Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Rîde ciob de oală spartă!

Steaua a bătut iarăşi aşa cum a bătut. La limită, cu emoţii, fără să joace cine ştie ce. Plus cu o mare eroare de arbitraj (a cîta?) favorabilă, ofsaidul de la primul gol. Plus cu un arbitraj al doctorului Haţegan […]

sâmbătă, 26 aprilie 2008, 9:05

Steaua a bătut iarăşi aşa cum a bătut. La limită, cu emoţii, fără să joace cine ştie ce. Plus cu o mare eroare de arbitraj (a cîta?) favorabilă, ofsaidul de la primul gol. Plus cu un arbitraj al doctorului Haţegan asemănător unei chirurgii pe viu. Totul pentru front, totul pentru victorie, totul pentru îndepărtarea Craiovei în ultimele minute de careul lui Zapata. De priceput ce e, doctoraşul l-a dat afară pe Golanski de pomană, în schimb l-a lăsat în teren pe Zapata, probabil ca să nu se complice lucrurile şi să nu lase Steaua fără portar pentru ultimele minute, dar şi pentru meciul cu Dinamo.

Asta ar fi Steaua, echipa care naşte cu forcepsul, dar naşte. CFR-ul, în schimb, nu mai poate nimic, pare un maratonist care s-a rătăcit pe finalul cursei şi în loc s-o ia spre finiş, se împleticeşte îndărăt, către start. Să nu poţi să baţi Mioveniul, aproape căzut, e echivalent cu a nu fi în stare de nimic. Nu mai ai ce spune nici de arbitrajele Stelei (în tur au avut parte şi ei, clujenii, de tratament asemănător), nici de brichete, nici de comisii. Cînd ai 11 puncte avans şi tu le risipeşti cu Ceahlăul, Pandurii, Iaşi, Mioveni, înseamnă că nu te poţi numi niciodată campioana României. Cu jucători veniţi de la echipe mediocre, unde măsurau cîrnatul cu centimetrul, să le ajungă pînă la leafa următoare, nu poţi avea perspective. Ce-i poţi spune lui Semedo, care a lăsat mediocritatea lusitană pentru o leafă de nabab în România, şi acum nu dă mîna cu antrenorul? Neaga nu s-a pupat cu şeicul şi-au dat arabii cu el de-a dura. Noi îl venerăm pe zeul Semedo şi aşteptăm Liga Campionilor, tur 3 preliminar. Cu Liverpool, cu Arsenal, cu Juve sau cu cine-o mai fi. E o situaţie în care speranţa nu moare ultima, ci prima. Famaguştii vişinii din Gruia au ucis-o identic şi anul trecut!

Comentarii (570)Adaugă comentariu

Gicu (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:53

Tovarase Buzarin, dvs luati leafa pt activitatea de „ziarist”, sau pt indeplinirea sarcinilor de „raspandac” al „stirilor” despre Steaua? Ca Steaua joaca slabut e una, dar sa te faci ca nu stii ca in Romania asta e alta. Deci ce vina are Steaua pt ca nivelul fotbalului romanesc e slab? Inainte sa faci numai mistouri despre Steaua ar trebui sa-ti amintesti ca numai Steaua (si pt un sezon, Rapid) au reusit sa demonstreze in Europa ca pot juca cat de cat competitiv cu echipe gen Valencia, Kiev, Arsenal, Betis, Hamburg, Feyenoord. Restul au continuat in Europa precum in campionatul romanesc. Dar asta nu e important pt ca e vorba de Steaua, daca era Dinamo…

pentru remmy (4 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:53

Cel mai inteligent comentariu a fost facut de remmy. Scurt si cuprinzator. Si eu astept aparitia unui astfel de ziar.

roman-verde (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:56

nu am comentat pe mizeriile astea de articole niciodata..dar nu mai suport..ba a lu buzarin esti un redus mintal ..sclavule ,terminatule numaratorule de cornere…hai ca esti simpatic firai al ….

sstelist (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:56

pacat ca nu exista respect si vorba buna in fotbal macar acum de noaptea de inviere. fiti oameni mai buni ca anu trecut, evoluati. Forza steaua si Hai Romania

MB (15 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:56

Nu stiu cum dracu de il mai puteti lasa pe distrusul asta de Buzarin sa scrie la Gazeta… Restul redactorilor mai dau cu mucii in fasole intr-un articol, dar pe urma scot unul bun care compenseaza, dar Buzila la fiecare articol nu face decat sa se oftice pe succesele stelei. Ce mai ai de reprosat la meciul asta, chiar nu inteleg. Ca a marcat Steaua un gol din offside?!? CFR cate a dat din offside? Si ce ai tu sa-i reprosezi lui Hategan? Ia uita-te pentru ce i-a dat galben lui Pepe Moreno, ca sa nu mai vorbesc de eliminarea lui Golanski. Pai daca lu Golanski i-a dat rosu, la australian trebuia sa-i dea trei cartonase rosii. Oricum, peste toate, iti citesc cu placere sadica articolele pentru ca vad cat te oftici si cu asta ramai. Esti o rusine!!! Si inca ceva: ce fatza de spate ai 😀

george (4 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:57

dupa primul paragraf era sa dau un comment de genul „buzarin esti un trol frustrat” dar dupa al doilea m-am mai linistit :). oricum, poti spune si despre etapa trecuta cand ruiz a dat gol din offside si stelei i s-a anulat un gol valabil. totusi, ai dreptate … steaua nu are claritate in joc si nu inteleg CUM POATE LACA SA-I TINA PE BANCA PE DAYRO SI HABIB IN CONDITIILE IN CARE JOACA LOVIN, PLESAN SI NEAGA … bine nu sunt chiar pe aceleasi posturi, dar totusi !!!

câine până la moarte (15 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 22:58

Steaua a câştigat becalian la Craiova, CFR Cluj o buleşte ungureşte, după foaita patronului, adicătelea mult fum pentru mai deloc foc! Ce nu e clar?
Dacă trebuia eliminat cineva de la Steaua (dar nu trebuia!), atunci acela trebuia să fie Zapata şi nu Golanski! Ce nu e clar?
Becali spune că, după victoria de la Craiova, Steaua e campioană! Adică nici o şansă ca Steaua să piardă în „Groapă”! Ce nu e clar???
Doamne fereşte doar ca ultraşii dinamovişti să-i miroasă pe alde Turcu şi Borcea (cât o fi el de antistelist declarativ) că trântesc meciul cu Steaua, că vor fi jupuiţi si stadionului i se va da foc! Să nu se înţeleagă că e vreo ameninţare, ci doar o anticipare,o simplă supoziţie si un raţionament bazat pe reacţia verificată a (pseudo)suporterilor dinamovişti, în atâtea dăţi, până acum! Cei care cu atâta emfază declamă „Noi am dat foc la peluza din Ghencea!” nu se vor sfii, precum Nero, să-şi incendieze propria „Romă”, dacă aceasta va fi gazda unui blat care să bage în buzunarul lui Becali titlul de campioană, milioanele Ligii Campionilor şi, din ele, o cotă parte prin te-miri-ce învârteli bişniţăreşti, în cele ale lui Turcu şi Borcea!

graur (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:01

Bravo Buzaruine,sunt de acord cu tine.Sunt suporter stelist si nu-mi place ce se intampla in acest campionat mizerabil.Mi-as fi dorit sa castige Steaua campionatul altfel,nu asa cu multe suspiciuni.Visul meu este sa scapam de George Becali,sa avem o imagine mai buna in tara si peste hotare,chiar daca a facut si unele lucruri bune(aici ma refer la banii bagati),dar una peste alta ,…,varza!Domnule Alin Buzarin,te apreciez foarte mult!

haxor (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:01

Daca as fi suporter stelist sincer nu as putea sa ma bucur cand vad caechipa mea castiga asa. Sincer azi la Craiova a fost o rusine de meci. la fiecare atingere stelistii cadeau ca niste domnisoare si arbitru dadea imediat fault sa nu mai vorbesc cum faceau milogii cand se arunca cu ceva parca se dadea cu bombe. Arbitrul a fost rau intentionat a tras cu steaua in ultimul hal.Daca asa arata viitoarea campioana a Romaniei…..

alexutz (16 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:02

e prima oara cand comentez pt ca nu inteleg cum de existi nu stiu cum poti sa debitezi asemenea prostii. esti zero.nu am mai vazut atata prostie adunata la un loc in viata mea

iovys (5 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:03

la o turma de oi sunt trei oameni care participa la activitatile necesare intretinerii
1.baciul= seful turmei
2.pacurarul=al doilea om in rang; el face branzeturile si se ocupa de alte activitati de productie
3.ciorangul= ultimul om din angrenaj, adik cel care face munca de jos si asta esti tu buzarine, degeaba vrei sa pari altfel; esti o sluga a oierilor

marian (41 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:05

dle. buzarin, ai vorbit aiurea in seara asta la kanal d. de cartianu nu mai zic nimic, dar de la dta. sunt alte pretentii.

gcprmr (3 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:05

Toata lumea a fazut ca a fost ofsaid si ca Zapata trebuia elimat. Zapata a dat primul cu pumnul, se vede clar in reluare. Dar sa nu uitam ce a declarat „oierul” castigam campionatul in orice conditii. Nu are importanta ca apoi ne dau toti bataie la fundulet

remmy (14 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:06

merci , merci si La multi ani (in LIGA CAMPIONILOR)

andrei (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:06

bravo! **** steaua!

george (4 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:06

dragii mei suporteri stelisti (adevarati sau „vopsiti” 🙂 ) … atmosfera creeata in jurul echipei nu se datoreaza atat lui becali cat adunaturii de aşa-zişi ziaristi de pe la gazeta si prosport care injura echipa la fiecare meci si care populeaza emisiunile tv facand, evident, acelasi lucru. mai bine v-ati intreba cat a dat pazskany pe la baieti sa injure pe steaua dupa fiecare etapa. ca cfr-ul e o victima, nu?!?! mai bine, incurajati echipa pt ca joaca pe bune iar parazitii din presa fac bani injurandu-ne echipa! FORZA STEAUA!!! NE DORIM TITLUL IN GHENCEA !!!

lucian (7 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:07

Daca imi explica nea scriitorul asta pt ce a fost polonezul dat afara poate inteleg si eu.Domnul Buzarin,gata s-a terminat campionatul,va convine sau nu cine iese campioana!

xxx (61 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:07

gcprmr.. ce motiv a avut zapata pt a lovi primu??

mark (60 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:07

Dupa primul paragraf ma pregateam sa iti urez Pastele.$^@%^$^%$%^&^%*(%*(…dar m-am extaziat efectiv cand am continuat sa citesc si am vazut ca scrii si despre cfr…oricum, alt articol anti-steaua acum totusi doar 50%…Buzarine esti oricum slab si distrus si fara valoare pt noi asa ca nu ma obosesc sa te mai comentez…Sa-ti stea ouale in gat de Paste ca prea ti-ai batut joc de noi cu articolele astea in ultimele zile…Forza STEAUA!

george (4 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:07

si inca ceva … PASTE FERICIT TUTUROR!!! chiar si rapidistilor 😀

Cipri_rapidistul (1104 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:08

Tot sezonul asta steoaia a fost PENIBILA!DA,ASTA E ADEVARUL ORICE ATI SPUNE.

george (4 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:10

am mai citit o data articolul … hai sa-l iertam pe micul trol frustrat pentru ca a scos o zicere foarte tare … „Famaguştii vişinii din Gruia ” 😀

rojo-azul (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:11

1.OFF-SIDE-UL E DICUTABIL
2. IN PRIMA REPRIZA Craiova nu a trecut de mijlocul terenului….so unde s-a chinuit Steaua???
3.Craiova a jucat sa-i incurce pe Steaua eventual cu un egal ,in nici un caz pt victorie
4.Onoarea e f importanta la fel ca si mandria dar cand abia ai scapat de la retrogradare si te misti in mocirla intr locurile 10-15…?????
5.nu Zapata tb eliminat ci jucatorul care desi nu avea nici o sansa sa mai atinga balonul s-a repezit ca un marlan numai sa-l loveasca pe zapata…..
6.locul pe care se afla craiova nu e intamplator….
7.despre buzarin…..s-a cam spus ce tb…..super penibil….incredibil ca mai castiga si bani din asta……

Cristian (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:12

Ce meserie aveti domnu’ Buzarin?

lucian (7 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:12

Mai xxx intrebi toti afonii?Cred ca nici nu a vazut meciul!Golanski numai l-a tinut pe prost si Zapata era cazut.Trebuia rosu la Mendoza ca era la mai mult de 30 m.

poldi (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:16

o sa vedeti ca CFR o sa ia CAMPIONATUL!!!!!!!!!!!

nashu (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:17

Ba baieti circoteca asta o numiti voi campionat de fotbal. Bine ca exista Champions League sa mai vedem si noi fotbal adevarat. Echipele din Romania nu vor ajunge niciodata sa joace un fotbal competitiv. Uitati-va la ei cum cad dupa ce abia sunt atinsi de adversari. Iar de cei straini care joaca la noi ce sa mai zic, toti ,,luserii” care nu au fata de europa vin sa joace aici. Sorry. Asta e.

clepsy (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:18

Sunt fericit ca nu e obligatoriu controlul psihologic la jurnalisti!!!
Frustratule,o sluga fidela i-ai fi lui Becali daca ti-ar da niste pomeni.O acuzi pe Steaua,dar de blaturile C.F.R ului cu Dinamo si Rapid nu discuti.

pancone (5 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:20

domnule buzarin sunteti singurul ziarist adevarat din toata gazeta asta,,,si de asemenea singurul motiv pt care cumpar gazeta si nu prosportul..felicitari si paste fericit!!

io (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:20

buzarine esti un distrus…. pai ce mah ala a fost offside? dak mingea e deviata de un adversar?

câine până la moarte (15 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:21

„rojo-azul on 26.04.08 at 11:11 pm

1.OFF-SIDE-UL E DICUTABIL”

Probabil, ai vrut să scrii „discutabil”, dar nu la asta vreau să ma refer, ci la faptul că ai dreptate, e discutabil, adică poate fi pus în discuţie, comentat cum s-a produs, dar nicidecum negat că ar fi existat! Tu însuţi, indirect, prin propria-ţi exprimare, recunoşti c-a fost offside! Şi dacă a fost de doi centimetri sau de juma’ de metru, tot offside se cheamă şi tot eroare flagrantă de arbitraj rămâne!

rhadoo (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:24

buzarine,…tata,..ce ai cu steaua? cum adik nu a jucat nimiik?? a dominat tot meciul :|:| najpa de tine.. 😉

alex (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:27

nu e vorba de 2cm sau 1 m , e vorba ca mingea a venit de la un fundas al craiovei

câine până la moarte (15 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:27

„rhadoo on 26.04.08 at 11:24 pm

buzarine,…tata,..ce ai cu steaua? cum adik nu a jucat nimiik?? a dominat tot meciul :|:| najpa de tine.. ;)”

Dacă aia se cheamă dominare, atunci ce a făcut Milan cu Steaua în finala Cupei Campionilor Europeni din 1989 cum se cheamă???

cLOUJEANU (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:28

ma frate tu ai o problema. steaua castiga pe teren, da totul.

CFRul e asa cum ai spus, o RUSINE imensa, ar tbui retrogardata CFR…

observator (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:28

deci cum a batut steaua ? in prima repriza ati vazut alta echipa pe teren decit steaua ?…, sau ati vazut alt meci ? deci daca steaua cistiga este blat daca pierde, echipa care a reusit sa o invinga isi apara onoarea !!! la un lot valoros ca al stelei ,sa tot spui ca steaua cistiga cum cistiga ca si cum ar fi non valori pare un lucru ce aduce a nesimtire !!! daca becali vorbeste ,adica a fost inzestrat cu darul vorbirii de la dumnezeu neavind nimic in cap si va zapaceste pe toti, ar trebui sa rositi ca un individ cu un intelect ca al lui se joaca cu presa cum vrea el !!! ca a fost ajutata de arbitrii : a fost , a fost ajutata si cfr in tur , in general echipele mari sunt ajutate totusi e o magarie sa-ti bati joc de eforturile unor jucatori doar pentru ce declara unii iresponsabili !!! apropo ,arsenal a avut un pentalty cu liverpool in prima mansa : nu a fost acordat , inseamna ca a fost blat ? ar trebui sa dovediti toate pozitiile astea acuzatoare si sa terminam odata ca ne-am saturat ,sa o excluda pe steaua ,sa o retrogradeze si asta e ! daca n-aveti dovezi ciocu mic !!!

brioman (3 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:28

Un suporter al Stelei se duce la fan-shopul de la stadion:
– Bună ziua! Aş dori un tricou cu Steaua vă rog…
– De care doriţi? De jucător, de portar sau de arbitru?

Somoso (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:31

Total contra acestui articol care probabil a fost scris ca sa ocupe loc in ziar. 1) „fără să joace cine ştie ce” :)) in prima repriza Craiova nu a avut un sut pe poarta de abia ce a trecut de jumate iar Steaua a incercat sa combine si chiar a avut cateva combinatii reusinte o ratare singur cu portaru Plesan si multe alte suturi foarte periculoase iar in a doua repriza a fost un joc echilibrat insa cumulate cele doua reprize Steaua merita victoria!La offside:daca a fost a fost asta e a fost o greseala in lant iar tusieru deja nu mai era in rand cu jucatori pentru ca el a vazut ca mingia a fost respinsa si nu se mai astepta si oricum era foarte greu de vazut deoarece erau foarte multi jucatori in careu deci suntem oameni!Eliminare la Zapata?nu cred intradevar poate trebuia galben dar nu eliminat pt ca Zapata era rupt de durere si a vrut sa il aruce pe jucatorul craiovean de pe el si oricum era si in careu portarului!in fine ar fi mai bine sa stergi acest articol e total impotriva Stelei si mai zici ca nu insidici la cearta..aa si P.S. legat de arbitraj daca era impotriva Stelei putea sa se opreasca jocul la cate s-au arucant si iar se dadea 3-0 oare atunci ce mai zicea??cu stima!

steaua (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:31

esti un mare ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)Pardon gazetar.

câine până la moarte (15 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:32

„alex on 26.04.08 at 11:27 pm

nu e vorba de 2cm sau 1 m , e vorba ca mingea a venit de la un fundas al craiovei”

De aia sunt blog-urile astea pline de invective şi de cuvinte împrăştiate aiurea, că ajung să-şi dea cu părerea neaveniţi ca tine! M-am lămurit cât regulament de fotbal cunoşti şi, în consecinţă, efectiv, cât fotbal cunoşti!
Mingea a venit prin ricoşeu de la un jucător al Universităţii Craiova! Offside-ul se judecă şi se petrece în momentul pasei! Iar pasa a dat-o un stelist, nu un craiovean! Nu mai contează că mingea a fost atinsă sau deviată ulterior de un adversar, contează DOAR momentul pasei!
Oare poţi înţelege atâta lucru?!

Luciann (9 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:33

Nu a fost offside la primul gol al Stelei ! Ov. Petre a tras la poarta nu a pasat ! Mingea a venit la Pepe Moreno de la un oltean care a respins sutul pe poarta ! Ov. Petre nu a avut intentia de a-i pasa lui Pepe !

Luciann (9 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:34

Nu a fost pasa ci sut la poarta !

vladutzzz (4 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:34

mi se pare corect si obiectiv ce s-a spus aici. poate trebuia sa se insiste putin si asupra manipularii exercitate de conducatorii de club(toti) si de instigarile la violentza care apar prin ziare, dar trebuie sa ne luam si leafa de undeva, nu-i asa?

je (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:34

domnu asta ar trebui sa comenteze altceva… fotbal nu stie, nici macar regulile… mingea era venita de la adversar, iar aia nu era pasa, era sut la poarta. la reluarea din spatele portii s-a vazut clar care era directia sutului lui Petre. insa corecta aprecierea lui semedo. sunt multi ca el in Romania… Costea de la Craiova este mult peste Semedo (pe care-l bate vantul afara din stadion). exprimarea lasa putin de dorit, ma refer la faza cu carnatul, de-a dreptul scarboasa.

costi calin (7 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:35

„caine pana la moarte”..si dupa moarte o sa ramana doar jigodia din tine nu?frustratilor!!!!

Giginho (1 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:35

Aline, ti-am urmarit si „prestatia” la Kanal D. Esti ros de pizma, omule!
Spune-ne si noua: cosmarurile tale sunt bantuite de rosu, albastru si stele?

xxxx (2 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:38

bhai frate lasa-ne si dute la sapa cu articolele tale antisteaua….daca nu era steaua nu aveati ce sa scrieti in fituica vostra si erati de mult desfintati…un sfat bhai buzarin…apucate frate de altceva ca nu ai talent pentru cea ce faci tu…poate ti-ai gasi menirea ca si sudor, tamplar sau sculer-matriter

alx (7 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:39

ba exact ce am zis dupa meciul cu vaslui golul clujjului din ofsaid nu l-a vazut nici un ziarist asta cu craiova l-au vazut toti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si loviti in Steaua in loc sa scrii despre josnicia unor suporteri care arunca in teren ce arunca in teren cu tot felul de prostii si voi ziceti ca astfel de meciuri nu trebuie oprite.si de ce sa-l dea afara pe zapata cand jucatorul craiovei l-a lovit pe baciu in piept trebuia rosu clar iar dupa acea mitchel a intrat ca disperatul la zapata si a sarit la bataie paduchele ca de il aveam in fata 5 mitcheli faceam din el

câine până la moarte (15 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:41

„Luciann on 26.04.08 at 11:33 pm

Nu a fost offside la primul gol al Stelei ! Ov. Petre a tras la poarta nu a pasat ! Mingea a venit la Pepe Moreno de la un oltean care a respins sutul pe poarta ! Ov. Petre nu a avut intentia de a-i pasa lui Pepe !”

Alt „inteligent”, bun cunoscător al fenomenului, evident, stelist! 🙂
Să presupunem că a fost într-adevăr şut, nu pasă! Nu contează că a fost şut! Mingea care ajunge în posesia unui coechipier şi nu îşi continuă drumul spre poartă se asimilează unei pase!
Şi ca o completare ca să probez băbeşte că nu contează diferenţa între şut şi pasă în privinţa offside-ului: dacă mingea şutată ar fi ajuns pe spaţiul porţii, ar fi fost respinsă de Bornescu şi ar fi ajuns la Moreno, tot offside s-ar fi chemat!
Puneţi mâna şi citiţi măcar o dată în viaţa voastră „Regulile jocului” şi abia apoi apucaţi-vă să vă daţi cu părerea, oameni (ne)buni!

io7 (13 comentarii)  •  26 aprilie 2008, 23:43

mitica la puscarie

Comentează