Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Nu sîntem toţi la fel!

Derbedeii români pun eticheta întregii naţii

Am chef să mă duc la Nijmegen, să savurez liniştea şi curăţenia acelor locuri. Pot? Da şi nu. Da, pentru că graniţele sînt libere. Nu, de teama ca nu cumva să am de suferit. […]

vineri, 19 septembrie 2008, 4:29

Derbedeii români pun eticheta întregii naţii

Am chef să mă duc la Nijmegen, să savurez liniştea şi curăţenia acelor locuri. Pot? Da şi nu. Da, pentru că graniţele sînt libere. Nu, de teama ca nu cumva să am de suferit. Poate că vreun localnic, altfel cetăţean paşnic, îşi aduce aminte de românii care i-au vandalizat tinhna, şi cine ştie… Nu putem merge la Nijmegen din cauza derbedeilor care au dat foc, nu putem merge la Roma din pricina lui Mailat şi a celor care fură din buzunare, în curînd n-o să mai putem merge niciunde. Cîţiva huligani, care confundă fenomenul ultras cu staţiunea bipedă şi cu vorbirea articulată etichetează un întreg neam!

Nu sîntem toţi primitivi, injectaţi, bătăuşi. Mai există printre noi şi oameni liniştiţi, şi persoane educate, şi fiinţe rezonabile, care au depăşit stadiul epocii de piatră şi vor să trăiască normal într-o Europă a secolului XXI care, zice-se, ne-ar aparţine tuturor în egală măsură. Nu pot s-o facă din cauza acestor nevertebrate care au ieşit din formol şi-au început să ia la bătaie personalul muzeului.

Se va spune că şi englezii, şi nemţii, şi turcii, şi alte naţii obişnuiesc să sebată pe stadioane şi în preajma lor, ba chiar să se îmbete, în medie, peste nivelul alcoolic al românilor. Se mai poate argumenta că noi n-am provocat nici un Heysel. Dar trebuie neapărat adăugat: NU ÎNCĂ! Dacă lucrurile nu vor fi puse urgent la punct, vom provoca.

De vină nu e numai ţara care produce asemenea specimene, ci şi clubul Dinamo. Derbedeii au fost, în mod sistematic, încurajaţi, stipendiaţi, plimbaţi în ţări străine. Ei au fost folosiţi drept o facilă masă de manevră atunci cînt trebuia scandat ceva, împotriva cuiva. Au servit interese, au măscărit acţionari, au alungat jucători, au gonit antrenori. Nu mă refer la întreaga galerie a lui Dinamo, admirabilă de multe ori, ci la hoarda barbară care a prădat liniştitul stadion olandez. La atîrnătorii care aşteaptă lîngă portierele limuzinelor, să primească de-o ciorbă. De vină nu sînt doar ei, ci mai ales cei care le dau. La unii dintre ei iubirea e mare şi se manifestră doar atunci cînd e remunerată corespunzător.

Acum conducătorii se tînguie că Dinamo ar putea pierde cu 3-0 şi tremură de frica unor ulterioare suspendări. De vină sînt ei, pentru c-au încurajat unele căpetenii ale hoardei şi le-au strîns la sîn. Un proverb de pe alte meleaguri, acolo unde clima îngăduie viaţa primatelor, spune că maimuţei, dacă-i dai un băţ, îl rupe! Priviţi în copaci şi uitaţi-vă cîte beţişoare rupte au picat pe jos!

Comentarii (80)Adaugă comentariu

unnq (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 16:44

scrii si tu sa te aflii in treaba. olandezii i-au atacat pe dinamovisti. uite video. presa din romania cauta scandal.

http://www.youtube.com/watch?v=tCZvofLoCpo

Marius Dobrescu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:04

De vina este sistemul din romania, pt ca in tara noastra se aplica legea dupa bunul plac. Stati linistiti ca si in alte tari sunt salbatici ca si pe la noi insa acolo nu se manifesta asa pt ca se aplica legea. In general oamenii nu stiu decat de frica

ciocumic (5 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:16

Eu unul m-am saturat de presa care scrie muchi (a se citi cu ci). Eu m-am saturat de presa care se vrea sportiva dar de fapt este tabloida. Exagereaza nejustificat orice, vrand dupa aceea sa fie tratata precum presa sportiva respectabila gen france football. ***
Mai adineauri steaua risca sa fie exclusa din cauza cazului valiza din CL, dupa aia Romania era dezafiliata din cauza lui Zambon, acum dinamo e scoasa doi ani din Europa.
***

Sandu (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:22

Excelent articol.
Dar degeaba, hoardele steliste,dinamoviste si rapidiste au neuronii uscati de la pustiul din capul lor! Ele, din pacate, sunt urmate de tineri neumblati la scoli care imbratiseaza comportamentul barbar, marind numarul lor.
Cum naiba, militienii nu dau interzis la vama pe huliganii vizati?

detractorul (26 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:28

actionarii dinamovisti au creeat un monstru,pe care acum nu-l mai pot stapanii ! paradoxal,vasilica turcu,cel mai mic dintre ei,este cel care a incercat sa lupte contra galeriei,dar nu-l ajuta nimeni,poate pt. ca au un interes!
din cate stiu eu,pana si nicu badea s-a folosit intr-o anumita perioada de galerie!

Audax (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:42

Aline poate o sa discuti asta cu Marius Mitran cand va mai intalniti la radio. Aia care au facut scandal sunt niste idioti atat de mari incat nici macar suporterii dinamovisti nu ii accepta. Bine ar mai fi fost ca fortele de ordine sa ii retina si sa le asigure cateva luni de detentie, ca sa vada si ei care e consecinta faptelor lor.

vasim (38 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:45

Presa *** exagereaza mult prea mult.
Ma refer voi deja stiti ce suspendare ia Dinamo ceeea ce e o adevarata aberatie din partea voastra.
Uitati-va la englezi cat vandalizeaza ei si apoi vorbiti de cate un caz pe an ce se petrece in Romania.
Nu spun ca nu e regretabil ca nu trebuie sa facem ceva si fiecare club in parte trebui sa isi supravegheze indeaproape propria galerie dar ma enerveaza la culme presa de la noi care exagereaza fara nici o jena!!!
**

pitic (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:51

cine pe cine a atacat mai jurnalistule. te apuci repede sa improsti cu noroi fara sa te documentezi. ai urmarit si tu imaginile si comentariul de 2 lei al alora de la gsptv nici macar nu stiu care dintre cele 2 mase este cea a suporterilor dinamovisti. aia din dreapta care incercau sa fure stagul cu NG de pe gard erau olnadezi era si un ditamai steagul alaturi pe gard cu tricolorul … ala de pe gard cu cureau in mana era roman si incerca sa nu ii lase pe aia se se apropie de steag … Un peste alta asa ceva se intampla peste tot. Dar nu noi suntem romani si trebuie sa fim mereu impotriva noastra sa ne jecmanim si injuram. Cand americanul ala a venit si l-a omorat pe Peter nu ati facut front comun si va laudati ca va mai pasa. Tu faci parte din marea masa „eroi” romani …aia de nu iau parte la evenimente dar care sunt cei mai buni comentatori dupa … ***

oaia dolly (21 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:54

Citez : Nu mă refer la întreaga galerie a lui Dinamo, admirabilă de multe ori, ci la hoarda barbară care a prădat liniştitul stadion olandez

Care galerie tata, *** ?

alien (7 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 18:41

Citind mesajele pline de insulte si înjurături de pe gsp cred că te înșeli. Suntem toți la fel. Citește numai mesajele pe care le primește Maria Andrieș. Sau mesajele spre și despre Cluj dinspre Capitală și cele despre mitici din sens invers. Majoritatea vin din suflet. Și la așa suflet până la a pune mâna pe ciomag nu trebuie multă vreme.

visinel (6 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 19:15

Nu exista justificare de nici un fel. E doar un meci de fotbal, ce-aiti zice voi astia care gasiti ingaduinta sa mergeti la teatru sau la film si s-o luati pe coaja. NU exista justificare, nici daca ai fost provocat, jignit etc. Cu atat mai mult cand stii consecintele pentru tine, echipa, tara. Patriot si supirter adevarat esti tocmai daca esti civilizat. Acest cuvant insa nu e ste cunoscut de multi dinamovisti, in orice caz de cei care s-au batut la Nijmegen.

un cititor (3 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 19:37

Pai….ei urlau anul trecut ca Steaua sa fie suspendata pentru cazul creat de cfr pe care presa obedienta l-au numit „cazul valiza” ? Acum urlam si noi atunci: DINAMO AFARA DIN EUROPA! Ne-ati facut destul de ras, nu credeti? Oricum, sper sa fie suspendati doar DUPA CE VOR MANCA BATAIE SI IN RETUR.

Dakode (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 20:52

De vina sunt staful tehnic si jucatorii, adica echipa in sine, indolenta unora si neprofesionalismul altora, ignoranta jucatorilor si ineficacitatea lui Rednic au dus la aceasta reactie, ptr. ca nu se poate sa te prezinti in halul asta la un meci de fotbal international; iar aceasta refulare a suporterilor, nu este altceva decat semnalul ca decat asa prin Europa, mai bine scot ei echipa din competitie; jucatorii sa nu uite ca fotbalul exista datorita suporterilor , iar actori ptr. acest joc se gasesc oriunde; de ce sa ne temem ca ne vor scoate din UEFA?…am aratat noi ceva nou?….am invetat ceva nou?…nimic,ba, poate rusinea in Sport…

GABRIEL (3 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 21:05

AFARA CU DINAMO DIN EUROPA.PAI DACA NU ESTE EXCLUSA IESE SINGURA DIN SCHEMA LA HALUL CUM ARATA.
NISTE ****

ioo (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 22:14

bla bla bla ….toti liderii de galerii sunt niste scursuri de oameni !
vor doar bani si scandal !
asta e tara in care traim ,si nimic nu se va schimba !
get it ?

pi (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 23:34

iata, se pare ca domnul Filoti are curaj. Il citez:

„Borcea are „alb-roşu” în sânge, dar, sau poate tocmai de aceea, a greşit foarte mult în relaţia cu fanii, pe care încearcă acum, neconvingător, să-i înfiereze. A celebrat împreună cu ei canibalica sărbătoare a inciendierii unei peluze, a aprins torţe în mijlocul lor, le-a luat inutil apărarea în prima etapă a sezonului trecut când la Buzău au făcut la fel ca la Nijmegen.”

yo (138 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 0:54

Pai mai Alin, daca Borcea in fiecare an sarbatoreste cu galeria incendierea peluzei din Ghencea, ce pretentii sa ai de la restul ? Semeni vant, culegi furtuna ! As vrea sa vad pe la tv, sefii galeriei Dinamo care ori de cate ori au ocazia tin sa arate cate facultati au si cat de culti sunt ! Probabil, dar hoardele cum bine ai spus tu, cine le controleaza ? Daca nu sunt in stare sa renunte si sa vina lti sefi de galerie ! Da, Dinamo trebuie exclusa din Europa cativa ani pt ca in felul asta poate, repet poate o sa se linisteasca boschetarii astia care ne fac de ras! Daca era prima data, era de inteles…….dar nu am uitat Lazio, Levski Sofia ! Dinamo afara din Europa !

bogdan (19 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 9:29

domnule buzarin, aveti dreptate. si …. ce folos? legislatia romaneasca – atata cata e – se aplica selectiv si sictirist (stiati, de exemplu, ca 99,99% dintre procurorii patriei se -pardon – pisa pe legea care condamna acte de violenta precum vandalizari si distrugeri de automobile, dand imediat NUP-ul izbavitor?). in plus – scuzati din nou!- presa intretine constant, cu savoare & profit, apetitul belicos al acestor derbedei care activeaza si in sport. ce pedeapsa a primit nemernicul care l-a agresat pe cameramanul TVR? presa ar fi trebuit sa „explodeze”, cand vagabondul a fost mangaiat tandru pe crestet. a tacut. acum a fost luata in brate Timisoara, cu acelasi dispret fata de lege si cu implicare masiva in triunghiul Tender-Iancu-Zambron. Ia sa aiba posturile TV curajul sa-i puna sub interdictie (macar) pe oficialii unor asemenea cluburi, pe anumite perioade de timp, de cate ori sa intampla porcarii din astea, si veti vedea cum se „civilizeaza” tanti galeria! exista vreun jurnalist (din cei cainati in gura mare camd sunt „atacati” de Basescu) care sa dmisioneze din functie ca semn de protest impotriva cardasiei dintre patronii media si acesti interlopi care au pus mana si pe fotbal?

Bine ati revenit in mocirla (65 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 9:58

Poi clar ca nu suntem toti la fel, dar adevarul e ca tare multi suntem asa. Ca procentaj, mai multi ca in alte tari. Traim intr-o tara de frustrati, care nu sunt in stare sa faca nimic bun cu viata lor.
Nu degeaba avem imaginea asta negativa in strainatate. Credeti ca si-au propus strainii „haideti sa ne luam de romani”?
Nici vorba. Noi ne-am facut-o cu mana noastra.

? (7 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 10:09

cine n-are ce face se apuca sa scrie comentarii. stelistii cer excluderea lui dinamo din europa! cica razbunarea este arma prostului si ei nu uita ca au pierdut campionatul in meciul cu dinamo. dar nu ar trebui sa uite ca acum 2 ani au terminat pe locul 2 si au jucat in CL tot din „vina” dinamovistilor . este adevarat ca ce s-a intamplat la Nijmegen reprezinta o pata neagra pt toti romanii. dar nu clubul ar trebui sa fie cel care sufera ci „animalele” care au provocat nebunia! …si borcea e vinovat, de acord, dar jucatorii si noi ceilalti ce vina avem?! …PS. stelistii sa-si aduca aminte de faptele lor . ex: atunci cand la un meci AMICAL unul din nebunii lor a sarit gardul sa-l loveasca pe portarul oaspetilor! exemplele pot continua pt ei dar si pt alte cluburi din Romania.

Vali (11 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 10:13

Mesaj din PCH

Dupa NEC Nijmegen 1-0 Dinamo si dupa tot ce a urmat dupa, un ultras din Peluza Catalin Hildan, a trimis urmatorul mesaj la DinamoMania
Ziua in care ar trebui sa spunem lucurilor pe nume…
„Piticul *** din conducerea lui Dinamo spune ca se dezice de suporteri, afirma ca l-am facut de ras. Mai spune ca i-am facut tara de rusine (****, tu nu ai tara!!!).
Regele buteliilor ne impartaseste faptul ca este dezamagit de derbedeii din tribuna, in timp ce Kasparov al tablelor se dezlantuie, spunand ca huliganii au facut Dinamo de ras.
Toti acesti indivizi mai sus mentionati reprezinta doar o parte din “actionariatul” lui Dinamo, care insa, din pacate, nu se mai identifica de mult cu oameni ca: Andone, Dumitrache, Moraru, Mateut, Augustin, Dinu, etc.
Nu huliganii au facut Dinamo de ras intrusilor, voi faceti acest club de ras, zi de zi, pe unde apucati, uneori doar prin simpla prezenta, alteori prin enormitatile pe care le debitati.
Ne faceti de ras prin nepasare, prin neputinta, prin batjocora,prin umilinte continue si repetate, nenorocitilor!
Eu unul,de mult nu ma mai mandresc cu acest Dinamo al vostru, eu am un Dinamo al meu, un Dinamo al “derbedeilor” si al “huliganilor” ce tare mi-e drag, singurul ce inca tine fruntea sus. Un Dinamo in care prietenia, onoarea, mandria si in special amitirile noastre conteaza mai mult decat o participare in Champions League. Noi, da!! ne batem!! ne batem cu ei, ne batem cu voi, ne bateam cu toata lumea pentru clubul nostru, pentru momentele cand ne cataram pe blocuri si pe stalpii de nocturna pentru a ne vedea familia, pentru a simti ca suntem respectati, pentru asta ne batem!
Ne batem cand ne batjocoriti Numele cu jucatori ca oprita, bostina, andrei cristea, dolha, pulhac iar lista ar putea continua la infinit.
****
V-ati batut joc de acesta credinta a noastra, ati facut sa ne simtim stingheri in propria casa iar in curand o sa ramanem doar cei 15-20 de “huligani”.V-am bate pentru asta, v-am bate pentru fiecare picatura de sudoare din munca lui Catalin, pentru ca in locul lui trebuia sa fiti voi, dar nu cer, ci in iad. In iadul profitorilor!
Cainii mei, nu-i acuzati pe cei din Olanda, asa ar trebui sa facem toti, insa poate mai elegant. Cum ar fi sa ne dam toti jos pantalonii, sa fim milioane de Ioan Andone la un loc, sa le zicem “**** domnilor actionari, stimata presa, dragi ****** avizi de performanta,**** nu ne intereseaza de voi”!
Semneaza,
Vocea Derbedeilor”

Andrei (5 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 10:40

Domnule Buzarin, sincer tot citesc ultimele articole ale dvs. si imi dau seama pe zi ce trece ca nu prea aveti legatura cu jurnalismul ori cu fenomul sportiv (mai ales cu acesta din urma). Cred ca cel mai bine ar fi sa nu scrieti, dar, daca tot o faceti, documentati-va mai bine. Poate ar trebui sa revedeti imaginile si poate chiar sa auziti comentariul in direct al partidei.

Din cate imi amintesc, se spunea la un moment dat ca in zona tampon nu exista nici un jandarm, sau ca suporterii lui NEC se pregatesc de un atac asupra celor dinamovisti. De asemenea, din imaginile acelea surprinse de un suporter olandez se vede ca cei care ataca (si intr-un mod organizat chiar) sunt suporterii olandezi, dinamovistii doar ripostand si, in momentul in care jandarmii au aparut in zona cum era si normal, continuand sa isi sustina echipa.

Voi, juranlistii lu’ Peste preferati sa aruncati cu noroi in tot ce prindeti, sunteti al naibii de stricti si vehementi: „la pusacrie! goniti-i de pe stadioane!”, dar nu vedeti niciodata ca au circumstante atenuante. Ignorati complet motivele de care porneste totul. Dar tu, Buzarine, daca iti vezi sotia batuta pe strada ce faci? Stai cu mainile in san si astepti sa plece, sau te duci ca un nebun spre atacator si nu mai raspunzi de faptele tale? Vezi ca sunt mereu doua parti ale unei povesti. Incearca sa deschizi un pic ochii aia si sa vezi ca in viata nu e numai alb si negru. Mai sunt si nuante.

PS: nu sunt fan dinamovist, dimpotriva, tin cu Steaua, de asemenea nu sunt fan ultras, merg la meciuri cand si cum pot (fiind din Brasov la Steaua ajung doar pe la meciurile internationale si la derby-uri, merg mai mult la FC BRasov), dar cand vad ce va debiteaza capul si cum ganditi, mi se ridica parul pe sirea spinarii. Sper doar ca veti ajuge in momentul in care va veti lovi de ceva si veti cere bunavointa cuiva, dar nu o veti primi pentru ca nici nu ati stiut sa o aratati cand era nevoie.

ioan plischi (150 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 10:43

acolo trebuie cautat si la capitolul „prea multi actionari”. nu-l iubesc eu pe giovanni, da’ deloc deloc!, dar cind era el sef acolo, haimanalele astea erau umile si atit. asta nu trebuie insa sa insemne ca frica trebuie sa ne fie calauza.

Andrei (5 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 10:45

Ah, si ca sa iti raspund un pic si la titlu, ai dreptate! Nu suntem toti la fel!

Voi sunteti cei care sunteti al dracului de duri cand vine vorba de conationali, dar foarte reconcilianti cand greseste un strain. Ii intelegeti perfect pe cei care gresesc, dar daca nu sunt romani, pentru ca atunci le dati in cap cat puteti de tare si cu orice ocazie. Voi sunteti cei care amplificati orice scandal si il creeati din nimic. Voi sunteti cei care va bucurati ca ne scaldam in mocirla pentru ca aveti despre ce scrie, altfel nu ati avea despre ce scrie pentru ca din punct de vedere al jurnalismului sportiv sunteti zero (cu mici exceptii).

Noi… nu suntem la fel.

Octav (1 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 10:51

Afara cu derbedeii de pe stadioane! Sa fie controlati foarte atent la intrarea pe stadioane. Din cauza lor avem si noi de suferit, adevaratii suporteri.

Dragos (138 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 11:49

Olandezii ne sunt net superiori ca civilizatie ! Cel putin olandezii din Nijmegen, un mic orasel care in 2005 a sarbatorit doua mii (2000) ani de existenta !

independentu (3 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 13:28

ba, prietene, se compara ce au facut dinamo cu ce au facut sarbii la timisoara? aceeasi timisoara pe care o ****dar care cand joaca cu dinamo sau uta provoaca incidente de o violenta mult mai mare decat ce s-a intamplat in olanda.

dave (1 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 13:29

adevarat…nu toti suntem*** cum esti tu. da, supozitia de la care porneste editorialul acesta e corecta. realitatea pe care autorul alege sa o deformeze este insa in realitate urmatoarea: 1 suporter dinamovist a aruncat 1 torta aprinsa undeva in zona careului. apoi huliganii olandezi s-au adunat pentru a cauta contactul fizic si de aici au iesit citeva mici incidente concretizate in mare parte prin zborul unor scaune dintr-o parte in alta a peluzei.
daca imi veti permite sa generalizez si eu: Presa e gunoi!

mairon (3 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 13:40

Bogdan a spus lucrurilor pe nume.Nu te poti plange de atitudinea huliganilor cand ori ii ignori ori ,de-a dreptul, le incurajezi pornirile neluand nici o masura impotriva lor.Borcea se plange ca au probleme din cauza lor de mult timp.Ce a facut sa incerce macar sa evite astfel de situatii?Dinamo merita sa piarda meciul cu 3 – 0.Macar la masa verde ca pe teren trebuia sa ia tot atat.Sper,spre binele fotbalului romanesc, ca Dinamo sa nu ia campionatul nici anul asta.Vorbe multe…fotbal ..ioc!!Respect pentru Cluj,Vaslui,Urziceni.Aceste echipe arata ca se poate juca si fotbal in tara asta.Si nu-i intamplator faptul ca la aceste echipe nu vezi personajele si atitudinile de la echipele din Bucuresti.
Semneaza :Un fost bucurestean plecat ,din fericire,din”capitala”tarii.

daniel (3 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 14:29

Din pacate ai dreptate din ce in ce mai multi romani sunt asa asta pentru ca nivelul de educatie a scazut exponential dupa revolutie, odata cu nivelul vietii .

Am devenit o tara de golani si sincer cand mergi pe strada iti dai seama.

vali (2 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 14:38

1.Nu sunt de acord cu manifestarile huliganice de nici un fel, asta e unul din motivele pentru care nu fac deplasari cu echipa dinamo,pentru a nu risca sa fiu arestat fara motiv,cum cere ex-puscariasul mitica.
2.Daca ati fi corecti ati vedea ca si cei de la nijmegen au un comportament huliganic,evidentiat de presa olandeza-presa romana vede numai ‘derbedei’ dinamovisti.
3.sa ne spuna domnul turcu cui da el miliarde anual,cui a platit el deplasarea dintre suporteri? i-as fi recunoscator daca as afla.
4.daca este cineva care nu are dreptul sa vorbeasca despre comportament huliganic,acela este cu siguranta giovani becali,un gangster ce face carare la dna vorba lui prunea,un bandit ce a ucis incet incet pe dinamo,si care s-a mutat in curtea varului jiji,ambii veri fiind promotori ai violentei atat verbale cat si fizice…

Cristian (4 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 15:18

Desigur buzarine,

ataca-i pe aia care atarne pe langa limuzine sa primeasca de-o ciorba?

****
Daca nu suport ceva pe lumea asta, e’ IPOCRIZIA!

(cand ii aud pebecali, mititelu si borcea ca acuza „violenta” si ei vin cu interlopi peste oameni in case …imi apare un suras scarbit in coltul gurii)

medeleanu (1 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 15:49

Sa va spun un lucru:lucrez la un hotel imp in München si chiar astazi au venit un grup numeros de la Bremen…Daca ia-ti vedea cum stau la o bere cu suporterii celor de la Bayern München,ati putea spune ca sustin aceeasi echipa.Pe cind si la noi?Am impresia ca niciodata….din pacate…

mar1us (3 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 16:15

aia nu sunt suporteri dinamovisti………sunt niste huligani kre abia asteapta un prilej sa-si arate caracterul jegos ………….dak vreti sa faceti cv pt dinamo atunci spanzurati-va !!!!

unoltean (28 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 16:21

La mai toate echipele din tara exista asemenea specimene in galerii..dar parca astia de la Dinamo dau clasa la toti in huliganism…oricum nu se va face nimic, nu va faceti griji, peste o saptamana doua scandalul de la NEC va fi uitat si vor veni altele, si altele…

u.b (4 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 17:07

toti care vb aici si criticati nici macar nu stiti cine a inceput scandalul ( nu sunt dinamovist si nu voi fi in viata mea,URASC dINAMO ) …dar nu pot sa nu spun nimic cand vad cata prostie e in tara noastra,uitati-va bine pe video si vedeti cine a inceput scandalul…dar asa suntem noi romanii ne atacam unii pe alti cand e nevoie sa fim uniti…ne jignim intre noi si cand altii ne jignesc noi stam cu mainele in san…si app cati dintre voi ati fost pe un stadion de fotbal si v-ati sustinut echipa???? ****

DORU (5 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 17:17

sunt stelist,iar cel mai bun prieten al meu e dinamovist.si suntem prieteni de 25 ani.suntem tifosi amandoi.dar nu ne-am certat niciodata.nu inteleg atata rautate.e doar un sport unde castiga cel mai bun

gore (1 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 19:32

Ce prieteni mai buni pot exista decât un stelist și un dinamovist! Tancul și bulanul merg umăr la umăr ca frații. Vai de **** de civili! La o parte, că vă călcăm ca-n 89!

gg (2 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 19:36

nea buzarine mai lasa frate derbedeii si concentreaza-te asupra adevaratelor probleme ale fotbalului romanesc. aceste diversiuni devenite tabu nu fac altceva decat sa redirectioneze atentia fraierilor, asa numiti „telespectatori romani” . nu acesti oameni sunt gunoaiele fotbabului, nu ei distrug acest sport, ci doar presara pe un tort din rahat bomboane nedigerate. la treaba nea buzarine, sunt constient ca e mai lejera comparatia suporterilor cu „mailat de milano” decat cea a lui danciulescu cu kaka dar nu ne face sa te coparam si pe matale cu ivanovici de fanatik.

gg (2 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 19:41

pre edit: scuzati-mi limbajul d-le buzarin dar romania este o tara plina de nea Mitici, nea Jenei si de maimutoi cu nume imprumutate din italia iar dvs. ii tolerati. puneti la zid niste oameni cu caractere slabe si ii tolerati pe cei murdari, infecti. sunteti si dvs. un „nea”!

stavros (1 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 20:07

ce s-a intamplat in Olanda: grav: se mai intamplase: Constanta,Buzau si exemplele pot continua la nesfarsit cu galeria lui Dinamo; mai exact : sunt finantati de Borcea si comp. si isi dau in petec ori de cate ori prind ocazia ; la puscarie cu ei

marius din iasi (29 comentarii)  •  20 septembrie 2008, 21:54

daca un olandez sau un italian se uita nu stiu cum la mine pentru ca sunt roman, nici nu imi doresc sa am de-a face cu acel olandez sau italian. Astfel de oameni sunt mai periculosi decat acei huligani. Nazismul s-a raspandit datorita unor asemenea mentalitati. Iar in ce priveste individul care simte nevoia sa se justice, „nu suntem toti la fel”… ***

florin31 (1 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 1:26

ce dur esti cu o gasca de fraieri bautori de (saniuta) si ii faci in toate felurile pentru ca sti ca nu iti pot face nimic dar de cei ce sunt cu adevarat vinovati dar au bani faci usoare aluzii ca nu cumva sa ii jicnesti prea tare .apropo domnule cu studii superioare ,cuvintele pe care le spui la adresa lor sunt tot injuraturi ,doar ca sunt putin mai mascate ,nu esti nici tu departe stai linistit doar esti roman.

NOs (2 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 3:53

3 -0 pentru olandezi si excluderea pe 2 ani + alte pedepse maxime pe care nu le stiu … dar nici nu mai conteaza asta merita rusinea fotbalului din romania care se chinuie sa se califice in grupele UEFA de ani buni … nu mai zic de cat timp declara „Butelie” ca dinamo se antreneaza pentru CL =)) am impresia ca astia se antreneaza de cand am inceput eu sa ma uit la fotbal … adik vre-o 10 – 12=))

NOs (2 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 3:54

srry am uitat ca s-au calificat odata in grupe unde si-au luat-o pe unde au jucat ;0

?????? (2 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 4:25

Mai bine ai scrie despre ce au facut sarbii la Timisoara,ca vad ca ala nu e considerat huliganism. In schimb sa va **** ca suporterii dinamovisti au aruncat o torta si au facut putin scandal in Olanda e de scris in editoriale. Buzarine au fost scandaluri in fotbalul european mult mai mari si mult mai pline de incidente netratate in ziarul vostru,insa avand motiv de facut trafic pe site(mai ales din cauza **** ) insistati pe acest subiect. Crede-ma ,ca au facut suporterii nu e demn de lauda sau nici macar scuzabil dar nici atat de grav incat sa solicite atat spatiu si interes.(mai ales publicand pareri din partea unor infractori dovediti,a se citi Becali
)

Mircea (7 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 8:13

Buzarine, nu mai folosi „pentru c-au” , ci ” pentru ca „!
Suna aiurea, nu te supara. In rest, ai dreptate. Apoi astia plecati in Olanda, pot fi identificati, nu? Judecati si bagati la racoare.

raptor (32 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 9:15

nu sunt de partea suporterilor turbulenti,dar tin sa mentionez ca fanii olandezi si englezi ,cind se duc in deplasare,fac mereu probleme…asa ca nu suntem singurii,chiar daca nu e o consolare…daca era politie in stadion,nu se intimpla asa ceva,de ce nu au avut curaj sa miste ,pe olimpico,anul trecut???ptr. ca ne-au controlat si in gaura c….ului…asa ca ,nu mai aruncati vina ,numai pe suporteri…repet,nu suint de acord cu aceste fapte ,dar vina este si a organizatorilor…FORTA DINAMO…

un caine (2 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 9:33

Si inca o intrebare pentru marele jurnalist sportiv.De ce mare jurnalist sportiv niciun suporter roman n-a fost arestat la NEC?Sunteti voi,ziaristii cumva mai destepti decat fortele de ordine din Olanda?

Totti_DRD (1 comentarii)  •  21 septembrie 2008, 10:11

salut buzarine!

cand pornesti o discutie despre cine ne reprezinta si cine nu, gandeste-te intai la conducatori. Stii proverbul: pestele de la cap se impute.

Suntem o tara plina de golani inavutiti dupa revolutie, de parlamentari mafioti, de politisti spagari. Suporterii sunt ultimii de care ar trebui sa te legi. Cand in locul lui jiji, mitica, sandu,borcea, turcu, copos, porumboiu, iancu, etc vor veni niste oameni cu coloane vertebrale(de unde atatia in Romania??? 😀 ) atunci vor trebui si suporterii sa se schimbe. Dar cand toti conducatorii se balacaresc cu toti, si avem parte de spectacol si circ saptamana de saptamana, chiar nu stiu ce pretentii mai poti avea la niste suporteri.

Nu suporterii au furat miliarde in tara asta, nu suporterii umble cu valizale cu bani prin cluj, nu suporterii trisaza la cazino, nu suporterii fac „carare” la DNA.

Iar voi ziaristii, le tineti trena, le cantati in struna de dragul senzationalului. Sunteti morti dupa senzational si il inventati cu nerusinare ca sa va vindezi ziarul(nu e cazul tau, chiar te respect pe tine si pe geambasu)

Comentează