Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cum aşa? Doar erau nevinovaţi!

Curtea de Arbitraj pentru Fotbal suferă acut! O doare undeva de ancheta DNA!

Era cald, era vară şi era frumos. Pe ecrane şi în paginile ziarelor se contura un personaj: Daniel Florea, şeful CAF. Avocat în viaţa civilă, după ce […]

vineri, 19 decembrie 2008, 7:32

Curtea de Arbitraj pentru Fotbal suferă acut! O doare undeva de ancheta DNA!

Era cald, era vară şi era frumos. Pe ecrane şi în paginile ziarelor se contura un personaj: Daniel Florea, şeful CAF. Avocat în viaţa civilă, după ce se săturase să fie funcţionar de stat la AVAS, era judecător în fotbal. De la mierosul „Onorată instanţă” la acel „Linişteee!” al celor care împart dreptatea cu ciocănelul în mînă şi cu portretele împricinaţilor lipite de suflet.

Comisia de Disciplină găsise Steaua vinovată şi o depunctase. Nu foarte tare, ci doar atît cît să n-o coboare sub locul doi. Comisia de Apel păstrase decizia. Şi a venit Daniel Florea, tînărul acela cu aer de curtean milenarist de nădejde, şi a spus că nu, nu e corupţie, totul e OK, oamenii sînt nevinovaţi. Pentru acest verdict scos din joben s-a certat cu naşul Ionuţ Lupescu înainte de vacanţa comună în Sardinia, a mîncat midii şi stridii la altă masă şi a compus texte pe pagini întregi, în care să arate cîtă dreptate are el (şi, alături de el, Gigi Becali), cîte ameninţări şi cîte oprimări suferă el pentru a dovedi că adevărul e numai unul. Apoi, repatriat din concediul mediteranean, şi-a confecţionat o mină de Cattani mioritic şi neînţeles, pichetînd redacţiile şi televiziunile cu melodrama sa de justiţiar îngropat de hîrţoage şi dezgropat de realitate.

A trecut o jumătate de an şi ne dăm seama că Daniel Florea a găsit curată ca lacrima o speţă în care DNA trimite puhoi de lume în judecată. Un caz în care se vorbeşte cifrat şi argotic de bucăţi mari şi cărămizi destinate anumitor persoane. Să zicem că atunci, în vară, Daniel Florea n-avea de unde să ştie de convorbirile telefonice trase pe bandă, că doar nu-i procuror. El nu anchetează, ci judecă după ROAF! Dar chiar şi atunci, în urmă cu 6 luni, existau nişte declaraţii televizate ale celor implicaţi, care arătau clar că acolo, la Cluj, n-a fost lucru curat. Goga, jucătorul lui „U”, spusese limpede că i se oferiseră bani. Plus că DNA-ul depusese într-un seif de bancă valiza cu 1,7 milioane de Euro.

Milenaristul de la CAF a reuşit să prostească o lume întreagă cum nici Argăseală n-ar fi fost în stare, După preşedintele din Ghencea, înregistrările convorbirilor poate că nu sînt reale. Probabil că Daniel Florea, lepădat de omul care l-a dus la altar, în numele adevărului străveziu al lui Gigi Becali, ne va spune şi acum că Valiza e la fel de ireală, iar ROAF-ul şi Vaticanul dau Steaua ca nevinovată.

Prin verdictul comisiei lui Florea, fotbalul, prin instanţele sale, a mai luat-o o dată înaintea societăţii. A băgat sub preş ceva care apoi s-a dovedit că pute urît. Deschideţi geamurile, pînă nu intrăm cu toţii în putrefacţie! Să rămînă doar Gigi şi Florea nealteraţi!

Comentarii (38)Adaugă comentariu

shushu (1 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 19:59

Eu nu pot afirma ca sunt nealterat si nu sunt decat un privitor al fenomenului ( nu conteaza cat de avizat).
Exista insa oare cineva care a ramas imun !?

CC al PCR (26 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 20:07

adevarul lui gigi,pt florea,nu-i straveziu,este verde,verzisor,verzisori…

Hip (9 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 20:11

*** nene, ii trimite in judecata. Cand vom auzi si de cindamnari, atunci stam de vorba pe tema Comisiilor. Hai, mai lasa-ne.

deco (8 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 20:25

Nu va dati seama niciunul ca va invartiti in jurul cozii???
De ce ar fi dat Becali bani, de prost? a dat sa nu dea CFR/ul e clar, sau ca sa ii descurajeze sa dea, singurul lui pacat e gura prea mare care i-a adus dusmani. nu exista oare stenograme cu muresan sau borcea, ba da dar in cazul lor dau bani la echipele cu care joaca nu la echipe care joaca cu steaua.
problema e ca frf-ul a avut o lege care pedepdea premierea echipelor care joaca cu adversarii la titlu, ca sa isi apere corect sansele, insa legea din romania, la care va ajunge DNA nu acuza premierea unor jucatori. legatura care se face intre 1mil 7sute mii ce sunt dati si 10 mil de la ucl este artificiala. la urma urmei ei au fost platiti sa faca ceea ce trebuiesa faca, nu sa fenteze fotbalul. problema este clar in alta parte, la cei care au facut ca becali sa premieze…si la jucatorii stelei care nu au fost in stare sa bata pe buzau 😀

durden (126 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 20:25

ok…si pe cine intereseaza despre ce ai scris tu aici?

borne (6 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 20:39

domnule buzarin.. nu vreau sa va contrazic.. este clar ptr. toata lumea ca banii de la cluj erau ptr. premierea jucatorilor de la U .. si ramane de vazut daca justitia va putea sa demonstreze acest lucru.. ( eu sper sa nu poata sa demonstreze.. ptr. ca tin cu steaua.. si il apreciez pe domnul becali mai mult decat il detest.. consider ca lucrurile bune care le-a facut la steaua depasesc lucrurile rele )….

vreau doar sa va cer public.. daca intr-adevar este un blog..si dumneavoastra cititi ceea ce postam noi aici.. vreau doar sa va cer sa publicati in ziaruyl de saptamna asta.. o stire, cat se poate de mica.. despre cum s-a rezolvat cazul in care era implicat gica popescu.. , domnul impresar gica popescu.. in legatura cu niste comisioane din transferuri.. comnisioane care intr-adevar constituiau o suma foarte mare de bani.. , care ajungea dupa ancheta gazetei pe la 10 milioane de euro..

Va intreb de ce a-ti lasat balta acea ancheta..? de ce sunteti cu totii subiectivi in activitatea dumneavoastra..

si inca un lucru as vrea sa adaug :
matematic vorbind..daca becali paltea tva-ul la suma de 1.700.000 euro.. ajungem la suma de 340.000 .. sau pe acolo pe undeva.. daca in cazul cu comisioanele din transferuri se demonstra ceva.. se ajungea la suma de 10 milioane de euro.sau poate si mai mult..

ca o institutie a statului.. in saracia din romania zilelor noastre , eu as umbla dupa tunuri adevarate.. nu dupa cceva maruntis..

Asta imi demonstreaza ca este un atac clar asupra lui gigi becali..

astept sa va vad… cat sunteti de corect.. cat sunteti de obiectiv in meseria dumneavoastra.. publicand.. si pe editia on-line.. o stire cat se poate de mica.. ptr. informarea mea si a altor curiosi..despre cum s-a finalizat scandalul cu dl. gica popescu..

va multumesc !!

fds (1 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 21:15

shushu – Exista insa oare cineva care a ramas imun !?
da… aia 300 de bagabonti de la peluza sud

android (6 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 21:16

Articolul asta ar fi avut sens daca s-ar fi pronuntat vreo instanta in sensul vinovatiei lui Becali. Procurorii pot trimite in judecata pe cine „vrea muschii lor”. Dar ,MAI ALES, pot sa NU trimita in judecata pe cine nu trebuie trimis in judecata!

adi_stelistul (80 comentarii)  •  19 decembrie 2008, 23:51

Asta cu „DNA trimite puhoi de lume in judecata” e simpatica . Deocamdata ii poarta doar prin fata camerelor de luat vederi . Cand se ajunge la tribunal dosarele acelea sunt spulberate de orice avocat la prima infatisare .
Oricum , fara sa ma pricep , deci dandu-mi doar cu parerea (ca si dumneavoastra) , am citit in Codul Penal la art. 308 (luarea de mita) si art.309 (darea de mita) , ca fapta cu pricina este incriminata doar cand vorbim de functionari publici (referirea la aceasta categorie stricta de persoane e fara apel) . Ma tem ca DNA face si in cazul asta show . Mediatic .

ioan timisoara (25 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 5:34

Autorul are dreptate, adevaratul scandal e la FRF, cum a musamalizat cazul. Indiferent de dosarul DNA steaua trebuia aspru penalizata. Si trebuie redeschis cazul si la FRF

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 11:21

Ascultati aici: Oferirea respectivilor bani si daca ar fi asociata cu o premiere, ea nu a fost declarata, adica s-a sustras impozitarii de catre stat, adica e evaziune fiscala!! Rezultat: condamnare! N-are cum scapa!

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 11:24

@ adi_stelistul: la vremea spagii, U Cluj era detinuta in proportie majoritara de Primaria Cluj, ceea ce ar putea duce la demonstrarea faptului ca jucatorii fiind platiti din bani publici, erau functionari publici…

Geo VL (1 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 11:51

Parca suntem in tara prostilor! Daca a fost sau nu mita ramane sa vedem cu totii. Eu sunt siderat insa de faptul ca un astfel de specimen de cea mai joasa speta a ajuns sa devina asa de bogat. Cum a fost posibil ca nimeni sa nu vada modul absolut fraudulus prin care s-a imbogatit? Daca si-ar fi facut averea prin munca cinstita sau din afaceri curate, jos palaria! Altfel………?
Poate ca nu este mita sau poate ca este, poate ca CFR-ul l-a starnit, poate ca nu, problema este ca asa a procedat si cu Pandurii si cu alte echipe. Mai grav decat asta este faptul ca minte cu nerusinare ca banii erau pentru un teren. S-a dovedit ca aceasta este un fals grosolan in care sunt implicati si verii Becali si Piturca si Lacatus si altii. A acoperi o minciuna cu alta minciuna este in opinia mea lucrul cel mai grav. Dupa atatea evidente vine si Dragomir si sfideaza logica elementara a acestui caz. Oare suntem o tara de prosti?
Sunt curios ce va spune Daniel Florea si Dragomir daca verdictul justitiei va fi , iar sentinta de depunctare a Stelei data de Comisia de Disciplina fusese corecta. Daca depunctarea era corecta, adica cu 9 puncte Steaua nu mai juca in CL, unde si asa nu a facut nimic, ba pardon, s-a facut de ras.

blitz (1 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 12:49

Nu se stie daca vom sti adevarul vreo data.
http://www.andreibv.wordpress.com

adi_stelistul (80 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 12:59

@ DNA Cluj

In Legea privind statutul functionarului public , la art.2 , alin.2 si 3 scrie astfel :

„(2) Funcţionarul public este persoana numită, în condiţiile prezentei legi, într-o funcţie publică. Persoana căreia i-a încetat raportul de serviciu din motive neimputabile ei îşi păstrează calitatea de funcţionar public, continuând să facă parte din corpul de rezervă al funcţionarilor publici.

(3) Activităţile desfăşurate de funcţionarii publici, care implică exercitarea prerogativelor de putere publică, sunt următoarele:

a) punerea în executare a legilor şi a celorlalte acte normative;
b) elaborarea proiectelor de acte normative şi a altor reglementări specifice autorităţii sau instituţiei publice, precum şi asigurarea avizării acestora;
c) elaborarea proiectelor politicilor şi strategiilor, a programelor, a studiilor, analizelor şi statisticilor, precum şi a documentaţiei privind aplicarea şi executarea legilor, necesare pentru realizarea competenţei autorităţii sau instituţiei publice;
d) consilierea, controlul şi auditul public intern;
e) gestionarea resurselor umane şi a resurselor financiare;
f) colectarea creanţelor bugetare;
g) reprezentarea intereselor autorităţii sau instituţiei publice în raporturile acesteia cu persoane fizice sau juridice de drept public sau privat, din ţară şi străinătate, în limita competenţelor stabilite de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, precum şi reprezentarea în justiţie a autorit ăţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea;
h) realizarea de activităţi în conformitate cu strategia de informatizare a administraţiei publice”.

Asta e definitia pe care legea o da functionarului public . Poate nu inteleg eu bine , dar nu cred ca fotbalistii de la „U” cu Dobos in frunte s-ar incadra in definitiile de mai sus . Oricum , cred ca facem o confuzie : nu de functionari publici trebuie sa vorbim (care sunt NUMITI , nu angajati conform reglementarilor Codului Muncii) ci despre cealalta categorie de bugetari la care face referire art. 309 din Codul Penal , anume „functionar ori persoana care exercita un serviciu de interes public” . Cred ca aici incearca procurorii DNA sa-i incadreze pe cei de la „U” , in virtutea faptului ca primeau bani de la buget .

adi_stelistul (80 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 13:17

@ DNA CLUJ

Evaziunea fiscala iese categoric din discutie , pentru ca declararea veniturilor si cheltuielilor e un fapt ulterior realizarii acestora . Or , banii nu s-au dat ! Ca nici unii , nici altii n-aveau de gand sa declare tranzactia , daca s-ar fi produs , stim cu totii , insa justitia opereaza cu fapte .
Iar culpabili ar fi fost , daca ipotezele de mai sus se concretizau , mai degraba clujenii decat Becali . Nu stiu in ca masura o persoana fizica e datoare sa declare cheltuirea banilor . Obligatorie e declararea veniturilor .

ciprian (3 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 13:51

adi stelistul:
Prietene, in sfarsit vad si eu o opinie foarte aproape de realitate. Eu am terminat facultatea de administratie publica in cadrul SNSPA-ului si sunt total de acord cu tine. Chiar daca exista stenogramele respective, din ceea ce am invatat eu la drept penal(si am avut profesori foarte buni) exista un singur mod de a proba darea/luarea de mita si asta e flagrantul. Pentru ca si eu pot sa il sun pe unu sa ii zic ca vreau sa jefuiesc o banca, sa ma duc in ziua respectiva la banca dar sa ma razgandesc si sa plec. In acest caz pot sa fiu condamnat pentru jaf???poate doar am glumit la telefon. Cam atat..o zi placuta

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:03

@ adi_stelistul: chiar si tentativa de evaziune se condamna ca si evaziunea! Este condamnat si cel care ofera banii fara sa-i declare! Chiar si la Casino primesti o chitanta ca ai cumparat jetoane ca sa cheltuiesti bani. Aici cine trebuia sa-i dea o chitanta? Goga sau Dobos? Iar suma nu e derizorie, ci dimpotriva! In cazul de fata, statul ar fi fost pagubit cu cei 16% impozit pe cele 1,7 milioane! E o suma considerabila!…

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:06

@ ciprian: exemplul tau e deplasat… Daca oferi de ex. unui politist o suma de bani chiar si verbal, aceasta se numeste oferirea de mita si daca politistul te-a inregistrat, esti pasibil de condamnare! Si acesta e un flagrant! Vezi ce spune legea legat de oferirea si darea de mita! Glumele le pot spune apoi cei condamnati prin celule cat au chef…

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:11

@ adi_stelistu: parerea mea e ca acei jucatori, atata timp cat sunt platiti din banii orasului (bani publici) ei sunt platiti sa reprezinte orasul pe plan sportiv si sa-i creeze o imagine buna. Ei sunt platiti lunar nu premiati ocazional precum alti sportivi! Adica, sunt de fapt angajati platiti de catre Primarie asa cum sunt platiti tot de primarie angajatii de la RADP (tot o persoana juridica independenta dar detinuta tot de Primarie). Prin urmare, statutul de functionar s-ar putea extinde si asupra acestora…

ciprian (3 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:23

dna cluj:
prietene, cu parere de rau iti spun esti pe langa.Jucatorii de la cluj NU sunt functionari publici. Nu sunt numiti in functie, nu au statutul lor. Si sa inteleg ca promisiunea de a da bani = cu oferirea de mita in viziunea ta? Pai si atunci de ce se mai fac flagrante, filaj, de ce mai exista politisti sub acoperire etc. Nu e mai bine sa ascultam toate telefoanele si daca auzim pe unu ca vrea sa faca ceva rau..pac,pac…l-am bagat la puscarie?

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:35

@ ciprian: oferirea si darea de mita nu sunt egale in viziunea mea ci a celor care au facut legea!… Iar tentativa de evaziune fiscala e dovedita cu valiza aflata ca dovada in sediul DNA! Asa ca oricat ai dori sa-l salvezi pe oier, datorita prostiei si ingamfarii sale binecunoscute si-a facut-o cu mana lui! …

adi_stelistul (80 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:36

@ DNA Cluj

Inca o data , nu stiu cum ar putea fi incadrati jucatorii de la „U”. Cert e ca , din moment ce chiar si procurorii DNA muncesc atat la dosar , in ciuda probelor , incadrarea lor la „functionari publici , functionari ori persoane care exercita un serviciu de interes public” e destul de complicata.
In ce priveste evaziunea , insa , sunt ferm convins ca am dreptate . Nimeni nu ma poate acuza de evaziune sau tentativa de evaziune , cat timp tranzactia pe care ar trebui s-o declar la fisc nu s-a produs inca . Declararea veniturilor si cheltuielilor se face DUPA producerea acestora , intr-un termen prevazut de lege , de la caz la caz . Nici in interiorul acestui termen si , cu atat mai putin , inaintea realizarii veniturilor/cheltuielilor nu poti fi acuzat de evaziune / tentativa . Daca tu-mi promiti 1000 de lei , nu trebuie sa-i declar . Abia dupa ce i-am primit am obligatia sa fac asta si doar la prima declaratie de venit (care pentru persoane fizice e pana in luna mai a anului urmator ) . Pana la depunerea acelei declaratii , sunt absolvit de orice obligatie .

ciprian (3 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:41

Eu nu incerc sa salvez pe nimeni. Nu am nici o treaba cu Gigi Becali.din punctul meu de vedere poate sa ajunga la puscarie. oricum nu avem nici o sansa sa ajungem la un compromis observ:))..oricum iti urez sarbatori fericite…poate apucam anul viitor sa discutam mai mult despre aceasta problema!

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:55

@ ciprian: Sarbatori Fericite si tie! Da, sa speram ca anul viitor vom scapa de personajul asta gretos si vom putea sa ne uitam la meciuri corecte, fara valize, blaturi, brichete, etc. Cel mai bun sa castige! Asa ar trebui sa fie in sport si in viata!…

DNA Cluj (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 14:59

@ adi_stelistul: oierul a promis 1,7 mil iar banii s-au aflat la locul la care s-au inteles iar la masa era si un jucator de-al lui U care era pregatit sa ia banii! Aici vorbim deja de fapte nu de caterinca si de papagalism!! Iar oierul n-a zis ca-i da imprumut ci ca-i premiaza! Conform Codului Fiscal din Romania si din UE, orice premiere este impozitata!…

micu (4 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 15:09

florea nu a prostit multi oameni, ci acei oameni s-au lasat prostiti, imi pare rau de acei oameni din presa care s-au lasat prostiti.
doamne cum puneau ei titluri mari „S-a facut dreptate”.

adi_stelistul (80 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 15:17

@ DNA Cluj

Nu mai insist , cred ca vorbim limbi diferite . Cat timp tranzactia nu s-a realizat , evaziunea fiscala e doar o suspiciune care nu poate fi probata .
Ca vrei tu neaparat ca Becali sa fie condamnat intr-un fel sau altul , e alta poveste . De pilda , daca vrei , sunt si eu de acord ca instantele sportive (ale FRF) s-au spalat prea usor pe maini in cazul asta si s-au ascuns in spatele anchetei DNA .
Cazul penal , insa , e foarte subtire , pentru ca fapta nu s-a produs (in primul rand) . Chiar si daca se producea , cred ca din punct de vedere penal , DNA avea mari probleme in a demonstra ca vorbim de mita (trebuia sa-i asimileze pe cei de la „U” functionarilor insarcinati cu obligatii publice) . Iar pentru evaziune era necesar ca dupa depunerea declaratiilor fiscale sa se verifice daca tranzactia a fost sau nu declarata de partile implicate .
Tu ti-ai luat salariul pe luna decembrie ? L-ai declarat ? Sigur , nu inca . Esti evazionist ? Sau faptul ca nu l-ai declarat pana acum te face suspect de tentativa de evaziune ? Sa fim seriosi .
Sincer , nu cred in ancheta aceasta .
Pe celalalt plan , al sanctiunilor sportive , e alta poveste . Acolo FRF nu judeca dupa Codul Penal ci dupa regulamentele proprii . Ca Becali si Steaua , odata cu el, pot fi sanctionate dupa acele reguli , e cu totul altceva .

Alin (3 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 15:33

Pana acum ne plangeam de probe, ca nu sunt probe si de aia nu se intampla nimic. Ce se intampla acum cand sunt probe? Stelistii tind sa dea in ridicol legandu-se de statutul jucatorului si al functionarului public. Voi nu intelegeti ca Mioveniul ” e tot a mea ” , ca la Craiova nu a foist lucru curat iar ECHIPELE care accepta premieri sa joace mai bine cu contracandidatele din bun simt sau de TEAMA sa nu iasa scandal, o lasa mai moare cu PREMIATORUL ( in speta Steaua ).

Penibil, singurul lucru care conteaza pt. mine este decizia FIFA, Romania este cea mai corupta tara din UE iar verdictele vor fi din nou PRO INFRACTORI.

yoooo (9 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 15:40

Da mai,sunt cei mai tari astia de la DNA….au reusit sa mai faca ceva dupa termopane aduse din China,caltabosi si palinca….urmeaza gigi…dar mai ales mirel si petre marin..:)))))ce caternica de oameni…de tara….mi e sila ca sunt roman….***

Nicos (2 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 16:11

Orice premiere se impoziteaza si oricine umbla cu peste 5000 de euro cash la el este cercetat pentru a se verifica daca nu avem de aface cu „bani negri”.

vent (3 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 16:14

in Italia Juventus a fost sanctionata cu retrogradarea pe linie sportiva pentru mult mai putin… dar suntem in Romania si nu o sa se intample nimic. absolut nimic.

pdl+psd=fsn (1 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 16:44

Nu e suficient sa trimiti pe cineva in judecata mai tb sa-l condamne definitiv si justitia…dupa cum se pronunta totzi inainte de judecare prezumtia de nevinovatie nu mai exista in Ro.De fapt nu se vrea sa se faca nici o dreptate altfel fsn-isti de ieri si de azi gaseau teroristii din dec, bancile falimentare,FNI-Vantu,Caritas, mineriadele,retrocedarea terenurilor fostilor proprietari….si alte un milion de afaceri necurate…pe can asa suna doar a intimidare gen securitate cu dosare politice si santaj grosolan.
E clar ca Becali e un personaj grobian dar cum s-a procedat si se procedeaza cu el nu are nimic a face cu justitia sau idea de dreptate.Sper sa castige ca sa le3 dea peste nas la toti basescofilii si bolsevicii care au adus Romania inapoi la epoca iliesciana.Asta doar o tentativa de distargere a atentiei opiniei publice de la faptul ca fostii tovarasi au furat din nou viitorul Romaniei.

mihaicatalin (2 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 18:01

daca era premiere, ai dreptate trebuia impozitata , dar nu s-a dat si chiar daca se dadea putea fi si impozitata ca doar nu se plateste intai impozitul si pe urma premierea. la teorie stam bine , practica ne omoara . de asta nu toti ,,desteptii” sunt judecatori. unii ajung maxim procurori.

BooBoo (63 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 18:49

Eu nu inteleg daca tot s-a facut flagrant de ce nu s-a asteptat ca intai banii sa ajunga la cei de la CFR. DIn moment ce nici CFR-ul nu a fost in stare sa bata si prin urmare nu au primit nici un sfant care e pana la uma infractiunea in afara de a da din gura degeaba? Sper ca Steaua sa scape din gheara oierului, dar totusi nu pot sa nu remarc „lupta anticoruptie” din tara asta…. Asa din curiozitate, unde sunt cei care au devalizat banci si intreprinderi?

grig (63 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 18:54

Nu se va intampla nimic…Dinamo a fost in flagrant la ceahlaul si nu li s-a intamplat nimic, pe urma au luat banii lui Jiji pt meciul cu CFR la fel…CFR-Rapid alt blat. Dinamo si Steaua trebuia desfiintate imediat dupa revolutie ca echipe departamentale, mancau banii publici!Si apoi reinfiintate pe baze complet private de la 0. Dar cine sa o faca???Cati politicieni au fost inchisi?
In rest, vorba lui NC sa auzim numai de bine si sa ne bucuram de campionatul englez, spaniol .

calin (41 comentarii)  •  20 decembrie 2008, 20:20

totul e super numai ca in tara ca si in toata lumea se aplica un principiu caracteristic societatilor democratice si anume prezumtia nevinovatiei nu stiu poate nu ai auzit de acest lucru dar atita timp judecata nu a dat un verdict final inculpatul se considera nevinovat acum becali ar putea liber sa dea ziarul in judecat pentru calomnie

mobila (2 comentarii)  •  24 decembrie 2008, 18:31

1 …
Tinem cu echipa noastra
Si la bine si la greu
O iubire alb-albastra
La Craiova e mereu
O iubire alb-albastra
La Craiova e mereu
2…
Steaua e numai una
Ne mandrim k ea in toata lumea
Steaua e fermecata
Echipa noastra kalificata

De invidiat incepand cu portaru
Bastina si Ogararu
I’am avut pe Dica pe Banel si Radoi
Si pe Dumnezeu c noi

Steaua nu putea sa ne dezamageasca
E mandria Romaneasca
Si sarbatorim sa ne kante lautarii
Sa petrecem cu Gigi Becali

SE VEDE CLAR DIFERENTA 🙂

Comentează