Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Adio, generaţie care n-ai existat!

Istoria echipei naţionale va avea mai multe pagini albe. Pînă în ce secol?

Aşa cum din istoria neamului românesc lipsesc cîteva sute de ani, -de la Retragerea Aureliană pînă la oarece cnezate şi voievodate, înjghebate veacuri bune mai tîrziu pe […]

sâmbătă, 28 martie 2009, 11:29

Istoria echipei naţionale va avea mai multe pagini albe. Pînă în ce secol?

Aşa cum din istoria neamului românesc lipsesc cîteva sute de ani, -de la Retragerea Aureliană pînă la oarece cnezate şi voievodate, înjghebate veacuri bune mai tîrziu pe firul apelor – în care naiba ştie în ce păduri om fi fost, aşa şi echipa naţională s-a dosit în codrii (nici o legătură cu Codrea) cam de la Euro 2000 încoace. N-avem echipă naţională pentru că nu sîntem în stare s-o facem, PENTRU CĂ MIZĂM LA NESFÎRŞIT PE VESTIGIILE UNEI GENERAŢII CARE A EXPIRAT ÎNAINTE SĂ ÎNCEAPĂ SĂ EXISTE!

N-avem cum să-i batem pe sîrbi, n-avem cum să mergem la Mondiale, cît timp apelăm la aceleaşi persoane, care au îmbătrînit în mediocritate şi nu ne vor da niciodată satisfacţiile anilor ’90. Vom îmbătrîni alături de Raţ şi rămînerile sale în urmă din toate punctele de vedere, vom avea mereu la mijloc banali precum Codrea şi Cociş, plaţi ca apa rece de izvor, vom merge cu Contra şi în preliminariile pentru 2040, îi vom admira lui Tamaş gafele din campionat, sperînd în van că s-ar putea trezi auzind imnul la echipa naţională. Îl vom aşeza mereu pe Marica în mijlocul careurilor adverse ca să n-ajungă la el, decît dacă i le deviază Mutu, ca aseară la golul de 1-2, motiv s-o zărim pentru o clipă, în tribună, pe Gina Pistol.

 Ne vom uita, mereu interesaţi,  la buletinul meteo să vedem dacă iar îl apucă reumatismele pe Chivu la ceas de meci decisiv şi vom vedea că DIN CAMPIONATUL PLIN DE FRANGIPANI ŞI DE ESTREI AMADORI (pluralul de la Estrella Amadora) NU VINE MAI MIMIC, SAU NOI NU VREM SĂ VEDEM CE  VINE.

Vom merge de-a pururi la Constanţa, unde mingea sare ca dintr-o masă cu un milion de colţuri, asta fiindcă la Cluj am luat bătaie, iar noul stadion încă nu e gata. Doamne fereşte să pierdem şi acolo, la inaugurare, pentru că l-am făcut degeaba!

Vom miza mereu PE DISPERARE, DEŞI ATUNCI CÎND LUĂM GOL ÎN MINUTUL 17, INDICAT E SĂ FIM CALMI, NU PRIPIŢI, INSPIRAŢI, ŞI NU DISPERAŢI! Ne ducem, năvalnici, înainte, contabilizînd disperări pentru noi şi goluri pentru noi. Şi invocînd întruna ghinioane, autogoluri, ofsaiduri (a fost, într-adevăr, la golul 3). Cînd colo, de fapt, noi de ani şi ani n-avem nimic!

Comentarii (149)Adaugă comentariu

rose (14 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:43

@zsigodya

Ce legatura are populatia? E cumva China campioana mondiala si India vicecampioana? Sarbii au jucat 30 de minute la valoarea adevarata. 15 inainte de meci, la incalzire si 15 in pauza.

Maical Geacson (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:44

PITURKA-ROMANIA: 3-0

al-gareeb andrei (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:47

am auzit ca la urmatorul meci de acasa , o sa jucam la husi, jud. vs, k acolo e un stadion mic si imposibil de jucat pt tehnicii andorrezi :)) piti, lasa-ne barbugiule odata…si i-ai cu tine si pe codrea,rat, contra, cocis,radoi,marica,costea…..uite un tanase,un nicu, sapunaru, cu astia trebuie jucat, dar na, superstitia e superstitie…FZR

kln (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:47

foarte bun articolu si foarte corect dar acum e prea tarziu!poate pt campania viitoare se va aduce un antrenor care sa nu mai ia toate ciurucurile la nationala!iar din campionatu’ propriu poate ar fi cateva solutii dc li s-ar oferi o sansa(de ex cristi tanase,bourceanu) in meciurile care au ramas de disputat

pika17 (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:50

Foarte bun articolul. Felicitari !!! Cat despre echipa romaniei nu cred ca mai e ceva de spus. O romanie plina de mitici, o echipa de pitici.

THE UNDERTAKER (17 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:51

vad k articolul meu nici nu mai e postat…am uitat sa adaug ceva.cand vom avea o nationala adevarata ca a Turciei la Euro 2008,atunci vom putea spune k suntem cineva in fotbal.numai k ,ne separa atatea lucruri de turci,incat niciodata nu vom fi eroi k ei.

gerrard (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 0:59

PITZURCA e de vina pentru infrangere!! Reconstructia trebuie sa inceapa de la antrenor. NU zic sa schimbam toti jucatorii… dar unii nu au ce cauta la nationala (codrea, cocis, etc) – sunt jucatori mai buni ca ei (ghioane, costin lazar, cel putin, nicu, si altii… pana si cristea de la dinamo e mai bun decat cocis 😀 )
Dar… trebuie schimbata echipa… cum poti sa joci 4-3-3 cu 3 mijlocasi defensivi sau foarte slabi? ce sa joci cu un mijloc „cocis-radoi-codrea” … o echipa cu mijlocul asta pierde si cu fc tg mures! de ce sa joci cu 3 atacanti daca n-are cine sa le dea mingea?? ce sa faca mutu? el sa centreze, el sa dea cu capul ? pe mutu il pui in fata si il lasi acolo… nu il pui sa faca si faza defensiva…
reconstructia trebuie inceputa de la antrenor… pe o formula normala de joc…un 4-4-2 cu 5 jucatori defensivi si 5 de atac… nu 4-3-3 cu 7 jucatori defensivi si 3 de atac… ca asa o sa ne bata in curand si feroe … si continuata cu jucatori tineri… sau in forma maxima la momentul meciului…

petrov (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:01

generatia asta e plina de fite joaca pentru bani, s-au dus vremurile noastre….

motanul incaltat (199 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:01

Un articol REALIST…dar cu precizari numai la jucatori!!!Pe Micea Sandu il uiti ca vrea sa ramina la FRF ca Stefan cel Mare la conducerea Moldovei???****

gabi petre (13 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:05

avem doua variante: fie mergem pe modelul Craiova si Pitesti care promoveaza jucatori tineri (Costea si Tanase sunt doua castiguri certe) si o luam de la capat, fie naturalizam portughezi de mana a 4-a si il aducem si pe Peseiro antrenor si ne vom bate cu Andorra, Malta Luxemburg!

Oaije (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:19

tin sa ii contrazi pe uni de aici: radoi nu jucat bine???cred k ati vazut alt meci,radoi a reusit sa il tina pe unu cu 15 cm mai inalt decat el(repriza a doua cand a jucat fundas),contra???pai contra la anii lui a alergat mai mult decat alearga costea in 2 meciuri(costea a fost pa langa meci)pe astia ii criticati voi cu unele comentari…un „ura” pentru tanasa(baiatu asta a jucat cu tupeu si sa vazut ca isi doreste)…codrea,cocis,dorel stoica la morga cu ei,sunt degeaba pe teren,marica…nu mai zic nimik de el,nu mai are rost…sa nu mai zicem de rezerve:a intrat marius niculae si a stat mai mult pe jos decat in picioare si gigel bucur nu cred k a atins de 3 mingea,asta e…au castigat cu noroc,cu putin ajutor(ala a fost offside ce sa mai…)3 ocazii,3 goluri…pn mea…Dumnezeu cu mila mai departe

TIMO (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:24

GENIAL ARTICOLUL O GENERATIE DE ****,CONDUSI DE UN ANTRENOR SUBMEDIOCRU.PRESA ARE SI EA PARTEA EI DE VINA PT CA NU II CRITICATI

Turpica (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:30

Ar fi bine ca cel tarziu meciul cu Austria sa fie ultimul pentru cativa jucatori: Contra, Ruday, Cocis, Banel, Codrea + accidentatii Ov Petre si Fl Petre. Vorbim de niste juctaori trecuti de 25 de ani (altii trecuti de 30), care nu mai pot progresa. Si–au aratat limitele. Nu pot mai mult de atat.
Plus, bineinteles, problema antrenorului. Vrem un antrenor care sa faca o selectie dreapta, bazata pe criterii sportive. Unul care sa implementeze un sistem de joc, o tactica, sa redea placerea de a juca, unul care sa nu aiba de a face cu clica samsarilor, unul care nu are de-a face cu Palatul.

getticus (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:32

Nici nu trebuie sa citesti articolul: titlul spune tot. Intr-adevar o generatie care nu a spus nimic. O generatie care i-a dat pe Mutu : fante de Roma, Pitesti si Londra, care nu a reusit sa marcheze gol din 11 m macaronarilor, in una din putinele ocazii puteai bate campioana mondiala; pe Chivu: mare vedeta casatorit cu o alta mare vedeta a jurnalismului romanesc; pe Contra care parca mereu a jucat contra Romaniei.
Contra declara : <>. Poate ar fi fost cazul s-o faci mai devreme. Poate ar fi fost cazul s-o faceti, voi toate vedetele, mai devreme.
Maine dimineata ne vom trezi cu aceleasi declaratii idioate: <>. Abureala. In 2008 nu-mi venea sa cred ca au fost suporteri care i-au plans pe umar lui Mutu dupa ratarea meciului cu Italia. Voi i-ati adus in situatia asta, acceptandu-le toate idiotiile.
In fapt, suntem noi suporterii cei care nu am avut noroc cu asemenea idioti in echipa nationala.

geaorge (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:36

Foarte adevarat articolul…
Ce Mutu, ce Chivu…acest barbugiu cu iz de selectiner…
O calificare oricum am pierdut…dar Piti a jucat cu pensionarii…sa fi antrenor inseamna sa-ti asumi niste iscuri…Stiu ca Maximilian Nicu nu e un salvator dar as fi dorit ca aceasta calificare sa o fi pierdut pe baza unor convocari de jucatori tineri…
Bravo PITI…Sa-ti de-a Dumnezeu ce am simtit eu in seara asta…Intradevar GHINION…BARBUGIULE…

hgdhsghs (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:38

Sapunaru pe dreapta si Contra mijlocas dreapta, Mara sau Trica la centru si pe stanga Torje sau Adrian Cristea ! In spate, Moti si Tamas daca nu ai alte variante pt ca cei 2 se cunosc mai bine de la Dinamo decat Tamas cu Dorel Stoica ! Nu poti sa joci acasa in meci important cu 3 mijlocasi defensivi, Cocis, Radoi si Codrea ! Si cu Dorel Stoica fundas central langa Tamas ! PITURCA TREBUIE SA PLECE !

[D][S][N] (21 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:45

Domnule Buzarin, e usor sa scrii un astfel de articol dupa meciul asta!
In multe locuri aveti dreptate, dar exagerarile din textul dumneavoastra, intentionate sau nu, nu’si au rostul!
Cum ziceam, nu’i greu sa vezi tot ceea ce ne lipseste, dupa rezultatul asta.
Astept ca dupa aceasta reactie la cald, sa scrieti si ceea ce considerati d’voastra ca trebuie facut dupa un asemenea esec.

ketsbaia (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:46

Lobont – valoare, nu trebuie inlocuit.
Contra – 33 ani, de incercat Sapunaru, desi nici el nu prea joaca. De vazut Homei.
Tamas – o gluma sinistra a lui Piturca. Goian, Ghionea, Moti, Maftei, Constantin.
Stoica – un mare semn de intrebare. Tin cu Craiova, dar baiatul asta la 28 ani juca in B. Asta spune multe.
Rat – tusa la Shahtior. Iar daca nici Lucescu nu vede jucatorii…
Cocis – marota lui Piturca. va mai aduceti aminte de Soava, „copilul” lui Iordanescu?
Radoi = Al Hilal. Sa nu se supere stelistii, dar Radoi joaca intr-un cimitir al elefantilor. Intr-un an de zile dispare.
Codrea – jucator bun, de mijloc, la o echipa precum Farul Constanta, ceva gen Voiculet, Cruceru, Rusmir. Va spun ceva numele acestea? Nici italienilor numele lui Codrea.
Costea – parca a fost pus pe un post sa il distruga. Un varf de banda stanga nu il bagi niciodata mijlocas avansat pe cealalta banda. El primeste mingea si inainteaza spre poarta, nu o conduce spre varf, mai ales pe partea pe care, se pare, ultima data a jucat acum 4 ani!
Mutu – un jucator bun, chiar de Real Madrid. Dar care trebuie sa aiba in fata lui un varf letal, inchizatori distructivi, mijloc care sa il sustina, aparare beton. Ganditi-va o secunda ce ar fi facut Hagi fara Dorinel, Gica Popescu, Lupescu, Belodedici, Prodan, Sabau, Raducioiu, Ilie Dumitrescu, Viorel Moldovan. Sau altfel, inlocuiti numele de mai sus cu cei ai echipei de acum. Sau doar pe Dorinel Munteanu cu Cocis.
Marica – prietenul starletei Gina Pistol.
Si cum sunt 22 milioane de selectioneri, va propun si eu un lot:
Portari : Lobont, Coman, Bornescu
Fundasi : Sapunaru, Homei, Ghionea, Goian, Chivu, Maftei, Pulhac, Panin
Mijlocasi : Nicu, Cristea, Gabi Muresan, Bourceanu, Lazar, Paraschiv, Zicu, Szekely
Atacanti : Mutu, Costea, M. Niculae, Sburlea sau Stancu

Eddie (3 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:46

Bravo dom’le! Foarte bun articolul si instructiva lectia de istorie. Uite de asta cites eu gazeta tocmai de peste mari si tzari… sa mai aud si adevaruri!

Figo din Berceni (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 1:48

Codrii? Articulat? Nu e cazul aici. Buzarin, ai gresit!

Krysstian (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:10

Ne lipseste mentalitatea unui invingator , ne bazam pe fantome antrenate de un personaj departe de a fi capabil de a mai antrena o echipa nationala (cu ceva timp in urma a facut ceva ceva dar …atat …i-a trecut vremea), credem in ghinioane (referitor la stadioane) …asa nu o sa ajungem niciodata in elita fotbalului mondial

haihui (4 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:14

Asa ne trebuie daca jucam pe pajisti si nu pe terenuri de fotbal ! Da-ti in continuare cu superstitii ! Cu olandezii de 1,60 ne-a mers, cu sarbii… nu trebuia sa fii geniu ca sa-ti dai seama

Florin (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:15

Urmarindu va la tv am obs k aveti o problema q istoria tarii asteia!!!Datorita oamenilor aceia care si au dat viata pt noi incapabilii din zilele d astazi,nu suntem in stare d cat sa ne vaitam,sa facem greve si tot asa.Si fotbalul nostru este la fel,incepand d la conducatori d cluburi,presedintii ligilor pana la jucatori,mult prea bn platiti pt ceea ce joaca!Nu vad motivul pt care apar in ziare problemele familiale ale jucatorilor,eu nu cred k pt asta st platiti si trebuie judecati! Manchester nu cred k il plateste p Ronaldo pt k e arogant sau nus ce a mai faqt!Iar la marica e problema lui k e q Gina Pistol,d vietile personale ale ziaristilor nu se int nimeni si cred k ar trebuii sa fiti profesionoisti. In rest sunteti unul dintre ziaristii care isi fac bn meseria!!!PS sper sa scapam odata d „era” manelelor,BASESCIANA si……..

Adriano86 (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:25

D-le Buzarin…este primul articol al dvs care imi place…Cam asa si este…o generatie dupa parerea mea talentata dar…inexistenta d.p.d.v al performantelor!…Si toate din cauza lipesi de profesionalism a jucatorilor nu din lipsa talentului.Nu poti spune ca jucatori precum Lobont,Mutu,Radoi,chivu,Marica,Goian..nu sunt valorosi !….E calr….acestei generatii i-a lipsit pur si simplu un singur tip de jucator..I-a lipsit un HAGI sau un DORINEL MUNTEANU.In alta ordine de idei…jucatori precum COCIS,Ov.Petre,Gigel Bucur,Marius Nuculae NU AU CE CAUTA LA NATIONALA !!..Sunt mai mult decat submediocrii !

mircea (12 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:26

un titlu mai mult decat un articol;un titlu la obiect,scurt si cuprinzator.restu’ nu conteaza.

dcv (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:30

O singura observatie … sarbii l-au pus pe Antici antrenor si treaba merge struna pt ei. Eu cred c-ar fi momentul ca Sandu si ceilalti din FRF sa se gindeasca serios la Mircea LUCESCU!

mircea-tot eu (12 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:32

trebuie inceput a curatenia cu cei din strainatate si nu mai luati apararea la aceasta generatie ****
la aceasta ora ma uit si ma minunez de ce generatie de jucatori dispune maradona;o echipa de caractere,nu cum avem noi.spuneti la noi 3 jucacatori cu caracter si personalitate, in sensul lor bun.

razvan (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 2:58

as numi articolul mai degraba „ancorat in realitate” .pertinent nu rautacios.realist nu ultras.astia suntem domnule buzarin,insa mereu ne-a placut sa credem ca suntem altfel-de asta traim seri cum a fost ultima seara la ora de iarna.mentalitate invechita,perversitate,minciuna,dezinteres-si nu ca asa ar fi fotbalistii,din pacate asa suntem noi romanii ca si oameni in ultimii ani si cum baetii de la nationala sunt tot romani.acum unii cauta scuze altii acuze,apelam la sintagama”totul este trecator in viata” sau mai sunte msi alte campanii de calificare si totul continua mediocru.ma inclin.

maxmlaml (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 3:01

stii ce?
asta e cea mal buna exprimare,rationala pe care o aud(culmea!!!)pe http://www.gsp.ro
dn pacate, astfel de reactii sunt foarte rare pt natia noastra de 22 milioane
ma gandesc la mamaliga care mai explodeaza din cand in cand
cine ste,poate niciodata nu e prea tarzu

nichiford (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 3:22

aline, te invidiez pentru ideea din titlu, cu toate ca ma doare de doua ori.

Chis Alexandru (10 comentarii)  •  29 martie 2009, 3:43

Cind te apuci sa faci experimente – fara sa te gindesti ca Max a fost doar „bifat” pentru a nu mai juca intro alta reprezentativa – si sa aduci la lot jucatori care nu au convins in meciurile anterioare(Cocis, Stoica, Costea, Bucur si partial Codrea) nu o putea face decit un pocker-ist arogant. Daca nici acum aceasta conducere cirdasita cu Piturca nu-si da demisia, fotbalul romaanesc va fi precum guvernul Boc.

d-le buzarin (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 3:48

Bateti tot in materie de editoriale,ce bine ar fi sa joace Romania precum scrieti d-voastra,foarte bun editorialul si aveti dreptate in tot ce spuneti,trebuie un schimb de stafeta fiindca aceasta generatie de la nationala este una mediocra,intrbarea fireasca este ce vine din urma?,problema mare e ca nu prea vine nimic…

dragosh (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 4:38

bun articol

Cornel (6 comentarii)  •  29 martie 2009, 4:57

Inca o calificare ratata ! insa, nici supararea suporterilor nu mai e ce-a fost, de mult nu prea mai credea nimeni in echipa asta, stim de ani de zile ca sint sub-mediocri, ca sint condusi la plesneala de un pseudo-antrenor, ca Federatia e un srl care face bani frumosi din falimentarea fotbalului romanesc, ca nu au ce cauta la un campionat mondial asa cum nu aveau ce cauta nici la CE, unde au fost cea mai antipatizata echipa – pe buna dreptate, au jucat urit, timorat, meschin ! De ce ne-am supara ?! Nationala clanului Becali nu merge la CM pentru ca nu are ce cauta acolo ! Mai sint tepe de dat si ciubucuri de luat si in Romanica !

IO (15 comentarii)  •  29 martie 2009, 5:57

excelent titlu.
codra si cocisi n-au jucat niciodata nimic, contra… lasa-ne si lasa-te, costea da goluri numai acolo unde se implica mititelu, radoi sa fie multumit cu banii de la arabi, marica trebuie controlat cand isi innoada sireturile fiinca dupa cum se misca zici ca si le innoada impreuna, marius nicolae sa se apuce de karate, piturca, du-te nene la dinamo in locul lui rednic, poate te califici cu aia la mondiale si ultimul pe lista, mutu, cel mai influent jucator, cel care ii impiedica pe ceilalti sa joace, care ii blocheaza psihic, care ii impinge la prosti, care bea, fumeaza si se drogheaza, care aduce femei in cantonament, care a vandut meciurile cu italia si olanda la europene.

bufnitza (6 comentarii)  •  29 martie 2009, 6:04

Excelent Alilne !!! Felicitari. Ai reusit sa inglobezi in acest articol toata frustrarea unei natiuni. Asa poate m-as fi exprimat si eu, dar unde am vazut meciul mi s-a permis sa folosesc alte cuvinte… E lesne de inteles motivul pentru care nici macar nu amintesti de barbugiu: NU MERITA. E un incult, fotbalistic vorbind, si pe langa asta dovedeste meci de meci acea „incapatanare” ce nu isi are locul in arsenalul unui antrenor de la mediu in sus. Putine mai pot fi spuse, dezamagirea e mare si speranta tinde spre zero. Cu oameni care fac strategii la o ceasca de cafea si la o pipa, nu vom avansa niciodata. Hai Romania!

Cosmin (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 7:22

Si se demonstreaza inca o data ca nu stim sa pierdem. Macar daca erau aia numai peste noi si nu miscam nimic. Dar am facut un meci bun impotriva liderului grupei care e in forma de zile mari si are si noroc cu carul. Ce noi nu am mai avut noroc niciodata?
Degeaba dati vina pe jucatori s-au daruit si au facut ceea ce au putut. Nu indrazneste nimeni sa-l critice pe Mutu desi ar vrea. Ei bine Mutu a jucat senzational avand in vedere felul in care au pregatit sarbii meciul. Nu am avut mijloc? Altii mai buni acolo NU SUNT sau sunt accidentati.
Sariti pe Piturca, ei bine a gresit; a mizat pe inspiratie cum a mai facut si a castigat de atatea ori. Da putea sa faca rocada Stoica, Radoi mai devreme si putea sa-l puna pe Costea pe stanga. Astea sunt singurele lucruri care i se pot imputa. Atat.
In rest sarbii AU AVUT NOROC! Asa pur si simplu, noroc. Daca mingia aia din bara devia afara, sau la ai nostri ii bateam pe sarbi!

peter (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 8:03

Razvan Lucescu e solutia salvatoare la nationala acum, impreuna c niste jucatori tineri plus chivu si mutu, trebuie inceputa reconstructia unei echipe tinere ptr 2012, era lui piturca a trecut, e nevoie de schimbare , de un soc, piti a facut cea facut dar e nevoie de schimbare. Plus ca in spatele lui Razvan va fi Mircea lucescu care-i va da sfaturi cand si cum trebuie asa ca solutia cu Razvan Lucescu mi se pare f buna si de viitor. Razvan e antenor, a aratato cu rapidul dar si acum se vede clar ce a facut la brasov in trecut o echipa mediocra.

ptr-redactor (37 comentarii)  •  29 martie 2009, 8:27

Si acre sunt ceilalti ? Bourceanu zis Ribery ? Prepelita ? Gingioveanu ? Care ? Fratii Costea !! Sau poate Ghionea sau Crenat !! Hai sa nu ne ambalam fara rost. O fi Max vreun Rivelinho din Budesliga si noi nu stiam !! Sau poate Streich ? Ia-m mai auzit pe unii cu Danciulescu sau macar Cristea !! Care domnilor, care ?

Jj (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 8:40

Vom alerga ca niste disperati. Eu am anii, ei au banii, impreuna facem nani (la mondiale). Vise placute, Romania!

emilmihai 1923 (71 comentarii)  •  29 martie 2009, 8:42

rezultat just!!!
domnul Piturca a afirmat ca jocul foarte bun de la echipa de club nu are legatura cu selectia la nationala!!!
Q.E.D.

Gigi Petece (4 comentarii)  •  29 martie 2009, 9:01

A existat mai de mult o confruntare mediatica intre generatia actuala si cea de aur, in care generatia actuala spunea ca cea de aur nu isi merita numele pentru ca nu a castigat nimic. A castigat respect pentru nivelurile la care s-a batut, pentru frica pe care o insufla adversarilor. Mergeau la lupta fara frica de moarte, precum Dacii, stiind ca daca mor pe teren merg in alta lume mai buna. Dacii nu plang, voi de ce plangeti ? De ce neam sunteti ? Ati pierdut, recunoasteti-va infrangerea ca si Decebal. Decebal ce a castigat ? A pierdut tot dupa ce a construit un imperiu, dar a castigat respect si el se vede pe Columna de la Roma. Asa este si cu generatia de aur, sunt pe Columna la cel mai inalt nivel. De ce exista Craiova Maxima ? Pentru ca acela a fost cel mai inalt nivel la care a ajuns Craiova. De ce exista Steaua 1986 ? Vedeti ? Cine a castigat ceva, nu are un nume de aur, sau un nume „maxim”. De asta exista in fotbal ideea de fair play, ai puterea sa recunosti ce au facut predecesorii tai si vorbeste abia dupa ce i-ai egalat, macar …

ultras arad (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 9:06

nu inteleg de ce a si-a batut joc efectiv antrenorul ( nici nu ii pot pronunta numele ! ) de Max Nicu !…atata a tras de el si l-a bagat pe baiat in tribuna si a jucat cu cine? cu Cocis !!

Lucitm (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 9:19

Dreptate 100%,de aceea am spus ca mai bine scrii articole decat sa comentezi meciuri:))dar sa revenim la meci.E cert ca Piturca isi aduce la meci doar preferatii sau preferatii prietenilor sai(fam.becali).Pacat ca s-a transformat un SRL din echipa nationala si ca noi nu ne putem bucura de alt nivel.PACAT.

Musat Cristescu (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 9:27

In primul rind, cred ca cei ce credeau ca salvarea fotbalului romanesc vine din Banie, au deschis ochii! Declaratiile zornaitoare ale unui mititel fan de fotbal, care nu vede discrepanta dintre ce e si ce si-ar dori el sa fie au fost duse la arhiva. Se vorbeste prea mult si se face prea putin. Toti il musca pe M. Sandu de derierre, fara sa-si dea seama ca sint manipulati si preiau pareri preconfectionate dintr-o tabara care rivneste la putere . Vreti familia Becali la FRF? Ginditi-va la solutii in loc sa deveniti amplificatorul lui X si Y! O sa fie normalitate in fotbal cind o sa fie normalitate in tara! Ginditi mai departe de lungul nasului.Sau poate vine EBA antrenoare la lot?

Zinedin Zidar (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 9:59

Poate veni si Lippi la nationala, atat timp cat pe noi romanii nu ne multumeste nimic, niciodata.

Daca vine Boloni si schimba echipa si pierdem la sarbi sau la francezi pot sa jur ca la sfarsitul meciurilor i se v-a striga: „Demisia”.

Daca vine Hagi, pun pariu ca nu rezista mai mult de 2-3 meciuri, ii vom cere sa vedem macar acelasi fotbal ca pe vremea generatiei Mutu, daca nu pe cel al generatiei de aur.

Daca vine Lucescu si vrea sa intinereasca echipa, iar cu o echipa tanara e logic ca nu vom mai veni in primele 30 de echipe din Europa, iarasi vom fi nemultumiti, ca nu mai avem rezultate, ca nu mai vedem fotbal ca pe vremea lui Hagi, Mutu etc.

Ce vrei sa ceri unei natii cu 5 milioane de antrenori ai nationalei, unei natii care a fost nemultumita si cand am facut egal la Euro si cu campioana si vicecampioana lumii.

Santem un popor caruia ne place mai mult sa aratam cu degetul, sa parem mai destepti decat santem, demult nu ne mai facem autocritica, demult nu mai gandim unde am gresit…

Ne meritam soarta…

arh. Gheorghe Petrescu (113 comentarii)  •  29 martie 2009, 10:05

ESTE UN REZULTAT NEGATIV, CA SA NU SPUN „UN DEZASTRU”, PENTRU FOTBALUL ROMANESC, DAR, ESTE UNUL REAL. ACASA SA MANANCI BATAIE CU 3-2 ESTE O RUSINE, SI CA SA NU SPUN CA SERBIA DE AZI NU E NICI PE DEPARTE FOSTA IUGOSLAVIE. AU AVUT SI NOROC SARBII, IAR NOI AM TOT FENTAT TIMPUL, LALAIALA SI UN SPIRIT DE JOC NECONVINGATOR. ASA NU MAI MERGE. TREBUIE FACUT CEVA, ALTFEL, NE FACEM DE RAS IN TOATA EUROPA. ARTICOL EXCELENT. NU MAI CRED IN NICI O SANSA. AM PIERDUT TOTUL. HAI ROMANIA !

dvdenco (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 10:07

Nu cred ca are rost sa venim noi acum ca vitejii dupa razboi! Nu am putut sa invingem Serbia , dar ne-am bucurat cand au marcat in alte meciuri! GENERATIA ASTA NE REPREZINTA EXACT PE NOI ! SI NIMIC ALTCEVA ! Vorbim de EI precum ar fi altceva decat ROMANI! E greu sa te uiti la generatia asta cu 2 jucatori care joaca si in afara cand altadata erau atatia, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii punem la colt pentru fiecare pas gresit!

andrei (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 10:10

nu cred ca jucatorii straini sunt de vina ca fotbalisti romani nu au valoare. scrieti mai bine de ce uni jucatori sunt convocati doar pt.ca sunt interese financiare la mijloc.

costin shtocan (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 10:22

Care Costea ma baieti, care Dorel Stoica?Pai tu vrei sa faci echipa cu 7 fundasi si 2 atacanti ( Costea nu stiu ce este).Uitati-va la mititelul ala de patron de la Craiova, care ne spunea ce jucatori mari are el si cate goluri o sa dea ei la nationala lu’ barbigica.Ala e stadion, aia e federatie, ala e selectioner? Dumnezeule, astia vin la televizor si ne dau lectii de viata oameni buni! Incompetentii astia care nu au facut nimic in viata decat sa parvina. Felicitari celor care au avut puterea sa dea bani pe bilet, dar sper ca odata si’odata sa nu o mai faca , sa mearga la meci doar marea familie a fotbalului.

Comentează