Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Liga Recuperatorilor Europeni

Trebuie făcută neapărat distincţia între Liga Campionilor şi datoriile personale ale lui Mutu

Nici nu se răcise bine în mîinile lui Bruno Conti bila cu numele Fiorentinei, că s-a şi declanşat războiul. Mutu devenea pentru Steaua, care în anumite viziuni […]

vineri, 29 august 2008, 1:56

Trebuie făcută neapărat distincţia între Liga Campionilor şi datoriile personale ale lui Mutu

Nici nu se răcise bine în mîinile lui Bruno Conti bila cu numele Fiorentinei, că s-a şi declanşat războiul. Mutu devenea pentru Steaua, care în anumite viziuni personale e însuşi poporul român, inamicul public numărul unu. Era normal să fie aşa. Aflat în relaţii proaste cu Giovanni şi Victor, Mutu a devenit automat duşman şi pentru vărul celor doi.

O datorie de 75.000 de euro, pe care Mutu a uitat s-o returneze lui Gigi Becali din pricini care nu ne interesează nici cît negru sub unghie, a ajuns motorul în 75.000 de timpi al meciului de Liga Campionilor dintre  Steaua şi Fiorentina. Dacă i se va face în continuare atmosferă, şi e timp destul să i se facă pentru că violeţii vin în România abia pe 10 decembrie, în prag de Crăciun, iar pînă atunci mai sînt trei luni şi jumătate, atunci Mutu va fi huiduit în Ghencea mai ceva decît în meciul acela cu Belarus, în urma căruia s-a hotărît ca echipa naţională să mai joace pe terenul Stelei doar în cazuri de forţă majoră.

Alimentată prin declaraţii  care au la mijloc vendeta personală, ura steliştilor faţă de Mutu (a jucat la Dinamo, nu uitaţi!) poate căpăta în timp proporţii nedorite. Pînă la urmă, vine în România un român, care va juca împotriva neromânilor Dayro, Arturo sau Toja. Dar şi contra românilor Mirel, Dorin, Sorin, Bănel, cu care-şi împarte frăţeşte plictiseala în lungile cantonamente de la echipa naţională. Cînd vorbele patronale despre Fiorentina nu se referă la meciul propriu-zis, ci la datorii şi la recuperatori care vor merge la Piteşti, la părinţii lui Mutu, să scoată banii, înseamnă că ne-a păcălit afişul, că imaginile vii pe care le vedem nu sînt din Liga Campionilor, ci din Liga Recuperatorilor, varianta interlopă şi neoficială a competiţiei cu sute de milioane de telespectatori. Iar stadionul Steaua nu mai e un „venue” onorabil, merituos, cu trei calificări consecutive, ci un teritoriu al răfuielilor de care, cînd aude, UEFA nu e absolut deloc încîntată.

Cu siguranţă că Mutu a greşit cînd a rupt-o cu fraţii Becali, care s-au străduit şi au reuşit prin relaţiile lor să-i obţină o suspendare cît mai mică în scandalul drogurilor londoneze. Iar dacă a luat bani de la Gigi Becali şi nu i-a dat înapoi aşa cum se înţeleseseră, iarăşi nu e bine. Însă e o datorie care n-are nimic în comun cu imnul Ligii Campionilor, un conflict personal care se poate rezolva sub oricare altă siglă.

Ar mai fi o variantă ca Mutu să scape de huiduieli. Meciul e pe 10 decembrie, adică în ultima rundă, cînd multe dintre socotelile grupei vor fi rezolvate într-un sens sau în altul, iar Mutu ar putea evita să se expună pe un stadion care nu-l va privi cu flori. Dar asta înseamnă că, atunci cînd sîntem pe cale să ne facem de rîs despuindu-ne în public, ne mai salvează o dată metoda calendarului.

Comentarii (93)Adaugă comentariu

mairon (3 comentarii)  •  29 august 2008, 20:54

Facand parte dintre suporterii mai vechi ai Stelei(mult inainte de ’89) sant perfect de acord cu cele comentate aici de Alin din Timisoara(probabil).Si mie imi este rusine ca cel mai important club de fotbal din Romania este reprezentata la varf de acest personaj mizerabil.
Mai trist e ca nu se intrevede ziua cand vom scapa de aceasta anatema care,trebuie sa recunoastem,pateaza in buna masura imaginea Stelei.

bebylau (9 comentarii)  •  29 august 2008, 21:05

Mutu , este un jucator de clasa ! la ora asta el este cel mai bun fotbalist roman .Ca nu are caracter , cum spuneti voi ?! , ca gresit cu ” cocaina ” – a platit cu varf si indesat ( si s-a ridicat destul de repede ) ca nu i-a dat banii inapoi lui becali , e treaba lor , etc , etc ,etc……
Mutu – fotbalistul , este fenomenal , sa dai in Italia 18 goluri , nu e la indemana oricui .
Bun, nu mai vine Mutu la Nationala , si cine e in locul lui de la Steaua ? poate Arthuro , poate Moreno , poate Toja
spuneti voi stelistilor !
De injurat l-ati injurat si pe Adi Ilie ,Mutu va fii infinit mai mult

Hai MUTU !

tornado (3 comentarii)  •  29 august 2008, 21:25

buzarine, comentariul tau e mai aproape de adevar, nu ca tolo care deviaza.
omu si-a cerut bani, a facut o gluma ca trimite pe cineva sa ceara datoria de 5 ani parintilor, o declaratie normala pt becali.

raspunsul lui mutu, de mare caracter, cum i-a raspuns si baiatului ala de la rex pe care l-a rup, si lui andresan de pe mesele pe care le lingea, si ex-ei lui pe care o denigra, si criticilor lui.

nici abramovici la cati bani are nu-i place sa fie inselat de nimeni, drept raspuns procesul pt daune cerute de la mutu, care nu a stiut sa aprecieze pe cei care l-au ajutat in momente grele.

daca adrian ilie a fost injurat, din pacate, pe ghencea, mutu care nu a jucat la steaua va fi injurat de 10 ori mai mult si nu de 50% din stadion , de 99%. mutu a fost fluierat si la fiorentina,recent.

mai lasati-ne cu mutu, ca nu se compara cu lacatus, nici ca performante, dar mai ales ca si caracter. hagi, laca, popescu, petrescu au fost adevarati lideri si caractere, exemple de urmat, mutu nu este, simplu.

MOTAN (13 comentarii)  •  29 august 2008, 21:42

Aline esti printre putinii ziaristi adevarati de la aceasta fituica ce ********!? Tie chiar nu-ti este rusine sa ai asemenea colegi?

scam (1 comentarii)  •  29 august 2008, 22:30

@tornado, „o declaratie normala pentru becali”. Nu e o declaratie normala in niciun fel de situatie, exista tribunale sau daca nu are acte sa se invete minte sa nu mai imprumute pe incredere.
De ce sa fie „normale”? Doar pentru ca el are dese iesiri in decor nesanctionate? Pentru ca ziaristii si-au vandut sufletul pentru un exemplar vandut sau un click in plus?
In orice tara civilizata s-ar fi luat masuri. Nici mafiotii rusi nu si-au permis declaratii din astea.
Urmeaza atentate ca la bulgari? Desigur, vor deveni si ele „normale” cu timpul, fiind la fel de dese ca si declaratiile lui Becali.

becali (8 comentarii)  •  29 august 2008, 22:43

pana pe 10 decembrie steaua o sa fie deja calificata asa ca meciul nu o sa mai conteze
mutu este un mare ***

Ginola (1 comentarii)  •  29 august 2008, 23:22

nu sunt fanul lui mutu si nici al stelei… si m-m bucurat ca s-au calificat. dupa ce am vazut declaratia lui becali, nu imi doresc decat ca pe 10 decembrie, steaua sa se gandeasca cu cine va juca in uefa. dl buzarin are dreptate, asta cu banii e o chestiune personala si trebuia, trebuie, rezolvata la nivel personal, fara presa, tam-tam, declaratii d-astea gen „gasca de la Craiova”. am putea s ane gandim ca oierul trebuie arestat pt ca a scos din tara atatia bani, nu? avea cineva dreptat cand spune ca steaua ar fi avut un nr dublu de suporteri daca nu era acest nimci de becali. are bani si atat… creierul cat **** iar presa, astept sa vad ziua cand se va coaliza impotriva acestui analfabet si nu il va mai arunca pe posturile tv sau va umple ziarele si net-ul de abreatiile si abjectiile lui.

Prafuitul (1 comentarii)  •  30 august 2008, 0:25

Ai cumva o problema cu ***atat pe Mutu si, nu oricum, ci pe toate partile… Credeam ca te-ai mai domolit dar se pare ca liniutele lu Mutu te cam incita!!!
Care-i problema ta ca Mutu va fi huiduit… Ori esti fan Borcea si achiesezi ca *** asta e bun national…
Daca te preocupa atata acest „bun national” ai putea sa-l iei acasa… As ai putea **** mai pe indelete si mai in liniste…

shutzescu (1 comentarii)  •  30 august 2008, 0:26

sunt stelist, n-am nimic cu Mutu, *** (unul din cele mai mari *** din campionatul romanesc) poate sa abereze despre ce vrea el, nu ma intereseaza acest aspect.
Sa nu uitam totusi ca inainte de toate Mutu e roman, dar totodata jucator profesionist… nu el e adevaratul inamic al Stelei; mai degraba ne-am uita in „staulul” nostru.

x ray (2 comentarii)  •  30 august 2008, 0:41

Pe Becali l-ati starnit voi ziaristii sa abereze ca nuca-n perete despre datoria lui Mutu. L-ati intrebat ce se va face Steaua ca vine Mutu, ca si cum ar veni bau-bau-ul…Deci ati personalizat, prezentandu-l ca un pericol de neinlaturat. Evident, ca lui Becali i-a sarit mustarul si a raspuns: Ce sa faca?Mutu sa faca bine sa-mi achite datoria … si apoi sa aiba tupeul sa apara in Ghencea „la mine acasa”…. Asta a fost scanteia!

danezu (13 comentarii)  •  30 august 2008, 0:42

NEA NONI nu ii mai lua atat apararea lui mutu ca nu mi se pare un atacant f mare…daca era nu il dadea nici inter nici juventus….e adevarat ca si **** de jiji face o imaginea f f proasta clubului Steaua…dar daca inca se mai pune*** atunci e problema..ar trebuit lasat in pace…dar si presa e de vina pt ca, cauta scandaluri peste scandaluri ca asta e presa romana…o presa de scandal nu de sport…rusine gsptv!!!!

io (2 comentarii)  •  30 august 2008, 4:33

cand *** o sa fie aplaudat pe giusepe meaza, sau pe stamford bridge, cum a fost hagi la meciul cu galatasaray, sau dan petrescu cand merge la vreun meci in anglia, sau cand va ajunge capitan la barcelona (gica popescu), `cobra` la valencia, sau cand inter o sa plateasca 3 mil comision, pe el (vezi chivu), doar k sa nu il ia barcelona, atunci o sa zicem despre ***, da domne, mare jucator.
performantele lui, le stie andresan, si cu raluca sandu.
el e prieten cu fotbalisti, valoarea lui a demonstrato, la inter, la chelsea, la echipe mari..:)
el e un fel de surdu international, (chiar merge mutu cu surdu..:))) bun la echipe de duzina, ***: hellas (viata lui, impreuna cu liniile) verona, parma, si acum fiorentina, a sa nu uit a mai fost si dinam0. si dupa ce a ajuns la echipe mari, *** a fost un mare 0.
de unde si locul 7 in topul celor mai dezastruoase transferuri in anglia (aici imparte topul cu ink un `mare` atacant raducioiu) si topul este din toate timpurile, asta da performanta.
vb cuiva de mai jos, decat sa faceti cheta pt el, mai bine faceti cheta pt dragulescu, linca a murit in saracie lucie si a fost primu si singuru campion olimpic la box.
ce a facut **** pt romania, ce mari performante a avut?? in afara de niste goluri pe la nationala?? ce a castigat el?? in afara de 7 luni (uni se duc la puscarie) pe bara???? care e imaginea lui mutu in europa??? mutu droggy sau mutu gol???depinde unde intrebi. pana si fundasu de la san marino sau insulele feroe, i-a facut caracterizarea lui *** la meciul de la constanta (mai tineti minte???)
de ce nu scriu ziarele nimic de chivu, care joaca la o echipa de vreo 3 ori peste florentina, de ce *** a fost 0 cu murinho si acesta zice acum k abia il astapta pe chivu???
cam asta e diferenta intre ei.
nici cu becali nu imi e rusine, dar alin tm, vezi k poli joaca in C, iar patronu vostru a dormit gratis vreo cateva nopti la hotelu rahova.
treaba lor a dat bani, nu a dat bani, sa se descurce, ce d-le buzarin va intereseaza daca vochin are sa ii dea bani lu ioanitoaia si ioanitoaia ii zice k se duce peste ma-sa acasa, nu cred k e vreo prb pt dvs, sau va place sa bagati k musca. oricum mai bine k scrieti aici imi da-ti variantele de a citi ce scrieti sau nu, e mai grav la tv cand comentati, nu imi da-ti aceste optiuni, trebe sa va ascult, si doamne, penal mai sunteti.
**** oricum o sa fie huiduit la toate meciurile din ghencea. stelea mai tineti minte ce a facut la meciul acela dinainte de mondiale (sau europene) cu paraguayu?? l-au fluierat atunci, si aia a fost, nu s-a mai pus prb k romania sa nu joace in ghencea, k o sa planga saracu stelea. dupa aia nimeni nu a mai avut nimic cu stelea.
da *** saracu sa nu planga, sa se supere sa ia mingea si sa se duca acas.
sincer prefer clanu becali, decat clanu sandu, *** gheara.
si gata hai pa

Dragos (138 comentarii)  •  30 august 2008, 6:47

Uite de aia nu va suport eu pe astia de la Gsp ! Bah, voi urmariti stirile ? Becali a spus asa “Acum ce sa fac, sa-mi trimit oamenii la parintii lui Mutu acasa?” Este o foarte mare diferenta intre ce a declarat Gigi Becali si ce scrieti voi de fapt ! Sa va fie rusine !Nu mai scrieti prostii, ca de aia va injura lumea pe unde va prinde, una se declara la tv, alta scrieti voi ! Nu sunt fan Becali, sunt fan Steaua !

Parioru’ (4 comentarii)  •  30 august 2008, 9:05

Până pe 10 decembrie se mai pot întâmpla foarte multe. De exemplu să se accidenteze, să dea 3 goluri cu Franţa şi să (re)devină erou naţional (caz în care Gigi ar lăsa-o mai moale cu circul), să se împace cu verii…
Şi să nu uităm că alegerile sunt cu numai 10 zile înaintea meciului!

wolf (3 comentarii)  •  30 august 2008, 9:11

este incredibil cat de multi oameni ii iau apararea lui becali….este o rusine. sunt prea multi oameni prosti in tara asta si asta se va vedea pe ghencea cand probabil ca marea majoritate o sa-l huiduie ca asa vrea idolul lor becali.

danutz (1 comentarii)  •  30 august 2008, 9:12

Mutu ar trebui suspendat din toate competitiile pana isi achita datoria fata de englezi.

marius din iasi (29 comentarii)  •  30 august 2008, 10:24

Buzarin, voi faceti presa sau ce faceti? Am vazut declaratia lui Becali in care zicea ca Mutu era drogat cand a zis de cioban si musculite, iar toti „jurnalistii” ( a se citi pupincuristi ) au izbucnit in hohote de ras. Acuma tu dai niste verdicte incredibile: Mutu are o datorie la Becali. Serios, cine ti-a zis Buzarine? Care e sursa ta de incredere? Becali, glumetul crestin? Apoi mai spui ca Mutu a gresit „cu siguranta” cand a renuntat la serviciile becalienilor. Mai sa fie, de unde esti tu asa de sigur Buzarine? Lasati verdictele si faceti presa, stii tu, e aia cu cel putin 2 surse de incredere si obiectivitate. Deocamdata faceti doar un mare circ, **** si presa, hand in hand.

Vasile Alexandrescu (16 comentarii)  •  30 august 2008, 11:09

„Hai, aminteşte-ţi tot! Cum ai venit în Ghencea şi din două curse pe dreapta ai dat 3 goluri lui ASA. Cum te-ai dus la naţională şi ai dat două boabe în Portugalia. Şi apoi cum ai venit acasă şi ai început să ucizi portarii. De la Vekeman la Dasaev şi de la Van Breukelen la Urruticoechea. Hai, aminteşte-ţi cum plecai tu pe culoar înainte ca mingile să vină din gheata lui Fane Petcu sau Loţi Boloni. Cum, altruist fiind, pasai în faţa porţii şi apoi, cu umorul tău hîtru, îl întrebai pe marcator: “Ţi-a fost greu, mă?”.

Hai, aminteşte-ţi cum începea Steaua cu tine în Ghencea, cum era 1-0 de la vestiare şi cu Anderlecht, şi cu Vejle, şi cu Goteborg, şi cu Honved. Cum îi încărcai încă de pe tunel pe coechipieri, înspăimîntîndu-i, în acelaşi timp, pe adversari.

Hai, aminteşte-ţi ce ai însemnat ca jucător pentru Steaua. Ai luat Cupa Campionilor şi Supercupa Europei. Te uiţi în urmă şi mai vezi vreo 15 înşi. Aminteşte-ţi cum ai marcat la Mondialul italian. Te uiţi în spate şi mai vezi vreo doi-trei. Cum ai bifat 10 titluri pentru aceeaşi echipă, Steaua. Te uiţi în spate şi vezi că nu mai e nimeni.

Astăzi, te-ai întors în timp. Eşti, ca antrenor, înaintea meciului ăla cu ASA. În faţa celui mai important hop din noua meserie. Hai, Marius, aminteşte-ţi tot, spune-le bărbaţilor din vestiar povestea ta şi porneşte la alt drum! Pe marginea căruia vei avea aceeaşi iubire nebună a fanilor, iar la capătul lui chipul altei legende. Legenda antrenorului. Hai, Marius!”
PENTRU TOTI ANTISTELISTI,DINAMOVISTI SAU RAPIDISTI: NOI AVEM LEGENDE VI SI ADEVARAT MODELE PENTRU COPIII SI NEPOTII NOSTRII.NU DROGATI,NU PROXENETI,NU DEALER-I DE DROGURI,NU PRESEDINTI DE FEDERATIE CARE SCOT TITLUL DE CAMPIOANA LA LICITATIE,NU CARATORI DE BAGAJE ALE FOSTILOR SECURISTI SI MILITIENI.NOI NU-I AVEM SI NICI NU-I VREM PE MUTU,PE NICU GHEARA,PE MIRCEA SANDU,PE BORCEA.

ALex (1 comentarii)  •  30 august 2008, 11:21

Bai Buzarine

vorbesti in necunostinta de cauza. Am fost la meciu ala si doar cativa supoteri care cred ca erau rupti de beti l-au injurat pe Mutu, Petre and Co. eu personal care sunt stelist l-am aplaudat pe F Petre de am ragusit.
Asa ca nu mai debita prostii.

Ms.

Agamitza (17 comentarii)  •  30 august 2008, 11:29

Nea Buzarine datoria e datorie si trebuie returnata. Eu totusi te intreb: cine e Mutu? Daca vroia sa ramina in „istorie” trebuia sa transforme penaltiul cu Italia sai sa refuze sa-l execute. De ratat poate orice neavenit.

mielusic (1 comentarii)  •  30 august 2008, 11:38

Buzarine tot esti tu cu retrospectivele sa-ti reamintesc ce s-a intamplat cand Adrian Ilie cans a revenit ci gol in Ghencea cu Valencia si a fost fluierat copios si chiar gratulat cu strigarea ilie ilie p…. in c… sa-ti fie. Asa ca nu trebuie sa fiii vreun prezicator sa stii ca Mutu va fii fluierat si injurat copios in Ghencea si pana la urma gasesc normal atat timp cat mutu este 50 % din atacul Fiorentinei este foarte normal sa fie pusa presiune pe el. Interesul national in cazulde fata este o vorba goala daca voi ajunge la meci si eu voi fluiera si injura.

Albu-Sibiu (33 comentarii)  •  30 august 2008, 11:53

Baieti, voi care faceti atata tapaj vis-a-vis de aceasta datorie, stiti macar daca amanuntul in cauza este real? Stiti bine ca maine Becali poate veni si spune „Am glumit”. Chiar va pasa de ce spune acest Pinocchio?

Dragos (138 comentarii)  •  30 august 2008, 11:54

Becali a spus asa “Acum ce sa fac, sa-mi trimit oamenii la parintii lui Mutu acasa?” Este o foarte mare diferenta intre ce a declarat Gigi Becali si ce scrieti voi de fapt !

Vasile Alexandrescu (16 comentarii)  •  30 august 2008, 12:06

Cand Mutu s-a imprumutat de bani de la Gigi Becali atunci nu m-ai bazaia?Mai bine tacea din gura Mutu,acum n-a facut decat sa dovedeasca caracterul lui.Cand avea nevoie de banii lui Becali il pupa in c.r,acum il bazaie.Caracter de 3 lei.
Fratii Becali cu Gica Popescu si mai ales Dan Petrescu l-au ajutat sa-si ia suspendare mai mica si dupa aia a fugit la italieni.Moggi l-a luat gratis si a facut bani de pe urma lui,iar acum tot fraierul de roman trebuie sa-si plateasca singur datoria.Oricum il ajuta Gheara,cu Borcea si Raluca Sandu care va adauga „taxa Mutu” la marfa livrata pe sub mese prin cluburi si importata de nasul Gheara.

Popa corneliu (62 comentarii)  •  30 august 2008, 12:21

Din punct de vedere al elegantei fara nici un dubiu Becali a gresit!! A spus-o dintr-o bucata ca la stana de oi! Pe de alta parte, daca este adevarat, datoria trebuie platita! Ceea ce nu puneti la socoteala este „disputa” dintre clanul Becali si clanul nasului lui Mutu, un cunoscut interlop, care daca „vrea muschii” lui ii spune lui Gigi becali „mucles” ca-ti „dau eu banii” si-i ii va da la „pastele caiilor”!!!! De ce imi este frica este prietenia dintre Mutu si cativa jucatori de la Steaua, oameni de nationala, unde prin „impresara cu bustul 95-100, Ana-Maria Prodan??!!, ar putea sa le suceasca mintea stelistilor cu promisiuni pentru echipe din seri A!! Si aici ma gandesc la Radoi, Goian, Ghionea sau Ov Petre!! Oameni care ar fi dispusi si maine, fara bani, sa joace in Italia!! Si inca o nedumerire. De cand Alin Buzarin. un redactor vadit din clasa anti Steaua, este preocupat de problemele Stelei?

Vasile Alexandrescu (16 comentarii)  •  30 august 2008, 12:39

@Popa Corneliu – singurii jucatori de a caror caracter ma indoiesc la Steaua ar fi Lovin,Ghionea si Ov.Petre.Restul au caractere mult prea puternice si ii consider inteligenti pentru a nu se lasa imbroboditii de Mutu.Vorbesc de posibilii titulari.Asa ar mai fi Vali Badea,Rada care poate ar facea gesturi urate doar din razbunare.
Radoi e un caracter mult prea diferit de Mutu pentru a fi prieten cu el.Nu s-ar vinde.El vrea sa plece afara pentru a le dovedii celorlalti ca se poate impune in orice echipa din lumea asta.

Popa corneliu (62 comentarii)  •  30 august 2008, 13:42

corect, vasile alexandrescu, m-am cam infirbantat!

marius din iasi (29 comentarii)  •  30 august 2008, 13:52

@Vasile Alexandrescu … sa vad ce o sa mai zici peste cateva zile cand o sa zica Becali ca a glumit cu datoria lui Mutu, cat de preocupat o sa mai fii de ce nu da Mutu inapoi banii. Becalistii, subspecie mutanta din stelisti, sunt cei mai prosti oameni. Daca ciobanul face odata treaba cu „am glumit”, cum poti sa fii atat de idiot sa mai crezi vreodata ce zice asta?

stelistul (6 comentarii)  •  30 august 2008, 13:59

Ce se intampla in Romania numai prinAmerica Latina sau Africa se mai intampla .Ne pretindem europeni e vai de capul nostru .Ai impresia ca nu e vorba de fotbal ci de rafuieli intre clanuri mafiote ,recuperatori datorii pistoale impuscaturi E o razbunare a acestor parveniti si patrunsi in fotbal unde se invart bani multi a acestor ciocoi fratii becali Nu cred ca se intampla in fotbalul european ceea ce se intampla la noi Sa ameninti un jucator de nationala cu recuperatorii mi se pare un gest de cea mai joasa speta Nici Mutu nu e usa de biserica dar sa-l tratezi asa cum il trateaza Becali iti produce scarba si tie rusine sa mai spui ca esti roman

me_just_me (1 comentarii)  •  30 august 2008, 14:21

Eu sincer, recunosc doar performantele stelei de cand e Gigi la echipa…….cele de dinainte doar oamenii care o pot recunoaste, stiu cum a reusit sa castige CL .Cu mult noroc, pentru ca pana in finala a intalnit doar echipe sa le zicem modeste…..si cu ajutorul comunistilor din acea vreme.Steaua era echipa lui Vali stie toata lumea, iar jucatorul care refuza sa vina la steaua…….juca a 2-a zi cu sapa pe camp, iar antrenorul care refuza sa dea un meci Stelei….:)))) puscaria era grea.Dar sa revenim….recunosc meritele stelei doar de cativa ani incoace…adica 3 calificari din cate stiu, cateva puncte si atat.Restul……….bine ca s-au umplut buzunarele finantatorilor si atat.In editia anterioara, nu au pornit la fel?Nu erau ei mari si tari ca rup tot?Si?Si tacere stelistilor…..cand o sa faceti ceva acolo, atunci sa veniti sa strigati, pana atunci…..liniste ca sa-si poata umple Becali buzunarele.Oricum fotbalul este o afacere………Nu sunt anti-steaua, dar cand vad asa-zisii stelisti ca se bat cu pumnul in piept imi vine sa dau afara totul din mine!Amintiti-va ce a facut Mutu pentru Romania in loc sa-l ponegriti!

io (1 comentarii)  •  30 august 2008, 15:56

@me_just_me
cand a tras pe nas, sau cand a ratat la euro penalty? cand sa ne amintim???, nu il inghit nici io pe becali, dar pana una alta a facut biserici, case la vadu rosca, a ajutat oameni bolnavi, mutu ce a facut?
sincer cum zicea cineva mai jos, mi-e rusine k sunt roman, doar pt faptu k mucu e si el….

Destiny (13 comentarii)  •  30 august 2008, 16:20

Mi-e scarba de tara asta mizerabila si corupta, de mafie din politica si justitie pana in sport, de scursori ca Becali si jurnalistica de scandal in loc de sportiva.Mi-e rusine ca sant roman.Punct.

edy (2 comentarii)  •  30 august 2008, 16:25

Pentru o galerie care i-a huiduit pe Adrian Ilie si pe Sabin Ilie, care jucasera pentru Steaua si o ajutasera sa castige titluri in anii 90, a-l injura pe Mutu devine o obligatie de la sine inteleleasa. Hagi a declarat ca are inima impartita intre Steaua si Galata inaintea dublei manse. Cred ca din acest moment a devenit in ochii aceleiasi galeri „nomina odiosa”. Iar daca Rădoi va pleca pana la urma din tara si se va reântoarce in Ghencea ca adversar al Stelei sa n-astepte mila din partea celor care il…idolatrizeaza astazi. De la idolatrie la „****” nu e decat un pas. Pe care sublimii suporteri il vor face fara mustrari de constiinta.

rares (31 comentarii)  •  30 august 2008, 17:06

Steaua nu uita adevaratii jucatori. Lacatus era aclamat la scena deschisa cand venea cu Nationalul.

pt v alexandrescu (2 comentarii)  •  30 august 2008, 17:16

„PENTRU TOTI ANTISTELISTI,DINAMOVISTI SAU RAPIDISTI: NOI AVEM LEGENDE VI SI ADEVARAT ” …. in esenta ai dreptate, cu gramatica ai ceva probleme….

ha ha ha (2 comentarii)  •  30 august 2008, 17:21

cnd am o stare mai nashpa si trebuie sa imi revin , citesc comentariile articolelor sportive….creste inima in mine sa vad cati inculti, retardati si agramati isi dau cu parerea lor de „experti” ! ps: sper k toate echipele calificate in cl sau uefa sa treaca mai departe , chiar dak gigi este imaginea perfecta a prostului cu bani

Dragos (138 comentarii)  •  30 august 2008, 18:39

Becali a spus asa “Acum ce sa fac, sa-mi trimit oamenii la parintii lui Mutu acasa?” Este o foarte mare diferenta intre ce a declarat Gigi Becali si ce scrieti voi de fapt ! Vai de voi ! 🙂

Vasile Alexandrescu (16 comentarii)  •  30 august 2008, 19:03

@marius din iasi -***esti tu pt ca pe mine nu ma intereseaza datoria lui Mutu si nu e nevoie de mine sa-l apar pe Gigi Becali.Era vorba doar de caracterul lui Mutu,despre care se vrobeste atat ca e mare fotbalist si ca nu stiu ce mari lucruri a facut el pentru Romania.Ai rabdare sa vezi pe ce loc termina Fiorentina anul asta in Serie A.Din partea mea Gigi Becali poate sa zica ce vrea.***sunt aia care-l baga in seama.Pe mine ma intereseaza faptele si rezultatele.De cand a venit el la Steaua nu s-au mai vandut jucatori pe banda rulanta si pe cate o bere.Mai departe:Steaua joaca pentru a treia oara in UCL;Steaua a jucat o semifinala de Cupa UEFA.Astea sunt fapte nu vorbe.La fel si in cazul lui Mutu.Analizeaza faptele si rezultatele sale si dupa aia sa vedem ce concluzii tragi.Campion cu Juventus intr-o editie furata de Moggi.Cum reuseste Mutu sa fie prieten si sa se inrudeasca numai cu infractori?Gheara,Moggi,Raluca Sandu…Sa zica mersi Mutu ca nu e dupa gratii.

io (1 comentarii)  •  30 august 2008, 19:20

@l3stat,
niku tau e gresit, ar trebui sa fie, k si **** de altfel, arestat.
zi ce a facut **** bun pt imaginea romaniei si dupa, daca ai dreptate, o sa imi cer scuze.
nu imi zice k florentina e la picioarele lui, cum am mai zis, valoarea lui s-a vazut la inter, chelsea, juve…
a dat 30 de goluri pt nationala???
de cate ori s-a calificat nationala la euro sau mondiale dupa ce s-a retras hagi, si **** a devenit nr 10???
iti zic io o data, si atunci din offside, si la manevrele pe care le-a facut sandu la uefa…
daca ai bun simt si cat de cat stii fotbal, cine e mai fotbalist: **** sau chivu????
sa nu il compar cu hagi, popescu, ilie, dan petrescu, jucatori care au castigat trofee in europa…
**** e departe de ei, si nici nu imi aduc aminte sa fi fost vreunu de mai sus, cu praf pe la nas….
e o diferenta intre toti de mai sus si mucu, si de aia nu il inghite multa lume.
vino cu argumente si imi cer scuze

Vasile Alexandrescu (16 comentarii)  •  30 august 2008, 19:20

@me_just_me – cati ani ai?vezi ca esti dezinformat.Mircea Lucescu si Postelnicu au creat cooperativa in fotbalul romanesc.Valentin avea telefonul ascultat de securitate ca sa afle cei de la Dinamo ce jucatori vrea Steaua sa ia pentru a-i deturna.
In afara de Gica Popescu toti jucatorii au dorit sa joace la Steaua,pana si uni e la Dinamo.Pana si Mircea Lucescu a vista sa joace la Steaua,dar l-au respins.Gica Popescu nu a facut puscarie.Si-a facut stagiul militar si a plecat linistit la Craiova dupa un an.Vezi ca Dinamo echipa militiei si Victoria (care avea stadion in tot in Stefan cel Mare)echipa securitatii aveau si in cazul lui Dinamo mai au aceleasi practici si in ziua de azi.Spre exemplu ce bine ar fi ca militia, pardon politia,sa nu instrumenteze bine cazul Ralucai sandu si Dinamo sa ia campionatul?
Intre 1985-1990 Steaua a dominat fotbalul european.Nu a castigat doar in 1986 Cupa Campionilor ci a mai castigat si o Super Cupa a Europei,a pierdut finala Cupei Intercontinentale din cauza unui arbitru,inca o semifinala de Cupa Campionilor,inca o finala de Cupa Campionilor.Vezi ca specialistii vorbesc cu respect de Steaua prin toate tarile Europei,chiar si la recenta tragere la sorti s-a vorbit cu respect.

Marian (41 comentarii)  •  30 august 2008, 19:29

dle. buzarin, eu am o anumita consideratie pt. dta, ca si pentru cristian geambasu si maria andries, de altfel. acum, te rog si eu pe dta. sa ai un gram de consideratie pt mine, in calitatea mea de cititor pe net si de platitor la chiosc al ziarului tiparit, si sa-mi spui EXACT unde a folosit becali cuvantul RECUPERATOR (la singular sau plural) in declaratia la care si dta. te referi, cu multa patima si inexactitate, de altfel. eu te-am urmarit si in emisiunea tv, parca ai avut, cat de cat, mai multa finete in analiza de acolo. nu te mai lua dupa tolontan, dle. buzarin, o fi el seful vostru, poate si stie sa scrie, ***

Vasile Alexandrescu (16 comentarii)  •  30 august 2008, 19:33

Terminati odata cu legendele in care se spune ca Mutu are orasul Firenze la picioare.Mare majoritate sunt de parere ca Mutu ar trebui sa vorbeasca mai putin si sa joace mai mult.De ce nu iau dat banderola de capitan de echipa?Pana acum capitan a fost Ujfalusi,tot un strain.Ca sunt 10-20,1000 de suporteri sa zicem care au tricou cu Mutu inseamna ca are Firenze la picioare?La Juventus nu-l c.ca nimeni.La bagat Moggi in echipa de cateva ori ca dupa aia sa-l vanda mai bine. Golul in meciul cu Italia de la Euro l-a dat fiindca la auzi pe Panucci cand ii spunea lui Buffon ca-i lasa mingea.Sunt stelist dar abia astept sa mai creasca Costea,Torje,Keseru si Ochirosii si sa ne mai lase si obositul ala de Contra si sa joace Sapunaru.

parintele (2 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 12:50

corect. problema e ca noua, romanilor, ne place sa ne spalam rufele in public. asta e o dovada clara de proasta crestere.

Comentează