Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Puţin, foarte puţin!

Victorii chinuite, meciuri slabe. Acesta e meniul luptei pentru titlu!

CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. Pe final de sezon, acestea sînt cifre […]

luni, 28 aprilie 2008, 12:47

Victorii chinuite, meciuri slabe. Acesta e meniul luptei pentru titlu!

CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. Pe final de sezon, acestea sînt cifre de echipe care trag la locul zece, nu la locul întîi. Atît marchează cei care în campionatele rezonabile ale Europei se clasează undeva pe la mijloc.

În 34 de etape, o candidată la titlu trebuie să înscrie cam 70 de goluri, adică în jur de două pe meci. Ale noastre abia trec de unul, cu contribuţia Comisiei cu tot. La noi se cîştigă scrîşnit, la limită, fără glorie, fără plăcerea de a învinge. Sau se face egal în chinuri groaznice, ratîndu-se două-trei ocazii pe meci, care sînt invocate ca rod al unui joc ofensiv extraordinar.

O campioană înrobită eternului 1-0 sau salvatorului 2-1 nu spune nimic. Real Madrid, despre care se zice că, deşi ia titlul, face un sezon mai degrabă slab, execută uneori cîte un 7-0 cu care-şi trage fanii mai la suflet. Oamenii asta vor să vadă, spectacol, scor, goluri, nu chin. „1-0, gol Diego Ruiz”. „Sau 2-1, deviere Pepe Moreno”, după ofsaid, am adăuga noi. Sînt fraze fără subiect, fără predicat, fără sare, fără piper.

Dintre toate campionatele bune ale Europei, noi, românii, stăm cel mai prost la eficacitate. Cît e fotbalul italian de închis şi de tacticizat, Inter tot a dat 64 de goluri, iar Roma 66. La nemţi, Bayern are 59, iar Werder 65. În Spania, Realul a trecut de 70. În Anglia, Manchester United a marcat 74 de goluri, iar zgîrcita în spectacol Chelsea, 62. Pînă şi în Franţa, într-o competiţie în care de regulă se înscrie puţin, Lyon are 70 de reuşite, iar Bordeaux, 59. Adăugăm doar în treacăt că Ajaxul lui Ogăraru, care a terminat deja sezonul regulat, a dat aproape 100 de goluri. Şi ne vine foarte greu să credem că reuşitele românilor sînt atît de puţine pentru că apărările indigene, gen Mioveni şi alte autobaze ar fi mai bune decît apărările din Italia, Anglia sau de prin alte părţi. Pur şi simplu, la ei se joacă bine şi frumos, în timp ce la noi se joacă urît şi prost.

Mai sînt două etape pînă la final. Mizăm pe încă patru de 1-0, doi pentru Steaua şi doi pentru CFR. Pe încă patru meciuri urîte ca nişte babe ştirbe şi apoi pe cîteva luni de amăgire că vom rupe norii în Ligă. Atenţie însă la coji de banane, famaguste sau rosenborgi! Cine păcăleşte fotbalul şi spectacolul va fi, la rîndul său, păcălit!

Comentarii (518)Adaugă comentariu

amator (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:21

Un „cunoscator” ma intreba /imi raspundea ieri la un comenatriu: „cine ai vrea sa se duca in ucl ? Daca nu Steaua…” Jenant !!! Ne ducem cu o echipa ce cistiga un campionat furat, amarit, vai mama lui, cu o echipa ce a cistigat 50% din partide cu spaga si arbitrii cu stimulari de echipe adverse si alte „jmecherii” ?! Multumesc, nu ! Prefer orice alta echipa care ar fi cistigat CORECT decit JAPCA de steaua…

emanoil tomescu (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:25

Domnule Buzarin, vad ca acum ai trecut la comparatii ! (asta pentru ca incerci sa construiesti cateva argumente in defavoarea Stelei…, dar tot niste date ipocrite raman). In primul rand sa ne gandim putin la bugetele echipelor de top din Europa, (echipe pe care le dadeai exemplu mai sus), Steaua cu mai putin de 10% din acele bugete, a reusit sa intre si sa lupte de la egal la egal cu echipele din C.L, si asta numai pentru ca Steaua este singura echipa din Romania, capabila sa faca performanta in Europa… La Steaua este o traditie de profesionalism in ceea ce priveste fotbalul…, incepand cu fotbalistii, conducerea tehnica si administrativa, si terminand cu suporterii. Steaua este singura echipa din Romania care de-alungul anilor, a scos milioane de romani in strada (romani din toata tara, dar si din strainatate), Steaua este iubita de majoritatea romanilor, la fel cum este echipa nationala. Toate rautatile pe care le scriti despre Steaua, nu au nici-o acoperire obiectiva…, singurul ziarist sportiv, profesionist din Romania este Andrei Vochin si regretabilul Ion Chirila…, restul sunteti niste „tonomate”, care scriti la comanda articole mincinoase, lipsite de profesionalism.

titan (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:28

Buzarine! Auzi bai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)? Cum iti permiti sa raspunzi celor care te contrazic trimitandu-i la scoala si facandu-i analfabeti? Pai daca nu vrei sa ai feed-back negativ la ceea ce scrii de ce-ti mai publici aberatiile pe blog ? De ce nu le pastrazi pentru tine? Hai sa vedem ce raspunzi userilor „hectorash” , „Mihail Dionis ” si „Jok3r” useri care au 10 clase peste tine… Mai spunea cineva aici ca Ioan Chirila s-ar rasuci in groapa daca ar vedea in ce hal au ajuns unii asa-zisi jurnalisti”.

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:30

@Vacarul

„1. Orice ai incerca sa demonstrezi aici, Ovidiu Petre a incercat sa suteze la poarta.”

Da. Cred că nimeni nu a contestat acest aspect.

„Ca mingea a fost deviata sau s-a atenuat din puterea sutului, asta nu inseamna ca fundasul craiovean a pasat in mod voit catre Pepe Moreno”

Nu, fireşte. Nici fundaşul lui A.C. Torino nu dorea să îi paseze lui Trezeguet. Fapt este că
fundaşul craiovean joacă intenţionat balonul (în mod aiurea: dacă nu ar fi băgat piciorul stâng, Bornescu chiar şi în cârje ar fi prins şutul fâsâit al lui Ovidiu Petre) şi fapt este că îi schimbă net direcţia de deplasare prin intervenţia sa.

„ci i s-a reactivat pozitia de off-side din momentul sutului.”

E, aici e buba. Poziţia de afară din joc se reactiveaza doar dacă ne aflăm în aceeaşi fază; de exemplu dacă portarul respinge un şut către un atacant aflat iniţial afară din joc. Aici nu este vorba de aceeaşi fază ci de cea succesivă, tot ce s-a petrecut înainte de intervenţia greşită a fundaşului craiovean nu contează în aprecierea caracterului regulamentar sau nu al poziţiei lui Pepe Moreno.
Această discuţie a fost deja dusă până în cele mai mici detalii în cazul amintit mai înainte, cu exact aceleaşi argumente de „reactivare” demontate de Tombolini şi Cassarin pe baza regulamentului. Cu tot respectul pentru opinia dumneavoastră, afirmaţia „Cert este doar atat: in momentul cand a jucat mingea, Pepe Moreno si-a reactivat pozitia de afara din joc” este strict falsă întrucât „reactivarea” se referă la o tipologie diferită de situaţii de joc.

„2. Stiu despre discutia aceea, dar era vorba de o deviere a mingiei la 90 de grade, nu la 45. Si dadeau exemplul cu atacantul care da gol venind din spatele liniei de poarta.”

Eu nu „ştiu despre discuţia aceea” ci am urmărit-o cu cea mai mare atenţie timp de circa jumătate de oră fiindcă era vorba de o chestiune delicată de regulament. Devierea fundaşului torinez a fost cu puţin mai mare de 45 de grade iar a fundaşului craiovean de vreo 80 de grade: cu atât mai mult i se aplică teoria dezvoltată în acel caz iar nu invers, aşa cum păreţi a susţine.

„3. Da, intr-adevar, pasa fundasului catre atacantul aflat intre el si portar il exonereaza pe atacant de pozitia de off-side. Cred ca esti de acord cu mine ca Dananae nu a pasat deloc…”

Sunt de acord doar că Dănănae (dacă el era fundaşul) nu a dorit să îi paseze lui Pepe Moreno, însă ce a ieşit din intervenţia lui aiurea a fost exact o pasă cu boltă pentru atacantul stelist. Este important doar că fundaşul craiovean a intervenit deliberat pentru a schimba traiectoria balonului, nu ipoteticele sale intenţionalităţi. Fiindcă nici un fundaş din lume (cu excepţia blatiştilor…) nu îi pasează deliberat atacantului advers ca să înscrie, însă asta nu reactiveaza pe nicăieri în lume poziţiile de off-side de la fazele precedente.

„4. Stii ce au in comun aici Juventus si Steaua?.. ca Juve fura cu arbitrii in Italia, dar a fost prinsa si retrogradata”

Intenţionat am precizat că partida este din ultimul sezon de „Serie A”, tocmai pentru a nu a fi nevoit să dau explicaţii inutile suplimentare. Povestea cu arbitrii tocmiţi de Moggi este veche iar între timp arbitrii mai curând i-au defavorizat (de frică să nu fie acuzaţi de favoritisme) pe juventini anul trecut în „Serie B” şi acest an în „Serie A”.
Chiar dacă partida ar fi fost de acum trei-patru ani, ceea ce contează este analiza din studiou a fazei, iar nu decizia arbitrului. Dacă arbitrul din teren poate greşi, aici vorbeam de analiza unor specialişti adevăraţi care au luat la puricat mărunt toate aspectele situaţiei din teren, fără nici un fel de obligaţie de a justifica pe unii sau pe alţii, la multe ore după consumarea fazei şi consemnarea rezultatului final în foaia de arbitraj. Această analiză la rece este cea care i-a dat dreptate arbitrului (şi puteţi fi sigur că nici Tombolini şi nici Cassarin nu îi „ţin în braţe” pe arbitrii care greşesc ci le relevă clar erorile) şi pe aceasta mă bazez.

„iar Steaua ne va mai prosti inca o data pe fata si nimeni din fotbal nu se va sesiza…”

Deocamdată au existat câteva greşeli în favoarea Stelei, amestecate cu greşeli în defavoarea acestei echipe. Dacă dispuneţi de informaţia sigură că acele câteva greşeli favorabile sunt sistematice şi deliberate, afirmaţia de mai sus are rost. Dacă nu, nu.
Ceea ce am încercat să pun aici în evidenţă se referă doar la corectitudinea validării golului lui Pepe Moreno, nu la alte faze litigioase.

pt.amator (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:32

Privind obiectiv lucrurile cred ca avea dreptate acela care te-a intrebat….
Nu prea i-ai raspuns mai nimik (un nume de echipa), dar avand in vedere ca destui jucatori stelisti joaca si la nationala pot mobiliza echipa sa faca un meci bun impotriva granzilor europei.
Ai in fata cel mai clar exemplu : famagusta.
Acesta poate fi atuul stelei in fata celorlalte echipe din liga 1 .
Ramane de vazut ce vor face echipele romanesti in europa.
Bafta tuturor echipelor si imi doresc sa aduca cat mai multe puncte din europa

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:33

bai, Mihaile, ai vrea tu sa ai dreptate, da, N-ai! degeaba incerci sa folosesti precedente si regulamentul, tu doar creezi scenarii, unele eronate! Pepe Moreno ERA in OFFSIDE CLAR, iar cand a dat in minge si-a reactivat pozitia….cum??? prin simplul fapt ca a venit din OFFSIDE, unde era INAINTE ca Dananae sa devieze mingea!!! eu inteleg, v-a indoctrinat Jiji cu toate prostiile, dar CINSTEA CRAIOVEI, steaua N-o va avea NICIODATA, poate nici performantele, dar asta e deja de domeniul cercetarii amanuntite a sistemului comunist, a fotbalului romanesc din acea epoca, a ‘manariilor’! Ia, analizati voi faza golului 2, pe editie.ro si veti vedea ca steaua primea fault in atac la o faza gen Dilevski-Moreno….dar CRAIOVA joaca CINSTIT , spre deosebire de steaua….

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:39

dati un stop cadru pe mana lui Moreno, care e pe Dilevski si play sa vedeti impingerea!

amator (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:58

Hai sa vorbim concret, prefer Unirea Urziceni, Rapid, U Craiova, echipe care au fost FURATE BARBAR pentru ca steaua sa ne reprezinte in Europa. Cu ce razultate ? ZERO puncte in grupe, pentru ca acolo se JOACA PE BUNE nu pe prietenii. Sper din toata inima sa se repete isprava din sezonul trecut din grupe…

pt. buzarin (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:58

daca ai copii te rog nu-i fa jurnalisti!!!!! „aschia nu sare departe de trunchi”

pt. amator (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 17:59

prietene, dar vei avea ocazia sa le vezi in europa. abia astept.
Bine…., mai putin Craiova.

arianul (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:01

ce inseamna mitic?mitic inseamna bucurestean,tuciuuriu,om de nimic,prost care vorbeste doar ca sa vorbeasca,sluga care vorbeste ca si stapanul,sluga care este incantat ca stapanul a parvenit si acum da cu tifla la altti parveniti,bulangiu…..lista poate continua dar in zadar.nu se poate corecta miticul dupa ce secole la rand de intuneric

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:06

@Craiova-ONE LOVE

„bai, Mihaile,”

Începe rău.

„degeaba incerci sa folosesti precedente si regulamentul”

Jocul de fotbal se desfăşoară după un anumit regulament, că ne place sau nu. Persoana delegată să aplice regulamentul pe terenul de joc este arbitrul. Dacă discutăm o decizie a arbitrului, singura referire posibilă este la regulament şi la explicitarea situaţiilor mai delicate din punct de vedere al acestuia (acţiune ce se face în şcolile de arbitraj). Dacă vreţi să vorbim despre altceva, e dreptul dumneavoastră absolut, însă eu nu văd rostul divagaţiilor pe alte teme şi mă voi limita la regulamentaritatea golului înscris într-o astfel de situaşie.

„tu doar creezi scenarii, unele eronate!”

Dacă în ceea ce am scris este ceva greşit, citaţi vă rog fraza cu care nu sunteţi de acord şi argumentaţi-vă punctul de vedere.

„Pepe Moreno ERA in OFFSIDE CLAR, iar cand a dat in minge si-a reactivat pozitia….cum??? prin simplul fapt ca a venit din OFFSIDE, unde era INAINTE ca Dananae sa devieze mingea!!!”

Faptul că scrieţi anumite cuvinte cu majuscule nu le face mai adevărate. Ceea ce am explicat mai înainte (şi constat ca nu m-am făcut înţeles) este că poziţia de afară din joc se apreciază în momentul iniţial al unei faze: nu mai înainte şi nici după acest moment.
Deoarece Dănănae loveşte intenţionat mingea şi îi schimbă complet direcţia, el dă naştere la o nouă fază.
În această fază de joc, Pepe Moreno primeşte mingea de la Dănănae, deci poziţia lui dincolo de linia fundaşilor craioveni nu este sancţionabilă. Putea să facă şi flotări în faţa lui Bornescu pe toată perioada reprizei a doua, poziţia lui tot nu ar fi fost sancţionabilă în acea fază.
Noţiunea de „reactivare” se referă exclusiv la ceva petrecut în cuprinsul unei faze de joc.

„eu inteleg, v-a indoctrinat Jiji cu toate prostiile”

Nu ştiu ce aţi înţeles, cred că sunteţi în confuzie. Presupunând ca „Jiji” este o formă de referire la George Becali, acest ins este de părere că Dumnezeu i-ar fi dăruit un gol din off-side, exact contrariul a ceea ce am afirmat eu mai sus. În rest, argumentaţia mea nu are absolut nimic de-a face cu acest personaj şi cu ideile sale, de aceea v-aş ruga să îl lăsaţi în afara discuţiei de faţă.

„dar CINSTEA CRAIOVEI, steaua N-o va avea NICIODATA”

Respect ceea ce a însemnat şi înseamnă Universitatea(/Ştiinţa) Craiova în fotbalul românesc. Nu despre acest aspect era însă vorba aici ci despre o anumită fază de joc.

„Ia, analizati voi faza golului 2, pe editie.ro si veti vedea ca steaua primea fault in atac la o faza gen Dilevski-Moreno….dar CRAIOVA joaca CINSTIT , spre deosebire de steaua….”

La faza golului lui Dayro Moreno, desprinderea atacantului este într-adevăr uşor suspectă de fault în atac. Totuşi nu despre această fază era vorba, iar dacă ne referim la aceasta, poate fi cel mult un caz de eroare a arbitrului, nu de „necinste” din partea Stelei.

marius (14 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:12

Domnule Buzarin ce sperante aveti de la un campionat in care echipa cea mai ”bogata” are un buget de circa 15-20 de milioane de euro si echipe precum real barca sau united au peste 250. o sa spuneti ca nu conteaza banii atat de mult si ca se poate face treaba cu bani putini….; insa aceste ipoteze sunt valabile doar pentru o perioada scurta de timp si o sa vedeti ca echipe precum Unirea Urziceni nu vor trece de 1 tur in uefa.revenind la subiectul principal si anume asa zisa ineficacitate a echipelor romanesti poate explicata prrin 3 motive simple: 1. atacanti straini modesti adusi pe bani multi pt. campionatul nostru care dau 5-6 goluri pe sezon; 2. gazonul de pe stadioanele noastre este deplorabil printre cele mai proaste din europa ; 3. tactica echipelor noastre mici a depasit in hidosenie celebrul catenaccio inventat de stimatul Helenio Herrera.
P.S.: Sunt stelist si nu pot sa nu remarc tenta d-voastra anti-Steaua, ati da dovada de profesionalism daca ati incerca cat de cat sa fiti impartial.
Va multumesc.

Garrincha (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:13

Aline, n-ai mai facut un articol despre sputa lui Dica, despre urina lui Radoi, sau despre vomica(nu am gresit, vomica nu inseamna a vomita, asta ca sa nu ma trimiti si pe mine la scoala) lui Baciu?

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:14

fie cum zici tu, ca te dai mare cunoscator, daca CCA spune ca A FOST OFFSIDE, tu ce faci? iar faza a2a mi s-a parut mult mai clara decat prima! bineinteles, tu zici ca stOAIA ta NU fura, ci gresesc arbitrii, ei, eu iti spun ca sunt cam multe GRESELI in favoarea stOAIEI, nu crezi? sunt greseli cam de 30p, cu Urziceni, Rapid, Craiova,Ceahlaul, CFR si lista continua…daca gresesc MEREU arbitrii in favoarea stOAIEI tine de divinitate, nu? e voia Domnului sa greseasca arbitrii in favoarea stelei!!! NU, dle, voia Domnului ERA intre ’75-’90, NU in sec. 21!

TAViX (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:20

buzarine, am mai pierdut inca 2 minute din viata ca sa-ti dau un replay…Ca sa te injur, sa te fac in toate felurile nu are rost, 95% din posturi sunt in aceasta maniera, asa ca voi incerca sa aflu totusi, cum de poti scrie asemenea aberatii non stop, cat mai continui sa “masacrezi” aceasta meserie de “ziarist”. Adica tu ne compari campionatele din tarile dezvoltate unde sunt 20 de echipe si se baga sute de milioane de dolari cu liga lui mitica de 18 echipe amarate unde jucatorii nu-si primesc salarile la timp, iar suporterii din galerie inca intra pe blat, iar apoi tot ei sunt nemultumiti si arunca cu obiecte in teren (vezi craiova, ghiulesti, etc). Daca tu nu subliniezi aceste lucruri in articol ci doar te axezi pe un anumit aspect…nene, deci chiar te imploram, nu ne mai tortura cu “compunerile” tale de clasa a 4-a scrise intr-o evidenta stare de tendentionitate impotriva Stelei in general. Daca e sa luam toate articolele tale de anul asta si sa facem o analiza toate se axeaza pe acelasi subiect, obsesia ta, Steaua nu joaca fotbla, Steaua nu merita sa castige nici un meci, Steaua cumpara arbitrii si jucatori la toate meciurile, Steaua, Steaua, Steaua….***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), fa ceva, nu vezi ca pe zi ce trece tot mai penibil si ridicol devi???

Mircea Tat (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:21

Ma baiatule….spune***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) tu ce esti Dinamovist…? Rapidist ? Oltean …ce oi fi tu ma baiatu-le…ai tu ce ai cu Steaua…scrie si tu ma altceva …numa de cat de corupta e Steaua scri…vezi ca suntem cateva milioane de oameni care ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) , ne crezi ? Ne-am cam saturat de tine si de acuzele tale fara bun simtz…ma daca eu as scrie***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) as face asta in fiecare zi nu te-ar deranja ? Pentru noi Steaua e o familie…mai lasa-ne si vezi de treaba ta…

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:24

Mihaile, stii care e diferenta dintre golul lui Trezeguet si Moreno? Primul s-a retras din offside, iar in momentul cand loveste mingea e in pozitie regulamentara, dar Moreno avanseaza putin, ca sa dea in minge si TOT in offside e, dupa ce ajunsese migea la el, Gaman se retrage si il scoate din offside!

Mircea Tat (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:25

Doamne….imi citeam comentariul si am derulat pagina in sus…te-am vazut iar…esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Mircea Tat (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:27

Si sincer mi-ar place ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:28

BAI FRATILOR, sunteti pe un BLOG PRIVAT, are omu’ voie sa scrie CE VREA, chiar sa injure! NU va place, PLECATI, NU VA TINE NIMENI! Articolul NU apare in NICI UN ziar. Iar de voi, ce sa zic? suporteri de rezultat, nici macar istoria echipei NU o cunoasteti, cum racolau talentele de la alte echipe (au distrus F.C. Olt ca sa-l aiba pe Piturca si pe altii, din primul 11 in ’86), Ienei a fost adus de la Oradea la fel, DECI NU mai vorbiti de stOAIA, ca are Buzarin TOATE motivele sa o injure.

clord (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:30

Asa cum spuneam d-le Buzarin, sunteti insignifiant si intru pe blogul d-voastra doar sa observ cam cati dintre cei care trec pe aici va mai trage o injuratura sau va demonstreaza cat sunteti de mic, mic, mic in aceasta meserie.
Eu nu inteleg cum D-zeu a fost atat de crud cu d-voastra. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) cel mai slab gazetar care s-a nascut in ultimii 10.000 de ani.
Ce sa se nasca din asta? Pai frustare… cat cuprinde, indiferenta fata de cei pe care ar trebui sa-i slujiti cu penita si calitate indoielnica a ceea ce etalati ca fiind un articol „dastept”.
D-le Buzarin, am mai spus, ma repet… ne distrezi si-ti multumim ca existi, ai si tu rolul tau de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).
Si altadata cand iti mai vin idei pe care incasezi bani de la alti inteligenti care-ti sunt sefi, spune-le si de unde furi tu ideile… Ca articolul asta ti-a venit la momentul in care ai citit ce ti-au scris oamenii pe blog, nesimtitule!

Mircea Tat (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:30

Ma pt noi nici tu …si nici scriitoru asta nu insemnati nimic. Nu-ti mai pierde vremea ca in articolul lui…si in mare parte in presa nu e vb de voi 🙂 ok ? lasa-ne si tu

albanezuL (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:33

eu zic ca ai nevoie de un consult psihiatric
daca si de pasti nu poti sa stai fara sa vomiti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:33

„fie cum zici tu, ca te dai mare cunoscator, daca CCA spune ca A FOST OFFSIDE, tu ce faci?”

Dacă spune aşa ceva, eu spun că greşeşte. Dar nu am să spun că au ceva cu Steaua, ci doar că nu au asimilat bine ceea ce se face astăzi în şcolile de arbitraj.

„iar faza a2a mi s-a parut mult mai clara decat prima!”

E părerea dumneavoastră, însă nu despre asta era vorba.

bineinteles, tu zici ca stOAIA ta NU fura, ci gresesc arbitrii, ei, eu iti spun ca sunt cam multe GRESELI in favoarea stOAIEI, nu crezi?”

Nu ştiu ce înseamnă „cam multe”: sunt aici incluse şi chestiile tip eliminarea pripită a lui Golanski? Nu am făcut statistici iar precizarea mea nu se referă la statistici ci strict la faza golului lui Pepe Moreno.

„sunt greseli cam de 30p”

E, înţeleg că am de-a face cu un pasionat al statisticilor. Când am să am timp de dedicat şi acestora, poate că am să răspund; deocamdată mă limitez strict la faza respectivă.

„daca gresesc MEREU arbitrii in favoarea stOAIEI tine de divinitate, nu?”

După părerea mea, cuvântul „MEREU” este cel puţin hazardat şi imprudent. Pe de altă parte, eu nu mi-am permis nici măcar în glumă să pocesc numele Universităţii Craiova, v-aş sugera să păstraţi o minimă decenţă în conversaţie.

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:41

daca tu zici ca greseste, de ce NU te faci, mah, arbitru de fotbal??? Daca esti suporter vechi al acestei echipe, imi spui si mie cum lua steaua campionatul in comunism? lasa disimularea, ca echipa asta merita desfiintata pt. tot raul pe care l-a facut fotbalului romanesc! te-am PA!

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:44

Hai sa ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) pe stOAIA voastra, noi, celelalte milioane de romani onesti, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) care alearga dupa rezultatul obtinut prin ORICE mijloace! a castigat stOAIA CUpa Cupelor cu fotbalisti FURATI de la alte echipe, inclusiv antrenori si va dati mari!!! Sincer, titlul anul asta merita castigat de Unirea Urziceni. looseri

AS (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:46

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:55

„daca tu zici ca greseste, de ce NU te faci, mah, arbitru de fotbal???”

Pentru că am depăşit limita de vârstă şi pentru că am altă ocupaţie. Ceea ce însă pot să afirm cu deplină siguranţă este că domnia voastră este încă mai necunoscător în chestiuni de regulament decât proprietarul blogului: afirmaţia „in momentul cand loveste mingea e in pozitie regulamentara” spune totul.

Cât priveşte celelalte chestiuni, le puteţi comenta cu acei contribuitori pe care îi intereseaza polemicile de acest gen. Pe mine nu mă interesează. Am o părere mai bună despre suporterii Universităţii Craiova şi nu vreau să cred că producţia dumneavoastră pe acest blog este expresia supremă a spiritualităţii lor.

eu :D (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 18:57

@Mihail Dionis eu iti zic ca a fost offside.Oricum totul depinde de interpretarea arbitrului (daca jucatorul a deviat mingea intentionat,sau mingea s-a lovit de el) iar intr-o astfel de situatie arbitrul e acoperit de regulament indiferent de decizia luata.Cat despre gresala CCA-ului ,ma indoiesc ca ar fi gresit,mai ales impotriva stelei.

Craiova-ONE LOVE (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 19:06

lasa faza cu afirmatia aia, NU trebuie sa intelegi exact ce e scris, ci am vrut sa spun ca Trezegol se retrage si primeste mingea in pozitie reg., nu ca Moreno care e inca in offside!

cristian (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 19:13

compari numai ce vrei tu d.buzarin.daca ai scris de atac scrie si de aparare:arsenal 29 de goluri,liverpool- 26,chelsea-24.cred ca ti-a parut bine ca steaua a luat numai 2-1 la arsenal,nu 7 ca slavia(sau poate ai plans ca borcea,cine stie)

vlad (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 19:15

BUZĂRIN =***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Nu degeaba rimeaza! Lasa-ne cu articolele tale clar anti-Steaua! Esti doar un frustrat care are numai Steaua in cap! Ia-te de mana cu Muresan! Nici acum nu pot uita declaratia lui dupa „meciul” cu Dinamo: „Sunt foarte fericit ca am castigat in Ghencea!”. Sunteti bolnavi!

dany (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 19:53

… si ia uite***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

dute ma (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 19:55

auzi ba….? date ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

dute ma (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 19:57

dute ma l***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

madmax (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 20:06

buzarine compari mere cu bere …
cu numele tau cred ca m-as fi facut ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) :))
please don’t be mad … man

1. Steaua a revenit , a renascut ca pasarea phonix , cred ca a beneficiat si de ceva „bunavointa” … insa cred ca munca jucatorilor nu poate fi ignorata cu atata rautate .
2. Si la altii caii se impusca nu-i asa ??!! Insa nu mor caii cand vor cainii !
Cand Steaua era la 11 puncte de CheFR toata lumea (except me) era multumita , insa cele 11 punctane le-au irosit ruiz-fabani-semeringo-troscu cu seninatate ( fiind mult mai preocupati de imagine – interviuri ironice etc ) . Acum se vorbeste la infinit de o bricheta …
3. As reveni la „cazul Bricheta” atat de mult invocat :
– Stadionul cRapidului ( aluzie la oamenii care crapa de ciuda si nu la pasarele ) este o arena in care oaspeti ( oficiali , jucatori si suporteri ) sunt umiliti prin scuipaturi , pietre si scaune in capete – EXEMPLELE SUNT FOARTE MULTE !!!

kyfi (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 20:14

Domnule Buzarin,daca tot compari fotbalul din Romania cu cel din alte tari ,iti propun un subiect pentru urmatorul articol,anume sa faci niste comparatii intre presa sportiva de la noi si cea din tarile ale caror campionate le ,,divinizezi”.Ce zici,te tine cureaua?IA compara matale niste scribalai de sport de prin Spania,Germania,Anglia sau Italia cu unii de-alde matale,Tolontan,Ioanitoaia,Sendre & comp,eventual poti face si o paralela intre niste ziare de sport de acolo si de aici.Daca poti s-o faci pe asta si observ si niste urme de autoironie (e apanajul celor cu adevarat inteligenti) s-ar putea sa mai ai sanse …DAca nu ,atunci,,ghinion de nesansa”….

bitza (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 20:21

Aveti atat de multa dreptate incat ma intristeaza acest fapt.Asta e!

Afroditu (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 20:25

Nu stiu de ce se baga in seama unii care nici nu stiu sa scrie (auzi si tu nume – stoaia ) :)))
Se zice steaua ba analfabetilor – dinamo, rapid, cfr sa va mai dau exemple?

Bogdan (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 20:27

Nu tine putin si de strategia adoptata ?

Mihai Negret (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 20:40

De data asta un articol cu multe adevaruri, domnule Buzarin! DAR, ati uitat un singur lucru sa amintiti: în ton cu fotbalul slabutz si nespectaculos, cu goluri putine, sunt si jurnalistii nostri, FOARTE slabi,cu articole de cacao, si emisiuni TV la fel de proaste. Printre ei faceti parte si Dvs, din pacate, care nu stiti decît sa criticati, sa acuzati FARA DOVEZI însa, s.a.m.d. într-un cuvînt (scuzati) sa BATETI CAMPII!!! Asa cu siguranta NU AJUTATI! Multumesc.

florin (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 21:01

La fel constat si eu cind te citesc:putin,foarte putin,sau mai exact:slabut,foarte slabut!Sa nu aveti impresia ca voi,ziaristii ,sinteti mai buni in meseria voastra decit fotbalistii in meseria lor!Sint convins,ca diferenta dintre ziaristii romani si cei straini e mult mai mare decit diferenta dintre fotbalistii romani si cei straini!

shto (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 21:19

Doar asa ca sa stii si tu „1-0 diego ruiz” a fost din offside , „2-1 Pepe Moreno” nu!. Iar 3-0 nu a dat Deaconu si comisia, ci cocos, zoaie si lae manele CARE NU AU FACUT ABSOLUT NIMIC CA SA-I IMPIEDICE PE SUPORTERII BRICHETARI SA ARUNCE CU OBIECTE PE TEREN. BA MAI MULT AU INCITAT LA VIOLENTA INAINTEA MECIULUI PRIN TOT FELUL DE DECLARATII BELICOASE. Ziaristii cumparati de unii si altii apara huliganismul contestand aplicarea regulamentelor. Steaua este lider pe merit si va castiga titlul cu toata ca trebuie sa lupte impotriva coalitiei anti-Steaua (de fapt o cooperativa scarboasa infiintata pt. a-i scoate pe cfr campioni, si care are blatul si statul capra ca elemente centrale)

sandokan vasile (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 21:51

Previzibil! Si penibil,ca intotdeauna.Hai ca-ti trimit 2 urari.

Dan 72 (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 21:54

”PUTIN,FOARTE PUTIN!”
La fel ca titlul articolului de mai devreme…cel cu”RADE CIOB DE OALA SPARTA”…iarsi te arati fooooarte inspirat!!
Putin,deci…foarte putin…Chiar…Atata poti?Astea-s sunt limitele sau ti-e dor de scorurile comuniste gen…7-0 pt Dinamu…6-0 pentru Steaua…etc?Esti vai mama ta…La fotbalul englez te uiti??:)))Vrei spectacol pe teren?!Ofera si tu in ziar!!Fiecare sa-si faca meseria…nu sa ceri de la altii iar***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!:))

sandokan vasile (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 21:58

Iepurasul a venit,
Si prin iarba a dosit,
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

sandokan vasile (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 22:02

Esti jenant! Chiar toti au plecat in vacanta,si tu ai ramas famagushteru de serviciu,cum foarte romantic te-ai exprimat intr-un articol anterior?

Romania 2008 (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 22:08

o sa iti mai scriu cind o sa ai bunul simt sa raspunzi pe acest blog de cacao pe care il ai, pina atunci in nota anti Steaua care te caracterizeaza. nu uita sa treci pe la casierie pe la Cluj.

sandokan vasile (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 22:13

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Iti va face o urare,
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Sarbatori cum n-ai avut,
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Iepurasu’ iti doreste,
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Sanatate,la multi ani,
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Comentează