Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cupa nimănui

Dacă vi s-a făcut poftă de Cupă după Buzău şi Sănătatea Cluj, atunci tot de Cupă veţi avea parte. Televiziunea naţională a dat aseară primul episod al finalei din ’88, atunci cînd cîştigătoare a fost proclamată Steaua, deşi Dinamo a […]

miercuri, 5 decembrie 2007, 5:32

Dacă vi s-a făcut poftă de Cupă după Buzău şi Sănătatea Cluj, atunci tot de Cupă veţi avea parte. Televiziunea naţională a dat aseară primul episod al finalei din ’88, atunci cînd cîştigătoare a fost proclamată Steaua, deşi Dinamo a plecat cu trofeul de pe teren. În această seară, la „Replay”, veţi vedea faza care a produs marea enigmă. Veţi observa că arbitrii au anulat în mod eronat golul lui Balint.
După regulile de acum, e gol valabil, pentru că marcatorul Balint e în poziţie corectă. Dar şi după regulile de atunci, tot gol valabil e! S-a spus că Piţurcă, deşi nu influenţa faza, ar fi fost în ofsaid. În 1988 o asemenea poziţie se sancţiona. Dar şi poziţia numărului 9 era corectă, un dinamovist băgîndu-l „în joc”.
De asemenea, veţi vedea şi incidentele de după meci filmate cu o cameră a Securităţii. Discuţiile interminabile, îmbrîncelile şi, în cele din urmă, părăsirea terenului. Cei tineri vor constata astfel că au fost vremuri în care fotbalul nu se juca pe teren, ci în birourile demnitarilor. Să sperăm că nu le vom mai trăi niciodată.

Comentarii (111)Adaugă comentariu

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 19:43

ptr. stelistu:tu chiar crezi ca steaua juca 2 meciuri usoare in campionat(cu fc olt)?dar sincer,chiar nu v-a fost RUSINE?eu nu stiu cum draq nu va bubuie creierasele grav e ca voi chiar credeti ceea ce spuneti!!!!!!

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 19:47

Mitus on 12.05.07 at 7:10 pm raptor, cretinule, sa mai scrii pe blog-uri doar atunci cand echipa fostei securitati va juca si ea o finala de cupa europeana. Pana atunci mai da-te-n palaria mea de imbecil cu diploma.

in palaria ta de imbecil cu diploma?

ca bine zici!

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 19:50

Stelistu

pacat de chinu’ sa scrii cat ai scris tu.

ba, da’ stii ce e interesant?
ca voi, stelistii, chiar credeti ce spuneti!

DA’ MAI TII MINTE MAI, NESIMTITULE, CAND SI-A PUS IN CAP VALENTIN CA STEAUA SA AIBA 100 DE JOCURI FARA INFRINGERE (SAU CHIAR VICTORII, SA-L FUT IN GURA DE DICTATOR), SI STIA TOATA TARA SI TOTI ARBITRII ASTA???

vad ca te dai tare documentat, asa ca te intreb: ai auzit de Viorel Mateianu?
il aveti pe constiinta, jigodiilor!!!

red baron (86 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 19:52

de mult n-am vazut un asa articol in gazeta sporturilor,va anunt pe aceasta cale domnule Buzarin ca de azi inainte din cauza lipsei dumneavoastra de impartialitate si de bun-simt pana la urma,eu voi inceta de maine sa ma achizitionez gazeta sporturilor ziar pe care il cumpar zilnic de 5 ani,daca dumneavoastra,din cauza frustrarilor de suporter stelist pe fata,nu relatati interventia ilegala a lui Valentin,alegand in schimb sa mentionati doar arbitrajul dintr-o partida care a ramas in memorie tocmai datorita interventiei lui Valentin,atunci foarte bine domnule Buzarin,sa va cumpere stelistii ziarul

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 19:53

DINAMO ERA ECHIPA CARE FURA :campionate ale romaniei 1980,81 universitatea craiova,82,83,84DINAMO BUCURESTI si ATENTIE 1985,86,87,88,89 steaua ‘????cupe ale romaniei:DINAMO bate steoaia cu 1-0,dupa „istorica „sevilla,dupa care steaua castiga 3 cupe consecutiv1987,88,89!!!CARE PE CARE???

Adi stelistul (80 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 19:57

Pentru un suporter onest al Stelei a fost cel mai jenant moment din istoria clubului. Trofeele nu se castiga prin hotarari politice.
In rest, greseala arbitrului face parte din joc. Reactia jucatorilor, antrenorilor si a conducatorilor (din cate stiu, Valentin le-a cerut sa paraseasca terenul) a fost total deplasata.

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:01

DINAMO BUCURESTI!pana la moarte,sunt caine,pana la moarte,pana la moarte!!!m…e steaua…

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:03

ptr. valentin:rectia ta este oarecum ciudata,ptr. un suporter stelist!oricum esti fair play,cel putin vb despre acest moment!!!

Stelistu (20 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:03

Bunica,
Mentin inca un ton civilizat.
Nu stiu cand te-ai nascut tu, dar in mod sigur nu erai prin preajma in acea perioada.
Nu stiu de unde ai scos chestia cu 100 de meciuri, dar pt mine nu este decat una din mistificarile celor care urasc Steaua din frustrare.

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:04

hahahahaha,rectific:ma refeream la adi stelistul!

Stelistu (20 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:08

Bunica,
Pe de alta parte tin sa-ti spun ca numai un igorant, un tip fara ce-a mai de baza educatie medicala, fara nici un fel de cunostinte ale faptelor poate vorbi ca tine.
Stii in ce an a fost Mateeanu antrenor la FC Bihor?, Stii in ce an a murit Mateeanu?

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:08

de ce ghetele de aur luate de juc,de ai lui DINAMO,au fost castigate pe nedrept,iar recordul stelei cu meciuri fara infrangere este considerat credibil?v-ati baut mintile ,ce draq?eu cred ca suntem oameni seriosi!

NOSTALGIE! CLICK AICI PENTRU UN REMEMBER CU EVOLUTIA ROMANIEI LA EURO 2000!ATUNCI AM IESIT din grupa de foc!! (43 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:08

m-am uitat si eu

Mitus (14 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:11

De circa 10 min s-a incheiat emisiunea “Replay”. Toti cei care au fost pe receptie au putut vedea cum Steaua a fost furata de tusierul George Ionescu, angajat al Ministerului de Interne la cea data, care a anulat un gol perfect regulamentar.
dinamo, rusinea Romaniei

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:12

stim foarte bine ce vremuri traiam,e ridicol sa aruncam noroi de la unii la altii,ptr, ca echipele steaua si DINAMO erau echipele sistemului!!!eu recunosc,as fi penibil sa nu fac acest lucru!dar steaua a fost ajutata intr-o maniera mai mult decat jenanta…

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:13

mitus,mama ta mai era domnisoara in acea perioada??’

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:15

Stelistu on 12.05.07 at 8:03 pm Bunica,
Mentin inca un ton civilizat.
Nu stiu cand te-ai nascut tu, dar in mod sigur nu erai prin preajma in acea perioada.
Nu stiu de unde ai scos chestia cu 100 de meciuri, dar pt mine nu este decat una din mistificarile celor care urasc Steaua din frustrare.

in acea perioada…eram pe stadion, cand dictatoru’ de valentin a scos echipa de pe teren in dispretu’ unui intreg stadion si a unei tari!

si mai eram si pe stadionu’ vostru de langa cimitir atunci cand andone, innebunit de slugarnicia lui craciunescu fata de cel care va era patron spiritual!!!, a facut gestul ala de sfidare in fata tribunei oficiale. era, de fapt, gestul unei tari intregi in fata unei familii de dictatori.

hm…normal ca te faci ca nu stii chestia cu 100 de meciuri…

tine minte ce-ti spun: Viorel Mateianu.
l-ati omorat cu zile.

ai dreptate, tu nu eti unul din cei care merita un limbaj ca cel pe care ti l-am adresat.

insa nu-mi vine sa cred cand vad cum va considerati imaculati ca niste nuferi.

voi vorbiti de hotia practicata in perioada valentin?

de aia ti-am adresat cuvintele respective.

nu e posibil ca cineva sa aiba atata tupeu si lipsa de bun simt!!!

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:16

mitus citeste mai sus,sa-ti reamintesti statistica acelor vremuri!tu faci sila,pana si suporterilor stelisti!!!

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:19

Stelistu on 12.05.07 at 8:08 pm Bunica,
Pe de alta parte tin sa-ti spun ca numai un igorant, un tip fara ce-a mai de baza educatie medicala, fara nici un fel de cunostinte ale faptelor poate vorbi ca tine.
Stii in ce an a fost Mateeanu antrenor la FC Bihor?, Stii in ce an a murit Mateeanu?

continui sa sustii niste aberatii?

si-i mai dai cu educatia…

stii ceva? bunul simt il ai din nastere, nu ti-l da educatia…

daca tu nu-l ai, degeaba esti educat…

dupa meciul pe care l-ati castigat la bihor cum l-ati catigat (rusine sa va fie!!!), Mateianu a facut accident vascular. a murit cativa ani mai tarziu in urma bolii.

inca o data: il aveti si o sa-l aveti pe constiinta!

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:23

ptr.bunica:degeaba incerci sa le improspatezi memoria!!!

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:25

raptor on 12.05.07 at 8:23 pm ptr.bunica:degeaba incerci sa le improspatezi memoria!!!


nici macar. nu ma intereseaza memoria lor scurta de oi.

da’ cand ii vezi cat de neprihaniti se dau…vezi rosu in fata ochilor…

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:30

e tipic ptr. ei sa se comporte asa!nu stiai ca cea mai buna aparare e atacul?ceea ce face oierul acum este continuarea comportamentului lor de ani si ani de zile!aruncand cu pietre in altii,lumea isi ia ochii de la tine si uite cum din inculpat devii parte vatamata!

wicleanu (3 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:33

ce discutii tari hai discutam si despre finala cupei din1970k tot aia e
oricum in timpul raposatului ambele echipei erau ajutate de sistem.

Stelistu (20 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:33

„A murit cativa ani mai tarziu”
Meciul de la Oradea a fost in ’88, Mateeanu a murit in ’97, fie-i tzarana usoara.
Pentru memoria unuia dintre cei mai tehnici fotbalisti romani, nu am sa-ti amintesc, considerand ca stii cam ce fel de pasiuni mai avea Mateeanu. Si asta in ciuda faptului ca ERA DEJA CARDIAC. A facut acel preinfarct (nu accident vascular) pentru ca era predispus, datorita maladiei de care sufera, dar si greutatii corporale. Dupa cum stii Mateeanu a fost intodeauna un tip masiv, cand s-a lasat de fotbal a dvenit si mai… masiv.
Sa dai vina pe Steaua pt moartea lui Mateeanu (continui sa-l numesc Mateeanu, desi vad ca multi isi spun Mateianu, poate au dreptate) survenita 10 ani mai tarziu acelui meci de la Oradea… este doar ignoranta, si nu cred ca ar trebui sa faci parte din categoria celor care propun astfel de argumente.
O seara buna!

wicleanu (3 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:33

oricim forza steaua

Seychelles (4 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:36

Mitus, bai nesimtitule, nu ti-e mah rusine sa minti cu nerusinare? Taci in gura ma’tii de nesimtit, va fura Dinamo cu arbitrii? Cind in 1988, in ambele meciuri cu voi, intr-un meci am avut gol anulat la Camataru, absolut degeaba, cum poti vedea pe YouTube, dupa care ati dat gol dintr-un penalty, iar in celalalt „maestrul” Craciunescu ne-a eliminat tot atacul sa nu facem dracului vreun pocinog lui Valentin Ceausescu si altor ceausei. Mai taci in PM din gura de parasuta mincinoasa!

Iar dumitale, domnu Buzarin aveti grija ca vi se vad chilotii ros-albastri de sub pantaloni. Vreti sa cosmetizati momentul in care singura echipa din lume cistiga o cupa prin decizie de partid si de stat? Golanilor!

Adi stelistul (80 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:39

Imi amintesc si eu perioada aceea, inclusiv seria de victorii(unele trase de par) ale Stelei.
Am sa incerc sa reamintesc situatia. Campionatul se disputa intre doua echipe, Steaua si Dinamo. In ultimii ani dinainte de ’89, Steaua a avut o CCE castigata, o finala si o semifinala (in 4 ani). In aceeasi 4 ani, Dinamo a fost eliminata de 3 ori in turul 1 (de Vardar, 17 Nentori si Malines) si a ajuns o data in sferturile Cupei Cupelor. Din datele astea, sper ca rezulta ca Steaua era in acei ani peste Dinamo. Ori, daca Dinamo pierdea 5 puncte intr-un campionat intreg(87/88) sau 6 in altul(88/89), nu era normal ca Steaua sa piarda mai putine? Sau, cu alte cuvinte, oare diferenta intre Steaua si Dinamo (avand in vedere prestatiile lor europene) era de numai 1,2 puncte?
In sezonul 89/90, cand Dinamo a devenit mai buna, s-a vazut inca din tur (pe vremea cand Valentin era inca mare si tare) acest lucru (3 puncte avans pentru alb-rosii). In retur, dupa revolutie, culmea e ca Steaua a mai recuperat din handicap (Dinamo a castigat cu un punct avans acel campionat).
A face din Dinamo o victima inocenta a acelei epoci este hilar. La diferenta de valoare dintre cele doua (demonstrata in cupele europene) diferenta din campionat era mult prea mica.

Stelistu (20 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:40

Pardon Raptor, nici un stelist adevarat nu poate fi de acord cu steaua de acum, cu steaua lui Becali (nu folosesc majuscula pt ca acesta stea nu merita una).
Stelistii doresc performantza, nu rezultate. Sper ca vezi diferentza intre cei doi termeni. Rezultatele pot fi cumparate, performantza poate fi dobandita prin munca.
Te asigur ca voi fi stelist chiar daca echipa retrogradeaza (si ar trebui sa fie retrogradata dupa declaratia lui Becali de la Buzau), dar nu voi tine cu steaua care cumpara un campionat, care se asteapta ca adversarul s-o lase mai moale, care nu are respect pt proprile culori, pe scurt, cu steaua lui becali.

Seychelles (4 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:43

Adi stelustu, ne lasi cu sofisme de 3 lei? La Bihor in meciul care i-a pus capat carierei lui Mateianu, s-a prelungit meciul vreo 15 minute ca sa bateti, dupa ce vi s-a dat si un 11m in perioada asta ca sa egalati. Las-o balta cu rahaturile astea, erati pe primul loc pt ca tragea toa’su Valentin si Ilie ceausescu de voi, nu ca erati voi mari scule.

Seychelles (4 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:47

Adi stelistu, ia spune domnule in 1984 care era situatia? Ignori faptul ca in perioada aia Dinamo era in reconstructie, cu jucatori din propria pepiniera, nu furati de pe la Sportul cum era cu Hagi.

parior (27 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:49

http://www.parior.blogspot.com

blog de pariuri sportive, ponturi , castiguri garantate

http://www.parior.blogspot.com

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:50

Stelistu

pentru linistea ta, ai vrea tu sa fie asa cum spui.

din pacate (nu pentru tine, ci pentru omul ala), adevaru’ e cu totu’ altu’..
ce ziceai tu de mistificari?

pacat ca n-ai barbatia sa recunosti aevarul.

sau poate ca tu chiar nu stii, si atunci discutam degeaba.

in fine, nu mai conteaza…chiar nu ma intereseaza sa conving pe unu’ ca tine sau pe altii ca tine.

doar ca, asa cum am mai zis, atunci cand vad cum va dati de nevinovati, pur si simplu mi se urca singele la cap.

pentru ca am fost pe stadion in ziua aia cand andone a facut gestul ala, si am simtit ce-a simtit si el in momentul ala…am simtit frustrarea si neputinta pe care le-a simtit si el…nu stia craciunescu ce sa mai faca sa bata steaua…

si tu-mi spui mie de hotiile lui dinamo in perioada aia?

vezi ca e un suporter stelist mai sus care vorbeste despre „un stelist onest”.

tu sigur nu esti unul din astia.

Mitus (14 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:52

Mai Seychelles tu de unde ai venit ma? De la Baneasa cumva? Au facut scoala acolo?
In ce reconstructie erati ma? Ce jucatori fin propria pepiniera aveati? Sabau, Lupu, Camagaru, Mateut, Rednic, Andone etc.?
Hagi, spurcaciune, si-a dorit sa joace la Steaua si a facut-o. De altfel, a si declarat acest lucru de ‘n’-spe mii de ori. Mai retine spurcatule, ca Hagi a ajuns la Steaua in ianuarie 1987, dupa ce Steaua castigase Cupa Campionilor cu 9 jucatori luati din ‘B’ si chiar din ‘C’, cum a fost cazul lui Belodedici.
diniamo, mizeria fotbalului romanesc!

ELF (27 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:53

daca a ajuns dinamu sa se simta echipa furata pe vremea lui ceausescu… SECURISTILOR !!!

Adi stelistul (80 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:54

@ Seychelles

Nu intelegi nimic. Dinamo, o echipa care in trei ani consecutivi in cupele europene a obtinut o singura victorie (2-1 cu Vardar Skoplje), era aproape egala Stelei in campionat.Steaua fiind, in aceeasi perioada, in primele 5 echipe ale Europei. Nu e suspect?
Cat despre sofisme, spune-mi ce anume din ce spun acolo nu e real? Altfel nu stiu despre ce sofism vorbesti.

PS Despre Mateianu (sau Mateeanu) mi se pare deplasat sa cred ca supararea provocata la un meci i-a adus moartea 10 ani mai tarziu. Nu cred ca era atat de labil psihic.

Mitus (14 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:56

N-ai ce sa le faci. Majoritatea dintre ei sunt copii de securisti si au scoala dezinformarii. La pusti tine. Dar ce te faci ca suntem milioane care am trait acele vremuri si stim cum fura echipa tortionarilor comunisti, dinamo Bucuresti.

Adi stelistul (80 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 20:58

@ Seychelles

Repet, cred ca Dinamo era in reconstructie doar cand juca cu Vardar sau Nentori (echipe foarte puternice, dupa cum stii). In campionat insa era o formatie foarte solida, gata construita, pregatita de performante, capabila sa lupte de la egal la egal cu detinatoarea, finalista sau semifinalista CCE(de la caz la caz). Asta spuneam si,sincer, nu m-astept sa intelegi nici acum.

raptor (32 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 21:03

daca memoria nu ma inseala DINAMO a batut steaua imediat de la”istorica”finala de la sevilla!rusinica,rusinica!!!

ELF (27 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 21:08

raptor, inchide usa dupa tine !

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 21:17

Adi stelistul

tu ai urmarit ce s-a scris mai sus?

suparare? labil psihic?

saracu’ de tine…

Adi stelistul (80 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 21:35

@ bunica

Sa urmaresc ce? Cum Dinamo folosea in acei ani jucatori din propria pepiniera. Cand astfel de argumente sunt aruncate in joc, mi-e greu sa urmaresc cu atentie polemica. La fel si cea cu Mateianu. Ma gandesc ca omul acela o fi avut si alte necazuri in viata, mai mari decat ca un arbitru l-a furat la un meci. Daca reactia lui intr-o astfel de situatie a fost atat de drastica, cum reactiona in alte situatii? Nu contest ca lucrurile or fi cum ziceti voi, dar mi se pare aproape incredibil. Iar daca e adevarat, atunci „labil psihic” e un termen corect. ( Mai zi-mi un caz de antrenor care a murit din cauza supararii provocate de un arbitru!).

Cat despre „saracu’ de tine”, multumesc pentru compasiune, frumos din partea ta, dar crede-ma , nu e deloc cazul.

bunica (324 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 22:14

cat de macabru e sa duci in derizoriu toate oribilitatile facute de jigodia aia de valentin…

da’ voi sunteti mandri de asta, ca doar asa s-a scris istoria voastra…oieru’ continua in mod stralucit…sa alerge cu sacose de bani dupa autocaru’ unor echipe de fotbal…
demn de numele „steaua”…

simex (18 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 22:23

Bai alinbuzarin, daca tot te chinuie creatia si corectitudinea scrie despre cum a fost desfiintata in anii 50, ASA Campulung Moldovenesc care terminase turul pe primul loc!!!Asta deoarece trebuia sa iasa campioana CCA!!!Si mai scrie cum CCA-ul a fost inscrisa ILEGAL in divizia A la infiintare!Si mai scrie cum nu au pierdut vreo 70 de meciuri(trucate) in anii 1988-89 , pana s-a suparat U Craiova si i-a batut acasa!

simex (18 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 22:27

buzarine daca tot scrii despre nereguli, scrie si cum a fost transferat Hagi la Steaua!!!!

Stere (10 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 22:41

ALIN BUZA POATE STII CUM A SCAPAT SI NEAGA DE SUSPENDARE… DUPA CE A FOST PRINS DROGAT.
POATE STII CUM A AJUNS LA STEAUA GICA POPESCU..

ESTI UN TARAN !!!

TOLO, TRANSFERA-L PE ASTA LA PROSPORT. SA II INTOXICE SI PE AIA CU ARTICOLE DE KKT.

Adi stelistul (80 comentarii)  •  5 decembrie 2007, 23:19

Echipa din Campulung, dupa un campionat terminat pe locul 3, conducea la finele turului ostilitatile in Divizia A. Desfiintarea ei a venit in urma unei reorganizari in cadrul MApN (daca tot e Steaua atat de odioasa, ce o impiedica in anii ’50 sa ordone pur si simplu celor din Campulung sa piarda campionatul in favoarea lor?). Dealtfel, n-a fost singura data cand o echipa militara a fost in fata Stelei. La mijlocul anilor ’70, ASA Tg.Mures se afla constant pe primele locuri (chiar un loc 2), dar nimeni n-a desfiintat-o pentru ca era inaintea Stelei.
Despre inscrierea ilegala, in acei ani multe s-au facut ilegal (poate mai important ar fi sa discutam cum au fost inscrisi ilegal in Parlament comunistii ). Rapidul a scapat atunci de desfiintare doar pentru ca era o echipa muncitoreasca. Altele, ca Venus, Carmen, Ripensia, n-au avut aceasta sansa. Sigur ca ar fi fost de preferat ca dictatorii romani sa aiba atitudinea lui Franco, de pilda, care nu a desfiintat un Real Madrid pentru simplul fapt ca numele acestui club era incompatibil cu ideea de republica. La noi n-a fost sa fie! N-ar fi existat niciodata o echipa Steaua daca nu veneau comunistii la putere, dar nici Dinamo, fiti siguri. Si toti, mai putin aradenii, am fi injurat pe marea ITA a baronului Neumann, un strain care ,nu-i asa, se imbogateste pe spinarea noastra (vedeti cazul CFR din zilele noastre).
N-au pierdut vreo 115 meciuri la rand si statistica asta e, evident, mincinoasa. Dar Dinamo facea absolut la fel. Nu inteleg de ce Stelei i se reproseaza acele nereguli, iar lui Dinamo, nu. (Cum spuneam mai sus, performantele europene ale dinamovistilor ii indreptateau mult mai putin la astfel de recorduri de invincibilitate). A, singura lor scuza e ca nu le-a iesit pana la urma…Cand au fost mai buni (89/90), le-a iesit.
Gica Popescu a venit la Steaua, n-a vrut sa ramana si a plecat imediat, fara nici o consecinta. Dar stiti ce zvonuri au aparut in epoca legate de santajul la care a fost supus Camataru pentru a merge la Dinamo?
Hagi a vrut la Steaua. La fel si marea majoritate a fotbalistilor romani din acele vremuri. (ca si la Dinamo, dealtfel).
Suspendarea lui Neaga? Vorbim de alte vremuri. A fost o magarie, ca multe altele facute sub obladuirea LPF sau FRF. As putea aduce si eu in discutie suspendari pentru Dinamo, retrase ulterior ( doua in acest sezon, parca), de blatul cu Ceahlaul, asupra caruia s-a revenit mai tarziu (daca nu ma insel, U.Cluj a fost retrogradata odata pentru o banuiala de blat – scrie Ioan Chirila in „Sepcile rosii”). Nu cred ca schimba lucrurile. Important e ca rezultatele interne, banuite sau nu de blat, sa fie confirmate in meciuri internationale. Iar aici, cu exceptiile de rigoare care se cunosc, Dinamo a ramas mai datoare decat Steaua.
Vorbim de morala? Steaua nu e un model, spre marea mea parere de rau (ca si a stelistilor corecti). Dar nu discutati cazul Stelei in contrapondere cu Dinamo, ca sunteti ridicoli. Comparati cu alte echipe.

canadianul (24 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 6:49

AVETI DREPTATE AICI VA ARATATI BUCURESTENILOR
ADEVARATA FATA A FOTBALULUI COMUNIST<
STEAUA + DINAMO= HOTII
HAI PROVINCIA
HAI CFR

john (10 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 7:55

Am fost pe stadion la meciul din ’88.
Intai trebuie pus totul in context. Dinamo era cea mai detestata echipa din tzara, fiind clubul Securitatii. In plus, ei au fost cei care au pus la cale cooperativa, impreuna cu satelitul Victoria Bucuresti si afiliatele Flacara Moreni, Corvinul Hunedoara si multe altele. De cand a venit Lucescu la Dinamo, in 1986, si o data cu salvarea rusinoasa de la retrogradare a Victoriei, a inceput tot circul asta, ca inainte erau mai moderati. A fost magaria cu sosonul de aur a lui Camataru, a fost magaria cu salvarea Moreniului de la retrogradare, au fost multe. Dinamo juca amicale in campionat, cu exceptia meciurilor cu Steaua, FC Olt, Craiova, Sportul si Timisoara. Pe Poli i-au bagat de 2 ori in B, dupa ce acestia indraznisera sa-i bata in Banat. Era o rusine si lumea detesta aceasta echipa mizerabila cu antrenor cu tot. Asta era situatia in ’88. In finala Cupei, Steaua a condus cu 1-0, Raducioiu a egalat prin min. 85 si spre sfarsit a dat gol Balint. Ca a fost gol valabil sau nu, nu mai are importanta, cert este ca l-am vazut cu ochii mei pe central, care se numea Radu Petrescu, indicand centrul terenului si validand golul. Scandalul a inceput in momentul cand a fost vazut tusierul cu steagul ridicat si centralul s-a razgandit. A dat-o cu mucii in fasole pur si simplu. Daca era competent, nu ar fi indicat gol la inceput pentru ca apoi sa-l anuleze. Imediat dupa magaria asta, toti am inceput sa strigam la jucatori sa iasa de pe teren. N-a fost ideea lui Valentin, tot stadionul striga „iesiti de pe teren!”. Era prea mult. Toate furaciunile, toate aranjamentele, toate porcariile umplusera paharul. Steaua a iesit de pe teren. Valentin a trimis pe cineva in teren care i-a chemat pe stelisti de pe tunelul care ducea la vestiare sa se intoarca si sa salute publicul. S-au intors la centru au salutat publicul si au plecat in uralele noastre. Dupa disparitia Stelei de pe teren, dobitocul de arbitru a asteptat 15 min. si a permis decernarea Cupei lui Dinamo! Chestie complet impotriva regulamentului, care prevedea si prevede ca in cazul plecarii unei echipe de pe teren, rezultatul meciului este stabilit de o comisie a forului care a organizat meciul, in speta FRF, fapt care s-a si intamplat dupa 2 zile. Evident ca in momentul in care am vazut cum Dinamo ia Cupa (pe care nu o castigase), noi, cei din galeria Stelei am sarit la gard gata sa intram pe teren. S-au rupt bancile, aruncam cu tot ce se putea dupa ei. Dinamovistii au incercat sa defileze sfidator cu Cupa prin dreptul nostru, dar cand au vazut ce se petrecea acolo au facut stanga imprejur si s-au dus la galeria lor de la tribuna a II-a. Numai acolo au gasit simpatizanti, ca in rest huiduia tot stadionul. Ceea ce s-a intamplat dupa 2 zile a fost alta prostie. Conform regulamentului, Steaua trebuia sa piarda cu 0-3 si Cupa sa o ia Dinamo. Stiam ca ei nu dadusera pe teren mai multe goluri decat Steaua si asta era suficient. Sa le fi stat in gat! Victoria morala era oricum a Stelei.

bliss (4 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 10:50

John… este tembel. Mai mari hoti ca steaua nu exista. Ai memoria scurta, probabil ai fost abuzat psihic si fizic…
steaua a dat tonul relelor in fotbalul romanesc. ca altii au preluat prostiile lor, de acord.
pana atunci, nu uitati de Mateianu, de transferul lui Hagi, de transferul lui Gica Popescu, de cele 104 meciuri fara infrangere, de cupa Romaniei din 1988, de Valentin, de Ilie (ambii Ceausescu), de satelitii ASA Tg Mures, FC Olt si Victoria (poate imi spune cineva de cate ori i-a batut pe steaua), de meciul patetic cu Rapid in 1989 (scor 8-2, pe National, cand a venit Berlusconi sa vada cu cine va juca Milan in finala CCE. Si a vazut… un sec 4-0, cea mai mare diferenta de scor in finala CCE.)… se poate continua si dupa 90, cand neaga a scapa de suspendare chiar daca a fost prins DROGAT, de BANCOREX, de Hrebe ( care se visa in 96 antrnor secund), de campionatul din 98 cand Rapid a facut egal la Craiova, cu toate ca a marcat 3 goluri (dar unul nu l-a vazut domnu’ arbitru).. si multe, multe altele!!!
Asa ca ciocu’ mic, si ssstttttt!!!!

www.casa-montana.4t.com (1 comentarii)  •  6 decembrie 2007, 14:12

vreti munte adevarat veniti la RANCA , poiana o lasam pt pantofari !!!

ninge de 3 zile zapada are 1,75 metri !!!!!!!!!!!!!!!

Comentează