Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Tineret, mîndria Stelei

Se poate învăţa şi din victorii, nu doar din eşecuri

Steaua a bătut Unirea cu noroc şi cu bătrînii, şi-a dat seama că nu asta e calea şi vrea să meargă mai departe cu tinerii. De fapt patronul îşi doreşte […]

marți, 2 decembrie 2008, 5:53

Se poate învăţa şi din victorii, nu doar din eşecuri

Steaua a bătut Unirea cu noroc şi cu bătrînii, şi-a dat seama că nu asta e calea şi vrea să meargă mai departe cu tinerii. De fapt patronul îşi doreşte asta, iar cînd şeful spune una, clubul nu poate face alta. Aşadar, puştime. Bicfalvi, Ochiroşii. Tudose, Micul Balaci-Ionescu, Prunescu şi care-or mai fi pe la Buzău sau în altă parte. Aşadar, afară cu salariile mari şi nejustificate! Cum şi pentru ce să-i dai  lui Abel Moreno 220.000 pe an, adică aproape 20.000 de euro pe lună? ORICÎT DE BOGAT AI FI, DACĂ MERGI PE LINIA ASTA TE RUINEZI RAPID! Sau 300 de mii pe an lui Arturo, care într-un tur a dat un gol mare şi lat! Atacant de careu, înaintaş central, vîrf de atac, delantero, ziceţi-i cum vreţi!

Asta, cu tinerii, poate fi luată ca rezultantă a crizei economice, dar poate suna şi ca proiect. Sigur că e mai simplu să-i dai drumul lui Mirel şi să joci cu Tudose. (Dacă se prindea naşul că finul şi-a cam făcut treaba la Steaua şi-i dădea drumul acum 2-3 ani era şi mai bine!) Sau în loc de Semedo să-l bagi pe Ochiroşii, iar în loc de Lovin, pe Bicfalvi. Dar nu trebuie să-ţi propui nimic imediat. Adolescenţii nu trebuie asfixiaţi cu termene ultimative! NICI O GRĂDINIŢĂ DIN LUME NU LE IMPUNE PREŞCOLARILOR SĂ DEVINĂ OLIMPICI LA MATEMATICĂ!

Şi economic, varianta aceasta Under 21 pare soluţia cea mai rentabilă. Dacă Ochiroşii face două sezoane bune, îl vinzi la 21-22 de ani şi iei alţi bani decît dacă-i mai ţii doi ani pe Mirel şi pe Goian şi-i laşi să plece la 30! Şi te desparţi de cel mult doi jucători pe an, aducînd alţii în locul lor. Pentru asta însă, scouterii Stelei nu vor mai trebui să bată Pampasul sau podişul Matto Grosso, ci să cutreiere coclaurile patriei. Dar şefii, înainte de a o apuca pe şoseaua de Cuca Măcăii sau înainte de a se sui în personalul de Videle, trebuie obligatoriu să facă o vizită la Academia Ajax. E adevărat, şi-a făcut de curînd şi Steaua academie, dar nu strică să înveţi de la alţii care procedează astfel de 30-40 de ani. Iar tinerii, în ciuda spiritului naţionalist reînviat al patronului, nu e obligatoriu să fie români. MAI EXISTĂ, DE EXEMPLU, CÎTE O CUPĂ A AFRICII UNDER 17 SAU UNDER 19 DE UNDE SE POT RECOLTA JUCĂTORI BUNI LA PREŢURI REZONABILE.

Varianta juvenilă, chiar dacă la un moment dat va aduce şi eşecuri, îl va împăca sigur pe patron cu galeria. N-ai cum să fii împotriva unui om care mizează pe tinereţe, care, plictisit să fie ciuca bătăoilor în Liga Campionilor, apelează la ceva nou şi atractiv. Nu e obligatoriu ca Steaua să fie an de an în grupele Ligii ca să facă acolo un punctuleţ, însă e obligatoriu ca în cîţiva ani să avem şi noi, la o scară rezonabilă, Ajaxul nostru sau Arsenalul nostru. Altfel facem bătături la degete butonînd Internetul după toţi rataţii.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

ortega (2 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 19:09

primu

un stelist feroce (3 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 19:35

trebuie in primul rand rabdare din partea suporterilor si a patronului. apoi fortati urmatorii jucatori care vor implinii in 2009 urmatoarea varsta:
-lungu ,21 ani
-tatarusanu,23 ani
-filip,18 ani
-mustata,19 ani
-prunescu,20 ani
-iacob,20 ani
-bicfalvi,21 ani
-tudose,22 ani
-ochirosii,20 ani
-ionescu,21 ani
-stancu,22 ani
-rusu,19 ani
-litu,22 ani

Vlad (10 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 19:52

M-am saturat definitiv sa aud numele de Bicfalvi… daca trage penaltiurile ca Beckham nu inseamna ca este la fel de bun…. de 2 ani de cand a aparut baiatul asta nu l-am vazut o data sa dea corect o pasa la mai mult de 10 metri… poate are sutul, dar nu era mai important sa stie sa paseze? Iar la deposedari nu se poate compara cu un lovin sau ovidiu petre!

TheGodfather (1 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 19:57

@un stelist feroce…l-ai uitat pe pedriel, eu zic ca si el e o solutie de viitor chiar daca nu e roman.

heh (1 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 20:00

adevaru e ca la lectia data de arsenal cu echipa pe care a facut-o cu bani putini, ar fi trebuit mai de mult sa se aprinda niste beculete pe undeva…

nu conteaza (17 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 20:04

, Afirmatie fortata. Daca si niste tineri care, teoretic, pot fi chemati sub arme de statul roman, la nevoie, pot fi comparati cu niste pusti de gradinita, e grav. Priviti fenomenul Arsenal, priviti fenomenul gimnastica, si altele. Valoarea e totul.

@ortega (5 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 20:06

Ortega, asa-i ca acum esti implinit ? Pertinent comentariu, atat de obiectiv! Extraordinar, domnule, m-ai dat pe spate !

On-topic : Sa vedem ce-o sa iasa din ideea asta si daca nu cumva a fost doar un moft al marelui „patron antrenor cioban” Gigi.

flocea (20 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 20:20

AMIIIIIN!!!!!!!!!!!!11

valy_coolio (3 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 21:10

daca toti ajung sa conduca steaua si ma refer aici in mod special la argaseala si plecatul adrian ilie… ratati in meseria asta… tinerii pot aduce performanta la steaua si in primu rand as miza ca ar aduce bani.. un pusti crescut la echipa mare de la 18 ani chit ca nu stie sa dea o pasa ar putea ajunge pana la urma cel putin un lovin sau semedo… imaginativa aia care stiu sa dea si pase… :))) iar depasii pe chivu si mutu garantez….

alin din bistrita (1 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 21:26

in sfarsit vad si eu un comentariu adevarat…mi se pare ceva normal ceea ce zici domnule redactor …ajunge sa il vad pe lovin cum da cu stangu in dreptu si se chinuie sa dea o pasa mai lunga de 15-20 de metri…a vazut intr-adevar si becali ca ionescu are stofa de fotbalist…adica parca din cate am vazut aseara speri ceva de la el,ca de la lovin sau ovidiu petre pe faza de atac nu ai ce spera…cu mentiunea ca ovidiu petre ar avea loc la steaua ca si mijlocas la inchidere-dar ajunge unul singur…si bineinteles este nevoie de niste scouteri profesionisti la steaua…si nu numai…in fotbalul romanesc cred ca lipseste cu desavarsire aceasta notiune…si in tara asta credeti-ma ca sunt o multime de tineri talentati…o multime…dar care din cauza orgoliului si a mai nu stiu ce prostie a oamenilor care lucreaza cu fotbalistii de la cel mai mic nivel nu ii observa sau nu vreau sa ii observe…asa ca ochii sus domnilor antrenori si mai lasatii pe aia ai caror parinti au bani…aia mai saraci pot fi mai talentati…

dans (138 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 21:37

corect!!!!!!!!!!!!!!cu precizarea ca acest lucru este vabil pt toate….etc

Christian (3 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 22:03

Bun articol. Excelent chiar !

zagna (18 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 22:17

decat sa joace cu muraturile lui piti, dorinel ar trebui sa faca un joc scoala cu echipa propusa de „un stelist feroce” (plus ninu, simion,pedriel), atunci se vede valoarea lui banel, ata, sarma doamne, ce li se potrivesc re-numele)!

Alecu_Jilavu (7 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 22:19

Da, dar are jiji rabdare? Arsenal a sacrificat 5 sezoane cu tineret-sperante ca sa ajunga ce este acum. Are rabdare ciobanul cu asta? Eu zic ca n-o sa aiba.
Felicitari pentru articol, intr-adevar la obiect.

durden (126 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 23:07

cred ca pt prima oara sunt de acord cu ce scrie dl.buzarin.eu asta as face la orice echipa din romania!!!ne vaitam ca nu vine nimic din urma(dupa mutu chivu si altii).pai daca noi preferam sa jucam cu arthuro si semedo in loc de tinerii de pe la buzau sau de nu stiu unde….THINK ABOUT IT!

Odd_cristian (3 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 23:41

Nu-mi vine sa cred! Sigur a scris Buzarin acest articol?! E prea bun…

gata banii (9 comentarii)  •  2 decembrie 2008, 23:43

I s-au terminat banii oierului si baga motivul cu tinerii! hahahahaha… Gata, s-a dus steaua 2-3 sezoane cel putin!…

neamtzu (3 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 0:03

Pai, in 1ul rand, ca sa te linistesc, ajax nu a mai fost in CL de 4-5 ani, daca nu ma insel, in timp ce Steaua a participat in ultimii trei ani….Ajax nu a cistigat campionatul de tot atitia ani….si atunci care e modelul de urmat???? Ajax???? te inseli enorm……
Iar apoi, uita-te despre ce tineri e vorba la Steaua si ai sa vezi ca nu au nici o sansa sa joace in 1a echipa……cel putin nu la nivelul dorit de noi suporterii….Nu il vad pe Ochirosii facind fata unui meci de CL, pt ca nu are fizic…….Ceilalti aproape fara exceptie nu au impresionat la celelalte echipe unde au jucat……Ce as face eu in schimb, i-as tine pe toti acesti tineri la Steaua 2, cu care as promova in Liga a 2a, si as juca in acelasi sistem ca la 1a echipa, nu as imprumuta nici unul din acesti jucatori……As forta alti tineri de 18-19 ani in aceasta echipa, pt a-i putea apoi introduce in loturile de cupe europene, si a le da o sansa in caz de nevoie, ar putea intra in meciuri mai usoare, sau ca la Arsenal, in meciurile de Cupa…….
Asa se intimpla si la Arsenal, si la Barcelona…..
Aici ma refer la tineri de perspectiva, si nu la exceptii, gen jucatori geniali, cum vedem la Arsenal sau messi la Barca sau altii…acestia sunt exceptii……
Dar daca vrei tu sa ai motive sa critici Steaua pe unde ai tu motive, atunci ar tre sa joace cu Tudose in locul lui Goian , cu Bicfalvi in locul lui Radoi si cu Litu in locul lui Kapetanos…si o sa vezi ras…pentru tine…si plans pentru noi suporterii…….
Unde ai si tu dreptate, este ca jucatorii exponentiali trebuie lasati sa plece dupa un ciclu de 4 ani la 1a echipa, maxim doi pe sezon, si cu jucator dublat pe postul respectiv cu cel putin jumatate de sezon inainte, sau un tinar din pepiniera…..

borne (6 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 0:15

teoretic pare o idee foarte buna.. aceea de a investi in jucatori tineri.. numai ca ar trebui sa fie extinsa zona de scouting.. nu numai la teritotiul romaniei.. ci si in spatiul ex-sovietic, pe la bulgari, pe la sarbi, pe la croati.. care trec printr-o perioada economica un pic mai grea decat noi.. si ar trebui sa fie speculat acest lucru..

in rest.. nu m-as supara sa il vad si pe ochirosii in ekipa.. macar cate o repriza la inceput.. sau pe bicfalvi, care cat a jucat la steaua a aratat ca are potential.. si ar fi trebuit folosit in continuare.. si pe tudose.. si pe alti tineri..

addi (4 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 8:37

chiar un articol bun,la obiectsi fara rautatile constante.asa este ok.

simy (1 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 10:01

Am si eu o intrebare :
– La o cursa de cai ,la start sunt 4 gloabe si 2 manji.
Ca sa castigi (sau sa ai sanse mai mari) pe cine pariezi ??????????????

raspuns corect:
PE CEI DOI MANJI .

uica Paiu (5 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 10:44

1. Toata treaba cu jucatorii tineri se datoreaza in mare parte crizei financiare ;
2. Nu va avea nici o sansa Becali sa cumpere jucatori tineri si talentati inaintea marilor puteri din fotbal;
3. Ajaxul a cam dat chix cu tinerii lor – n-au mai jucat in liga de hăhăhăhăhăhăăăăă;
4. Promovarea tinerelor sperante autohtone este un lucru benefic pentru echipa nationala;
5. Nu stiu daca Becali isi va permite sa stea cateva sezoane in afara ligii campionilor;
Per total articolul este bun ;

Adrian Enache (5 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 11:02

Avem şi în campionatul intern echipe care apelează de voie, de nevoie la jucători crescuţi în ograda proprie sau pe aproape: Craiova, Argeşul, Bistriţa, chiar şi Timişoara sunt exemple în acest sens. Jucători talentaţie există în ţară, trebuie descoperiţi şi crescuţi cum trebuie.

xyz (42 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 11:16

Cum zicea si cineva mai jos: e un plan frumos, insa berbecul nostru nu are destula RABDARE si mai ales CONSTANTA IN GANDIRE pentru a pune in aplicare asemenea plan. Mai vorbim la vara…

stelistul (8 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 11:59

caps lock ?!?…bine ca avem analisti sportivi ca buzarin , probabil ca visul lui din tinerete a fost antrenor , manager , sau chiar patron …acum poate sa fie toate la un loc … dar parca sunt totusi 22 mil. de romani in aceeasi situatie

rosso-nerro (2 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 13:50

in sfarsit un articol la obiect despre Steaua..***..se pote domnule BUZARIN si asa GG

dan (69 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 14:05

In sfarsit, un articol OK. Cred ca ai cumparat o tastatura nous, domnule Buzarin. Pare sa fie mai buna decat cea rupta.
Tine-o tot asa !

ratzoi (3 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 14:18

da numa’ de-ar face si el asa odata…sa vdm si noi o echipa..si sa faca stadionul ca lumeaaa….ca e belea cu igiena, securitatea, serviciile…

turistul (3 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 16:10

Hai ca ai inceput sa scrii si tu mai „cu cap” .**** si poate, poate iti lasa pe umeri trustul.
ce sa spun ? imi place cum ai scris dar lasa figurile astea de „ce destept sunt…” lasa ca te vedem noi.Fii un pic mai golanas .

turistul (3 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 16:17

1.Radoi va fi greu de vandut
2.Abel Moreno si celalalte maini moarte se vor tine cu dintii sa nu plece.
3.Becali are o bariera in gandire,cand se pune bariera trece trenul si…pac-pac.
Rezumat=sa plece ciobanasul cu toate oitele lui(argaseala,virgil,zmarandescu)

iustin (12 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 17:53

in ultimii 3 ani gigi a zis ca face echipa de:luptatori si l-a dat afara pe elton, de mingicari si l-a dat afara pe thereo, de vitezisti si il aduce pe semedo si acum de tineri.siiiigur

lupu (2 comentarii)  •  3 decembrie 2008, 21:13

corect . plus un antrenor capabil , grigoras de exemplu

adi (3 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 1:01

mai ales d-le buzarin ca acest lucru ar permite rapiduletului (al carui sustinator sunteti) sa reuseasca in sfarsit sa-i surclaseze macar si pentru un an

ANDRONACHI FANE (7 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 1:34

maaaaaaaaaare lucru,un articol scris fara rautati si venin… asa ar trebui sa fie un jurnalist ECHIDISTANT!!! de data asta un sincer BRAVO si sa ai sarbatori fericite!

apox (1 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 5:48

trebuie sa li se dea credit tinerilor la Steaua , dar nu asa brusc cum sugereaza toti care vor sa vada Steaua iesita din JOC . 1,2,3 pustani TALENTATI acolo, introdusi constant pentru a-si dezolta relatile de joc cu restul echipei si a capata experienta . toata problema se pune in a avea mai multa rabdare cu randamentul lor decat cu un jucator care joaca la Steaua de cand lumea . ‘peluzarii’ spre exemplu nu au inteligenta de a face diferenta intre cicumstante si vor face ce fac ei mai bine cand nu rup scaune, huidui si injura jucatorul respectiv . oricum avem nevoie de un antrenor cu personalitate care sa treaca peste si sa-i dea credit jucatorului , iar dorinel a demonstrat prin cateva declaratii facut de la venirea sa ca are acest tupeu si nu va fi capra fanilor , ca alti antrenori.

iuga bogdan (1 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 11:07

sa vedem cat il tine si meteahna asta…ca au fost multe tentative la becali de a reinnoi lotul, stafful sau mai stiu io ce

andreea (1 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 16:20

sunteti varza toti daca credeti ca gigi nu mai are bani cash.cu jucatorii din pepiniera proprie nu o sa se faca mare lucru,si tineti minte 20 de ani de acum incolo nici o echipa nu o sa aiba potential sa se poata bate in Europa.Cel mai bine ar fi sa il aduca inapoi pe THEREAU SI sa scape naibii de Petre Marin.***

Vasilescu Vlad (1 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 18:55

Balada lu’ Jiji

Pe un stadion,
Cam cu ghinion,
Iatã vine iute,
Pfui, ferea cã pute,
Un cioban ghertoi,
Cu-o turmã de oi!

Una-i mai pestritã,
Oaia Nicolitã,
Una care zburdã
E o oaie Surdã,
Iar una pelticã
Se numeste Dicã.

Si pe la peluzã
Stând buzã la buzã,
Mãri, se vorbirã,
Ei se sfãtuirã
Printre ***
Ca sã mi-l lucreze
Pe cel antrenor
Cã-i prea bârfitor
Si are la soare,
Un hotel prea mare,
Si masini prea tari,
Si cam multi dolari!…
Si acel cioban,
Evident, tãran,
Fãrã pic de fricã
L-a demis pe Gicã,
Si de-o lunã-ncoace
Gura nu-i mai tace,
Cicã el cioban,
I-a luat Mertan
Si noaptea la trei
Îi ducea femei
-Bre patron de paie,
Care nu faci baie,
De o lunã-ncoace
Gura nu-ti mai tace!
Ori turma nu-ti place,
Ori esti bolnãvior,
Pãstor impostor?
-Auzi, hahalerã
Cu fatã mizerã,
Mare derbedeu,
Tu stii cine-s eu?
Eu sunt, stiu crestinii,
Sabia luminii,
Sunt Jiji jupânul
Si a tot stãpânul.
– Stãpâne, stãpâne,
Îti cheamã s-un câne
Cel mai bãrbãtesc
Si cel mai frãtesc,
Si la stadion
Dã-i un milion,
Poate derbedeul
Bate CeFeReul.
***
-Bre Jiji la noi
Nu existã oi,
Cautã-ti în pripã
Oaia la echipã,
Si-o sã-ti vezi mãiastrã,
Oaia ros-albastrã;
Iar în dosul stânii
Mai ascultã-ti cânii,
Zi-le-o vorbã bunã,
Ca la cap sã-ti punã
Fluier ardelean,
Al lui Corpodean;
Fluierul ca mierea,
Al domnului Serea;
Fluier cu venin,
Al lui Constantin!
Vântul când a bate
Prin ele-a rãzbate,
Punctele s-or strânge,
Oile vor plânge
Cu lacrimi de sânge,
Cã tu la prostime
Le vei da iar prime!
Iar de o sã pleci
La Parchet în beci,
Sã le spui curat
Cã te-ai însurat
C-o mândrã crãiasã,
A lumii mireasã;
Cã la nunta ta
A cãzut o stea;
Iar restul de stele
ti-au cântat manele,
Vietasi si ocnasi
Ai avut nuntasi;
Preoti iubitori,
Doi judecãtori,
Pãsãrele mii,
Si stele fãclii!
Iar dacã-i vedea,
Pe la DeNeA
Unul cu burticã,
Pe nume Miticã,
Din ochi lãcrimând,
Pe hol alergând,
Pe toti întrebând
Si la toti zicând:
“Cine-au cunoscut,
Cine mi-au vãzut
Smecher marinel,
Tras printr-un inel?
Fetisoara lui,
A coniacului;
Perisorul lui,
Ca al oului;
Ochisorii lui,
Ca ai x-ului?”
Tu, ciobanul meu,
Sã îi spui mereu
Cã acel bãiat
V-a cam înfundat,
Iar la spectatori,
Ãia “infractori”,
Sã le spui curat:
“-Gata, v-am lãsat!”

REDDOGCOCO (11 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 20:12

Daca ne aducem bine aminte,si Steaua si Dinamo au mai fost in situatia asta cu ani in urma,apoi,au mers pe mina tinerilor,si au revenit.Nimeni nu zice sa nu aducem straini.Bun.Aduci unu sau doi la echipa,dar sa fie ceva gen Mutu la Fiorentina,de exemplu….Pe de alta parte,Alin(sa ma scuzi ca-ti spun asa,am 44 de ani deja)nu cred ca ar fi bine sa te mai antrenezi intr-o discutie cu acel Turcu,pntru ca orice am face cu acel individ de speta joasa,nu o putem scoate la capat.IGNORA-L,si vei vedea ca e mai bine.Oricum,nu ai ce discuta cu acel individ,asa ca nu te mai cobori la nivelul lui.Poate cindva,v-a iesi la iveala cum a ajuns acest analfabet unde a ajuns.Aminteste-ti ca tot un analfabet a condus o tara,si a cazut.Fiecare la rindul lui.Eu unul,cind vorbeste acea persoana,SINCER,nu inteleg mai nimic,si ma face uneori sa ma gindesc ca am uitat limba materna,aici in USA.

asdfX (138 comentarii)  •  4 decembrie 2008, 22:52

buzarinininho, d c nu punctezi ca marea majoritate a rominilor (jcatori de fotbal) sint ,,praf,,? indiferent c limita de virsta au. becali tot baga modelul arsenal sau alte echipe, la arsenal selectia se face din toata lumea, p cind la noi numai cu ,,jmecherii,, si alte lucruri prin care pacalim fenomenul. si inca un lucru nu ,,strainezii,, au adus fotbalul rominesc aproape de colaps, ci rominashii, de vreo 5-6 ani, bine, cu citeva exceptii…

Comentează