Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

De ce se tem toţi?

Pentru că au în faţă precedentul anului trecut, cînd patronul a anulat diferenţa de 8 puncte faţă de CFR şi a prins în ultima clipă locul doi.

Pentru că, dacă a făcut minuni în finalul sezonului trecut, Gigi Becali poate […]

luni, 17 martie 2008, 6:41

Pentru că au în faţă precedentul anului trecut, cînd patronul a anulat diferenţa de 8 puncte faţă de CFR şi a prins în ultima clipă locul doi.

Pentru că, dacă a făcut minuni în finalul sezonului trecut, Gigi Becali poate să facă minuni şi anul acesta.

Pentru că, de cînd a început sezonul de primăvară, Steaua a avut nişte arbitraje de zahăr, care i-au adus măcar patru puncte în plus. În acest ritm, avansul lui CFR poate scădea nu numai în clasamentul pe puncte, ci şi în ierarhia greşelilor de arbitraj favorabile. Dacă lucrurile merg tot aşa, duetul Paszkany-Mureşan se va uita lung după forţa individuală a alergătorului solitar din Pipera, care poate transforma orice Ivan din Brăila în al doisprezecelea, al treisprezecelea sau al cîtelea jucător al echipei sale va fi nevoie.

Pentru că Becali a simţit deja mirosul Ligii Campionilor, şi-a împreunat ipotetic sîngele cu Ramon Calderon şi ştie că nici un efort financiar pe plan intern nu e prea mare atunci cînd vrei să-ţi atingi scopul.

Pentru că mintea lui Gigi Becali, odihnită în anii în care alţii şi-o puneau la treabă prin tenebrele cooperativei, funcţionează brici la capitolul intrigi. Dacă nu ştiaţi de ce merge prost Dinamo, întoarceţi-vă în momentul meciului cu CFR din finalul campionatului trecut. Acei bani vînturaţi de Becali atunci nu numai că au adus Stelei locul doi, dar au încăierat eminenţele cenuşii ale unui club care din clipa aceea n-a mai contat.

Pentru că Federaţia şi Liga se fac că plouă atunci cînd în jurul lor se vorbeşte de milioane de dolari. Cînd în fine se văd obligate să intervină, înghit cu poftă şi cu zahăr pudră gogoşile lui Gigi Becali, care azi zice că a dat un milion de euro, mîine, că a fost vorba de un milion de lei şi poimîine spune că a glumit.

Pentru că patronul Stelei pare omul potrivit faţă de aceşti ani. Nu mai ţin relaţiile de cooperativă sau legăturile de familie. Ai bani, cîştigi, n-ai pierzi. Bani au şi CFR, şi Poli, şi acţionarii dinamovişti, dar nimeni nu-i aruncă pe piaţă cu atîta curaj, nimeni nu joacă atît de tare.

Pentru presă, Becali a relansat campionatul, aşa că poate trece drept personaj pozitiv. Pentru Marian Iancu, Mureşan şi alţii, Gigi e un taifun cu care nimeni nu se poate pune. Pentru fotbal, Becali însă e un buton de comandă fals, care din jilţul său aurit de la palat va prinde Liga Campionilor, în timp ce alţii îşi vor rupe picioarele în iarbă. Ce nebunie! Aplaudăm o demonstraţie de forţă, o defilare cu artileria grea, fără a observa că, de fapt, şenilele tancului vin de-a dreptul peste noi, iar în urma lor nu mai rămîne nimic!

Comentarii (94)Adaugă comentariu

Elvis (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 10:49

problema tancului se poate rezolva doar cu un FAUSTPATRON

je (8 comentarii)  •  18 martie 2008, 10:49

Nu mai scrieti ma degeaba ca oricum nu ajunge decat ce trebuie pe site…
O remarca interesanta a unui coleg mai sus pe care toata lumea o ignora si (ma fac ca) nu inteleg de ce.
”Poli Iasi nu s-a impiedicat” Sa nu-mi spuneti ca aia au bani multi si de aia 😀

makay77 (2 comentarii)  •  18 martie 2008, 10:52

Pe Becali,presa l-a transformat in ceea ce este azi,iar acum culegeti ‘roadele’ si tot voi va plangeti.Vad ca dupa ficare meci al Stelei se faca foarte multa galagie sustina in mod dubios si acerb de presa,in schimb nimic di toate acestea cand e vorba de cfr.Daca se greseste impotriva Stelei,arbitrii sunt pur si simplu desfintati,umiliti pe viata,scosi din arbitraj…dar cand e vorba de cfr,NIMIC!CIUDAT!Si totusi sa nu uitam ca Steaua a fost mereu cea mai buna echipa a Romaniei in Europa,iar acolo nu cred ca a mai beneficiat de un arbitraj favorabil.Deci se vede adevarata valoare si cine are fata de Europa spre deosebire de altii care isi petrec vacantele in Cipru(cu Anorthosis-nu stiu daca e scris corect) pe seama punctelor obtinute de Steaua si Rapid.

franco arad (7 comentarii)  •  18 martie 2008, 10:52

***Comentariul a fost sters din cauza limbajului necivilizat.Va rugam sa aveti bun simt altfel veti fi blocati sa mai postati comentarii pe acest blog.Va multumesc.

je (8 comentarii)  •  18 martie 2008, 10:53

Buzarin l-a dat afara pe Andrei Vochin de la procesul etapei. Problemele tehnice nu faceau rating dar intrigantu asta facea. Nu mai conta ca nu putea rosti o propozitie coerent de fraza ce sa mai zic…***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Predescu (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 10:59

Se distruge fotbalul si nimeni nu face nimic. Presa se bucura la gandul ca acest sfarsit de campionat le va aduce ceva cresteri ale tirajelor. Pe termen mediu si lung, ceea ce se intampla acum este sinonim cu dezastrul. Cu falimentul. Pentru industria numita fotbal. Vom trai si vom vedea.

xander (60 comentarii)  •  18 martie 2008, 11:15

rau

xander (60 comentarii)  •  18 martie 2008, 11:19

am scris cateva randuri si nu apar…trist

xander (60 comentarii)  •  18 martie 2008, 11:20

am vrut sa-mi exprim opinia, nu am injurat am scris civilizat dar nu apar in timp cce altii injura aici ca la usa cortului…Cum e posibil?

CopiluAtomic (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 11:31

se pare ca si eu am scris degeaba…apare numai ce iti convine…probabil daca as scrie ca esti cel mai mare gazetar in viata ai publica ce ai scris…dar nu esti…esti doar unn alt parazit ahtiat dupa bani…balaceste-te in continuare in gunoiul asta in care te simti asa de bine…

CopiluAtomic (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 11:53

nenea xender, probabil ai spus ceva ce combatea aberatiile buzarinului, si poate ai facut si greseala sa argumentezi…tu nu stii ca numai ei au libertatea de a spune ceea ce cred si numai ei au dreptul la replica?…buzarine, daca esti dinamovist, sa te duci la mioveni sa aprinzi o lumanare la biserica…vezi ca e una hidoasa, ca si apucaturile tale.

CopiluAtomic (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 11:55

hai sa mai incerc o data sa-mi spun o parere pe care am mai scris-o de 2 ori, dar nu a aparut…poate macar de date asta:
subiectivism tipic gazetarilor romani…tocmai sustineam zilelea astea ca presa romaneasca este de cacao..tu tocmai asta demonstrezi…incearca sa fii obiectiv…de ce nu se creaza un cearsaf mare pe care sa se ia fiecare meci in parte din acest campionat, sa se scrie de cate ori a fost favorizata si/sau defavorizata fiecare echipa, si sa se traga linie?…sa vedem atunci ce va rezulta..si da, atunci se poate spune ca o echipa a fost mai favorizata sau defavorizata decat celelalte echipe.si…poate ar trebui puse si meciurile suspectate de blat…
Decat sa improscati cu noroi, mai bine a-ti crea o statistica, care va spune mult mai multe…dar probabil o astfel de statistica ar face inutila publicarea zilnica de mediocritati si de subiectivisme penibile…
numai bine, si sper sa va vina mintea la cap…

Victor (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 12:21

Chiar asa… cine il aplauda domnule Alin Buzărin?

Poate stiti de ce e Becali o forta (malefica) si cum au pus mana pe fotbal un grup de oameni pe care am putea sa ii definim ca „sindicat”. Cred insa ca nu puteti vorbi deschis despre toate acestea desi ati avea ceva de zis.

Mai aplaudam un pic? Mai cu viata, mai cu viata….

Oprichnik (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 12:51

@Loze-BRAVO ma!

anti-fecalieni (4 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:09

F.ecali a zis-o chiar el ca ar lua 15 ani de puscarie daca ar fi dat banii! El chiar i-a dat. S-a autodenuntat la tv! problema e ca voi, gazetarii il divinizati pe abjectul asta de F.ecali in loc sa-l distrugeti! Doar in tara asta de hoti poate un HOT si MITUITOR ca F.ecali sa fie un personaj pozitiv si nu unul de puscarie!!

ba(la)nel (60 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:13

PRESA…PRESA L-A CREAT PE BECALI…SPALATI-VA PE CAP CU EL…

Acum nu mai anunta moderatorii „emisiuni incendiare” ??? Acum nu mai vin Stirile ProTv cu tampenii de genul „Brad Pitt Tudor” sau „Stoica-Mourinho”??? Si vorbim de antrenorul unei echipe ca Gloria Buzau…presa aceasta penibila l-a creat pe Becali, pe Iancu, si, cel mai mare rau, dupa mine, pe mitica Dragomir…

Daca dupa tot ce-a facut si cat a furat, un asemenea om ajunge senator in Romania, chiar suntem VARZA…

cosmin (17 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:18

am si eu o intrebare, pt tine, ca ziarist echidistant ce ar trebui sa fi. cand a castigat cfr-cluj puncte gramada pe arbitraj, de ce nu ai facut articole intregi pe tema asta? cand a luat dinamo campionatul trecut titlul, asa cum l-a luat, si s-a vazut dupa aceea cum, de ce nu ai spus nimic? cand la rapid se cultiva violenta de cel putin 2 ani, violenta in echipa de fotbal, de ce nu faci nici un articol? de ce vrei sa iesi in evidenta doar cu articole care pe moment scot audienta?

Eu (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:27

Pentru ca toata lumea se pune in genunchi in fata banilor unui cioban incult si de o nesimtire sfidatoare in fata oricui!!! [foarte bun articolul!]

Alee (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:27

Domnule buzarin ai dreptate in ceea ce spui in acest articol dar vin si te intreb de ce cand in tur CFR-ul era ajutata de totzi arbitrii tu te faceai ca ploua si la fel toata presa decat cu mici exceptii care apoi erau corectate imediat de sefii vostrii oare atunci de ce nu ai scris nimic e mai moral ca CFR sa fie ajutata si Steaua nu ? daca tragem o linie putem vedea ce a facut steaua in europa si ce au facut ceilalti acolo se vede cine castiga pe valoare si cine nu, si dupa cum ai observat steaua aduce cele mai multe puncte, ups dar daca ne gandim ca tot ceea ce scri sunt doar articole comandate de trebuie sa traisca si presa, pacat ca atzi uitat sa fitzi impartiali si apropo vezi ca nu contest articolul tau ci doar impartialitatea de care dai dovada !!! oare nu alta era soarta partidei daca se dadea penalty la inceputul meciului la Dica dar voi nu spuneti nimic de acest lucru de dar banii ii primitzi sa subliniati mereu ca steaua castiga pe mana arbitrilor! Ce pretentii sa ai de la o echipa care se apara tot meciul ( astfel de echipe vor aduce sigur puncte din europa si dupa cum scrii trebuiesc promovate )!

grisli (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:28

Sunte-ti foarte subiectiv in articolul dvs. si toti cititorii care vor sa gandeasca realizeaza acest lucru. Probabil daca am fi avut si noi un patron ca cei de la Cluj , Rapid etc. care sa nu aiba coloana vertebrala in fata presei si sa nu iasa in fata atunci cand se intrece masura fata de simbolul fotbalului romanesc , ati fi trecut peste cele putine arbitraje favorabile echipei Steaua cum ati trecut si peste cele foarte numeroase ale Clujului. Rusine sa va fie.

j0nut (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:31

Atatea emotii !! Lasati ca anu viitor vom vedea niste meciuri cu un macelar (sau 2 macelari) si un miel (sau 2 miei) depinde cate echipe merg in CL. Atat conteaza. Asta si faptul ca pt meciurile din campiontu romaniei va trebuii sa platim gras sa vedem osteni lui domn cioban, catelusii obositi din groapa. In incheiere, stelisti, obisnuitiva cu aceasta imagine a patronului cioban ca de el nu scapati. Si va zic asta sa va obisnuiti ca sa nu va enervati tot timpu la declaratiile lui ( de fapt toti ne enervam si toti suntem resemnati). Ne calca in picioare si nui pasa. Habibo bucurate de „stima” ciobanului ca maine nu se stie ce a zice.

unde mihi lapides!? (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:33

Gigi „taifun”…Gigi „senila de tanc”…a naibii spirit melancolic de poet ce s-a ivit in tine de-o vreme…de cand se clatina serios CFR,parca…nu??! E penibila dorinta asta de a-i vedea pe CFR acolo,in C.L,doar pt ca sunt „altceva” si nu pt ca ar putea realmente sa faca „ceva”,serios! P.S:daca tot e vorba de sentmentalism,melancolie…s.a.m.d,te asigur ca traditia si palmaresu sunt arme mult mai certe dacat „taifunul,”senila”,”butonu”,”jiltu de aur”.

adevarata macarena (324 comentarii)  •  18 martie 2008, 13:56

requiem on 03.17.08 at 7:45 pm As incerca sa te contrazic civilizat pe cca 20-30 de randuri de text, dar stiu ca nu-mi apare si nu ma obosesc, ci iti urez bafta in monologul tau anti-Steaua, iar cand vrei sa ai un dialog corect si nepartizat sa ne anunti si pe noi, marea masa a cititorilor.

ai vrut sa spui „marea masa a oilor steliste”, nu?

yo (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 14:10

super articol respekt Buzarin!

cum zicea cineva mai sus intr-o tara civilizata becali, iancu, copos se saturau deja de puscarie

de becali nu mai trebuia sa auzim din momentul in care la lovit pe ala de la footbal la bax acum „n” ani

asta e traim un uganda-romania

adevarata macarena (324 comentarii)  •  18 martie 2008, 14:11

am si eu o intrebare:
stie cineva sa spuna ceva despre simtul vazului la oi?
adica, e un simt ascutit:))), e foarte dezvoltat sau, din contra, e prea putin dezvoltat (ca la rinoceri:))) etc.

ca, daca aflam ca e ca la rinoceri (adica slab), atunci nu mai trebuie sa cautam atatea explicatii pt c…l pe care-l mananca spurkatii cu polonicul, si totul devine evident: oile pur si simplu nu vad bine. nu vad un hent, un penalty etc.

Adrian (9 comentarii)  •  18 martie 2008, 14:17

Sunt uimit! Domnule Buzarin, ma pot astepta la un articol aproximativ similar, care sa demoleze CFR-ul pentru arbitrajele din tur, care au creat diferenta de 10 puncte fata de Steaua?
Nu cred ca veti face asa ceva!
Oricum, motivatia tuturor atacurilor impotriva Stelei e simpla: Steaua are cei mai multi suporteri = cei mai multi (poentiali) cititori; deci, scrieti rau despre Steaua, ca stelistii vor intra pe site sa va dea o replica si traficul va creste (dovada ca si eu am facut asta)!

RUSINE! (2 comentarii)  •  18 martie 2008, 14:20

RUSINE ! DE TREI ORI RUSINE! MAI INTI RUSINE PRESEI CARE A CREAT ACEST PERSONAJ MEDIATIC ! APOI, RUSINE SUPORTERILOR STELISTI CARE, DIN APRIGI APARATORI AI METODELOR COMUNISTE DE CASTIGAT CAMPIONATUL INAINTE DE 1989 , AU AJUNS APRIGI SUSTINATORI AI UNUI OLIGOFREN SI AGRAMAT..SI APOI RUSINE TARII CARE SE GUDURA PE LINGA ACEST OM LIPSIT E VALOARE(UMANA ETC)

LE DORESC STELISTILOR , CARE SE BUCURA DE METODELE LUI BECALI SI „APLAUDA ” METEFORELE DE GENUL ‘E CA UN TANC’ SA AIBA PARTE IN VIATA NUMAI DE ASEMENEA OAMENI CARE SA TREACA PESTE EI CA UN TAVALUG ..LE DORESC LOR SI FAMILIILOR LOR SA AIBA PRIETENI SI APROPIATI DE TEAPA LUI BECALI!!! ASTA LE PLACE, ASTA LE DORESC! SANATATE

fyfyx (6 comentarii)  •  18 martie 2008, 15:02

alt articol despre becali,alti fraieri(ca mine)care fac rating…hm,ma intreb daca nu cumva avem presa care o meritam.

(1104 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:44

BECALI ARE BANI SI FACE CE VREA DAR CFR TREBUIE S� – I FAC� ECHIP� DE C.L.CU O ECHIP� BUNA BA I CEAHLAUL CU 2,3 /0

kekejr (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 15:58

mai toti sunt ajutati de arbitrii la un moment-dat, dar parca steaua…. da pe langa

zhazha (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:15

slab tare buzarin, slab tare. cand e vorba de cfr te faci ca ploua, dar cand steaua e avantajata sari la atac. stii ce te rog? vb si tu cu vochin sa-ti arate si tie lista aia cu echipele cele mai avantajate de arbitri. vezi cine e pe primu loc, si apoi astept sa sari la gatul celor de la cfr cu un articol detaliat.

franco arad (7 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:16

mersi ca ati sters postarea … dar la ce presa sportiva avem noi in romania asa sunt si postarile… daca vreau sa postez cu un limbaj civilizat postam la dilema veche de ex… pai citind zi de zi despre gigi,mitica,copos,iancu si ce spun ei am crezut ca asta e nivelul ziarului… ce au injuraturile lu gigi versus. injuraturile mele… ? voi puneti la ziar sai cand va injura gigi… bai p…lor daca voi cu ziaru vostru sunteti civilizati atunci si gigi e.Pai voi vorbiti de civilizatie? L-ai sters ca nu ti-a convenit ce-am scris bai buzurin… cine te=a pus sa intrebi in direct pe paszkani daca CFR e echipa ungureasca ? i-ai facut sila si lu ala si mie… oricum mi se rupe ca nu ma mai lasa-ti sa postez… fix=pix. slugile lu gigi fara demnitate.

micu’ (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:30

nush cand vor pricepe astia ca in romania nu conteaza doar banii, dak becali da 1 mil de euro pt obiective si cfr da 2 mil, „butoanele” tot milionul lui becali il vor lua, mai ales ca si in ultimii 2 ani oieru a sponsorizat din gros,
iar banii nu se duc direct la arbitrii, e clar ca FRF manevreaza doar de acolo se fac delegarile
SI SA NU UITAM CA STEAUA A FOST AVANTAJATA SI IN DBUTUL CAMPIONATULUI, MIE SILA!!!!

axell (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:39

asta e cel mai tare articol sportiv pe care l-am citit anul acesta…trecand peste lipsa de fair-play a lu’ jiji…trebuie sa recunoastem ca asa se intampla peste tot in lume,si sa nu o mai dam cotita cu vb. aia din popor „ca la noi la nimenea”…daca cititi presa de afara o sa vedeti aceleasi lucruri…cel mai recent caz , manchester city, patron cu bani antrenori si jucatori buni , cum au ridicat capu’ mai sus in campionat cum au inceput jmecherii sa-i dea in cap…asa ca nu mai faceti pe fetele mari…toti patronii au aceleasi interese …dar numai cei cu bani isi permit sa- si satisfaca poftele

you (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:41

ms gsp
BA AM SCRIS SI IO CEVA…..
NU M-A BAGAT
ASA DE TARE DOARE ADEVARUL DOMNU B?

Bogu (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:43

Fratilor pe ce lume traiti!! va uitati la alte campionate..se fura si mai mult. CFR a jucat destept. Au furat in tot turul cind lumea nu prea datea importanta. Acuma fiecare punct conteaza. Nu sint de acord cu ce face Becali, dar daca sta si se uita el va fii cel calcat de senile.
Si nu mai fiti asa de naivi!! Fiecare conducator isi apara echipa cum poate. Tu nu ai face la fel? CFR o inceput, Becali le intoarece favoarea. Si-au sapat singuri groapa.

alen (8 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:52

dap..

super bun articolul..

steaua a cam sarit calul in astea 2 meciuri, parca chiar mai mult decat CFR intr-un intreg tur de campionat..

o singura precizare: steaua a castigat in culise ultimele 3 finaluri de campionat
2004-2005 steaua- poli in ultima etapa,; jenant..
2005-2006, 5-6 meciuri aranajate (ultimele), blocarea rapidului in meciul cu farul, altmiteri figuranta in ghencea in sambata mare. au luat titlul unui rapid mult mai in forma in retur
2006-2007: no comment, e prea recent

alen (8 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:55

dap

jiji a aruncat multi bani in joc, dar nu direct la arbitrii ci chiar la „arbitrul” cel mare, mircea sandu 🙂

cu CFR afost jaf pe fata

cu Urziceni a fost chiar grotesc 🙁

amaratii aia din urziceni au fost ciupiti meci de meci iar penalu’ de lupescu a vazut o intrare „normala”; dica la stelea..

alen (8 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:57

senzatia a fost ca si daca lua mingea in maini unul de la steaua si se plimba cu ea prin careu, arbitrul tot n-ar fi dat penalty..

ba chiar cred ca le spunea direct: „pai ce ba, voi sunteti urziceni si vreti sa va dau penalty in ghencea???. hai ca sunteti super tari!! 🙂 „

andy (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 16:58

Becali eun monstru creat de presa, dupa cum spunea un coleg de pagina….
De oameni ca Tolontan care nu vrea sa supere milioanele de cetateni care spun ca tin cu steaua…
Apare prin emisiuni si sustine ca a fost gol valabil la Dica!!! Poate arbitrul a gresit in viteza jocului, dar Tolontan, dupa ce a vazut reluarile a mintit cu buna stiinta!! Sau, daca e incapabil de a judecata elementara, sa se lase!!!
Politica voastra editoriala, draga Aline este sa nu-i suparati prea tare pe stelisti, ca sunt cei mai multi!!
Ai grija ca daca o incalci blogul tau nu va mai avea link pe pagina GSP!!!

Steaua (1 comentarii)  •  18 martie 2008, 17:08

Ai avea mare dreptate daca ai spune ca atat CFR-ul cat si Steaua au fost favorizate in anumite momente de arbitraje. Dar nu poti spune ca la situatia asta nu a contribuit si FRF prin Lupescu care este total lipsit de discernamant atunci cand deleaga arbitri. Tot turul CFR a avut arbitraje mai mult decat favorabile in timp ce Steaua a fost defavorizata in anumite situatii de aceleasi arbitraje. Cine a delegat arbitrii? Lupescu… Nimeni nu a crucuficat arbitrul de la meciul CFR – Poli Tim din tur cand a fost mai mult decat pro CFR, nimeni nu a facut scandal la lovitura de la 11 metri acordata in meciul cu Gloria Buzau, si lista poate continua. Interesele pentru ajungerea in liga sunt mari, dar pana acum doar Steaua, Rapid si Dinamo au adus puncte Romanie. CFR a adus , atentie un punct intr-un sezon… nu vi se pare putin in conditiile in care au evoluat in fata unei echipe de mana a noua. Opriti denigrarea si incurajati fotbalul.

alex (3 comentarii)  •  18 martie 2008, 17:55

asta e tara in care train de meritam soarta becali declara vrute si nevrute toti ziaristi il ridica in slavi declara ca a platit jucatori arbitri dar ptr voi ziaristi nu conteaza conteaza sa aveti rating voi lati facut pe becali mare ne meritam soarta nu mar mira sa ajunga si presedinte o sa ajungem mai rau decat congo chiar nimeni in tara asta nu poate sa il opreasca ?

Matei_t (1104 comentarii)  •  18 martie 2008, 19:31

Oare STEAUA e cea mai slaba echipa si nu mai poate sa bata pe nimeni decat cu arbitrii? Cam asta lasi sa se inteleaga. Colegul tau Vochin scria azi ca e cea mai buna. In el am mai multa baza. Nu l-am vazut sa scrie cu ura despre nici o echipa asa cum faci tu, si se pricepe la fatbal mult mai bine ca tine. E un mult mai bun jurnalist pt ca e tot timpul impartial.

Matei_t (1104 comentarii)  •  22 martie 2008, 8:59

Buzarin eu zic sa-ti pui scutec, ca dapa comentariul dim gsp de sambata s-ar putea sa-ti zboare si tie o bricheta in cap. Apropa bricheta era de aluminiu scrie tot in gazeta, dar se pare ca tu nu o citesti.

Comentează