Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Omul nou

Cînd ideologii lui Nea Nicu au inventat noţiunea, au avut în vedere să creeze acel tip de tîmpit decerebrat care munceşte pe ogoare şi în fabrici, se pregăteşte necontenit, studiază documentele de partid şi de stat, aplicîndu-le neabătut. E semeţ […]

vineri, 28 martie 2008, 6:27

Cînd ideologii lui Nea Nicu au inventat noţiunea, au avut în vedere să creeze acel tip de tîmpit decerebrat care munceşte pe ogoare şi în fabrici, se pregăteşte necontenit, studiază documentele de partid şi de stat, aplicîndu-le neabătut. E semeţ şi rectangular, nevasta lui se piaptănă cu coc şi poartă basma cu modele florale, iar copiii săi spun versificat, la grădiniţă, cum tatăl lor zideşte case cocoţat pe schele.

Perioada de construcţie
De o săptămînă şi ceva, zeci de mîini dibace sculptează la o statuie. Contemporanii par mai eficienţi decît ideologii Epocii de Aur. Ca să-şi justifice antepronunţările, partizanatele, paralelismele cu legea şi, nu în cele din urmă, interesele, puternicii zilei au scos de pe linia de fabricaţie personajul Alexandru Deaconu. Băiat tînăr, înalt, familist, posesorul unei cariere de mare succes în viaţa extrafotbalistică, arbitru FIFA cu perspective, poliglot, neînfricat, simbol al curajului. Luptător neostenit pentru stăvilirea violenţei pe stadioane, erou între eroii neamului. Decorat de preşedintele ţării, lăudat şi paralăudat de preşedintele Federaţiei („gestul său deschide noi orizonturi”), dat exemplu peste tot, în şedinţa cu arbitrii, în întîlnirea cu finanţatorii.

Nepotism şi nepricepere
Din păcate pentru eficienţa liniei de fabricaţie, pe zi ce trece apar noi şi noi elemente care transformă eroul într-un mare zero. Întîi, neînfricatul e în relaţii de cumetrie cu Mircea Sandu, acesta năşindu-i pe părinţii săi (tatăl-magaziner federal) la nunta de argint. Asta încă n-ar fi nimic, pentru că oricum peisajul arbitrajului e sufocat de nepotisme. Dar proaspătul decorat la Cotroceni, dincolo de frica organică, arătată clar la întreruperea meciului, n-are nici măcar abilitatea de a completa hîrţoagele obligatorii astfel încît scriptele să ajute la justificarea faptelor. Din raportul suplimentar reiese că el s-a dus înapoi în locul incidentului cu bricheta pentru a relua jocul cu aut. În primul rînd, după ce ai un jucător plin de sînge (Pancu), nu reiei meciul cu aut. Apoi, dacă-l reiei cu aut, n-ai ce să cauţi în zona de conflict, doar dacă ai intenţia de a incita. Sau, eventual, de a bate tu însuţi autul. Cînd acordă aut, arbitrul nu trebuie să stea lîngă jucătorul care aruncă de la margine.

Înapoi la şcoala primară
Acţiunile lui Deaconu şi, o dată cu ele, eforturile de a scoate din joben un personaj care să dea credibilitate unei farse s-au năruit definitiv în momentul în care Gazeta a publicat pasaje din raportul de arbitraj întocmit de Alexandru Deaconu după evenimentele din Giuleşti. Frazele au fost publicate în ziarul de ieri, grafia stîngace, cu litere de tipar, de repetent la şcoala generală, a putut fi admirată şi ea. Cu toate acestea, merită reluate cîteva frînturi „Sau aruncat obiecte”, „Pe parcursul jocului au mai fost aruncate obiecte de joc pe parcursul jocului”, „din tribuna a doua-a au aruncat cu obiecte spre mine şi spre jucătorii.”

Acestea sînt cuvintele scrise de directorul de marketing pe Bucureşti al unei megacompanii multinaţionale, plătit pe lună cam cu zece salarii de învăţător care pune creionul între degetele copiilor. Acesta e şuvoiul de analfabetisme revărsat în doar cele cîteva rînduri scrise de arbitrul FIFA Deaconu. Comisia Centrală se străduieşte să-l înveţe engleză pe Deaconu, care, ditamai managerul, ratează aproape fiecare cuvînt din limba română.

Eşec total
De fapt, acesta e adevăratul Alexandru Deaconu, personajul pe care falşii săi binefăcători mai bine-l lăsau aşa cum era pînă săptămîna trecută. Vrînd să-l crediteze cu mai mult decît valora, au eşuat lamentabil. În locul eroului a apărut fricosul. În locul autorealizatului, sprijinitul pe bază de nepotism. În locul managerului triumfător şi inteligent a ieşit la iveală analfabetul incurabil. De fapt, ăsta-i mersul vieţii şi-al istoriei. Cînd pleacă Pruteanu, vine Deaconu! Iar noi îl decorăm!

Comentarii (272)Adaugă comentariu

liberty parade (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 18:52

sa inteleg ca arbitrul Deaconu nu se va regasi pe lista dvs de cadouri de Pasti….:)))

explorish (31 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:00

pe bune, n-ai obosit?

radu (3 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:05

Numai non-valorile sunt promovate in Romania. Trist, dar asa este.
Bun articolul.
Felicitarile mele.

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:06

interesant….

gherla (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:07

lasa ma buzuka,bing-bang,ca esti tu model de demnitate si verticalitate si se infioara dusmanii cind dai tu cu barda dreptatii.

karlsberg_vs_ursus (10 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:09

Quod erat demonstrandum (Q.E.D.)

Tare (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:09

BRAVO! Bravo, nota 10. Un articol bine argumentat in care nu vad ca Steaua sau Rapid are dreptate. In schimb vad ca Deaconu e un analfabet, un idiot care nu cunoste regulamentul, un ratat care a fost ridicat decorat si laudat pe nedrept.

Felicitari!

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:10

incisivitatea este buna…, chiar placuta…, dar oricum d-le Buzarin, mai aveti ceva pana sa puteti scrie impartial….constatarile ca nu stie sa scrie, ca e ruda cu x etc …sunt ok, dar tb sa va opriti dup-aia. Mai incolo ar trebui sa judecam noi….sau vreti sa ajungeti ca Basescu…”sa va folositi de pozitia pe care o aveti pentru a va impune ideile”. Prezentati-le doar…de infierare trebuie sa ne ocupam noi…cei care va citim..

MariUS (8 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:12

Rapidistii, in frunte cu unii asa numiti ziaristi, au incercat la inceput sa acrediteze ideea unei „facaturi”, cel care a aruncat bricheta era stelist, Deaconu a fost cumparat, samd.
Cum nu au putut dovedii nimic unul ca Buzarin a avut tupeul sa-l numeasca pe Deaconu un fricos, „sortul ud”, doar pentru ca nu a stat sa incaseze si mai multe.
Apoi au incercat-o pe cea cu „neregulamentar” pe motiv de 3 minute.
3 minute???
Cand a reluat Deaconu partida? Partida fusese intrerupta pentru accidentatrea lui Nesu si Pancu si nu a apucat sa fluiere reinceperea partidei… Observati inregistrarea!
Mult zgomot pentru nimic.
Deaconu a procedat corect!
Sper ca si decizia comisiei de disciplina sa fie corecta.

SI PANA LA URMA: CINE A ARUNCAT CU BRICHETA????

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:15

apropos…m-ar fi interesat mai mult sa stiu la ce multinationala e…ca sa pot rade si de aia, decat sa va admir creatia lirica

pink (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:16

bravo, felicitari!

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:18

si inca una: voi cum pana mea ati ajuns ziaristi?
ca laura andresan? ar tb sa va jucati mai intelept cu puterea pe care v-o da locul de munca.
asta e pt toti, nu te vizeaza doar pe tine 🙂

mircea (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:19

esti un ziarsit mediocru care in loc sa faca ceva pt civilizatie in fotbalu romanesc il linge in cur pe taher ca poate poate esti epava mai un mare zero.

Mortlock (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:19

Un articol echilibrat care sublinieaza faptul ca arbitrul s-a precipitat cand a luat decizia nefericita. Inainte de a fi stelist sau rapidist trebuie recunoscut ca un meci de asemenea miza ii de dorit sa se joace pe teren. Sa fim fair-play!

MariUS (8 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:19

Buzarine,
Sunt convins ca dupa o bricheta in cap chiar si gramatica ta devine perfecta.
Un singur loc nu ai scurmat cautand motive pentru care Deaconu ar fi intrerupt partida in mod intentionat…
si acela este gaurica cu r u-lui. Pe cand noutati din aceea zona?

ultrasro (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:20

Un articol excelent care il infatiseaza pe acest individ penibil numit Deaconu in toata splendoarea goliciunii sale 🙂 atat de apreciata de presedintele jucator sau … bautor 🙂

strumeleacul obosit (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:23

il urasti pe Becali – nu-i mare lucru, sunt destui oameni care fac asta; urasti, implicit, Steaua – nu-i mare lucru, sunt destui oameni care fac asta; esti ziarist de sport – nu-i mare lucru, sunt destui oameni care fac asta; nu mai am chef sa te citesc – nu-i mare lucru, sunt destui oameni care fac asta
– nu ma intereseaza ce parere ai tu despre Deaconu; am intrat aici pentru ca am crezut ca ti-ai domolit opinia dupa cea de acum 2-3 zile; n-aveai motive s-o faci; esti consecvent si de o saptamana cauti argumente
– in schimb, toate stima pentru Andrei Vochin; sper sa te enerveze usor chestia asta

rodana9 (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:23

Domnule Buzarin, dv. n-aveti nimic cu Deaconu, vitriolul simtirii proprii se revarsa asupra lui caci n-aveti curajul sa loviti alta tinta. Ati tratat de la inceput in mod eronat toata aceasta chestiune, ati fost instigator si nu gazetar impartial. Luand-o prin porumbiste, nici nu ma mai intereseaza opiniile dv. Deaconu, probabil, este agramat. Ii detest pe cei ca el. Dar, stimate domn, de ce nu aveti onestitatea sa le spuneti acest lucru si celor care posteaza pe blogul dv. ca sunt agramati si ca ar trebui sa se intoarca la scoala primara? Pt. ca aveti interesul ca sa continuie sa comenteze articolele dv.; ati sucomba daca nu v-ar mai baga in seama. Asa ca, onestitatea dv. nu este decat de fatada si, oricum, in acest caz al meciului, este partizanat nu deontologie. Sunteti atat de transparent… mult prea transparent…

je (20 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:23

Ba baiatule, dai cu mucii-n fasole ca de obicei!
te cred ca esti frustrat ca Dinamo este unde este…dar ajunge, mai opreste-te!!
Gata!!
Pai Nea Nelu Craciunescu nu are ce sa mai caute in arbitraj pt el insusi a recunoscut ca in finala dintre Petrolul si Rapid, a ajutat Rapid-ul!!
Si acum noi ce facem, il ridicam in slavi ca a foat si el un arbitru corupt?!!! A fost la CCA, a facut si el compromisuri, a gresit si el, dar acum gata, sa-i lase si pe altii! A avut o sansa, a ratat-o, asta este!
oricum, NU EXISTA ARBITRU CURAT! FIE SI DACA SE NUMESTE ION CRACIUNESCU! SI EL A COMIS-O!!!

Vasile (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:24

Buzarine,

dar la voi in redactie cum sta treaba ? Pe cati dintre voi i-a adus taticu’ la ziar, la nea Ovidiu ? Niculescu, Radulescu, etc iti spun ceva numele astea ?

mircea rasovan (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:27

Ti-am mai scris ca trebuie sa te lasi de munca asta ca nu te cuprinde camasa,nu intelegi? Cu ce esti tu mai bun decat Deaconu?

bogdan (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:28

buzarin=***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:29

hai Alin, raspunde-ne…te rugam…uite cati nu sunt de acord…zi-ne ceva..
Ne lasi sa credem ca avem dreptate? nu ai face tu una ca asta…
hai, ca ai blog… ai unde..ai cu ce…trezeste-ne

c24 (12 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:31

Traim in romania nonvalorii. Imi doresc sa citesc si un text olograf al marelui Razboinic al Luminii.
Alaturi de dumneavoastra, domnule Buzarin, ma intreb pana unde poate merge nepotismul, pana cand analfabetului i se va face fotografie de academician, pana cand va mai fi decorata farsa si hotia sub un ambalaj pe care scrie agramat curaj?
Probabil, in cursul acestei seri, ne va mai fi oferita o mostra de stupizenie si smecherie cu iz de escroc din penitenciar. Trist e ca ea va purta semnatura unor – in felul lor agramati – potenti oameni cu functii publice.
Si mult mai trist e ca toate se fac de acum cu girul total al institutiei prezidentiale.
Deh, am trait-o si pe asta sa-l vedem pe presedinte intre potlogari si agramati. Ca a ajuns intre potlogari, Domnul Basescu sigur stie, ca e in intre agramati care ar trebui sa-si puna amprentele in locul semnaturii, nu am certitudinea ca-si da seama

mick3y (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:31

Voi chiar sunteti cu totul cazuti din cer? Domnule Buzarin, acesta este clar un articol „impartial” si obiectiv pe deasupra. Chiar daca va doare undeva de comentariile pe care utilizatorii si acesti vizitatori fara de care site-ul gsp.ro ar fi pe ultimul loc in audiente eu am sa mai adaug unul la vasta lista a acestora. Voi chiar nu puteti surprinde cu adevarat ce s-a intamplat acolo. Nu e vorba ca a jucat Rapid cu Steaua, nu are nici o legatura, e vorba de ceea ce se intampla pe acel stadion de fiecare data aproape, si de proasta organizare a meciului de catre RAPID. Nu mi se pare nici mie corect sa plateasca jucatorii pt ce au facut suporterii de toata jena ai rapidului, nu sunt de acord cu depunctarea, dar de la ce sanctiuni sa se dicteze impotriva Rapid-ului si la a ataca pe domnul Deaconu…nu credeti ca s-a exagerat? sa numai vbim de faptul ca s-a ajuns sa se considere ca Steaua e vinovata pt faptul ca Rapid nu stie sa organizeze un meci. E absurd.

dan (3 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:31

Desi consider ca este rusinos pentru orice roman care a facut o scoala sa scrie in halul asta TOTUSI valoarea unui albitru nu este data de modul in care completeaza un raport …
Dumneavoastra domule Buzarin probabil castigati de vreo 5 ori mai mult decat un invatator … asta nu inseamna ca sunteti mai valoros ca acel invatator ci doar ca traim intr-o societate capitalista. Acea multinationala probabil ca nu l-ar tine pe Deaconu daca nu si-ar face bine treaba.

vlad (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:31

Sunteti mult prea partizan d-le Buzarin. Nu mai sunteti obiectiv, ati devenit din ce in ce mai subiectiv. Ati trecut la viata privat, repetent de generala s.a.m.d. In fond si cei ca Dvs. sunt imaginea societatii.

outsider (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:32

Bravo, Alin, bravo Gazeta! (Mare deceptie totusi Maria Andries…)

vlad (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:33

Dvs. d-le Buzarin nu ati gresit niciodata? Daca da, cum ati fost pedepsit?

goanga (6 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:33

tot cu asta te ocupi buza…….te plateste bine rapidul??….sau pe tine nu te doare ca pierde rapidul 3 puncte ci te doare ca le cistiga steaua?hai ca te-am citit.hai pa

[D] [S] [N] (22 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:34

Presupunand ca Deaconu este un bou, un analfabet,un incompetent si un spagar – e posibil ca macar una dintre aceste”calitati” sa le posede!
Cum este insa un jurnalist care se incapataneaza sa „ii dedice” unui astfel de personaj, peste 80% din articolele pe care le’a scris in ultima vreme?
Domnule Buzarin, cand mai scrieti dom’le si despre altceva sau altcineva decat Deaconu?

crowly (3 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:35

buzarine,tot cu buzele albite de la pupat in stii tu ce ai ramas…..tot cu nasu in tarina de la plecaciuni…nu te-ai schimbat deloc desi au trecut anii…

c24 (12 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:36

pentru Dan

O multinationala l-ar tine pe Deaconu, indiferent de felul in care isi face treaba, daca ar primii in schimb suficiente avantaje care sa-i asigure profit.
personal cu greu pot crede ca Deaconu e in stare sa completeze corect o factura. Sunt prea multe cuvinte de scris pe ea si prea mari incurcaturile pe care le-ar putea provoca.

MosIonRoata (34 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:36

Cînd ideologii U.E. au inventat noţiunea, au avut în vedere să creeze acel tip de tîmpit decerebrat care leneveste pe ogoare şi în fabrici, nu se pregateste, studiază playboy, masturbindu-se neabătut. E pidosnic şi molatec, nevasta lui se imbraca precum c_rvele, iar copiii săi spun versificat, la grădiniţă, cum tatăl lor tolereaza diversitatea si multiculturalismul in chiloti.

Sanatate!

Un observator (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:37

De ce ar trebui ca un arbitru de fotbal sa poata se exprime perfect, in scris, in limba romana? Nu pentru asta e acolo…Acest tip de rationament, d-le Buzarin, desi onest si bine intentionat, e tributar perioadei comuniste. La fel, ce daca Nasu’-i e cumatru?…Cati oameni nu au nasi, cumetri, fini, etc. din mediul de la serviciu sau din afaceri. Asta e viata… Articolul Dvs. e fortat. Daca mai punem la socoteala subiectivismul dvs. si incapacitatea de a nu fi anti-stelist, e clara treaba…

O SINGURA OBIECTIE (21 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:38

O OBIECTIE! deaconu trebuia sa reia meciul cu aut,pt. ca nu a fost fault! a fost un duel la minge si nesu cu pancu ,s-au lovit cap in cap! ESTI MULT PREA SUBIECTIV!

me (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:39

si mamica dvs nu a regretat cand v-a scos „de pe linia de fabricaţie” ?
Poate ar trebui sa „incropiti” un articol prin care sa explicati cum ca frustrarile personale nu au nimic in comun cu jurnalismul. Si sa il recitati pana realizeaza si Maria Voastra cum stau lucrurile …

babanu (9 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:39

Doar Jean Paul Sartre ar fi inteles bine cum e cu GREAZA.Eu care nu sunt asa destept n-o inteleg.Si totusi vine ,vine in valuri.Banuiesc ca alta senzatie nu poti sa ai in fata fariseismului ,a minciunii si a slugarniciei.Credeam ca macar sportul a ramas neatins de mizeria politicii,dar m-am inselat.Voi farisei ai fotbalului ,oameni de nimic, analfabeti patentati scoateti-va bocancii plini de noroi din ceea ce noi oamenii simpli iubim,gasiti-va un desert ,undeva unde sa nu mai murdariti pe nimeni.Poluati totul ,jigodiilor ,nu lasati nimic neatins de respiratia voastra otravita.Mi-e dor de un sport curat ,mi-e dor de fair play, mi-e dor de spectacol.Din pacate nu mai avem parte de asa ceva.

unu` (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:39

esti cel mai prost ziarist, gazetar sau cum vrei tu sa t numesti, ai venit si u d la tara si ti`ai facut blog…c n mai facem esti mandru..

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:40

cd4 -> total de acord

mick3y -> esti pe langa subiect

eu tot incerc sa spun ca unii domni ziaristi isi construiesc articolele cu o fraza in care PREZINTA un lucru, un eveniment, o persoana etc si cu 10 pagini de impresii proprii.
Acesti domni se cred atat de inteligenti sau invers: ne cred atat de tampiti incat trebuie sa ne impuna sau sa ne induca anumite opinii. Noi nu suntem in stare sa citim, sa vedem sa tragem concluzii. Spunandu-ne ca ne informeaza incearca sa ne impuna ideile lor….e doar o forma mai voalata (cu iz de democratie) a ceea ce se intampla acum 20 de ani in presa. Atunci conducea partidul, acum conduce banul.

Oricum ma bucura faptul ca cei care au postat aici pana acum par a avea o alta constitutie morala decat cei care o fac zilnic… se pare ca statul la birou vinerea peste program ne face bine …..:))

O SINGURA OBIECTIE (21 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:42

INCA CEVA! FAPTUL CA UN ARBITRU NU TREBUIE SA MEARGA IN ANUMITE ZONE DE TEREN,ESTE ABSURD SI ARATACAT DE SUBIECTIV SI PATIMAS ESTI!

ThaSTAR (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:42

Vai de capul tau!.. Buzarine, am vrut de mai multe ori sa iti las las „comment” pe blogul tau, dar am realizat ca esti oricum pe un drum de unde nu te mai poate intoarce nimeni. Ma baiatule, in primul rand mai trebuie sa iti revizuiesti jurnalismul sportiv si deontologia, pt ca din mai multe articole ale tale.. obositoare de altfel, reiese ca astepti numai conflicte, ca sa le ataci, pentru ca se pare ca asta intelegi tu din jurnalist sportiv sau cum iti place tie sa iti spui, iar acum ai si un motiv sentimental, pt ca se vede ca ori esti anti-STEAUA ori esti rapidist. Si din acest motiv , continui sa ataci pe cine vrei tu, binenteles deontologic si jurnalistic desigur, in numele adevarului din fotbal. Ar fi fi bine sa te mai informezi la FIFA si UEFA,cum se trateaza astfel de cazuri in football si atunci poate iti revii la normalitate.. si fii mai la obiect ca iti obosesti cititorii, chiar si cei care nu iti vad urma de interes din articolele tale..

bogdan (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:42

Bai astia de la gsp v-a dat „FELIX” prietenul lui Copos ordin sa indreptati tunurile spre Deaconu, lingailor, te-am vazut astazi la Telesport (Buzarin) parca erai un acuzaor comunist din perioada anilor ’50 ca tot ai adus vorba de perioada comunista, domnule esti un cronicar sportiv care trebuie sa fie impartial si care trebuie sa prezinte informatiile nu sa se transforme in acuzator sau aparator al unei parti (in acest caz Rapid). Aveam o parere foarte buna despre tine, asteptam cu nerabdare sa-ti citesc editorialele, dar astazi „ti-ai dat cu firma in cap”. In privinta meciului intrerupt sa se rejoace de la 0-0 si sa se termine scandalul asta care nu face bine la nimeni.

Phoneme (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:42

Superb.bravo! Cat despre subiect…nu ma mai mira nimic.nu ma mai misca nimic.Fugiti unde vedeti cu ochii,fratilor.Alta solutie nu e…

LIMBARIN ALIN (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:43

1.Mult mai bine ti s-ar potrivi numele de „limbarin” la cat de mult folosesti acest organ….

2.Te crezi mai destept ca Deaconu? Sau cel putin mai destept ca un copil de clasa a 5-a? Iantu te asteapta…

3.Antistelismul tau cronic iti alimenteaza frustrarea? Sau e doar o stare de fapt pentru tine?

4.Sper ca seful tau Felix va aprecia eforturile supraomenesti pe care le faci pentru a discredita Steaua(indirect pe JJ dusmanul lui) pe Deaconu si pe oricine nu serveste cauzei partidului.

c24 (12 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:43

Pentru Un observator

Trebuie sa stie sa scrie dintr-un motiv foarte simplu, trebuie sa intocmeasca un raport coerent care sa nu lase loc interpretarilor… si iata arrgumentul practic din citatele domnului Buzarin: “Pe parcursul jocului au mai fost aruncate obiecte de joc pe parcursul jocului”
Un om care nu a vazut jocul poate lesne intelege ca s-au aruncat mingi pe teren si ca obiectul care l-a lovit a fost o minge… 🙂

cucusipupaza (14 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:43

vorba Mondenilor: „multumiiim domnule voiculescu; o seara buuuna domnule voiculescu ” 🙂

beca_gigi (24 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:44

Daragoi tovarisch Buzarin. Idti k ciortami.
Esti asa de mandru de propriu-ti cerebel si de talentu-ti nemarginit in a scrie incat iti versi fierea pe Deaconu. Bai, catastrofa, esti cumva de acord cu golania de pe stadioane? Ti se intareste organul gandirii cand auzi galeriile strigand de exemplu „Pe ei, pe ei, pe mama lor”
Poftesti cumva la sange proaspat? Cum ar fi sa ti-o tragaunul ca Tweety? Eventual sa te lase infirm?
Se pare ca esti viteaz doar cu mana si cu organul tau. Asa ca.. exerseaza precum stahanovistii de pe vremuri. Poate ajungi la cotor

affu (12 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:44

Va dati seama ce conducere de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) are firma Philip Morris in Romania daca il tin pe boul asta de Deaconu ca manager.Sunt curios cum si-o scrie ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mail-urile si rapoarte daca este caz de targa la limba romana.Ce tara de tot plansul,managerul care nu stie limba romana,ca fricos analfabet!Va mai intrebati ,cumva, daca nu a fost premeditare?

me (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 19:46

@bogdan
cred ca daca s-ar fi putut stabilii prin referendum national, in locul unei gramezi de comisii comitete si comiţii, soarta meciului ar fi fost hotarat cu o majoritate fara drept de apel <>

Comentează