Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Show-ul care n-a fost show

Un om al spectacolului perpetuu în viaţă interzice spectacolul pe gazon

În lumea lui Gigi Becali totul e show. Trezitul de dimineaţă, declaraţiile în faţa cioporului de microfoane, transmisiunile TV de pe canapeaua aurită, crucile ample în loja din Ghencea, […]

miercuri, 23 aprilie 2008, 5:53

Un om al spectacolului perpetuu în viaţă interzice spectacolul pe gazon

În lumea lui Gigi Becali totul e show. Trezitul de dimineaţă, declaraţiile în faţa cioporului de microfoane, transmisiunile TV de pe canapeaua aurită, crucile ample în loja din Ghencea, drumurile televizate la muntele Athos, pomenile, îndreptatul tablei maşinii cu ranga. Totul!

Totul mai puţin fotbalul. Pe gazon e importantă victoria şi doar victoria. Titlul şi doar titlul. Fără spectacol, la rezultat, cu gol din fază fixă şi apoi cu apărare şi iarăşi cu apărare. Cu „U” Cluj, la pauză, a mers, suspendat fiind, la cabine. Să comande retragerea şi apărarea unui 1-0 străveziu. Care apoi s-a făcut 4-0, pentru că adversarul era o echipă naivă şi în mare măsură retrogradată. Cu Timişoara a spus că Steaua n-a mai cîştigat pentru că, în loc să se retragă, a vrut să facă spectacol şi a fost egalată.

Personal, n-am văzut acel spectacol de care vorbeşte patronul. Între 1-0 şi 1-1 au trecut 16 minute. În acest timp nu putem vorbi de spectacol în fotbal. Showurile de 16 minute sînt la patinaj, la gimnastică, poate la box, poate la sprinturile de-o clipă ale atleţilor. Sporturi care ard mult mai repede decît fotbalul. Pe terenul cu două porţi şi două careuri a face spectacol înseamnă a juca bine şi plăcut ochiului mai multe zeci de minute la rînd. Nu 16, mult mai multe.

N-am decelat cele 16 minute de spectacol, însă am observat că de la egalarea lui Gigel Bucur şi pînă la fluierul final a trecut o jumătate de oră. În care s-au developat oboseala, neputinţa şi lipsa de idei a unei echipe stresate de obligativitatea unui şir inuman de victorii consecutive. O jumătate de oră în care stereotipul a fost vioara întîi în atac, iar în apărare Zapata şi Neşu, la sacrificiu, au făcut ca Steaua să nu piardă meciul şi, poate, titlul.

 La Gigi Becali, filosofia gălăgioasă, egocentrică şi poleită cu aur din viaţă se transpune în fotbal sub forma unui pragmatism, care, cît o fi el de războinic al luminii, se poate interpreta şi ca frică.  El nu ştie că această tactică de pîrjolire a ogoarelor şi de otrăvire a acelui 1-0 micuţ din fîntîni e străină istoriei Stelei. Acolo, pe acel gazon pe care el îl vrea pîrjolit în faţa duşmanului, străluceau odinioară Marcel Răducanu, Iordănescu, Hagi sau Ilie Dumitrescu. A fost odată, că dacă n-ar fi, nu s-ar mai povesti. Pe vremea cînd puricele se potcovea cu 99 de ocale de fier la un picior, iar Steaua marca 40-50 de goluri doar în tur. Acum a dat 43 şi stă să se termine campionatul.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

Adi (1 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 14:16

@meth Bai baiatule, voi de cand v-ati nascut numai prin furt a-ti castigat campionate si cupe. In locul vostru as tacea drac din gura si nu as mai iesi din casa. Cat de tampit poti sa fii sa poti fi de acord cu maniera de a castiga a echipei „fanion” a romaniei, unica si singura ce are voie sa joace in CL? Ce daca a-ti adus puncte romaniei din cupele europene??? asta nu inseamna ca automat toata lumea o sa se dea la o parte din calea voastra pt a mai prinde grupele CL si pentru a ne face de ras ca si anul trecut. Mai lasati si pe altii sa se faca de ras. Din pacate nicio echipa din romania nu are valoare pt a ne reprezenta cu brio in europa, cu atat mai putin steaua. trebuia in ’90 sa va desfintati si voi si cateii, dar din pacate tot comunistii ne conduc si echipele de suflet nu se pot desfinta. Istoria voastra se indentifica cu cea mai neagra perioada din istoria romaniei moderne, o perioada in care se luam jucatori cu japca de la echipele din tara si se aduceau in capitala. Am prieteni f buni stelisti, dar din aceia cu capul pe umeri si care nu sunt de acord cu practicile oierului, acestia trebuie respectati, restul ….oameni ingusti la minte, dupa chipul si asemanarea marelui cioban. Numa bine!

bai Adita, (4 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:05

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Marius C. (1 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:11

Intr-adevar,m-am convins din nou(nu ca aveam nevoie),acest Buzarin chiar e ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!Habbar n-are de jurnalistica!Mai fazan-e daca nu te uiti la meci,de ce draq nu te abtii sa scrii aiureli,doar ca nu-ti place tie de Steaua,sau de Dl Becali???Mai bine apucate de altceva,pana nu-ti ratezi toata viata,ca pana acum esti***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)t!!!

hingheru (26 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:11

adi,. esti de-a dreptul***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). care sunt suporterii aia „dupa chipul si asemanarea oierului”? o foarte mica parte din suporterii stelei aproba ce face ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)ala de om. restul tin cu echipa, nu cu clubul, nu cu patronul, ci cu oamenii din teren si ce reprezinta ei ca echipa.
nu stiu al cui suporter esti tu da’ hai las-o moale cu acuzatiile la adresa stelei. cand a adus gramada de puncte impreuna cu rapidul nu cred ca erai pe bloguri sa injuri si sa te ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) stelei. dar tu, facand parte din segmentul frustratilor al caror echipe nu au facut nimic niciodata, cu prima ocazie uiti toate meritele acestei echipe si dai in steaua pentru ca….. nush de ce, da sigur poti sa-mi dai tu o aberatie de motiv.
daca steaua ar fi castigat prin furturi, spagi samd nu ar fi facut nimic in europa. din pacate pt tine si pt cei ca tine, steaua a facut in europa – chiar si in ultimii 10 ani – mai mult decat orice alta echipa romaneasca, iar asta contrazice ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) voi acum. nici tu, si nici altii, nu o sa-i puteti lua stelei meritele astea. tot ce puteti voi face, si faceti deja, e sa speculati ca prostii in privinta blaturilor din imaginatia voastra.

Milici (78 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:20

Nu te fa ca n-ai inteles neica cu buzareala…Dupa 1-0 Steaua a presat tare pe Poli tinand liniile sus si continuind sa atace.Poli a jucat exact ca Vasluiul in meciul suspectat de blat si toata lumea o lauda;pana la momentul egalarii norocoase Poli n-a atacat mai deloc din neputinta.E drept ca in general Steaua inchide jocul cand conduce dar de data asta a incercat sa atace in conditii de oboseala.Gigi Becali le-a reprosat neinchiderea jocului si nu sunt de acord cu el.Personal cred ca atacul putea fi o solutie buna deoarece noua romanilor nu prea le iese inchiderea jocului si mai nimeni nu o practica.CFR a continuat sa puna presiune aseara pe Vaslui si a reusit.
Nu am vazut comentariile privind arbitrajul lejer in conditiile in care Iancu,nesportiv,pune presiune aiurea pe toti arbitrii;am vazut doi jucatori de la Poli care au comis peste 10 faulturi pe meci (unul din ei si 2 henturi)
fara sa fie avertizati.Probabil ca va preocupa gargara care vinde si uitati sa mai comentati si jocul in sine.

RONALDO (1104 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:36

SUNTEM CAMPIONIN-AM NICIUN FEL DE INDOIALA! CYOBANII BLATYSTI AU MECYURI GRELE CU CRAYOVA SI DINAMO.JIJI NU MAI ARE LA CN SA DEA BANY! LA DYNAMO?LA CRAYOVA?UN EGAL E DE AJUNS SI CY0BANII S00G P00LA! FORTZZA CFR-CAMPIOANA!

colaps (8 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:55

am sa te intreb doar atat: cine trimite cioporul de microfoane la el la palat?? ca pe fraierii sau fraierele ce se agatza de ele i-am/le-am vazut, iar intrebarile lor tampite le-am tot auzit…

Radu (1 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 15:57

Excelent articol, domnule Buzarin!
Aproape ca il urasc pe George Becali pentru circul pe care il face. Dar daca si echipa de fotbal Steaua ar juca spectaculos, poate ca circul sau ar fi motivat. Altfel, e clar ca tot ce face e pentru beneficiul sau, nu pentru distractia multimilor.

un ziarist mai bun ca tine (8 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 16:11

bai Buzarin,

stiu ca nu o sa raspunzi ca esti prea ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), dar am si eu o intrebare pt tine…
..sunt si eu curios pt ca ma incapatanesc sa ignor evidentul si sa te inteleg…

1. tu ai practicat in viata ta vreun sport de echipa ?? …

pt ca din toate comentariile tale nu numai de azi, se vede ca n-ai calcat pe un teren de sport in viata decat la pauza…
… ca in tribuna te comporti ca un mare bazat, ca te-am vazut o data, si la comentat esti un smecher….
…. ce sa mai zic ca ai 1,50 m pe tocuri si pe scaun…
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

din comediile cu adolescenti americani…
zici ca esti din reclamele alea tampite de la Banca Transilvania..cu zanul
io cred ca ii poti lua locul oricand…

sincer frate, te uiti in oglinda dimineazta ???

tu ar trebui sa faci emisiuni la Animal Planet si sa scrii la Povestea Mea

louvre (1 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 16:16

Bravo!! bun articol.. ciobbanul trebuie eliminat cu orice pret, altfel fotbalul din Romania se duce cu totul de rapa.. locul lui e clar: puscaria! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) trebuie ignorat si mai apoi eliminat total..

jollyroger (16 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 16:17

„În lumea lui Gigi Becali totul e show. ..”

Si cam datorita cui, Aline, ca voi l-ati facut ceea ce este…

alex (2 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 16:34

de departe cel mai bun comentariu este cel al lui jollyroger

ioan plischi (150 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 16:45

nu cred ca atingindu-l pe ooijer pentru ceea ce declara il faceti sa se simta prost. nimic din ceea ce scoate din laringe nu emana din creierasul lui de miel sacrificat pentru un bors pe an, fiind numai frinturi de conversatii pe care le aude la cei din jur. atunci cind asta va avea o idee proprie, ceva infricosator se va petrece in tara noastra plina de umor si fotbAL.

dani (26 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 16:47

Repet urarea, inaintea Pastelui: „Odihneste-te in pace” si „cale batuta”.
De ce ma cenzurezi? Unde este limbajul necivilizat?
Adevaratul necivilizat, esti tu, cel care crezi ca detii adevarul absolut.
Si totusi… TONOMATUL exista…
Fara cuvinte

misu (26 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 17:03

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Andrutz@ (1104 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 17:21

poi gigi becali baga bani in echipa asta;e j normal sa vlea j rezultate;app…steaua rulles!

corneliu popa (62 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 17:23

Am ramas impresionat cum domnu redactor Moraru i-a atras atentia lui Gigi Becali sa nu vorbeasca de redactori de televiziuni concurente! Stupoare!! Domnii Moraru su decebal radulescu in schimb incercau sa-l provoace ei pe Gigi Becali impotriva lui Mitittelu! Asa si domnul Buzarin!! am senzatia ca domnul Buzarin ca sa scrie contra Stelei este un drog!! Este dependent de greselile, de esecurile Stelei pe care cu cinism le dezvolta intru mutumirea domnilor Paszkany si Muresan!! Si eu care credeam ca dl Buzarin o sa-l taxeze pe domnul Porumboiu, care la meciul cu chefre cluj „a stat capra” ca si Dinamo si Rapid in meciurile cu chefere cluj!! A avut Vasluiul un penalty clar la inceputul partidei si golul clujenilor a fost dintr-un offsaid reactivat!! Dar arbitru „curat al secolului” n-a comentat numic, desigur pentru ca si-a „incasat potul” nu ca-n meciul cu Steaua cand a pierdut milionul!! era un subiect de dezvoltat domnule Buzarin!! nu va place domnul Gigi Becali? Numai scrieti despre el si numai vorbiti cu el!1 Luati-i interviu lui Muresan, Paszkany, Taher si Savarina, pardon, Copos!

enki (1 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 19:28

bai buzarine, iar ma faci sa-ti scriu si zau ca nu imi place.. ai inceput sa folosesti cuvinte destepte ca”decelat”, „developat” … tu esti un distrus care nu a scris un articol mai de Doamne ajuta in viata lui. De ce nu te apuci de altceva?? si ce daca stoia a dat doar 43 de goluri? nu trebuie sa iti para rau ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). si chiar asa mic esti ma? ia vitamine..

Archibald (11 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 19:52

BEKALY este opra mass mediei! Ati vrut circ …….aveti din belshug! I s-a urcat la cap tolomakului nimeni nu-i mai ajunge la varful nasului!

dar in viatza nimik nu ramane neplatit!

VAI DE TINE,buza (11 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 21:27

esti praf si pulbere ca si jiji, fiecare in felul lui!!!

Ciocan (1104 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 22:40

poi pana la urma tot jiji baga bani in acea echipa **** cfr

alaman (1 comentarii)  •  24 aprilie 2008, 22:59

Va dau un sfat,d-le Buzarin.Vazind comentariile „stelistilor” mi+am dat seama ca cel mai bine ar fi saq nu mai scrieti comentarii referitoare la steaua.Nu pentru ca nu e bine ca sinteti impotriva lor,din contra,ci pentru ca asa cum de Becali nu ar sti nimeni daca presa nu s+ar fi prostituat bagindu+l in seama,asa nici echipa asta care traieste din miyerii si hotii nu ar mai avea decit 10 la suta dintre „suporteri”.Am pus ghilimele pentru ca daca steaua ar fi in clasament unde ii e locul de fapt,asta ar fi realitatea.Are suporteri care potential sint ai oricui care ar fi pe locul intii,indiferent de metodele prin care a ajuns acolo,important sa fie cintata si ridicata in slavi de presa,astfel incit si suporterii sa se simta importanti ca tin cu echipa in voga.

dan (69 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 1:11

Alaman, esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) decat Buzarin. Esti frustrat rau de tot !

Fii corect ! (138 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 2:07

Multa lume asociaza suporterii Stelei cu Becali! 90 % din TOTI suporterii Stelei nu il suporta pe Becali! Daca unii au inceput sa fraternizeze cu el, este deoarece toata lumea il loveste pe el si pe Steaua!

Cat despre articol, este jalnic! Iar Buzarin este un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Buzarine, ai fost , esti si vei ramane un ziarist mediocru, limitat care nu stie ce e aia etica profesionala! Stim ca stai in giulesti si te doare sufletul ca v-am tras-o cu 3-0 la masa verde! Si mai stim ca iti iei bani de la Cluj sa scrii contra Stelei! Te-ai vandut ca Iuda! Apropo, despre meciurile cfr-ului nu este nimik de scris, totul este ok la echipa din Cluj? RUSINE ! ESTI***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) BUZARINE ! Apropo, vezi ca te asteptam pe Ghencea la meciul cu Dinamo !

TAViX (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 6:27

Buzarine, tata, tu esti obsedat pe cuvantul meu. 1 luna ai scris numai despre cazul „bricheta” si impotriva Stelei. Acuma scrii numai de oierul ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)si ironizezi faptul ca este atat de celebrul pe posturile TV si in ziare. Cu alte cuvinte te ironizezi singur. Nene, tu chiar nu realizezi ca esti o ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), un „ziarist” ratat gen Ivanovici sau Morar, care v-ati vandut sufletul dar si trupul pentru audienta in aceste „gazete” sau „emisiuni” TV, voi care l-ati facut celebru tot voi va intrebati de ce??!?
Nene, scuza-ma, dar pe langa faptul ca esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Toma Alimoshu (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 6:30

domnule Buzarin exista o veche zicala:
Cand unul iti zice ca esti***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), ignoral…
Cand doi iti zic ca esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), ignorai…
Cand trei te fac ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), ignorai…
Dar cand deja patru oameni zic ca ai probleme, ar trebui sa te puna pe ganduri faptul asta…

Sa auzim de bine, si mai putin de oier.

Bator (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 6:32

Buzarine, faci ce faci, si mai trantesti un articol cu „cel fara de nume”! Ai probleme grave amice!

fyfyx (3 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 8:32

,,Domnule”buzarin ca si restul colegilor tai mediocri esti doar un sclav al audientei oierului.nu puteti respira fara el iar in lipsa lui orice subiect din fotbal devine o mare necunoscuta pt voi.il promovati atit pt a va ascunde propria voastra incompetenta de a analiza fotbalul adevarat.sunteti niste baieti ajunsi ziaristi peste noapte,fara nici o cultura sportiva care scrieti ca si baba floarea despre subiecte care credeti voi ca ar trebui analizate.in lumea si mintea voastra strimta atit puteti dar nu ne credeti pe toti giboni.singurele maimute sunteti voi ziaristi,la care oierul le arunca coji de banane si voi va udati de placere.daca faci un sondaj oriunde in tara asta vei vedea ca alaturi de politicieni ziaristii sunt cea mai dispretuita categorie.de ce?pt ca sunteti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)e ale corectitudinii.v-ati vindut de atitea ori si atit de ieftin incit este imposibil sa va scoateti capul din fund si sa stati drept.nu asteptati respect,nu-l veti primi.
nici nu-l meritati iar ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)l vostru dirijat va transforma in niste rebuturi sociale,ahtiate sa prinda si ele un oscior aruncat de la masa bogatilor.
hai sictir.

misu (26 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 9:16

Do bi to cu le !!!
Iti place mult sa fii injurat !
Am avut rabdarea si am citit toate comentariile aferente acestui subiect. Doar 2-3 vorbe de bine, in rest doar injuraturi si umiliri.
La fel au stat lucrurile si cu alte articole. Te intreb: la ce bun aceste articole care-ti aduc numai jigniri?

Kkk (11 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 10:22

Bai buzarine, ce ai face tu fara jiji???
Fii baiat destept, lasa jurnalismul si treci la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)alora care te platesc sa le faci pe plac.
Ba, cine e fraierul care iti mai da si bani pt tampeniile pe care le debitezi zi de zi ???

xan (60 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 10:29

Corect spus…daca un om iti zice ca esti dus cu pluta ii razi in fatza…daca apare si al2lea si iti zice ca esti prost pt lumea asta ii intorci spatele…daca si al3lea zice ca esti idiot incepi sa te enervezi usor…dar daca apar sute de oameni care iti tot zic sa renunti ca spui numai tampenii, ca esti negru de ura impotriva unora si nu e corect asa ceva atunci ce mai faci? O tii tot pe a ta? Sau este o provocare? Probabil vrei sa provoci fanii stelisti prin aceste articole ca atunci cand te vor intalni ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)…Corect?

Banciu relu (15 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 10:30

Mai, colegi blogeri, noi suntem cam ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Toti, nu doar unii! Asta a spus domnul nehandicapat Alin Buzarin! Poate ca a dorit sa spuna ca unii care scriu pe bloguri si injura sau altele, dar a iesit prost din gura lui! A spus clar : „Toti handicapatii si nenorocitii care scriu pe bloguri!” Putea sa spuna „care injura” dar nu!

In America, de exemplu, o astfel de afirmatie s-ar fi lasat cu demisia si procese in civil la greu plus despagubiri de milioane de dolari! Dar la noi, ce mai conteaza ca te face un ziarist, handicapat???

Ca si Mironica, cel ce se crede comentator, care a facut publicul de fotbal: nenorocit si jegos si principalul vinovat pentru ce se intampla in fotbalul romanesc, pentru ca accepta nemerniciile din fotbalul romanesc!
Asta se intampla intr-un special la sport.ro, dupa meciul Steaua – u cluj 4-0!

Si nu, nu au vorbit in metafore, epitete sau alte figuri de stil!

Dupa aceste exemple, pot spune ca oameni ca acestia au nivelul de cultura si cunostine sub cel al unor clasici precum „cultul si invatatul” gigibecali, vasile turcu, etc SAU precum al „alfabetului si gramaticatului” Deaconu!arbitrul, nu boxerul sau actorul!

Mos Craciun (2 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 10:33

Stelistii sunt cei mai sensibili la critica oricarui detaliu si capitol din prezentul lor, indiferent ca e vb de insignifiatul cioban sau de ingerul Zapata.
Ar trebui sa acceptati si adevarurile mai putin placute dar din moment ce majoritatea nu stie absolut nimic despre Raducanu sau Constantin, ce poti sa le ceri pustanilor ros-albastri.

stelistul (6 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 10:39

Nu inteleg de ce tot scrieti despre acest monument al ipocriziei ,mai nou se fac transmisii directe de la palatul acestui semidoct ,el nu mai merge in studio .De fapt acest om este imaginea unei Romanii in care guverneaza non valoarea Uitati-va la circul pe care il fac presedintii de cluburi si comparatii cu cei din vest.De fapt exista o zicala

ANDRE (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 11:49

NU ii i-au apararea lui gigi dar poate ca iti convine mai mult clasa noastra politica care face propaganda politica in zilele de Paste prin pomeni electorale unde batranii se omoara intre ei?Astia sunt mai corecti decat gigi becali, nu-i asa D.Buzarin??? Jaf de om ce esti!Traiesti numai de pe urma acestor articole anti-steaua deci observi vreo diferenta intre becali si persoana ta?O fi becali show de om dar tu esti o panarama ordinara!Cat bine ai facut tu oamenilor si cat bine a facut becali? Fata de becali esti zero barat in privinta asta! Iar fara el ai muri de foame, recunoaste ipocritule! De ce?Pt ca scrii numai despre el si despre Steaua,numai lucrurile negative, alte idei nu ai pt ca mintea ta este asa orbita de ura datorita acelui 0-3 la masa verde incat acum esti in stare sa scrii orice ar denigra clubul Steaua! Rusine gsp! Rusine buzarin!

Patriotu (2 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 12:05

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Paul (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 12:43

Cred ca abordam gresit problema. Steaua nu e Becali. Steaua este un club cu traditie si palmares bogat. Steaua poate fi mai in forma sau nu, la un anumit moment. Dar este Steaua, cea care face stadioane pline oriunde in tara. Becali este doar un trecator (parca si MM se confunda cu Steaua?). Probabil, Becali va ramane si el un mic fragment din istoria Stelei, dar nu e Steaua. Ii acordati prea multa atentie. Televiziuni, ziare, cu totii il bagati in seama, iar poporul il cere, din pacate (cer si manele si Elodii…). Nu confundati Steaua cu Becali !!!!

Catalin (2 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 13:23

Becali are dreptate…degeaba ai scris topicul asta…..k Becali a spus…k jucatorii au INCERCAT sa faca spectacol….nu k au si reusit….si are mare dreptate…..pt k m-am uitat la meciurile din cupele europene in ltimile 3 zile…si nu am vazut sa faca cineva spectacol in Champions league…pentru k era miza prea mare…la fel cum este si pentru primul loc la noi….deci Esti un gazetar roman perfect….Inventezi cuvinte care oamenii in cauza nu le-au rostit niciodata….Becalii a spus…”au incercat sa faca spectacol” nu a spus „au facut spectacol”.

Costin (7 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 13:27

Cred ca din acest moment PRESA DIN ROMANIA si OPINIA PUBLICA TREBUIE sa creeze o atmosfera ANTI-STEAUA pana la sfarsitul campionatului. S-a ajuns prea departe. Nu este posibil ca un cioban analfabet, mistic delirant, agresiv si violent sa ne dicteze valorile in sport si in nici un alt domeniu. Cititorii de presa sportiva din Romania se simt continuu insultati de acest impostor cu smecherii la buton. CAT TIMP ACEST SOBOLAN NE MAI DA LECTII STEAUA NU MERITA SA CASTIGE CAMPIONATUL! Mai mult, o astfel de echipa ideologica care se substituie opiniei libere si democratice in Romania, si ataca valorile diversitatii (unguri, straini), dreptatii (meciuri jucate pe bune) si progresului (investitii pe bune) ar trebui exclusa din spatiul public si chiar din sport. Cum e posibil sa castigi un campionat aruncand o bricheta?, dar sa sugerezi zilnic ca Dumnezeu e in spatele succesului tau odios si a distrugerii celorlalti? Nici o pozitie ziaristica impotriva Stelei nu este prea exagerata. Steaua, datorita lui Becali, este cancerul societatii romanesti contemprane. Romani, treziti-va!

YO_Buzarin (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 13:57

„Recunosc,sunt cel mai prost gazetar ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat),mai sunt si corupt…daca jiji nu mai cotizeaza atunci traiasca nea Obezu cefere,ce draq,am shi io de crescut copilasi,mai este si amaratu ala de la rapid care doarme saracu in loja principala,nu trebe sa-l ajut cu niste banuti ptr. medicamente?Va rog nu ma mai criticati,sunt ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)…Multumesc”

conquerer (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 13:58

Show?Hai sa fim seriosi.In acest retur eu n-am vazut nici un meci mai acceptabil din partea stelistilor(e valabil si pt Cfr).Gol Goian din faza fixa,aparare. Atat.Asta e show?
A vazut oare ” inteligentul” Becali,meciul Bayern-Zenit?A vazut cum au jucat rusii?(viteza,determinare etc).Cand stelisti vor juca macar le fel de bine ca cei de la Zenit atunci vor avea si dreptul de a vorbi despre show.Pana atunci aceste declaratii sunt niste vorbe penibile(ca majoritatea declaratiilor marca Becali)

slabutz…cu scrisu’ (4 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 14:23

Bai buzarine..voi l-ati facut pe cioban ce este acum. Poate ar cam fi cazul sa va cereti toti iertare. Mie unul nu imi convine ca suntem noi suporterii Stelei injurati pentru acest oligofren. Cand nu o sa il mai pupati toti in sezuta pe la emisiuni…poate o sa fie mai potolit, dar cand toti nu stiu cum sa se mai gudure pe langa el….nu putem decat sa va desconsideram. Transmisii direct de la Palat, discutii pe telefon cu orele in timp ce in studio sunt alti invitati, etc. Oare cine le face pe astea? Oare cine nu incepe sa scrie 3 randuri fara sa ii pomeneasca numele? Este 100% creatia voastra, deci nu ma supar daca va injura, va scuipa sau va umileste de fiecare data cand are ocazia, pentru ca voi oricum va gudurati pe langa el „vai..ce glumet sunteti domnule becali”. Cand o sa scapam de acest individ….probabil ca o sa fie mult mai bine si pentru echipa. Imi doresc un patronat la Steaua similar celor din Anglia (exclus Chelsea) in care sa nu stim mai nimic despre ei, dar care sa aiba un management sanatos, profesionist, echilibrat.

ciudosii? (6 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 14:24

esti atata de subiectiv manca-mai… , mai nesimtitule de ce nu vorbesti de cele 11 puncte pe care le-a pierdut cfr-ul in „3” etape. Ala nu a fost spectacol. Stiu ca sunteti rapidisti si nu vorbiti de spectacolul pe care l-au facut la inceputul returului. esti varza.
nu inteleg de ce mai lucrezi la ziarul asta

de acord (6 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 14:29

sunt de acord ce spunea -slabutz…cu scrisu’- voi in cautare de stiri, senzational, scandaluri,cumparatori ai ziarului ati publicat tot felul de porcarii si „vorbe vorbite” aiurea. Cand ai trait de pe spatele celor care au tot facut declaratii de-am- ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)fost bine. Acuma , cand esti foamea de articole scrii tot felul de minunatii si nu ne arati decat , ca esti un ziarist slab.

alex (1 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 14:45

Dle buzarin, nu ma mira felul dvs de a scrie…tolontan a alcatuit la gsp o echipa formata in mare parte dupa ”chipul si asemanarea sa”…adica o echipa de frustrati(tu si cu el cei mai reprezentativi) care sufera inca de pe urma unei copilarii nefericite (ati fost molestati cumva?) care a lasat adanci sechele in mintea voastra transformind-o intruna bolnava si rautacioasa(eu cred ca ati fost niste neadaptati si chinuiti de toti colegii de scoala, niste tocilari pe care nu ii baga nimeni in seama si pe care toate fetele ii luau la misto, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat))….ati ajuns acum cu pixul in mana si aveti impresia ca parerea voastra conteaza?…nu s-a schimbat nimic decat faptul ca voi deveniti din ce in ce mai rai dar si mai prosti….sunt si alti ziaristi care critica dar voi nu criticati, voi loviti intentionat si in loc sa nu il mai bagati pe oier in seama(ca showman voi l-ati facut) loviti in STEAUA, in suporteri….nici nu pot sa ma supar pe tine buzarine pt ca te compatimesc….realizezi ca ai trait si vei trai degeaba?…ca nu reprezinti nimic?…pana si tolontan mai are cate o ”scapare” si mai scrie cateodata obiectiv dar tu niciodata…ar trebui sa te puna pe ganduri mesajele primite azi si sa incerci sa faci altceva pt ca jurnalismul presupune mult mai mult decat transpunerea frustrarilor pe blog(sau asa ti-a recomandat psihologul?)…din pacate esti incapatanat si stiu ca nu o sa ne lasi si tot din pacate cred ca nu o sa te sinucizi dar am o satisfactie …peste ceva ani o sa traiesti singur, fara prieteni, uitat de cei 3-4 oameni care ti-au retinut numele(fara sa-l vada scris langa poza ta) si vei realiza ca ai trait degeaba…depresie placuta.

corneliu popa (62 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 14:53

Costine esti un trepadus! Ce are sula cu prefectira!! daca nu este corect ce face Becali, de ce trebuie facuta campanie anti Steaua? Ca asa „vrea muschii tai”? Esti asa de intelectual de numai poti sta alaturi de becali? Asa cum este el a facut mai mult decat un uvern!! Care o „freaca la rece”” cu promisiuni electorale!! De ce sa fie atacata steaua in continuare L a Steaua nu sunt jucatori, antrenori? de ei de ce-ti bati joc? De paszkany care manipuleaza bani de la masoneria maghiara din Canada, de ce nu vorbesti? Dar de terenul primit in Bucuresti de Paszkany „pe gratis” de la dl Basescu pentru o datorie banesca din campania electorala trecuta, in care este strecut si castigarea campionatului!! Deaceea este acesta Coalitie Anti Steaua!! Nici un gazetar numai scoate o „consoana” despre echipa Steaua!! Porumboiu care a facut atat scandal dupa meciul cu steaua (pentru ca pierdut 1 milion de la chefere cluj), dupa meciul a Vaslului Cluj nu s-a sinchisit ca avut un penalty la inceputul meciului si golul dat dintr-un offsaid rectivat!! Si cine? Marele, curat, imaculatul arbitru Porumboiu!! Si voi vorbiti de Becali? Este mic copil de mingi fata de fanfaronii de la Cluj!! Casa numai vorbesc de „umflatul de la DNA”, care se imbuiba la Policlinica Timisoara!!

blaster (27 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 14:56

Uneori, nu e bine sa mori de grija altuia, Buzarine… Nu ai destule subiecte de discutie? Dinamo, Rapid… Da, mai ales Rapid… Sau nu te lasa constiinta? Sau vecinii de bloc? 😀

felicitari (6 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 15:23

foarte obiectiv esti d-le popa, d-ta meriti locul ziaristului asta de 2 lei

gabi (2 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 15:48

Ca sa-ti fie citite articolele nu trebuie decat sa scrii 2 cuvinte: Becali si Steaua.Altfel chiar crezi ca ti-ar mai citi cineva randurile?Asta e si motivul pentru care va luati toti de Steaua si Becali.Asta va e calitatea.Nu te simti plafonat?Din curiozitate numara cate articole ai scris despre Steaua si Becali si o sa realizezi ca am dreptate…:((

haladel (5 comentarii)  •  25 aprilie 2008, 16:19

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Comentează