Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Omul nou

Cînd ideologii lui Nea Nicu au inventat noţiunea, au avut în vedere să creeze acel tip de tîmpit decerebrat care munceşte pe ogoare şi în fabrici, se pregăteşte necontenit, studiază documentele de partid şi de stat, aplicîndu-le neabătut. E semeţ […]

vineri, 28 martie 2008, 6:27

Cînd ideologii lui Nea Nicu au inventat noţiunea, au avut în vedere să creeze acel tip de tîmpit decerebrat care munceşte pe ogoare şi în fabrici, se pregăteşte necontenit, studiază documentele de partid şi de stat, aplicîndu-le neabătut. E semeţ şi rectangular, nevasta lui se piaptănă cu coc şi poartă basma cu modele florale, iar copiii săi spun versificat, la grădiniţă, cum tatăl lor zideşte case cocoţat pe schele.

Perioada de construcţie
De o săptămînă şi ceva, zeci de mîini dibace sculptează la o statuie. Contemporanii par mai eficienţi decît ideologii Epocii de Aur. Ca să-şi justifice antepronunţările, partizanatele, paralelismele cu legea şi, nu în cele din urmă, interesele, puternicii zilei au scos de pe linia de fabricaţie personajul Alexandru Deaconu. Băiat tînăr, înalt, familist, posesorul unei cariere de mare succes în viaţa extrafotbalistică, arbitru FIFA cu perspective, poliglot, neînfricat, simbol al curajului. Luptător neostenit pentru stăvilirea violenţei pe stadioane, erou între eroii neamului. Decorat de preşedintele ţării, lăudat şi paralăudat de preşedintele Federaţiei („gestul său deschide noi orizonturi”), dat exemplu peste tot, în şedinţa cu arbitrii, în întîlnirea cu finanţatorii.

Nepotism şi nepricepere
Din păcate pentru eficienţa liniei de fabricaţie, pe zi ce trece apar noi şi noi elemente care transformă eroul într-un mare zero. Întîi, neînfricatul e în relaţii de cumetrie cu Mircea Sandu, acesta năşindu-i pe părinţii săi (tatăl-magaziner federal) la nunta de argint. Asta încă n-ar fi nimic, pentru că oricum peisajul arbitrajului e sufocat de nepotisme. Dar proaspătul decorat la Cotroceni, dincolo de frica organică, arătată clar la întreruperea meciului, n-are nici măcar abilitatea de a completa hîrţoagele obligatorii astfel încît scriptele să ajute la justificarea faptelor. Din raportul suplimentar reiese că el s-a dus înapoi în locul incidentului cu bricheta pentru a relua jocul cu aut. În primul rînd, după ce ai un jucător plin de sînge (Pancu), nu reiei meciul cu aut. Apoi, dacă-l reiei cu aut, n-ai ce să cauţi în zona de conflict, doar dacă ai intenţia de a incita. Sau, eventual, de a bate tu însuţi autul. Cînd acordă aut, arbitrul nu trebuie să stea lîngă jucătorul care aruncă de la margine.

Înapoi la şcoala primară
Acţiunile lui Deaconu şi, o dată cu ele, eforturile de a scoate din joben un personaj care să dea credibilitate unei farse s-au năruit definitiv în momentul în care Gazeta a publicat pasaje din raportul de arbitraj întocmit de Alexandru Deaconu după evenimentele din Giuleşti. Frazele au fost publicate în ziarul de ieri, grafia stîngace, cu litere de tipar, de repetent la şcoala generală, a putut fi admirată şi ea. Cu toate acestea, merită reluate cîteva frînturi „Sau aruncat obiecte”, „Pe parcursul jocului au mai fost aruncate obiecte de joc pe parcursul jocului”, „din tribuna a doua-a au aruncat cu obiecte spre mine şi spre jucătorii.”

Acestea sînt cuvintele scrise de directorul de marketing pe Bucureşti al unei megacompanii multinaţionale, plătit pe lună cam cu zece salarii de învăţător care pune creionul între degetele copiilor. Acesta e şuvoiul de analfabetisme revărsat în doar cele cîteva rînduri scrise de arbitrul FIFA Deaconu. Comisia Centrală se străduieşte să-l înveţe engleză pe Deaconu, care, ditamai managerul, ratează aproape fiecare cuvînt din limba română.

Eşec total
De fapt, acesta e adevăratul Alexandru Deaconu, personajul pe care falşii săi binefăcători mai bine-l lăsau aşa cum era pînă săptămîna trecută. Vrînd să-l crediteze cu mai mult decît valora, au eşuat lamentabil. În locul eroului a apărut fricosul. În locul autorealizatului, sprijinitul pe bază de nepotism. În locul managerului triumfător şi inteligent a ieşit la iveală analfabetul incurabil. De fapt, ăsta-i mersul vieţii şi-al istoriei. Cînd pleacă Pruteanu, vine Deaconu! Iar noi îl decorăm!

Comentarii (272)Adaugă comentariu

ovidiu (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:46

Felicitari pentru articol, insa „suporterii” stelisti nu vor putea fi convinsi sa-si puna intrebari. Ei au nevoie de victorii cu orice pret si iata solutia: steaua sa joace doar meciuri amicale rezultatul sa fie de fiecare data 3-0 pentru „cea mai iubita echipa” indiferent de ceea ce se intimpla pe teren.
Este o lupta cu morile de vint.
Campioana se stie deja.

loze (6 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:47

Domnule Buzuka v-ati uitat cumva in oglinda cand ati scris articolul?

CL (36 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:50

Cum te-ai transformat deja intr-un Dolanescu al lu’ Copos, voi schimba apelativul „Buze” cu altul.
Va sa zica Balalau baiatule, daca mai era nevoie de inca o mostra de abjectie si nesimtire in tot rahatul asta, tocmai ai comis-o: a amesteca tragedia lui Pruteanu in Liga lu’ Mitica, a-ti adjudeca ca „asa vrea muschii tai” spiritul unui om care tocmai s-a dus sa vada un fotbal mai bun, pentru a-ti argumenta o constructie falsa, este, dupa parerea mea, cea mai de jos treapta pe care putea ajunge presa sportiva romaneasca (si nu numai) in demersul de a scoate basma curata un individ si o grupare care n-au nimic de-a face cu decenta si bunul simt (si aici ma refer strict la Copos si acolitii sai si nu la suporterii rapidisti neasociati cu imaginea „corsicana” si „bulgara”).
De fapt, ca sa te parafrazez, „ăsta-i mersul vieţii şi-al istoriei”. Cînd pleacă Pruteanu, ramanem cu Buzarin! Sau poate voiai sa spui „farmecul vietii”…

xyz (12 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:51

se pare ca asta este tara in care traim, cum vrea cineva sa stopeze violenta sar ziaristii pe el. Nu avem niciun idol, niciun exemplu, totul trebuie schimbat, calcat in picioare, odata la 4 ani sau de fiecare data cand se face ceva bun. In schimb suntem panditi pe mijlocul drumului, ni se interzice accesul in capitala cu 5 zile inainte de a veni cineva care nu este interesat decat de razboaiele lui. Am scapat de epoca de aur, acum traim in epoca miilor de hotii, in care nu este bine sa se ridice nimeni.

c24 (12 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:51

Nu sunt antisteaua.
Cred ca rejucarea meciului, sanctionarea drastica a Rapidului (depunctare, amenda, suspendarea terenului) si suspendarea si retrogradarea lui Deaconu ar fi masurile ce trebuiesc luate. In caz de rejucare sunt convins ca Steaua va castiga meciul.

Avantaje ar fi destule
1. Suporterii tuturor echipelor ar intelege dintr-o pedeapsa exemplara, ca un meci e un spectacol sportiv nu un maidan al huliganilor
2. Fluierasii ar pricepe ca treaba lor este aplicarea corecta a regulamentului (poate doar lui Deaconu i-ar fi mai greu daca citeste precum scrie)
3. Rezultatul ar fi unul just, stabilit pe teren si nu la masa verde. Suspiciunile care ar insoti locul final al Stelei (locul 1 cred eu) in campionat ar cam disparea.

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:53

ovidiu
nu stiu daca sunt multi stelisti care au scris…sau multi dinamovisti …sau multi rapidisti…nu asta e subiectul….nu ne intereseaza cum si ce se va hotari in privinta acestui meci…..din punctul meu de vedere daca nu ar mai exista fotbalul lumea ar fi mult mai fericita… de ce incerci sa duci discutia in alta parte si probabil sa provoci replici neanderthaliene din parte unor oameni….discutiile au fost atat de pasnice pana acum

Ioan (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:57

Ba baiatule daca tu crezi ca notiunea de „om nou” a fost inventata de ideologii lui „Nea Nicu” esti prost rau saracu.

Iulian (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:05

SCHIMBARE!

Iese Pruteanu; intra Deaconu

Dani (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:19

Si totusi :
>Giulestiul ne este la prima abatere de acest gen
>Istoria derbiurilor din Giulesti este plina de manifestari de acest gen
>Organizarea meciurilor si controlul spectatorilor este foarte sumar , in ciuda pataniilor de pina acum
>Cei care au aruncat cu diverse obiecte fac parte din sustinatorii Rapid-ului , desi s-a incercat sa se acrediteze ideea ca este o facatura
>S-au aruncat obiecte din tribuna practic pe intreaga durata a meciului si nu este pentru prima oara cind echipele vizitatoare sunt „tratate” in felul acesta
>Daca era o alta echipa in locul Stelei , mai erau atitea discutii.
>Faptul ca au fost la un moment dat obligati sa se supuna mai marilor regimului comunist nu scuza comportamentul lor de azi. Din pacate Rapid a ramas cu aceeasi mentalitate de „ieri” : daca nu urlii si daca nu scuipi sau nu arunci cu ce iti vine la indemina, echipa nu este „ajutata”.
> Pe Rapid toata lumea vine sa ii fure : in campionatul intern, in cupa, in Cupa UEFA, in CL , etc arbitrii locali sau straini toata lumea are ceva contra Rapid-ului pentru ca ei sunt ca nimeni;
Si aici au dreptate : nimeni nu face ceea ce au facut ei ( jucatori , suporteri , etc )=> intretin o atmosfera conflictuala si care in multe momente s-a intors impotriva echipei.
Corect sau nu pentru fotbalist ? Putem discuta o luna , un an. Nu ajuta la nimic pentru ca la un moment dat toate se platesc.
Si din pacate pentru ei , tocmai acum a picat magareata ….
Si este trist pentru toti
>

jules (16 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:20

Vad ca sunteti consecvent in aberatii. Indiferent pe ce teme veti alege sa scrieti, din punctul meu de vedere sunteti un ziarist terminat. Mi-as dori foarte mult sa parasiti domeniul sportiv si sa va continuati elucubratiile in presa tabloida sau la otv. O ultima intrebare mai am la dumneavoastra: la cati metrii e arbitru Deaconu de tusa atunci cand este aruncata cea dea doua bricheta?

MITICA (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:27

“Sau aruncat obiecte”, “Pe parcursul jocului au mai fost aruncate obiecte de joc pe parcursul jocului”, “din tribuna a doua-a au aruncat cu obiecte spre mine şi spre jucătorii.”Doamne, Doamne unde esti?, acest analfabet a fost decorat de Presedintele tarii ?. Am vazut un copil de 5 ani care scria cu litere mari mult mai bine ca acest, asa zis, manager a unei mari firme ca Philip Morris . Va face firma de ras, va strica imaginea in Romania si in lume. Rusine, rusine…celor care conduc FRF si nu numai.

jules (16 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:30

Sau daca acest articol e o incercare de justificare a atacurilor anterioare, atunci e una cu adevarat josnica.

asterix (9 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:58

Domnule Buzarin, oricat ati incerca sa stergeti efectele absolut nedorite de pe urma articolelor anterioare (in special cel despre barbatie ;), nu veti putea reusi. Asa ca nu mai incercati. Nici macar la rangul de penibilitate nu va mai ridicati. Daca ar fi cum vad eu: atat arbitrul ar trebui sa nu mai arbitreze vreun meci de fotbal, cat si dv. nu ar trebui sa publicati vreun articol…

victor L (22 comentarii)  •  28 martie 2008, 20:58

Ce s-a intimplat dle Buzarin? corectati „teza” arbitrului?
Ma uluiti, vreti sa ne convingeti ca e analfabet.

Dar despre fotbal si regulamentele sale e vorba.

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 21:56

hai Aline c-am ajuns acasa…ce trafic….
Ia zi ….vad ca nu ai raspuns la niciun comentariu…ce-i cu tine?

Sau iti aduni fortele pentru inca o tirada echidistanta ….hmm hmm…m-am inecat ..imi cer scuze.. unde eram….asa: pentru a oferi o analiza echidistanta a cazului in articolul de maine.

eee….fii mosului….

UCLUJ (15 comentarii)  •  28 martie 2008, 21:58

victor L – chiar asa sa fie? e vorba de ceva mult mai important despre care oameni ca si tine ar prefera sa nu se vorbeasca. steaua in momentul de fata reprezinta raul fotbalului romanesc. voi stelistii ar trebui sa realizati ca ati ajuns aici din cauza ciobanului (inchipuie-ti o teza de-a lui!). goana dupa bani, aroganta si furturile comise distrug acest club. daca vreti respect si aveti o bruma de mindrie nu mai atacati ziaristii sau luati apararea unor impostori numiti arbitrii. treziti-va la realitate, adevarul e ca vreti lucruri pe care nu le meritati si pe care nu sinteti capabili sa le cistigati in mod cinstit. deocamdata cancerul sinteti voi. steaua, cancerul fotbalului romanesc.

AS (8 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:00

TU AI PRETENTIA SA FI NUMIT JURNALIST? ESTI PRAF, DU-TE LA BALACEANCA SI SCUTESTE-NE DE ABERATIILE SI ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) TALE ALEA „PROFESIONALE”.

UCLUJ (15 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:01

cucusipupaza, iti raspund eu. cum draq sa raspunda alin unui stelist ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), neam cu jiji. ma injosesc eu si iti reamintesc ca nu ai terminat de dat la oi si iara te-ai logat p enet din lanul de porumb. ce draq dai vina pe trafic? hai repede la loc comanda ca se supara nea oieru. stoaia, cancerul fotbalului romanesc.

cornel (35 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:03

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

alex (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:06

doamne ce rau o fii sa fii tu buzarine

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:11

UCLUJ
Domnule, exact cum i-am spus si d-lui ovidiu de mai sus: cred ca esti pe langa subiect.
Daca aduci nume gen steaua, dinamo, rapid nu vei face altceva decat sa atati spiritele. Se vrea un blog pasnic. unde sa se comenteze echidistanta autorului articolului, indiferent ca acesta pledeaza pentru 20 de puncte de penalizare pt rapid sau linsarea d-lui Deaconu pt ca e analfabet (nu am spus-o eu)
„goana dupa bani, aroganta si furturile ” distrug orice club si in general orice om. Cam in situatia asta cred ca se gaseste si dl. Buzarin si nu numai, dar la dansul ne-am porit in seara asta.
Imi pare rau…dar aveti dreptate…privite foarte obiectiv 90% din comentarii par pro Steaua.
Dar asta probabil pentru ca se asociaza numele lui Deaconu cu Steaua si numele lui Buzarin cu Rapid.
Eu nu vreau sa fac asta pentru ca nu am dovezi…dar daca cineva stie mai bine…

blatistastoaiarusineatarii (28 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:18

Buza, cu aceasta luare de pozitie m-ai lasat masca; primeste, tardiv, respectele mele! nu te credeam capabil de a spune adevarul; pe bune, i’m speechless!

blatistastoaiarusineatarii (28 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:18

Buza, cu aceasta luare de pozitie m-ai lasat masca; primeste, tardiv, respectele mele! nu te credeam capabil de a spune adevarul; pe bune, i’m speechless!

cristi_31 (23 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:19

frumos spus, aline. felicitari!

Vlad (35 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:19

Un analfabet, un las, un idiot, etc etc…. promovat clar pe pile, ca doar nepotism mai clar ca la arbitrii nu exista nicaieri in tara si totusi: a arbitrat perfect ambele meciuri dintre Rapid si Steaua din sezonul asta. Practic nu exista joc mai dificil in campionatul nostru, duritati mai mari nu apar nici macar in derbyurile lor cu Dinamo. Oare a mai fost un arbitru care sa se descurce atat de bine in ultimii ani? din pdv fotbalistic…. ca disciplinar nici nu se discuta

cornel (35 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:20

b o u l e
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Maria Andries (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:22

Foarte bun articolul! Felicitari!

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:22

da, felicitari!….sa treci pe la casierie inainte sa pleci

cornel (35 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:22

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
a i l u a t v i a g r a
fan club adrian nastase

1one (34 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:23

Foarte tare Domnule Buzarin.Tot asa.scrie si despre CCA sclavii legati cu lantzu de Mircea Sandu.Auzi tu la ei,a fost regulamentar.Iar explictiile pe care le-au dat ocoleau c???kiar regulamentul in sine.rusine servitorilor.

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:27

de ce maria? de ce e bun?
se considera mai bun daca sunt mai multe comentarii pe blog?
hai sa luam o adunatura de insi precum cornel, ii dam un „copy/paste” si i-am intrecut pe toti..si in final => cel mai bun articol
asa sta treaba la voi la jurnalisti?….in asta va masurati competenta?

dream (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:28

foarte partinitor

blatistastoaiarusineatarii (28 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:33

@protest contra lui stucan
ma amuza foarte tare oile care se cred nedreptatite de presa berbecalizata; bine, tu , oaie proasta, ai impresia ca e normal ca arbitrii sa tina cu stana, si ca faptul ca deaconu a fost crescut de stoaia e de natura sa-i confirme obiectivitatea; dar, dupa parerea mea subiectiva de ovinofob, ar fi trebuit sa dai un link si cu luarea de pozitie a lui stucan, ca sa stie si bietele ovine ce contesta; ce mmdrq nu mai aveti incredere nici voi intre voi, s-a bagat vrajma-n turma?

dxx (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:35

Ai dreptate in majoritatea celor ce le spui, dar problema este tonul Cand adopti tonul asta de frustrat parca nu e acelasi mesaj.

dxx (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:36

Aaaa, si mie imi pare rau ca a plecat Pruteanu, care le zicea si iel bine, dar din pacate tot tonul il strica.

cristi (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:38

felicitari pt articol si pt faptul ca va luptati pt adevar !

Rapidist (11 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:42

Partinitor fata de cine? Ca nu ia partea nimanui, doar il acuza pe arbitru k este si analfabet pe langa faptul k e un las si un mincinos….Aaaaa!!! Da pai arbitru reprezinta szteaua, echipa federatiei…si atunci inteleg k articolul ia partea Rapidului….Sunteti penibili…nici macar nu comentati…doar folositi rauri de fecale, obisnuiti cu ele probabil…lucru care demonstreaza inca o data coeficientul de inteligenta al „suporterului” stelist…un adevarat Cornel de mai sus…de fapt cred k el ori este ruda cu deaconu, ori a intrat si a scris cu diverse nickuri toate commenturile pro steaua….voi sunteti viitorul tarii, dragi TOVARASI!!! Ura, Ura, Ura pt steaua…inca o suta de lei la indemnizatia domnului deaconu…din partea directorului general Ph. Morris….Va multumesc si va rooog, aratati-ne intelectul vostru, de oi aduse la stadion, in continuare….

blatistastoaiarusineatarii (28 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:42

Nu exista zdelist respectabil ori de incredere; daca aveti de-a face cu stoi, indiferent in ce domeniu, cereti garantii solide; stoile nu stiu decat sa fure.

AS (8 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:44

ESTI DE TOT RASUL, PENIBIL, JALNIC, IPOCRIT ETC. NUMAI CALITATI PE CAPU’ TAU, PACAT CA-TI LIPSESTE CREIERU’.

MAKAY77 (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:49

Asa e in tara asta.Cine are curajul sa se opuna macar odata cu lasitate(cum ziceti voi),tuturor scursurilor ale societatii e considerat fraier,slab,las.Sunt mai puternici huliganii,borfasii de rand si toti infractorii care populeaza stadioanele.Ma bufneste rasul cand vad mesajele lor de genul:”Dati-ne fotbalul inapoi!”.Pai e al vostru!L-ati furat oamenilor normali care vor sa se bucure in weekend sustinad echipa favorita alaturi de familie si prieteni pe stadion.In schimb te trezesti peste tot inconjurat de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat),infractori,batausi si alte mizerii.Asta e Romania!Ganditi-va ca ala care arunca o bricheta,tot el va fura banii in autobuz si va bate copii pe strada sau va da in cap sa va fure!Voi nu vedeti toate astea!Legile noastre strambe ii apara mereu!De aia sunt strazile pline de infractori si de aia au aparut stirile de la ora 5.Din cauza unor indivizi care vin si arunca obiecte pe stadioane stiind ca nu le face nimeni nimic.Traim intr-o tara fara legi si sunt asupriti pe zi ce trece de infractionalitate.Asa ca un gest de a spune nu violentei este ceva normal,nu un act de eroism sau o lasitate.Oricare dintre voi ar fi facut la fel,dar nu aveti curajul sa recunoasteti.Deaconu a avut curaj.Bravo lui!Nici nu ma mai intereseaza decizia comisiei.E mai importanta oprirea violentei decat un amarat de meci de fotbal.

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:50

domnilor…de ce mi-era frica…

hai sa incercam sa ne intelegem:
de ce spuneti unii dintre voi ca daca esti suporte al unei echipe trebuie sa fii oaie, caine, cioara? e o jignire sau e un mod placut de a alinta pe cineva. Chiar credeti in adancul sufletului ca rapidistii sunt rai sau stelistii prosti sau dinamovistii hoti?
Raspunzadu-va singuri la aceste intrebari veti afla unde va situati…
haide sa nu mai jignim. de ce nu incercati si voi sa discutati fara acuze si fara instigari.

credeti ca daca unul din fotbalisti, patroni de club sau arbitrii face o greseala atunci toti sunt ca el?

……

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 22:52

imi cer scuze pt al doile i de la arbitri

Alex (19 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:00

Bravo, Alin! Excelent articol!

Alint Buzalin (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:02

Nu prea le ai cu impartialitatea….mirosi a rapidist..si inca unul patimas….daca erai un jurnalist adevarat…si rapidist..sau stelist…trebia sa te abtii de la scris…asa…ai cam dat-o in fasole…cu carnati..:)))

AlexOne (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:02

Domnule Buzarin sunteti cea mai mare dezamagire a Gazetei . Un arbitru a fost lovit si a luat decizia de a opri meciul. Se vorbeste de lasitatea de a sta pe tern si a incasa altele. Asta e in viziunea dumneavoastra un arbitru. Violenta pe stadioane nu va ingrijoreaza. Cand o sa moara oameni o sa scrieti despre faulturi & stuff . Sunteti VARZA!

bliss (165 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:09

Impartialitate…,nu!!! Ca nu-i judecator. Atitudine?? Da!!! Respect Alin, ma bucur ca esti incisiv si ai o parere bine conturata!!! Ma raliez opiniei tale. Obedienti si cautatori de aliati printre dusmani gasesti destui in presa , cei ce au OPINII PROPRII SUNT RARI. Ti-ai castigat un sustinator asta-seara. Pentru faptul ca faci opinie separata si iti aperi ferm pozitia ce ai abordat-o inca de la inceputul acestui caz de „m-am pisat pe mine cand racheta m-a lovit””sunt ud tot si plang”,”ma doare capul, bing-bang si-ntrerup jocul, bing-bang”.Cu iobagi ca Deaconu, ne trageau pe roata si acum:)))

fred69 (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:15

Pentru toti cei care se incapataneaza in a da credit unei idei gresite,in a sustine dreptul la nedreptate al celor cu bani….rushine ca sunteti de-un neam cu mine! Cum ar zice „domnul” Deacon-u…”fort-a Stiaua,sa nu uitii nicio data ca sintem s-i vom fi intotdiauna aici pentru voi!”

Azazello (3 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:15

D-le Buzarin, faptul ca aveti o oarecare doza de inteligenta si stiti va maniPULAti cuvintele, nu va confera statutul de detinator adevarului absolut . Vi se pare obscen cuvantul rezultat din CAPS LOOK ? Il folositi vreodata ? La figurat ma intereseaza….Ca la propriu nu prea cred, intrucat prea va refulati neimplinirile in articole ce se doresc a fi epopeice…Pareti chiar tipul de om nou, daca nu ma insel va incadrati si ca varsta. Nu-i asa? Articol dvs nu este nici pe departe obiectiv. Este pur partizanat. Si este miselesc. Pentru ca loveste in demnitatea umana. Un om poate fi analfabet daca este bun zidar sau strungar. Poate sa nu-l citeasca nici macar pe idilicul Cosbuc daca este un agricultor onest…Iar un arbitru nu trebuie sa dea lectii de ortografie. Cum nici Hagi nu trebuia sa fie orator desi multi dintre voi îi cereau asta… Va credeti un intelectual dar nu sunteti decta o imitatie, un intelectual de tip nou, muncitoresc, care da cu bata (in cazul dvs pixul) la comanda. Nobletea nu sta in a poza in omul superior, detasat de ideologia lui Nea Nicu, ci in a incerca, daca se poate, corectarea ei.

Numai bine !

Numai bine.

fred69 (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:23

Pentru AlexOne: multi arbitri au fost loviti Alex,dar numai in romania i se poate da dreptate unui arbitru lovit care incalca regulamentul jocului!

bliss (165 comentarii)  •  28 martie 2008, 23:24

Fred, sunt mai multi??
Ca Deacon-u spune : „sintem s-i vom fi” . Hotii sunt divizibili?? E o formula pentru a-i afla divizibilitatea „mesterului pisat” .As fi curios sa vedem cati guvizi „este” cand se impart la o punga de „un leu”??

Comentează