Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Eroismul de altădată

După antrenamentul oficial al României, TVR a difuzat imagini alb-negru, din 1974, de la un eroic 0-0 al României în Olanda. Tot la Rotterdam, pe stadionullui Feyenoord. Ai noştri erau sparrnig-parteneri pentru marea echipă a lui Rinus Michels, care se […]

vineri, 23 martie 2007, 3:16

După antrenamentul oficial al României, TVR a difuzat imagini alb-negru, din 1974, de la un eroic 0-0 al României în Olanda. Tot la Rotterdam, pe stadionullui Feyenoord. Ai noştri erau sparrnig-parteneri pentru marea echipă a lui Rinus Michels, care se pregăteau pentru Mondial din Germania.

Rică Răducanu plonja după ghiuleaua lui Haan de la 40 de metri. Tot Rică scotea, în aceeaşi fază capul lui Geels de la rădăcina barei, pentru ca apoi să se ridice într-o fracţiune de secundă şi să respingă şutul lui Rensenbrink de sub bară. În propriu careu, Cornel Dinu, cu plete hippie şi cu banderola pe braţ, sărea la cap cu Neskeens, iar fundaşii centrali Sandu Gabriel şi Antonescu (îl mai ţine minte cineva pe blondul căpitan al Farului?) se întreceau în şpagaturi disperate în faţa adversarilor. Rezumatul a surprins o singură fază de atac a României, un şut ţopăit şi încet al lui Iordănescu în poarta goală, cînd jocul fusese oprit pentru un fault în atac.

E greu de spus dacă echipa României de acum 33 de ani avea clasă, dar accente de eroism avea sigur. Un meci cu Olanda, chiar şi amical, impunea sacrificiul, iar jucătorii despre care vedetele de astăzi spun că jucau cu basca pe cap, nu întîrziau să-l ofere cu generozitate.

Poate că acel rezumat pus astăzi în vestiarul tricolorilor ar fi mai eficient decît ore întregi de pregătire psihologică. Asta vrem! Să-l vedem pe Lobonţ răsărind din pămînt ca Rică şi pe Mirel băgînd piciorul ca Dinu. Şi poate reuşim să strîngem, dincolo de centrul terenului, mai multe sufragii decît a adunat atunci şutul slab al lui Iordănescu.

Comentarii (184)Adaugă comentariu

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:52

eu cred ca mutu nu e inconjurat de jucatorii de care era hagi (sigur, nici mutu nu e hagi) si de aici totul…

ma rog, si mai sunt si altele…

mp (3 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:52

de ce aia puteau si astia nu?simplu:aia de atunci aveau materie buna in ei astea de azi multi nu au dar,mai e si altceva.de ce nu ne gindim ca in occident sint alte conditii?uitati-va la centrele de copii si juniori.dezastru.citeva mai scot capul in lumea fotbalului.plus conducerile federale etc.prea multe motive.

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:52

ionica Says:

March 23rd, 2007 at 5:51 pm
Stekelenburg – Jaliens, Bouma, Mathijsen, Van Bronckhorst – Sneijder, Landzaat, Van der Vaart – Robben, Huntelaar, Babel. nu e chiar de speriat primul 11 olandez nu-i asa?

nu, da e suficient:)))

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:52

in schimb poti sa ai forta si sa n-ai talent… de-aia se califica echipe ca norvegia si danemarca in dauna noastra…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:54

@NYC

ai spus k nu crezi in natzionalism shi spirit, cind vorbeai de grecia….dar ai dat exemplul celor de la liverpool

pai, cum au reushit „cormoranii” sa revina in fatza milanului, dk nu datorita spiritului de lupta care caracterizeaza natzia britanica ?
cum au fost capabili fanii lui liverpool sa acopere intregul Istanbul cu cintecele de pe „Ataturk”, dk nu datorita natzionalismului fanatic pe care-l practica?
oare ce alta natziune de pe glob mai spera in victorie (nu-mi explic, dar se vedea ca aia ink mai sperau, credeau shi erau convinshi ca pot invinge), la 0-3?

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:54

Alex Says:

March 23rd, 2007 at 5:48 pm
johnny, pe mine ma deranjeaza cei care se iau atat de jucatorii de acum si ii tot compara cu generatia 94, care a fost exceptia, nu regula…

asa e..din generatia din ’94, HAGI va impresiona multa vreme..in rest orice jucator de atunci poate fi comparat cu cei din generatia de azi…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:54

noua romanilor – oricit de talentatzi am fi – ne lipseste acest entuziasm, dorintza shi spirit de lupta britanic

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:54

ne mai plangem noi de selectie proasta, cand van basten isi permite sa joace fara v. nistelrooy, kuyt si v. bommel… o fi avand el variante ok, dar totusi…

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:55

si mai cred ca mai e o chestie: cum apare unu’ bun in romania, cum pleaca afara. si e prea tanar si, din diverse motive, nu confirma acolo (tineretea fiind poate unul din ele), si atunci s-a rupt caruta…se impotmoleste, se plafoneaza si nu mai devine ce ar fi putut deveni daca mai ramanea in tara cativa ani…nu dau exemple, ca sunt atatea…

prin urmare, foamea de bani isi spune cuvantu’…

ce, noi n-am face la fel in locu’ lor???

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:57

nyc, exact! zicu e cel mai graitor exemplu…

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:58

nyc, asta scriam si eu mai sus, ca si noi am fi la fel ca ei, daca ne-am trezi cu o caruta de bani in mana si cu toata atentia presei…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:58

@ DINAMO salajan … „din generatia din ‘94, HAGI va impresiona multa vreme..in rest orice jucator de atunci poate fi comparat cu cei din generatia de azi… ”

WOW…..nu cred, prietene, sincer spun asta

cine e noul belodedici? contra seamana cu dan petrescu? dar ratz, alearga mai mult dekt selymesh?
unde e ilie dumitrescu astazi? cine ii seamana in joc, in executzii, in SMECHERIE/ SIRETENIE pe teren?
raducioiu…are vreunul singele rece al sau?
dar mijlocashii….gica popescu ramane unic prin gindirea limpede, pe cind acum, nu vad cine sa-i semene macar la asezare pe teren

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 17:59

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 5:54 pm
@NYC

ai spus k nu crezi in natzionalism shi spirit, cind vorbeai de grecia….dar ai dat exemplul celor de la liverpool

da, da’ spiritul lor e tot timpul dublat de valoare…si asta se vede din constanta rezultatelor de-a lungul timpului…

nu poti sa ai constant rezultate numai din spirit si nationalism…

la englezi, nationalismul si spiritul intervin in momentele grele…in rest ei isi impun jocul lor, nu se muleaza dupa cealalta echipa cum facem noi…

de fapt (si au spus-o altii inaintea mea), noi stam „la cutie” si contraatacam…e in gena noastra…vezi istoria etc.

asta divedeste ca n-avem forta sa conducem noi ostilitatile

sa fim sinceri si sa recunoastem ca asa am ajuns unde am ajuns si in ’94

sigur, o anumite soliditate a existat in jocul nostru…dar intelegeti ce vreau sa spun.

alin_x (6 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:01

Si astazi se poate crea o echipa mare, urmarind un ax : Lobont( Coman)-Chivu-Radoi-Mutu. In jurul lor trebuie facuta echipa. Si avem cu ce sa o facem!

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:01

un_rapidist

asa e. asta am zis si eu mai sus. daca ii iei pe posturi…vezi de ce n-avem rezultate azi.

DINAMO salajan

sorry, aici nu-ti dau tie dreptate, ii dau lui…desi e rapidist:)

alin_x (6 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:04

@NYC
nu cred ca la englezi (ex Liverpool) intervine nationalismul in momentele grele ale unui meci, ei pur si simplu sunt obisnuiti sa joace dim min 1 pana in min 90 la fel : ca si cum ar fi 0-0, indeferent de scorul din acel moment

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:04

NYC, nu trebuie sa fim sincer, pt k asta e adevarul, recunoscut chiar de Popescu: la mondialele din US, romania a stat la cutie shi a lovit cind se putea, decisiv, pe contraatac

pai ce altceva sa fie in gena noastra, daca nu doar instinctul de autoconservare, aparare, cind de-a lungul istoriei, noi nu am facut altceva dekt sa ne aparam

o natziune se cladeshte in milenii…incetul cu incetul

cand „tata” decebal se chinuia sa-shi apere pamantul de „cotropitorii” venitzi de la Roma, englezii (ca tot vorbim de ei) cucereau toata peninsula marii britanii

s-o fi luptat stefan cel mare in 2167 de batalii cu turcii, dar eu cred ca a facut „blat” cu ei sa mai cishtige shi el vreo trei, patru/ „n-shpe” … asta ca sa nu aud argumentul ca „am fost cindva mari razboinici”

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:05

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 5:54 pm
noua romanilor – oricit de talentatzi am fi – ne lipseste acest entuziasm, dorintza shi spirit de lupta britanic

nu neaparat… stiindu-ne slabi (mental, fizic), nici n-ai cum sa spargi avioane…cum sa te lupti daca nu poti???

noi stam in banca noastra si, daca se poate, dam lovitura…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:07

@NYC …. exact, asta am facut de cind ne-am nascut

n-am suparat pe nimeni, sperind ca nimeni nu ne va supara….insa istoria inseamna miscare (de popoare, de generatzii), inseamna adaptare (la cultura, la ce-i nou in jurul tau etc)…romanul e fricos shi se adapteaza doar cind este prea tirziu, nu are „balls”..shi nici nu va avea vreodata

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:08

alin_x Says:

March 23rd, 2007 at 6:04 pm
@NYC
nu cred ca la englezi (ex Liverpool) intervine nationalismul in momentele grele ale unui meci, ei pur si simplu sunt obisnuiti sa joace dim min 1 pana in min 90 la fel : ca si cum ar fi 0-0, indeferent de scorul din acel moment

pai tocmai de asta sunt obisnuiti sa joace pana in ultimul minut: datorita spiritului.

daca te uiti mai sus, vezi ca era vorba de doua notiuni: nationalism si spirit (de lupta).

sunt cam inrudite la un mom dat.

e o chestie in subconstient, nu mai stii care-i una care-i alta.

pe cand noi…daca ne stim ca sunt romanasii aia de la marginea europei…ce dracu’ nationalism sau spirit sa avem???

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:09

ca suntem

mp (3 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:13

cred ca mai avem o problema mare:presa e prea artagoasa.tineti minte cind hagi s-a despartit?cita vilva a facut evenimentul asta?aproape nimic.dar cu mutu,lobont cum a fost?ziceai ca romania a fost invadata de rusi.parca era sfirsitul lumii.goana dupa senzational e mare,presiunea psihica mare.ziaristii nu-i lasa in pace,noua ne place sa citim tot felul de stiri „bomba”si uite asa multi fotbalisti se cred centrul universului.mai tineti minte cind am ratat cm trecut?singurul care nu putea sa vorbeasca din cauza plinsului a fost chivu.el e remunerat bine dar mai are si constiinta.restul au asteptat sa-si faca dusul si sa plece la echipele de club.dupa aceea noapte buna,mai vedem noi ce o mai fi.in timpul cm au aparut si vitejii:brazilia nu joaca nimic,olanda la fel ,anglia,spania.noi am fi putut sa facem o figura exraordinara,ii bateam pe aia pe ceilalti.se uitase un lucru marunt:ei se calificasera noi nu.sper sa nu avem acelasi ghinion

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:15

ce haios, s-a ajuns de la nationala din 2007 la decebal… oricum sa stiti ca dacii nu erau chiar asa cuminti, burebista a cucerit multe teritorii, dupa care ceilalti l-au hacuit ca pe cezar, cand s-a intins prea mult… iar romanii au cucerit toate popoarele din europa si nu numai….. oare de-aia sunt campioni?? :))

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:17

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 5:58 pm
@ DINAMO salajan … “din generatia din ‘94, HAGI va impresiona multa vreme..in rest orice jucator de atunci poate fi comparat cu cei din generatia de azi… ”

WOW…..nu cred, prietene, sincer spun asta

cine e noul belodedici? contra seamana cu dan petrescu? dar ratz, alearga mai mult dekt selymesh?
unde e ilie dumitrescu astazi? cine ii seamana in joc, in executzii, in SMECHERIE/ SIRETENIE pe teren?
raducioiu…are vreunul singele rece al sau?
dar mijlocashii….gica popescu ramane unic prin gindirea limpede, pe cind acum, nu vad cine sa-i semene macar la asezare pe teren

imi pare rau, dar chivu, radoi, dica, marica (mutu nu se pune ca si hagi)…nu vad cu ce-ar fi mai prejos ca g. popescu, i dumitrescu, selymesh….senzatia gresita pe care o traiesti vine din faptul ca ei s-au calificat la cm, iar cei de azi nu….

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:17

italienii…

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:21

eu sunt de acord cu dinamo salajan… doar ca cei de acum se accidenteaza cam des/serios…. si asta conteaza

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:22

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:07 pm
@NYC …. exact, asta am facut de cind ne-am nascut

n-am suparat pe nimeni, sperind ca nimeni nu ne va supara….insa istoria inseamna miscare (de popoare, de generatzii), inseamna adaptare (la cultura, la ce-i nou in jurul tau etc)…romanul e fricos shi se adapteaza doar cind este prea tirziu, nu are “balls”..shi nici nu va avea vreodata

gresesti profund prietene…prin pozitia pe care o ocupam…nu stiu daca de-a lungul istoriei alt popor s-ar fi descurcat mai bine….nu se compara contextul istoric din vest cu cel din est…nu te-ai intrebat de ce toti cei din est ne asemanam pe undeva ???…inseamna ca problema nu tine de faptul de a fi roman , ci de conditiile de-a lungul istoriei pe care romania a fost obligata sa le suporte..

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:24

@ Alex

dialogul a curs inevitabil de la generatzia ’70 la decebal pentru k orice conversatzie duce invariabil spre argumente pentru cele rostite…iar argumentele pot fi luate de oriunde, cazul meu, din istorie

@ DINAMO salajan

poate ai dreptate cind dai de intzeles ca avantajul „G’94” este calificarea la turneele finale, spre deosebire de cei de azi, care n-au vazut mondialele/ europenele dekt la tv
insa eu tot cred k gresesti atunci cind pui semn de egalitate intre chivu, radoi si marica shi popescu, belodedici, raducioiu etc samd

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:24

DINAMO salajan

marica? hai, frate, ca mai are mult pana departe…cand a avut sahtior nevoie de el cu adevarat..a fost declarat cel mai slab om al meciului…

dica la nationala…a dat goluri cu echipe de mana a treispea…

radoi…la nationala inca n-a confirmat…da, da, nu radeti…

stii ce ma enerveaza pe mine? in ziua de azi, daca un jucator da un gol mai acatarii sau cu o echipa mai de Doamne ajuta, toata presa „noua stea”…

e clar ca o fac din goana de senzational si ca sa i-a ochii cititorilor…

cand ii vad…sunt si prosti si strica si fotbalistu’

altii?:)

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:26

DINAMO salajan Says:

March 23rd, 2007 at 6:22 pm
un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:07 pm
@NYC …. exact, asta am facut de cind ne-am nascut

n-am suparat pe nimeni, sperind ca nimeni nu ne va supara….insa istoria inseamna miscare (de popoare, de generatzii), inseamna adaptare (la cultura, la ce-i nou in jurul tau etc)…romanul e fricos shi se adapteaza doar cind este prea tirziu, nu are “balls”..shi nici nu va avea vreodata

gresesti profund prietene…prin pozitia pe care o ocupam…nu stiu daca de-a lungul istoriei alt popor s-ar fi descurcat mai bine….nu se compara contextul istoric din vest cu cel din est…nu te-ai intrebat de ce toti cei din est ne asemanam pe undeva ???…inseamna ca problema nu tine de faptul de a fi roman , ci de conditiile de-a lungul istoriei pe care romania a fost obligata sa le suporte..

hai sa zicem ca ne-am descurcat bine, cum zici tu…

dar stilul asta ni s-a impregnat…si am ramas tot cu „descurcatul” si cu mentalitatea de „sobolani”

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:28

@ DINAMO salajan

tzi-ash explica modul cum vad eu „tacerea” milenara a romanilor prin prisma pozitzionarii geografice…dar sint convins ca peste doua, trei postari vine „un_oarecare” shi ne injura, pt k i se pare lui k o dam in balarii.

asha k mai bine sa ne rezumam la fotbal

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:30

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:24 pm
@ Alex

dialogul a curs inevitabil de la generatzia ‘70 la decebal pentru k orice conversatzie duce invariabil spre argumente pentru cele rostite…iar argumentele pot fi luate de oriunde, cazul meu, din istorie

@ DINAMO salajan

poate ai dreptate cind dai de intzeles ca avantajul “G’94″ este calificarea la turneele finale, spre deosebire de cei de azi, care n-au vazut mondialele/ europenele dekt la tv
insa eu tot cred k gresesti atunci cind pui semn de egalitate intre chivu, radoi si marica shi popescu, belodedici, raducioiu etc samd

problema cea mare e ca nu-i putem compara direct…nu vom sti niciodata adevaru’ in aceasta privinta….asa ca nu ne ramane decat ceea ce am putut constata direct…adica cei din ’94 s-au calificat la cm, iar cei de azi NU…asta va ramane in istorie…iar ce ramane in istorie va conta ….si diferenta in mintile multora dupa acest criteriu se va face…

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:30

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:28 pm
@ DINAMO salajan

tzi-ash explica modul cum vad eu “tacerea” milenara a romanilor prin prisma pozitzionarii geografice…dar sint convins ca peste doua, trei postari vine “un_oarecare” shi ne injura, pt k i se pare lui k o dam in balarii.

asha k mai bine sa ne rezumam la fotbal

si ce? ti-e frica de un „oarecare”?:)))

jiji (12 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:32

Nu stiu daca a existat o generatie de aur.A existat un Hagi de aur
Daca nu era Hagi eram pe niciunde. El a facut toate meciurile mari,si a dat toate pasele/golurile decisive(Argentina,Columbia,SUA,etc,etc….). Toti se aparau si Hagi dadea gol
Unde ii statuia lui Hagi ca o merita! Macar atat sa faca si Mircea Sandu,sa recunoasca pe cel mai mare jucator roman din toate timpurile. Altul ca Hagi nici nu o sa mai fie

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:33

NYC Says:

March 23rd, 2007 at 6:30 pm
un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:28 pm
@ DINAMO salajan

tzi-ash explica modul cum vad eu “tacerea” milenara a romanilor prin prisma pozitzionarii geografice…dar sint convins ca peste doua, trei postari vine “un_oarecare” shi ne injura, pt k i se pare lui k o dam in balarii.

asha k mai bine sa ne rezumam la fotbal

si ce? ti-e frica de un “oarecare”?:)))

chiar asa…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:35

@NYC

sint infatuat daca itzi raspund astfel: „sint rapidist shi nu imi e frica de nimeni !!!” ???

dar ma gindesc k in curind trebuie sa intre „turma” (e 17.40 shi orele de liceu sint pe terminate). shi nu am de gind sa citesc postari de genul „ciorile shi cainii se sparg in discutzii filosofico-istorice”

prefer sa ma abtzin 😛 !!!

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:36

jiji Says:

March 23rd, 2007 at 6:32 pm
Nu stiu daca a existat o generatie de aur.A existat un Hagi de aur
Daca nu era Hagi eram pe niciunde. El a facut toate meciurile mari,si a dat toate pasele/golurile decisive(Argentina,Columbia,SUA,etc,etc….). Toti se aparau si Hagi dadea gol
Unde ii statuia lui Hagi ca o merita! Macar atat sa faca si Mircea Sandu,sa recunoasca pe cel mai mare jucator roman din toate timpurile. Altul ca Hagi nici nu o sa mai fie

nu credeam ca o sa ajung sa-i dau dreptate lu’ jiji, da’ asta e….chiar g. popescu recunostea geniu’ lu’ HAGI, si contributia lui imensa…..zicea….cand nu stiam ce sa facem cu mingea i-o dadeam lu’ HAGI…de aia zic ca trebe’ sa fim mai atenti cand facem astfel de comparatii…

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:37

rapidist, n-am nimic impotriva ca s-a ajuns la decebal, mie imi place istoria, doar ca mi s-a parut intresant si haios ca a fost invocata istoria asa indepartata intr-o discutie despre neputinta unei echipe de fotbal…

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:38

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:35 pm
@NYC

sint infatuat daca itzi raspund astfel: “sint rapidist shi nu imi e frica de nimeni !!!” ???

dar ma gindesc k in curind trebuie sa intre “turma” (e 17.40 shi orele de liceu sint pe terminate). shi nu am de gind sa citesc postari de genul “ciorile shi cainii se sparg in discutzii filosofico-istorice”

prefer sa ma abtzin !!!

ok…poate alta data…da’ sa stii…pt mine nu esti o cioara…intotdeauna mi-au placut astfel de discutii si apreciez astfel de oameni…

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:39

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:35 pm
@NYC

sint infatuat daca itzi raspund astfel: “sint rapidist shi nu imi e frica de nimeni !!!” ???

dar ma gindesc k in curind trebuie sa intre “turma” (e 17.40 shi orele de liceu sint pe terminate). shi nu am de gind sa citesc postari de genul “ciorile shi cainii se sparg in discutzii filosofico-istorice”

prefer sa ma abtzin !!!

vezi? ce ziceam de mentalitatea romanilor?:)

da-i in spanac, vorbeste despre ce vrei…

P.S. nu stiu daca esti infatuat:))), da’ nu mi-a placut (asta ca sa fiu elegant) cand galeria voastra striga ce striga de haldan (precizari:))): 1. am impresia ca n-ai nici o treaba cu cei care strigau asa ceva; 2. nu te provoc la o cearta:))) despre campionatul romanesc, era doar o observatie:).

Claudiu (4 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:39

Problema este ca Belo isi spargea capul pentru Nationala si juca asa, si Chivu isi rupe nasu si joca, dar pentru Roma…Pentru jucatorii de atunci Nationala era pe primul loc, si Hagi a recunoscut asta. In ziua de azi daca esti prieten cu Mutu, gata ai un loc asigurat. Uitati-va la Contra. Nu joaca nimic da e impins de Mutu in fata. Asta este Nationala Romaniei? Sau e nationala lui Mutu? Si in generatia 94 au fost nedreptatiti (vezi Craioveanu) dar acum parca Piturca e nebun.

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:41

@Alex

nu era nevoie sa faci nicio precizare, shtiam k nu ai ceva impotriva…oricum, apreciez ca te-ai sinchisit, nu multzi ar fi facut asta

DINAMO salajan (80 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:42

NYC, hai sa nu mai vorbim despre DINAMO si rapid ca-mi pierd mintile …si devin extrem de subiectiv cand se vb. urat despre echipa mea…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:46

@ NYC

nu mai am nicio legatura cu galerie, de vreo cinci ani m-am retras

shtiu ce se striga despre haldan, insa itzi reamintesc un episod (poate nu il shti, habar nu am)…galeria rapidista a fost singura din tzara care a pastrat momentul de reculegere in etapa care a urmat dupa decesul lui haldan. singura! pe ghencea, s-a injurat ca la usa cortului, pe giulesti, s-a tacut shi apoi s-a aplaudat

dar…”always a but”…aceasta atitudine nu a durat prea mult. am fost pe stadion cind s-a preluat acea jignire la adresa lui haldan shi am vazut, tot live, shi scandarile „uite-l cum moare shi-n … ne doare”, atunci cand vrabioru era cazut pe gazon shi mai avea citeva minute de trait

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:50

un_rapidist Says:

March 23rd, 2007 at 6:46 pm
@ NYC

nu mai am nicio legatura cu galerie, de vreo cinci ani m-am retras

shtiu ce se striga despre haldan, insa itzi reamintesc un episod (poate nu il shti, habar nu am)…galeria rapidista a fost singura din tzara care a pastrat momentul de reculegere in etapa care a urmat dupa decesul lui haldan. singura! pe ghencea, s-a injurat ca la usa cortului, pe giulesti, s-a tacut shi apoi s-a aplaudat

dar…”always a but”…aceasta atitudine nu a durat prea mult. am fost pe stadion cind s-a preluat acea jignire la adresa lui haldan shi am vazut, tot live, shi scandarile “uite-l cum moare shi-n … ne doare”, atunci cand vrabioru era cazut pe gazon shi mai avea citeva minute de trait

da, asta nu inteleg nici eu: sa treci de la un gest de apreciat la un gest abominabil…

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:51

DINAMO salajan Says:

March 23rd, 2007 at 6:42 pm
NYC, hai sa nu mai vorbim despre DINAMO si rapid ca-mi pierd mintile …si devin extrem de subiectiv cand se vb. urat despre echipa mea…

pai am si zis ca nu vreau sa vb despre echipele…arhicunoscute…

un_rapidist (54 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:52

@NYC

inca o chestie….eu nu ma cert cu tine, nici nu am cum

tzi-am observat postarile de citeva zile incoace…eshti ok, in sensul ca nu sari calul, asha cum se intimpla cu alte personaje

dk te-ai fi asemanat cu alde „tosi”, „dan72”, „diogene” sau mai shtiu eu ce berbec, nici k incercam astazi sa intru in dialog cu tine pe acest blog

doua persoane cu „bibilica/bibiloi” 😛 nu ajung la cearta

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:52

va rog eu nu incepeti cu disputele dintre cluburi… sunt cele mai tampite discutii, niciodata nu ajung niciunde, doar alimenteaza divergentele si mai tare…

Alex (50 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:53

deci nu numai eu cred ca dan72 nu are niciodata nimic inteligent de spus…

NYC (324 comentarii)  •  23 martie 2007, 18:53

Alex Says:

March 23rd, 2007 at 6:52 pm
va rog eu nu incepeti cu disputele dintre cluburi… sunt cele mai tampite discutii, niciodata nu ajung niciunde, doar alimenteaza divergentele si mai tare…

da, ma, stai linistit, ca nu incepem:)))

n-ai vazut mai sus? toti am zis ca nu incepem:)))

chiar n-am nici un chef azi:)))

Comentează