Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Puţin, foarte puţin!

Victorii chinuite, meciuri slabe. Acesta e meniul luptei pentru titlu!

CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. Pe final de sezon, acestea sînt cifre […]

luni, 28 aprilie 2008, 12:47

Victorii chinuite, meciuri slabe. Acesta e meniul luptei pentru titlu!

CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. Pe final de sezon, acestea sînt cifre de echipe care trag la locul zece, nu la locul întîi. Atît marchează cei care în campionatele rezonabile ale Europei se clasează undeva pe la mijloc.

În 34 de etape, o candidată la titlu trebuie să înscrie cam 70 de goluri, adică în jur de două pe meci. Ale noastre abia trec de unul, cu contribuţia Comisiei cu tot. La noi se cîştigă scrîşnit, la limită, fără glorie, fără plăcerea de a învinge. Sau se face egal în chinuri groaznice, ratîndu-se două-trei ocazii pe meci, care sînt invocate ca rod al unui joc ofensiv extraordinar.

O campioană înrobită eternului 1-0 sau salvatorului 2-1 nu spune nimic. Real Madrid, despre care se zice că, deşi ia titlul, face un sezon mai degrabă slab, execută uneori cîte un 7-0 cu care-şi trage fanii mai la suflet. Oamenii asta vor să vadă, spectacol, scor, goluri, nu chin. „1-0, gol Diego Ruiz”. „Sau 2-1, deviere Pepe Moreno”, după ofsaid, am adăuga noi. Sînt fraze fără subiect, fără predicat, fără sare, fără piper.

Dintre toate campionatele bune ale Europei, noi, românii, stăm cel mai prost la eficacitate. Cît e fotbalul italian de închis şi de tacticizat, Inter tot a dat 64 de goluri, iar Roma 66. La nemţi, Bayern are 59, iar Werder 65. În Spania, Realul a trecut de 70. În Anglia, Manchester United a marcat 74 de goluri, iar zgîrcita în spectacol Chelsea, 62. Pînă şi în Franţa, într-o competiţie în care de regulă se înscrie puţin, Lyon are 70 de reuşite, iar Bordeaux, 59. Adăugăm doar în treacăt că Ajaxul lui Ogăraru, care a terminat deja sezonul regulat, a dat aproape 100 de goluri. Şi ne vine foarte greu să credem că reuşitele românilor sînt atît de puţine pentru că apărările indigene, gen Mioveni şi alte autobaze ar fi mai bune decît apărările din Italia, Anglia sau de prin alte părţi. Pur şi simplu, la ei se joacă bine şi frumos, în timp ce la noi se joacă urît şi prost.

Mai sînt două etape pînă la final. Mizăm pe încă patru de 1-0, doi pentru Steaua şi doi pentru CFR. Pe încă patru meciuri urîte ca nişte babe ştirbe şi apoi pe cîteva luni de amăgire că vom rupe norii în Ligă. Atenţie însă la coji de banane, famaguste sau rosenborgi! Cine păcăleşte fotbalul şi spectacolul va fi, la rîndul său, păcălit!

Comentarii (518)Adaugă comentariu

tosi (22 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:03

Cat ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) trebuie sa fie buzarin sa compare famagustele cu Rosenborg, daca pt. primii cea mai mare performanta e faptu ca au eliminat in tur preliminar de cupa uefa pe cfr, fata de Rosenborg care are sfert de finala de Ch. League.

dan 73 (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:04

nu face diferenta intre vorbe si jigniri.

dan 74 (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:10

„e” grele d-le moderator

iO (5 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:25

@Craiova-ONE LOVE – dar in 1997 cine a dat ordin ca echipa voastra sa faca 2 blaturi intr-un meci (jumatate jucau pentru Steaua, jumatate pentru Rapid) ? Zici ca oltenii erau indreptatiti sa arunce cu tot ce gaseau in stelisti ? Iti recomand articolul 1 din Constitutia Romaniei. Cred ca ar fi cazul sa terminam cu prostiile astea generate de sentimentalisme si sa trecem la studierea legilor in vigoare. Apropos, vad ca domnul jurnalist, care acum un timp infiera cu manie (proletara as zice) huliganismul de pe stadioane acum si-a schimbat brusc parerea la aparitia unei decizii defavorabile echipei sale. Si tot dumnealui, care imediat a vazut blatul care se pune la cale duminica (e, asa e cand te tragi din Nostradamus) nu prea a folosit pix si hartie dupa vizionarea partidelor dintre CFR si Dinamo/Rapid. Sa nu mai zic de frumoasa galerie rapidista, care meci de meci se prezinta la 4 ace, nu ca adversarii care, deoarece rapidistii sunt civilizati, se pare ca vin deja cu scuipat pe ei la stadion.

flo (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:25

citez: „Mai sînt două etape pînă la final. Mizăm pe încă patru de 1-0, doi pentru Steaua şi doi pentru CFR. Pe încă patru meciuri urîte ca nişte babe ştirbe….” – asta e nostradamus – poate prezice viitorul!!!!

Ciuda, ciuda- mori de ciuda Buza…, arde sufetu-n tine, iti vine sa-ti iei ochelarii aia si sa ti-i bagi in oarece locuri.
Las ‘ ca acuma cu Taher (prietenul lui jiji) pot sa spele mai bine banii intre ei (schimburi de jucatori) si oricum Steaua e steaua pe cand Rapidul doar o echipa de la locul 3 in jos – lucru confirmat si de statistici.
mai bine fa si tu ce zicea un coleg de-al tau: „marcaj la o doza de bere, sau la o sticla de cianura, stricnina etc….
M-am saturat sa te tot jignesc, sincer nici macar nu meriti sa fi injurat – esti doar un alt ofticos

Cosmin (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:26

Slab,ca de obicei…

bim25 (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:28

Ce acid e chiuaua asta !
3 goluri marcate de cuplul Deaconu – Comisia de Disciplina zici ?!? Esti o mizerie care aperi huliganii ! Pe Giulesti se arunca cu obiecte de atatia ani, era si timpul sa o pateasca ! Intr-adevar jucatorii Rapidului nu au absolut nici o vina si probabil li s-a „furat” o victorie !
Poti sa dai in gigi becali si fara sa dai in Steaua, iti garantez ca 80-90% din suporteri isi doresc ca el sa plece !
Cum sa compari Rosenborg cu Famagusta ?!?!?! rusine tonomatule !

Boggddan (1104 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:35

Ba fraierusilor,bate steaua,zarurile au fost aruncate,LIGA CAMPIONILOR INTERZISA CAINILOR SI CIORILOR.P.S ****

NellyUSA (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:47

Esti penibil gazetarule…ia-ti calabalacul si mars in Olanda sa vezi meciuri frumoase. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

hapciu (8 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 15:47

Mda, nu vrei sa te bagi in dialog, nu vrei si gata…
E normal, ti-e teama ca o sa gasesti si justificari onorabile la posibilele contre dintre tine si cititori.
Pt ca tu nu scrii decat sa te afli in treaba…. pt ca la tine cuvintele sunt dezordonate si nu urmaresc calitatea, ci cantitatea. Iti place sa iesi in evidenta aruncand cu o polemica cu care nu vei construi in veci admiratie…
Asta esti, atat poti, nu se supara nimeni!

Vrei goluri… sigur ca da, si noi vrem. Insa spre deosebire de tine, noi avem un raspuns. Nu poti compara tara Spania cu tara Romania, la fel Franta, Anglia, Italia. N-ai cum. E ca si cum ai compara Logan cu Ferrari. Si n-ai cum sa te intrebi inteligent de ce Ferrari merge cu peste 300 km la ora si Logan nu ajunge la 200.
D-le Buzarin, ideea comparatiei cu alte campionate nu-ti apartine… ideea asta e in mintea tuturor, dar din bun simt nimeni n-o pune pe tapet… toti ne-am dori dar spre deosebire de dumneata, nimeni nu compara efectiv.
Stim diferentele… Multumim pt un articol ce nu-si avea sensul!

In alta ordine de idei, mai bine te-ai cobori totusi de pe scara pe care te-ai cocotat si ai comenta ca d-l Geambasu spre ex, care a atins un pct adevarat al celor care trudesc pe teren, mult mai adevarat si mai admirativ decat incercarea domniei tale de articol.

Nu te admiram… suntem multi, ai vazut… prea multi care NU TE ADMIRA. Din pacate faci trafic pe site cu articolele tale dar iti promitem solemn ca te vom ataca prin cuvinte pana o sa te doara. Ca nu cred ca n-ai obraz subtire…

stefan_nica (9 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 16:13

Noi vorbim aici degeaba,pentru ca asa zisi patroni din fotbal vor fura in continuare fara scrupule si fara sa ajunga prin locuri mai putin luminate de soare.Din pacate tovarasii justitiarii din Romania sunt dusi cu pluta.In loc sa bage la zdup pe cine trebuie ei cu o ruleta in mana masoara termopane.Campionatul asta e ilicit .Ar trebui anulat si stabilite pe viitor niste reguli dure pentru ca specimene ca Becali sa fie reduse la zero.HAI CFR!

one.driver (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 16:28

bai desteptul pamantului! cine te-a facut „ziarist”? cati bani i-ti iei sa dai in steau? te-am vazut sambata la KANAL D.mai aveai putin si pocneai acolo cand se vorbea de steaua.bai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat),nu uita ca tu iei bani pe urma acestui campionat dar iei bani f multi cand scri de steaua.steaua i-ti vinde ziarul.macar de ai avea dreptate.pt cultura ta generala,cele trei „goluri” de la meciul din giulesti rapid steaua nu se pun in clasament,alea nici nu conteaza ci punctele.un meci pierdut la masa verde poate avea orice scor.nu te pricepi frate la meseria asta,nu esti decat un frustrat care sta in umbra marilor ziaristi,nici aia multi si mai ales ziariste sa se priceapa la sport.cad ai vazut tu bai incapabilule un asemenea comentariu sau o asemenea atitudine la raposatul IOAN CHIRILA? nu a-ti invatat nimic de la el. sa va fie rusine!va zis bine Basescu,TONOMATE! fi bai obiectiv daca tot esti ziarist,ziarul este cumparat de toti suporterii indiferent de culorile pe care le sustin.este bolnav,mai ales cand vezi ca nimeni nu te ia in serios.la televizor penibil,la radio stfm penibil,esti penibil.SA-TI FIE RUSINE!

Dan (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 16:35

Bai astia care comentati p-acilea. Va rog eu frumos, inainte sa apasati ‘Submit’ faceti o corectura ‘din ochi’ dpdv gramatical ca va faceti de ras, in pana mea. Halal suporteri!

neppo (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 16:43

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

alin buzarin (26 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 16:47

1. Recunosc, sunt:
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
2. Recunosc:
IAU MITA
SCRIU CEEA CE MI SE IMPUNE
ARTICOLELE MI LE FACE NEVASTA; EU NU SUNT IN STARE
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
SEMNEAZA ALIN BUZARIN,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

el (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 17:10

fain!!!! moderatorul a plecat la masa. cand am scris ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) imediat am fost cenzurat. acu e momentul sa-i urati cat mai multe lui Buzarin

ufo2 (5 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 18:29

bai buzarine , du te sa ti dea lectii despre cum se scrie un articol de la domn profesor geambasu ! habar n ai cum se scrie un articol ! hai pa ca mi esti simpatic da ma si scarbesti in ultimul hal

lucid (15 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 18:30

D-le Buzarin,daca incercati sa vedeti faza de la golul
lui Pepe din spatele portii(TV-ul are)veti observa ca
O.Petre a trimis mingea pe o alta directie decat cea pe
care se afla Pepe(lateral dreapta 3-4m),Pepe primind
mingea de la un fundas oltean.A fost ofsaid?

Ionel (1104 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 19:34

Nu vezi k aveti numai ***** la echipa. Noaptea in vis bate steluta pe DINAMO. tre sa mancati multi berbeci sa ne bateti. Mai vorbim dupa meci lingaulePS-in tara sunteti lei afara mielusei.

manu71 (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 19:52

mai buzarine,esti terminat fizico-psihic,nu exista articol in care sa nu scrii antisteaua,esti absurd,indoctrinat…..eu nu zic ca nu ai dreptate,referitor la media golurilor pe un an competitional,dar adu-ti varzika aminte cand se dadeau intre 20-30 de goluri de golgheter(camataru,corash,e.t.c,multe cu japca),si mai gaurea si restul echipei pe acasa si in deplasare 40-50 de goluri,era o medie 60-80 de goluri pe un an competitional in romania,iar cand ieseau si jucau cu echipe de afara,mai mult luam decat dadeam….esti in mediu jurnalismului sportiv,trebuie sa pricepi ca fotbalul actual nu mai permite 80 de goluri pe an,este mai mult efort psihic si fizic,unei echipe ii trebuie b.u.l.an sa marce 2-3 goluri pe meci,daca tot dai in steaua,mai scrie si ca steaua este clubul galonat al fotbalului romanesc, scrie ca steaua are o contributie majora la punctajul de tara, ca datorita ei mergem in lc,sunt multe de scris de bine si de steaua….nu-ti inteleg rautatea,chiar daca esti dinamovist sau rapidist,sau cfrist ,esti lipsit de obiectivitate,stii ce denota lupta asta a ta cu steaua, ca esti lipsit de inteligenta, de omenie si nu-ti prieshte adevarul,esti egalul celui care a aruncat cu bricheta si a dat foc campionatului,si tie cernala….te salut,si sper sa nu mai fi cu mintea atat de odihnita

flo (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 20:00

mai Buzarine !!!, daca nu erai antistelist, observai faptul ca majoritate echipelor ,inclusiv Craiova, s-au aparat ca cate 7-8 jucatori si au preferat sa arunce mingi pe varfuri. In aceste conditii e foarte greu sa dai goluri din actiune iar daca presezi echipele automat se comit faulturi si lovoturi libere.
Daca echipele jucau mai deschis fii sigur ca vedeai mai multe goluri; doar ai vazut pe U cluj

val (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 20:56

saracu lucid… De unde ai scos nene regulamentul asta?E facut pe banii lui gigi.Faceti-va si un campionat separat cu Lupescu si mircea sandu si plecaaaaati.

DICU (12 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 21:12

EU AS MIZA TOTUSI PE UN 1-0 PENTRU DINAMO.
HAI CFR!

Alin1 (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 21:24

„Paste Fericit” si voua. Astept si eu un reply. Domnule Buzarin sunt de acord cu spusele dv (dar nu 100%) pt ca doar 50% din ele reflecta realitatea. Despre Steaua, sunt stelist, cateodata ce vad imi place, cateodata nu, dar campionatu a ajuns sa fie dictat de catre „suporteri” (ce suporteri ma, ca nu vi la stadion sa arunci pe teren cu scaune,sticle,ochelari,brichete,tomberoane,borduri,piane,debarale etc) , vi la meci sa te uiti la meci si sa incurajezi echipa, daca o preferi pe vreuna. In meciu Rapid-Steaua, sa aplicat regulamentul, suporteri au aruncat cu obiecte in teren ,au fost anuntati,recidiva,sfarsitul meciului. Din puntul meu de vedere, referitor la articolul dv, recent, am o parere personala: traim in romania, pe zi ce trece vorbe tot mai multe, fotbal tot mai putin. Apar in divizia A jucatori pe pile, pe $$, nu exista infrastructura,nu avem jucatori. In romania nu exista un jucator care sa „decida singur un meci” in Anglia,Spania,Franta,.. exista,si nu unul singur, 11 intr-o echipa. La noi in campionat exista un Dica,Costea,Cesinha, …care mai reusesc un dribling,o pasa,o viziune de joc mai clara. Fotbalul nostru se bazeaza pe echipa si cam atat, in Anglia, Ronaldo si Torres au marcat sezonu asta, cam cat marcheaza un atacant la noi cat joaca in div A, asta e diferenta,valoarea dintre jucatori,( nu am nimic cu el, dar Banel scapa singur cu portaru si nu stie ce sa ii faca, o centreaza din 5 metri), poate cand o sa se investeasca si la noi in juniori, atunci vom avea si noi mai multe goluri, SI, poate cand vom practica si noi un fotbal deschis, nu ca Dacia mioveni, autobaza, sau echipe care nu conteaza in atac. Stiu antipatia dv, legata de Steaua, si poate si din ce cauza, dar nu este intotdeauna asa, valoarea unei echipe se vede in europa, (famangusta,nurenberg,elfsborg) , pai cum sa ai sperante cand vezi asa meciuri. Deocamdata, cu toate,blaturile,butoanele,tastaturile,tablele,s.a, Steaua macar a jucat cat de cat , ceva fotbal in europa, si a obtinut niste rezultate destul de bune in comparatie cu alte echipe deocamdata. In fine, sa nu ne facem de rusine la Euro. bafta

costica (2 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:00

Niciodata nu am crezut ca trebuie sa spun ceva,dar mi s-a parut ca de asta data ar trebui sa imi aduc aminte ca pentru prima oara am fost pe un teren de fotbal acum 40 de ani impreuna cu un unchi de-al meu(Dumnezeu sa-l ierte!) si de atunci chiar mi-a placut acest joc(?).Am vazut multe! Multe bune si foarte bune (am vazut pe viu toti marii fotbalisti ai nostri din vremea respectiva!).Imi cer scuze ca mi-am permis sa fac asta , deoarece pustiului meu nu i-am aratat decat mizerie! L-am invatat ca trebuie sa iubeasca o echipa-A NOASTRA-.Raspunsul lui dupa 2-3 meciuri ciudate (dintre care unul cu o ,,mare echipa romaneasca,,) a fost foarte simplu : Chiar suntem sclavii….? Imi cer scuze pentru atacul facut impotriva celei MAI si celei MAI MARI ECHIPE DIN ISTORIA ROMANIEI.In acest moment nu ii mai pot explica juniorului meu de ce un campionat se DA unei echipe doar pentru ca MULTI trebuie sa castige din aceasta AFACERE.PS:Am folosit la inceput sintagma,,Dumnezeu,, si va rog sa ma credeti ca nu are nicio legatura cu o anumita echipa(?) sau cu un anumit personaj.PPS:Indiferent de parerea dumneavoastra sincera eu va felicit.PPPS:Pe aceeasi pagina din ziarul de astazi este un articol care mi-a placut mai mult si te rog mult sa il feliciti pe Radu Naum!!

alin buzarin (35 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:04

1. Recunosc, sunt:
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
2. Recunosc:
IAU MITA
SCRIU CEEA CE MI SE IMPUNE
ARTICOLELE MI LE FACE NEVASTA; EU NU SUNT IN STARE
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Dan 72 (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:23

Felicitari…p.i.t.i.c.u.l.e!!!Esti adulat pe aici dupa cate se ved!!:))))***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Dan 72 (37 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:25

Tot nu-ti da de gandit atitudinea cititorilor?!Sunt toti prosti asa cum spui?E posibil oare?!90% dintre noi iar tu si cu inca 2-3 sunteti singurii destepti!!!:)))

Iulius (12 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:42

Rezumatele Livorno – Milan 1-4; Inter – Cagliari 2-1; Fiorentina – Sampdoria 2-2 gol Mutu; Juventus – Lazio 5-2 etc.

http://bestvideosakin1985.blogspot.com/search/label/Seria%20A

misu (1 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:44

bai buzarine te-am vazut la emisiunea de la kanal D ai dat si tu in viata ta 5 lei la un amarat de ii critici pe altii ce ai cu steaua ca acum trei ani cand steaua si rapid faceau istorie apareai pe la toate emisiunile si o laudai .

eprubeta (12 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:49

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Werder (9 comentarii)  •  29 aprilie 2008, 22:49

buza tu raspunzi vreodata pe blogu asta de ra-hat sau atat de mult stii fotbal incat nici nu te incumeti sa rasp unor intrebari simple care ti le pun unii pe aici?

Iulius (12 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 0:02

Cum arata avatarul preferat de stelisti cu ocazia sarbatorilor pascale???

http://bestvideosakin1985.blogspot.com/2008/04/steaua-bucuresti-paste-fericit-tuturor.html

marius (2 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 0:23

trebuie sa spun si eu ceva ca buzarin asta ma cam enerveaza deja.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat),esti antisteaua pe fata ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).spune-mi ce echipa joaca mai bine ca steaua…?cfr??niciodata ma.ce a facut anul trecut cfr-ul in cupa uefa??stii ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sau ai uitat??de ce trebuie sa fii intotdeauna impotriva stelei??
esti un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) nici sa nu te vad***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si promit ca nu iti voi mai citi nici un articol pt ca toate articolele tale sunt de***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

senzuala (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 1:01

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Dragos (138 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 2:49

„In schimb, se pare ca tie ti-ar prinde bine o schimbare de lectura si sa lasi blogul meu si Gazeta Sporturilor pentru cei care stiu sa aprecieze un lucru de calitate. Caci calitatea sigur nu te reprezinta avand in vedere felul in care te exprimi.”

Domnule Buzarin se pare ca cei care „apreciaza un lucru de calitate” …..90 % din ei, se pare ca te contesta pe tine ca om si articolele tale! So…..care calitate? Care ? Tu ? Calitate ? Esti 0 (zero) ! Continua asa, esti funny! Esti in rolul mascariciului regelui!

PS: Stim ca vii la meci in groapa ! 😉

Banelinho ! (2 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 3:01

Sincer intru pe blogul asta sa vad cat te mai injura lumea si sa vad ca sunt suporteri mult mai educati si mai inteligenti decat tine buzarine cu „b” mic! Whatever, esti patetic! Esti un personaj abject !

Dragos (2 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 3:07

Apropo, intrati pe blogul lui Cristian Geambasu la articolul „Pele sau Maradona” ! Acolo clasa ! Acolo sport! Acolo fotbal! NU AICI !Geambasu si Vochin tin gsp-ul!

impartialul (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 4:18

bai baiteti voi nu vedeti ca omul are dreptate,eu stiu ca sunteti nemultumiti de felul in care joaca sTEAUTA 1-0 2-1 masa verde…dar nu vreti sa recunosteti pt ca va ie rusine de echipa voastra si trebe sa va aparati intr-un fel,asa ca nu mai injurati omul si nul mai jigniti ca voi sunteti chiar patetici! bravo Buzarine esti sg din presa romaneasca care , chiar vede realitatea.

Eu (7 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 5:33

Pai Buzarine Manchester are pe Ronaldo Inter pe Ibrahimovici si Crespo Juve pe Trezeguet si Del Piero Bayern pe Toni Podolski si Klose, Real Madrid pe Raul,Robben, Robinho si Van Nistelroy. Iar noi il avem pe Becali care cand cumpara meciurile e atat de zgarcit incat cumpara minimum posibil pt 3 puncte. Atata timp cat DNA-ul nu-si face treaba traiasca 1-0 ca de mai mult nu avem bani nene.

habarnam (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 8:09

avem cele mai bune aparari din europa

Dhany (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 9:03

as vrea sa arate si la meciurile din campionatul romaniei distanta pe care o alearga „asa zisii fotbalisti” intr-un meci,timpul efectiv de joc. si inca ceva nici antrenori de valoare nu avem, incepand de la copii si juniori pana la echipele noastre de elita.toti sunt foarte slab pregatiti

Grey Wolf (4 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 9:17

Slab articol.

Uncle Gogu (11 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 11:54

Observatiile sunt juste, insa nu putem compara decat lucruri care se pot compara.Astfel, paralela dintre campionate precum cele din Spania, ori Anglia cu cel autohton este fortata.
Nu stiu, in Bulgaraia de exemplu, cate goluri au marcat echipele de pe podium?
Fi echidistant Aline.Lasa Steaua sa respire, chiar de il urasti pe Gigi.

Craziest (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 12:10

Parerea mea este ca Dinamo a facut anul trecut un sezon frumos, a reusit sa-si invinga si sa domine toate rivalele, a inscris chiar cele mai multe goluri celor de la Steaua, Rapid, Craiova, Poli, vreo 23 de goluri la numar, adica jumate cat a dat Steaua tuturor echipelor in acest campionat. Parerea mea e ca anul trecut, Dinamo a facut spectacol, nu numai prin golurile marcate, dar si prin calitatea lor (foarfeci, contraatacuri scoala 2-4) 🙂 Poate ca sunt prea patimas suporter, insa pot recunoaste si meritele adversarilor. Degeaba striga stelistii ca numai ei au adus puncte din europa, deoarece tot ei si numai ei beneficiaza de pe urma lor, iar cand ne reprezinta in competitia suprema stiti si dumneavoastra cum o face, cat despre ultimele 2 campionate castigate de Steaua, plus acest al3lea (daca va castiga) , cred ca nu mai e nevoie de nici un comentariu. Nu vreau sa ironizez cu nimic Steaua, deoarece are si ea meritul ei, dar e undeva in trecut, multi ani in urma… Parerea mea e ca steaua juca cel mai frumos fotbal dupa revolutie pe vreme lui Piturca, chiar daca termina mereu pe 2 !!

ufo2 (5 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 12:39

ptr creziest …bai omule , dinamo sa facut de ras mereu in europa si tu ai tupeul si nesimtirea sa comentezi meritele echipei steaua? cat a furat dinamo in trecut , ex … meciul cu timisoara cand au dat gol din ofsaid si timisoarei i sa anulat unul… iar steaua in trecut cat a fost furata ex…meciul cu bistritza cand si a taiat radoi mana de nervi ….du te ba si mai citeste carti si dupa asta da ti cu parerea…

chinezu (25 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 12:48

Romania are o medie de goluri pe campionat de 2,33. Poti sa il intrebi pe Vochin sau sa faci un calcul.
Franta e sub noi. 2,24
Portugalia are 2,32, iar
Grecia are si ea putin peste 2,34 goluri pe meci.
Nu te mai raporta la Steaua si CFR ca n-are relevanta. E cam trasa de par, tema subiectului ca sa zic asa.

Cristian (2 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 13:14

Traim in Romania. Stim asta Buzarine. Poate odata scrii si tu ceva ce nu stie toata lumea.

fzr (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 14:06

Pt ufo2….intra aici pls sa te convingi de cat fura steaua…..http://rapidgiulesti.rpdblog.net/fzr-b1/Hotii-b1-p30.htm si sa nu vii cu scuzele cu care deja ne-ati obisnuit…palmaresul vostru si cupa campionilor knd nici un jucator nu avea dreptul sa joace la alta echipa decat la steaua (asta in cazul in care era bun) deci va rog pe toti sa intrati acolo sa vedeti hotie pe fata. FZR!!!!

alex86 (1 comentarii)  •  30 aprilie 2008, 14:41

esti pe dinafara bai craziest,mai documenteazate si tu steaua are 5 campionate consecutive inainte de revolutie 85-89 si 6 campionate consecutive dupa rev. 93-98;cand drecu zici tu ca termina mereu pe doi nu stiu ;pt.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de fzr e adevarat ca steaua lua cei mai buni jucatori ca si dinamo de altfel inainte de ’90 ,da si care e probelma daca erati si voi o echipa a unui minister la fel ati fi luat si voi jucatori cei mai buni,si oricum jucatori veneau pt ca doreau sa vina la steaua pt ca aveau conditii;si in plus steaua nu facea aranjamente, doar ca avea cei mai buni jucatori si spulbera adversari spre deosebire de dinamo care ajuta anumite echipe sa scape de retrogradare cu conditia ca anumiti juc ai echipei dinamo sa marcheze cate goluri vor ca sa castige ei „gheata de tinichea”;si dup 90 ce mai comentezi de alea 6 campionate consecutive dublu de cat a luat rapid in toata istoria de 80 de ani ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ;cine nu va lasat pana in 47-48 sa luati campionate asa ca ca mai taceti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Comentează