Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Dorinel în realitatea virtuală

Antrenorul Stelei s-a născut mulţumit. De joc, de lot, de tot!

Dorinel Munteanu care a spus că meciul cu Timişoara s-a jucat la o singură poartă e una şi aceeaşi persoană cu Doriinel Munteanu care declară că nu aduce nici […]

marți, 18 noiembrie 2008, 5:40

Antrenorul Stelei s-a născut mulţumit. De joc, de lot, de tot!

Dorinel Munteanu care a spus că meciul cu Timişoara s-a jucat la o singură poartă e una şi aceeaşi persoană cu Doriinel Munteanu care declară că nu aduce nici un jucător în pauza de iarnă, fiind mulţumit de lot. Cînd jocul contra bănăţenilor te dă pe spate, atunci te dă şi valoarea sublimă a Pedrieilor, Tiagilor şi Arturilor care compun mediul înconjurător.

CA SĂ POŢI REZOLVA O SITUAŢIE, TREBUIE MAI ÎNTÎI S-O EVALUEZI! . SĂ ÎNŢELEGI CE SE ÎNTÎMPLĂ!. Să trăieşti într-o realitate comună cu a celor din jur, cu a neutrilor pe cărora neimplicarea le dă voie să vadă lucrurile obiectiv.

A spune că lotul Stelei e OK, înseamnă a deţine propria şi singulara ta realitate. E OK un lot care nu poate aduce nici o victorie de 11 etape, fie că joacă împotriva Lyonului, fie a Sportului? Nu e! Sigur că Dorinel s-a lepădat, cum a ajuns în Ghencea, de „dezastruoasa moştenire”. Meciurile sale fără victorie nu sînt 11, ci doar 4. Dar nici această linie de 3 remize interne şi o înfrîngere fără drept de apel în Franţa nu constituie un motiv de mîndrie. Steaua nu cîştigă pentru că nu prea mai are cu cine să cîştige. Oricît ar trage de ei, şi trag destul, Mirel, Goian, Bănel, Ghionea, Petre Marin sau alţi veterani ai campaniilor europene, sînt obosiţi. NU SÎNT NEAPĂRAT BĂTRÎNI, ci sînt vechi. Cu toată uzura care se poate aduna în 3 Ligi şi încă două „primăveri” în UEFA. Iar din străinătate nu s-a făcut nici un transfer, dar nici unul!, cu care să poţi trage nădejdea de a te opune cu succes lui Lyon sau lui Bayern. LA STEAUA S_AU ADUS FOTBALIŞTI CU CARE SĂ POŢI BATE FARUL SAU GAZUL (n-am zis nimic de Buzău şi Otopeni, pentru că Steaua le-a mîngîiat palmaresul acestor două codaşe cu cîte un egal istoric), poţi să tragi de cîte un egal amărît în derbyurile interne, DAR N_AI NICI O ŞANSĂ ÎN EUROPA. Pentru a putea respira în faţa lui Lyon sau a lui Bayern îţi trebuie jucători. Dar fotbalişti adevăraţi, nu fişiere downloadate de pe net şi îmbrăcate în echipament de prezentare!

Dar poate că Dorinel şi-a făcut socotelile lui. În decembrie Steaua se prea poate să spună PA Europei şi să-şi vadă de campionat. Aţi văzut anul trecut, după ce-a ieşit din Ligă, ce sprint intern a avut, pe urmele CFR-ului? IAR PENTRU A RUPE CU BĂTAIA AMĂRĂŞTENII DE LA COADA CLASAMENTULUI, SEMEZII ŞI TOJII DIN DOTARE SÎNT EXTRAORDINARI!. Tragi tare, prinzi loc de Ligă, poate mai ai noroc o dată cu vreo Galată sau cu vreun Borisov şi gata, eşti pentru a patra oară la rînd ;la masa bogaţilor. Unde iar dau toţi în tine ca-n covoare, dar ce mai contează? A! JUCĂTORI! Asta e important. Bugetul e menajat şi nici nu se mai supără finul că vine vreo vedetă să ia salariu mai mare ca el. Cum să-l aduci pe Kezman, să ia leafă de zece ori mai mare ca antrenorul?
 

Comentarii (42)Adaugă comentariu

ddd (42 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:01

Uite, asta da articol!

Oaia Posedata (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:02

Bine scris si la obiect! Ti se potrivesc mai bine domnu’ Buzarin acest gen de articole… punct ochit punct lovit decat cele „clasice” ale tale 😉 Multa bafta

Pernan (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:05

Frumos dle Buzarin!
Eu cred ca, totusi, Dorinel a evaluat lotul, stie ce are in curte. Prin vorbele lui cred ca vrea sa lucreze mai mult la psihicul jucatorilor, sa-i impulsioneze, sa-si capete increderea. Totusi, sunt jucatori de nationale!
Sa vina iarna! Nu mai e mult..

BELEAdeOM (9 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:07

auzi… ai noroc cu o galata… de parca galata e ultima echipa din europa :)))))))))))))) hai stiu ca ti-e greu sa lasi postarile

bbi (10 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:08

domne tu ai vazut cand a zis ca nu vrea bonusul lui Becali pentru a lua titlul fara a aduce jucatori?
ca eu unul sigur nu am vazut cand a zis ca nu va face transferuri la iarna. sunt curios daca exista o astfel de inregistrare sau un astfel de interviu daca cu surse de ceva mai multa incredere decat alde cancan.

grasu 76 (23 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:14

Iara ai scris cu ura anti-stelista. Dorinel Munteanu nu a zis niciodata ca nu mai aduce pe nimeni, ci a tinut sa raspunda la o intrebare de la Sport.ro, spunand ca „poate nu mai aducem pe nimeni”. Ar fi trebuit sa intuiesti ca „Neamtul” a cautat, prin acest raspuns , sa dea incredere unei echipe si asa cazuta psihic ( unele momente de final a aratat ca fizic echipa nu sta asa rau). Ca mare specialist (desi pe acest blog zicea cineva azi vara ca te-ai facut de ras la fotbal) ar fi trebuit sa cauti sensul acestei afirmatii. Dorinel aseara nu a vrut sa dea nimic din casa, ba mai mult a driblat cu eleganta intrebarile insistente venite de la telespectatori. M-as fi asteptat sa il incurajati pt optimismul cu care s-a bagat la o echipa biciuita zdravan de atoatestiutorul ei patron, nu sa il faceti praf de pe acum. ca martir oricum il veti face dupa ce il va da afara Stim-Noi-Cine. Oricum si Lacatus era facut praf in GSP cand era antrenor la Steaua, iar acum tot voi il prezentati ca pe o mare victima. ****

Duda (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:16

Cand a spus ca meciul cu Timisoara s-a jucat la o singura poarta a bagat mana alaturi, probabil ca el s-a uitat doar la o poarta.
In rest ramane de vazut cati pureci o sa faca pe la Steaua.

Scarembeu (2 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:18

mama dar ce sprint au mai tras pe la periferiile Clujului cu valizele!!!!!!!!!!

Vigilentiu (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:21

Senior Buzarin,
Intru totul de acord cu cele scrise mai sus. Banuiesc ca acest editorial (?) vine ca urmare a iesirii pe TV de ieri a lui dorinel. Am tot respectul pentru munteanu fotbalistul, dar cine a fost aseara la sportpunctro, e o jignire adusa acestuia. Cu toata responsabilitatea spun asta. In rest, sa cistiga portofelu’ lu finu’ sa maninca si gura lui ceva, poate sa mai baga si benzina. Nu avem nevoie de valori mai bine platite, ca dam vestiarul peste cap. Totusi, hai Steaua. Poate se va gasi cineva pe masura clubului, dornic sa cumpere si sa investeasca cu cap.

Zaro (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:23

Lasa-ti-l ba frate sa antreneze mult timp și apoi comentati. El se baga la tine cind tu rupi tastatura in doua (sic)? Tu nu esti multumit de ceea ce comentezi? Comentati si voi chestii mai interesante cum incearca al de Vochin!

ilied (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:28

eu am o intrebare pentru voi ziaristii – ce tot va luati de Dorinel, toata lumea ii analizeaza nu numai jocul dar si declaratiile, a zis asa si nu asa, trebuia sa spuna asta, ce aveti cu el. Altceva mai bun nu aveti de scris – doar ce a zis sau ce n-a zis? cred ca exagerati

sistem (13 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:29

pe acest sistem se explica si de ce scrii tu asa prost tot timpul. nu esti neaparat batran, esti vechi si oricat ai trage de tine tot degeaba.

P.S. Am incercat sa-l tratez pe cel care a scris pe acest blog cu acelasi nivel de respect cu care a trat el niste jucatori (persoane cu familii acasa). Daca imi interziceti comentariul va rog sa-i interziceti si voi articolul. It’s only fair!!!
P.P.S. Vreau doar sa trag un semnal de alarma. Pretindeti respect dar saditi „marlanie”.

nu conteaza (4 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:43

Analiza superficiala. Si Arsenal pierde meciuri cu echipe modeste din campionat. Unii lauda Urziceniull si Timisoara ca se afla pe podium, dar nu spun ca de fapt nu joaca nimic ci se ocupa doar de antijoc si joc de contraatac, cand primesc gol si sunt nevoiti sa construiasca le merge greu. Asa ca las-o balta cu Steaua, comparativ cu Dinamo Timisoara, Urziceni, Steaua joaca bine. Daca nu ma crezi ma poti verifica in statisticile lui Vochin, singurul care analizeaza la rece meciurile si nu se implica emotional lasand la o parte antipatiile si simpatiile pentru unii sau altii.

rasketyr (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:43

buzarinee…tu chiar crezi ca nu stie ce bube are el la echipa?poate vrea sa cumpere,dar probabil vom afla in iarna,nu acum,astfel jucatorilor li se mai da putina incredere,iar sincer cred ca e o schimbare pozitiva in jocul stelei fata de era lacatus,dar are nevoie de mai mult timp.sunt convins ca daca batea pe dinamo cand a fost clar peste ei steaua nu ar mai fi avut probleme nici cu rapidul nici cu timisoara si pana la urma sunt egaluri cu echipe bune chiar foarte bune,gandeste-te ca diferenta in clasament nu vine de la ultimele 3 egaluri ci de la punctele pierdute acasa cu otopeniul si buzaul…***

Vlad (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 18:59

Ma bucur ca nu sunt singurul caruia i s-a parut total aberanta afirmatia „poate mai ai noroc o dată cu vreo GALATĂ sau cu vreun Borisov”.

toby (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 19:05

steaua are cel mai bun lot impreuna cu cfr din campionatul nostru insa la cfr dupa ce a fost demis ando s-a vazut o schimbare in bine si un joc bun , la steaua 1-1 cu buzau si 1-1 cu otopeni ACASA pai ****dak era si advocaat sau mancini cred ca isi dadeau demisia insa nu lacatus, care in felul barbar stapanit la perfectie de gigi l-a fortat sa plece insa dezamagireee…. lacatus mai are si tupeu apoi dupa ce isi anuntase demisia sa zica ca putea redresa situatia Niciodata lacatus , de ce? pentru ca esti slab nene , uite-te la dan care cu un grup de baieti, unii aruncati de cluburile „mari” de la noi , unii luati de cineva care chiar stie fotbal , prin organizare , munca ,tactica de serie A e pe primul loc , nu e intamplator e o munca bine facuta de toti cei implicati la unirea urziceni patron , presedinte , antrenori, preparatori, jucatori , o munca normala in care fiecare isi stie locul si nu se baga in locul celuilalt pentru ca atunci apar problemele. La steaua „a te baga peste ” e perpetua de pe vremea cand antrena zenga , poate mai putin vadit atunci insa in timp a avut efectul bulgarelui de zapada care se rostogoleste si devine din ce in ce mai mare si mai „priceput” ………..poate ma insel da eu asa zic . As propune ceva : acum e prea tarziu , insa la anul cand dinamo, steaua , rapid si cine mai vrea in europa, o vor comite sa auduceti un conducator in studio si sa ii prezentati un clip de 10 min cred ca ar fi suficient cu reactiile lui de-a lungul desfasurararii campionatului, jigniri la adresa arbitrilor, jigniri la adresa altor conducatori, jigniri ale propriilor jucatori, jignire proprie 🙂 poate …… si la sfarsit sa il intrebati : Domnu Presedinte de ce v-ati agitat atat,…….. pentru ce??

ciocumic (5 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 19:17

chiar in halul asta ne terfelim valorile. A fost scos dvd cu hagi cu 30 lei. Nu s-a vandut. L-am reambalat si il vindem la mezat cu 10 lei. Tara am vandut-o , urmeaza valorile si simbolurile. Apoi limba si in final steagul, tara si teritoriile.
Have a coin sir? Me hungry, love you long time!

dropkick (9 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 19:28

da, asta da, articol! bazat pe o interpretare proprie autorului a vorbelor lui Munteanu, DAR CE MAI CONTEAZA?! Da, un articol demn de presa romaneasca si de domnul Buzarin, poate cel mai bun comentator de fotbal pe care l-am auzit vreodata la TV. Stati linistit, domnu’ Buzarin, ultima afirmatie e o gluma…

corleone (5 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 19:36

Te dai pe gheaţă, tinere! Ai grijă, e subţire!

corleone (5 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 19:41

Pasajele scrise cu majuscule sunt judecăţi de valoare?

buzarinSIsteauaLUI2 (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 19:44

*** Buzarin ar trebui sa se simta foarte penibil criticat de toata suflarea fotbalistica. Daca chiar vrea sa scrie sa explice el lucruri in detaliu nu aspecte generale si sa rastalmaceasca vorbe. Nu poti sa ai demnitatea sa lasi un coment sau sa-mi raspunzi dar te iei in gura cu baietii astia care au studiatmai mult pe terenul de fotbal… daca intelegi ce vreau sa zic… Sa-ti fie rusine Buzarine! Asa cu siguranta nu o sa putem duce familiile la stadion pentru ca… uite… voi cultivati URA!

urekiusa (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 20:06

eu am cumparat azi dvd ul cu hagi 🙂 si astept si partea a 2-a 🙂 e o amintire frumoasa cu ‘regele’, care peste cativa ani nu va fi asa proaspata in memoriea noastra 🙂 pfoa de articol sunt dinamovist deci sunt subiectiv. eu zic ca ar trebui sa apreciem munca jurnalistilor de a fi cat de cat obiectivi 🙂 apropos nu comentez scrierea pt ca nu am studii necesare. eu am ajuns la o concluzia ca in fotbal nu conteaza ce se vorbeste, ci conteaza faptele. sa asteăptam ce se va face in continuare la steaua dinamo s.a. sa avem ce comenta ulterior 🙂

Vlad (10 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 20:19

Unde e norocul cu Galatasaray? La tragerea la sorti mi se parea cea mai tare echipa, prima pe lista de evitat… intre timp s-a demonstrat ca Atletico Madrid era mai tare… dar galat ramane totusi acolo sus in top pe locul 2!!!

Doctorul (10 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 20:44

Nu inteleg de de aduci aminte de Tiago sau Pedriel. Tiago. atat cat a jucat a facut-o bine. Nu inteleg de ce nu e jucat Lovin la mijloc. Dar cu Pedriel ce ai? Cat l-am vazut noi jucand ca sa ne pronuntam? Intai sa joace.

In rest, un articol foarte, foarte bun.

Peace

Ovidelu (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 21:26

Cu tot respectul pentru dvs. domnule Buzarin dar imi pare rau sa va spun ca din acest articol nu reiese decat ura ce io purtati lui Gigi Becali si poate si campaniei proaste de transferuri ale Stelei. Toata lumea stie ca la carma Stelei se afla un om care nu stie cum sa foloseasca toata puterea ce o are Magica Steaua, dar asta nu inseamna ca urmatorul care trebuie luat la suturi este acest om care isi ia in serios munca si vrea performanta, Dorinel Munteanu. Din moment ce a spus ca poate sa ia campionatul cu ceea ce are la dispozitie nu cred ca vorbeste doar din optimism sau din dorinta de ai intarata si mai tare pe suporteri ci poate ca a ajuns sa ii cunoasca si stie ca mai au nevoie de un meci in care sa le iasa tot si apoi vor castiga campionatul la pas. Imi pare rau domnule Buzarin dar eu cred in Steaua, in antrenorul Dorinel Munteanu si mai ales am incredere in toti jucatorii care vor simti amaraciunea fanilor si vor da totul pentru ei si pentru clubul ce ia facut celebri…

Amartolomeu (1 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 23:21

Adevarat graiesti!

psycho (15 comentarii)  •  18 noiembrie 2008, 23:27

acea „galata” sau acel „borisov” domnule buzarin sunt echipe foarte valoroase. mai valoroase decat ce este in campionatul nostru la ora actuala. galata are un buget de 80 de milioane de euro si isi permite sa aduca un jucator cat tot bugetul stelei iar borisov a jucat destul de bine in CL in acest an. poate ar trebui sa iti calculezi afirmatiile mai bine si sa nu mai scrii doar de dragul de a scris. zi de zi vedem aceeasi vrajeala la toti. va legati de steaua si de faptul ca nu a mai castigat de mult. poate ca schimbarea trebuie sa inceapa de la voi si in momentul cand nu vom mai vedea tot felul de articole abjecte vom avea liniste la echipa si acest cercopitec numit patron nu va mai face cu ou si cu otet fotbalistii in fata voastra a jurnalistilor care il criticati atat de mult dar ii acordati o atentie deosebita. daca becali spune ceva pe toate siteurile de sport primul subiect e legat de ce a spus becali si insotit de cuvantul folosit excesiv de otv „senzational”. sunteti toti de aceeasi teapa cu diaconescu si nu ajutati cu nimic fotbalul romanesc. cu absolut nimic

un suporter oltean din Montreal (199 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 0:47

Dorinel e un antrenor de divizia B care nu poate obtine mai mult.Pt.el lotul este bun dar nu si pt.performante in CL.Trebuie dati afara Dorinel si Radoi—si adusi antenor cu experienta de CL si jucatori cu experienta de CL—care sa fie platiti mai bine decit Radoi,pt.ca sunt mai valorosi decit Radoi.Daca Gigi nu vrea sa strice vestiarul sa faca iar transferuri de pina intr-un milion.Atit cit dai atit primesti!!!!!!!! Hai CRAIOVA!!!!!!!

grizonatu (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 6:22

as vrea sa spun ca suporteru oltean din montreal sau canada cum spune el ar trebui sa isi vada de craiova lui si sa nu se mai omoare cu dat sfaturi despre cum si ce trebuie sa faca gigi.
ce a uitat ce zapaceala era la echipa lui de juveti pana mai acum un an? daca da ii aduc eu aminte cum se zbăteau in sau la fundul scuzaţi expresia clasamentului si nu situau cum sa facă sa rămână in liga 1.
sau poate l-au uitat pe gigi a lor care era Staicu si făcea ce vroia la echipa craiovei.
Deci suporter… oltean de canada lasă-o jos ca măcăne…si la mai mare in urmatoarea confruntare!!!!

marius (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 7:01

“poate mai ai noroc o dată cu vreo GALATĂ sau cu vreun Borisov”.
:))
Sa ii zica cineva si lu’ Buzarin* asta ca Borisov joca in LIGA!!Si a facut egal cu zenit si juventus..stiu..echipe mici… Iar Galata asta are jucatori ca H. Kewell, Arda Turan, Milan Baros,Lincoln, F. Meira, S. Nonda si toti turcii aia pe care i-am vazut jucand la Euro.. da..la competitia aia in care ei au ajuns sus si noi..am participat dupa 8 ani…
Da lasa ** Buza’ ca vine meciul stelei cu craiova..****

mitica de la puscarie (5 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 14:46

nu ai fost niciodata si nu vei fi un gazetar,obisnuieste-te cu asta buzarine!***

m-am saturat de steaua (1 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 15:09

Cam multi stelisti ofticati nea Buzarine , nu?
Era unu’ mai devreme care vorbea de respect. Eu ii doresc respectivului – sistem – sa fie respectat in viata asa cum becali si zmarandescu respecta galeria stelei.
Mie unul articolul mi se pare pertinent.
Dorinel pare din alt film , nu e steaua pentru el. Va pleca probabil in iarna.Eu as spera ca inaite de plecare dorinel sa demonstreze si stelistilor ce curva de om e , cu nimic mai breaz ca rednic (dar mai slab),f.marin,v.moldovan si altii.(d.petrescu?)
Ma cam seaca stelistii astia de doi bani care nu accepta critici si regreta vremea lui valentin cand castigau tot pentru ca asa vroiau comunistii.
Banui ca si dinamovistii regreta vremurile acelea , dar vehementa suporterilor lor nu e la fel de mare. Macar la dinamo ,cu tot scandalul , nu mai e vorba de conducatorul unic , dictatorul.
stelistii care scriu aici nu au fost pe stadion , sunt suporteri de internet, nu reprezinta steaua, nu te lua dupa ei.

nebunu’ (5 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 17:07

D-le Buzarin, trebuie sa te felicit, pentru prima data, pentru acest articol in care ai surprins foarte bine realitatea de la Steaua; Este strigator la cer modul in care Dorinel vede lucrurile si ce declara iar emisiunea d-lui Vochin in care a fost invitat Dorinel m-a convins ca nu le are cu meseria de antrenor pt ca el nu vede care sunt nevoile echipei; Pur si simplu am ramas uimit ca nu stia de randamentul anumitor jucatori si de cele mai multe ori era surprins de intrebarile acestuia.
Nu sunt de acord cu ultima parte referitoare la Galata si Bate pt ca in ciuda faptului ca turcii au adus cateva valori, pe bani multi, tot Arthurii, Tojele si Morenii i-au rapus (si nu mi s-a parut ca a fost norocos) iar Bate nu mai are nevoie de nici o prezentare pt ca joaca in liga si au 2 puncte iar Steaua numai 1;
Singura speranta a antrenorului este sa treaca la acel stil 4-3-3 lucru ce se va putea realiza abia din iarna.

cioggy (2 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 19:38

respect. articol 100% adevarat. steaua are nevoie nu de 2-3 jucatori, cum afirma majoritatea, ci de 17. zapata, goian, mirel, marin si (fiul ratacitor) ogararu sunt singurii pe care te poti baza. adica… pe cine? portar si fundasi? daca e sa fim indulgenti ii mai adaugam pe lista pe golanski si banel (cand si cand). in rest… praf de stele.
atunci cand banutu’ de CL se va investi (macar in proportie de 50-75%) in transferuri, poate (deci POATE) atunci vom avea cum sa emitem pretentii.

PANCONE 19 (3 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 21:57

aline esti singurul om din gazeta asta care e impartial care mai da in steaua…numai din cauza ta mai citesc gazeta…RESPECT ALIN BUZARIN.

Adrian (12 comentarii)  •  19 noiembrie 2008, 23:34

Dar oare cu Szekelii si cu Stancii nostri ce se intampla.Parca ei au fost mult mai scumpi decat strainii adusi la Steaua.Si nici unul nu a confirmatA aratat Szekeli ca merita cei 1 500 000 de euro platiti pe el.Sau Stancu.Nu pot avea scuza ca sunt romani.Sunt jucatori de fotbal care nu au confirmat deloc.La fel ca si strainii.
Dar cum am spus si in alte comentarii,pe care le-ati refuzat publicarea, suferiti de rasism domnule Buzarin.

un cititor (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2008, 0:44

Stimate d-nule Buzarin,
acest articol putea la fel de bine sa fie scris (daca ar stii sa scrie) de giovanni becali. Nu vreau sa spun ca dumneata si altii de la acest ziar sunteti pe statul lui de plata, dar prea des apare cu comentariile la voi aici in ultimul timp. Iar ce scrii dumneata in acest articol, prea se aseamana cu acuzatiile aduse de giovanni la adresa lui Dorinel(care din „intamplare” nu a fost niciodata clientul lui).
Pai ce era sa spuna Dorinel cand a fost numit antrenor la Steaua? Sa inceapa sa se vaite ca nu are lot, si ca la iarna vrea sa cumpere vreo 5-6 jucatori? Sa spuna ca Radoi, Plesan, Petre se antreneaza mai mult prin spitale, ca Ghionea, Nicolita, Marin sunt plafonati, ca jumatate din strainii adusi nu au valoare nici de Steaua II ? Ei bine, cred ca atunci l-ai fi acuzat ca este las sau ca isi cauta motive pentru cazul ca nu v-a realiza rezultate cu Steaua. Asa ca eu zic, ca v-ar sta bine voua ziaristilor, sa va mai indepartati de „mentorul” vostru giovanni, si sa incercati sa fiti si voi cat de cat obiectivi.
Pentru ca si aluzia aia fina, cum ca Dorinel nu ar accepta un Kezman la Steaua pentru ca ar castiga de zece ori mai mult el, pare emanata tot din jurul lui giovanni. El ar fi singurul care ar castiga la un astfel de transfer. Adevarul este insa ca Steaua nu are nevoie de fotbalisti de acest gen, plafonati, la sfarsit de cariera, care ar venii aici sa mai ciuguleasca ultimul salariu inainte de pensionare.

vasile (14 comentarii)  •  20 noiembrie 2008, 4:52

** buzarine, tu chiar bati campii. De cand vrea o echipa romaneasca sa se bata cu Bayern si Lyon la performante? Tu nu intelegi ca oamenii aia dau alte salarii, joaca in campionate vizionate, au parte de jurnalisti adevarati in tarile alea… cine sa vina aici ** buzarine? vrei sa vina marile vedete in romania sa te iei tu de ele ca nu-ti place tie ce a zis si ar fi trebuit tot timpul sa zica altceva…

tu nu vezi ca nici o echipa din romania nu are banii sa aduca fotbalisti… nu vezi ca cfr mai mult de o surpriza pe deceniu cu roma nu poate, nu vezi ca dinamo repatriaza mortaciuni in fiecare sezon, nu vezi ca rapid nici nu stie unde se antreneaza si daca se mai antreneaza in viitor, nu vezi ca jiji e patron-antrenor pac pac… tu nu te uiti la tine si la ceilalti prieteni de-ai tai cum ne umpleti capul in fiecare zi cu scandaluri si prostii, nu vezi ca faceti un joc duplicitar cu suporterii doar doar va mai cumpara cineva jena aia de ziar

ca voi scrieti si cautati scandalul in numele poporului *… de-ar da al de sus sa terminam odata si cu champions league si cu nationala sa ajungem iar sa jucam 6 tururi preliminare cu levadia tallinn…

in loc sa scrieti despre sport si despre sportivi voi bagati raca intre suporterii echipelor si va sprijiniti toata munca pe spinarea unor rivalitati penibile. De aia la meciul nationale sunt injurati jucatorii pe motiv de echipa de club. de aia ies scandaluri si batai la fiecare „derby”… cine cocoloseste toate prostiile cu arbitrii? cine il suna pe jiji in fiecare zi sa-l intrebe cum s-a trezit si ce mai debiteaza?

*** halal jurnalistica sportiva!

alt cititor (12 comentarii)  •  20 noiembrie 2008, 8:19

Aste e realitatea, Buzarin a pus degetul pe rana, asta a facut Becali in fiecare an, fraerii spera si se consoleaza facand scenarii.

gabi_stelist (4 comentarii)  •  20 noiembrie 2008, 10:53

Aline, nu esti nici prea prea nici foarte foarte, esti acelasi care ne oboseste mai tot timpul la GSPTV. Ai uitat sa precizezi ca BORDEAUX a pierdut fara drept de apel in fata lui LYON, iar 3 rezultate de egalitate cu ecipele din fruntea clasamentului nu este chiar un bilant rau. Ce ai spune tu daca cu acesti jucatori, STEAUA ar castiga cu Craiova si Bayern? Vezi cazul Kapetanos pe care toti l-ati desfintat si acum o intoarceti cum vreti voi!

calin (41 comentarii)  •  20 noiembrie 2008, 11:16

**
asa cum dorinel munteanu nu iti cere tie socotealaa despre cum iti scrii articolele tot asa nici tu nu ai dreptul sa ii judeci activitatea asta se numeste profesionalism
nu uita ca steaua a facut 3 egaluri cu dinamo rapid kfr in deplasare si cu poli tm acasa unde da a fost echipa care a condus jocul (asta o confirma statistica) iar daca banel batea penaltyul cu buzau nu se mai ajungea la discutia asta
cit despre galata si borisov se spune ca norocul ti-l faci singur iata ca steaua a obtinut dreptul de a juca cu galata si borisov (uita-te la componenta si rezultatele acestor echipe) dupa 2 ani in care a muncit pentru coeficient prin uefa nu s-a milogit la sandu ca sa ia titlul ca kfr si dinamo

mircea (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2008, 15:39

Domnu’ Buzarin, a face comparatie in ceea ce este ok pt o echipa romaneasca si una din topul european( Real; Lyon; Milan; Liverpool), este ca si cum dvs de la gazeta va comparati cu Gazzeta dello sport sau alte publicatii de acelasi gen din Germania sau Anglia. Acesta este nivelul si il vom depasi atunci cand si tara asta o va face….adica NICIODATA

Comentează