Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Răspuns pentru o întrebare

„Cine ai fost tu în fotbalul românesc?”. Mihai Stoica îi pune această întrebare lui Liţă Dumitru. Şi, printr-o mare nedreptate, invizibilul fir telefonic nu plesneşte, iar pereţii studioului de la Fanatik nu crapă în acel moment, risipindu-se în mii de […]

luni, 5 martie 2007, 5:45

„Cine ai fost tu în fotbalul românesc?”. Mihai Stoica îi pune această întrebare lui Liţă Dumitru. Şi, printr-o mare nedreptate, invizibilul fir telefonic nu plesneşte, iar pereţii studioului de la Fanatik nu crapă în acel moment, risipindu-se în mii de bucăţele. Pentru suporterii de 14 ani, care l-au apucat doar pe managerul general urlînd, nu şi pe marele jucător în arenă, trebuie neapărat precizat că Ion Dumitru a fost cel mai bun fotbalist român în 1973, că l-a ţinut pe Pele la Guadalajara, a devenit apoi un „decar” veritabil, cu pasă lungă, poate cel mai bun executant de lovituri libere pînă la Hagi. Strict aritmetic, 57 de selecţii şi 12 goluri pentru România, 442 de meciuri în prima divizie, 8 ani la Steaua, dintre care 6 căpitan.

Are voie posesorul unui asemenea palmares să spună că Steaua de azi joacă prost cînd chiar joacă îngrozitor de prost? Are, dar riscă să-şi atragă epitete gen „vopsit”, „nesimţit”, „vînzător”, „derbedeu”, „vagabond”, „antrenor de porumbei în Germania”. Plus adăugirea înţepată din partea elevatului intelectual, manager general şi polemist : „Eu am 42 de meciuri în cupele europene!”. Şi uite aşa, ne vom pierde minţile de tot!

Comentarii (249)Adaugă comentariu

dragos (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 19:50

nu era normal ca mm sa reactioneze asa, dar am vazut si eu emisiunea si nu se poate ca cineva sa jigneasca jucatorii, felul acesta, poate ca joaca mai rau, au o pasa mai grea, dar tot ei ne-au scos din case anul trecut, ei ne faceau program miercurea sau joi seara,
in fine d-l dumitru nu s-a legat numai decat de jocul stelei, ci de jucatori K Goian , si poate si ei sunt tineri, au selectii si sigur vor mai avea, si merita pe cineva care sa-i apere,

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  5 martie 2007, 19:56

Leonte – imi amintesc, sigur ca da! Multumesc pt. aprecieri!

mar1o (5 comentarii)  •  5 martie 2007, 19:57

Ca tu ai ceva cu MM Stoica nu e un secret si il stiu toti cititorii!!in privinta „antrenatului porumbeilor in germania” MM are dreptate,pentu ca in fotbal in ultiii ani nu prea s-a auzit de Lita Dumitru).In privinta faptului k steaua nu joak nimic, are dreptate Lita Dumitru.In concluzie ambii au partea lor de dreptate,dar sa nu uitam ca de obicei se traieste prezentu’ si cum spuneam in ultimu timp(adica atunci cand steaua juca bine) nu s-a auzit de Lita Dumitru!! 😉

cosmin (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 19:57

Ma intreb si ma minunez : Stoica, CUM DE TE MAI SUPORTA PAMANTUL ASTA ???

apparte (11 comentarii)  •  5 martie 2007, 19:57

Hello!!!Va certati aiurea pt niste fraze scoase din context!
Am devenit stelist pe vremea cand la Steaua jucau Lita,Sames,Vigu,Iordache,Iordanescu,V.Nastase….Discutia a degenerat in momentul in care MM, deranjat de ultimele declaratii ale lui Lita(aia cu avionul a fost penala rau de tot),l-a intrebat ce performante europene a avut si i-a adus ca argument cele 42 de meciuri europene ale Stelei in ultimii 3 ani.Lita a raspuns(citez din memorie): „bai cand faceam eu performanta tu nu erai nici pe teava la tac’tu”…abia atunci MM l-a facut nesimtit,dobitoc etc. Deci, cine a provocat?Buzarine,esti magar si rau-intentionat!

ratzaldo (2 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:08

bai da lasa-ti-ne cu articole dintr-astea inventate de voi ziaristii!
mai uita-te odata la emisiune sa inttzelegi si tu d-le Buzarin ca MM s-a luat de antrenorul si omul Lita Dumitru , nu de fotbalistul Lita Dumitru. Si primul care a jignit a fost Dumitru. Doar cautati samantza de scandal ! Senzational ! Lumea incepe sa se scarbeasca ! Scrieti articole la norma?
FORZA STEAUA !!!

santana (2 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:31

ce kkt vorbiti si bateti campii de fostele glorii ale stelei? palesc toate in fata lui jiji si a camarilei sale de veri, nepoti si lingai! fostele glorii au coloana vetebrala! nu-l ling si-l pupa la toate aberatiile lui de microbist cu bani! si ce kkt a facut mimi asta? in afara ca e mascariciul de serviciu din ghena?

BRATITU (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:33

mm trebuie pastrat la steaua ca s-o duca de rapa….ma bucur ca o jigodie conduce acest club…se chinuie sa vorbeasca pacalind pe unii ca e destept dar nu a citit o carte de 30 de ani ..un dobitoc care urla pt. ca-l doare prostia si mizeria din el…nu-l dati afara duceti-l direct la balaceanca…

gogu (3 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:34

santana Says:

March 5th, 2007 at 8:31 pm
ce kkt vorbiti si bateti campii de fostele glorii ale stelei? palesc toate in fata lui jiji si a camarilei sale de veri, nepoti si lingai! fostele glorii au coloana vetebrala! nu-l ling si-l pupa la toate aberatiile lui de microbist cu bani! si ce kkt a facut mimi asta? in afara ca e mascariciul de serviciu din ghena?

ce va face mimi cind se termina?..a declarat dragoste eterna stelei…aaaaa am uitat avea nu demult o oferta de afara…..asta nu e doar lingau prost e si imbecil..crede ca toata lumea e proasta…

chilotzel (7 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:40

Acest fost mare jucator nu poate sa vorbeasca asa cu managerul general sau cu oricare alcineva(chiar shi cu femeia de serviciu) de la acest de unde a mancat o paine.Oare dc nu spune cum a inceput MM sa il jicneasca.
NU potzi spune ca itzi doresti ca cea mai titrata echipa de fotbal din Romania,mai zici shi ca esti mare stelist,sa cada cu avionu ca se duce degeaba la Sevilia.

ruiz (6 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:42

Am asistat oripilat la demonstratia de imbecilitate si ipocrizie a lui Stoica.
Pe linga lipsa de respect fata de diferenta de virsta dintre el si interlocutor, daca nu si cea fata de performantele fotbalistice ale lui Lita Dumitru macar evidenta cifrelor ar fi trebuit sa-l faca sa taca. Cele 42 de meciuri din cupele europene, dintre care cel putin jumatate cu echipe de mina a doua, nu sunt cu nimic mai importante decit cele 57 selectii la nationala si participarea la un campionat mondial ale lui Lita.
Daca am intreba suporterii ce ar fi mai important pentru ei, o calificare a nationalei la mondiale sau inca una a Stelei in Liga, raspunsul ar fi clar Domnule Golan MM si nu ti-ar fi favorabil.
La nervi iese adevarata personalitate a omului MM : arogant,parsiv si smecher.”Eu am calificat Steaua in Liga”, a spus MM aseara.Deci Olaroiu Gigi si jucatorii au fost doar figuranti in „One man show”-ul lui Stoica

tiganii lui JJ (12 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:42

domnule buzarin,
acest articol este PERFECT. este cam scurt, dar cred ca intentionat l-ai lasat asa, ca sa continuam noi, stelistii, sa injuram acest moldovean imputet care s-au aciuat la cirma lui steaua, care isi permite sa-i injure pe balint, pe hagi, pe lita si fff multi altii azi, si miine si pe noi, galeria, de fapt am avut probleme cu el de mult, dar acum imi dau seama de cacialmaua asta imputita, care imi vine sa-i sparg fata doar cind il vad… este incredibil, ca acest mojic ne injura de fapt pe noi, bucurestenii, si noi ca prostii punem botu. este incredibil!

Gabriel R. (7 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:47

M.M.Stoica este un mitocan parvenit.Din ingineraşul cu bun simţ,preşedinte al unui club de provincie,cu apariţii sporadice în presă,precum performanţele din acel timp ale fostei sale echipe,acesta a ajuns la Bucureşti,la o echipă galonată,cu o retribuţie deloc neglijabilă,alături de un patron semidoct,mult mai mitocan decât el(dacă există grad de comparaţie) ,dar şi deosebit de violent,de sorginte legionară.M.M.Stoica nu este ingrat faţă de mâna care îi dă să mănânce,el încearcă să îşi satisfacă patronul,copiindu-i ,în mare parte,comportamentul,deşi managerul Stelei,are cultura şi inteligenţa necesare să se detaşeze de comportamentul aberant al şefului său.Ceea ce este mai mult decât periculos-şi aceasta spune multe despre caracterlul lui M.M.-este că acest comportament este profund deliberat,că îi place ce face.Unii spun-şi probabil au dreptate-„banul ochiul dracului” Dar cu caracterul ce facem ?.Pe de altă parte I.Dumitru a fost un jucător ,mai mult decât emblematic în perioada în care a jucat,eu l-am văzut jucând şi era formidabil în tot ceea ce făcea pe gazon.Tot acelaşi Liţă Dumitru a avut şi se pare că mai are un caracter nu departe de cel al lui M.M..Stiu despre o scenă cu Dumitru dându-i,în perioada cât juca la Steaua,ordin în cel mai pur stil golănesc unui miliţian să îi păzească maşina(Dumitru era ofiţer al C.S.A.Steaua).Tot acelaşi Liţă Dumitru,chiar atunci când Steaua a avut performanţe în cupele europene,intervievat de mass-media,niciodată nu a lăudat prestaţiile echipei,din contră,a lansat multe critici nefondate(după meciul Dinamo Kiev).Pe de altă parte,marele jucător I.Dumitru nu a avut niciodată performanţe ca antrenor,de mai peste tot,plecând cam pe uşa din dos,leitmotivul fiind, lipsa de performanţe.Imi aduc aminte şi probabil,mai mulţi îşi reamintesc,cum Dumitru şi-a oferit serviciile mai multor antrenori,printre aceştia aflându-se fostul său coleg de cameră de la Steaua,Iordănescu sau chiar preşedintelui FRF,Mircea Sandu.Oamenii nu l-au primit nici măcar să discute,tocmai datorită caracterului său(Dumitru s-a plâns în mai multe emisiuni despre acestea).In concluzie ” M.M.” este mitocan,la fel şi I.Dumitru,cuvintele cu care s-au „gratulat”reciproc sunt o dovadă certă.Din păcate o dispută mitocănească a devenit eveniment de presă.Dacă se consemna că cei doi au avut o astfel de discuţie era suficient.De multe ori prea multă atenţie strică şi presa trebuia, măcar după atâta timp ,să ştie că prin astfel de abordări a transformat personulităţi în persoane publice,ba chiar a mai creat mici monştrii de tipul patronului Stelei.Cu tot respectul,abordare TOTAL GRESITA,d-le Buzărin ! Căutaţi subiecte adevărate…

sor (5 comentarii)  •  5 martie 2007, 20:50

ce tot il bagati pe huliganu asta in seama

yoy (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 21:24

Chiar va mai uitati in gura acestui nebun de legat numit si mimi !
In lipsa altor realizari pe care nu le-a avut el doar guita !E atit de stielist incit cind era la galati isi spurca actuala echipa(de cacao) de nu se vedea!
E un specimen pe cale de disparitie,care nu sa tras prea bine din maimuta!

batranul oradean (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 21:44

Domnule Buzarin, aveti perfecta dreptate in ceea ce scrieti in acest articol. Domnul Lita Dumitru a muncit mult mai mult pentru mult mai putini bani pt. Romania si Steaua… Acest individ coleric (meme) este o rusine pentru un club de prestigiul Stelei, si orice amator i-si da seama ca inafara faptului ca injura ca un carutas stie doar sa-l linga-n fund pe „inteleptul” echipei jiji.
Nu simpatizez nici o echipa din Bucuresti, dar dupa cum joaca momentan,
doar Rapidul i-si merita locul actual…
Un suporter infocat al echipei nationale.

criss (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:02

MM= MARE MITOCAN , LITA DUMITRU =FOST MARE FOTBALIST

Ursu (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:03

Corect, domnule Buzarin!

Dar M.Stoica se poarta ca un iesit din minti de cativa ani buni. Si a fost tratat cu atata delicatete de presa (inclusiv Gazeta), incat stau si ma intreb daca nu cumva alienarea a ajuns norma a bunului-simt in tara asta.

Si va mai intreb si pe dumneavoastra daca nu credeti ca aveti si dumneavoastra vreo vina (personal/Gazeta) in promovarea acestui mutant (si a altora ca el …) ca personaj mediatic de prim rang in amarata asta de tara, ai carei oameni, obositi, sunt in stare sa coboare scara in pivnita si sa exclame fericiti: „Mai, da’ ce pod frumos mai am!” …

cucusor (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:04

sunt de acord cu acest articol………….acest ” MIMI ” stoica chiar este penibil, are un tupeu fantastic i nu cred ca a fost batut la timp..prin tot comportamentul lui in public imi este rusine ca steaua,clubul meu de suflet este reprezentat de un asemenea derbedeu…..plecarea lui mimi stoica de la steaua ar fi un lucru extraordinar…si oricum acest moment este f aproape..se satura gigi de sluga lui spurcata la gura……….

George Andrei (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:10

sunt scarbit….pentru prima oara pot spune ca sunt scarbit….mi-a ramas un gust amar aseara….cand un om care nu a jucat nici macar un minutel in divizia A macar a reusit sa ii spuna unui om care a reprezentat Romania la un campionat mondial „cine ai fost tu in fotbalul romanesc?!”….ca sa nu spun mai departe,banuiesc ca stie toata lumea ce cuvinte s-au folosita aseara….pacat…pentru prima oara sunt scarbit….nu credeam ca o sa ajung aici…si asta pentru ca nu ma mai mira nimica de foarte mult timp in aceasta tara….dar aici nu credeam ca o sa se poata ajunge….daca eram in emisiunea aceea,sincer,ma ridicam scarbit cei care au reprezentat ceva in fotbalul acesta, daca vine un om-ma mir ca am putut sa scriu acest cuvant pentru presedintele Stelei-si il improasca cu mocirla ni vazul lumii si lasat de cel care modereaza emisiunea?!pacat…….am ajuns sa fiu scarbit…..din pacate….si credeti-ma,ma uitam la fotbal ca la un spectacol….dar ce poate sa mai reperezinte spectacol pentru mine?!mi-e rusine pentru ca reusisem sa o „inbolnavesc” si pe sotia mea ,dar……..aseara s-a facut liniste in sufragerie…..si am stins televizorul si ne-am bagat in pat amandoi,tacuti……dar nu adormeam nici unul…..sotia mea m-a intrebat:”cum a putut sa isi permita asa ceva”……ce sa ii raspund,ca eu nu am gasit nici o varianta plauzibila aseara……daca puteti sa ma ajutati…….

EL TIGRE (65 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:11

Mai oilor turbate chiar puteti sa comparati un om care a fost 6 ANI CAPITAN la steaua cu mascarici de cea mai joasa speta. 8 ani la steaua iti da tot dreptu sa-ti dai cu parerea despre aceasta echipa

Dinny (429 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:52

Pe langa rahatul de Mimi Stoica…si porcul de Ivanovici a acceptat acest scandal penibil….care l-a avut in rolul principal pe …hahalera de Mimi ….

nascutdinpamant (9 comentarii)  •  5 martie 2007, 22:54

Hei ! Ce e asta ? In sfarsit ai mai impuscat un articol bun . Bravo ! Felicitari ! In momentele astea imi pot permite sa te compar cu echipele noaste de fotbal , cand reusesc un meci bun toti ne minunam si ne bucuram . La fel esti si tu !

xyz (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:03

Nu am vazut cearta dintre cei doi, dar citesc in fiecare zi gsp si prosport…Ce pot insa sa zic…este ca Lita…A FOST…MM…ESTE…
Asta este problema noastra a romanilor…traim in trecut…asa traiesc jurnalistii asa traiesc suporterii…
Sa lasam trecutul si sa gandim pentre prezent si viitor.
Steaua a fost…si daca-i lasam pe unii ca MM si GIGI sa-si faca treaba eu unul sunt sigur ca si o vor face asa cum trebuie…Pe MM l am admirat cand era la Otelul…il admir si acum…In primul rand cred ca MM este un suporter al Stelei…apoi un manager…si asa ca el se comporta suporterii…Ca sa fie poate pe placul tuturor ar trebui sa se comporte ca un Manager…si apoi ca un suporter…Sincer…ca suporter al Stelei…poate si eu as fi inceput injuraturile asupra lui Lita…pentru ca oricat de rau ar merge Steaua…ca fosta glorie a echipeii trebuie sa fii alaturi de ea…Nu trebuie sa fii de acord cu conducerea..dar trebuie sa sustii jucatorii..nu sa vorbesti de ei cu apelativele „bombe fasaite”…
Oricum…pacat ca oameni ca Dobrin, Dumitrache, Lita si multi altii…au luat o pe drumul care acum e departe de fenomenul fotbal…fiindca ei puteau aduce mult fotbalului romanesc…
Lasati Steaua de acum sa si faca treaba…Nu uitati trecutul…dar nu traiti in trecut.

neapuiu (1 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:05

nu lita a fost cel mai bun la lovituri libere
erau ioo…nea puiu iordanescu …..mai studiaza buzarine ca si tu esti prea tanar….LOLOLLOLhahhahahha

Nord (26 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:26

Salut aline,

ma bucur ca au readus in memorie si celor mai mici care au trait doar din pumnii lui mm si „arogantele” lui Becali;acum individul ar vrea si crede ca va uni bisericile.
in fine…
Ar fi bine daca ai improspata memoria unora referitor la Cornel Dinu si infractorul de la AeKa Timisora.Unul e patat pe fata, altul pe cazier si constiinta dar gusturile unora nu se discuta.

bog0311 (10 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:32

Domnule Buzarin, tot pentru copii de 14 ani (si nu numai ei), poate ar fi fost nimerit (si deontologic) sa precizati ca „Lita” este nascut si crescut in Giulesti, ca la Guadalajara a jucat din postura de fotbalist al Rapidului si ca a fost racolat, conform obiceiului de echpa lui Valentin Ceausescu.

Asta pentru ca pustii de 14 ani sa nu ramana cu impresia ca vorbim despre vreun stelist pe aici…
Sau nici dumneavoastra nu stiati detaliile astea, domnu’ ziarist sportiv?

cristi (2 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:33

Perfecta dreptate!
Este injositor pentru noi toti acest mm. Imi aminteste de un copil de sase-sapte ani care nu are alte argumente decit sa jigneasca interlocutorul.
Pe de alta parte, Dumitru, care inteleg a stat ceva prin occident nu ar fi trebuit sa se puna la mintea lui, mai ales intr-o emisiune televizata.
Rusine televiziunilor pentru faptul ca lasa indivizi ca mm, indiferent de postul care il ocupa, sa apara pe ecran si sa dea asa o lectie de viata celor tineri si nu numai.

gogu (3 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:40

si faptul ca vine din giulesti scuza educatia acelui fiu de curva ieftina care e mm? sau ce vrei sa spui cu asta??

bog0311 (10 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:49

gogu – prietene, relax. Asa cum e scris articolul, un pusti de 14 ani (care oricum nu-l cunoaste pe Lita) ramane cu impresia ca Lita e vreun stelist.

Sunt rapidist si tin sa se stie cine a fost Lita. Lita nu a fost un stelist la Guadalajara; pe Pele l-a tinut un rapidist.
Lita nu s-a format la Steaua si nu s-a lansat la Steaua. Nu a jucat la nationala de la Steaua, ci toate astea de la Rapid.
Ca dupa aia a pus botul la pocalul de nectar al lui Valentin, e o alta poveste. Apropo, si Rica a jucat la TCKA. Si el e stelist?

Cam asta vroiam sa spun, Gogule…

REBU (31 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:50

Meme ia-te cu Cosmin
Si faceti ce trebuia:
Scapati pe Steaua de un chin:
DATI-VA DEMISIA!!!!!

iulyan (6 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:51

Chiar daca a fost un mare jucator Lita Dumitru acest lucru nu cred ca ii da dreptul sa vorbeasca asa urat despre steaua .Nu e prima oara cand spune ca steaua nu are valoare si ia la misto echipa .ASA CA SCUTESTE-NE CU MARELE lita dumitru

iulyan (6 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:53

Si apropo de motto-ul tau tu esti cam tot timpul ratacit

dodo (24 comentarii)  •  5 martie 2007, 23:57

Afara cu MeMelushul de la STEAUA!!

Adrian (118 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:00

a gresit Mihai Stoica dar a gresit si Lita Dumitru
poate ca unii din marii fotbalisti asteapta anumite lucruri de la cluburile la care au jucat dar asta e
nu mai existat fotbalisti ca cei din dinainte de 89
daca facem performanta cu ce avem sa fim recunoscatori
jucatorii Stelei nu merita sa fie numiti nimicuri
pt ca acesti jucatori au scos in ultimii 3 ani fotbalul romanesc din rahat
Lita Dumitru a gresit cand a zis ca sunt jucatori slabi
are dreptul sa critice echipa, sa isi dea cu parerea dar nu are dreptul sa isi bata joc de ea si de oamenii care muncesc acolo

Lita Dumitru ar fi trebuit sa se gandeasca ca acesti jucatori pe care ii are Romania acum(majoritatea daca nu toti) nu se ridica nici macar la gleznele jucatorilor da dinainte de 89
asta putea sa o reproseze
nu ca jucatorii Stelei sunt nimicuri

si inca ceva
de ce nu critica Lita Dumitru si pe cei de sub podul grant?
daca nu ma insel a jucat si la rapid
nici rapidul nu joaca nimic
s-a facut de rusine in europa
se chinuie rau de tot in campionat
razvan devine tot mai penibil pt ca dupa fiecare meci vine la tv si zice ca echipa joaca bine si ca merita sa castige desi nu e deloc adevarat
ganea da capete in gura
copos nu face nimic(numai asteapta sa vina scandalul la el)

ar fi putut dl Lita Dumitru sa zica si de alte echipe
ca ceea ce a facut pt fotbalul romanesc ii permite
nu sa scoata in fata doar Steaua

nimenialtul (2 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:01

numa la steaua se poate intampla asa ceva,numa ei nu isi respecta valorile

nimenialtul (2 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:03

MM ARE 42 DE MECIURI IN CUPELE EUROPENE???? SA SE MAI GANDEASCA BINE,NU CUMVA A PUS SI MECI PT CARE A FOST SUSPENDATAT??

Adrian (118 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:03

EL TIGRE

iti da dreptul sa iti dai cu parerea
nu sa iti bati joc

Adrian (118 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:03

nimenialtul

mai ti minte cand dinamovistii l-au scuipat pe Dorinel?

ross (5 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:07

bunza..prost te-a mai facut mata..(daca asa zic toti…asta e..:)),mm stoica..e un golan un parvenit cum dracu a ajuns la steaua nu stiu..si dobitocul ala de jiji..numai parveniti nu stie sa respecte fostele glorii ale fotbalului romanesc.

dodo (24 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:08

Afara cu MeMelushul de la STEAUA!!!

vasile (2 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:36

fie ca are sau nu dreptate Buzarin, mm scoica tot un nimeni este

dodo (24 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:40

MM si JIJI: doi impostori!!

DORIAN (10 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:43

SUNT PUR SI SIMPLU ,,INTERZIS”…..NU POT SA CRED CA O ARATARE DE TIP M.M. ARE TUPEUL SI NESIMTIREA SA VORBEASCA ASA LA ADRESA LUI LITA DUMITRU !!!!!…M.M. NU A FOST FOTBALIST NICI MACAR CAT SCROTUL STING AL LUI LITA !!!!…..ACUM STEAUA AR DA 3-4 MILIOANE DE DOLARI SA CUMPERE UN JUCATOR DE TALIA LUI DUMITRU DIN ANII ’70 !!!!….UN DUMITRU PUS ACUM IN LINIA DE MIJLOC A STELEI AR INMULTI CU 10 VALOAREA ECHIPEI !!!! SI CU ASTA AM SPUS TOT !!!
FORTA RAPID GIULESTI !!!! SPER CA LOCUL 2 SA NU ITI SCAPE IN ACEST SEZON !!!!

sorinoctav (1 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:47

Lita sa mai taca, nu e in masura sa atace prin presa echipa pt. ca oli si mm au avut totusi niste performante in ultimii 2 ani iar steaua o sa-si revina.Ca jucator poate ca a avut valoare cand se juca fotbalul lent,dar ca antrenor e zero barat.Nu-mi dau seama de ce face scandal si ce urmareste.Sa-ti fie rusine Lita Dumitru nu iubesti steaua

Reddog Alex (110 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:51

Acum comentez ca microbist, sa nu fiu acuzat ca sar si eu sa critic Steaua. MA voi referi strict la persoana lui Stoica, acest om care a „jucat” 42 de meciuri in cupele europene. Excludem preliminariile si meciurile de pomana. Ramane o semifinala, ceea ce nu e putin pentru o echipa din Romania. Stoica are un merit aici. Nu voi nega. Nu stiu exact in ce masura a contribuit, dar a facut-o. Reversul medaliei este aroganta cu care-si trateaza adversarii. Sau dispretul. Sau nesimtirea. Plus ca a fost formator de opinie pt. suporteri si il consider responsabil pentru mizeria de dupa meciul cu Rapid din UEFA si ce a urmat dupa.
Acest Stoica trebuie sa recunoasca insa faptul ca nu mai tine. La Arad a lasat sa se inteleaga ca Steaua trebuie „respectata”. Nu mi se pare normal sa fluturi tot ce ai facut, cand prezentul conteaza. Pai Capello a luat UCL cu Real, dar pentru aia tot il vor da afara. Ce a fost atunci nu mai e valabil ACUM.
A adus destule jigniri celor care au aparat culorile Stelei, s-a comportat ca un nesimtit in nenumarate randuri. Sunt prea tanar ca sa stiu cine a fost Lita Dumitru. Dar o simpla privire la palmaresul sau e suficienta. Steaua are vreo 50 de ani de istorie, din care el a fost capitan in 6. Mi se pare ca e o fosta glorie a clubului. Gresesc? Deci acest om a facut ceva pentru Steua. Stoica se da stelistul suprem si sis insuseste meritele unor jucatori. Cu ce dracu se mai lauda el daca nu il aveau pe Dica? Cuma dica, el a jucat? Cam nesimtit. Bine zis domnule Buzarin. Stoica a demonstrat o data in plus ca e un caracter abject. Pai la ce sa te astepti de la unul care pleaca val-vartej din tribuna pentru a aplica corectii fanilor, care vorba aia, au si ei dreptul sa spuna ce gandesc nu? Meschin acest om. Meschin de-a dreptul. Pacat ca pentru tinerii stelisti Radoi e o glorie si un mare jucator. Pacat ca cei care au facut treaba la Steua, care iubesc culorile, dar mai ales care au castigat CCE, au fost inlaturati de acest grobian si de aghiotantul sau. Mare om Acest Stoica. Era si el un biet coate-goale, acum invarte volanul de Touareg cu banii sefului. Nu stiu, cam slaba prestatie pentru un manager.

Vitore (1 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:54

Cine se aseamana se aduna , spune o veche vorba din popor , logic latifundiarul se simte bine cu un asemenea cretin , purtator de cuvant al echipei militare , o mioara moldoveana ratacita pe malul Dambovitei , gata oricand sa practice pupincurismul tipic romanesc . Sila ma cuprinde cand vad mutra parvenitului pe sticla si ma grabesc sa iau telecomanda sa schimb canalul ! Cat despre Lita : Respecte profunde marelui jucator care , insa n-a fost si un om de vreo mare tinuta morala ! Si nici antrenor ! Dar cati jucatori au vreo legatura cu bunul simt ? Chiar Marele Lita a improscat cu noroi in clubul care l-a propulsat la inaltime , Rapidul , unde a poposit incaltat fiind cu o pereche de tenisi , mai tii minte Lita ? Oricum esti cu mult deasupra lui mm !

DORIAN (10 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:58

!!! ADRIAN !!! CAND SA FACUT DE RAS RAPIDUL IN EUROPA ???? ACUM CA A FACUT 4 MECIURI EGALE IN GRUPA ???? SAU CAND NU A LUAT NICI UN PUNCT SEVILIEI DESI SE VEDEA IN FINALA, SAU CAND A AVUT 3-0 CU BORO SI ALUAT BATAIE CU 4-3 ??? !!!! CAND ????

Bogdan Iatan (1 comentarii)  •  6 martie 2007, 0:59

mario_y cati ani ai? L-ai prins pe Lita Dumitru? Eu nu cred. Dar de Lacatus, Bumbescu, Iovan, ai auzit? Cand o valoare, un star, un simbol care va ramane in istoria Stelei pentru totdeauna isi spune o parere ar trebui apreciata. Eu sunt stelist. Dar MM nu stie nimic altceva sa faca decat sa ii cante in struna lui Becali si sa se ia in gura cu oricine spune ceva de Steaua sau de transferuri, etc. Ai uitat ce comportament are MM? A dat intr-un suporter daca mai tii minte. L-a atacat intr-o vreme pe lacatus. Mai nou are ceva si cu Duckadam. In curand o sa se ia de gat si cu Emerich Ienei sau cu Halagian. MM nu are talie de Steaua si nici de acum incolo nu se va schimba. El este un inaintas, un papagal, un ipocrit. Atat. Nu ai dreptul sa ataci vedetele. Asta sa fie regula. Si nu lita l-a atacat primul, mai intereseaza-te cand ii mai iei apararea lui MM, care pana acum nu a facut nimic deosebit pentru ros-albastrii. Orice conducator de club a castigat campionate la Steaua si mai ales este corecta regula „nimeni nu este de neinlocuit”, dar in cazul lui Stoica lucrurile ar cam trebui grabite. SI sa nu uitam trebuiesc facute multe schimbari. Radoi, cel mai bine platit si el nu joaca nimic, Gigel Coman si Ovidiu Petre care joaca doar pentru ca au pile la antrenor, Oli care saracu e depasit de meseria de antrenor. Este la fel ca si cum era jucator. SI cate mai sunt de spus, dar in episodul urmator…

stelista (6 comentarii)  •  6 martie 2007, 1:00

BUZARINE, TE AM VZ LA 23 AUGUST CUM TE TINEAI CU MM DE BRAT CA TI ERA FRICA SA NU TE LINSAM. DE CE MINTI IN HALUL ASTA SI SCOTI DIN CONTEXT? PARCA TE VAD PRIN TEMPLU CUM TE APLECI CAND TRECE MM PE ACOLO, AI FOST OPERAT LA COLOANA?

Comentează