Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Şortul ud e probă?

Există o limbă de lemn care-i apără pe arbitri. Una dintre cele mai utilizate fraze ale acestui idiom furniruit şi dat cu baiţ este „A dus meciul la bun sfîrşit”. Şi atunci „cavalerul” mai primeşte un punct şi ceva la […]

vineri, 21 martie 2008, 5:10

Există o limbă de lemn care-i apără pe arbitri. Una dintre cele mai utilizate fraze ale acestui idiom furniruit şi dat cu baiţ este „A dus meciul la bun sfîrşit”. Şi atunci „cavalerul” mai primeşte un punct şi ceva la notă, ca urmare a căruia scapă de judecata Comisiei şi rămîne nesuspendat, liber să comită alte şi alte atentate la fotbal.

„A dus meciul la bun sfîrşit!” De cîte ori în studiourile TV nu s-a auzit această expresie despre care credeam că nu spune nimic! Dar iată că spune, figurînd din seara de 20 martie printre frazele memorabile ale fotbalului zilelor noastre. Asta pentru că Alexandru Deaconu n-a dus meciul la bun sfîrşit! Nici măcar la rău sfîrşit nu l-a dus, pentru că nu l-a terminat. Deloc! Prin atitudinea sa muierească a declanşat tot tărăboiul ale cărui ecouri se vor stinge extrem de greu.

Nu numai că n-a dus meciul la bun sfîrşit, dar a avut mare noroc că decizia sa n-a dat curs unor războaie de stradă, cu morţi şi răniţi. La dosar se află două brichete de plastic făcute pe vapor, dar ar trebui adăugat şi şortul ud de frică al unui tip care în cartea de identitate, în dreptul sexului, are trecută în mod complet eronat, litera M.

P.S. Evenimentele se vor judeca miercurea viitoare. Într-o ţară în care multe încep să funcţioneze în regim de urgenţă, Comisiile fotbalului au rămas în epoca poştalioanelor şi a porumbeilor călători!

Comentarii (220)Adaugă comentariu

requiem (27 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:18

In alte cuvinte, ‘fotbalul jucat pe teren’ presupune fair-play si respect fata de adversar, nu mitocanie, acuze si insulte. Meciul asta nu se va juca pe teren indiferent de decizia comisilor. Daca se decide rejucarea, Steaua nu se va prezenta si va pierde meciul cu 0-3. Daca nu se doreste eliminarea huliganismului din stadioane de pe stadioane, foarte bine, insa sper ca jucatorii Stelei sa aibe decenta si sa refuze dueul cu asemenea specimene.

R&B (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:18

Ca deobicei domnul Buzarin subiectiv… n-am citit niciodata un articol obiectiv… o intrebare pt tine si pentru toti rapidistii… si vreau raspuns foarte sincer… daca se intampla invers… 1-0 pt steaua p ghencea, se arunca in arbitru din partea stelistilor… cati mai faceati petitie etc… sa fim seriosi.. v-ati vinde si familiile sa castigati cu 3-0 cu steaua… toti ati fii vai c bine a hotarat arbitru… tu domnule buzarin ai aratat cu articolul acesta ca nu ai nici o treaba cu Jurnalismul ca profesie… esti un amator… un ziarist adevarat e IMPARTIAL indiferent de sentimente…

bla bla (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:29

Rusinos articol!
Hai sa facem campionatul „barbatilor” in care jucatorii sa aiba crampoane de otel, suporterii (maimutele lui Vchin) sa stea intinsi pe marginea terenului langa o sticla de alcool si cu rangi alaturea ca sa poata interveni la deciziile unui BARBAT.
Aaaaaaaaaa si in tot acest peisaj lipseste ceva: copii nostri sa fie si ei preajma ca sa priceapa de mici cum e cu treaba barbateasca. Brichetele in cap si pumnii in gura formeaza caractere si „BARBATI ADEVARATI”.
RUSINE! RUSINE! RUSINE!
Ar trebui sa-ti ceri scuze ca un barbat dar toti suntem super eroi si dotati cu extratesticole in fata tastaturii!

daca………. (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:30

Daca te vad pe strada iti dau o bricheta in cap. Nu o sa te doara la fel , te va deranja mai putin. Daca te intorci cumva sau zici ceva , ve fi o nenorocita de MUIERE ( scuze doamnelor). ……. SAU daca iti fura portofelul sa nu te duci la Politie, sa – i Rupi TU capul nenorocitului ca esti BARBAT.

requiem (27 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:33

Trebuie sa-l intelegem si pe d-l Buzarin, nu ca ziarist, dar ca suporter. Este foarte greu pentru un om sa fie impartial sa comenteze fara implicare afectiva, de aceea jurnalismul adevarat este o meserie nobila si plina de sacrificii care nu este usor de facut, daca mai consideram si criteriul calitativ. Dar ai dreptate, un ziarist trebuie sa fie obiectiv in comentarii si nu e cazul. Prefer sa ma gandesc la d-l Buzarin ca un simplu comentator partizan, un fan angajat la o gazeta, care-si ascunde cu multa atentie adevarata simpatie, dar nu si adevarata antipatie. Lasand la o parte faptul ca e anti-stelist convins si intabulat, nu-mi place nici stilul sau fatalist de a comenta majoritatea evenimentelor; ai impresia citindu-l pe d-l Buzarin ca razboiul rece nu s-a terminat, tonul este intodeauna negativ si alert, parca ar anunta ca avem o bomba cu ceas in locuinta in fiecare editorial, fie ca face profilul cuiva pana il dezhumanizeaza, abuz de ironie si sarcasm in jurul aceleiasi persoane/idei, pana te exaspereaza si te gandesti ca are vreo vendeta personala, chiar daca poate nu e adevarat. Nu l-am vazut niciodata sa scrie despre un lucru bun, ceva constructiv, decat sa ironizeze pe cineva prin comparatie.

alex275 (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:46

Mda. Ca talentul dvs. in ale scrisului este comparabil cu talentul unei pisici in ale inotului, o stiam de mult. Ca saracia vocabularului dvs. e comparabila cu saracia din Somalia, si asta stiam.
Dar ca puteti fi atat de josnic si superficial in gandire, nu, asta nu stiam. Acum am aflat.
Imi este rusine de rusinea unor oameni de voloare, carora din pacate, independent de vointa lor, le sunteti coleg.
Articolul dvs. este atat de slab (din toate punctele de vedere) si atat de manjit de meschinaria si micimea ce va caracterizeaza cu succes, incat nu poate fi comentat.
Superficialitatea de care da dovada gandirea dvs., spune totul. Un ziarist obscur, un nimic, un ciuline. O potaie uda, in ploaie, scheorlaind patetic, tragand cu ochiul la ciobanescul german care trece falnic pe langa el…
Esti o lichea domnule. O mare lichea si un mare nimeni.

florin (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:47

D-ul Buzarin va comunic prin acest mesaj ca modul in care puneti problema si in care scrieti imi face greata.Va promit ca asta a fost ultima vizita pe site-ul gsp si de asemenea ultima data cand cumpar Gazeta.
Profesionalism=0
Directie=o stim cu totii
Atitudine echidistanta=”in our dreams”
Etica=0
Moralitate=0

PS. poate reusesti sa imi raspunzi si mie la o intrebare d-le buzarin.cine e principalul vinovat?ala care arunca sau ala care o incaseaza?…..esti departe amice, in alta lume…incep sa il cred pe basescu, desi nu imi face placere ca scrieti toti ca tonomatele…ai luat vreun ban pt articolul de azi ?tolontan stie?

sandudumy (7 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:51

esti vai de capul tau.Si voi sunteti vinovati de ce s-a intamplat,prin articolele voastre cretine.Daca asta inseamna ca esti barbat,esti la fel de cretin ca dinamovistii.

Sorinaccio (64 comentarii)  •  22 martie 2008, 7:54

Buzarine, esti o catastrofa de ziarist. Ti se pare ca daca esti polemic, esti mare ziarist. Daca Deaconu continua meciul, probabil ca acum spuneai ca de ce nu l-a intrerupt si te luai de tembelii care au aruncat de n-spe ori in teren.
Hai ca m-ai plictisit!

gigel (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:00

Rusine, Buzarin. Sa-ti fie rusine mizerabile.

gigel (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:08

De ani de zile trebuia sa se ia masuri in legatura cu cloaca din giulesti. Perdele de flegme, monezi, brichete, telefoane la fiecare meci, batai pe strazi si in tramvaie inainte si dupa fiecare meci. S-au facut de ras si in Ioropa (vezi meciul cu PSG). Este incredibil cum cu o retorica dizgratioasa aparuta in majoritatea mass-mediei, pentru toate ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de acolo ar fi vinovata echipa Steaua (care a parasit terenul dupa fluierul FINAL al arbitrului, ce vroiai sa faca dom’ Buzarin, sa instige la violenta, sa se bata cu jucatorii de sub pod mult prea predispusi la asa ceva), sau arbitrul care desi lovit a vrut sa reia partida dar primatele din tribuna au continuat cu aceeasi nesimtire crezand ca totul li se permite. Nu uita ca intre niste oameni despre care cadem cu totii de acord ca ar fi civilizati, meci danemarca-suedia, arbitru german, meciul a fost oprit fara ca practic arbitrul sa fie lovit, ci doar in urma unui gest si a insecuritatii terenului. Ce vroiai domnu’ Buzarin, ca Deaconu „s-o puna parte-n parte” cu interlopii giulesteni? Rusine.

Radu1967 (5 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:11

Sefu’,
Esti cam rapidist.
Dta. ai fi continuat meciul, daca erai arbitrul ?
Te rog sa-i ceri parerea lui Tolo. dupa emisiunea de aseara de la Antena 1.

jules (16 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:11

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) Oameni ca tine declanseaza reactii violente: na uite mie acum imi vine sa-ti dau cu o bricheta in cap! Ar trebui sa te interzica sa mai scrii la un ziar de sport, cel mult la o fituica de penitenciar.

drace (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:14

Eu am citit acest articol. Nu stiu daca ceea ce scriu eu va fi citit de dl Buzarin.
Probabil „marea” dumneavoastra intrebare care ar fi urmat daca mai aveati loc in pagina ar fi fost DE CE SA SE INCEAPA CU RAPIDUL? (Stiu ca raspunsul nu va veni din acelasi loc din care ar fi iesit intrebarea, asa ca voi veni eu cu el).
Raspunsul: pentru ca trebuia sa se inceapa de undeva.Toate au un inceput, inclusiv in fotbalul nostru. Sa nu cadeti in capcana de a gandi (oul, gaina? gaina, oul?)! E complicat (chiar si pt unul care scrie prin ziare)!
In rest, numai de bine!

tegean (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:19

ecourile generate de ,,evenimentul”din capitala ţărişoarei noastre,comentariile de tot felul şi de peste tot te fac să-nţelegi cât de ingrată a fost condiţia clubului Rapid după ,,apariţia” cluburilor apărării şi internelor (a uniformelor mai la vedere sau mai ascunse care ,,conduc” ţara), într-un bucureşti dominat de mentalităţi securiste.

Shatra (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:19

Buzarine, ca esti BOU stiam, ca esti ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) si HULIGAN am aflat acum. Din nefericire, v-ati facut site pe net si mai fac cateodata greseala sa citesc mizeriile voastre, altfel n-as da 10 bani sa va cumpar hartia igienica pe care o produceti. Si mai aveti tupeul nemarginit sa le dati altora lectii de morala si conduita… Sunteti jegurile societatii. Intre voi si publicatii gen Cancan nu e nicio diferenta. Si acum ma duc sa vomit un pic…

Iceberg (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:22

Chiar nu are rost sa va consumati aiurea …pentru un om care a ajuns jurnalist cu spaga prin facultate.
Voi chiar credete ca „asta” a facut facultatea de jurnalistica pe bune? Cred ca nici un copil nu ar avea mentalitatea acestui „filfizon”.
Sincer chiar ma mir cum nu se sesizeaza nimeni din conducerea GSP in legatura cu acest articol … dar mi-am adus aminte ..”Traim in Romania”.
Cred ca in alte tzari daca un ziarist ar fi instigat la violenta nu ar mai fi avut ocazia sa scrie nici macar in ziare gratuite.
Cu tot respectul pentru anumite persoane din GSP … dar acest BUZArin nu are ce cauta la un ziar sportiv si mai ales in presa romaneasca.
Ne mai intrebam de unde apar aceste acte de violenta?
Rapunsul e clar: De la jurnalisti de 2 lei …care mergeau in facultate la secretara ..cu banuti si buchete de flori.
Mi-e sila de acest „gazetar”.

tegean (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:33

pt. ,,ptiu drace” : joi 20 martie nu a început nimic cu Rapid ci cu Steaua; dacă nu era Steaua ,o echipă ce dintr-un meci pierdut a câştigat 3 puncte, meciul nu s-ar fi încheiat niciodată cu 17 min. înainte de final.Oul sau găina?- în desemnarea campioanei,a participantei în Liga campionilor e prima oară când se iau sau se dau 3 puncte ( cu valoare dublă în meci direct) unei competitoare în defavoarea alteia ?

tmsa (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:52

parafrazand
Amice, ieri erai o prezumtie azi esti o certitudine !

SOLUTIA (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:58

SOLUTIA LOGICA:

1. meciul sa se reia din minutul 73 si rezultatul final sa se ia in considerare la alcatuirea campionatului.

2. Rapid sa fie pedepsita conform regulamentului. asta inseamna fie depunctare, fie suspendarea terenului sau alteceva

in felul asta

1. Steaua nu castiga un meci nemeritat. daca l-ar castiga ar fi revoltator.

2. Rapid si mai ales suporterii ei vor fi pedepsiti asa cum merita

3. s-ar crea PRECEDENTUL CORECT. asta inseamna ca de acum inainte suporterii se vor abtine de la a mai arunca obicete in teren fiindca vor sti ca echipa lor ar putea fi pedepista. pe de alta parte, se evita ca o echipa gen Steaua sa castige campionatul cu 17 meciuri castigate in deplasare la masa verde

scufita (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:06

aia e logica de sub pod… regulamentul prevede infrangere cu 0-3 si nu depunctare si rejucare … ca nu jucam noi cand vreti voi ca nu suntem scalvii vostrii, voi ne jigniti prin presa si noi ne prezentam la apel sa acomodam niste desuri sociale … nu sunteti in stare sa organizati o amarata de partida si nu sunteti in stare nici de civilizatie … platiti … voi nu noi … capishi?

scufita (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:12

Asa d-le buzarinescu nu va lasati … sunt multi care vor sa va doboare … lovirea centralului trebuie sa se puncteze cu 10p, ce a tusieruli cu 8p, a capitanului echipei adverse cu 6p, a portarului cu 5p si a unui jucator de camp 4p. Pentru a fi oprit meciul una din galerii trebuie sa totalizeze 100p. Daca se lovesc jucatorii propriei echipe se scad 10p, iar aruncatorul este descalificat prin scoaterea din baza de date a jandarmeriei. La finalul campionatului, unul din locurile de CL va fi acordat galeriei castigatoare a ‘Brichetei de Aur’. Go Bulls!

scufita (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:17

On a personal note: Aveti ramasag cu d-l ioanitoaie pentru titlul de ‘cel mai antipatic curtea scolii’? You lead big time, mister, but ioanitoaie is coming fast from behind. Let the worst reporter win!

Garincha (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:18

mai buzarine,ierta-ma dar nu pot sa-ti spun domnule,inca nu ai ajuns la nivelul asta,ce ar fi trebuit sa arunce huliganii din giulesti in capul arbitrului,ca acesta,so opreasca meciul,dar sa fie barbat in ochii tai,ochi impaienjeniti??…nu esti decat un golanas,asemanator celui care arunca brichete,un prost cu diploma!….cred ca ti-ar sta mai bine la romania mare scriind despre cum vor ungurii si agenturili sa ne ia ARDEALUL!…reprima-ti,draq,pornirile,o sa ajungi sa te interzica astia pe stadioane!!…rusine!

Mihai (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:28

Dle Buzarin, nu sunt adeptul stilului mahala de a exprima o opinie (desi un astfel de stil s-ar mula perfect pe tentativa de articol de mai sus). Din respect pentru meseria pe care aveti impresia ca o exercititati o sa pastrez un ton decent. Da, sunt perfect de acord ca au fost si incidente mai grave decat la acest meci si ca nu fost luate masuri – si lipsa acelor masuri a dus la precedente ca cel de joi seara. Dar, de aici si pana la a ridiculiza si jigni un arbitru care, pana la acel moment a fost impecabil, un om care are o familie, un copil, este o cale lunga – cale pe care, din pacate, o presarati cu urme mari de logica fecala. Dle Buzarin, “femeia” de care spuneti dvs. in aceasta tentativa total nereusita de articol stie mai mult fotbal decat poate asimila ultimul dvs. neuron ce se zbate in pustietate. Si, in zbaterea lui, genereaza o serie de cuvinte pe care le insirati exclusiv instinctual – este o minune ca reusiti sa le si scrieti in acelasi timp (saracul neuron! ar trebui sa fiti mandru de el, la cat de mult l-ati solicitat!). Intr-un astfel de context, un eventual indemn „gandeste inainte sa scrii!” este absolut inutil (n-as dori sa va lesine neuronul martir, dle Buzarin)! Sper ca ati inteles acest umil comentariu si ca veti reusi sa va ridicati la nivelul lui. In cazul in care intampinati probleme, lasa-ti-o mai moale cu scrisul si folositi neuronul pentru a afla ceva interesant despre propria persoana – un eventual search la http://www.dexonline.ro: „jalnic”. Cu stima, un cititor! p.s. ironia foarte fina, nu tine loc de heroina – asta ca sa nu va amagiti, dle Buzarin.

scufita (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:34

Mihai, te rog sa prezinti totusi, care sunt acele ‘incidente mai grave’ de care vorbesti, pentru a avea un termen de comparatie.

Mihai (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 9:58

Scufita, observ ca ai mai avut comentarii la acest articol, iar din asta pot intelege ca stii si ce vorbesti – dar, pentru ca imi doresc sa cred intr-o intentie nobila a ta de a clarifica lucrurile, o sa-ti dau un exemplu: meciul Rapid – Steaua de acum 1 an, cu Tudor la centru – era mai mult adunator de scaune decat arbitru. Daca intentia ta nu a fost una nobila, te rog sa ma corectezi. Multumesc anticipat!

ciobanski (36 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:10

Buza…nu te mai da barbat! Ca nu esti decat o closca care cotcodaceste mereu! Vretzi (tu si altii) numai scandal: cred ca gsp-ul asta numai din scandal traieste. Parca sunteti un fel de OTV!

ADrian` (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:12

Sper ca articolul asta e o gluma proasta. Ca cel care l-a scris sigur e!

cristian (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:14

Rusine d-le Buzarin! SA VA FIE RUSINE! Sunteti un nesimtit ! Imi pare rau ca va mai tin colegii la Gazeta. Nu sunteti demn sa scrieti in acest ziar! RUSINE!!!

giurrea (4 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:18

Buzarrine, aevam pretentii de la tine, te credeam un baiat destept.Eu as vrea sa te fi vazut pe tine asa labar mic cum esti in locul lui Deaconu.Oare sortul care tu il faceai maro era proba.Inainte sa scrii aberatii pe blog iti sugerez sa mai si gandesti inainte, sau tu nu gandesti.Aha.deaconu a luat nota 8.5 pt arbitrajul de la meci , eu iti dau un 2.ESTI PRAFFFFF!!!Si datorita faptului ca scrii in continuare si aberezi pe deasupra voi cumpara PROSPORT-ul.

dan (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:19

toata stima pentru domnul buzarin. se vede ca e un roman verde care intelege ca legea trebuie aplicata doar in spirit si deloc in forma. un tip inteligent

scufita (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:20

A fost lovit vreun jucator cu scaunul sau Tudor sau tusierii? Au patruns scaune pe gazonul de joc? Cei care asigurau securitatea s-au facut ca ploua? Pai la cum puneti voi problema orice meci ar trebui intrerupt, fii serios… voi nici acum nu intelegeti ca meciul din Giulesti nu se mai putea desfasura in conditii civilizate de joc: arbitrul trebuia sa stea cu un ochi pe fazele de joc si cu altul pe ce pica de sus, la fel si jucatorii in loc sa-si vada de joc, ca trebuia sa revenim in joc de la 0-1. S-a facut tot posibilul sa se continue meciul dar degeaba, crainicul vorbea la pereti. Repet, situatie unica cel putin la ce am avut dupa anul 2000 si arbitru cu certificat medico-legal.

4ever (63 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:22

Cum poti fi atat de incompetent incat din tot ce s-a intamplat joi seara, tu, scriitorul-„inteligent”, sa intelegi doar ca arbitrul nu a continuat meciul? Daca l-ar fi luat cu targa ar fi fost indeajuns de barbat pentru tine, Buzarine? Esti o rusine, inciti la violenta, atunci cand ar trebui sa o combati. Rusine!

rpg (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:25

Prietene, “ziarist”, in dreptul numelui tau sta gresit titulatura de “ziarist”! Ti-ar placea sa pleci de la serviciu cu capul spart, sau mai rau? Daca s-ar intampla asta te-ai simti mai barbat? Cum poti fi atat de idiot incat sa-l acuzi pe arbitru de lasitate, si sa nu condamni gestului cretinului care a aruncat bricheta? Probabil ca aveti acelesi hobby(tu si idiotul) si acelasi IQ. Altfel nu-mi explic faptul ca dupa ce toata lumea te-a injurat dupa articolul de ieri, tu insisti cu aceeasi incapatanare.
Esti cretin de-a dreptul! E ultima data cand mai intru si-ti mai citesc ineptiile, si ii sfatuiesc pe toti care au realizat cat de prost jurnalist esti sa faca la fel.
Sper sa intre unul in redactie si sa-ti zboare o bricheta Zippo in capatana si sa vedem atunci cat de barbat esti.

rpg (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:25

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

mihai-oradea (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:26

cum poti sa fii atat de redus mintal,d le buzarin?ce trebuia sa se intample ca sa sa fluiere intreruperea jocului?
te intreb stimate domn,CE ERA DACA BRICHETA IL LOVEA IN OCHI?????
esti f f f slab,aproape ca mi vine sa ti spun TONOMAT

lucian (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:29

AMBELE BRICHETE erau GALBENE(poate erau cumparate din acelasi loc.poate un grup era infiltrat la TB a doua).sunt suporter al Stiintei,deci sunt dezinteresat.totusi,rapizii conduceau,nesu a facut fault urat si dupa aia tot el s-a dat lovit,arbitru s-a pripit.si-a aratat frica.stelistii milogeau sfarsitul,au fugit ca mieii.ca bahneii.d-zeu a facut minunea?cine se astepta la asa deznodamant?de unde era gigi asa sigur de victorie?cat de grea este o bricheta?de ce pisha ochii arbitru.
in alta ordine de idei.la Craiova arbitru a favorizat fatis rapidu.suporterii lor au dat primii cu pietre.asistentul de pepartea tribunei a doua a fost bruscat de marius c-tin.s-a dat inapoi doi pasi apoi a fugit.toate atacurile craiovei erau off side.el era plasat la 5 metrii lateral de ultimul aparator.pancu a scuipat si si-a supflat nasu la 2m de tribuna.Dupa meci tot ei se dadeau loviti.
fotbalul reflecta realitatea din societate f exact.
concluzia:”NOI VREM EGALITATE,DAR NU PT CATEI”.

Ultr4$ (80 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:30

esti varza frate buzarine

nokia 6500 slide (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:35

Lasati-i, frate, pe arbitrii sa respire. Nu e vina lor ca nu suntem in stare sa ne purtam ca niste oameni ai anilor 2008. Fie ca suntem suporteri sau fotbalisti ne purtam ca niste animale. Asta ma face sa ma gandesc cu speranta la bici. In Anglia, huliganii recunoscuti, cu antecedente, se prezinta cu 30 minute inaintea fiecarui meci al echipei favorite la sectia de politie. Acolo vede meciul. Daca nu se prezinta risca atat inchisoare cat si amenzi usturatoare. Asta da bici, dar in Anglia nu exista garduri, suporterii nu scuipa, nu arunca diverse in teren.
Si, intre noi fie vorba, nici banii nu pot fi invocati: in Anglia, un salariu mediu al unui jucator mediu se ridica la valoarea bugetului anual al echipelor de top de la noi.
Suntem o natie de tarani iar civilizatia e un mit.
Cu toate acestea, in dorinta lor de spectaculos, acesti ziaristi propaga unda de soc si continua sa instige la scandal. Domnule ziarist, felicitari. Puteti candida la presedintie 😉

scufita (14 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:35

Lovirea centralului trebuie sa se puncteze cu 10p, ce a tusieruli cu 8p, a capitanului echipei adverse cu 6p, a portarului cu 5p si a unui jucator de camp 4p. Pentru a fi oprit meciul una din galerii trebuie sa totalizeze 100p. Daca se lovesc jucatorii propriei echipe se scad 10p, iar aruncatorul este descalificat prin scoaterea din baza de date a jandarmeriei. La finalul campionatului, unul din locurile de CL va fi acordat galeriei castigatoare a ‘Brichetei de Aur’. Go Bulls!

gigi (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:35

Pentru astfel de animale de suporteri si conducatori vrem RAPID RETROGRADATA!!!

thor (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:35

aline, sa inteleg ca tu nu vrei un arbitru pe teren…ci un erou?
pentru ce sa mai stea acolo?
eventual sa astepte sa se trezeasca precambrianul in vreunul din cel de-al 11-lea jucator si sa se trezeasca cu un cutit in spate?
nu mai acuza arbitrul!
nu si-a ales meseria de erou, ci pe cea de arbitru!

bravo (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:35

Un articol despre barbatie scris cu atitudine.
Esti arbitru si ai o decizie de luat : astepti cateva minute sa se calmeze atmosfera(intre timp zicea si nenea doctoru ca nu e bubica),sa aibe timp stuarzeii sa-i salte pe handicapatii aia care aruncau,crainicu sa-i convinga pe suporteri ca treaba e serioasa , apoi ca un barbat adevarat iti duci munca pana la capat SAU fugi ca o pasarica ce esti.
Numai un stelist incuiat la minte se poate bucura de o astfel de victorie. steaua nu a facut nici un meci bun campionatul asta , poate cu CFR dar si ala a fost furat.
Cum sa nu iti fie scarba cand vezi echipa asta care joaca e ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)
pe locu 2.

Mihai (3 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:39

Scufita, sunt de acord cu parerea ta referitoare la siguranta jucatorilor si a arbitrului si imi este foarte clar ca meciul nu putea continua. Dar, aceeasi siguranta a fost periclitata si acum 1 an, cand brichetele erau „ornamentale” pe langa scaunele aruncate in teren – ca atunci nu a atins pe nimeni, a fost noroc – dar intentia a fost aceeasi, manifestarea primatelor din tribune la acelasi nivel – Tudor nu a oprit atunci meciul si tocmai de aceea reprezentantii echipei Rapid folosesc argumentul infantil si penibil cum ca „a fost mai rau”

alex (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:40

excelent articol!!felicitari

alex275 (6 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:42

Tolontan si Vochin si-au dat pastile unul celuilalt dupa ce-au citit „capodopera” lui Buzarin.
Dragii mei, hai sa nu mai punem la suflet. Se poate si mai rau de atat.

felix tonomat cu euroi (2 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:44

domnule buzarin prin articolul dvs nu faceti altceva decat sa incurajati violenta extrma pe stadioane si sa confirmati spusele domnului presedinte basescu si anume ca sunteti tonomate cu euro care mai primesc si leafa de la felix motanul.
daca meciul ar fi avut loc in templul fotbalului romanesc si aceste evenimente s-ar fi produs din vina suporterilor stelisti sunt sigur ca tonul dvs ar fi fost cu 180 de grade schimbat.
p.s. pana la un moment va inteleg dar mai departe………tot ceea ce imi vine in minte acum este un vers din la familia: e foame de bani baieti ……. e foame de bani…………

UN ULTRAS ANTI-CENZURA (1 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:44

ROMANIA O TARA IN CARE FOTBALUL A FOST FURAT DE INFRACTORI! ANII ROSII DINAINTE DE REVOLUTIE SI-AU SPUS CUVANTUL, IAR ” SUPORTERII” CLUBURILOR DEPARTAMENTALE IN MAJORITATEA TIMPULUI PE PRIMUL LOC, VOR SA RAMANA ACOLO INDIFERENT DE MIJLOACELE FOLSITE SI CAT DE JOS DE COBOARA! nU CONTEAZA SUNTEM ROMANI FARA MENTALITATE SI CARACTER, VREM SA FIM PE PRIMUL LOC, SA MA MANDRESC CA SUNT STELIST, DINAMOVIST, RAPIDIST ETC…NIMENI NU VORBESTE DE SPORTIVITATE, DE PUTEREA DE AJUCA TOTUL CORECT PE TEREN, FARA ARANJAMENTE! OARE CATE CAMPIONATE S-AU JUCAT CORECT, CAT DE GREU E SA CASTIGI UNUL CHIAR DACA ESTI CEL MAI BUN!

EU AM FOST SUNT SI VOI RAMANE INDRAGOSTIT DE CRAIOVA MAXIMA! DE FENOMENUL CRAIOVA MAXIMA! FOTBALUL ACTUAL MA DEGUSTA!

ASA ZISII SUPORTERI SI ZIARISTI CARE SUSTIN MIZERIA NUMITA LIGA 1, MA DEZGUSTA ! VA DETEST!

RUSINE SA VA FIE! ASTEPT CA ADEVARATII ULTRASI SA RECUNOASCA CA ECHIPA DE FOTBAL INVINGATOARE TREBUIE DECISA PE TEREN SI NU CU CATEVA SUTE DE MII DE EURO

eu (57 comentarii)  •  22 martie 2008, 10:49

Stiam ca esti unjurnalist „batut in cap”.Esti un tembel iremediabil.

Comentează