Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Laszlo şi Imre, adică Ladislau şi Emeric

Ungurul declarat Boloni e mai român decît mulţi dintre români

Atunci cînd patriotismul ni se traduce prin cît de tare urlăm pentru ţară, ne vine să-l strîngem de gît pe Boloni, care s-a apucat să declare prin ziarele belgiene că […]

marți, 30 decembrie 2008, 7:30

Ungurul declarat Boloni e mai român decît mulţi dintre români

Atunci cînd patriotismul ni se traduce prin cît de tare urlăm pentru ţară, ne vine să-l strîngem de gît pe Boloni, care s-a apucat să declare prin ziarele belgiene că el se simte mai mult ungur decît român. Păi cum, băi, bozgore, ţara asta ţi-a dat facultate, carieră de fotbalist, cabinet de dinţar dotat corespunzător cu freză de Steaua, şi-acuma vii şi ne spui că tu eşti ungur? Păi dacă nu era Armata Română, dacă nu era Fotbalul Românesc, făceai naveta cu rata pe coclauri să pui dinţii babelor iredentiste care cîntă pe ascuns „Az a szep” şi visează să ne ia Ardealul!

Am auzit multe asemenea discursuri fîsîit-patriotice, rostite de oameni care după ce le terminau, fie băgau mîna adînc în banii ţării pe care o iubeau aşa de mult, fie, după ce se ghiftuiau în străinătăţuri, lăcrimau televizat pentru biata patrie-mumă. Spre deosebire de ei, Boloni a spus ce-a simţit. Ca şi Ienei, care a declarat că e mîndru că e român, dar că e şi mîndru că e maghiar. De la distanţă, Emeric pare să-l contrazică pe Ladislau, însă de-aproape, după ce le iei vorbele la bani mărunţi, Imre (varianta original-maghiară a lui Emeric) îl aprobă pe Laszlo (omonimul romanizatului Ladislau). Ambii sînt născuţi maghiari, pe pămînt românesc, au jucat în echipa naţională, au antrenat-o şi au cîştigat, pentru Steaua şi România, Cupa Campionilor Europeni. Ambii au învins Ungaria (în 2001, cînd Loţi era selecţioner, nea Imi era director tehnic la Federaţie) treaba lor ce simţeau în suflet, important e c-au bătut-o, ambii, prin faptele lor de pe teren, au fost mai patrioţi decît patrioţii de carton care-i înjură pe unguri.

Patriotismul înseamnă să-ţi duci hîrtia la coş, să-ţi plăteşti impozitul şi să-ţi porţi rădăcina în minte şi-n inimă. Rădăcina lui Boloni a fost Tîrgu Mureş, cu Gyussy Hajnal şi cu Arpi Fazekaş, adică o echipă românească în care se vorbea ungureşte. Apoi a fost naţionala, pe care n-are cum s-o uite. Cum se simte el azi, e treaba şi dreptul lui. Important e că s-a simţit român în timpul celor 102 meciuri (înainte să le ciuntească statistica, erau 108), şi, mai ales, că s-a simţit bine cînd l-a învins pe Zoff cu acel şut care se dă şi acum pe generice. Şi alături de el, ne-am simţit şi noi bine.

Comentarii (190)Adaugă comentariu

cyrilroly (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 15:35

foarte bine ziceti domnule Buzarin …RESPECT si An nou fericit:!!!!!

Clujeanul (5 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 16:20

Articolul acesta ar trebui citit de toti stelistii si dinamovistii frustrati.

alin-auslaender (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 17:10

Dintre toate articolele citite pe „cazul Bölöni” acesta este cel mai bun, felicitari domnule Buzarin. Nu conteaza cine cum se simte, a fi om e important. Sunt oameni printre maghiari sau neoameni printre romani. Sa fim oameni dincolo de ceea ce suntem ca natie.

Scarembeu (2 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 19:10

Comentariile unora specific romanesti.De ce nu va mandriti cu faptul ca sunteti romani si atunci cand mergeti prin afara tarii.Nu va place sa fiti asociati cu Mailat sau cu altii dealtfel frati de natie cu voi.Cum o moldoveanca de pe aici spune:Ungurii vor sa ne fure Ardealul”de parca Ardealul a fost vreodata al moldovenilor.Lasati-i pei ardeleni sa decida daca vor sau nu autonomie administrativa sau nu.Oricum din toate astea nu au de pierdut decat miticii care nu ar mai avea de unde fura.

palconi (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 19:31

La multi ani 🙂

un american (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 19:58

comentariul este bun cu un amendament , esti bun roman sau patriot daca-ti platesti toate impozitele date de acei patrioti de carton ?

c.r. n.m. (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 20:43

consider ca indiferent cu ce nationalitate te-ai nascut trebuia sa fi mandru de ce esti. Nu conteaza ca esti rom, roman, maghiar, uzbek sau congolez sa nu-ti fie rusine sa recunosti, pentru ca asta ti-a dat D-zeu si parintii. Iar voi cei care il criticati pe Laci Bölöni pentru declaratiile lui incercati sa va imaginati in locul lui. Pentru ca nu conteaza ca cineva traieste intr-o tara 100 de ani iar tara respectiva ii ofera n+1 lucruri, el tot ce s-a nascut trebuie sa ramana. In cazul lui Laci, este nationalitatea lui maghiara.
Respect pentru toti cei care nu uita in ce tara s-au nascut, dar nici de ce nationalitate sunt!

LA MULTI ANI!

BOLDOG ÚJ ÉVET!

adam (1 comentarii)  •  1 ianuarie 2009, 21:06

Felicitari domule Buzarin.
HNY

carlos (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 2:23

da.traim in romania. sa nu se uite niciodata. poate daca Boloni ar fi trait in Franta sau Germania, in alta tara decat aici nu cred k cuiva i s-ar fi ivit ideea sa scrie un articol despre faptul k el s-a declarat ungur. dar din pacate mentalitatea ne tradeaza. k am ramas tot unde am fost acu’s 20 de ani. sa fim mandri ca suntem romani!

horia.sima (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 4:55

Boloni este cetatean roman de nationalitate romana pt ca este nascut in Romania. Este posibil ca el sa aiba chiar dubla cetatenie, adica si romana si franceza. Dar este si etnic maghiar, incontestabil, totusi sa nu confundam etnia cu cetatenia si nationalitatea. Ce inseamna a fi etnic maghiar e simplu, ei romani 100% asimilati de catre lunaga dominatie hapsburgica asupra acelor teritorii ale Romaniei. Boloni, ca si alti semeni de-ai sai, este liber sa declare si sa simta ce vrea pt ca traim intr-o lume libera.

Un om (11 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 10:50

Catre „Un American”. Daca gandim asa , nu vom a vea niciodata o ordine in lucruri si totul devine relativ. Respectam ce e frumos si ce e bun pentru ca este dumnezeieste si nu pentru ca vine de la niste politicieni mai buni sau mai rai.

ilieu (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 11:34

Pentru evolutiile sale ca jucator l-am apreciat pe Boloni.
Manifestarile, dar mai ales declaratiile lui din ultimii ani,
ma determina sa cred ca el nu are pic de respect(nu cred ca a avut vreodata)pentru tot ce tine de Romania.
Daca cineva vrea sa ma contazica sa vina cu argumente.Comportamentul si declaratiile lui(dupa acel meci cu Ungaria,cand era curtat de diverse echipe romanesti)sunt condamnabile.Pentru ceea ce a demonstrat pe teren are tot respectul meu.Pentru ce a urmat il dispretuiesc.

CAROL B. (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 12:01

Felicitari dle Buzarin !!!

luci (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 12:34

Buzarine?crezi ca vadim a disparut degeaba?ce zice Boloni e treaba lui.s-a mai desteptat ARDELEANUL.

seba (2 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 12:57

Bolony a fost un jucator foarte iubit de romani cand a jucat si apoi un om respectat,totusi in declaratiile lui are si un ton rautacios la adesa romanilor asta nefiind prima lui declaratie de acest fel. Daca Hagi ar spune ca se simte mai aroman decat roman parca nu ne-am supara asa tare. Problema noastra nu este Bolony, eu personal fac alergie cand aud de unguri dar vina nu-i a mea ci a lor prin tot ce au facut si ce ar vrea sa faca romanilor,istoria nu se uita,masacrele si expulzarile masive pe care le-au facut in Ardeal si felul lor arogant de a se crede mai destepti si mai cultivati decat altii le-au adus antipatia noastra. Este clar ca si ei au aceste sentimente pentru noi iar Bolony a fost sincer. Concluzie, sunt nationalist, sovinist sau cum ne catalogheaza unii? …..sunt…si ce daca, nu sunt mai mult decat americanii,englezii,ungurii sau alte popoare. FORTA STEAUA.

mihai (16 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 13:07

Bravo D’le Buzarin !

solyomgligoreunchiasispironutanvarodipaslarubolonihajnalfazekasbothII (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 14:00

La Multi Ani !

jiji (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 15:11

este un articol bun al domnului Buzarin felicitari,intr-adevar un patriot adevarat nu trebuie sa strige sus si tare „sunt patriot”,cat despre d-l Boloni asa este cum ziceti doar un om simplu care indiferent de nationalitate a jucat si mai ales a ajutat Romania,si eu ziceam la fel oriunde ma nasteam sunt roman si de aceea trebuie sa-l intelegem si sa vedem adevarul este maghiar fie ca ne place fie ca nu, un maghiar care a jucat pentru Romania mea…un roman

peter (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 15:41

si ce legatura are patriotismul cu ce a declarat boloni? a zis ca se simte ungur.si cu asta basta.si eu ma simt roman…dar nu sunt patriot in niciun caz.si sa nu’mi zici ca tu…cu discursul tau demagogic…ai muri pentru tara.

vic (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 17:50

Poti sa fii ungur, nu este o rusine, dar daca te-ai nascut in Romania, esti cetatean Roman si poti sa spui ca ai nationalitatea de maghiar. A dat cineva exemplu pe Hagi care nu se declara ca este machedon .Nici eu nu sunt roman la origini dar intotdeauna am spus ca sunt Roman, si abia apoi daca a fost nevoie am spus ca am alte origini. Boloni nu a jucat in nationala Romaniei ca iubea el Romania. Nu a avut alta posibilitate. Acum cand are , si-a mutat mama la Budapesta. Ca a batut Ungaria la fotbal , nu inseamna ca el uraste Ungaria. Am intalnit romai-unguri care cand sunt intrebati de unde sunt, ei spun Ungaria. Tot la fel si cu Boloni. numai ca el ca un om intelept ce este, ar fi trebuit sa-si dea seama ca este privit altfel decat omul de rand maghiar nascut in Romania.

Andrei (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 17:56

Daca dumneata,domnule Buzarin definesti atributul de roman ca fiind acela de persoana care isi plateste impozitele si arunca gunoiul la cos,ai o problema cu sentimentul national.Cat despre domnul Boloni,care pe langa faptul ca se declara maghiar(nu am nicio problema cu dansul in aceasta prinvinta)amintiti-va ca acest om considera ca romanii sunt un popor de rahat,lenes samd.Iar dumneata domnule roman care citesti,ar trebui sa ai un sentiment de repulsie fata de vorbele domnului Boloni.Lipsa sa de recunostinta fata de poporul care l-a facut mare este acuta..si demna de condamnat.Pacat ca isi strica reputatia cu astfel de declaratii.P.S.citeste comentariul lui Bella pentru lamuriri, domnule Buzarin.

m (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 17:59

Din pacate,noi i-l consideram pe Boloni mai roman decat este,iar el se considera mai ungur decat cei pe langa care a crescut.Imprastie cu noroi tot ce inseamna roman si romanesc,o stiu multi,o stie si el,va asigur.

madalin_darza (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 18:59

pe cat de mult te-am hulit pt comentariile rautacioase la meciurile lui Dinamo,pe atat de mult mi-a placut acest comentariu despre acest *** nerecunoscator.

lord belial (8 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 19:08

asa, un ungur care stie romaneste a zis ca se simte mai mult ungur decat roman. foarte bine, eu nu cunosc romani cu numel de ladiszszlau.

Manolo (A.) (2 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 19:51

Bölöni Laszlo a găsit în Belgia cadrul ideal pentru a-şi reaminti cât de maghiar se simte la 55 de ani, după 108 meciuri jucate împotriva firii în tricoul naţionalei României. E o constatare de care, sunt convins, avea absolută nevoie. Iar walonii şi flamanzii ştiu să asculte astfel de puseuri etnice de mare calitate.
Înfierbântaţi, nu se poate să nu-l fi întrebat ce înseamnă în procente minoritatea maghiară în Transilvania şi, fatalmente, cam cât se aseamănă Waterloo-ul lor cu al nostru.
Dacă le-a prins cumva coarda sentimentală, Laci nu s-a putut abţine să nu le povestească ziariştilor de dincolo de Quievrain ce cumplit era pentru un ungur să-şi desăvârşească adolescenţa în România lui Ceauşescu. Mai ales ca dentist, obligat fiind să scoată măselele din gura fraţilor şi surorilor lui, iar românilor musai să le înfrumuseţeze dantura!
Sper că n-a uitat să amintească de momentele de-a dreptul penibile în care, ani la rând, alde Hajnal, Both Gyuri, Fazekas, Gall, Biro sau Varo – nişte somităţi ale maghiarimii fotbalistice – au fost obligaţi să salute arbitrii numai în româneşte, să le strângă mâna după meci în româneşte ori să-şi depună la federaţie dosarul de strungari şi forjori tot în româneşte, limba care-i reprezenta sufleteşte cel mai puţin.
asa zice mult mai inspiratul tau coleg Radu Banciu…

Jancsi (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 21:47

Andras, bai, cand a zis Boloni „romanii sunt un popor de rahat”???? Poate ca tu crezi acest lucru despre noi, unguri.

Ungurul (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 22:32

Fratilor , sa nu-l mai injurati pe D-nul Boloni pt. ca si-n venele voastre curge singe Unguresc , stiti de ce ? Pt. ca de fapt Burebista si Decebal erau maghiari [ Biro Pista si Decse Pal ] . deci suntem frati , nu ?

Pentru Andrei (1 comentarii)  •  2 ianuarie 2009, 23:56

Boloni a ajuns cine e datorita lui, nu datorita tari! El a avut ambitia si talentul de jucator sa se realizeze. Poate tara chiar la tras in jos! Cat despre tara asta minunata uitate un pic mai bine ce fac alte tari pentru cetateni lor si ai vedea k pe a noastra o doare undeva de ei de zeci de ani…

arh. Gheorghe Petrescu (113 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 3:47

LA MULTI ANI !
BOLONI, a fost un mare jucator, si il respect, dar sa fie diplomat ca Romanul este sensibil ca si el(ungurul) atunci cand vorbesc limba lor. Sa nu uite Boloni ca, la Steaua sa afirmat prin munca lui, si pentru acest lucru se cere mai mult respect din partea lui. Ca nu ma intereseaza la urma urmei cu ce neam tii mai mult, dar, sa aibe grija ca si Romania la ajutat si la pus in valoare. Ca Romanul este asa cum crede el, sa o pastreze pentru cultura lui, dar, sa nu-si bata joc de cultura Romaneasca, ca nici eu nu comentez cultura maghiara. Fiecare cu limba si cultura lui.
HAI STEAUA ! HAI ROMANIA !

eusebiu camilar (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 5:01

Imi spuneti si mie care parte a declaratiilor lui Boloni sunt „ofense aduse romanilor” ???? **** Boloni a fost unul dintre cei mai mari fotbalisti care au jucat pe aceste meleaguri ! Si unul dintre rarele caractere care apar pe terenurile de fotbal ! **** Romania a avut numerosi fotbalisti care n-au fost romani… mult mai multi decat procentul minoritarilor din tara: Baratki, Petchovski, Dembrowschi, Satmareanu (nascut Szatmari), Boloni, Duckadam, Lacatus, Belodedici, HAGI, Klein, Zoltan Crisan, samd… daca ajungem la antrenori, cei mai titrati sunt Imi Jenei si Pisti Kovacs.. intamplarea face ca sunt ambii unguri.. dar oameni care au adus onoare fotbalului romanesc… ***

axente sever (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 7:45

cetatenia=O, Boloni este magyar. A zis ca se simte magyar. La pasti nu se duce la catedrala, La cracuni nu cinta „Ce vedere minunata” Maicasa la numit Laszlo dupa regele Ungariei, fratele se numeste Matyas, varul se numeste Gyula, tata se numeste Almos, mama se numeste Ildiko . Ce sa mai zicem? A transpirat pentru romanii 108 ori, ne-a facut fericiti…..

Cata (9 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 8:18

Culmea penibilului e sa inventezi o intreaga teorie ca sa justifici vorbele unui frustrat.

M-am linistit cind am aflat, de fapt mi-a confirmat loti -poti-coti ca el nu e om, e maghiar ca asa a fost crescut.

brava baieti! sinteti niste adevarati.

zooloo (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 9:34

In sfarsit, o luare de pozitie de bun simt; Intr-adevar sunt multi unguri, nascuti si crescuti aici, care-s mai buni romani decat patrihotii care-si urla patriotismul si credinta la TV, dupa care-si baga piciorele-n tot si fura cat nu le e rusine.

boer (12 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 12:02

si apropo daca****si-a dat seama ca e ungur la batranete inseamna ca e un om de nimic,un mercenar,deoparece a ascultat tricolorul de atatea ori si nu a mai urlat ca e ungur travestit in roman,trebuia sa taca si sa sufere in continuare in surdina ****

cristi (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 12:02

este adevarat ca mult mai important este ce a facut Bolony pt romania decat ce a spus despre tara asta insa nu se poate face o comparatie intre tonul diplomat si cald al lui nea Imi si figura rautacioasa si aroganta a lui Laszlo!

august (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 13:19

„Ungurul declarat Boloni e mai român decît mulţi dintre români” – este cel mai portivit comentariu la declaratia lui Loti.Si atat.

august (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 13:23

Toata lumea crede ca a fi patriot inseamna a-i discredita pe maghiari, pe tigani, pe evrei sau mai stiu ce nationalitati. ***

radu (4 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 13:29

Excellent,maitre!
Da-l si lui Geambasu sa-l citeasca!

Oscar (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 13:30

Si sa nu utam de Ritli Zoltan, fost portar la Steaua care a facut minuni in poarta Stelei.

BodI Rudlf (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 15:01

Felicitari ptr.acest articol!Si eu sunt maghiar,din Satu Mare si ne intelegem foarte bine cu romanii din zona noastra.La meciurile OLIMPIEI(pina a fost)toti din galerie eram ca fratii,indiferent de nationalitate!Din copilarie tin cu STEAUA,dar am fost si la toate meciurile CFR-ului,din Liga Campionilor,unde la fel ne-am inteles bine cu localnicii care s-au comportat in mod civilizat si european.LA MULTI ANI! Rudi(Olimpistul)-Satu Mare.

serban (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 16:06

sint roman stabilit in america din 90 si acum am o fetita de 8 ani nascuta si crescuta in america. dar ea vorbeste perfect romana si se simte romanca, dar asta nu inseamna ca nu este si americanca. ma gindeamn si la fotbalistul din nationala germaniei podolski parca il cheama care a dat gol poloniei si el este de origine poloneza, el ce este mai mult germen sau polonez? si daca nu ma unsel el a fost nascut in polonia.

Geo (1 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 21:09

Foarte de bun simt articolul. Felicitari. O singura observatie: Ladislau nu e varianta romaneasca a lui Laszlo ci Laszlo este varianta ungureasca a lui Ladislau(v) care este varianta ceha, slovaca si slovena a mult mai vechiului Vladislav. Vladislav provine din cuvintele slavice Volod (lege,vointa) si slav (glorie) si inseamna „a conduce cu glorie”. In esenta numele i se potriveste. Inca odata felicitari pt articol. ***

pop ioan (3 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 21:12

sa nu uitam pe alti unguri care au jucat cu cinste in nationala romana,kun,satmareanu[unul a jucat la dinamo,altul la steaua]vigu,pecsovski,baratki,hajnal,fazakas,jenei,koszka,ivansuc,juhasz,gergely,helvei,hajdu, barta,balint,boros,kiss,karikas,kocsis,kovacs,nagy,pal,ronai,selymesi,szilagyi,szekely,szoko,toth,vaczi,vass,varga,vogl,frati zavoda,zilahi,zombory

Vlad (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 21:41

Treaba lui ce simte Boloni, insa e clar ca va fi huiduit in tara daca va veni cu vreo echipa. Greseala nu e ca se simte ungur, faptul ca-si trambiteaza dupa atata vreme sentimentele e rau. El e, parere personala, in aceeasi culpa cu homosexualii. Atata timp cat nu se manifesta public nimeni nu are nimic cu ei, e viata lor. Dar cand iesi ca paduchele in frunte cu declaratii inflamatoare sau, cazul homosexualilor, cu parade deocheate la ce sa te astepti? Cine seamana vant culege furtuna.

Pentru eusebiu camilar (2 comentarii)  •  3 ianuarie 2009, 21:45

Da, nene, mare caracter Boloni asta! N-am ce zice, asta-i o data om! Numa are probleme cand vine vorba de bani are ceva probleme. Adu-ti aminte fuga de la nationala si asa-zisa venire la Rapid. In rest, cum spuneam, adevarat cavaler. 🙂

uta ptr totdeauna (2 comentarii)  •  4 ianuarie 2009, 0:42

am ajuns si ziua in care sa-i felicitam pe cei care ne ponegresc tara. ce sens avea sa latre boloni in gura mare ca e maghiar? era imperios necesar? ma indoiesc. e nascut in ROMANIA, nu are cum sa fie maghiar. d-le buzarin, faptul ca a jucat de 108 ori pentru ROMANIA a fost onoarea lui, nu a noastra. rusine ptr articol.

Campioana CFR (9 comentarii)  •  4 ianuarie 2009, 2:26

Iar se scandalizeaza funariotii si vadimistii din lipsa de ocupatie!… Si ce daca Loti Boloni e ungur si nu roman? Si ce daca Hagi e machidon si nu roman? Foarte bine! Si-au facut datoria cu brio pt. nationala Romaniei? Bun! Ii multumim si fiecare se simte ce vrea el: roman, ungur, machidon, ardelean, oltean, moldovean, etc.

sorinaccio101 (2 comentarii)  •  4 ianuarie 2009, 3:15

daca ladislau e de fapt laszlo voi de ce nu ii scrieti numele LASZLO BOLONI daca il respectati?daca el e ungur de ce trebuie sa-i zic eu „lazlo beoloni” ca eu nu stiu cum se citeste pe ungureste?eu ii zic lazlo bolonii…scria cineva un comentariu evidentiind tonul cald si diplomatic al lui imre jenei in contrast cu tonul arogant si sfidator al lui lazlo.cand am auzit stirea mi-am amintit cat de mult ura el uniforma datorita careia el s-a realizat financiar si si-a castigat un statu in societatea comunista ,statut care se pare ca inca dainuie.eu nu sunt stelist si nu sunt subiectiv din pdv sportiv dar consider ca daca ramanea el la tg mures acuma era un simplu laszlo,fost fotbalist.ma enerveaza cand aud lucrurile astea pt ca se intampla ca de fiecare data cel care le pronunta e un etnic ungur(nu maghiar ca nu obisnuim sa zicem „cetateni english”).n-am auzit vreun sarb,croat,ucrainian,bulgar sa aiba pretentii la vreo bucata de pamant romanesc dar ungurii ridica in continuare problema asta uitand felul in care au ajuns ei sa stapaneasca transilvania.eu nu sunt anti unguri/bozgori/cum vreti sa le spunei,eu sunt anti tarani prosti iredentisti si sovini.eu respect etnicii care ne respecta pe noi majoritarii.deckaratia lui boloni e sincera dar e dureroasa.e ca si un copil adoptat care a fost crescut si educat in bune conditii care spune ca nu o iubeste pe mama lui adoptiva pt ca el stie ca e adoptat.dar boloni are multe fixuri,el a facut scoala de antrenori in franta si e antrenor francez dupa capu lui…oricum ne pierdem timpul cu oameni ca el,nu inteleg de ce e atat de respectat,nu e nici cel mai valoros antrenor nascut in romania si nici cel mai mare fotbalist al tarii.eu cred ca boloni purta nr 10 pe tricou pt ca balaci si-a pastrat numarul de la craiova.

jean v. (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2009, 12:11

daca si-ar fi facut toti datoria fata de tara(ROMANIA)precum L.Boloni…eram departe acum in Europa si in lume in general cu siguranta…

nutu (1 comentarii)  •  4 ianuarie 2009, 12:26

Daca cei ce l-au convocat la nationala sau cei ce l-au adus la STEAUA ,il considerau ungur si nu-l selectionau si nu il numeau selectioner se mai auzea de ” bou-loni”? Raspuns =NU.Asta trebuie sa priceapa toti de teapa lui.

Comentează