Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

S-a aruncat un buton din tribună!

Pe suedezul Frisk l-a lovit o monedă de un euro în cap şi Roma a fost făcută praf de UEFA, suspendată şi făcută praf în Liga Campionilor.

Pe Deaconu, care pînă în momentul critic arbitrase foarte bine, l-a lovit ceva […]

vineri, 21 martie 2008, 12:53

Pe suedezul Frisk l-a lovit o monedă de un euro în cap şi Roma a fost făcută praf de UEFA, suspendată şi făcută praf în Liga Campionilor.

Pe Deaconu, care pînă în momentul critic arbitrase foarte bine, l-a lovit ceva din tribună şi a întrerupt meciul. A ameninţat că fluieră finalul, a mai zburat o brichetă galbenă la doi metri de el şi a trimis lumea la cabine. Gata! Final, masa verde, 0-3, ura şi la gară! De Nord, că tot e aproape! Din păcate, Bucureştiul nu e Roma şi nici FRF sau LPF nu e UEFA.

Jean Pădureanu spunea, alaltăieri, că se va trage cu pistolul. Nu s-a scos Coltul din tunică, dar s-au spart uşi şi se vor mai sparge.

Va ploua cu certificate medicale, Mina Minovici va învia în persoană şi va spune că Deaconu avea o contuzie de un micron şi nu mai putea continua.

Lucrurile sînt clare, faptele condamnabile, dar se pun cîteva întrebări. Simple, la care se aşteaptă răspunsuri clare şi punctuale.

– De ce mai există arbitru de rezervă?
– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?
– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.
– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?

Cu certitudine, bricheta galbenă va fi analizată. De văzut dacă nu cumva are şi buton şi, dacă da, ce culoare are respectivul buton!

Comentarii (387)Adaugă comentariu

mwe zdiaua (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:46

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

silviu.banea (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:49

trebuia sa se intample si asta odata…poate de acum or sa se intrerupa si alte meciuri…suntem oameni nu animale sa ne lovim in cap cu ce apucam

copos stinge lumina (31 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:50

– De ce mai există arbitru de rezervă?

Pentru a supraveghea bancile tehnice, pentru a efectua schimbarile,sa aiba grija ca acestia sa intre corect echipati in teren si doar in cazul in care centralul se accidenteaza sa il inlocuiasca (dar nu cu riscul de a fi si el ,,accidentat”) cazul meciului de aseara,

– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?

Pentru ca era vorba de alt arbitru,alt om, care a judecat altfel.Nu toti oamenii judeca la fel.

De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.

Ba eu cred ca il ,,impusca” regulamentul care prevede ca jocul trebuie reluat de la locul infractiunii de joc.Eventual poate trebuia pusa o plasa in teren pentru a delimita culoarele in teren pe care sa umble arbitrul.

– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?

Interesul poarta fesul.Si PSG a procedat la fel cand a stins cocos lumina.De ce sa nu se bucure omul pentru ca a obtinut cele 3 puncte mai ales cand sansele erau compromise?De ce se bucura oamenii cand castiga la loto in loc sa se intristeze pentru ca acei bani din premiu i-ar fi putut obtine muncind zi de zi,toata viata?

Dar tu Buzarine de ce esti ziarist ?

ady (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:53

penibili…anti-steaua total astia de la gsp…so ziaru de sport…de acu nu va ma cumpar…

criss 40 (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:53

Prieteni, episodul a fost absolut regretabil si va ramane doar atat intr-un sir fara sfarsit daca nu devine un punct terminus.
Ne TREBUIE toleranta ZERO pt astfel de fapte!
Fara precedente si logici compensatoare, fara ingaduinta, chiar daca asta ar insemna O DATA DOAR, o inechitate.
Daca nu INCEPEM si nu CONTINUAM cu masuri drastice, “farmecul vietii” unor inadaptati la civilizatie va predomina in tot si toate.
Fotbalul poate fi o tribuna cu suficienta pondere pt a da un prim semnal de normalitate-ASA NU SE MAI POATE!
Vedem dispute de genul: lovit sau nu, premeditat sau nu, etc…..A cata oara si mai ales, cata risipa de energie, cata orbire….
Domnilor, va intreb: Va place ce se intampla in fotbal? (incidentul de aseara fiind un marunt episod dintr-un lant nesfarsit…)
Daca nu, atunci prieteni rapidisti, stelisti, dinamovisti, etc, renuntati AZI la explicatii si contraargumente, donati-va AZI doza de pozitie partinica si ACCEPTATI sa se intample o incizie fara anestezie in cangrena evolutiva a fotbalului/societatii…
Vom castiga toti MAINE….
Altfel….intr-o zi, cand si RUSINEA ni se va fi sfarsit, vom muri innecati in propria voma….

Gog (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:58

Buzarine, azi te-ai descalificat definitiv si irevocabil. Editorialul tau seamana cu o salata de cuvinte, sofisme degenerand treptat in paralogisme, nicio noima, nico urma de coerenta. In toata nebunia asta, numai mintile infierbantate de ura viscerala antistelista puteau nascoci o astfel de teorie a consiratiilor.
In toata nebunia asta se impune macar un strop de logica (de care oricum esti strain): De ce trebuie sa asteptam sa moara oameni pe stadion?
De ce nu te internezi?

cristi (23 comentarii)  •  21 martie 2008, 14:58

@ criss 40

amice, las-o balta. mirosi a brinza de la o posta….

Niky (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:00

domnule Buzarin, impartialitatea Dvs. este intr-adevar remarcabila. Sunteti foarte inteligent si habar nu aveti despre regulament (auzi, exista arbitru de rezerva…).

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:01

Momentul 0 se face la inceputul campionatului.Au fost cazuri mult mai grave in acest campionat si regulamentul nu a fost respectat.deodata este „respectat” cand steaua are nevoie.restu sunt doar explicatii becaliene

ss (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:01

Domnule Buzarin cu tot respectul va spun ca eram un inrait simpatizant al dumneavoastra dar dupa acest articol observ ca in loc sa fiti realist si obiectiv „bateti campii” grav spre subiectivitate!Sunt stelist de cand am auzit de fotbal si va spun cu mana pe inima ca as fi preferat sa pierdem cu 1-0 sau sa egalam asa in ultimele clipe decat sa castigam la masa verde!Ma feresc sa spun sa „castigam miseleste” pentru ca nu ar fi deloc adevarat!Regulamentul este regulament si trebuie aplicat, insa alta problema vroiam sa ridic, aceea a onoarei!Jucatorii Stelei au din pacate mintea incetosata din cauza acestui multimiliardar becali si din cauza banilor promisi mereu.Inainte de toate trebuie sa aibe propria lor onoare si sa nu si-o pateze pentru un loc 2 sau o accedere directa in grupele CL!Ma intreb eu acum oare…de ce nu au ramas ei pe teren sa ceara arbitrului continuarea meciului?de frica fata de jocul Rapidului?Eu nu prea cred asa ceva…mai degraba as inclina sa spun de frica pierderii turului 3 din CL sau chiar a accederii directe in grupele CL.”Banu e ochiu dracului” spune un proverb si aseara s-a adeverit mai bine ca oricand. Dumneavoastra ar trebui sa priviti problema din alta latura si sa nu taxati imediat reactia copilareasca a lui Lovin.Gestul sau poate fi pus si pe seama starii psihice pe care o avea in acel moment.Regulamentul spune ca decizia ramane la latitudinea arbitrului in ceea ce priveste suspendarea unui meci si nu la cea a rezervei de arbitru!Fiti putin mai realist domnule Buzarin ca prin astfel de declaratii cu tenta subiectiva va patati onoarea de ziarist.Celelalte asa-zise probleme ridicate de dumneavoastra sunt de domeniul abstractului!Arbitrul s-a dus in aceeasi zona pentru ca Pancu era plin de sange si arbitrul trebuie sa stie daca jucatorul mai continua sau nu.Ca raspuns la intrebarea legata de Ganea: din cate stiu eu regulamentul impune oprirea jocului atunci cand echipa organizatoare nu isi asuma toate responsabilitatile legate de desfasurarea in conditii optime a meciului.In acel caz se impunea eliminarea lui Ganea si mai departe suspendarea lui ca urmare a analizarii de catre comisiile specializate a intamplarilor.Roma-Dynamo Kiev si Danemarca-Suedia sunt cele mai recente meciuri care creeaza un precedent pentru aceasta partida.Repet, sunt stelist si stiu si sont constient de faptul ca nu ne face deloc o impresie buna castigarea la masa verde a meciului, insa regulamentul este regulament si ar cam trebui respectat.Din punctul meu de vedere noua ne-ar face cinste o rejucare a partidei fara suporteri!Nu din minutul 73, ci din minutul 1 de la scor alb ca sa nu ne avantajeze nici pe noi, nici pe ei!Tot respectul meu pentru dumneavoastra domnule Buzarin, insa cu acest articol v-ati aratat indirect atitudinea anti-stelista!Sper sa ma insel in privinta dumneavoastra ca sunteti unul dintre cei mai buni si mai mari jurnalisti sportivi ai momentului!Va salut

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:03

SS regulamentul nu s-a aplicat deloc pana acu. de ce s-ar face acum ,tocmai pt a favoriza steaua?

CRYSS (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:04

ANTI STEAUA ESTI BUZARICA,TE-AM URMARIT EU PE LA TV.***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Loos-Stelist (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:12

@criss40
Nota zece, si tot respectu pt ce ai zis, si foarte multa inteligenta…….sunt de acord cu tine 100%

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:14

regulamentului ii mai trebuie un paragraf in acest caz.
– sa fie respectat numai cand favorizeaza pe steaua.nu si cand pancu ia pietre in cap,nu si cand bozovic ia suruburi in cap ( care dispar misterios in drum spre comise) nu cand un arbitru este sufocat.litera de lege este STEAUA.doar pt ea.

Loos_Rc (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:18

@ss
offtopic…..de ce miati dat ma ban de serveru Glock….si vb de corect…..mars…..dar ce ai scris e destul de tare……

florin (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:20

1unu poti sa imi spui tu te rog daca ar fi fost fratele tau arbitru si ar fi fost lovit la fel ca deaconu ce reactie ai fi avut?eu vorbesc numai de latura umana a celor intamplate indiferent de echipele cu care simpatizam…nu am fost si nu o sa fiu niciodata un fanatic /…nu voi fi niciodata de acord cu un gest de vandalism sau cu acte care pot pune in pericol integritattea corporala a unor oameni la un eveniment sportiv…nu ai cum sa argumentezi in nici un fel o violenta petrecuta pe un teren de sport…nu exista explicatii plauzibile…nu mai fi copil…nu e cazul

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:24

nu e nici cazul sa vb de frati,decat dak vrei despre „sclavi” ai lui gigi.stim cu totii ca arbitrii s-au intalnit in ziua meciului.dak le permite regulamentul sau nu nici nu mai intereseaza.dar dak a lipsit unu dintre ei,si acela nu face parte din breazla veke e ceva cel putin dubios.iar dak e ceva negru la mijloc, se va afla oricat ati incerca voi suflarea becaliana sa ascundeti

florin (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:25

Dupa razboi multe fecioare se arata! Daca D. Buzarin e asa viteaz si crede ca arbitrul a gresit il invit sa arbitreze el un derby la acest nivel,sa-si puna mama in fata suporterilor vulgari si capu ala „gol” ca bulls eye al monedelor aruncate de rapidisti!da domnu e o mare conspiratie zic eu,daca buzarin si restu trepadusilor scotocesc in arhiva stelei poate gasesc si cine e ucigasul lui Kennedy!
Una peste alta rapidistii au gresit trebuie sa plateasca ,mai ales ca nu sunt la prima abatere de genul, iar restul ziaristilor sa nu mai atace Steaua pt ca ataca un simbol care pe langa ca e un brand mai salasluieste si in inima catorva milioane de suporteri.Domnule Buzarin sper ca bricheta cu butonul sa va loveasca in crestet poate asa o sa deveniti un ziarist model nu unu care isi face imagine atacand singurul simbol din fotbalul romanaesc!

R0b3rt0 (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:26

pai in primul rand …exista arbitru de rezerva…dar acum nu inseamna k trebuie sa punem vreo 10 arbitrii de rezerva k sa se termine meciul….credeti k in arbitrul de rezerva le erau rusine sa arunce sau ce ?
de ce s`a dus Deaconu tot acolo ? pai de ce…k de acolo trebuia reluat meciul…ce vroiai sa arbitreze din cabina comentatorului tot meciul ? sau vroaiai sa stea la mijlocul terenului tot meciul….doar asa k arunca lumea cu brichete? De Tudor v`ati luat k nu a fost aproape de faza…si nu e bine…poate ii era frica lu ala k arunca lumea cu pietre…si a preferat sa stea la mijlocul terenului….poate gandeste la fel k tine si ala …..
Si in ultmul rand….CE VROIAI SA FACA LOVIN ? SA SE ALIEZE CU SAPUNARU SI SA SE PUNA IN GENUNCHI IN FATA ARBITRULUI K SA REIA MECIUL ? IA SA TE VAD SI PE TINE CE FACEAI STIIND K UN STADION INTREG E IMPOTRIVA TA SI IN ORICE MOMENT PUTEA SA INTRE UN NEBUN PE TEREN SA ITI DEA UNA IN CAP….CE FACEAI ? LA CUM VORBESTI PROBABIL K TE DUCEI IN MIJLOCUL LOR K SA LE VORBESTI…..DAR SINCER ..CRED K FUGEAI DE RUPEAI PAMANTUL PANA ACASA DOMNULE ZIARIST.

ultrasur (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:27

domnu buzarin, eu sunt sincer convins ca a fost mos craciun. a scapat traista cu brichete cand survola giulestiul in drum spre laponia. dar am mai auzit si ca e posibil sa fi fost un ozn rauvoitor. cine dracu v-a mintit ma ca sunteti ziaristi? distrusilor

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:27

florin ,dar steaua cand plateste?cand plateste steaua pt picioare lui radoi in gurile adversarilor,pt shurubul aruncat in capul lui bozovic,pt piciorul aplicat de ghionea pe pulpa lui boya,pt autodenunturile patronului???

criss 40 (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:28

Draga Alin,
Il repostez in speranta ca, formator de opinie fiind, TU POTI, da consistenta unui eveniment care este, vad, tratat in componentele sale “microscopice”, adica : blat, premeditare, cluburi, etc.
TOTI trebuie sa inteleaga “miezul problemei”….
Poate eu nu l-am expus bine…te rog, incearca TU….

(…Prieteni, episodul a fost absolut regretabil si va ramane doar atat intr-un sir fara sfarsit daca nu devine un punct terminus.
Ne TREBUIE toleranta ZERO pt astfel de fapte!
Fara precedente si logici compensatoare, fara ingaduinta, chiar daca asta ar insemna O DATA DOAR, o inechitate.
Daca nu INCEPEM si nu CONTINUAM cu masuri drastice, “farmecul vietii” unor inadaptati la civilizatie va predomina in tot si toate.
Fotbalul poate fi o tribuna cu suficienta pondere pt a da un prim semnal de normalitate-ASA NU SE MAI POATE!
Vedem dispute de genul: lovit sau nu, premeditat sau nu, etc…..A cata oara si mai ales, cata risipa de energie, cata orbire….
Domnilor, va intreb: Va place ce se intampla in fotbal? (incidentul de aseara fiind un marunt episod dintr-un lant nesfarsit…)
Daca nu, atunci prieteni rapidisti, stelisti, dinamovisti, etc, renuntati AZI la explicatii si contraargumente, donati-va AZI doza de pozitie partinica si ACCEPTATI sa se intample o incizie fara anestezie in cangrena evolutiva a fotbalului/societatii…
Vom castiga toti MAINE….
Altfel….intr-o zi, cand si RUSINEA ni se va fi sfarsit, vom muri innecati in propria voma….)

ma bucur ca sunt unele persoane aici care “vad” dincolo de min 74 al unui meci, dintr-un sezon…dintr-un campionat…dintr-o tara …etc
Riscam sa obosim si sa uitam ce avem de fapt de inceput a face…
Restul e irelevant…si marunt…si produce satisfactie/insatisfactie oricum doar in una dintre tabere…
E timpul sa renuntam la ele…
Succes!

florin (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:32

esti bolnav amice…nu se poate discuta cu tine….aaa… pentru informarea ta sunt suporter al petrolului ploiesti..dar ma rog …cred ca nu conteaza prea mult ca oricum esti orbit de ura si nu putem discuta pe aceeasi tema…te las sa continui razboiul cu becali, cu steaua…cu cine mai vrei tu…acum incep sa inteleg de ce se petrrec pe stadioane astfel de gesturi…pt ca spectatorii sunt majoritatea ca tine…

R0b3rt0 (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:34

si inca ceva domnule ziarist care te doare undeva de subiectul asta…tu doar l`ai deschis…de raspuns pauza…..

Probabil nu esti cu nimic mai prejos k fanii aia care arunca cu obiecte pe teren…indifernt k sunt stelisti rapidisti sau ce or fi ei…..din moment ce tu nu esti de acord cu gestul arbitrului….tu probabl si dak il omorau pe arbitru puneai aceiasi intrebare….DE CE EXISTA ARBITRU DE REZERVA ? …..si eu iti pun o intrebare…si sper k imi raspunzi….. DE CE EXISTA REGULAMENTE IN FOTBAL ?

florin (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:34

referitor la ultimul tau mesaj…aici ma vad nevoit sa iti dau dreptate….steaua e prima care trebuie sa plateasca pt ce ai spus…si chiar sper sa plateasca…dar nu asta nu scuza ce se petrece pe giulesti de mult timp…nu numai aseara…

andys (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:34

Hai ca-ti raspund eu, mai Buza…
– De ce mai există arbitru de rezervă?

In orice caz nu ca sa-i ia locul unuia cazut la datorie… gadeste si tu ca ai „creer”, geniule!

– De ce meciul Poli-Rapid a continuat, deşi Ganea îl strînsese de gît pe tuşier?

De ce nu te-ai intrebat chestia asta atunci… totusi… impotriva lui Ganea s-au dispus masuri diciplinare… era un singur individ care a fost scos de pe teren… nu o hoarda de pecenegi…

– De ce Deaconu, după ce fusese lovit, s-a dus tot în zona aceea, în faţa tribunei a doua? Nu-l împuşca nimeni, nu-l trăgea Blatter pe roată dacă relua jocul cu minge de arbitru de la cîţiva metri de locul de unde îl întrerupsese, unde proiectilele nu mai puteau atingă.

Fotbalul e un sport care joaca pe teren… imagineaza-ti cum s-ar juca daca ar trebui sa ne ferim de fiecare tribuna… Esti ilogic!

– De ce Lovin, aflat la un metru de arbitru, în momentul fluierului final a sărit în sus de parcă luase Liga Campionilor?

Ca nu mai trebuia sa suporte „tiganeala” din zona!!

Loos_Rc (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:34

@1unu
pt picioarele care le da radoi…..el treb sa plateasca….nu steaua….si a platit saracu, karma, vezi tu cat a stat pe bara….sa inteleg k in tur kand ceferistu ala clujean (oarecum) i-a rupt picioru lu’ Plesan sa inteleg k ai fi fost de acord k CFR-ul sa fie depuncatata, sau ce???? si pacat k nu a facut deaconu in tur ce a facut acuma….dar ….banuiesc k tot ar fi fost ceva putrd in Danemarca

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:35

e clar…te-ai retras cand ai vazut ca nu merge asa.bine draq ca nu-s toti ca tine oi oarbe care degeaba va denigrati stapanul ,pt ca in ultimii ani ati ajuns dupa kipul si asemanarea sa.exagerand putin,sunt sigur ca dak ar nevoie de crima ca steaua sa ia campionatul ,ar aparea un paragraf in regulament care sa permita lucrul asta.somn usor.o-ti fi voi multi stelisti,dar va domina spiritul de turma.

R0b3rt0 (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:39

@1unu …..sunt stelist …dar stai linistit k nu sunt mandru de ce se petrece in acel club….unde a ramas un singur stelist adevarat…Marius Lacatus…..dar nu sunt de acord cu aceste intrebari idioate….De ce nu a intrat arbitru de rezerva…sau de ce s`a dus arbitru tot in zona aia ? sau de ce s`a bucurat Lovin….astea sunt intrebari de genul …dak ai vz k ai cazut cand ai jucat fotbal….dc te mai duci si a doua oara? apucate de sah…

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:42

eu nu am zis nimic din c zici tu acolo.te inseli crek ai citit in graba si n-ai vazut cine a postat.p.s. lacatus o fi stelist,dar e doar un servitor acum.

Loos_Rc (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:42

@1unu
bai nu ma baga in aceeasi oala cu becali, ca il urasc la fel de mult ca tine, pe mine ma duce capu. Dar chiar sa tipam instantaneu ca a fost premeditare ce s-a intamplat aseara, fara dovezi mi se pare o jignire, daca se dovedeste k a fost insa, in b sau c cu noi…..dar pana atunci ce se intampla pe statdioanele noastre e o rusine….nu presupune k dak sunt STELIST am creierul spalat de becali sau iluzia UCL, nicidecum, acolo ajung doar cei mai buni, dovada k ne-au umplut de goluri de fiecare data…..

R0b3rt0 (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:44

stiu k nu ai zis asta….dar te`ai referit la faptul k toti stelistii vad numai intr`un fel …..si din pacate ai dreptate si cu lacatus….dar macar el intradevar iubeste Steaua…nu iubeste banii si „shampion league„

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:47

pai dak vad peste tot numai comentarii nu conteaza 3-0 nu conteaza 3-0,nu conteaza faultul lui dica, nu conteaza hentzul lui golanski, nu conteaza nik.decat ca o sa castigam,iar patronasu ambaleaza pedala tare dau maine 10 mil dak stiu ca iau campionatu?…noi restu ekipelor pt c draq mai suntem.dak unu face , si altu e pedepsit?

Loos_Rc (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:50

@1unu
corect…..dar cine are tupeu mah, dintre conducatori sau arbitri sau din frf , sa acuze, cand sunt la fel de murdari k WC-ul meu dupa ce am baut bere si mancat nuci?

R0b3rt0 (16 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:51

bun….cand Cfr a batut in Giulesti in tur cu gol din offside…chiar atat de mult tam-tam s`a facut ??? sau un exemplu mai recent…cu golul lui Dorsin in meciul cu Farul….s`au facut atatea valuri ? in Prosport a fost un articol de 4 randuri in care ziceau k a fost offside iar in Gsp la fel….nu s`au mai chinuit ziaristii sa sune pe toata lumea sa intrebe dak a fost sau nu…nu au mai aparut personaje gen Marian Iancu si nici nu s`au mai facut emisiuni de 4 ore pe tvsport…….si totusi…numai Steaua fura…toata lumea e corecta…si doar Steaua fura..

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:52

declaratia lu mircea sandu d azi mi se pare o rusine totala.o sharada nesimtita.avea asa un zambet pervers.si scotea el glumitze ca poate s-au intalnit ca sa mearga la femei.bla bla bla …cred ei ca ne adorm p noi.

Loos_Rc (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:58

in fotbalu nostru, Steaua e un brand care se vinde mai bine dacat si nationala…..deci….normal sa tipe toti ceva legat de Steaua, k eclar k primesc cele „15 minutes of fame”

nu conteaza (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:59

@1unu

Hai sa facem ceva ca aceste incidente sa nu se mai intample pe nici un stadion (sala, bazin, patinoar, etc) din Romania.
Hai sa trecem pentru patimile din suflete noastre pentru o echipa sau alta si sa vedem „cu ochii deschisi” ce se intampla pe aceste arene „sportive”
Hai sa recunoastem ca asta e momentul „0” si de aici trebuie facuta ordine in fotbal.
Numai asa putem condamna orice lipsa de sportivitate: (pentru ca sunt stelist incep cu ai mei) pe Laca cand i-a rupt piciorul aluia, pe Ganea cand l-a luat de gat pe arbitru, pe Boya care i-a calcat in picioare pe toti jucatorii Stelei, pe Nesu care avea polite de platit … si exemplele sunt numeroase.
Stiu ca nu-i putem judeca retroactiv pe cei ce au comis deja aceste fapte si mai stiu ca e dureros sa stii ca echipa cu care simpatizezi e cea cu care se incepe curatenia … dar curatenia in fotbal trebuie sa inceapa!
Numai dupa ce se ia prima hotarare dura, violenta va inceta…
Si stai linistit, dupa ce va incepe curatenia, nu e mult pana cand ea va ajunge si la Steaua, Dinamo, Poli, Cluj si celelalte…
Uita-te la celelalte sporturi (desi cred ca esti prea mic incat sa stii cum arata acum 15 ani – hochei-ul, rugby-ul, voleiul, etc) sa vezi cum sunt transformate in confruntari violente de ceea ce se intampla in ultimii ani in fotbalul romanesc …
Acum nu mai avem competitii … avem inclestari!
Macar pentru viitor sa luam masuri!

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 15:59

cfr sunt veniti foarte putin timp in liga I.poate cineva intreg la minte sa gandeasca faptul ca ar detine fraiele,intr-un timp asa scurt? gresili de arbiraj sunt si vor fi mereu,grave sau nu.dak suntem corecti,nu putem sa nu recunoasteam ca in tur ekipele bucurestene sa bateau cu pumnu in piept fiecare ca vor lua campionatul si cfr si-a vazut de treaba ei.acum asta cu arbitrajele e doar o fatzada.pai voi kiar vreti sa-mi aduc aminte de meciurile uitate?al te vaslui steaua ultima etapa, sau steaua – polit tim (olaroiu)???n-are rost

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:01

@nu conteaza…imi pare rau dar toti care spun ca asta trebuie sa fie momentul 0 se dau gol.momentul 0 nu poate fi acum cand este o lupta asa stransa ,ori e la inceput ori nu mai e. ca asa e momentul 0 pt noi restu,si momentul +3p p steaua.

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:06

gigi a spus ca „razboinicii” sai au fugit pt ca le-a convenit,sunt curios cand va fi demascata trebushoara lui cu arbitrii , oare va fugi tot ca pt ca i-a convenit?

florin (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:07

1unu ….meritati ce vi se intampla …e clar ai o obsesie cu gigi cu oile lui , cu steaua….cu mintea intunecata nu vom putea niciodata sa oprim relele din fotbal…pacat.
iti place doar sa te certi?aduci argumente din trecut…parca a fost fault la maftei la craiova….parca…nu stiu…nu ma pronunt…penalty la galati in min 90?….nu cred….totul e sa o dam cum ne convine….frate…iti propun ceva,….uita-te in ograda ta, uita-te la ce fotbal joaca si steaua si dinamo si cluj si rapid….uita-te in ce stadiu de s-a ajuns…ca de aruncat vina unii pe altii e usor…e usor sa fim subiectivi insa e mult mai greu sa fim obiectivi nu?….uite ce presa avem…uite ce conducatori avem….si nu in ultimul rand uite ce suporteri avem…poate te mai gandesti…

Loos_Rc (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:10

@1unu
ma tu ai fost refuzat de Steaua, sau ce, k vad k atata ura fata Steaua de mi sa facut pielea de gaina….toate echipele si toti conducatorii sau manjit macar odata, si e greu sa faci curatenie, k de se apara intre. Tare mie acuma, ca Copos si Becali sunt la cafea undeva, razand de mama focului de ce na mancam noi nervii pe aici. Dar nu cred k Steaua e singura kare fura si restu sunt curate k lacrima….ce faci tu acuma e doar sa cauti un tap ispasitor

Erectie Slaba (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:11

parea mea e ca se discuta prea mult despre greselile de arbitraj si prea putin despre ce fac echipele pe teren. cum zicea cineva mai sus: „sa vezi cum sunt transformate in confruntari violente de ceea ce se intampla in ultimii ani in fotbalul romanesc …
Acum nu mai avem competitii … avem inclestari!”

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:12

ograda mea nu e rapidul te asigur. nu e nici o obsesie.singura obsesie e a voastra,aceea ca trebuie sa fitzi mereu pe primul loc indiferent metodele prin care se ajunge acolo.sunt 100% ca steaua va lua campionatul,si metodele,sa zicem ca nu vor fi deloc ingeresti. din c vad multi il incurajeaza pe gigica,eu ii propun sa isi infiintzese o secta ,unde el va fi lider absolut,MESIA,pt ca va avea foarte multi sustinatori.

nu conteaza (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:13

@1unu

Esti de acord cu mine ca daca la sfarsitul/inceputul campionatului se spune „acum e momentul 0” nu se va intampla nimic???

Nu ai auzit la inceputul fiecarui an aceeasi placa?

Repet, stiu ca e dureros sa stii ca se incepe cu echipa ta … dar nu o facem pentru altcineva decat pentru noi…

Principalii vinovati de situatia creata sunt JURNALISTII de doi bani, precum acest Buzarin, care atunci cand nu au subiecte fierbinti le scormonesc … (gandeste-te la emisiunile sportive din pauzele de campionat cand urmaresc fotbalistii la cumparaturi si mai gandeste-te la toate titlurile pe care le pun: steaua-cluj /derbyul campionatului; steaua-rapid / meci de 6 puncte; „pe viata si pe moarte”, etc). Toate astea incita tampiti precum Becali, Borcea, Iancu, Copos, Turcu, etc. care uzand de bani negrii dau spagi in stanga si in dreapta si ne fac pe noi suporterii sa ne intoarcem unii impotriva altora.

Sa stii ca acum 15 -20 ani mergeam cu placere pe Rapid la Rapid – Steaua, imbracat in tricoul Stelei si nimeni nu se lua mine; la fel in Ghencea … stateam langa dinamovisti si … nu aveam nimic cu ei.

Nu-ti doresti si tu asa ceva?

alex (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:13

5 – etape -stoaia: o infrangere – cinstit
o victorie- autor tudor
o victorie- autor-condescu
o victorie- autor- ivan
?o victorie- autor- deaconu
Mergem „bine” pregatiti in CL.

r (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:14

sarmanul lovin…salvati-l de el insusi!

Viorel (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:15

de ce nu recunosti ca esti frustrat? de ce nu recunosti ca ai ceva cu becali si dai de fapt in Steaua?
daca ii crapau capul lui deaconu din prima sau din a doua lovitura mai erai asa vehement?
daca erai in locul lui Deaconu si erai lovit opreai jocul sau te gandeai ca ii faci un bine lui Becali si continuai meciul?
daca se juca pe terenul Stelei mai erai asa de vehement sau spuneai ca ar fi normal ca Steaua sa piarda cu 3-0, sa i se suspende terenul 10 etape si sa fie depunctata cu 10 puncte?
daca se juca pe Ghencea oare rapidistii n-ar fi fugit de pe teren la fel cum au facut stelistii aseara ( de frica sa nu se aprinda si mai tare spiritele?)
oare jucatorii stelisti ar fi intrat peste vestiarul oaspetilor? oare nu ne-am saturat de gesturile mizerabile ale acelorasi maftei, constantin si sapunaru?
de ce….
de ce…
de ce…
mai am intrebari pentru jurnalisti frustrati ca tine si tolo.

1unu (34 comentarii)  •  21 martie 2008, 16:17

eu nu am ura ,dar ori c ar fi steaua va primi 3 puncte ,nu va CASTIGA.asta e clar.

Comentează