte din randul tarilor civilizate.

IO (15 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 17:56

Constat ca majoritatea celor care traiesc in afara Romaniei aproba arestarea lui becali, pe cand majoritatea celor care traiesc in tzara o dezaproba.
Cei care traiesc in afara tzarii inteleg gravitatea faptei de care se face acuzat becali, ei reusesc sa faca distictia intre doua fapte de gravitati diferite, privarea de libertate si furtul fara violentza, ba chiar inteleg ca un furt nedeclarat nu poate declansa o ancheta politista.
Cei care traiesc in tzara nu pot face aceste diferente, pt ei hotul e hot si merita cel mai dur tratament.
Sa recapitulam faptele: niste indivizi dau peste o masina cu motorul pornit in care nu se afla nimeni, se urca la volan si pleaca. cred ca astfel de fapte se petrec cu miile in romania, la fel cum se petrec peste tot in lume. Pagubasul, posesor al unei armate de garzi de corp inarmate pana-n dinti, om cu relatii importante in lumea interlopa (poate pt ca el este lumea interlopa) descopera hotii care spasiti ii aduc masaina inapoi. Candidatul la prezidentia tzarii considera ca atat timp cat el si-a recuperat bunul si clarifica faptul ca „sa nu mai furati de la machedoni” hotii pot fii liberi si prin urmare liberi sa fure de la romani, nu?
Numai acest lucru ar ti trebuit sa bucure lumea pt arestarea lui becali, dar voi nu, voi va solidarizati cu un interlop, care incalca prea multe legi ca sa mai stii ca incalca legi.
In orasul in care traiesc, primesc amenda daca las masina cu mototul pornit mai mult de 5 min atunci cand stationez. Daca las masina cu usile descuiate si vreun politist are suficientza vigilentza sa descopere fapta.

hapciu (8 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 18:25

@ IO

Dragul meu, acolo unde tu te afli inseamna ca ti-ai dorit sa ajungi si bravo tie, suntem stapanii propriilor noastre destine. Doar ca, plecand din tara sa muncesti in alta parte nu rezulta ca in drum spre tarile calde, ai devenit mai inteligent ca cei ramasi, nu-ti mai da cu presupusul prea mult ca risti sa devii penibil…

Comentează