Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Mobilier de Ligă

De trei ani încoace, Steaua refuză să facă parte dintre fiinţele vii ale competiţiei

Chiar dacă va ieşi pe ultimul loc al grupei,  CFR-ul are scuza debutului şi mîngîierea celor 4 puncte făcute în start. La Steaua, mîngîiere nu există! […]

joi, 6 noiembrie 2008, 4:22

De trei ani încoace, Steaua refuză să facă parte dintre fiinţele vii ale competiţiei

Chiar dacă va ieşi pe ultimul loc al grupei,  CFR-ul are scuza debutului şi mîngîierea celor 4 puncte făcute în start. La Steaua, mîngîiere nu există! Poate doar în conturi, acolo unde an de an, toamnă de toamnă, se aşază nişte bancnote tocmai bune de prăduit prin tîrgurile de săptămînă ale Americii Latine, pe jucători remaiaţi pe ciupercă, precum ciorapii de damă odinioară.

Te duci în Ligă să stai acolo pe post de cuier în care-şi atîrnă domnii ţoalele! Nu v-aţi săturat de această condiţie de lemn dat cu baiţ? În fiecare an, pe la jumătatea grupei, se pune aceeaşi întrebare; prinde Steaua un loc de UEFA? Da sau nu, în funcţie de împrejurări. În ultima vreme, mai degrabă nu!

E un ţel mărunt, dar nu poate fi mai îndrăzneţ cît timp se uzează de mijloace mărunte. Se merge pe rulajul celor vechi, gen Ghionea, Mirel, Goian, Petre Marin, dar senzaţia e că ei s-au cam plictisit de grupe, de meciuri mereu decisive, pe care mai mereu le pierd. Se caută străini relativ ieftini, însă modeşti, fără nici o doză de relativitate. Astel, perspectiva nu poate fi mai amplă decît meciul viitor, decît nişte logaritmi din matematica grupei, care, migălos exprimaţi, mai amăgesc cu o rază de speranţă.
Proiectul înseamnă doar ziua de azi. Uneori, nici măcar atît. După o dublă manşă în care Lyon te bate de te ascultă cu urechea, se găsesc scuze, se invocă ghinionul, minutele în care s-au luat golurile. Dacă nu se luau atunci, se luau altădată. Campioana Franţei a dat senzaţia că poate fi periculoasă de cîte ori are chef să fie. Se vor invoca banii puţini, infinit mai puţini decît ai francezilor. Doar pe jumătate adevărat. Numai de la UEFA, în cele trei participări în Ligă, Steaua a primit nişte bani pe care, dacă nu-i dădea pe gablonzuri, îşi putea drege cît de cît echipa.

Din imaginea europeană a Stelei lipseşte cu desăvîrşire luxul. Cînd iese în lumea bună, doamna arată cenuşie, şifonată, şi mai ales, tristă la chip. O bilă la tragerea la sorţi, un nume pe tabel, o destinaţie atipică pentru cei mari. Pînă nu-şi va regîndi complet scopul în viaţă, nu va putea fi mai mult decît atît.

Comentarii (81)Adaugă comentariu

Theo (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:29

Domnule Buzarin,

**cum poti sa ii ceri, cu tata superioritate lui Nicolita sa se bata de la egal la egal cu Benzema.

unuaiurea (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:37

corect…oare conteaza pentru cineva?…

jonin (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:42

Foarte bland articolul, o adiere doar,cand stalistii au nevoie de un taifun,sa mai mature din mortaciuni.
Degeaba se spun adevaruri clare si de bun simt de ani buni, daca nimeni de acolo nu gandeste.
Un club serios are mai multe departamente, pentru imagine, marketing,etc ca sa nu mai spunem de scouteri.
Mutati toata conducerea Stelei la Chelsea si in 2 ani va juca cu Leeds!!!

altuaiurea (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:43

articolu e corect, dar comparatia cu cfr e o greseala mare. un astfel de articol nu se scrie la modul comparativ cu o contracandidata, care totusi a fost ajutata sa ajunga unde e chiar de steaua. nu da bine nici la cei care platesc ziarul. si oricum steaua a fost si ea in postura sa inceapa cu o victorie mare in deplasare si sa fie umflata tot de voi la acel moment, si apoi luata la misto, la fel cum o sa pateasca si cfr cit de curind

ovidel (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:43

Domnu Alin , dreptate ai in ceea ce spui.Dar daca ne varsam amarul pe jucatori gresim.Ei au dat fiecare tot ce au putut.Nu pot mai mult fiindca astea le sunt limitele.Jucatori ca Dayro,Arthuro etc… nu sunt vinovati ca Steaua i-a dorit.Deci desi nu sunt de valoarea Ligii, hai sa recunoastem ca si stelistii si cfr-istii s-au straduit sa faca fata.As spune chiar, ca Dorinel v-a reusi la Steaua, dupa cum vad v-a juca cu jucatori care alearga si sunt disciplinati, pe ceilalti ii v-a scoate din circuit.Hai sa mai avem rabdare si anul asta! Oricum de ales nu avem!

Vgl (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:44

Bai, nea Buza..

Toate bune si frumoase in insiruirea de vorbe , dar nu ne spui un lucru, ce echipa din Romania putea bate Lyon-ul in Champions League? In rest vorbe de umplut gazeta si de dat inca o lovitura Stelei…

sunimuni (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:47

Buna si campania asta electorala la ceva. Silenzio stampa pentru Becali. Din fericire si pentru voi oamenii de sport pe care nu-i intereseaza can-canu, balciu, prostia,**a s.a.m.d NU-I ASA DOMNU EDITORIALIST?

Drăguţ (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:52

Mirele Rădoi, băiatule!!! crezi că Dinamo ne-ar putea face cinste în Champions League aşa cum ne faceţi voi, cu un punct pe an şi cu câte 4,5 goluri luate acasă?

o blonda (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:59

Nu ma pricep la fotbal, dar ce-i scris aici am inteles. Chiar nu inteleg de ce pompeaza Becali atatia bani in Steaua cand rezultate, in utima perioada, nu prea am mai vazut. Sa zicem ca asa-i in fotbal… Apropo …. Buzarine … ai talent la scris. Tine-o tot asa, ca-i bine! Parca ai fi oltean! Iti lipseste perfectul simplu.

jiji (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:01

***daca ekipele noastre nu se calificau in liga crezi ca era mai bine?crezi ca e mai bine sa te faci de ras cu nec nijmegen elfsborg sau sa pierzi onorabil in compania unor ekipe de top?cred ca ai alege raul mai mic,asa cum e steaua,joaca in liga campionilor,uneori a facut o bine,alteori nu.care i problema ta?mai bine ai vedea cine o sa ne reprezinte la anul in liga,acolo nu merge cu arbitrii si alte aranjamente si sa spui ca ai avut ghinion.

Ionut (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:04

Domnule Buzarin,

Credeti ca pentru moment ne putem bate de la egal la egal cu Lyon? Nu credeti ca etapele trebuie parcurse pas cu pas fara sa le sarim?
Nu credeti ca victoria Stelei la Kiev si a Clujului la Roma au venit ca urmare a entuziasmului de debut si a disconsiderarii de catre adversar?

Credeti ca la anul Bate Borisov ar mai face 2-2 cu Juve, iar Anorthosis 3-3 cu Inter?

Si o ultima intrebare … Ati citit articolul lui Catalin Tolontan? Poate ar trebui.

Raluca (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:06

Eu m-am saturat de comentariile acestui „mare” jurnalist care de fiecare data prin articolele dansului tine sa precizeze ca e anti STEAUA. Un jurnalist ar trebui sa fie obiectiv, sa nu tina cu nicio echipa, dar din pacate dumneavoastra domnule ziarist nu cred ca intelegeti definitia acestui cuvant. „În fiecare an, pe la jumătatea grupei, se pune aceeaşi întrebare; prinde Steaua un loc de UEFA?” – problema dumneavoastra domnule ziarist nu e aceasta , problema e ca STEAUA aproape in fiecare an este prezenta in Champions League, iar daca nu ar fi fost prezenta in aceste mari competitii voi, „marii” ziaristi, nu ati avea ce scrie, deoarece marile echipe ca Rapid si Dinamo nici macar in Uefa nu sunt in stare sa se califice dupa ce joaca cu Nec, de asemenea o „mare mare” echipa. Si ar trebui sa fiti constient domnule jurnalist ca ceea ce se joaca in campionatul nostru nu e nici pe departe ce se joaca, de exemplu, in campionatul Frantei dar bineinteles ca vinovata de acest lucru trebuie sa fie tot STEAUA, nu?? Penibil . De fapt nici nu stiu de ce am pierdut 5 min sa citesc asemenea articol, iar ca am lasat un comentariu e ca sa ma mai descarc un pic pe acest „mare” jurnalist al tarii noastre.

Encipi (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:06

Buzarine…lasa-ne. Mai ales cu partea in care tu te crezi comentator TV. Toate meciurile in care comentezi, sunt de neurmarit. In ceea ce priveste articolul tau, recunosc ca ai partial dreptate. Insa uite si alte echipe, gen Sahtior care are buget de peste 50 de milioane, si nu a facut mai mult ca Steaua. Uite la Olympiacos care nici nu a prins Liga, desi se apropie si ea de un buget de 100 de milioane. Ca s-au aruncat cateva milioane pe niste jucatori care nu sunt „jucatori” e adevarat. Insa in fotbalul european, tzepele luate de Steaua nici nu se compara cu celelalte echipe.De cati ani joaca Sahtiorul in Liga? De cate ori a trecut de grupe? Cate participari consecutive a avut Olympiacos pana sa treaca de grupe? Va place sa aruncati cu vorbe, insa nu va uitati si la ceilalti.

blabla (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:08

si ce daca chefere are 4 puncte?Se califica in primavara sau nu? Streaua in primul an s-a calificat si a facut 5,daca chefere nu se califica, alea 4 puncte sunt bune de facut pipi pe ele.Cand joci cu echipe cu cateva clase peste,vezi lyon sau bayern,nu cred ca poti sa-i bati,decat poate daca ii prinzi intr-un moment foarte foarte foarte foarte prost(vezi roma-cfr).Totusi Steaua nu a intrat niciodata direct in liga ci a jucat tur preliminar si -a calificat pe meritul ei.Super echipele *rapid si dinamu de ce nu pot? pentru ca sunt cu o clasa sunt Steaua si Cfr.

Rellu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:12

Dl. BECALI….. RU-SI -NEEEEEEEEEEEE !
Asa cum tu esti, asa iti este si…echipa.
Pacat de personalitatile STELEI !:
dl.Argaseala , Hagi, Lacatusi acum si Dorinel Munteanu ! si nu in ultimul rand..H.Jennei ,MMSTOICA si multi altii…… LISTA este Lunga.
Cand SUPORTEII NU TE VOR SUPORTA… I-ati VALEAAA .
Ps. te am vazut la TVinternational cu echipa ta ***in campanie ELECTORALAAAA !
Bai… nu sant…Eu destept in Politica dar Ma bucur cand vad altii mai prosti ca minee Dar voi vreti sa Conduceti ROMANIA ????? Baniii vostrii nu valoreaza nimic !!!!
Atentie …in cativa ani( 3 sau 4 ..) o sa plangeti . Bineee ca v-ati aliat cu…ROMANIA MARE si Cu partidul DOVLECILOR (pardon am vrut sa zic..PDL !)
Asa cum merge STEAUA VRETI sa MEARGA si ROMANIA ??
Nuuuuuuuuuuuuuuu ! asta NU . NICIODATA . Oamenii Corecti este cu ochii pe voi !
OK va las

marian (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:14

TOV BUZARIN** .CARE ESTE ULTIMUL MECI LA CARE AI PLATIT BILET?DIN CITE STIU ESTI PLATIT SA VEZI UN MECI SI SA L COMENTEZI **)ASTA NE E VALOAREA ASTIA SUNT BANII PE CARE I OFERIM .POATE NU STII CE SUME SE INVIRT IN LUMEA MARE A FOTBALULUI .CIND AI SA FII ACTIONAR LA O ECHIPA ATUNCI SA TI DAI CU PAREREA PINA ATUNCI CIOCU MIC,SI NU UITA I ATI UN BILET LA P[ELUZA SI MAI VORBIM.

cipopescu (39 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:23

corect; baiatul asta scrie la fel de bine pe cat de slab comenteaza meciuri in direct la tv

Alex (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:33

Chiar asa. Esti bland. Da’ lasa-i sa se laude ca ei merg in grupele ligii si Rapid, Dinamo si timisoara stau pe afara. Sincer mai bine pe afara sau in Cupa Uefa decat pres in Liga. Si Steaua uita ca numele si l-a facut in Cupa Uefa. Timpul a demonstrat ca episodul „Kiev” afost doar un accident in pacate.
Dar mai conteaza si atmosfera din club. Daca actionarii se cearta ca orbii si schimba antrenorii pe banda rulanta e normal sa te scoata Elfsborg. Daca Razvan tine echipa in spate pot intelege sa nu castigi la Atena sau sa nu treci de Koln. Iar daca Jiji face ravagii inteleg sa stai drept si in fata lui Slavia…

eu (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:41

Encipi esti dejeaba da ce ne intereseaza pe noi de altzii?? asa dak e sa o luam ce tzaranime e la conducerea cluburilor la noi si cine conduce cluburile la ei?? tot ne laudam cu o cupa castigata acum 21 de ani si ne credem mari si tari. La fel de bine dc nu ne laudam k acuma vreo 100 de ani faceam lopetzi la fel de bune k francezii?

i_cezar (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:46

titlu foarte inspirat;))Cu aluzie la miorita:
”de 3 zile-n coace
iarba nu-ti mai place…”
ce-i frumos ii frumos

Autogreen (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:48

E foarte greu cand te lupti cu o selctionata a lumi, cei mai buni jucatori sunt adusi la echipele de top in varf de cariera. Steaua ar trebui sa faca acelasi lucru, dar pentru asta ai nevoie de foarte multi bani si proiecte pe termen lung.

Evan (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:59

Sunt stelist si trebuie sa recunosc ca de data asta Buzarin are dreptate. Dar mai e o parte a lucrurilor. Asa prost cum joaca Steaua, niciodata nu a fost eliminata de echipe gen Nec, 17 Nentori sau Skonto Riga. S-au calificat 3 ani la rand in Liga, de fiecare data trecand de tururi preliminare. Au ajuns capi de serie in turul 3 datorita performantelor obtinute in Cupa Uefa. Ori anul asta, nici o echipa din 5 nu au reusit sa se califice in grupele cupei Uefa. Eu unul prefer sa ajung in grupe si sa ma lupt pt locul 3 acolo decat sa nu fiu in stare sa bat echipe ca Nec si sa nu ma calific nici macar in Uefa. Problema la Steaua e patronul aste de 2 bani care de 3 ani nici nu mai baga bani la Steaua. Toti banii cheltuiti pe transferuri in ultimii 3 ani au venit de la Uefa, din contracte de sponsorizare si din bilete vandute. Ciobanul practic nu a mai bagat nimic. Pana nu scapam de conducatori *** gen Becali nu o sa avem echipa sa treaca de grupe. Singurul finantator care baga bani cum trebuie e Paszkany si el ar putea sa ajunga cu CFR in cativa ani in optimile Ligii. Dara daca continua sa bage bani cum a bagat si pana acum. Nu stiu de unde vin banii dar daca se opreste robinetul acolo, cred ca ajung sa se bata la retrogradare si CFR-ul.

POMANA cfr (35 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 18:13

Domnule BUZA rin,
În principiu articolul dvs. este unul corect, concret şi realist.
O singură întrebare: de ce nu vă referiţi şi la echipele din UEFA care an, de an se confruntă cu echipe mult mai mici decât cele din L.C. şi ies „în decor”?
Inclusiv prea iubitul CFR ce a făcut anul trecut?
Dinamo, Rapid; et comp. obiecte de decor.
Chiar şi în aceste condiţii, de decor şi mult mobilier, tot Steaua a adunat cele mai multe puncte: deocamdată 5 (4 din dubla cu Galata şi unu din grupă).

Domnule BUZĂ rin, n-am nimic cu tine dar te rog să fi corect şi imparţial, obiectiv şi realist şi să finalizezi TOTUL, inclusiv articolul de faţă.

mavix (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 18:31

am citit si eu si articolul si comentariile si ma mir de reactia unor suporteri stelisti care vad peste tot comploturi,ostilitate,rea vointa s.a.m.d.
probabil insa ca n-au simtul ridicolului.eu unul insa m-am simtit (ca suporter stelist de vreo 25 de ani,ca n-am decat 32)umilit si ieri,ca de altfel de mai mult timp incoace,de evolutia jucatorilor stelisti.semanam cu niste catelusi buimaciti. de ce e atat de greu sa recunoastem ca liga e o taina prea profunda pt. noi?de ce sa nu recunoastem ca de multe ori si campionatul romaniei e suficient de greu? de ce ne dorim inca cu atata ardoare sa jucam in liga si de ce sintem atat de mandri ca ne calificam in liga,ca sa iesim repede afara cu coada intre picioare si cu fesu’ pe ochi?
E mai bine sa ne imbatam cu apa rece ca becali si sa dam declaratii sforaitoare,ca vom face si vom drege si sintem cei mai buni din romania?
ce satisfactie poti avea ca esti singura echipa din romania,care se califica in liga de 3 ani la rand,atata timp cat mai departe nu exista decat umilinta si frustrare?si in rest,nimic….doar un viitor la fel de sumbru si trist,ca si prezentul…

durden (126 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 18:32

bai nene las-o p-aia cu banii!!!are becali o caruta de bani,numa ca-si bate joc de toti suporterii ca nu baga mai multi…are cateva miliarde de euro si investeste 3 lei si 3 bani…

calin (41 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 18:45

mi se pare ca masori echipele romanesti cu diferite unitati de masura ceea e bine intr-un fel
pe de o parte e steaua si kfr care se masoara dupa masura lyonului iar de cealalta parte sunt celelalte echipe care se masoara dupa masura dinamo
pai cind joci in fata campioanei frantei pe un stadion pe care si real a pierdut cu doi ani dupa dvs. ar trebuie sa joci ca pe tapsanele din liga luat post cu post fiecare jucator al stelei e mai slab decit jucatorii francezi la fel si in grup si atunci de undeo judecata atit de aspra sau ar trebui sa batem lyonul cu 3-0 apoi sa ne ducem la berlin si sai batem si acolo cu 5-0 ca mai apoi sai desfiintam pe fiorentina ca sa meritam un suris de aporbare din partea dvs.
milioanele pe care le au aceste echipe buget nu se duc pe bezele ci pe jucatori valorosi mult mai valorosi decit romanii
pe asa echipe poti sa-i bati doar daca te autodepasesti dar aceste meciuri se fac odata in citiva ani fiindca oricit ar fi de insipirant, cu inima poti sa iti apropii succesul calitatea e ceea ce ti-l asigura asa a fost cu kfr asa a fost cu steaua
dvs. ar trebuie sa ii infierati pe cei care clacheaza lamentabil in uefa ani la rind nu pe cei care incearca sa se autodepaseasca fiindca sa joci cu real lyon arsenal roma este o chestie de autodepasire
cred ca un 5-3 sau 0-2 cu lyon e mult mai onorabil decit acel 0-1 cu nec sau 1-1 cu bordeauz mult mai onorabil decit 1-1 cu slavia

lord belial (35 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 18:58

practicam dublul standard, buzarine?
hai sa vorbim la fel si despre dinamo sau rapid.
echipe care an de an vor sa ajunga macar acolo unde steaua face figuratie.

***

Campioana CFR (9 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:18

Chiar daca e la debut, CFR a aratat a echipa mai artagoasa si mai puternica decat Steaua! La anul va fi si mai bine!

Dar analiza e normala: echipele sunt dupa chipul conducatorilor! Ce sa te astepti de la unul precum primitivul becali?…

marius (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:18

Steaua in primul an s-a calificat din grupe in UEFA si a facut 5pct !!!!

DE CE UITA TOATA LUMEA ASTA??

Real Madris si Lyon erau mult mai tari decat sunt acum Chelsea si As Roma! Chiar asa aruncam cu noroi?

RUSINE!!

DUBLA POMANA steaua (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:27

buzarin are dreptatea in ceea ce scrie. suporterii realisti isi dau seama de asta. ceilalti, sunt copii fidele ale sefului/ciobanului suprem.
sunt curios ce va fi la iarna la CFR(cine vine/pleaca). la steaua, din pacate pt unii suporteri adevarati, cam stim ce se va intampla.

MARCRISS2006 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:46

DOMNULE BUZARIN NU VI SE PARE CA UITAM (ATAT NOI SPECTATORII CAT SI DVS JURNALISTII )DE UNDE VENIM ????
EU SUNT DESTUL DE STELIST , DAR VA SPUN SINCEM CA DIPA TRAGEREA LA SORTI NU ASTEPTAM NICI UN GOL MARCAT DIN PARTEA STELEI
VREM NU VREM TREBUIE SA RECUNOASTEM CA VORBIM DE 2 LUMI DIFERITE:
1 LUMEA LUI MITICA SI GEORGICA SI ALTII (LIGA 1 )UNDE SEMEDO E ZMEU (SI CA EL DESTUI )
2 LUMEA FOTBALULUI JUCAT DE FOTBALIST ADEVARATI (FOTBALUL EUROPEAN ) UNDE DAYRO PARE CA ATUNCI VEDE PRIMA DATA MINGEA IN VIATA LUI,UNDE FACEM DOAR ANTIJOC SI NE BUCURAM CA MENTINEM UN 0-0 FARA SA RESPIRAM AERUL TARE AL CAREULUI SE 16 m ADVERS
ASA CA AJUNGEM CA DUPA UN CAMPIONAT PLIN DE BALACARELI,ACUZE SI JOCURI DE CULISE SA NE ELIMINE CINE STIE CE ECHIPA DE DUZINA DI OLANDA NORVEGIA SAU DE CE NU SAN MARINO (DOAMNE FERESTE !!)
PS LASATI MINUNEA CLUJULUI…NU UITATI CA SI STEAUA IN PRIMUL AN A FACUT MINUNI ASTA PANA CAND I-AU CITIT BAIETII
ASTA SE INTAMPLA ACUM CU CFR

ockiu (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:51

@Alex de care cupa uefa vb tu aici ca nu`mi dau seama …

Da steaua se poate lauda ca ajuns 3 ani la rand in grupele ligii – cu asta se poate lauda … e drept fiecare dintre noi vrea mai mult de grupe pana una alta NU se poate mai mult. haideti sa ne uitam la Mircea Lucescu si a sa echipa din Ucraina – oare au acelasi buget cu cel al stelei? nu cumva sunt nitzel mai buni jucatorii lor?!
Asa este Alin – suntem cuieru` tuturor echipelor din UCL dar ramanem cu satisfactia ca noi am ajuns sa jucam cu ele in aceasta competie – crezi tu ca Rapid, Dinamo, Timisoara s-ar fi descurcat mai bine in toti acesti anii?!?! EU cred ca NU … si nimeni nu ma poate contrazice – pentru simplu` motiv ca ele n-au ajuns INCA sa joace in aceasta competitie (mai rau ele au pierdut lamentabil in uefa in acest sezon) …
so …articolul tau e placut de citit dar … NU ajunge doar sa vrei sa mergi mai departe`n liga – trebuie sa si poti si chiar daca Goian, Radoi, Ghionea sunt jucatori vechi nu sunt atat de buni pentru a reusi sa califice echipa in fazele superioare ale ligii … ASTA`i REALITATEA nu trebuie sa ne suparam

p.s. cand o sa ajunga Dinamo sau Rapid sa joace`n ucl atunci poate sa vb … pana atunci vedeti ca aveti meci in cupa – CUPA ROMANIEI …

Alin (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:55

Mobilier de Liga 🙂

Amuzant … nu mai au sertare sa stocheze golurile luate.

stelist din 1977 (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:55

Perfect adevarat
Mobila de liga
Nu trebuiesc bagate in discutie echipele din uefa , capra vecinului nu e importanta cind e vb de performantza
Liga lu mitica e o gargara in care conducatorii se unjura unii pre alti sau isi fac publicitate
Ca sa fii jder trebuie sa joci in liga , asa zice marele lider
Poate in 5 ani de acum incolo invatam alceva de la Arpi
Sa de domnul

ockiu (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:56

ehh la anu` nu stiu daca CFR mai ajunge in primele 2 locuri …

p.s. se pare ca anu` asta`i „rezervat” lu` dinamo – sa ajunga si ea in liga (asta ca tot zicea @MARCRISS2006 de jocuri de culise)

ovidiu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:57

Asa zisii suporteri ai Stelei traiesc din amintiri,ba mai te si injura ca nu respecti cele 5 puncte din grupele de alta data.Voi chiar nu v-ati saturat de aceeasi melodie de-i cantati in struna ciobanului?Din toti banii din liga a adus vreun jucator valoros?Numai panarame,ciurucuri,indolenti sud-americani.Voi nu vreti mai mult de la viata?Va multumiti cu participarea?Poate din cauza asta ne si meritam soarta.Au ajuns si Famagusta sa rada de noi.An de an aceeasi partitura:cioanul isi umfla conturile si stelistii raman singurii cu buza umflata.

Alin (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:01

Pt . ockiu.

Doreste maria ta sa ne aminteasca cum a ajuns Steaua in ultimii 3 ani in liga ?

1.Cu meci la Vaslui in care bate cu 4-1, ulterior dovedindu-se ca 3 jucatori ai Vasluiului semnasera cu Steaua inaintea partidei.

2. Cu Dorinete care e dat afara de la 3 ( TREI ) cluburi ( Arges CFR si VAslui ) fiind ulterior acuzat de patronii acestor cluburi ca ar fi blatuit cu Steaua .

3. Cu valiza la U Cluj + Becali alergand dupa jucatorii Gloriei prin Bucuresti cu 2 saci plinu cu bani . ( Ce e incorect in acest lucru – pai de la motivarea adversarilor contracandidatelor pana la motivarea echipelor cu care joci tu e diferenta atat de mica )

4. Cu bricheta in Giulesti si comisie ulterior

5. Cu investirea banilor castigati in UCL in blatuirea returului pentru a prinde locul 2 ?

Si as ajunge la 21-22 dar mi-e sila. Mi-e sila de aceasta echipa … sau mai bine zis mi-e sila de metodele adoptate de patronul acesteia.

silviu stelistu (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:25

GHIONEA, MIREL SI GOIAN SUNT BAZA ECHIPEI, DACA SI ASTIA TREBUIESC SCHIMBATI ATUNCI CUM SA FACI PERFORMANTA CU ALTIINOI VENITI SI NECOPTI, N-AM INTELES CE AI VRUT SA ZICI, POTE ALTADATA

yo (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:38

cand steaua a facut 5 puncte in liga toti au injurat-o si ziceau ca e vai de ea!!!! acum ridicati cfrul in slavi ca a facut 4 puncte? (e adevarat ca mai are 2 meciuri). steaua s-a calificat in fiecare an pe munca ei!! cfr s-a calificat direct! datorita in mare parte stelei!!!! steaua a ajuns intr-o SEMIFINALA EUROPEANA!!! si de 3 ori consecutiv in grupele ligii!! altii nu pot bate echipe ca Anorthosis (care anu trecut era mult mai slaba), Nec, Elfsborg, nurnberg (care a retrogadat in acel sezon) si lista poate continua.
si domnule jurnalist nu mai dati in steaua doar pentru ca e la moda, dati in cioban!!!!!!!! cu putin obiectivism s-ar vedea ca steaua tine mereu blazonul romaniei ridicat(mai nou si cfr). desi cfr nu a jucat cu nimic mai bine decat steaua! cu bordeaux a jucat lamentabil in ambele meciuri, pe cand steaua a jucat o repriza cu lyon!!!!!!(3-2). cfr a remizat cu chelsea care NU a avut NICIO OCAZIE! iar roma….uitati-va pe ce loc e in clasament!!!!! cu unul deasupra retrogadarii.
fiti obiectivi!!! steaua joaca prost, dar nu mai prost ca cfr! si in nici un caz nu se face de rusine ca Dinamo!

Un fost stelist (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:49

Pt pct-ul unu parca Aline ai memoria un pic cam scurta ca antrenor la Vaslui era marele Rednic care avea nevoie ca Vasluiul sa piarda cu Steaua ca Dinamo sa merga in UEFA(sa iti aduc aminte ca in caz ca Vasluiul batea Raspid era campioana Timisoara (finala cupei) si Steaua mergeau in UEFA , iar Dinamo de pe 3 ramanea acasa) si iti mai aduc aminte ca si Rednic semnase cu Dinamo.Asa ca nu stiu cine a trantit meciul mai rau Rednic sau jucatorii aia de ii acuzati(asta de parca s-au bagat ei singuri in teren).

stelist din 1977 (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:57

@ alin
si mie imi e scirba , dar nu numai de marele sef , de toti aricii care ocupa spatiul in ziarele de sport
mie sicrba si de mine caci in loc sa-mi vad de treaba… frec netul sa vad ce se mai intimpla

Adrian (66 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 21:59

Eu inteleg ca Steaua nu are buget ca Lyon sau Bayern,dar atunci de ce ne dau false sperante???Ciobanu si dolarel declarau inainte meciului cu Lyon ca sunt mari sanse sa prinda primavara in CL.Acum ori sunt prosti ori nu e vorba de buget…

fan fotbal (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 22:01

Avea dreptate Hagi: in urma cu 5-6 ani, grupele CL erau doar un vis pt echipele romanesti, acum deja e al 3-lea an in care avem cel putin o echipa in aceasta faza a competitiei. Daca vom continua tot asa, in cativa ani vom ajunge sigur si in optimile CL, dar…rabdare. Nimic nu se construieste peste noapte, ci in timp. CFR-ul a ridicat mult stacheta in Liga lu’ Mitica si acum vor fi si altii care se vor ambitiona sa-i calce pe urme, mai ales echipele din afara Bucurestiului.
FORZA CFR!!!

Delaurentis (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 23:22

Toti il copiaza pe Miiironica cel colosal si gafa lui monumentala?
JUNINHO are 33 de ani.
Ma uit seara la pseudo stirile din sport de pe televiziunea lui Sarbu…surpriza Juninho are 35 de ani si e cu 5 ani mai tanar ca Dorinel care impreuna cu Juninho au 69 de ani(concluzie manelista)

A innebunit presa…Sunteti de toata jena.IN 2 MINUTE aflati cati ani are Juninho si daca va e lene sa aflati va dau eu mura-n gura copy paste ca si asa va place sa copiati la nebunie:

Antônio Augusto Ribeiro Reis Junior also known as Juninho Pernambucano

Date of birth: 30.01.1975
Country: Brazil
Position: Midfield

ooo (138 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 23:47

Poate face si Steaua 4 puncte! Ca poate bate Fiorentina ! Bah dar ofticos esti ! Lasa ca ne-a reprezentat cu cinste Dinamo prin uefa sau Clujul prin Franta ! Cand joaca sub presiune si cu miza, Clujul e zero ! Oricum Culio de la Roma nu mai joaca nimik! Avea dreptate Andone sa il tina rezerva ! Whatever !

Campioana CFR (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 0:23

Chiar daca e la debut, CFR a aratat a echipa mai artagoasa si mai puternica decat Steaua! La anul va fi si mai bine!

Dar analiza e normala: echipele sunt dupa chipul conducatorilor! Ce sa te astepti de la unul precum primitivul becali?…

mihai (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 1:08

tristul adevar il intelegem doar noi din pacate..dar vom suferi mai departe neconditionat..in speranta unor vremuri mai bune..

un suporter sincer si trist..

Sunteti niste retardati (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 1:51

CFR a facut 4 puncte pentru ca nu a fost bagata in seama la primul ei sezon in Liga. La fel ca si Steaua acum 2 ani cand a facut 5 puncte si s-a calificat in UEFA. Asa ca lasati comentariile aiuristice ca oricum CFR e sub Steaua la statistici asa ca doar norocul si nebagarea in seama a facut sa adune 4 puncte. Urmatoarea etapa ia vreo 3 de la Roma si ii linisteste si pe ei 🙂

Tisan (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 4:47

Vad ca mai sunt unii aici care chiar mai cred ca **** poate sa bata pe Fiorentina,doar atit le spun: LOL haidetzi sa radem :))))

Tisan (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 4:52

Aseara urmaream meciurile cu un prieten si am fost cel putin socat sa aud ca Juninho are 35 de ani,oricum mi-am revenit repede cand am vazut ca urmaresc marele PRO TV(sunteti penibili sincer) P.S. ii multumesc lui Delaurentis ca a sesizat si el eroarea si a enuntat-o mai sus.

Comentează