Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Puţin, foarte puţin!

Victorii chinuite, meciuri slabe. Acesta e meniul luptei pentru titlu!

CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. Pe final de sezon, acestea sînt cifre […]

luni, 28 aprilie 2008, 12:47

Victorii chinuite, meciuri slabe. Acesta e meniul luptei pentru titlu!

CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. Pe final de sezon, acestea sînt cifre de echipe care trag la locul zece, nu la locul întîi. Atît marchează cei care în campionatele rezonabile ale Europei se clasează undeva pe la mijloc.

În 34 de etape, o candidată la titlu trebuie să înscrie cam 70 de goluri, adică în jur de două pe meci. Ale noastre abia trec de unul, cu contribuţia Comisiei cu tot. La noi se cîştigă scrîşnit, la limită, fără glorie, fără plăcerea de a învinge. Sau se face egal în chinuri groaznice, ratîndu-se două-trei ocazii pe meci, care sînt invocate ca rod al unui joc ofensiv extraordinar.

O campioană înrobită eternului 1-0 sau salvatorului 2-1 nu spune nimic. Real Madrid, despre care se zice că, deşi ia titlul, face un sezon mai degrabă slab, execută uneori cîte un 7-0 cu care-şi trage fanii mai la suflet. Oamenii asta vor să vadă, spectacol, scor, goluri, nu chin. „1-0, gol Diego Ruiz”. „Sau 2-1, deviere Pepe Moreno”, după ofsaid, am adăuga noi. Sînt fraze fără subiect, fără predicat, fără sare, fără piper.

Dintre toate campionatele bune ale Europei, noi, românii, stăm cel mai prost la eficacitate. Cît e fotbalul italian de închis şi de tacticizat, Inter tot a dat 64 de goluri, iar Roma 66. La nemţi, Bayern are 59, iar Werder 65. În Spania, Realul a trecut de 70. În Anglia, Manchester United a marcat 74 de goluri, iar zgîrcita în spectacol Chelsea, 62. Pînă şi în Franţa, într-o competiţie în care de regulă se înscrie puţin, Lyon are 70 de reuşite, iar Bordeaux, 59. Adăugăm doar în treacăt că Ajaxul lui Ogăraru, care a terminat deja sezonul regulat, a dat aproape 100 de goluri. Şi ne vine foarte greu să credem că reuşitele românilor sînt atît de puţine pentru că apărările indigene, gen Mioveni şi alte autobaze ar fi mai bune decît apărările din Italia, Anglia sau de prin alte părţi. Pur şi simplu, la ei se joacă bine şi frumos, în timp ce la noi se joacă urît şi prost.

Mai sînt două etape pînă la final. Mizăm pe încă patru de 1-0, doi pentru Steaua şi doi pentru CFR. Pe încă patru meciuri urîte ca nişte babe ştirbe şi apoi pe cîteva luni de amăgire că vom rupe norii în Ligă. Atenţie însă la coji de banane, famaguste sau rosenborgi! Cine păcăleşte fotbalul şi spectacolul va fi, la rîndul său, păcălit!

Comentarii (518)Adaugă comentariu

dawid (13 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 13:54

Lasa ironiile, Steaua deocamdata are o cupa a campionilor in vitrina, spre deosebire de multe alte echipe de top din lume.

flo (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 13:54

buzarine. de sfintele pasti iti doresc sa fii***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
Da da .. bolovanul ala de care ai tot scris in ultima vreme, ala care putea dobora si un elicopter al armatei.

john (6 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 13:57

BUZARINE ESTI UN ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), IN ANGLIA SAU JUCAT 36 DE ETAPE ,ITALIA 35, SPANIA 34 SI FRANTA 35 DECI ESTI VARZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Stelistu (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 13:58

Prea putin ma intereseaza ca AB este antistelist, poate sa fie anticevreael, cu o singura exceptie, antiadevar.
Nu duetul Deaconu-CD a inscris cele trei goluri, ci galeria rapidului. Galerie careia noi, stelistii, ii multumim. Am fi ipocriti daca n-am face-o si cred ca echipa ar trebui sa dedice acest campionat tocmai celor care ne urasc cel mai mult (dar pe cine nu urasc ei?), adica rapidistilor. Da, galeria aceea care il cerea cu insistentza pe Valentin Ceausescu (care a si ajutat foarte mult rapidul), dar care acum se autoproclama luptator anticomunist in „epoca de aur”.
Uitati-va bine la voi, porecla pe care o aveti nu tine doar de culoarea pielii, tine si de comportament.
PS: Cica baga lebede austriece la gostat. Impaiate mai fomistilor, impaiate.

flo (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 13:58

inca odata facem magariile gsp-ului, adica ne injuram pe blog (ca fraierii) pentru parerea unui Rapidist (buzarin) si de fapt nu facem alteceva decat sa le crestem nr. de vizitator si automat nr. de bani incasati de gsp pe publicitatea de pe site.
Orice ziarist tre sa fie impoartial in ceea ce scrie , numai ca in Romania nu este posibil, de unde deontologie profesionala, aia nu tine de foame.

esti praf (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:01

pai in olanda alea sunt aparari le da si hereenveen 9-0 la cate unii;si in plus ce atacanti joaca in campionatele din afara bai buza,golgetteri innascuti

Alin Buzărin (15 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:01

John

Ai mare dreptate. In Spania s-au jucat 34 de etape, la noi doar 32. Am gresit cu judecata, imi retrag cuvintele!!! Cum oare nu mi-am dat seama ca in urmatoarele doua etape Steaua va marca 26 de goluri, ca sa aiba 71, cit Realul! Mea culpa!

P.S. Inapoi la scoala elementara! Intii inveti sa scrii corect in limba romana (sau sau s-au?), apoi mai vorbim! Bafta!

Mihai (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:01

Asa e, Dawid, chiar ia bani omul asta ca sa-si spuna parerile lui neinteresante si stupide. Chiar asa, flo, hai sa comparam si noi tirajul gsp cu al gazzettei dello sport, ha, ha! Ce jurnalism urat in Romania, cu tiraje de-astea de cateva zeci de mii de exemplare :)). Pai un ziar de sport adevarat face cateva sute de mii :))). Ia, zi, bubuzarine, avem dreptate? Cam cata ai avut si tu cu articolul ala al tau scris pe weceu, probabil. Bai, baieti, puneti mana si faceti jurnalism, mai luati cusrsurile alea din facultate (apropo, ai facut asa ceva, bubu?) si vedeti cum se face ziaristica, mai cititi un articol de-al lu’ nea Chirila, D-zeu sa-l ierte… Ia-o pe fatuca aia de la bucatarie, pe Maria care va spala cestile de cafea si mergeti la niste cursuri de recalificare. Sau macar treceti pe la Cata Tolontan (respect!) sau pe la nea Ovidiu si intrebati daca e bine ce ati scris, ma, in loc sa dati asa ceva in paginile gazetei! Ma doare sufletul ce ati facut din ziarul asta, 2-3 mai slabi, asa ca voi si noroc cu ceilalti baieti care inteleg sa-si faca meseria cum trebuie. Mai aveti noroc ca nu suport prosportul, ca altfel treceam de mult pe alt site.

el (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:04

urmeaza sa scrii, ca bricheta a fost comandata de Gigi Becali si ca l-ai vazut cand a platit pe vreun „lunetist” sa-i dea in cap arbitrului. La fel le urez si la Dinamovisti – cat mai multe brichete sa arunce , nu de altceva numai sa mai inscrie si steaua niste goluri , precum in meciul cu rapidul (3), si sa-i ajunga pe aia de care pomeneste gazetarul asta de 2 lei. hahahahahahaha

Mihai (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:07

Bubule, uite te-am scris cu majuscula la inceputul frazei, sa nu crezi cumva ca stelistii nu stie gramatica :)))) si ca or fi rapidistii ceva baieti cititi, exceptand meniul de la restaurantul (bun, ce-i drept) de vizavi de stadion :).
Ma bucur ca esti printre noi, dar vad ca nu te potolesti cu stupizeniile. Doar la atat te poti ridica, o ironie atat de mica si ieftina ca nici un copil de clasa a 4-a n-ar fi ras, sa spui ca in 2 etape Steaua va inscrie 26 de goluri?!!:))). Iti spun eu, John a gresit de nervi, ce prostii poti sa scrii. Ia intra si uita-te pe clasamente si spune-mi, cate goluri primite are o echipa care a inscris peste 60? Asa poate ai sa inveti fotbal: o echipa care e preocupata de atac, o mai fura pe aparare, una care insa e prudenta, are putine goluri primite, nici nu poate sa inscrie mult…

costi calin (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:08

VA ROG FOARTE MULT NU MAI INTRATI PE BLOGUL ACESTUI INDIVID!!IDIOTENIILE SCRISE DE EL NU AR PUTEA FI PUBLICATE NICI INTR-UN ZIAR DE COMUNA!

el (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:09

buzarine!!!, du-te, suna-l pe Muresan si mergi la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), ca vad ca de ceva vreme si-a mai revenit si n-am mai auzit nimik despre stelute din gura lui.

P.S. nu vrei sa ne faci o bucurie si sa intrii in silenzio sttampa, (sau cum s-o scrie) si tu timp de vreo 20 de ani?

Mihai (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:09

TaviX esti belea 😉

dawid (13 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:11

ha ha ha…ce I-AI SPUS-O. Am si eu cateva intrebari. La golul lui Goian cu Olanda TE-AI bucurat ? De ce nu ma lasi sa ma bucur si eu la golul lui Pepe cu Craiova? Raspunde la intrebarile astea si nu te lua de cineva care a omis o cratima. E mai grav sa ai greseli in gandire decat in scriere. Intai inveti sa gandesti si apoi mai vorbim. Bafta !

john (6 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:13

P.S. Inapoi la scoala elementara! Intii inveti sa scrii corect in limba romana (sau sau s-au?), apoi mai vorbim! Bafta!

TU ESTI ZIARIST ? EU SUNT STRUNGAR DAR STIU CA SE SCRIE „INTAI ” NU „INTII” , SE VEDE CA AI CEVA CU STEAUA DAR POATE MARCHEAZA CFR-UL 20 DE GOLURI IN 2 ETAPE.

kane (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:14

stii cum este…scopul scuza mijloacele,chiar daca nu prea avem mijloace…sau le avem ,dar nu pe teren! totusi,pe cat pariezi ca steaua trece de grupele ligii? editorialul tau si-ar pierde substanta,in cazul asta,desi este foarte reusit!
ps
ai pute sa nu mai amintesti atat de des de golul din offside al lui pepe si de „masa verde”? nu de alta,dar dai impresia ca iti pare rau ca nu castiga cfr-ul,iar astia nu sunt chiar usa de biserica!
in rest,iti urez „hai craiova!”

flo (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:15

d-lor de la gsp si in special conducerii gsp.
Va rugam sa ne faceti un bine si sa-l trimiteti pe Buzarin in concediu, macar vreo 2 ani.

Va multumim anticipat

Un cititor.

Mihai (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:16

Ne distram si noi in ziua asta libera, e mai amuzant decat vreo comedie de la ProTV! 🙂
Cum se mai supara el, cum isi arata coltii aia visinii, cum da suparat cu clontul! :))) Mrrr, mrrr, cra, cra si la toamna, joia, la TV, seara, la 21,45! Si asta an de an… Normal ca nu mai rezista. Lasa, sa tot innebuneasca rapidistii, sa mai arunce cu brichete, poate dupa aia o sa invete si ei sa-si sustina echipa. Chiar e pacat si mi-a fost mila, totusi, de jucatorii rapidului, cu asemenea suporteri, care nu stiu sa le aprecieze munca. De fapt, actioneaza dupa instinct, ca muuuulti alti romani, din pacate! Capul le foloseste doar ca sa puna ceva pe perna. Hai, Bubule, ca faci un trafic pe blogul astaaaa! Ee, ce zici? Sau tu oi fi de fapt smecher, in timp ce noi te credem redus si scrii de Steaua de rau ca sa faci trafic, maaaa, smechere?! Stii si tu probabil, ca daca scrii ceva de rapid nu intra nimeni, ca pe la voi netul nu e chiar asa raspandit, nu prea ajunge fibra prin Giulesti pe acolo!! :)))

ioan plischi (150 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:16

acu pe bune: daca un campionat este de tot risu’ are vreo vina cel care spune cu insistenta ca regele umbla cu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)’ gol?

flo (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:17

daca se va intampla ce spune Kane ( steaua sa treaca de grupe), eu personal voi da gsp-ul in judecata si voi castiga pt. ca am un avocat tare bun.

Mihai_cj (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:17

Si cfr a dat 3-0 cu UTA, 3-0 cu mioveni in cupa, Steaua a dat 4-0 cu u cluj, deci si echipele noastre mai dau din cand in cand si isi mai atrag fanii aproape. Si real madrid castiga greu si absolut orice echipa care este aproape de titlu. Asta e cel mai usor domnule Buzarin, sa vorbim despre dezastre, sa le anticipam, pentru ca hai sa fim seriosi nici cfr nu este real madrid, nici steaua nu este arsenal, si nu vor fi in viitorul apropiat, macar la joc asemanatoare echipelor mari. De ce nu puteti accepta faptul ca suntem la ani lumina de fotbalul mare, fotbalul unde se investesc bani multi. Incercati sa fiti mai intelegatori, sa sprijiniti echipele macar moral. Calificarea unei echipe direct in champions league este peste limitele noastre actuale. Dintre campionatele pe care le-ati mentionat mai sus puteti sa comparati vre-unul cu cel romanesc? sau puteti sa comparati manchester, real madrid, inter, lyon cu cfr si steaua? haideti sa fim seriosi.

da, poate putem compara campionatul romanesc, fara sa ne fie prea mare rusine,zic, cu cel al rusiei, al portugaliei, al suediei, norvegiei, si eventual al turciei, dar in nici un caz cu cele puternice.

Cu toata stima,

PS: ” astia suntem cu astia defilam”

andrei (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:18

BUZARINE….. O PARTE DIN GOLURI LEA MARCAT ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..SI DUTE SI SCRIE PT MONITORUL DE COTITURA NU PT GAZETA R***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)…UNDE ESTE IMPARTIALITATEA?? UNDE????

sacalu (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:19

de ce doar fraierii stau pe net? bravo d-le buzarin, articol care face ziarul sa merite cumparat. oare de ce nu pot unii sa accepte realitatea? de fapt suntem sub orice critica chiar si la nivel de conduceri de cluburi, ce mai asteptam de la „fani”? nu stim decat sa injuram si sa contrazicem! cand ati aplaudat ultima oara echipa oaspete dupa ce ati luat-o acasa? PE STADION!? oare sunteti in stare? p.s. mai bine ramaneti pe net!

Mihai (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:20

Bravo, John! L-ai prins pe micutzul cu mana ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
N-avea de unde sa stie de regula scrierii cu i din a, era preocupat sa-i numere golurile Stelei! :)). Ce ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Nea Ovidiuuuuuu, fa ceva, te rugam!

Dragos (138 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:20

Da ! Aceeasi impresie! Sincer intru pe blogul lui Buzarin si al lui Fornade, ca sa ii vad cum isi striga neputinta impotriva Stelei! PE bune, e un sentiment minunat! O sa batem Dinamo in groapa si deabia astept comentariul lui Buzarin! Inca te mai iei de brikete Buzarine, de comisia de apel! Inca te iei de jocul Stelei ca nu inscrie…etc! De ce nu spui ca vinovati pt acea infrangere la masa verde a Rapidului sunt suporterii Rapidisti? Aaa ? Pana sa se intample asta, urlati toti ca vreti ca legile sa se respecte pe stadioane, ati facut lobby pt legea lui mitica…..si cand se aplica, ii luam in brate pe huliganii care arunca in teren cu diferite obiecte care pot lovi serios jucatorii sau arbitrii! Sunteti jalnici voi astia de la gsp! Cat despre comparatia cu anglia spania, italia etc…..e aceeasi diferenta ca intre gsp si „as” sau Gazetta dello sport! So…..strigati neputinta in continuare! Si apropo, poate Steaua iar o sa fie ciuca batailor in UCL , dar macar noi participam…..pe cand Rapidul…..nu! Crapa de oftica! Nu aveti voi fata de UCL ! Losserilor! Astept cu nerabdare articolul de dupa meciul Stelei cu dinamo! De dupa victoria Stelei impotriva lui Dinamo ! Pa, esti patetic! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

BELEAdeOM (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:20

Buzarin , daca te-ai fi uitat atent Inter a inscris 64 de goluri in 35 de etape , asa ca judecata ta are deja un viciu. Si ca sa faci o comparatie buna ar trebui sa spui si ca Inter are atacanti de zeci de milioane si in majoritatea timpului joaca impotriva unor fundasi de pluton ca sa ma exprim astfel
Si ceea ce ai scris tu… cu inversunarea ta bolnavicioasa , nu este deloc relevant , fiindca au fost campionate in care Steaua si Dinamo inscriau peste 70 de goluri , dar nu faceau nimic in Europa
Asa ca mai taci ca ai un condei foarte inveninat.Daca e fotbalul nostru asa de urat si neinteresant … de ce mai scrii despre el?
Saracule…. frustrarea ta m-am prins… vine din saracie…

ADRIAN (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:21

Daca ai inceput cu comparatii cred ca e normal sa te compar si eu cu „super” gazetarii de dincolo. Astfel, ca sa citez din DEX,”GAZETÁR, -Ă, gazetari, -e, s.m. şi f. =Persoană care lucrează în redacţia unei gazete, care scrie ca profesionist articole într-o gazetă; ziarist, jurnalist”. Imi place cuvantul PROFESIONIST si cred ca in caracterizarea ta ca „om care lucreaza la un ziar de sport” nu exista. AA….si inca ceva. Asta nu e o jignire, este doar purul adevar.

eu :D (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:22

nu vezi ca te chinui degeaba? stelistii sunt chiar f mandri ca bat cu 1-0 si ca sunt vizibil impinsi de la spate de arbitraj….ar trebui sa excluzi toate golurile marcate din penaltyuri inexistente si offsideuri si atunci sa vezi cat de putine raman 😉

aciduzzu (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:24

Marele IOAN CHIRILA s-ar rasucii in mormant daca ar vedea in hal a ajuns presa sportiva din Romania; buzarin tu chiar nu ai simtul penbilului?

BELEAdeOM (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:25

@eu:D ai vorbit si tu cand trebuia sa taci , intamplator Steaua nu prea a inscris din penalty in acest campionat , dar aberezi big time
Iar la offsideuri , a inscris un singur gol din offside
Cred ca CFR a incris cele mai multe goluri din offside

Dumitriu Radu (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:25

prietene daca nu iti place campionatul romaniei,du te frate in spania si vezi acolo fotbal…tu crezi ca realul are 71 de goluri fiindca o fi o mare echipa ??? nu… ci pentru k joaca cu echipe de genu’ murcia,valladolid,huelva,osasuna(vezi ultimele 5 rezultate ale osasunei)daca real ,asa cum zici tu este o echipasuper ofensiva(dupa capul tau) atunci de ce nu a fost in stare sa marcheze mai mult de doua goluri in dubla mansa cu roma ?roma-o echipa alcatuita din jucatori modesti majoritatea luati de la lecce…sigur tu imi poti raspunde ca si noi avem echipe de genul u cluj dar spune mi si mie te rog frumos: cate milioane au bagat real si barca in jucatori si cat au bagat steaua si rapid sa zicem…la noi o echipa care se bate la retrogradare ia jucatori de 100-200 mii de euro exceptie(urziceni care cu o investitie f mica reuseste accederea in cupa uefa) cum poti tu sa compari ca jurnalist sevilla cu urziceni…pentru ca tu asta faci…imi pare rau pentru tine…sa vedem daca mai ai tupeul sa mi raspunzi cum ai facut la altii…din pacate multi elevi din scoala elementara ar scrie articole mult mai bune ca ale tale… mi e rusine cu astfel de ziare ale caror singur obiectiv este sa vanda cat mai mult…banuiesc ca tot tu ai facut si regulile astea geniale…ce ti e rusine ca atata lume te ia in batjocura??? si mie mi ar fi …

elis (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:27

„CFR a dat 50 de goluri, iar Steaua 45. De fapt, 42, pentru că 3 le-au marcat duetul Deaconu plus Comisia de Disciplină. ”
Cat ura , ciuda, deontologie profesionala etc. B-le ziarist in curand va crapa „fierea in fotbal” in tine de ciuda.
Dar sa recapitulam: S-a aruncat cumva bricheta din tribuna stelista.
Raspuns: Nu
Este de vina steaua ca arbitrul a oprit meciul?
Raspuns: Nu cred
Ar fi procedat si rapidistii la fel daca erau in situatia stelei ?
Raspuns: Da.
Ce se intampla daca bolovanul de la Craiova il lovea pe Plesan.
Raspuns: Fain!!!!, aveai cazul „Bolovanul” – misto

kane (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:27

terminati fratilor! mie chiar mi se pare un articol ok! si sunt fan steaua! omul are dreptate! nu imi place ca insista pe golul lui pepe,pt ca a fost irelevant pt. rezultatul final,de vreme ce avantajul nu a tinut doar 2 minute,dar in rest editorialul este bun!

dawid (13 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:29

e bun din punct de vedere gramatical…doar atat

MB (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:31

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

cioc (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:31

tre’ sa spun ca pana si aia de la prostsport scriu articole mai bune ca tine

Yo (138 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:31

Chiar ai o problema cu Steaua ! De ce nu scrii mai Buzarine si de cate meciuri a fost Cluj avantajata si in tur si in retur? Si de cate goluri a dat Clujul din offside tot campionatul ? Aaa ? Ai o obsesie – Steaua! Doare aaa?

Werder (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:32

Buzatule nu mai raspunzi cand vezi cati te injura???? Astept raspuns pls

Forta Steaua ! (138 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:34

Angajeaza-ti un psiholog si incepi asa : „Sunt singurel bing – bang, printre copaci bing – bang…”

eu :D (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:34

@BELEAdeOM hai spune ca daca nu erau atatea greseli pro-cfr in tur si pro-steaua in retur clasamentul era identic…uite unde e cfr fara arbitri (si culmea,e ajutata de unele echipe) si unde era steaua cand nu era ajutata (tur)

flo (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:35

Buzarine!!!!!!, daca vei citi comentariile celor care au intrat pe blog vei vedea ca majoritatea nu sunt de acord cu tine , vei constata ca sunt stelisti, vei constata ca majoritatea dintre acestia pot acrie un articol mai bun ca tine, iar daca ai putina minte si gandesti vei ajunge la concluzia ca steua are cei mai multi suporteri.. deci!!!!: tot stelistii sunt aia care va cumpara ziarul si va dau o paine.
AAAAAAAA si mai un lucru , cand dai in steaua, dai in suporteri nu in Gigi Becali.

daniell_io (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:37

am urmarit ultinele 2-3 articole (daca le pot numi asa) ale acestui personaj…este din ce in ce mai penibil…in afara de adversitatea neascunsa fata de Steaua (hai alinut, spune si tu ca huliganul care a aruncat cu brichete, scaune, ochelari de soare, pietre, etc era un stelist sub acoperire) azi atinge ridicolul cu aceasta comparatie…auzi alinut, daca avem asa un campionat prost si vai de el, atunci de ce sefii tai aia mai mari de la antena 1,2,3,4, etc platesc 100 de milioane de euro pt el???nu ti-ai pus intrebarea asta?incearca, poate ti se mai aprinde beculetul o data si mai scrii un articol, sa nu te plictisesti

Marius Neagu (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:37

Hristos a Inviat!
nu crezi ca toate in lumea asta au o masura si pe undeva se echilibreaza balanta? indiferent de domeniu, ca-i sport, ca-i politica sau orice altceva?! in politica, ce-i mai multi, ne duc cu presul…motanul Felix, in fiecare seara ne hartuieste cu „sinteza zilei” unde, pune tunurile pe basescu in fiecare crol de parca nu ar mai exista subiecte si teme de dezbatut in industria jurnalismului si, unde asa zisii jurnalisti baga limba-n urechea lui Felix pentru-n pumn de bani…vezi cazul Cristoiu care a ajuns foarte jos…branza buna in burduf de caine….era doar un exemplu…
revenind… cum putem avea pretentia sa avem un campionat de First Class, cand avem jurnalisti de nivelul Ligii 1 ?!! s-a eradicat coruptia in tara asta si am trecut la o democratie de tip occidental cu mult inainte de termenul dat de „prezicatorul” Brucan?! cu ce este mai presus ceea ce vedem pe sticla fata de ceea ce avem in teren? cand a castigat Steaua CCE , se citeau infinit mai multe carti, lumea era mai educata, oamenii se respectau…nu erau blaturi?!…aaa exista si respect si putina educatie macar de acasa din primii ani…aveau conditii mai bune fotbalistii de ieri fata de cei de azi??!!… ma rog…n-are nici o legatura cu numarul de goluri…

Werder (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:39

@eu…era pe 4 la egalitate cu urziceni si la 3 puncte de Crapid…si vezi unde-i cfr-ul acum cand o mai ajuta(rar ce-i drept) arbitrii si unele echipe nu se sinchisesc sa joace corect impotriva lor…rezultatul? cu tot cu arbitrii si echipe de partea lor chefere-ul ii o echipa de pluton de locurile 5-8…o sa vezi camp viitor cand nu vor mia fi ajutati in asa hal in tur incat sa rupa camp in doua….PA SI LA GARA

VIOREL (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:39

BUZA….CAND STEAUA FACEA PERFORMANTA PRIN EUROPA TU RAMANEAI CORIGENT LA ROMANA….IN SEM AL DOILEA..PEIN LUNA MAI…..

kane (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:40

bun,omulnu este prea obiectiv,dar cred ca editorialul lui este chiar bun! in plus,daca vreti exemple de oameni total lipsiti de obiectivitate,uitati-va la geanta si nanu ,de la pro!

john (6 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:41

Buzilaaaaa ma esti pe acolo ? De ce nu mai raspunzi?

chewie (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:44

bah baiatule…termina cu atacurile asupra Stelei k intr-o zi o sa dai nas in nas cu stelisti pe strada si o sa-ti farnga ochelarii aia de papagal…un titlu il castiga echipa care a reusit sa-si mentina „nervii” indiferent de atacurile adversarilor,de presiunea care a fost pusa pe ei….aaia e o echipa campioana…

Werder (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:44

@kane—poseta ala chiar ii posedat. In fiecare editorial scrie de STEAUA(la modul negativ). Oricum din cate am obs nici nu se mai deschide pagina cand vreau sa citesc ce a scris(probabil ii sabotat din interior de consatenii lui, care si-au dat seama ca din cauza lui nu se mai vinde asa bn ziarul).

kane (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 14:47

Werder @

chiar asa! nici mie nu mi se mai incarca blogul lui! e o ipoteza,ca s-au saturat si aia de la pro de el!

Comentează