Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Rîde ciob de oală spartă!

Steaua a bătut iarăşi aşa cum a bătut. La limită, cu emoţii, fără să joace cine ştie ce. Plus cu o mare eroare de arbitraj (a cîta?) favorabilă, ofsaidul de la primul gol. Plus cu un arbitraj al doctorului Haţegan […]

sâmbătă, 26 aprilie 2008, 9:05

Steaua a bătut iarăşi aşa cum a bătut. La limită, cu emoţii, fără să joace cine ştie ce. Plus cu o mare eroare de arbitraj (a cîta?) favorabilă, ofsaidul de la primul gol. Plus cu un arbitraj al doctorului Haţegan asemănător unei chirurgii pe viu. Totul pentru front, totul pentru victorie, totul pentru îndepărtarea Craiovei în ultimele minute de careul lui Zapata. De priceput ce e, doctoraşul l-a dat afară pe Golanski de pomană, în schimb l-a lăsat în teren pe Zapata, probabil ca să nu se complice lucrurile şi să nu lase Steaua fără portar pentru ultimele minute, dar şi pentru meciul cu Dinamo.

Asta ar fi Steaua, echipa care naşte cu forcepsul, dar naşte. CFR-ul, în schimb, nu mai poate nimic, pare un maratonist care s-a rătăcit pe finalul cursei şi în loc s-o ia spre finiş, se împleticeşte îndărăt, către start. Să nu poţi să baţi Mioveniul, aproape căzut, e echivalent cu a nu fi în stare de nimic. Nu mai ai ce spune nici de arbitrajele Stelei (în tur au avut parte şi ei, clujenii, de tratament asemănător), nici de brichete, nici de comisii. Cînd ai 11 puncte avans şi tu le risipeşti cu Ceahlăul, Pandurii, Iaşi, Mioveni, înseamnă că nu te poţi numi niciodată campioana României. Cu jucători veniţi de la echipe mediocre, unde măsurau cîrnatul cu centimetrul, să le ajungă pînă la leafa următoare, nu poţi avea perspective. Ce-i poţi spune lui Semedo, care a lăsat mediocritatea lusitană pentru o leafă de nabab în România, şi acum nu dă mîna cu antrenorul? Neaga nu s-a pupat cu şeicul şi-au dat arabii cu el de-a dura. Noi îl venerăm pe zeul Semedo şi aşteptăm Liga Campionilor, tur 3 preliminar. Cu Liverpool, cu Arsenal, cu Juve sau cu cine-o mai fi. E o situaţie în care speranţa nu moare ultima, ci prima. Famaguştii vişinii din Gruia au ucis-o identic şi anul trecut!

Comentarii (570)Adaugă comentariu

Uncle Gogu (11 comentarii)  •  27 aprilie 2008, 23:04

Mai Buzarine, stiu tu ai cititara la viata matale enorm, deh noi plebea, nu ne putem radica la nivelul matale de intelect.Ce sa facem?Asta e.Nu toti suntem perfecti ca matale.

CVUCS (91 comentarii)  •  27 aprilie 2008, 23:06

@Eu.
Care merite ale stelei bai frustatule? care imagine in Europa? orice echipa ar fi facut imagine in Europa cu jucatorii pe care ii inregimentati voi inainte de 1989, ca mai nou nu cred ca poti numi „imagine” ultimele voastre aparitii in Europa… poate „imagine proasta”. Singurul lucru pozitiv pe care l-ati facut a fost semifinala Cupei UEFA, dar aici am putea sa o amintim si pe Rapid care a mers acolo sus cot la cot cu voi. mai lasati-ne cu textele astea comuniste ale voastre ca suntem satui. Sunteti niste hoti si niste banditi. Si in nici un caz voi nu ar trebui sa vorbiti despre ajutorul primit de CFR de la arbitri in tur. Ei au fost mici copii fata de avantajele voastre din retur. Asta ca sa ne referim numai la editia acuala a campionatului ca daca mergem si ne uitam la anii din urma…

Rosh-Albastru (7 comentarii)  •  27 aprilie 2008, 23:27

Buzarine, hai lasa-ne cu aluziile astea idioate! Nu trebuie sa fiu citit ca sa vad ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) Bine ca esti tu destept si citit. Astea sa le tii pentru tine! Tu, marele intelept, trebuie sa te cobori la nivelul nostru si sa ne faci sa intelegem chestiile pe care nu le observam. Asta e meseria ta maestre! Lasa refularile sa se arate numai in vise. Noua trebuie sa ne vinzi obiectivitate si profesionalism. ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!

alex (61 comentarii)  •  27 aprilie 2008, 23:47

CVUCS …sa faci 5 puncte in UCL cand alti nu-s capabili sa bata niste elfi amrati sau niste famaguste nu-i putin chiar si un 1 e enorm cand in grupa din care faci parte joaca arsenal sau sevilia… dar ce sa-ti vb tie despre aceste lucruri pe care nu le vei intelege niciodata!

app: steaua-i singura echipa care a jucat in UCL… si nu e meritu ei.. e meritu celor de la rapid si dinamu care n-ai fost capabili sa treaca de echipe gen: scontoriga sau polonia varsovia…. acu c-ai aflat aceste lucruri poti sa dormi mai linistit nu steaua face imagine fotbalului romanesc.. ci AEK, CFR si alti granzi:) hai pa… paste fericit si celor k tine:)

Marius (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 0:17

NU MAI CITITI POSTURILE LUI BUZARIN!!! NU MAI INTRATI PE BLOG, NU MAI POSTATI!!! BOICOT TOTAL.

Cel mai rau lucru care i se poate intampla unui ziarist mediocru e sa nu fie citit. Daca nu „vinde” tampeniile pe care le scrie o sa ajunga sa scrie pe servetelele de la Potcoava prin buda sau mai stiu eu pe unde.

Domnule Buzarin sunteti de departe cel mai mediocru ziarist de la GSP.

aciduzzu (9 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 0:24

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

piromanu’ (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 0:57

Tovarashe Buzarin e clar ca lumina zilei ca ai textele la comanda dar sa fi si lipsit de coloana vertebrala nu ma asteptam; te credeam ziarist dar nu esti decat un tip pus la un ziar sa mananci ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). N-am auzit de la dumneata nimic destre blaturile pe fata ale cfr-ului cu rapid si dinamo,radeai pe la canal d…(***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)) ca atat au putut saracii.S-ati fie rushine! Dar n-ai cum ca asa cum te-am spus mai sus N-AI COLOANA VERTEBRATA, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

edy (6 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 1:30

bUZARINE ,tendentiosule boala ta pe cioban ti-a afectat judecata.Asta este singurul motiv pt care acest ziarist mediocru da in Steaua.In rest ca si cunostinte despre fotbal esti slab, foarte slab ca majoritatea colegilor tai.Credeti k dak a-ti terminat o facultate inseamna k sunteti experti in fotbal?Nici pe departe,si u***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) 4 clase care a jucat fotbal toata viata pe maidan se pricepe mai bine.Pacat k nu exista o comisie care sa va suspende pt prostiile care le scrieti .tu si cHIOTEA A-TI FI SUSPENDATI PE VIATA alaturi si de alti.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) !

broasca blajina (8 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 1:55

edy prietene, e dreptul tau sa ai opinii, dar daca scrii ati terminat „a-ti terminat”, atunci ne dam seama de ce ti se pare ca a avea facultate inseamna pierdere de vreme. un mic sfat, mai pune mana pe o carte de gramatica.

TAViX (20 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 2:23

Buzarine o intrebare. Care e diferenta intre „articolul” tau, si un post pe blog al unui suporter cu maxim 8 clase de scoala?! Sincer eu nu vad niciuna. Daca tu te consideri „ziarist” scriind asemenea fituici care nu au nimic obiectiv, daca tu ne consideri pe marea majoritatea a celor care postam la aberatiile tale, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), sau mai stiu eu cum, atunci amice ai o problema foarte grava. Din pacate asta e nivelul presei sportive din Romania. Dar sti ce e mai grav Buzarine? Ca aceste tampenii ce le scrieti voi sunt luate de bune de copiii care va citesc „compunerile”, de cei mai slabi cu duhul (care slava Domnului sunt multi si la gramada), iar tu te intrebi de unde aceasta viloenta fizica si verbala pe stadioane. Tu te intrebi cine e responsabil…
Nene esti PENIBIL. Atat ca ziarist dar mai ales ca om. Daca as fi singurul cu aceasta parere poate ar fi ok, dar cand in fiecare zi mai mult de 500 de oameni zic ca ar trebui sa te lasi de meserie, atunci chiar ca ar trebui sa te puna pe ganduri…

cucu crazy (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 2:41

Domnule de la Gazeta, esti un meseriash ca un pisic de apartament ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). Sa scrie de ce se vinde. Anul trecut era numai Dinamo, acuma e CFR ca-s de la Cluj si celalalt e cioban. Te-as pune eu la pagina de UTILE din Libertatea, sigur ar deveni mai celebra ca pagina 5. Te iubesc ca-n prima zi. CFR CAMPIONI (anul asta, poate la anul, poate celalalt an… cine stie)

Alin Buzărin (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 3:42

Greseala mea e ca v-am raspuns. Am avut proasta impresie ca unii dintre voi mai pot fi salvati. M-am inselat! Bine va spune „broasca blajina”, mai puneti mana pe o carte, de gramatica eventual.

Cat despre mediocritatea mea, nu sunteti voi in masura sa judecati asta. Un om mediocru ori nu atrage atentia, ori este placut de toata lumea. Un om controversat in nici un caz nu este mediocru. Iar eu sunt o persoana foarte controversata, ceea ce imi spune multe lucruri despre calitatile mele. Fie ca va place, fie ca nu!

Pana atunci, va urez un Paste Fericit in viata voastra submediocra!

alin buzarin (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 4:57

oricine poate sa puna comentarii cu numele tau,dar invata sa fii respectuos cu cei care te citesc,ia exemplu de la tolontan

gigel (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 8:17

CUM A BATUT ?SARACULE…

Toti pentru una (4 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 9:13

Bouzarine, metempsihotic vorbind esti tare, tare, tare ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!!! Sunt eu, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Nu te intrista, toti cei care te critica sau te injura sunt, de fapt, eu! De fiecare data cu alt nume! Tu scrii foarte bine, esti un mare om, mare caracter si singurul care citeste carti in Romania asta de inculti! Pacat ca citesti carti de colorat! Controversat??? Prietene, in cazul tau nu e nicio controversa… In unanimitate, juriul a decis ca esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) cu acte in regula!!! Unii dintre cititorii tai poate n-au deschis prea multe carti, dar faptul ca le raspunzi te coboara nu la nivelul lor, ci mult, mult mai jos. De fapt, de unde sa te coboare, Nimeni impanat? Numai tu te consideri mai sus decat e cazul! Am avut dreptate cand ti-am spus ca n-ai cum sa nu fii si fudul… Sau fudulie…? Noi, cititorii de gazetarie sportiva de proasta calitate, nu prea cunoastem termenii! Ne cerem scuze ca te-am deranjat, demn urmas al lui Ioan Chirila! Nu uita ca nu scrii despre cultura, ci despre fotbal si nici macar asta nu-ti iese, desi la noi toata lumea se pricepe la fotbal! Mi-e tare mila de tine si promit sa evit pe cat posibil sa-ti citesc mizeriile, desi recunosc ca sunt curios daca ai prostential mai mare decat atat…
Bouzarin, t-e iubim, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) nu gasim!!!
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

ajah (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 9:13

Mai nea Buzarine, tu ai impresia ca toti care iti raspund aici ,sunt inculti ,prosti,ect., asa cum ii consideri tu, totusi nu crezi ca uni dintre ei sunt si de alta factura, ca poate sunt mai pregatiti decat tine, iar tu, un prapadit de jurnalist , ii jignesti .Eu sunt de acord cu tine ,ca esti controversat, dar nu poti fi contoversat tot timpul ,decat daca esti si prost, nu cred ca ai scris si tu un articol normal, sa aprecieze cititorul vocatia ta de jurnalist. si de aceea esti injurat si jignit tot timpul. Eu unul citesc articolele tale ca sa vad unde a ajuns prostia ta.Si a ajuns destul pt. un jurnalist de „GSP”.

Rosh-Albastru (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 9:14

@Alin Buzarin
Steaua e subiect de controversa, domnule Buzarin! Si stiti foarte bine ca automat, cei care arunca noroi in aceasta echipa, sunt pusi la zid. De aici se naste traficul pe blogul tau.

CVUCS (91 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 9:18

@Alex.
1.Voi nu ati facut puncte cu echipele mari sau mai acatarii din CL.
2.Steaua este singura echipa care a participat in CL datorita lui Becali… la fel va fi anul acesta… cred ca nu trebuie sa intru in amanunte.
3.Era cit pe ce sa va impiedicati de Bate Borisov, o echipa in nici un caz peste Sconto Riga, Famagusta sau Polonia Varsovia.
Hai sa prezentam „problema” in intregul ei, nu numai partile care ne convin.

Microbist (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 9:23

Faptul ca Steaua a facut cea facut in Europa nu justifica albitrajele si decizile favorabile clare (Craiova,CFR, Rapid,Urziceni), prin care este inpinsa din spate pt a cistiga un titlu. Performanta in Europa e una , si campionatul e alta. Daca-s buni sa cistige pe teren , fara goluri din offsaid (3 jucatori) si fara decizii rusinoase. Mie sila de fotbalul asta intern , in care numai Ciobania are voie sa cistige.

onceanul (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 9:53

In sfarsit mai vad si un comentariu obiectiv in ziarul asta!!!
Ca de cateva luni tot dati in Steaua

ANDRONACHI FANE (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 10:02

CRISTOS A-NVIAT dle VOMA! ca de obicei anti-steaua,dar un asemenea personaj nici nu as vrea sa aiba vreun lucru in comun cu iubirea noastra! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

firechief (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 10:47

„…Cat despre mediocritatea mea, nu sunteti voi in masura sa judecati asta. Un om mediocru ori nu atrage atentia, ori este placut de toata lumea. Un om controversat in nici un caz nu este mediocru. Iar eu sunt o persoana foarte controversata, ceea ce imi spune multe lucruri despre calitatile mele. Fie ca va place, fie ca nu!..”
atunci cind te confrunti cu un val de pozitii care te contesta e simplu sa spui”nu sunteti voi in masura sa judecati asta’.Ai adoptat pozitia lui ceausescucare nu concepea sa fie judecat decit de marea adunare nationala…si in opinia mea faci o confuzie intre controversat si contestat….dumneata esti un om contestat stimabile,deoarece mediocritatea pe care o reprezinti a ajuns pe o culme a incompetentei ,de unde de la inaltimea putinei staturi morale de care dispuneti,emiteti rautati cu siguranta platite…de patronii dumneavoastra sau de alti patroni de aiurea

controversat stimate domn inseamna sa stirnesti opinii pro si contra,in cazul dumneavoastra ,mediocritatea pe care o reprezentati,mai ales mediocritatea morala,a adunat in proportie covirsitoare opinii contra….adica simplu ,draga ziarist micut…esti un om contestat

si ca sa revin la formula ca nu te judecam noi…stimabile ,cu parere de rau iti spun…esti penibil!

stupidddd (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:02

scor final si corect la u craiova-steaua: 1-1 !!! P.S: cum a-ti castigat meciul asta,asa sa va ajute Cel De Sus cat o sa traiti!! adica exact ca pe niste nulitati !! Rusine !!!

Dragos FRD (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:16

Mda, in sfârsit un articol pe care eu il consider bun, obiectiv, la subiect. Pacat ca blogul e plin de sute de injurii ale unor indivizi complexati ca tin cu o echipa care nu e in stare sa câstige „pe bune” decât foarte rar (in acest retur, echipa din Prelungirea Ghencea a câstigat pe bune doar meciurile cu Mioveniul si Otelul, cred eu – daca nu cumva si alea…). In rest, mai un blat (desi le e cam greu sa câstige si blaturile, vezi meciul cu Buzaul), mai un furt calificat… Si atunci, sub protectia anonimatului (curajosi nevoie mare!) isi fac o profesiune de a reactiona animalic, visceral. Este si asta un semn al neputintei. Cu atât mai mult sunt de admirat postarile care sunt in limita (chiar daca mai larga) a bunului-simt. Mie mi-au placut postarile lui CVUCS si Microbist.

Aline, ai dreptate! Ai facut o mare greseala raspunzându-le celor care nu au alta arma decât injuria primitiva si agramata (daca tot injurati, macar sa o faceti corect gramatical, semidoctilor). Pe viitor nu mai fi asa reactiv ca n-are niciun rost. N-ai cu cine! Niste „tarani”!

rusine (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:27

mai mare rusine decat aceea de a fi stelist nu exista. Sa sustii hotia si coruptia inseamna sa te asemenei cu ea.

zzz (61 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:45

mai mare rusine dkt sa acuzi fara probe nu exista… si in tarile bananiere exista prezumtia de nevinovatie.. la noi … vine un buzarin si arunca ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) in stanga si-n dreapta fara sa fie tras la raspundere… taticu dk aveti probe duceti-va cu ele la DNA…ati deveni celebri..

io (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:45

C.F.R. Cluj e campioana noastra!
,,Onoare muncii grele!” e sloganul nostru! Hai CFR!

auster (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:47

aline , ar trebui sa te uiti in arhivele campionatului mondialo -european…si apoi sa te pronunti !!! Orice deviere a jucatorilor catre adversar , se poate interpreta ca si pasa gresita sau erroare . NU offsaid ! Mai mult daca vrei , o „chifla” ,poate fi considerata pasa . Indiferent daca e afara din joc sau nu !!! Ia ca si exemplu , golul marcat de Toni in uefa cu echipa lui contra …!!! Nu pot sa cred ,ca ai o emisiune de replay/fotbal pe tvr 2 …si nu vizionezi casetele (beta ) …?? doar nu esti chior ??!

DARIUS (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:56

DOMNULE ALIN BUZARIN, SUNTETI CEL MAI MARE DUSMAN AL ECHIPEI „STEAUA BUCURESTI”. MA UIT SI LA FANATIK SHOW SI IMI LASATI UN GUST AMAR PRIN COMENTARIILE PE CARE LE FACETI.
NU UITATI CA DIN CAUZA PRESEI SPORTIVE DIN ROMANIA S-A AJUNS UNDE S-A AJUNS CU ACEST CAMPIONAT.
AM VAZUT COMENTARIILE DUMNEAVOASTRA FACUTE DUPA MECIUL RAPID-STEAUA. SUNTETI PENIBIL. IN MOMENTUL IN CARE S-A OPRIT JOCUL CE TREBUIA SA FACA STELISTI: SA RAMANA PE TEREN??? PENTRU CE?
DUMNEAVOASTRA CE A-TI FI FACUT?
DACA ERA STEAUA-RAPID SI SE INTAMPLA ASA CEVA CE SE INTAMPLA? MAI COMENTA ATAT PRESA DIN ROMANIA? NU. ERA BUCUROS COPOS CA A LUAT 3 PUNCTE SI ATAT.
PANA ACUM , CAND STEAUA BUCURESTI , EVOLUA IN LIGA CAMPIONILOR TOATA LUMEA IL „LINGEA” IN PARTEA DORSALA PE GIGI BECALI. ACUM TOATA LUMEA ESTE IMPOTRIVA LUI. DE CE???
SA NU UITAM CA ESTE SINGURUL FINANTATOR DIN ROMANIA CARE NU SE UITA LA BANI CAND ESTE VORBA DE ECHIPA LUI. ARATATI-MI UN ALT PATRON DE CLUB CARE NU A FACUT O AFACERE DIN CLUBUL PE CARE IL CONDUCE??? NICIUNUL.
AR TREBUI SA VA FIE RUSINE. SUNTETI CEL MAI PENIBIL JURNALIST SPORTIV DIN ROMANIA.
SARBATORI FERICITE SI DUMNEZEU SA VA LUMINEZE MINTEA SA PUTETI FI OBIECTIV CAND COMENTATI CAMPIONATUL DE FOTBAL DIN ROMANIA( SI NU NUMAI).

pt.Dragos FRD (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:57

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

pt. zzz (7 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:57

Nici impotriva coruptilor care au falimentat Romania nu exista probe. Asta inseamna ca sunt nevinovati pentru ca beneficiaza de prezumtia de nevinovatie? Ce probe mai vrei cand ciobanul a spus de nenumarate ori ca va ‘investi’ in castigarea campionatului si va lua locul 1 prin ORICE mijloace, cand se greseste DOAR in favoarea stelei, cand o bricheta devine hotaratoare pentru a afla cine-i campioana, cand jucatorii celorlalte echipe care joaca cu steaua parca au uitat fotbal..etc.
Ce dovezi mai vrei…?

felix (10 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 11:59

„domnule” buzarin
cine este in masura sa va judece mediocritatea dvs ca jurnalist mai bine decit cititorii si, eventual, cei care mai privesc emisiunile sportive la care luati parte ? eu unul m-am saturat de atitudinea dvs profund antistelista si , ori de cite ori va vad la o emisiune sportiva, ma folosesc de o putere fantastica avuta la indemina … telecomanda (vorba lui florin calinescu) si schimb pe orice post care nu va are ca invitat. si asta numai pentru simplul fapt ca nu stiti sa fiti NICIODATA partial. ati criticat steaua ori de cite ori ati avut ocazia, chiar si dupa meciul de le kiev, la fel cum ati critica-o si DACA ar cistiga liga campionilor. si asta pentru simplul fapt ca , inainte de a fi fanul unei echipe romanesti, sinteti ANTISTELIST. de aici rezulta incompatibilitatea dvs cu meseria de jurnalist sportiv.
in ceea ce priveste sfatul „mai puneti mana pe o carte, de gramatica eventual”, am sesizat de-a lungul timpului (cit v-am citit) suficient de multe greseli gramaticale cit sa nu aveti dreptul de a aduce astfel de acuze cititorilor care va citesc.
in ceea ce priveste „modestia” dvs ( „Un om controversat in nici un caz nu este mediocru. Iar eu sunt o persoana foarte controversata, ceea ce imi spune multe lucruri despre CALITATILE MELE” ), nu va mai laudati cu ceea ce nu aveti. sincer, NICIODATA nu am vazut la dvs calitati de jurnalist sportiv, ci numai de JURNALIST ANTISTELIST, desi este cam mult spus „jurnalist”
drept urmare a acestui mesaj postat, ma astept la o noua banare a accesului meu pe acest site, poate numai pe acest blog, cea ce nu m-ar mira, avind in vedere „calitatile” dvs, printre care as enumera numai razbunarea si ipocrizia

eu (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:00

„dragos FRD”
inca un frustrat pe care-l ia gura pe dinainte. la fel si „IO” care onoreaza munca grea prestata de CFR in turul campionatului. hahahahahahahahaha
Mai copii mergeti si va uitati la desene animate

pt. dragos FRD si IO (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:02

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

partipriuri (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:08

Alex.. ai postat pe blog rujat ? dar si***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)sunt oameni, nu ? …faceti imagine fotbalului romanesc… ce sa-ti spun… Omul asta va oftica ptr ca vi le prezinta asa cum sunt in realitate si asta va doare ingrozitor fiindca furati, furati, furati si iar furati ! Offside, brichete, penaltiuri neacordate CFR, fault la Stelea, slugi la Buzau, Mioveni, Vaslui… Daruri divine.. Bai voi sunteti nebuni? Voi nu-l auziti pe Becali ce da din el? Cum ma sa va conduca analfabetul asta? Mafiotilor…Voi nu vedeti mai ce fata are Lovin asta si da el declaratii si ce nas are… ca o pompa …***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Zapata are clasa, Ghionea e respectuos si nu da declaratii ce starnesc polemici, poate si Banel sa zici ca e om normal, dar in rest… gargara ba gargara… Bloc Notes va reprezinta si Nilul care trece prin Europa… he he.. Sa dea Dumnezeu ( si nu cel la care cica se roaga Becali… sigur e ateu ) sa nu reusiti sa invingeti Dinamo… Si la final ca m-am plictisit de atata ceausism – mai cititi ce-a declarat Andrey ” CAMPIONILOR ” ce sunteti… vai mama voastra… La voi la magazin, unde vindeti boarfe cu Steaua, aveti si echipament de arbitrii am auzit… Transmiteti-i lui Argaseala ” toate cele bune … Ce tzaran dom’le, ce tzaran… Priviti-i cat de importanti sunt …

Vasile (3 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:13

Mare analfabet, în ale arbitrajului, esti domnule Alin. Păi potrivit şi comentatorilor Anteinei 1, în fapt, nişte nulităţi şi mari antistelişti, mingea a fost şutată de Ovidiu Petre şi a ajuns la Peppe Moreno care se afla în ofsaid, numai că pe traseu o loveşte şi un jucător craiovean.Acesta este momentul care se apreciază dacă Peppe era ori nu în ofsaid. Şi dacă ne uită pe reluări în momentul devierii de către jucătorul craiovean, Moreno era cel puţin pe aceeaşi linie cu fundaşi adverşi, pentru că linia de fundaşi craioveană era în mişcare către propria poartă, iar Peppe către mijlocul terenului. Deci nu a fost nici un ofsaid. Numai voi scorniţi şi spuneţi numai minciuni. La fel şi cu bricheta, ce vină a avut jucătorii stelei??? Ei l-a pus pe acel individ să arunce chiar în capul lui Diaconu şi acesta să întrerupă meciul. Nu Steaua a făcut regulamentul de fotbal iar prin presiunea voastră a ziariştilor, de a nu se respecta regulamentul i-aţi dat apă la moară lui Becali de a face tot felul de declaraţii, pentru că de acum nu va mai îndrăsni nimeni să să depuncteze vreo echipă.

486 comentarii (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:14

felicitari Buzarine. Ti-ai facut norma. Acu poti scoate chestia asta numita articol de pe blog . si***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

in sfarsit (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:16

in sfarsit vad si eu un om obiectiv. Felicitari Vasile

florinv (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:16

Domnule Buzarin,in afara faptului ca sunt intrutotul de acord cu cel ce se recomanda „Felix”, vreau sa va atrag atentia asupra TUTUROR comentariilor referitoare la primul gol marcat de Steaua la Craiova. Daca inaintea golului, in cauza, 3 jucatori stelisti erau in ofsid, la marcarea golului, MARCATORUL GOLULUI NU ERA IN OFSID. De ce?
1. Jucatorul stelist, in momentul pasei primite, NU mai era in ofsid.
2. Mingea a fost primita de marcatorul golului de la adversar.
3.Arbitrul de margine nu avea cum sa acorde ofsid in cazul marcarii golului.
Pentra a ma contrazice, priviti cu atentie imaginile inregistrate din toate unghiurile si dupa aceea mai discutam.
Referitor la Regulamentul de Fotbal, va rog sa ma lasati. Dvs. sunteti „Gica contra” la toate si la tot. Daca totul va „pute” aici, de ce nu va apucati de alta meserie, sau duceti-va in alta tara unde nu va mai „pute” ca in Romania.
Nu stiu ce l-a facut pe Dl. Ioanitoaia sa va tina la ziar, ca nu meritati.
Si drept incheiere, nu am niciun respect fata de dvs.

alexandru (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:19

domnule buzarin buzatu sau cum o fii esti cea mai antipatica persoana care se numeste ziarist si care esti numai si numai comtra stelei .dc? esti un mare frustat si un mare …….. cand auzi numele steaua cred ca te apuca boala copiilor .dc? are cele mai bune rez in europa unde nu cred ca se fac blaturi asa cum le vezi dumneata la tot pasu si numai cand vine vorba de steaua .dar ce sa faci cand musti fundul cuiva mergi mai departe pana ajungi in fata mare ziarist ce esty. vezi sa nu faci un atac cerebral cand va castyga steaua campionatu

el (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:20

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

puya (5 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:21

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Iulius (12 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:21

Rezumatele din Seria A, Livorno – Milan 1-4, Fiorentina – Sampdoria 2-2, Inter – Cagliari 2-1 etc.

http://bestvideosakin1985.blogspot.com/search/label/Seria%20A

el (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:23

d-le Buzarin .
De ce nu scrii de faptul ca , daca steaua si rapid nu ar fi adus puncte din europa iar cfr-ul castigau campionatul , tot turul 3 l-ar fi jucat si tot cu echipele de top din europa asa ca toti cfr-istii sa taca naibii din gura.
Si imi cer scuze ca la inceputul articolului te-am numit domn. nu esti.

dawid (13 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:25

Dupa primul paragraf m-am oprit din citit….Se pare ca nu puteti deloc s-o agreati pe Steaua.Ati uitat cum a castigat CFR-ul puncte in tur. Dar n-am simtit rautatea pe care o afisati acum. Ati uitat de blatul cu Rapid…eeh a fost ceva trecator, un blat moral ! Da parca am mai vz asta acum cateva campionate, ce-i drept e ca atunci Rapid a fost echipa mai „motivata”. Hmmm Steaua fura in campionat cum a furat si cu Valencia, Lens, Dinamo Kiev, Southampton, Sampdoria, Valerenga si lista continua spre deosebire de alte liste care incep si se termina cu FAMAGUSTE ! Ceea ce as vrea e ca presa sa-si declare deschis simpatiile si antipatiile in fotbal…Cel putin atunci i-as pe intelege pe jurnalisti la fel cum ii inteleg si pe frustratii de la Rapid Dinamo Poli Timisoara CFR Cluj, pentru ca nu poti fi echidistant si sa lovesti doar intr-o directie etapa de etapa. Dupa meciul din giulesti…tot Steaua era vinovata…ca au fugit, ca au facut scenarii…pe luminatii aia din tribuna i-ati uitat…si ce daca a aruncat cu bricheta in capul unuia…ce draq cauta ala in directia obiectului…iar Rapidul e recidivista la pierderea punctelor la masa verde, s-a intamplat si in Romania DAR SI IN UEFA…sau nu cumva atunci francezii au pus un sobolan antrenat de prin canalurile Parisului sa le roada cablurile de la nocturna. Daca vreti sa fiti cavaleri ai dreptatii dc nu relatati si aritrajele care favorizeaza sau dezavantajeaza alte echipe din liga 1 sau poate chiar din ligile inferioare…sau acolo nu sunt furaciuni, sau poate ca ceilalti, nu merita sa fie aparati de condeiul vostru poleit cu aur. Oricum pe voi va doare in pix atat timp cat creati valuri. Aveti grija ca incepe Campionatul European…iar CFR…echipa care se bate la titlu nu are nici un jucator la echipa nationala…nu va ingrijoreaza chestia asta??? Oare daca se vor intalni Romania si Portugalia in finala voi nu cumva veti tine pumnii lui Cadu si veti baga strambe lui Goian? CA NU MERITAM SA FIM LA EUROPENE…DOAR GOE A MARCAT DIN OFFSIDE CU OLANDA, CITEZ: O MARE EROARE DE ARBITRAJ -mare intelept e omul care a spus asta !!! Atunci v-ati bucurat sau nu? Asta e o intrebare care merita un raspuns.

Mihail Dionis (31 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:29

„Plus cu o mare eroare de arbitraj (a cîta?) favorabilă, ofsaidul de la primul gol.”

Dacă e să ne luăm după cum trebuie interpretat regulamentul, poziţia nu a fost afară din joc.

Acum câteva luni, în campionatul italian a fost disecată pe larg o fază asemănătoare în care înscrisese Trezeguet după ce mingea i-a sosit de la un adversar care deviase o pasă a unui coechipier către un alt atacant al lui Juve. Atât Tombolini cât si Cassarin (amândoi foşti arbitri) au precizat clar care este regula: poziţia de afară din joc se sancţionează doar dacă mingea soseşte de la un coechipier; esenţială este aprecierea gradului devierii. Dacă mingea este deviată semnificativ (îşi schimbă direcţia de deplasare cu peste 45 de grade), atunci se consideră că este vorba de o nouă fază la începutul căreia trebuie apreciată o eventuală poziţie de afară din joc. Dacă mingea nu este deviată semnificativ, este vorba de aceeaşi fază iar eventuala poziţie de afară din joc se apreciază în momentul în care pleacă prima pasă (sau şutul la poartă).
In cazul golului marcat de Pepe Moreno: Ovidiu Petre încearcă să şuteze la poartă, un apărător craiovean deviaza mingea aproape în unghi drept (şi în verticala, însă aceasta nu are importanţă, esenţială este schimbarea completă a direcţiei), Pepe Moreno aflat în spatele liniei de fundaşi craioveni recepţionează mingea şi înscrie. Deoarece devierea este importantă, începutul fazei este de considerat momentul în care fundaşul craiovean atinge mingea, iar Pepe Moreno nu poate fi sancţionat pentru poziţie afară din joc întrucât mingea soseşte de la un adversar.
Este irelevant ce voia să facă de fapt Ovidiu Petre şi unde se găsea Pepe Moreno în momentul în care Ovidiu Petre a atins mingea: semnificativă este devierea care face să înceapă o altă fază.

Nu ştiu dacă motivaţia arbitrului a fost aceasta, însă ştiu că aceasta ar fi trebuit să fie, iar golul era la fel de valabil precum cel (validat) al lui Trezeguet.

Şi mai ştiu că domnia voastră nu se pricepe la regulamentul jocului de fotbal, în schimb aveţi o tristă predispoziţie la semănat scandal.

Profetu, (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:30

Sunt un roman care in fiecrae toamna intru pe site-ul UEFA si incep sa adun punctele echipelor noastre in clasamentul UEFA si observ ca in dreptul unora adun an de an (Steaua, in special si apoi Rapid) iar in dreptul altora (Clujul. in special, Dinamo, s.a.m.d.) adun ca Pristanda: unul la primarie, unul la prefectura,…
Nua am vazut pana acum nici un conducator de la cluburile perdante sa isi cera scuze public ca anul trecut au „sifonat” clasamentul UEFA.
Stiu CFR, Dinamo, Timisoara sau Urziceni de ce participa anul acesta in cupele europene?
Si atentie: la toamna incepe iar numaratoarea…

pt.dawid (37 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:31

felicitari. dar ai scris degeaba pt. ca astia nu pot vedea si nu vor sa inteleaga lucrurile astea si daca tu crezi ca n-a fost blat, cu Valencia, Lens, Dinamo Kiev, Southampton, Sampdoria, Valerenga, te inseli amarnic. Steaua a blatuit cu toate mai ales cu real si poli iasi, cand banel a fost cumparat de altii.

dinamik (1 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:33

Oameni buni , nu mai cautati scuze aiurea , e clar si limpede ca a fost offside , chiar daca mingea a ricosat de la un adversar ! In acest caz , mingea nu a fost lovita de jucatorul de la Craiova , ci invers , mingea l-a lovit pe el , minge sutata de ov.petre parca , moment in care 3 jucatori de la steaua erau in pozitie de offside , printre care si pepe moreno , care a si intrat in posesia ei.
Apoi , in acel clinci , zapata trebuia sa primeasca rosu , si nu Golanski

calin (2 comentarii)  •  28 aprilie 2008, 12:35

Nici pe vremea lui Ceausescu nu s-a furat cum s-a furat in 2008. Este cel mai rusinos campionat din istoria Romaniei.
Tripleta de nemernici formata din gigi becali, giovanni becali si gigi netoiu au aruncat in derizoriu campionatul. Voi ziaristii sunteti complici fara voia voastra, deoarece le dati atentie si le vorbiti ca unor oameni normali cind ei sunt niste infractori de drept comun.

Comentează