Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

S-a judecat la Cotroceni

Oare există cineva care să poată explica logic de ce l-a premiat Traian Băsescu pe Alexandru Deaconu? Ce a căutat el în aceeaşi sală de la Cotroceni cu mari glorii ale fotbalului românesc? De ce a călcat el pe acelaşi […]

marți, 25 martie 2008, 7:02

Oare există cineva care să poată explica logic de ce l-a premiat Traian Băsescu pe Alexandru Deaconu? Ce a căutat el în aceeaşi sală de la Cotroceni cu mari glorii ale fotbalului românesc? De ce a călcat el pe acelaşi covor cu fenta lui Balaci, cu pasa lui Liţă Dumitru sau cu cei 87 de ani ai lui Angelo Niculescu? De ce a fost el plasat lîngă Crăciunescu, Porumboiu sau Rainea, deşi, în materie de arbitraj, nu poate fi nici măcar o tentativă de epigon al acestora?

Iniţiativa prezidenţială şochează. Întîistătătorul Cotrocenilor a lăsat să se înţeleagă c-ar fi vorba despre stoparea stoparea violenţei pe stadioane. Înseamnă că atît a înţeles din fotbal. Problema e însă alta. Miercuri la ora 14 Comisia de Disciplină judecă speţa Rapid-Steaua. Deşi a spus că nu vrea să influenţeze judecarea cazului, Traian Băsescu, scoţînd din raft o medalie, a dat verdictul cu o zi mai devreme.

Felicitări, Alexandru Deaconu! Ai spus „Servesc patria” sau te-ai frecat pe cucui şi ai plecat la vestiare?

Comentarii (301)Adaugă comentariu

Dynamite (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:06

Nu am inteles, de ce ai schimbat editorialul? Era altfel prima data…

gaby (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:07

Mai incearca, bre Aline, poate iese pana maine!

Dumi (86 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:07

basescu deaconu becali sunt din aceeasi categorie de mahala,niste golani care cooperaza impreuna la distrugerea tarii, sper ca toati oamenii normali din tara asta sa nu mai voteze cu acest impostor numit basescu

Dynamite (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:07

Acum e un atac la adresa lui basescu, nu e o intamplare…din pacate.

clarobscur (14 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:07

atunci stai, Buzarine, sa te scuipe rapidistii in cap, sa urineze pe banca lui Nelutu Sabau, sa-l flegmeze pe Luis Fernandes, sa stinga nocturna cu PSG, sa iasa de pe teren la Petrosani, se plece de la Brasov de pe teren, sa nu te poti duce cu pruncii sau cu fete la meci, ba chiar sa nu te poti duce nici macar tu la meci, sa-i arunce cu sticla-n cap lui Neagoe, sa-si fugareasca proprii jucatori prin Giulesti, sa injure si sa se bucure de raul oricui.
Rapid are un imn foarte frumos. Poate cel mai frumos din tara. N-am auzit niciodata, dar niciodata, ca acest imn sa fie cantat de suporteri in timpul meciurilor, asa cu fac fanii lui Liverpool, asa cum fac fanii englezi

MihaiIS (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:10

Excelent spus clarobscur. Oricum rapidstii isi ispasesc acum pacatele, clubul lor fiind impanzit mai nou de oameni de ai oierului.

ovidiu_c (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:10

Esti rautacios!!!!Adevarul e ca ziaristi ca tine incit la violenta mai mult decat presendintii de club. Patima te orbeste si pe tine.Si mai esti si platit pentru asta. HALAL!!!

gaby (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:10

Aline, ne miscam si noi mai cu talent cu editorialul ala?
Au mai intrat niste ieuroi intre timp?
Pare mai „scumpa” varianta asta

viespe (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:11

concentrat si esential…daca la afacerile mafiote din forbal se implica, constient sau nu, si presedintele tarii, atunci lucrurile sunt de o tristete imensa…dintr un mascarici, dintr un papalapte devii un om care lupta contra sistemului…Off, nene Caragiale nu vrei sa mori deloc

antonio (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:12

oare de ce mai avem regulamente daca atunci cand este aplicat il criticam pe cel care a facut o.buza propune sa se anuleze toate regulamentele si rapid sa castige meciul.mi se pare anormal toata atitudinea impotriva lui alex berbecaru.iar base a facut ce trebuia.pana la urma steaua o sa castige cu 3-0.

tosi (22 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:14

Deaconu e de laudat ca a luat atitudine in momentul in care violenta era la ea acasa pe stadion……dar totusi de aici pana a fi premiat de presedintele tarii e cale lunga.

cvaporu (8 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:14

Si la Base a ajuns sacosa lui becali?! 🙂

IuliSB (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:15

„marineru’ ” si-a bagat iar coada, chiar dak, mi se pare mie indirect…TRAIM IN ROMANIA, asta e…….pakt.

tosi (22 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:16

Regulamentul e clar – echipa organizatoare pierde meciul cu 0-3 daca se ia aceasta decizie inseamna ca mai exista o urma de normalitate in tara asta daca nu insemna ca traim intr-o tara bananiera in care nu se respecta nici o lege.

IuliSB (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:17

pakt ca a fost alaturi d mari glorii ale Romaniei…si mare rusine ptr c a facut q Ienei…..Romania tata 🙁

el (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:18

Cum poate influenta un pumn de euro … imaginea unui editorialist care se doreste impartial si apolitic. Omul ala poate a spus acel „Servesc Patria” … insa tu ce spui acum … Servesc interesului???

baghera (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:19

poate ca rapidul este dezavantajat de un probabil 0-3 in meciul cu steaua numai ca singurul motiv pentru care rapidisti au motive sa fie suparati este faptul ca probabil curatenia in tribune incepe cu echipa lor favorita. Vad ca toata lumea spune ca se creeaza un precedent periculos daca steaua va primii victoria la masa verde nu cumva ar fii un precedent si mai periculos sa nu avem acest verdict? Ar trebui sa se adauge un capitol in regulament in care sa scrie negru pe alb ca numai in situatia in care ambii arbitri (centralul si rezerva) sunt plini de sange si numai daca au si cel putin un picior rupt sa se intrerupa meciul.

start (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:19

bey aline, esti rapidist rau de tot nene!

R0b3rt0 (16 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:20

Aline…vrei sa te decoreze pe tine ? sau ziarul Gsp…pt merite in „zvonuri„ ? eu sunt curios ce faceai u dak iti luai o bricheta in cap….erai asa vesel si plin de mistouri ? k vad k de la un timp cam toate ti se par rele….probabil k razboiul tau cu Becali nu ar trebui sa te influenteze in articolele tale…dak intradevar esti asa mare ziarist.

[D] [S] [N] (22 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:22

Domnule Buzarin, in privinta prezentei lui Deaconu la Cotroceni, aveti dreptate, nu se justifica! In privinta faptului ca asta inseamna implicit si un verdict, cred ca gresiti grav!

gaby (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:22

Pentru cine nu stie: Alin scrisese alt articol, dar a fost retras in 10 minute, probabil ca nu era destul de anti-Basescu precum acesta. Ce face hartia aia de 500E in ziua de azi… Cum apare cum pica serverul blogului.

alex (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:23

de ce l`a decorat ? pentru ca vine campania electorala

qwe (21 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:23

BAI OAMENI BUNI! CE RAU VA FACUT ARBITRUL ASTA? A AVUT CURAJUL DE A OPRI UN MECI IN CARE SUPORTERII FACEAU DIN NOU CE STIAU EI MAI BINE: ACTE DE VIOLENTA! BAH,VOI VRETI SA INCETEZE ODATA VIOLENTA PE STADIOANE? PT. CA MIE MI SE PARE CA VA DERANJEAZA TERIBIL CA UN ARBITRU A SPUS:GATA! LASA-NE CU CORSICANII SI M… LUI RADOI! STADIOANELE AU DEVENIT FIEF DE VIOLENTA SI VOI SUNTETI TURBATI CA DEACONU A OPRIT UN MECI PE MOTIV DE VIOLENTA!!!

Daca… (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:23

Fereasca D-zeu sa te prind pe strada, in trafic, oriunde. Sunt stelist de mic, am facut o facultate si ceea ce faci tu inseamna instigare. Nu sunt o „maimuta” dar : DACA TE PRIND PE STRADA, ai sa simti ce inseamna o bricheta de metal in tzeasta.

estrella (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:23

Are perfecta dreptate „clarobscur”esti ca si ei buzarine de la voi se trage totul de la cei ca tine care alimenteaza permanent violenta „te dai aparatorul boratilor „dar esti si tu ca si ei,toti o stim ce se intampla in Giulesti in timpul meciurilor inainte si dupa insa tu te dai „justitiarul”lor,rusine sa-ti fie.

cosanostra (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:24

Acesta este inceputul sfarsitului pentru Traian Basescu. daca cu condamnarea cominismului a avut un relativ succes, daca cu raportul referitor la starea invatamantului a dat-o in bara datorita caracterului prea superficial, marca Mircea Miclea, a acestui raport, acum prin decorarea lui Deaconu dovedeste ca si-a pierdut complet simtul masurii, dar si flerul legat de asa numitele evenimente cu carcater populist. Zau Traiane, nici nu stii/Cat de mic incepi sa fii!

ko (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:24

De ce cand analizeaza fazele litigioase din meciuri ( penaltiuri, offside-uri etc) Gazeta o face strict in LITERA regulamentului, iar cand se refera la incidentul din Giulesti o face in SPIRITUL regulamentului? Astept raspunsul dumneavoastra…

Razvan (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:25

Mai sefilor, cand va veti lovi de nedreptati justitiare veti intelege ce dreptate are Alin! Cum mai poti judeca ceva cand Presedintele decoreaza chiar faptul in sine? inseamna ca arbitrul a fost foarte corect, cand presa a aratat spete identice rezolvate in mod sportiv, cu meci terminat firesc in minutul 90. Si ar trebui tinut cont de ce s-a intamplat recent in bundesliga, fiind cea mai recenta speta, ea trebuie urmata, nu aiurelile pe care le invoca dobitocii din federatie sau tabara stelei!

estrella (9 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:25

Are perfecta dreptate „clarobscur”esti ca si ei buzarine de la voi se trage totul de la cei ca tine care alimenteaza permanent violenta „te dai aparatorul lor”dar esti si tu ca si ei,toti o stim ce se intampla in Giulesti in timpul meciurilor inainte si dupa insa tu te dai „justitiarul”lor,rusine sa-ti fie.

Paul Andrei (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:26

Felicitari…mi-ati sters primul comment in care il laudam pe Basescu si criticam ziarul vostru…Repet: nu-l suport pe Basescu, dar acum are un „Bravo” din partea mea…

Alexandru (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:27

Ca de obicei, un articol de jurnalist care ar trebui sa umple paginile elucubrante ale Libertatii sau ale altor tabloide.

Alexe (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:27

Acum pe bune,va intreb; vi se pare corect sa decoreze in arbitru de mana a2a din Romania,si sa respire in aceeasi camera cu toti marii sportivi care au adus glorie Romaniei?e foarte,ma repet foarte dubios,in viata mea n-am vazut asa ceva…

mtm22 (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:28

dak mai credea cineva ca in tara asta nu e dekat o mare mizerie astazi primul marinar din stat ne-a lamurit pentru a cata oara…dak mai era necesar… In rest ce sa mai spunem …ca nu e normal…asta poate vedea oricine.. Am impresia ca voi astia care incercati sa ii dati drepatate acestui fluieras incercati sa va mintiti singuri …de fapt sa va convingeti ca mizeria care ne domina e ceva normal…fara sa vaa jignesc mai mult de cat o faceti singuri ..sincer suntei penibili…in rest bucurati-va de cupele si „floriel” castigate asa cum ati facut-o toata viata…SUCCESURI!!!

valentin (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:29

Regulamemtul e clar, arbitrul l a aplicat corect iar lamentarile tale nu impresioneaza pe nimeni.

CyberDog (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:29

Salut Buza,
Eu iti dau dreptate. Atata timp cat nu s-a luat nici o hotarare privitor la cazul Rapid – Steaua, Baselu n-avea de ce sa-l cheme pe Deaconu la „decorat”. Mai ales ca pe Ienei l-a tinut pe bara…Cazul s-a cam judecat deja la Cotroceni….

karlsberg_vs_ursus (10 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:31

Electoratu’,electoratu’…vin alegerile!

Ionur (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:33

Eu cred ca exagerati. Spuneti sa se aplice regulamentul , si cand CHIAR se aplica trageti niste concluzii care nu-si au locul. Saracul om acum nu mai are voie sa vorbeasca din cauza unui meci. Daca era sa fie ceva intentionat se gasea sa „greseasca” in timpul meciului. Insa a arbitrat corect. Niste imcompetenti care aplauda o galerie ( daca putem spune galerie) , dupa ce acestia le-au furat 3 puncte ( aproape castigate pe teren.. cine stie ) au curajul sa isi spuna opiniile ( opinii care nu cred ca le-au venit lor in minte ) . Sunt stelist si sincer as vrea o rejucare . Din pacate conducerea Stelei nu are pic de rusine.Domnul George Becali a pus mana pe o comoara pe care o distruge asa cum a facut si cu Lacatus si atatia jucatori care au trecut pe la echipa. Numai ca Steaua nu reprezinta doar un nume, o echipa un suflet… ci milioane. Cat despre arbitru : FELICITARI. Nu studiez evolutiile arbitrilor si nu stiu ce realizari a avut de’alungul carierei dar probabil ca a meritat. Evidenti „minti luminate” ,asa cum sunteti dumneavoastra, trag concluzii ca este ceva premeditat. Oare presedintele nu s-a declarat rApidis? Ah da, a fost cumparat de catre patronul ( finantator sau ce mai este?!) Stelei.

suporter civilizat (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:33

clarobscur a spus tot ceea ce trebuia spus. daca nu incempem ACUM cu acest exemplu, in viitor vom avea petarde in capetele jucatorilor, antrenorilor, arbitrilor. Pai pe Giulesti, antrenorul oaspetilor trebuie sa-si ia umbrela cu el, altfel pleaca ud…..

Rapidist (11 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:35

Bravo…Corect…Dar Deaconu nu este barbat…e ca in bancul ala sec…pe drum venea un om si cu femeia (Deaconu) lui….Nustu cum poate fi el manager la Philip Morris…dc astfel de manageri cauta ei pai sa se duca toata galeria stelei, k au sanse…:)

Razvan (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:35

de ce nu a fost decorat si ciobanul? doar el are meritul de a fi golanizat liga I, de a o face un staul pentru oile sale, pe care o castiga fara a tine cont de nimic, fara nimic din ce inseamna fair-play, insinuand ca va plati oricat pentru titlu si asta inseamna coruptie…. domnule Morar si procurori DNA, nu ar trebui cercetata chestia asta si oprit ciobanul din actiunile sale? Sau va temeti sa copiati Calciopoli fiindca ar ajunge Steaua in B si cine stie ce sanctiuni catre alte cluburi?

dan (5 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:37

de unde atita rautate aline? stiu din sufletul tau ala meschin din frustrarile tale din faptul ca oricit te chinuiesti nu poti fii asimilat ca ziarist.
esti vai si amar baiatule uita-te la televizor cind vb.numai rautate numai defecte esti detinatorul adevarului absolut,in realitae ai fost ,esti si vei fii un NIMENI

Razvan (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:39

oamenilor, chiar nu intelegeti ca atata timp cat o decizie nu e definitiva si irevocabila, nu ai voie sa te pronunti in nici un fel? rusine tuturor care au facut asta!

name (2 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:39

Ca e si foarte greu de inteles.a fost un semnal pentru dementii din tribune si pentru arbitrii sa nu mai tolereze
violenta din tribune.Dar ca intotdeauna exista si jurnalisti pentru care „nu e bine cind e bine”.

pleaupleau (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:40

BUZARINE ESTI SINGURUL ZIARIST CU ACEASTA ATITUDINE!ESTI RAPIDIST, NE-AI CONVINS PE TOTI!Cand te duci si tu dupa Paraschivescu?

def (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:41

cat despre toti stelistii frustrati care bat campii cu aplicatul legii si regulamente, bai baieti, sunt sigur ca daca in meciul tur cu Rapid pe ghencea se oprea meciul la acel surub si asteptati o decizie din partea comisiilor tot asa de vehementi pentru aplicarea regulamentului erati. ce dracu, sunteti penibili, mai bine dati sonorul usor ca voi oricum nu are sens sa vorbiti. asteptati pomana si gata. dar asa sunt romanii, decat sa vada in propria ograda mai bine la vecin..

suporter civilizat (4 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:41

Dle. Autor al articolului,
N-ati inteles nimic din toata povestea cu decorarea. Era un semnal impotriva violentei. Poate ca, voi, presa sportiva ar trebui sa mai reduceti din avalansa de „drept la replica”, a se citi instigare la violenta, din partea conducatorilor si chiar a jucatorilor. In urma acestor violente verbale, spectatorii sunt inraiti indeajuns sa patrunda pe teren (vezi Steaua) sa arunce cu orice in teren. Cred ca in viitor vom avea ceva mai mult decat atat….

mereu STEAUA !!!! (3 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:43

de fapt problema esti tu…
daca nu era vorba de rapid, ci de alta echipa, „militai” pentru combaterea violentei pe stadioane
tot dati exemple cu nemti ,spanioli etc.,dar nu vreti sa recunoasteti ca la acest meci s-a aruncat din primul minut cu obiecte pe teren,ba mai mult,inca din prima repriza se anunta la statie sa nu se mai arunce…
si cu precedentul periculos…..sunt curios cate obiecte s-au aruncat pe teren (pe orice teren) in ultima etapa….
nu ai dreptate buzarine !!!! esti subiectiv cand tu ar trebui sa fii obiectiv,impartial,echidistant etc
dar tu dai dovada ca esti un vechi si patimas rapidist

fafgag (1 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:44

Acum serios alin esti praf si se vede ca esti subiectiv pana in maduva oaselor.

Razvan (6 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:45

un semnal antiviolenta trebuie dat cu un caz deja rezolvat nu cu unul care e dubios si in discutia Comisiei de disciplina! Sper sa aveti in justitie momente cand cineva „competent” va aprecia o decizie care s-a dat contra voastra ca fiind buna si corecta! sa va vad atunci!

Gabriel (7 comentarii)  •  25 martie 2008, 19:46

Clar esti obscur, cel ce te-ai autointitulat asa , daca un arbitru corupt sau nu… merita o medalie, pt un meci facut praf si atat. iar presedintele vostru , slujbasul mic si chel, daca atata minte are, ce sa-i faci. Din pacate asta a ajuns Romania , tara condusa de monstrii nascuti prin cezariana politica la moartea lui Ceausescu, condusa de anomalii ala umanitatii precum basa, becali, copos , iliescu sau altii

Comentează