Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Deportaţi

În gara Ghencea e agitaţie mare: supraproducţia e suită în vagoane şi îndreptată către colonia de muncă Buzău. Printre dezrădăcinaţi, surprinzător, Bicfalvi. Cel pe care Hagi îl titulariza, cel care marca golul decisiv din tur cu Iaşiul, îşi ia valiza […]

luni, 18 februarie 2008, 9:36

În gara Ghencea e agitaţie mare: supraproducţia e suită în vagoane şi îndreptată către colonia de muncă Buzău. Printre dezrădăcinaţi, surprinzător, Bicfalvi. Cel pe care Hagi îl titulariza, cel care marca golul decisiv din tur cu Iaşiul, îşi ia valiza de lemn şi se pregăteşte de drum.

Reeducare? Muncă silnică? Dar ce-a făcut Bicfalvi? Nu prinde garnitura proaspăt sud-americanizată şi-atunci trebuie să plece! Mostră vie de gîndire complicată. În loc să-mi promovez juniorii, cumpăr pe bani mulţi actori latino de telenovele, încercînd, măcar din punct de vedere hispanic, să ţin pasul cu CFR.

Nu e prima deportare. În menţinerea la vatră a internaţionalului de tineret n-a contat nici măcar amănuntul că, imediat ce a ajuns în Gulagul buzoian, alt nestemat al Coroanei, Răzvan Ochiroşii, şi-a rupt piciorul. Că aşa e în lagăr!

Comentarii (223)Adaugă comentariu

dcn (8 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:47

dar mai intai mi-o swgi? te rog!

pt. dcn (6 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:47

vezi ca te-am aflat ? hahahahahahahahaha
ziua x se apropie…

dcn (8 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:47

Ma , tu te-ai nascut prost dsau TE FORTEZI SA FI?

dcn (8 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:47

Sa-mi iei kkatu la laba!

pt. dcn (6 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:48

te fac posta cu baietii mei…

dcn (8 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:48

Am plecat ca -mi provoci voma !

pt. dcn (6 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:49

vin cu tiganii peste tine futu-ti mortii ma-tii…

victor L (22 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:52

Hei, dlor, va credeti in tribune? Ce sint vorbele astea care seamana cu o galeata de laturi? Nu incerc sa va fac educatie,o aveti. Despre Bicfalvi era vorba.

shony (3 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:57

Bai cate galeti de kkt a primit exact in cap, fraieru cu tiganii !

shony (3 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:58

Si multe tone de laturi!

shony (3 comentarii)  •  18 februarie 2008, 22:59

TOUCHE fraiere cordit si muit!

danilovici (1 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:02

Mai baiete ai dat-o rau in balarii.
Pustiu asta nu joaca deloc pe posturile pe care joaca sudamericani.El joaca mijlocas central. Si Steaua are 4 mijlocasi centrali;Radoi, Petre, Lovin ,Plesan mult mai buni decit el. Unde sa joace si pustiul?
Mai bine la Buzau.

brooklyn (5 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:05

Domnule buzunare goale..unde ati invatat sa fiti jurnalist…e un articol de 2 lei.
„cumpăr pe bani mulţi actori latino de telenovele, încercînd, măcar din punct de vedere hispanic, să ţin pasul cu CFR”-nu va inteleg gandirea..daca ati clarvazator, poate repet, poate ati fi avut dreptul sa vorbiti de acesti jucatori..sunteti platit, din pacate, sa scrieti articole, nu pamflete de comedie si ignoranta..a ce v-as duce pe toti in gulag…va dati mari academicieni, si va ascundeti dupa niste condeie de 2 lei…pana si condeiele sunt mai valoraose decat minte dvoastra….rusine(stiu ca nu aveti)

bogdan (10 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:21

radoi ovidiu petre plesan dayro si dica joaca la mijlocul terenului. cei 5 se vor bate pentru 3 locuri. va dati seama cate sanse avea bicfalvi sa joace. ca sa creasca el trebuie sa joace. nu pot sa zic ca trimiterea lui la buzau e cea mai buna solutie, dar acest articol atat de dramatic este exagert intr-un mod evident.

Max (2 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:25

esti praf buzarin. lasa-ne!

mereu (3 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:31

macar de ar avea demnitatea sa isi explice prostia…cum drq a ajuns lepra asta sa scrie la gazeta

moreni (1 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:33

bicfalvi nu face parte din interesele clubului pentru ca e jucatorul nimanui…nici al lui adi ilie, nici al lui gigi becali, nici al lui lacatus…E AL LUI HAGI, BAI!

ochirosii este si el jucatorul nimanui, adica nici al lui adi, nici al lui gigi, nici macar al lui lacatus care nici nu cred ca l-a mai gasit prin curte…E AL LUI MM STOICA, BAI!

asa ca aveti grija al cui jucator sunteti ca s-ar putea sa va treziti pe bara, intr-o gara obscura, cu o valiza de lemn, asteptand sa vina trenul ala pe care l-ati prins, dar v-a dat jos un sut de bocanc in cur bine tintit!

andrei80 (9 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:41

E trist. In primul rand ce se intampla la Steaua e trist. In al doilea rand ca trebuie sa-l aprob pe Buzarin. Si asta e trist. 🙁

Bleah (2 comentarii)  •  18 februarie 2008, 23:47

Sa fim seriosi…daca si Bicfalvi e fotbalist bun…!Are un fizic de te doare capu, plus ca nu are are „tupeul” si „vana” unui Torje de exemplu!Nu se putea impune,asta e clar!Daca ai o sansa sa joci pentru Steaua la varsta asta, trebuie sa tii cu dintii de ea! L-ar fi trimis cineva la Buzau daca ar fi fost intr-adevar decisiv pentru jocul echipei?!

lulu (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 0:03

pai sa va spun ce cred eu ca a gresit…, a indraznit sa ia tricoul cu numarul 7 purtat de Lacatus, si, atunci, la prezentarea lui oficiala, a indraznit sa declare ca el nu este fanul lui Lacatus si ca 7 este Bicfalvi. Ei, glumesc si eu! L-au trimis, adica i-au rimis pentru a mai juca si ei olecutza fotbal ca la Steaua Mare ar cam fi frecat bancile din tribune in timpul meciului. Asta este simpla explicatie. Dar sa nu credeti ca au fost trimisi ca sa le solidifice tibiile si peroneul. Hai Steaua!

danni (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 0:13

ce? dcn adica deceneu e din baia mare? :))))) coool :)))))

Valentin (7 comentarii)  •  19 februarie 2008, 0:32

Foarte bine Buzarine !
Altii nu stiu cum sa-si mai adune cate un talent luat de pe internet si Steaua isi da valorile la Buzau,adica la unii care n-au ce cauta in Liga I…Dupa ce ca le da Jucatori ca Bicfalvi si le face si stadionul Buzaul le mai ia si puncte…Ca-n filmele cu prosti.Adica Becali si Argaseala
Dar-ar Dumnezeu ca in ultima etapa Bikfalvi sa dea golul prin care Steaua sa rateze locul 1 sau 2….Chiar daca baiatul nu se va mai intoarce in Ghencea de furia balaurului.Vreau sa-i vad umiliti pe Becali,Argaseala si Lacatus…de cel pe care acum il arunca la lada de gunoi pentru ca asta este Gloria in acest moment,n-am cum sa le spun altfel.

Nelu (20 comentarii)  •  19 februarie 2008, 0:38

Valentin tu esti batut in cap ca si Buzarin.
Pe postul lui Bicfalvi sunt in acest moment 3 jucatori mai valorosi decat juniorul(Plesan, Radoi si Petre) iar Steaua pana la vara are numai 15 meciuri de jucat si nu are timp de teste.

Ori sa spui ca e bine sa fie tinut sa frece banca jumatatate de an numai un cretin ca Buzarin putea sa spuna asta.

De la vara cand vor fi o gramada de meciuri iar o sa fie readus pentru ca o sa fie nevoie de jucator .

alex (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 0:38

bine ca nu mai apar articole scrise de maria aia sau cum o cheama,mare proasta!

Nelu (20 comentarii)  •  19 februarie 2008, 0:44

PS. Sunt satul de cretinatatile lui Buzarin si de scenariile unora de pe aici.
Pur si simplu in astea 15 etape cand Steaua trebuie sa se bata la titlu nu au loc testele iar pentru jucator e mai bine sa joace decat sa intre 15 minute o data la 4 meciuri.

Cat despre articolul lui buzarin .. n-are nici o logica.
mare e gradina lui Dumnezeu si prosti jurnalisti au sarit gardul de la GSP.

Cosmin (6 comentarii)  •  19 februarie 2008, 1:16

sunteti defecti cu totii, ce drau sa caute bicfalvi la steaua voi chiar nu vedeti ce concurenta are:ov petre, radoi, plesan, lovin – unde dracu sa mai joace si ala – buzarin esti impresionant de prost, excelezi in prostie

Mark (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 2:15

Sa fim seriosi… Bicfalvi a comis-o de multe ori… de fiecare data cand el a ratat cateva driblinguri pe care le-a incercat echipa ori a luat gol… ori a avut mari probleme in aparare… Bicfalvi mai are de crescut… si aceasta crestere se produce jucand…. ia in acest moment steaua nu-si permite sa riste cu un pusti nepus la punct cu multe chestii….

tonny (9 comentarii)  •  19 februarie 2008, 2:16

BRAVO Buzarine acum ai mai crescut un pik in ochii lui Voiculescu si ma intreb daca ziaristii gazetei care nu scriu impotriva lui Becali (k acolo vretzi sa lovitzi) nu vor ajunge si ei oare la Buzau la vreo gazeta de provincie a?:))…..hapciuuuu

Nicu (9 comentarii)  •  19 februarie 2008, 2:42

Buzarine nu stiu ce vezi tu rau in asta cand un jucator sau altul este imprumutat decat sa frece banca de rezerve mai bine sa joace dar tu intodeauna te gasesti sa critici si numai STEAUA,esti un nimeni in presa din Romania si neavand ce scrie ce zici tu? hai sa scriu de Steaua ca asta se vinde f bine.

sorin (20 comentarii)  •  19 februarie 2008, 4:49

Bai Nashpetule, in gara din stefan cel mare este ….ce vrei tu!
Dar Ghencea nu este Gara!!!!
Ia zi si ce este in curta lui Dinamo: se cheama DISCOTECA ce este acum la Dinamo!!

costelus popi (9 comentarii)  •  19 februarie 2008, 7:34

Buzarine le stii pe toate(mai ales sa bagi zinzanie)cum de nu esti in locul lui LIPI?

bekaly (8 comentarii)  •  19 februarie 2008, 8:36

bicfalvi mai are multe de invatat, iar la steaua nu se poate experimenta in returul care urmeaza. este mai bine pt el sa joace decat sa fie a 6-a rezerva

Romeo (9 comentarii)  •  19 februarie 2008, 8:40

asta este soarta talentelor fragile, daca nu stralucesc etape in sir vor fi date de pomana la satelitii celor doi mahari bucuresteni, unde se alege praful de ele. Noroc de cei care-si gasesc echipe mici in strainatate, cel putin la sfarsitul carierei nu vor vedea toata ziua la TV grandomaniile unor Becali sau Borcea

Mario (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 8:43

Care-i problema??? Asta care scrie e un anti stelist tipic…daca l-a trimis pe Bicfalvi la Buzau e problema ca l-a deportat, daca l-ar fi tinut si nu juca atunci Steaua e bestia neagra pentru tine pe banca o piesa de baza a nationalei de tineret…

ultrasur (6 comentarii)  •  19 februarie 2008, 8:49

eu cred ca e mai bine pt el sa joace si sa creasca. daca la steaua nu se poate, atunci e f bine ca e imprumutat. macar nu stagneaza. si apoi, ghionea a fost imprumutat, a jucat f bine si s-a intors cand a fost nevoie de el. nu e un capat de tara.

dan (9 comentarii)  •  19 februarie 2008, 8:52

rusine pentru asfel de termeni;deportare,gulagul buzoian,etc.in fond acum aun an eric juca la jiul.iar jucatori tineri au prins nationala lui sandoi jucand la buzau.

Adrian_237 (4 comentarii)  •  19 februarie 2008, 8:54

Cu siguranta asa a vrut Becali,stim cu totii cat se pricepe el.Daca MM sau Gica Hagi mai erau la Steaua nu s-ar fi intamplat asa.

kelevra (4 comentarii)  •  19 februarie 2008, 9:48

Hai ma lasa-ma si cu Bicfalvi, pai asta se compara cu Drente de la Real? Bicfalvi sa confirme intai si apoi sa joace la Steaua, o sa riste acum titlul ca sa joace cu Bicfalvi, Ninu si Simion…..mai scutiti-ma! Bicfalvi pana acum nu s-a remarcat decat printr-un sut(golul cu Iasi), in rest nu a confirmat nimic, pase gresite, emotii, etc…
Asta e articol de dinamovist, daca tot era vorba de actori latino de telenovele trebuia sa scrie de cfr nu de steaua

CL (36 comentarii)  •  19 februarie 2008, 9:51

Buzarine, tata, lasa-ne cu fitilele tale, manca-ti-as gura, ca numai de astea esti bun!
Ce legatura are Bicfalvi cu transferurile din sud-america?!? Sud-americanii au fost adusi pe posturi pe care chiar nu exista solutii in tara, in acest moment!
Eric trebuie sa joace, iar la Steaua (acum, cel putin) nu are loc in primul 11, mai ales daca Lacatus renunta la „mostenirea” aia cretina lasata de Olaroiu cu 2 inchizatori, 3 fundasi centrali, 4 fundasi laterali si Dica in fata!
Intr-un sistem 4-1-4-1 sau 4-1-3-2, cum pare a juca Lacatus, Eric ar trebui sa le ia fata si lui Ov. Petre, si lui Plesan, si lui Radoi (pe Lovin nu-l pun, pentru ca eu nu-l consider ca fiind la Steaua, el e tot timpul al doispelea jucator al adversarului…). In ce film?!?
Pe de alta parte, Tudose sau Litu au ajuns la lotul under 21 jucand la Buzau. Ce i s-a intamplat lui Ochirosii, se putea intampla oricui, jucand oriunde, n-are nici o legatura cu imprumutul la Buzau. Daca nu ma insel Plesan (cu CFR), Nesu (la Iasi), Oprita (cu Craiova, in Ghencea), Ghionea (la Arad), Iacob (umarul, tot cu Craiova, si tot in Ghencea) si-au rupt oasele jucand la Steaua, nu la Gloria Buzau! Iar atitudinea Stelei fata de Razvan dupa accidentare a fost deasupra oricarei critici…
De ce Bicfalvi? Simplu: pe de o parte pentru Eric are nevoie de jocuri si de experienta in competitie in forma supravegheata, iar pe de alta parte pentru ca atat Neaga, cat si Surdu (chiar daca sunt reprofilati din atacanti si chiar daca sunt verze amandoi, sunt mai putin verze decat Cristocea sau Croitoru) sunt singurii jucatori de banda pe care-i avem in spatele lui Mendoza sau Nicolita.
Una peste alta, eu cred ca Lacatus si Adi Ilie au gandit corect.
Articolul asta nu e altceva decat o alta petarda (dintr-o serie lunga) pe care Buzarin o arunca in curtea Stelei.
Lasa-neee, lasa-neeee!!!

kelevra (4 comentarii)  •  19 februarie 2008, 9:59

Subscriu tot ce a zis CL, asta e un articol ce reflecta politica GSP, politica „Tolontan” anti-Steaua.
Probabil daca ati scrie articole din suflet ati fi mai apreciati, dar in felul asta ne faceti sa ne fie scarba. Bine ca nu ai scris ca l-au pastrat pe Zapata in locul lui Bicfalvi, oricum si el tot „actor latino de telenovele” este……poate ar mai fii multe de spus dar ma preseaza timpu si nu vreau sa sa port un monolog…….

suporter – bz (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:09

domnule Buzarin,

nu inteleg rautatea d-voastra. Daca jucatorul respectiv a fost imprumutat la Gloria, asta inseamna ca l-a trimis pe la Sighet sau mai stiu eu ce echipa din ligile inferioare? Pot sa va spun ca in momentul in care Litu si Tudose au venit in vara la Buzau erau complet iesiti din forma, iar acum sunt amandoi la lotul de tineret. referitor la Razvan, nu inteleg ce vina are clubul Gloria daca el a facut ruptura la un meci al nationalei de tineret si cand si-a revenit l-au rupt cei de la Bistrita. Oare daca juca la o alta echipa nu i se putea intampla acest accident?
Dar asa sunteti d-voastra, incercati sa induceti pe unii cititori in eroare.

Buzarin, te rup! (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:11

Data viitoare cand te mai vad cu supernova ta rosie si nespalata te bat de te rup, cacaciosule!

Synchro (6 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:11

Esti pe aratura rau de tot nenica si te mai dai si ziarist…
„Gulagul buzoian”, „reeducare”, „munca silnica”, „actori latino de telenovele” sunt doar citeva din elucubratiile din articolul asta. Dupa cum ai spus-o singur Bicfalvi a dat un gol si ala in etapa a 3-a a turului. N-a prins echipa ca titular sub nici un antrenor pina acum, deci conform gindirii tala intortocheate ar fi fost mai bine pt. el sa frece banca de rezerve la Steaua in loc sa joace meci de meci la alta echipa…Intreaba-l pe Sandoi care-i antrenorul nationalei de tineret daca-i de acord cu tine.
Oricum este o prostie (ca sa nu zic rasism) sa spui ca Bicfalvi nu mai are loc la Steaua din cauza sud- americanilor noi veniti. Motivul este mai degraba revenirea lui Radoi si Plesan.
Cit despre pericolul accidentarii pt. jucatorii Gloriei, sa ne amintim ca Plesan, Radoi, Ghionea, Dica s-au accidentat jucind la Steaua, Zicu jucind la Dinamo, Coman la Rapid, Didi la CFR. Articol de 2 lei, ce mai…

plesan (13 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:20

Mai nea Plesan si-a rupt piciorul (cam aceeasi accidentare ca si cea lui Ochirosii) jucand la Steaua si nu intr-un meci cu echipe de baieti de astia binefacuti ci chiar cu liderul CFR Cluj.
Atunci eu te intreb pe tine, what’s your point? Adica ce vrei sa spui? Ca la Buzau iti rupi piciorul mai repede decat la Steaua? Sau cum?
P.S. Uneori scrieti atat de prost, fara cap si fara coada, incat ma intreb de unde veniti si ce meserie aveti…

parior (27 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:28

http://www.parior.blogspot.com

blog de pariuri sportive

http://www.parior.blogspot.com

Adrian_237 (4 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:38

Hagi si Rednic sunt singurii antreniri romani care au curaj sa promoveze tineri.

florin (1 comentarii)  •  19 februarie 2008, 10:49

eu cred ca strategia stelei din retur e sa prinda locul 2 cu orice pret, lasand cresterea talentelor pt alta perioada.e o tactica riscanta pt ca un tanar ca bicfalvi se poate dezvolta si la buzau dar cred ca nu la capacitatile lui maxime.ciobanu’ asta de becali vrea sa fie primu’ cu orice pret, lasand o ramura atat de importanta a unui club de fotbal (cresterea talentelor) sa moara lent.ma uit la sporting lisabona care creste tineri pe banda si scoate bani frumosi de pe urma lor, chiar mai bine decat daca ar castiga campionatul in fiecare an.poate o sa le vina mintea la cap si de la anu o sa avem si noi rezerve tinere si de valoare bicfalvi,ochirosii,alexandru iacob etc

bendix (14 comentarii)  •  19 februarie 2008, 11:06

Oricum , buzarin asta e un frustrat.Dupa meciul Arsenal-Steaua ,fiind invitat le Realitatea sa comenteze ,dupa ce toata lumea spunea ca Steaua a jucat destul de bine , frustratul spunea ca nu e adevarat … ca lumea nu-si da seama ca Arsenalul a jucat cu rezervele..etc.Bai tembelule , dar tu iti dai seama ca o rezerva de la Arsenal a costat cat jumatate din echipa Steaua?

bendix (14 comentarii)  •  19 februarie 2008, 11:09

Asta nu-si da seama din cauza imbecilitatii ca mutarea lui bicfalvi la buzau e mai buna decat sa frece tusa la steaua .Asta pune totul pe seama lui jiji .Bai , voi ganditi cand scrieti un asa zis articol?

T@V (9 comentarii)  •  19 februarie 2008, 11:34

Vezi bre Nea Buzarine, nu mai bine ramai matale si scrii despre oi, si nu ne mai chinui pe noi pe la Craiova Maxima? Nu de alta, dar esti mai aproape de Palat decat de Jii. In ceea ce scrii, adica. De fenomen, inca mai am dubii serioase. Nu pot sa ma pronunt. Sanatate!

Comentează