Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

S-a judecat la Cotroceni

Oare există cineva care să poată explica logic de ce l-a premiat Traian Băsescu pe Alexandru Deaconu? Ce a căutat el în aceeaşi sală de la Cotroceni cu mari glorii ale fotbalului românesc? De ce a călcat el pe acelaşi […]

marți, 25 martie 2008, 7:02

Oare există cineva care să poată explica logic de ce l-a premiat Traian Băsescu pe Alexandru Deaconu? Ce a căutat el în aceeaşi sală de la Cotroceni cu mari glorii ale fotbalului românesc? De ce a călcat el pe acelaşi covor cu fenta lui Balaci, cu pasa lui Liţă Dumitru sau cu cei 87 de ani ai lui Angelo Niculescu? De ce a fost el plasat lîngă Crăciunescu, Porumboiu sau Rainea, deşi, în materie de arbitraj, nu poate fi nici măcar o tentativă de epigon al acestora?

Iniţiativa prezidenţială şochează. Întîistătătorul Cotrocenilor a lăsat să se înţeleagă c-ar fi vorba despre stoparea stoparea violenţei pe stadioane. Înseamnă că atît a înţeles din fotbal. Problema e însă alta. Miercuri la ora 14 Comisia de Disciplină judecă speţa Rapid-Steaua. Deşi a spus că nu vrea să influenţeze judecarea cazului, Traian Băsescu, scoţînd din raft o medalie, a dat verdictul cu o zi mai devreme.

Felicitări, Alexandru Deaconu! Ai spus „Servesc patria” sau te-ai frecat pe cucui şi ai plecat la vestiare?

Comentarii (301)Adaugă comentariu

Portia de Ras (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 10:50

http://portiaderas.blogspot.com , si noi suntem impotriva violentei

ionel (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 10:51

**(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) bea cu oieru.normal ca tine cu steaua **(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
am crezut in **(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)(basescu),dar se dovedeste pe zi ce trece ca este un golan si un nesimtit ca oieru.Mai idiot si betiv presedinte ca asta n-a avut Romania .Un incult si un prost crescut.Asta daca ar avea aplaudaci peste tot ar fi multumit.Auzi :l-a decorat pe Deaconu pt. curaj.Pai daca avea curaj continua meciul ma presedinte betiv si prost ca noaptea

hcm_510 (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:01

Eu nu inteleg de ce au fost decorati fotbalistii. Ce mari performante au obtinut ? In afara de Steaua in 1986 resul ce au facut ? Au obtinut cateva calificari amarate la CM sau CE.
In 2000 la Sidney la finalul concursului de gimnastica se inaltau pe acelasi catarg 3 steaguri ale Romaniei.
Stimate Hagi, Mutu , Chivu, etc. aceea inseamna performanta. Voi nu le ajungeti nici la degetul mic.
Cand veti ajunge acolo atunci meritati sa fiti decorati.

RAZVAN (12 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:02

” nu socotiti acele comentarii in care numele meu apare fara diacritice. alin buzarin originalul”
acesta este singurul comentariu al celui care a scris articolul de mai sus!
autorul articolului, „originalul”, nu mai are nimic de spus!
si-a luat banii de la Felix Motanul”, a mai batut un cui in sicriu! traiasca violenta pe stadioane! traiasca prostia si ignoranta! jos legile si regulamentele care ne oprima!
maine pregatiti-va pt o noua flatulenta gazetareasca a „originalului”, un nou exemplu de matreata intelectuala a uniu vandut!

vladener (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:03

Ce ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de articol ! Cred ca e o mare rusine ce ai scris aici. 85 % din populatie vad diferit de tine situatia pe care tu o relatezi aici asa pompos. Cred ca voi ziaristi sunteti vinovati in mare masura de declaratiile pe care le dau conducatorii de cluburi si incitati la violenta. Rusine!!! Pacat intr-adevar ca va fi sanctionata Rapid insa bravo ca totusi a inceput …. STOP VIOLENTEI!!! si inca o data RUSINEEEE!!! celui care a scris acest articol, o mare mizerie.

Byby (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:09

Basescu pare sa fie sub nivelul de seriozitate al fotbalului romanesc.Desi l-am votat , in ultimul timp imi ziceam ca este un mare tampit(dupa gramada de prostii si atacuri aiurea unde nici nu te poti astepta :la guvern , la parlament . la presa etc) dar dupa acest gest de implicare in sport nu cred ca sunt cuvinte potrivite pentru a caracteriza un presedinte de tara.
Acest act de imbecilitate se va rasfrange impotriva lui si a altora ca el.Acum se poate spune ca suntem condusi si la nivelul tarii de DERBEDEI precum cei din fotbal.SANATATE!Mie mi-este rusine inca o data ca sunt roman , ca tin cu Steaua si ca am asemenea conducatori.Ne vedem la ALEGERI!

corneliu popa (62 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:11

V-a cam stricat presedintele ploile, ai? Smenarilor!! Ii incurajati pe rapidisti sa faca ce au facut de atatia ani sub obladuirea Federatiei, Ligii si MAI ALES A PRESEI!! deaconu trebuia sa fie plin de sange sau mort casa poata opri meciul, dar numai cu aprobarea PRESEI!! Si jucatorii stelisti sa fi stat pe teren pana se incaierau cu rapidistii (asa era scenariu, ca sa depuncteze ambele echipe si sa se linisteasca masonii de la CLUJ) si sa aiba ce sa comenteze domnii din presa!! Nu cred ca faceti bine ca iar ii incurajati pe oamenii din tribunele din Giulesti!! Un gazetar scrie la comanda constiitei lui sau a inimii!! Dumneavoastra ati ales comnda inimii, nu pot sa cred ca alte comenzi, ca as fi tare trist, pentru ca va urmaresc si va stimez!!

XANDER (60 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:33

…si indiscutabil cei care vor rejucarea meciului si sustin ca Deaconu e slab de inger,mamaliga,etc sunt poate cei care atunci cand merg la stadion arunca mereu cate o briketa,doua in iarba…deh…dL.Alin nu mai aruncati!

aiaala (8 comentarii)  •  26 martie 2008, 11:38

spuneau unii ca esti … tendentios, vad ca au avut dreptate.

XANDER (60 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:06

…sau hai sa vedem cum arata un „stadion plin” in viziunea dl.Alin…Rapid-Steaua…cateva zeci de brikete zboara din 5in 5min spre gazon,jucatori,etc…la un moment dat Nesu este lovit, acesta duce briketa la arbitru care ii rade in fata , ia briketa si o arunca inapoi in tribune.Nesu pt acest gest primeste galben…Meciul continua…la cornere briketele se intetesc, cateva chiar ajung sa loveasca tusierii.Acestia il implora pe arbitrul de centru sa opreasca pt 3min partida dar arbitrul intalnirii, un adevarat „barbat” spune:”Muierilor, iepuri fricosi asa e la razboi! Rezistati! ” Meciul continua, Nesu este lovit in cap si sangele incepe sa ii curga, de asemenea si unul dintre tusieri primeste o briketa intre dinti prabusindu-se in sange…”Centralul” isi infoaie pieptul si zice:’Nu sunteti in stare sa rezistati un meci intreg, mamaligilor!” Cu greu, tusierul se ridica…meciul continua si la un fault la marginea terenului ARBITRUL intalnirii primeste si el o briketa in tampla, sangele siroindu-i pe fata…Fluiera in acel moment dar…stupoare…scoate o batista, se sterge rapid la cap si reincepe meciul.Nu voi opri acest meci, se aude scrasnind printre dinti cateva vorbe…Radoi se uita cu groaza spre tribune care intetesc aruncatul cu brikete.Lovin se apropie de arbitru si ii spune sa opreasca meciul la care cavalerul fluierului ii da „rosu”…In drum spre cabine Lovin este lovit de o briketa si sangereaza si el…suporterii Stelei scandeaza Forza Steaua moment in care tribuna giulesteana innebuneste iar obiectele zburatoare neidentificate isi continua drumul spre teren.Arbitrul este lovit a 2a oara…in moalele capului…imagini de cosmar…meciul este intrerupt 3min.IN SFARSIT!!! Trec cele 3min…stupoare din nou…arbitrul se leaga la cap si dicteaza reluarea partidei! Aut pt Steaua…zeci de brikete ploaie,zboara spre Nesu dar eroic, Nesu rezista si executa autul…una dintre ele il loveste in cap iar Nesu se prabuseste.Arbitrul se apropie de el si ii striga:Scoala-te ca te dau afara daca tragi de timp! Nesu se ridica dar furia tribunei nu mai poate fi oprita…cativa colorati excaladeaza gardul si navalesc pe gazon spre Nesu.Arbitrul isi zice in gand…Trebuie sa continui acest meci neaparat, printre gloante si pietre, nu il voi opri!Jandarmii intervin si ii scot pe cei intrati in forta, pumni,picioare,sange…Galeria Stelei priveste incremenita…Min.95…Final.Rapid castiga cu 1-0…tribunele de fericire arunca cu sute de brikete in aer si spre gazon…PLin de sange si ametit arbitrul se indreapta spre masa presei si sopteste spre un ziarist…”Nu am cedat,ai vazut Aline?Sunt erou, merit o medalie!” In tribune sute de fani invinetiti de batele jandarmilor striga „Jos CU sANDU noi suntem cei mai curati suporteri” … …
…Arbitrul a rezistat…ce eroic!

XANDER (60 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:10

…sau hai sa vedem cum arata un “stadion plin” in viziunea dl.Alin…Rapid-Steaua…cateva zeci de brikete zboara din 5in 5min spre gazon,jucatori,etc…la un moment dat Nesu este lovit, acesta duce briketa la arbitru care ii rade in fata , ia briketa si o arunca inapoi in tribune.Nesu pt acest gest primeste galben…Meciul continua…la cornere briketele se intetesc, cateva chiar ajung sa loveasca tusierii.Acestia il implora pe arbitrul de centru sa opreasca pt 3min partida dar arbitrul intalnirii, un adevarat “barbat” spune:”Mamaligilor, iepuri fricosi asa e la razboi! Rezistati! ” Meciul continua, Nesu este lovit in cap si sangele incepe sa ii curga, de asemenea si unul dintre tusieri primeste o briketa intre dinti prabusindu-se in sange…”Centralul” isi infoaie pieptul si zice:’Nu sunteti in stare sa rezistati un meci intreg, mamaligilor!” Cu greu, tusierul se ridica…meciul continua si la un fault la marginea terenului ARBITRUL intalnirii primeste si el o briketa in tampla, sangele siroindu-i pe fata…Fluiera in acel moment dar…stupoare…scoate o batista, se sterge rapid la cap si reincepe meciul.Nu voi opri acest meci, se aude scrasnind printre dinti cateva vorbe…Radoi se uita cu groaza spre tribune care intetesc aruncatul cu brikete.Lovin se apropie de arbitru si ii spune sa opreasca meciul la care cavalerul fluierului ii da “rosu”…In drum spre cabine Lovin este lovit de o briketa si sangereaza si el…suporterii Stelei scandeaza Forza Steaua moment in care tribuna giulesteana innebuneste iar obiectele zburatoare neidentificate isi continua drumul spre teren.Arbitrul este lovit a 2a oara…in moalele capului…imagini de cosmar…meciul este intrerupt 3min.IN SFARSIT!!! Trec cele 3min…stupoare din nou…arbitrul se leaga la cap si dicteaza reluarea partidei! Aut pt Steaua…zeci de brikete ploaie,zboara spre Nesu dar eroic, Nesu rezista si executa autul…una dintre ele il loveste in cap iar Nesu se prabuseste.

XANDER (60 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:11

Arbitrul se apropie de el si ii striga:Scoala-te ca te dau afara daca tragi de timp! Nesu se ridica dar furia tribunei nu mai poate fi oprita…cativa colorati excaladeaza gardul si navalesc pe gazon.Arbitrul isi zice in gand…Trebuie sa continui acest meci neaparat, printre gloante si pietre, nu il voi opri!Jandarmii intervin si ii scot pe cei intrati in forta, pumni,picioare,sange…Galeria Stelei priveste incremenita…Min.95…Final.Rapid castiga cu 1-0…tribunele de fericire arunca cu sute de brikete in aer si spre gazon…PLin de sange si ametit arbitrul se indreapta spre masa presei si sopteste spre un ziarist…”Nu am cedat,ai vazut Aline?Sunt erou, merit o medalie!” In tribune sute de fani invinetiti de batele jandarmilor striga “Noi suntem cei mai corecti suporteri,printre bate si bastoane rezistam” …
…Arbitrul a rezistat…ce eroic!

jointeru’ (6 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:34

Bai da omu asta e icredibil…au modovenii o vorba si se pare ca e adevarata…Prost, prost dar insistent. Termina cu gazetaria Buzarine ca nu e de tine. Poate faci PR la Rapid…;)

andrei (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 12:45

andmete Says:
March 26th, 2008 at 12:35 pm e
Mirific
Metehau Andrei

Nu ştiu dacă avem un fotbal mult mai slab ca în alte campionate medii din Europa, nu ştiu dacă regulamentele sunt mai respectate sau mult diferite în cazul altor federaţii, dar unele aspecte sunt certe in mirifica Românie. Preşedintele decorează personaje mai mult blamate, decât apreciate in opinia publică, după principiul – STELIŞTII SUNT CEI MAI MULŢI , raportându-se la sintagme specifice zonei – EU RESPECT CE SE VA HOTĂRÎ, DAR …. Iniţial titlul era destinat unei alte imagini delicioase, aproape unice în media europeană, şi definitorie pentru tot ce trăim în acest areal – SEMINŢELE SCUIPATE DE UN PERSONAJ AL TRANZIŢIEI MIORITICE PE SPATELE SPECTATORULUI DIN FAŢA SA, la un meci la Reghin, ce vină să fi avut tocmai oraşul asta ! ?; ca imaginea să fie perfectă geaca păgubitului era de-o piele îndoielnică, şi nu e exclus sa fie chiar unul din bodyguarzii agresorului. Am vrut să judec acest peisaj mirific, dar de ieri nu mai are rost, personajul in pricină e prea mic in comparaţie cu ce avem la cel mai înalt nivel, 0-3 sau alte decizii de genul ăsta pălesc, putem continua să comentăm orice aspect din fotbalul românesc, dar totul a devenit o umbră, ‘jucătorul’ ne-a luat şi lumea asta, păcat, măcar făceam caterincă!

BauBau (91 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:03

Traim intr-o tara de ra*hat, plina de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mintal care nu POT vedea adevaratul rau din Rominia, oameni ca si Mircea Sandu, Becali, Basescu… hoti si tilhari de drumu’ mare, oameni periculosi care au vindut tzarisoara asta… ipocriti si mincinosi de cariera… mafioti cu acte in regula. Se*caturi care prin discursuri, medalii, spagi si biserici construite isi atrag pro*stimea de partea lor, pro*stime oarba, gata sa treaca cu vederea ADEVARATELE faradelegi si infractiuni din Rominia… NU bricheta care la sters pe freza pe acel ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) al echipei de la cimitir care atunci cind a vazut ca se apropie sfirsitul meciului si-a adus aminte sa aplice regulamentul.
Suntem o tara de pro*sti si ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) . Avem tara pe care o meritam, din pacate sufera si ceilalti din cauza unor oameni de doi lei si de NIMIC, „suporteri” pentru cupe si flori, lichele care se ghideaza in viata dupa zicala „scopul scuza mijloacele”. La sapa… la ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) cu voi sclavilor.
SCLAVI ATI FOST, din ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si hotie si minciuna v-ati nascut in 1947… ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si minciuna traiti si acum la 20 de ani de la Revolutie si tot niste sclavi libidinosi ati ramas.

fan steaua (4 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:07

Pierdut bricheta zona Giulesti 20 martie 2008 (galbena) pentru informatzii va rog contactati-ma: mailto: suporter_steaua@steaua.ro am nevoie urgent de bricheta ca urmeaza si meciul cu vaslui…rog seriozitate

esti prost (7 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:09

Prost esti ba buzarine

Daca nu dau astia azi 3-0 pt steaua, cum **(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mai scrii tu la gazeta **(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) mai vorbesti tu de steaua apoi? repede sa tragi tu concluzia ca esti „dastept rau”

Auzi mah? daca ii dadea sange la arbitru mai comentati mah idiotilor ceva? era judecata de mult, mai mult va intreceati in a-i fute la caracter pe rapidisti ca de ce i-au spart capu la arbitru’

And ffs mai incet cu atitudinea asta de tabloid**(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), altceva deact sa va luati de steaua, de scandalul de la dinamo si de zgarcenia lu’ copos nu stiti idiotilor, mai bine va uitati si la alte subiecte pe care le tratati destul de superficial

btw felicitari eu va zic libertatea sporturilor de acum incolo! varza !

ELIAS GAZA (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:14

basescu=varza ; gigi : fura campionatul ; deaconu :vai mama lui de hot ordinar !

andrei (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:21

mai devreme cuneva cu nick-ul dinamo a spus exact parerea mea.circul pe care voi l-ati creat i-a venit manusa marinarului care a mai pus-o de-o campanie cu milioanele de stelisti.eu fiind stelist mi se pare atat de evident gestul lui basescu de a ne atrage voturile noastre incat ma face sa rad.asta dupa ce initial nu-l invitasera si pe ienei..jalnica tara, jalnic conducator!

BauBau (91 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:25

Traim intr-o tara de ra*hat, plina de re*tar*dati si han*di*ca*pati mintal care nu POT vedea adevaratul rau din Rominia… oameni ca si Mircea Sandu, Becali, Basescu… ho*ti si til*hari de drumu’ mare, oameni periculosi care au vindut tzarisoara asta… ipo*criti si min*cinosi de cariera… ma*fi*oti cu acte in regula. Se*ca*turi care prin discursuri, medalii, spagi si biserici construite isi atrag pro*st*imea de partea lor, pro*st*ime oarba gata sa treaca cu vederea ADEVARATELE faradelegi si infractiuni din Rominia… NU bricheta care la sters pe freza pe acel sclav j*e*g*os al echipei de la ci*mi*tir care atunci cind a vazut ca se apropie sfirsitul meciului si-a adus aminte sa aplice regulamentul.
Suntem o tara de pro*sti si re*tar*da*ti. Avem tara pe care o meritam, din pacate sufera si ceilalti din cauza unor oameni de doi lei si de NIMIC, „suporteri” pentru cupe si flori, li*che*le care se ghideaza in viata dupa zicala „scopul scuza mijloacele”. La sapa… la K*A*K*at cu voi sc*la*vi*lor.
Din ra*hat, ho*tie, minciuna si abuz v-ati nascut in 1947… in ra*hat, minciuna hotie si abuz traiti si acum la 20 de ani de la Revolutie si tot niste sclavi li*bi*di*nosi ati ramas.

3 pct (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:50

Pai, mai Buzarine, a spus Basescu de ce a explicat. NU ai inteles clar?

Bad Robot (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:53

Draga Alina Buzarin,

As vrea sa te intreb un singur lucru: Ce legatura are decorarea arbitrului de catre presedinte pentru gestul sau in premiera in Romania de a aplica o lege/un regulament intr-o tara in care mai nimeni nu face acest lucru ( si ne plangem cu totii de asta… inclusiv tu… dar bag de seama ca totul e bine pana la „mine si ai mei”)….deci ce legatura are decorarea cu judecarea cazului!

Acolo se judeca sanctiunile ce se cuvin Rapidului si eventual daca se rejoaca meciul sau nu ci nu daca arbitrul a avut sau nu dreptate!

Ce legatura are decizia arbitrului (limpede ca lumina zilei si de nediscutat pentru oricine are bun simt si stie regulamentul) si socoteala ce are o da Rapidul pentru proasta organizare si chiar incitarea la violenta a oficialilor sai dar si a jucatorilor sau pe intreg parcursul meciului?

Buzarine ori esti orbit de ura ori ori esti orbit de rata la casa. Care dintre ele este Buzarine?

3 pct (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 13:53

Ce isi freaca ziaristii mainele cand apare un scandal!?!?!? Li se rupe lor in 14 de steaua, rapid sau dinamo!!
ABIA ASTEPTA O SCANTEIE SA FACA DIN TANTAR ARMASAR !

A 4-A PUTERE IN STAT???? MAI REPEDEPRIMA PUTERE CARE ARE CAPACITATEA DE A INCITA LA VIOLENTA SI SCANDAL!!!!!

HUOOOOOOOOOOO!

adi (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 14:02

Corect Buzarine. Basescu si consilierii lui Stelisti au gresit flagrant. Si-au ales cum nu se putea mai prost momentul. Asta e tara in care traim. Daca nici presedintele nu poate fi impartial intr-o chestiune atat de lipsita de importanta pentru el cum e fotbalul atunci ce sa mai asteptam de la altii? Mai bine emigram in Congo.

XANDER (60 comentarii)  •  26 martie 2008, 14:03

Rata la casa(vila)…jeep,piscina,etc 😀 Mai facem si noi haz de necaz 🙂

Cine e judecat ? (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 14:56

Totusi cine e judecat aici ? Arbitrul sau clubul organizator ? Ca vad ca vorbiti ca nu trebuia luata o astfel de decizie pana nu e judecat cazul. Hai sa ( ne ) revenim totusi
– nu arbitrul e judecat ci clubul organizator. Arbitrul e singurul care poarte lua decizia meciului, daca el considera ca se impune. Nu raspunde in fata niciunei comisii pentru fapta sa, nu e pasibil de „ocolire” la delegari, nimic;
– a fost premiat (medaliat ) pentru curajul sau de a lua o asemenea decizie, nu pentru urmarile actului sau, oricare ar fi ele;
– orice decizie ar lua Comisia gestul va ramane, se pare ca marinarul l-a apreciat si asta a premiat, nu decizia comsiei;
– orice decizie se va lua, gestul e de apreciat, era momentul sa se spuna stop si asta cred ca si rapidistii recunosc, discutiile apara cu privire la eventualele sanctiuni;
– adevarul ca nu consider ca ar trebui premiat arbitrul in compania unor oamnei care au facut mai mult pt fotbal decat el, e probabil obisnuitul obicei al marinarului de a cauta acolo unde e publicitate si a se implica si el, tactica populista, dar nu eu il votez;
– tampenia cu precedentul periculos e spusa de oameni care nu gandesc sau nu vor sa gandeasca: in felul asta nu am mai lua nicio decizie niciodata, eu spun ca e un precedent foarte bun, exemplele ar fi : campionatul englez si etapa trecuta cand frica a linistit spiritele; poate precedentul va conduce la cateva alte meciuri oprite si sanctiuni, dar asta va determina cluburile sa intareasca paza la porti, paza in stadion, sa puna camere, etc, si publicul sa ia atitudine impotriva minoritatii care da nastere unor astfel de gesturi;
– totodata nu e precedent periculos sa nu se ia masuri ? Nu e periculos la adresa arbitrului si a jucatorilor si a oricui ? Nu transmite asta semnulul ca se poate, se accepta ? Mai mult, daca se va dicta rejucarea, nu vor putea cei nemultumiti de scor sa hotarasca cu de la ei putere rejucarea meciului? Pac o bricheta in capul arbitrului si se rejoaca meciul, acum eram condusi cu 2-0, nu se stie ce se intampla la rejucare. Oare se va mai termina vreun meci in campionatul asta ? Oare cat va tine o etapa ? 3-4 ani de rejucari ? Sau cat ? Ia mai ganditi-va ce inseamna precednt periculos;
– se dau exemple cu meciuri oprite, vad ca acele exemple nu sunt bune pentru unii, care raspund cu contra-exemple. Uita sa mentioneze insa ca in contra-exemple, chiar si in recentul caz din Germania, s-a lovit e adevarat, dar izolat, nu ca o atitudine, si la noi arbitrul a vrut sa reia meciul, s-a anuntat la statie minute bune sa se linisteasca, dar cand a dus fluierul la gura a inceput iar ploaia, asta era un semn clar ca nu se vor opri cei care arunca si meciul nu se poate desfasura in asemenea conditii. E o diferenta intre un incident izolat si un arbitru luat ca tinta dupa ce intrerupsese si daduse dispozitii sa nu se mai arunce. Asta denota altceva- faptul ca nu era posibil pt el in continuare sa arbitreze, devenise intre timp tinta predilecta, intentionata;
– mi-a placut mult si faza: de ce s-a dus el din nou pe acea parte ? Asta a fost super tare – ii banuiesc pe oamenii care intreaba asta de probleme la mansarda, dar ma rog, cand renunti la ratiune pt pasiune e posibil sa pui problema oricum. S-a dus acolo sa reia jocul, jocul se reia de unde a fost intrerupt. Mai erau unii care spuneau ca nu murea daca relua jocul de la centru, nu murea e adevarat, dar ce ar trebui sa facem ? Sa trasam o linbie in care arbitrul are voie sa mearga ? Adica arbitrul ar fi trebuit sa conduca tot restul jocului din centrul de la mijlocul terenului ? Pai daca e asa, poate de asta a considerat ca nu trebuie continuat, nu ?

Imi pare rau sa vad ca nu cautam adevarul, ci numai interpretari care sa ne justifice o speranta la o decizie mai buna a Comisiei. Nici nu mai comentez despre toata aceasta galerie a unora carora li se pare absurd sa se ia in considerare si legea, nu nuami opiniile lor, pe care unele le demontez si eu aici. Nu imi fac iluzii ca veti intelege, stiu ca nu puteti, sunteti limitati la a urla, injura si emite idei fanteziste. Din pacate, vad ca sunteti sustinuti de unii dintre voi care au ajuns ziaristi.

claudia (26 comentarii)  •  26 martie 2008, 15:17

ce incepe cu p si se termina cu ula?
Pendula, pensula etc, ba prostovane.
Numai la prostii te gandesti. Te rog cenzureaza-ma

MariUS (8 comentarii)  •  26 martie 2008, 15:47

De ce la premiat Presedintele pe Deaconu???
…Ca sa dea un exemplu ca odata si odata lucrurile trebuie sa intre in normalitate si regulamentele in sfarsit aplicate.
…si ca sa-ti dea tie o palma pentru „sortul ud” …

Urs Meier (5 comentarii)  •  26 martie 2008, 16:12

Promit ca e ultima oara cand mai scriu pe blogul tau, ultima oara cand citesc articolele tale din ziar sau site.
Poti fi bucuros. Ai mai scapat de unul care te critica fiindca n-a vazut la tine nici o idee valabila, nici o observatie pertinenta, nici un comentariu impartial. Esti cel mai ridicol jurnalist din cati am vazut, atat prin faptul ca scrii „a la legere”, adica fara sa muncesti pe teren pentru a gasi lucruri interesante, cat si prin modul absolut tendentios prin care exprimi ce ai tu de exprimat. Adio si n-am vorbe…

Bogdan (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 16:22

Esti o mare rusine. Esti jenant…locul tau nu e la Gazeta ci la Prosport. Articolul cu ‘sortul ud’ te-a discreditat in fata a mii de oameni. Sincer sunt surprins ca nimeni din colegii si superiorii tai nu au luat atitudine. Rusine si lor, a ramas o mare pata pe blazonul si asa ciobit al Gazetei.

goghi (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 16:23

hai dute…. o lichea antistelista… cand o sa intelegi ca orice alt verdict decat 3-0 steaua va dauna fotbalului? orice alt verdict va spune faceti ce vreti pe stadioane oricum nu se intampla nimic? chiar atat de inapt esti? atat de orb? sau nu vezi decat viitorul imediat?

TDA (3 comentarii)  •  26 martie 2008, 16:33

Daca poate cineva sa sustina ca bricheta in capul lui Deaconu a fost mai periculoasa decat strangularea tusierului de catre Ganea atunci e ok sa se decida 3-0 pentru Steaua. Altfel, totul e subiectiv si pleaca de la acest Deaconu. Comisia poate decide 3-0 caci asa e in Regulament. Nu sustine nimeni contrariul. Ce cred eu, personal, este ca DEACONU NU TREBUIA SA OPREASCA MECIUL ASA DE REPEDE/USOR.

alupigus (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 16:52

Sunt perfect de acord cu Urs Meier.
atatttttt

villy (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 16:55

dar ce scuze au suporteri rapidisti cand toata europa a vazut cum sunt tratati oaspetii in giulesti? luam cazul antrenorului din acea perioada al psg-ului, cand trebuia sa vina cu haina de ploaie pe vreme insorita!? oare acesti asa numiti suporteri se vor potoli daca nu se vor lua masuri drastice? bravo deaconu esti eroul meu!! eram scarbit de ce se intampla pe stadioanele din romania! poate dupa acest gest al eroului deaconu ma voi intoarce si eu pe stadiaone sa vad un meci in mod civilizat… cititi printre randuri

bobinatul (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:07

Draga Alin,trebuie sa te anunt ca este oficial un idiot… nu stiu cum ti-ai permis sa scrii acel articol in care spuneai despre Deaconu ca nu este barbat…tu vorbesti?Esti unul dintre cei mai tampiti ziaristi din presa romaneasca…sa te vad pe tine si pe familia ta cum te duc la tribuna a 2a din Giulesti si dupa aia sa vad daca mai esti in stare sa vorbesti…nu inteleg cum ai tupeul (nesimtirea) de a judeca o decizie care este absolut CORECTA.In concluzie esti un idiot frustrat

jules (16 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:08

Buzarine nu o sa te spele toate apele dupa articolul anterior, asa sa stii. Nu o sa mai dregi tu busuiocul niciodata bai aline. Te rugam cu totii sa ne lasi.

Dan Luca (3 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:35

PT. clarobscur …

Ai perfecta dreptate…

Dan Luca (3 comentarii)  •  26 martie 2008, 17:38

pentru Paul Andrei,

Chiar ti s-a sters mesajul?

iotis (5 comentarii)  •  26 martie 2008, 18:00

auzi mai aline ?
am pentru tine un raspuns care trebuie neaparat sa tzi-l dau : pai ce crezi ca noi greci ne-am luptat cu turci pentru fiecare scoica din egee? asha cum ai declarat la o emisiune . auzi mai aline , tzie cuvantul ONOARE itzi spune ceva ? pai crezi ca 1 turk face talente in grecia asha cum cei care v-au rupt in doua in ardeal timp de 1000 de ani o fac acum in romania? .
intreaptazti coloana shi fi ziarist nu pamfletar .

crisyman (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 18:01

pentru ca lita dumitru n-a fost chiar usa de biserica (si iti aduc aminte de cartea PAPUSARII a regretatului TITI TEASCA, cand facea echipa cu maestrul puiu iordanescu la debarcarea autorului cartii de la STEAUA), si mai mult pentru ca angelo niculescu (ce greseala a parintilor cu un prenume minunat la un astfel de om) a fost coada de topor dinamovista cu care MARELE DOBRIN a fost scos din toate cartile mundialului mexican din 1970. daca mai vrei explicatii si despre restul geambasilor care au luat medalii iti stau la dispozitie. in rest, din tine tipa glasul frustrarilor acumulate in atata timp cat ai fost un nimic. in fond si tu ca geambashu esti o sluga de moment, pana se schimba stapanul…

sorin (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 19:18

nu mai exista logica in aceasta tara transformata de un marinar betivan si un oier parvenit, intr-o tarla….

energyor (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 19:27

Imi place idee: sa judecam dupa ce sa intamplat la altii sa nu stopam ceea ce trebuie stopat pt ca asa au facut si altii ,atunci sa aducem pe altii sa gandeasca pt noi sau sa ne faca altii regulile ca noi nu suntem si nu am fost niciodata in stare sa le respectam ,daca la altii e plin de poponarii pe strazi hai si la noi ca asa e bine , daca la altii un meci continua trebuie si la noi ca na ,e vb de 10 mil care vin de la uefa nu?nu conteaza un regulament tre sa judecam nu cumva sa sufere jucatorii
Daca jucatorii au vazut nu o bricheta care la lovit pe arbitru ce 100 care erau aruncate spre stelistii dc nu au mers la suporterii pt ca se stia ca acolo sunt rapidisti si sa le ceara sa opreasca?deci ei sunt nevinovatii nu? dc nu au facut oficialii rapidisti inainte sa fie lovit deaconu?

Kamil (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 19:42

Buzarin esti un papagal prost. Ti-o spune asta cineva care nu se uita la fotbal dar care se amuza teribil in urma situatiei create de **(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) alea de „suporteri” rapidisti. **(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) sunt peste tot, dar ca la Rapid la nimeni. Buzarin, iti zic sincer, esti cel mai mare prost.

**(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

bach (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 19:46

UN ARTICOL FOARTE BUN. FELICITARI!

AS (8 comentarii)  •  26 martie 2008, 19:55

DA, EXISTA. COLEGA TA, MARIA ANDRIES A EXPLICAT PERFECT. OARE STI SA CITESTI?

Danny (1 comentarii)  •  26 martie 2008, 19:57

Basescu a dovedit inca o data cat este de PENIBIL. Parerea mea este ca in acest caz masura corecta ar fi rejucarea meciului din min 73 cu tribunele goale si suspendarea terenului pentru cel putin 10 etape!!!

Flavius TM (3 comentarii)  •  26 martie 2008, 20:02

@ clarobscur

excelent. bine zis.

trebuie subliniat curajul arbitrului, si atitudinea ferma, indiferent ca a avut de castigat echipa oierului, indiferent ca Basescu a avut cu acesta episodul Golden Blitz, indiferent ca marginitii ,rauvoitorii , carcotasii sau simplii suporteri rapidisti acuza contrariul.

@Buzarine

a fost o ceremonie de premiere in bloc.
trebuia sa asteptam 30 de ani ca un alt presedinte sa-l premieze pt acest gest unic pe acest arbitru Deaconu…?

bv (2 comentarii)  •  26 martie 2008, 21:46

nea buzarin, ai incercat sa anticipezi decizia comisiei: 3 puncte pt steaua. dar poate ca nu va fi asa si rejucarea de la 0-0 va fi solutia de compromis. cand un ziarist estimeaza gresit si se mai si implica in politic pentru a-si sustine pdv-ul, atunci DEMISIA ar fi singura solutie. ai tu bunul simt sa faci asta? estimez si eu: NU.

IMPORTANT! (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 18:28

Seful CCA spunea ca Deaconu nu a fluierat finalul jocului dupa ce l-a lovit bricheta! FALSSSSSSSSSS! Uitati-va la imagini si veti vedea ca a fluierat oprirea JOCULUI! Desi, seful CCA spune ca nu a facut acest lucru dupa imaginile video! Ceea ce este FALS!

Andu (1 comentarii)  •  30 martie 2008, 22:23

Mai nea aline, te rog frumos, si iti promit ca ramane intre noi, scrie-mi si mie cine te plateste (nu ma intereseaza cu cat) sa faci propaganda anti steaua!!!!!!!!!!!!
In rest, toate bune!!!! Sa-ti dea Dumnezeu dupa suflet! Daca e curat, nu-mi fac griji de sanatatea ta!!!! Dar tare ma tem…..

Comentează