Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Nu sînt slabi deloc!

Olanda nu ne e la degetul mic, cum credem. Nici măcar la îndemînă!Din decembrie încoace, de la tragerea la sorţi, orice aritmetică a grupei, orice matematică aplicată pe cazurile concrete Zurich şi Berna, ne oferă Olanda ca pe o constantă […]

duminică, 25 mai 2008, 12:49

Olanda nu ne e la degetul mic, cum credem. Nici măcar la îndemînă!Din decembrie încoace, de la tragerea la sorţi, orice aritmetică a grupei, orice matematică aplicată pe cazurile concrete Zurich şi Berna, ne oferă Olanda ca pe o constantă a optimismului. Să vedem noi cum scăpăm cu viaţă după Franţa şi Italia, că ne descurcăm cu olandezii! I-am bătut la Constanţa, n-am pierdut la ei, n-am primit gol în cele 180 de minute ale „dublei”, Van Basten e şi nu prea e antrenor, nu mai au jucători de superclasă. O mie de argumente care ne alimentează speranţele.

Sîmbătă seara, olandezii s-au antrenat puţin cu Ucraina. Şevcenko, Voronin, Timoşciuk, Nesmaşnîi. Ceva nume, nu? 3-0 scurt pentru olandezi, care au părut că forţează doar atît cît trebuie, ca să-şi intre în mînă. Au marcat şi cînd au atacat, şi cînd au stat la cutie. Huntelaar dă goluri şi cînd doarme, Kuyt e puternic ca un taur, iar Babel înscrie la un minut şi ceva după ce intră pe teren. Specialiştii zic că Van Basten ar fi schimbat sistemul, dar profanii, în afara unor stranii jambiere bleu ciel, n-au sesizat modificări majore. În sensul că, jucînd 4-3-3, 4-2-3-1 sau 0-0-11, Olanda tot bună rămîne.

Pe De Kuip n-au fost Van der Sar, Melchiot, Sneijder, Van Persie, Robben şi Van Nistelrooy, adică măcar cinci titularii, dacă nu şase. Cu ei Olanda e şi mai tare, iar a o privi ca pe o echipă pe care o ai la degetul mic e măcar nesăbuinţă. În plus, faţă de noi, la ei, ca un făcut, nu-şi rupe nimeni degetul şi nici nu se accidentează la volei pe plajă.

Şi mai e ceva. Buni, răi, antrenaţi de Rinus Michels sau de Van Basten, olandezii trăiesc mereu starea aceea de mare competiţie. La Rotterdam stadionul a fost portocaliu de la un capăt la altul, fiind foarte greu de crezut, prin comparaţie, că Ghencea se va îngălbeni şi se va însufleţi sîmbătă, cu Muntenegru. Ţara lor trăieşte deja pentru Euro, a noastră se trezeşte cu greu, mahmură, dintre atîtea Comisii şi valize.

Comentarii (84)Adaugă comentariu

pt buza (6 comentarii)  •  26 mai 2008, 16:16

am vazut si noi ce stare de mare competitie traiesc olandezi la turneele finale ca in meciul cu portugalia parca de la CM2006 cand au inceput sa intre la rupere cand au vazut ca nu le iese jocul,asa ca mai lase cu cuvintele tale mari;unii o dau ca aia au valoare si noi nu dar singura problema reala e mentalitatea si atitudinea pacatoasa a fotbalistului roman si neputinta de a-si pune in practica talentul si valoarea;singurul ascendent al olandei in fata noastra e doar traditia fotbalistica pt ca prezentul nu arata o nationala foarte puternica ,dar una care cred ca mai are resurse pt a surprinde adversari cu un joc mai direct si mai combinativ cum ne-a obisnuit in trecut,dar sa aseptam EURO nu mai e mult si ne convingem

bombonel (3 comentarii)  •  26 mai 2008, 17:14

hahhahahahahaahah. mi-a placut faza cu tastatura. de mult doream sa scriu***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

dan (1 comentarii)  •  26 mai 2008, 18:48

Olanda ne va invinge cu 3-0,din pacate…daca avem noroc!Probabil ca vor cistiga titlul,e cea mai in forma echipa din Europa de azi.Numai Portugalia ar putea sa-i dea batai de cap…

dan (3 comentarii)  •  26 mai 2008, 20:03

iata ca te-ai trezit si tu la viata…. de parca nu stim ca suntem ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si vom fi mult timp de acum inainte.
Lasa-ti-ne cu amalgamele astea cu iz cioranian.

fucherul (2 comentarii)  •  26 mai 2008, 20:13

Sa ORBEASCA toti care afirma ca echipa nationala se va fece de ras la Euro. Ma refer la aceia care afirma lucrurile astea si se vor uita la meciuri .(apucati-va de ping pong fratilor)

buzarin (2 comentarii)  •  26 mai 2008, 20:50

Cred ca tu erai singurul care credeai asta ziarist ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Pentru tine nu exista decat 2 posibilitati: ori suntem cei mai mari de pe fata pamantului, ori suntem un zero. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) lasa-ne in pace ca ne pregatim pentru europene.

buzarin (2 comentarii)  •  26 mai 2008, 21:02

E o grupa a mortii: 4 echipe egale in forta se pregatesc pentru turneu, toate viseaza la titlu si toate sunt nervoase. Numai ca doar la noi presa o ia razna cand facem un 3-0 cu Rusia sau un 5-1 cu Germania („toata lumea la picioarele noastre!”) sau cand mancam o bataie gen 1-0 cu Cehia („toata lumea ne calca in picioare!”). Ce-ar fi sa taca toata lumea si sa uite la meci.
Eu vreau sa vad o Românie spectaculoasa, ca cea din 1970 cu Anglia si cu Brazilia, din 1983 cu Italia, din 1990 si 1994 cu Argentina, ca cea din 1998 cu Columbia si cu Anglia, cea din 2000 cu Anglia si Germania sau ca cea din 2004 cu nemtii. Selectia e prin unele parti defensiva (Codrea, Radoi, Nicolita) dar avem cu cine sa tinem mingea si sa facem spectacol. Asta vreau. Apoi daca merge bine, daca nu, pacat. Dar sa taceti cu toate speculatiile idioate, avem un tip acolo platit cu sute de mii pe an in euro si stie ce face. Avem echipa, nu confundati România cu Anglia sau cu Ungaria.

pt dan (6 comentarii)  •  26 mai 2008, 23:39

e in mare forma ce sa zic, pai cu ucraina sa nu fie;nici nu trece de grupe cat despre titltu nici ei nu viseaza

hingheru (26 comentarii)  •  27 mai 2008, 11:39

eu zic ca esti cel putin nesabuit daca crezi ca meseria de jurnalist o ai la degetul cel mic, mai degraba are Romania sanse sa bata Olanda si sa se califice mai departe decat ai tu sa scrii articole decente si sa devii un ziarist adevarat.
Romania mediocra te are si pe tine printre reprezentanti, ar fi pacat pentru tara sa te reproduci.

si ca sa fiu ontopic: da, ai dreptate, dar iar spui un lucru evident, tocmai de aia mazgalitura asta pe care ai aruncat-o ca sa-ti faci norma nu are nicio valoare.

flaxx (3 comentarii)  •  27 mai 2008, 11:57

excelenta comparatia dintre cum traiesc olandezii meciurile chiar si amicale, si cum le traim noi.

Sfx (6 comentarii)  •  27 mai 2008, 12:41

Daca cineva crede ca noi vom iesi din aceasta grupa fie este cel mai mare optimist in materie de fotbal, fie este exagerat de patriot, fie este necunoscator de fotbal! calculul e simplu si pragmatic:
Italia = campioana mondiala
Franta= campioana mondiala si europeana
Olanda = campioana europeana
Toate aceste echipe au jucatori de inalta clasa care se mobilizeaza exemplar si mai ales au mentalitate de invingatori , care este cea mai importanta. Noi mai paysani du Danube, mai cu norocul, sansa si speranta ca adversarii vor prinde o zi mai putin fasta.
Vom vedea fotbal frumos la Euro dar din pacate realitatea este ca din el nu va face parte si echipa Ro.
Cred ca cel mai mult putem spera sa suferim frumos!

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  27 mai 2008, 13:04

`calculul e simplu si pragmatic:`

Oare?!

`Italia = campioana mondiala`

Da.
1983, Italia campioana mondiala, Romania-Italia 1-0, gol Boloni min.24, Italia-Romania 0-0. Ca veni vorba. Deci, se poate.

`Franta= campioana mondiala si europeana`

Nu. Campioana mondiala este Italia. Campioana europeana este Grecia.

`Olanda = campioana europeana`

Nu. Campioana europeana este Grecia.

Este irelevant ce a facut Olanda in 1988 sau Franta in 1998 si 2000. Este irelevant chiar si ce a facut Italia in 2006. Pe teren vor fi tot 11 jucatori. Echipa Romaniei nu porneste ca favorita insa meciurile pleaca de la 0-0 si avem si noi sansa noastra. Ca probabilitatea de a se califica mai departe din aceasta grupa este relativ scazuta ramane indiscutabil. La fel de indiscutabil este ca lamentarile sunt pentru perdanti.

`Vom vedea fotbal frumos la Euro dar din pacate realitatea este ca din el nu va face parte si echipa Ro.`

Sa intelegem ca nu numai sansele noastre sunt 0.0D14 ci si ca domnia ta calca pe urmele lui Nostradamus cu preziceri despre inestetica jocului pe care il va practica nationala Romaniei la Euro?! Realitate este numai ceea ce s-a indeplinit, nu ceea ce presupunem ca va fi.

`Cred ca cel mai mult putem spera sa suferim frumos!`

Poate Luxemburgul si Liechtensteinul sa spere doar la asa ceva, si totusi participa la preliminarii, ba chiar ii mai incurca pe unii si pe altii. Noi trebuie sa ne propunem mai mult, altfel nu vom avea sigur nimic.

fucherul (2 comentarii)  •  27 mai 2008, 13:24

alineeeeeeeeeee!!!, sper sa nu citeasca jucatorii echipei nationale porcaria asta ce ai scris-o. Ei au nevoie de un moral foarte bun. Daca iti anintesti meciurile noastre cu Olanda si daca vei face o recapitulare vei constata ca nu sunt „miezul”, dar nici o echipa slaba.
Mie mi s-a parut ca de fiecare data ne-au batut norocos.
Nu stiu cine a privit Olanda ca ” o echipa la degetul mic” de faci asemenea afirmatii.
Sa stii ca dintre toti blogherii de la gsp tu nscrii cel mai rar si cel mai slab.

Sfx (1 comentarii)  •  27 mai 2008, 14:25

Ptr. Dionis
1. Ce fel de fotbal se juca in 83?
2. Unde joaca jucatorii Olandei,Frantei, la ce echipe? Si mai ales la ce nivel?
3. Care sunt rezultatele notabile are echipei RO in ultima perioada?
Sa nu se inteleaga gresit, ca nu am respect sau nu apreciez calificarea echipei Ro la Euro sau ca nu ma bucur ptr calificare, dar este bine sa vedem realitatea. Este diferenta mare de valoare si mentalitate intr noi si celelalte echipe din grupa. Este bine sa fim cu picioarele pe pamant.
Ce bine ar fi sa nu am dreptate!!!

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  27 mai 2008, 14:54

‘1. Ce fel de fotbal se juca in 83?’

Unul cu echipe de 11 indivizi care intrau pe teren si incercau sa o bage in ate in ideea ca vor inscrie cel putin un gol mai mult decat adversarul. Ca si acum. Si ca si acum, erau echipe pe hartie mai bune si echipe pe hartie mai slabe, iar jocul rezultatelor confirma destul de des ca echipele mai bune pe hartie reuseau sa se impuna si pe teren. Insa atunci (ca si acum), acest lucru nu se intampla mereu.

‘2. Unde joaca jucatorii Olandei,Frantei, la ce echipe? Si mai ales la ce nivel?’

Joaca la nivelul la care joaca. Insa victoriile le obtine o echipa, nu o suma de individualitati. In nici una dintre stiintele naturii intregul nu este o simpla reuniune aritmetica ale partilor componente. La fel era si in 1983. La ce echipe si la ce nivel jucau componentii grupului? La ce echipe si la ce nivel jucau componentii echipei Greciei acum 4 ani? La ce echipa juca Hagi in 1994, inainte de CM din SUA?

‘3. Care sunt rezultatele notabile are echipei RO in ultima perioada?’

Care erau rezultatele notabile ale Stelei in Europa in ultimele sezoane inainte de 1985-86? Care erau rezultatele notabile ale Greciei inainte de 2004? Care erau rezultatele notabile ale Danemarcei inainte de 1992?

Toate argumentele invocate mai sus sunt circumstantiale si nu impiedica obtinerea performantelor. Sigur, am afirmat si eu ca probabilitatea de a obtine performante extraordinare este relativ scazuta, insa nu este niciodata atat de mica pentru a nu crede in ea, pentru a nu te pregati in scopul de a ajunge cat mai departe.

‘Sa nu se inteleaga gresit, ca nu am respect sau nu apreciez calificarea echipei Ro la Euro sau ca nu ma bucur ptr calificare, dar este bine sa vedem realitatea. Este diferenta mare de valoare si mentalitate intr noi si celelalte echipe din grupa. Este bine sa fim cu picioarele pe pamant.’

Pai realitatea o stim cu totii. Ca suma de valori individuale si chiar ca joc colectiv, nationala Romaniei este in pozitie de outsider in grupa din care face parte. Ca este perfect posibil sa ne intoarcem acasa fara nici un punct. Ca mentalitatea paguboasa a jucatorilor poate juca si ea un rol important in diminuarea sanselor echipei.
Insa daca prin statul cu picioarele pe pamant se intelege resemnarea cu aer de „va spun eu ca nu o sa facem nimic” pe care o propovaduieste Alin Buzarin si emulii sai, atunci ar fi bine sa renunte cu totii la a se mai ocupa de un sport pe care doar pretind ca il inteleg. In realitate, nici o persoana cu capul pe umeri nu a sustinut, asa cum crede autorul articolului, ca Romania are prima sansa la castigarea trofeului sau macar a grupei. De dragul facutului razboiului impotriva usilor deschise, proprietarul blogului isi inventeaza subiecte de discutii fara sens; e pacat sa constat ca si contribuitorii cad in plasa ideilor anti-sportive pe care propaga domnia sa.

Adi TM (2 comentarii)  •  27 mai 2008, 15:31

Sunt de acord, Olanda e tare dar toata grupa e tare. In aceste conditii chiar nu avem nimic de pierdut, ar trebui sa jucam dezinvolt, cu acea inconstienta a copiilor care nu percep pericolul si de multe ori fac lucruri care nu le pot face oamenii maturi care se…. gandesc.
Deci sa jucam fara frica in fata tuturor si eu cred ca avem sansa noastra. Imi doresc din toata inima sa facem… 3 meciuri egale, cu 3 puncte cred ca ne putem califica mai departe si am fi respectati de toata lumea.

flo (1 comentarii)  •  27 mai 2008, 16:41

D-le Buzarin? cu cine te certi d-ta in articolul asta ca tare nu-i vad sensul? Nu inteleg un lucru si ma gandesc ca poate te certi cu tine insuti!!!????!!!!!, nu am auzit de nimeni care sa afirme ca Olandezii sunt slabi, poate mintea ta ai8a mititica……cine stie!!!

bombonel (13 comentarii)  •  27 mai 2008, 16:48

Tu te consideri THE IMPLEMENTOR OF COADA LA PRUNA, dar de fapt esti un subtire, o nulitate, nu stiu de ce te mai tin unii la gazeta, chiar nu ai fler de ziarist. jumatate din populatia Romaniei poate scrie un articol mai bun ca tine. Nu meriti sa fi bagat in seama ce sa mai zic de injurii sau altele…I’m out of here

mishu (1 comentarii)  •  27 mai 2008, 16:56

hmm…si ce daca au batut Ucraina cu 3-0 ? Si noi batem oricand Ucraina la diferenta de minim 2-3 goluri . Daca nu ma insel in ultima intalnire dintre Romania si Ucraina a fost 4-1.

flo (1 comentarii)  •  27 mai 2008, 17:38

mai nou stergeti comentariile de pe blog? Aline!!, te enerveaza lumea cand spune ca articolul asta e slab, ca l-ai inventat doar de dragul de a scrie si ca n-ai nici o treaba cu gazetaria. Te-a iritat cand te-am intrebat daca te certi cu tine insuti?
Spune-mi si mie un lucru, cine a afirmat ca Olanda ne e la degetul mic de ai reusit sa scrii chestia asta?
ASTEPT RASPUNS CA***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

bombonel (2 comentarii)  •  27 mai 2008, 17:41

buzarine sa stii ca noi cititorii ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) pe tine. FAINA RIMA

dinamik (1 comentarii)  •  27 mai 2008, 17:50

Dupa parerea mea, nu ii avem la degetul mic pe olandezi, dar prin jocul nostru ii putem impiedica sa ne bata, iar cu putin noroc chiar putem sa ii batem. Noi nu iesim in evidenta prin faptul ca avem multi jucatori de valoare ca ei, care s-ar putea sa nu se acomodeze unul cu altul, stiti cum e intr-o echipa in care sunt 11 capitani, fiecare e sef, iar corabia se scufunda.
Noi iesim in evidenta prin faptul ca suntem un grup unit, care ataca in haita ca niste lupi, iar cand suntem in aparare ne aparam cu intreaga echipa, fiecare avand un rol bine stabilit, iar daca isi joaca bine acest rol, olandezii probabil nu vor avea nicio sansa sa inscrie.

Jugaru Lucian (10 comentarii)  •  27 mai 2008, 23:36

Olanda este cel mai greu adversar..Am jucat bine la ei, si meritam sa castigam.Acasa am avut noroc,meritau un punct macar.In al treilea meci insa,este probabil sa-i prindem in forma si e greu sa scapam din nou fara gol.Totusi,cu stilul lor noi ne descurcam cel mai bine..cred totusi ca la Euro ne va fi cel mai greu.Italia are un stil paralizant pentru noi..poate nu are acelasi efect.Cu Franta am cele mai mari sperante..nu cred ca pierdem cu ei.

chaplin (4 comentarii)  •  28 mai 2008, 9:14

Dar cand Romania se distra cu Rusia, oare Olandezii, francezii, Italienii si mai ales Rusii ce au avut de zis? Dar dumneata, domnule Buzarin? Comparam Romania cu Olanda? Da. Comparam Ucraina cu Rusia? Mda. Deci? Nu vad unde e problema! Tot cu 3-0 s’au terminat partidele amicale, nu? Si’atunci? Pana una alta Rusia e la Euro, Ucraina nu, plus ca Ucraina nu cred ca se va mai califica vreo 6-8-10 ani de acum incolo. Rusia, in schimb, mereu se califica, cu mici exceptii.

johndoe (11 comentarii)  •  28 mai 2008, 10:08

ar trebui numit blogul lui „Mihail Dionis” si nu al lui Buzarin, observ ca dl Buzarin nu a dat nicio replica la cele spuse de Mihail Dionis. Sa inteleg oare de aici ca iar ai luat-o pe aratura dl Buzarin?
Nimieni nu a sustinut, eu cel putin nu si sunt sigur ca mai sunt si altii ca mine, ca avem Olanda „la degetul mic” sau ca vom fi campioni europeni.
Pur si simplu, eu personal, sper, SPER la un rezultat bun, la o calificare din aceasta grupa, altii au putut, noi de nu am putea, oare asa de blestemati suntem noi, romanii. Nici sa speram la o victorie, o calificare in sferturi, de ce nu sa si castigam, nu putem spera.

„olandezii trăiesc mereu starea aceea de mare competiţie”

Poate ca noi am uitat cum este sa traim o asemenea stare, parca din 2000 nu am mai participat la un asemenea turneu. Sa nu uitam, ca olandezii, la fiecare turneu final au pornit printre favoriti, si ce au facut?

„Ţara lor trăieşte deja pentru Euro, a noastră se trezeşte cu greu, mahmură, dintre atîtea Comisii şi valize”

sincer, nu este cazul meu, si, din nou am convigerea ca nu sunt singurul roman care simte la fel.Poate ca GSP-ul traieste o asemenea stare. Pot spune sincer, ca am intrat deja in febra campionatului european, dar din nou, poate ca sunt doar eu cel care simte acest lucru.
Sper sa ma trezesc mahmur dupa meciul in care vom face un rezultat bun cu Franta.

Respect pentru Mihail Dionis…dl. Buzarin, poate ar tebui sa mai invati de la respectivul blogger sau credeti ca nu mai este cazul…

dan (69 comentarii)  •  28 mai 2008, 13:53

Ca de obicei, ai demonstrat ca esti un ziarist de mare duzina. Articolele tale nu ma misca absolut deloc si sunt lipsite de sens. Poate mai si citesti ce scrie lumea pe blog; ar mai fi o sansa sa te lasi de acest sport si sa te apuci de altceva.

dan (69 comentarii)  •  28 mai 2008, 13:57

M-am prins de ce scoti pe GSP asemenea articole mediocre: folosesti tastatura aia rupta cu care ai pozat pe GSP.

degetelul (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:44

Domle, pana acum aveam impresia ca astia exact la degetul nostru mic sunt, si acum mi-ai taiat elanul. Ma gandesc sa-i trec pe italieni in dreptul degetului cu pricina…

bombonel (9 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:54

vaaaaaaaaai Buzarine!!!!!!!!!!, ce in josul paginii ai ajuns? tre sa dau 2 metrii de pagina sa ajung la tine. esti cam subtire, unii scriu 2 articole pe zi tu scrii 1 la 6-7 zile si ala cam subtire.

Poli va parcurge 17.000 km în viitorul campionat (2 comentarii)  •  29 mai 2008, 7:23

Eu zic ca Olanda e cea mia slaba echipa din grupa asta. Sunt convins. Nici Franta nu e nu stiu ce.

Sfx (6 comentarii)  •  29 mai 2008, 9:58

ptr. # 65 Mihail Dionis on 27.05.08 at 2:54 pm
Nici nu ma asteptam sa primesc o replica la un post de-al meu la acest articol.
Si mai ales de la un cunoscator ca Mihail Dionis…asa pare un cunoscator …dar el uita ceva, mi-am exprimat o parere nu trebuie luata ca ultimatum desi asa pare din ceea ce am scris- voi fi atent sa nu mai dau ultimatumuri sau sa dau impresia ca-s Nostradamus …dar este o parere…am voie sa o exprim ca de aia este deschisa lista de comentarii. Si domnia voastra aveti dreptul sa ma contestati …dar ma onoreaza inversunarea ….Stimabile e un joc …ne dam si noi cu parerea nu dam cu paru’! Parerea poate fi buna sau rea e bine sa intelegem asta si mai ales ca nu toti avem aceleasi pareri.
Mi-ar placea sa nu am dreptate si rezultatele echipei Ro sa fie altele decat cele care cred eu in momentul de fata ca vor fi , i.e. sa iesim din grupa.

Pe principiul „nu am nici o sansa deci mai bine nu particip”… de acord nu e bine, dar e bine de a pastra masura in tot ceea ce scriem si vorbim ref participarea si sansele noastre la Euro. – acest comentariu nu este adresat lui Mihail Dionis

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  29 mai 2008, 20:41

‘Nici nu ma asteptam sa primesc o replica la un post de-al meu la acest articol.’

Surpriza dumneavoastra este cu atat mai surprinzatoare pentru mine cu cat mesajul #65 (replica mea) se refera la mesajul #64 al dumneavoastra care incepe textual cu dedicatia „Ptr. Dionis”. De ce oare incepe asa? Deoarece #64 face referire la mesajul meu #62 in care… surpriza-surpriza: comentez afirmatiile dumneavoastra de la #61 (cel care incepe cu fraza dura „Daca cineva crede ca noi vom iesi din aceasta grupa fie este cel mai mare optimist in materie de fotbal, fie este exagerat de patriot, fie este necunoscator de fotbal!”). Asadar la #64 deja stiati ca #62 este replica mea la post-ul dumneavoastra #61; intre timp ati uitat cu totul?! Sau at fost surprins deja la #64 insa ati asteptat doua zile ca sa va exprimati surpriza in plen? 🙂

‘Si mai ales de la un cunoscator ca Mihail Dionis…asa pare un cunoscator …dar el uita ceva, mi-am exprimat o parere nu trebuie luata ca ultimatum’

Cu totii ne exprimam pareri, nu dam ultimatum-uri. Insa stilistic vorbind, nu este echivalent sa spui „cred ca nu vom iesi din grupa” si „daca cineva crede ca vom iesi din aceasta grupa… (fie) este necunoscator de fotbal!”: prima este o parere exprimata sobru, a doua este o parere exprimata de pe pozitii aprioric superioare de o persoana care ii considera optimisti, patrioti exagerati sau necunoscatori pe toti ce nu ii impartasesc pozitia.
Ca veni vorba, nu eu am adus in discutie cuvantul lunecos „cunoscator” (eventual in varianta negata) si nu am facut vreo aluzie la calitatile in acest sens ale unui contribuitor care are o parere diferita.

‘sa dau impresia ca-s Nostradamus …dar este o parere…am voie sa o exprim ca de aia este deschisa lista de comentarii.’

Aluzia la Nostradamus se refera la cuvintele „realitatea este ca din el [fotbalul frumos] nu va face parte si echipa Ro” folosite foarte neglijent. Un lucru care nu s-a petrecut nu este o realitate. Afirmatia ar putea deveni realitate abia dupa ce echipa Romaniei va fi jucat toate partidele la turneul final si se va fi dovedit ca in nici una dintre aceste partide nu a jucat frumos; deocamdata aceasta este o posibilitate. Daca dumneavoastra vorbiti despre o posibilitate ca si cum ar fi deja o realitate survenita inseamna ca ati trait deja viitorul nostru.
Daca insa nu aveti darul de a face calatorii cu spiritul in viitor si inapoi, atunci exprimarea ar fi trebuit sa sune „pronosticul meu [de care sunt practic] sigur este ca din el nu va face parte si echipa Ro”. Si aici putem discuta eventual, à la Moromete, pe ce este bazat el si de ce sunteti convins ca echipa Romaniei nu poate presta catusi de putin un fotbal frumos la acest turneu final.

‘Si domnia voastra aveti dreptul sa ma contestati …dar ma onoreaza inversunarea’

Care inversunare?
Ati invocat niste argumente pentru a va sustine teza esentiala cum ca Romania nu poate iesi din grupa. Am demontat punctual presupusul caracter crucial al respectivelor argumente prin contraexemple. Nu este inversunare ci rigoare analitica. Cu atat mai normala cu cat dumneavoastra ati propus metodologia „calculului simplu si pragmatic”.

‘Mi-ar placea sa nu am dreptate si rezultatele echipei Ro sa fie altele decat cele care cred eu in momentul de fata ca vor fi , i.e. sa iesim din grupa.’

E, sa speram ca fotbalistii nostri nu au citit enumerarea de motive si argumente circumstantiale de la #61 si #64 pentru care ei nu vor putea face nimic. 🙂

sfx (6 comentarii)  •  29 mai 2008, 23:37

Rigoare analitica, demontare punctuala a argumentelor, ce se mai bucura autorul ca-i facem trafic…in fine divagam …
Vorbim despre un joc …prea multa analiza …

Buzarin descopera cenzura (10 comentarii)  •  30 mai 2008, 18:12

“Olanda nu ne e la degetul mic, cum credem. (…)”
—————————————————-

Nu imi imaginam cum un ziarist sportiv se poate auto-desfiinta profesional chiar din prima propozitie a unui articol.

1. Daca ziaristul vrea sa ne lumineze cu un adevar numai de el stiut atunci inseamna ca are impresia ca scrie pentru niste oligofreni.

2. Daca ziaristul tocmai a descoperit America, atunci iar ma intreb ce cauta in redactia GSP si nu la sapa undeva la pus borduri in Bucuresti.

Am citit prima propozitie, m-am uitat la poza celui care semneaza articolul, si am trecut mai departe. Traim in Romania si asta ne maninca tot timpul.

Comentează