Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Papagalul nostru de preţ

Pentru noi, Chivu e Chivu. Căpitanul naţionalei, omul de bază al defensivei tricolore de vreo 7 ani încoace, băiatul şarmant, care nu se îmbracă doar în blugi sfîşiaţi, ci şi în costume de firmă şi e în stare să discute […]

vineri, 19 ianuarie 2007, 7:37

Pentru noi, Chivu e Chivu. Căpitanul naţionalei, omul de bază al defensivei tricolore de vreo 7 ani încoace, băiatul şarmant, care nu se îmbracă doar în blugi sfîşiaţi, ci şi în costume de firmă şi e în stare să discute cu oricine despre orice, inclusiv despre cărţi, o oră la TVR, cu Ioan T. Morar şi Marie-Rose Mociorniţă.

Pentru italieni, Chivu e altfel de Chivu. Unul dintre nenumăraţii străini din campionat. Un jucător bun, dar nu emblematic, de la o echipă bunicică, dar nu extraordinară. Jon McKain de la Timişoara, să zicem. Sau oricare dintre portughezii Clujului. În Peninsulă, lumea nici nu se termină şi nici nu începe cu Chivu. Cu Totti, da, însă cu Chivu, nu! Străinii devin foarte rar simboluri. De obicei ei sînt doar mijloace fixe, pe care le cumperi, te foloseşti de ele şi apoi le vinzi.

Mijlocul fix Chivu a gafat de trei ori într-o săptămînă. E treaba lui şi-a Romei, am putea spune. Pînă la meciul cu Olanda mai sînt două luni, timp destul ca el să-şi revină, chiar să-şi recîştige postul, dacă antrenorului Spaletti i-ar trece prin cap să-l cheme lîngă el pe bancă. Teoretic, dac-o zbîrceşte cu Parma şi Messina, n-o va mai face şi în faţa atacanţilor olandezi, aşa că putem sta liniştiţi.

Dar nu stăm. Citim ziarele italiene, unde cînd căpitanul României nu e făcut papagal, trece drept infantil. Şi ne enervează,  ştim doar că liderul „triolorilor” nu e nici una, nici alta. Da, dar face penalty în minutul 92, scapă omul din marcaj sau, culmea, pasează decisiv atacanţilor adverşi.

Închidem ediţiile online din Italia şi deschidem altele. În ciuda gafelor lui Chivu, în jurul său roiesc, precum ţînţarii în jurul becului aprins, marile echipe ale Europei. Cînd nu e Real, e Barca şi cînd nu e Milan, e Inter. Plutesc, ameţitor, şi milioanele de euro. Ba 15, ba 20, ba 25. La fiecare penalty comis şi la fiecare pasă la adversar se mai adaugă o rată a creşterii de cîteva milioane. Oare cine ar putea să rămînă cu mintea întreagă? Mulţi dintre noi, cînd ne spune şeful că ne dă o primă, numărăm oi nopţi la rînd, asta în cazul în care nu facem chiar penalty pe recamier.

Chivu e băiat deştept şi pricepe. S-ar putea ca resursele lui ca fotbalist să se fi epuizat. Sau, trecînd de jumătatea carierei, să nu se mai poată lua la trîntă cu atacanţii adverşi cum o făcea în urmă cu 3-4 ani. Mai ales că el nu e un batailleur, precum Tamaş sau Goian, ci un jucător rafinat, ajuns în tinereţe în linia de fund prin forţa împrejurărilor.

Greu de spus care e soluţia, dar sigur există una. Noi n-o ştim, Piţurcă n-o ştie, Spaletti n-o ştie, dar poate c-o va afla chiar Chivu. Imposibil să n-o afle! N-aţi văzut ce frumos vorbea la „Lumea citeşte?” Ca din cărţi!

„Chivu s-a lăsat depăşit într-o manieră infantilă. Cristi, ce se întîmplă?” — Il Messaggero

Comentarii (128)Adaugă comentariu

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:40

@ X….

Salut!!!

Xulescu (118 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:41

I-auziti ce spune Gigi: „Am vorbit cu cei care au realizat stadionul Allianz Arena pentru a ne prezenta un proiect in vederea maririi capacitatii stadionului Steaua. Intentionez sa maresc capacitatea stadionului la 60.000 de locuri”
Poate ca nu shtie omu’ cat a costat Allianz Arena. Cred ca vinde shi de prin Baneasa ceva ca sa acopere valoarea.

hai dinamo (11 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:42

granada hills, in VALLEY
tu?

Adry (6 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:42

Personalitatea lui Chivu se reflecta si dincolo de granitele sportive,poate de aceea e uneori controversat.Modul de exprimare si rafinamentul lui depasesc conditia obisnuita a fotbalistului.Cred ,totusi,ca inconstantele acestea sunt temporare si in final va reveni la forma care l a consacrat.Echipa nationala are nevoie de siguranta lui, altfel adio Euro again!

Xulescu (118 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:42

Aliiiiiiin ???????????????????????

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:42

Riverside

Xulescu (118 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:45

GA, cand ai vazut ultima oara zapada in LA?

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:48

@ X…

In LA? A fulgait acum cateva zile pt 3 minute….se intampla rar (e a 2a oara in 20 de ani).

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:49

Xulescu – Care articol? Nu mai tin minte! Ajuta-ma!

Xulescu (118 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:50

GA, incepi sa-l crezi pe Gore?

Xulescu (118 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:50

Alin Buzărin Says:

January 19th, 2007 at 9:49 pm
Xulescu – Care articol? Nu mai tin minte! Ajuta-ma!

Iahabibi :D? Mishtocaraia ieftina?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:51

Xulescu – Dizgratiatii? E OK.

Xulescu (118 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:52

Alin. Ce e OK?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:52

Xulescu – Mistocarie da, dar de ce ieftina? Cine e evaluatorul oficial al mistocariei? Fiecare o percepe asa cum vrea. dar ce rost mai are sa vb. acum despre un material de acum 2 sapt.?

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:53

@ X…

Normal este sa NU ninga in LA! Nici macar iarna!! asa ca, NU! Tu-l crezi pe Vadim?

Cata (27 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 21:58

Ce atata impacientare pt 2 meciuri nereusite? Poti fi perfect? Imposibil. In plus, la fundasi se observa mult mai usor greselile. E acealsi lucru cu o ratare a unui atacant, dar nu sare nimeni pe ei. E responsabilitate mult mai mare sa fii fundas.

skeptik (12 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:04

80 % din ‘raspunsul’ tau sa concentreaza in ‘scrisul’ meu si ce fac eu acum(ma uit la televizor, stau pe computer, nu sint bogat(intreba’l pe ‘Genial’ care are o situatie mult mai buna ) si ce are asta cu >>Chivu?
Tocmai ca repeti ca un robot ca Totii e mai popular(cind nu e) nu te face pe tine popular!

Italia a ..iesit campioana mondiala, nu ..Totii! Totii a fost cam afon tot CM!
Mai Ignori faptele care le scriu despre reinoirea contractului alui Chivu de Roma tocmai cind a facut ‘gafele”! ce ati spune tie asta ? Nu a ‘plecat’ nicaieri, my freind! deci mai las-o cu revenirea! Totii e un fotbalist mult mai bun si mai mare decit Chivu, dar nu despre asta era vorba!

Si daca vrei sa mai stii ce mai fac eu pe aici, du-te la ‘ www/myspace.com/petertudosio

Ps..Bineinteles ca am glumit despre angajat, si poate nu mai stiu ce sint sintaxele, de aceea prefer sa vorbesc si scriu in engleza, poate mai bine decit americanii!
Da, am foat un pic cam drastic cu tine, mai ales ca e blogul tau si poti sa ma dai ‘afara’ cind vrei! Eu zic insa sa fii in stare sa accepti scrutinul, daca tot te expui !

Si ce are opinia mea cu faptul ca ceilalti 85 % sint de acord cu mine si impotriva articolui tau? Poti sa ma ignori pe mine, dar ramai cu majoritatea!
Uite ca nu esti de bun augur, tocmai m-a sunat un client, trebuie sa fac un job!! lol
Asa ca, nu mai pot sa-ti raspund de acum incolo, asa ca ‘go for it, si..’distruge-ma!’ lol

Ps..ai inceput sa-mi placi! Dont worry, Im not..gay, my..boyfreind is!! hahaha..

skeptik (12 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:06

@ genial…

ce faci d-le? Uite ca trebuie sa plec, m-a ‘criticat’ Alin ca nu lucrez…..lol

later!

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:07

@ SkeptiK

Mergi la munca dom’le! Lasa blogurile pe mana celor tineri…

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:08

@ X…

Iar ai treaba exact cand nu trebuie?

Adry (6 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:15

If you prefer English to Romanian you should learn to spell it well,my FRIEND!

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:17

Chivu si-a schimbat samponul. Si-i merge rau. Nu-i nimic. Se termina curand… (sticluta de sampon nu Chivu, railor!)

skeptik (12 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:18

@ hai Dinamo…..

Da , ai dreptate…..Long beach…discuta acum cu genialul, eu trebuie sa lucrez, el e un geniu businesman!

Ce zii avem! hmmmmmmmmm!

salut!

Aline, you;re ok!

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:18

@ Adry

De typos ai auzit?

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:42

@ Adry

Just let me know which American English suits you better: Williams’ southern drawl (I’m referring to Tennessee here) neutral or Eastern New Jersey dialect (a la Smush Parker) so we could communicate in a way that is comfortable to you.

Da pana atunci hai s-o dam pe Romaneste, ce zici?

Adry (6 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:44

Nu stiu exact la ce se refera,dar banuiesc!Apropo,daca tot stati in CA sp si noua care mai e treba cu Becks,cred ca e isterie generala nu,sau se exagereaza?

papagigli (13 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:47

Chivu este un jucator excelent care joaca pe pozitia altuia.
Asta cred ca-i problema lui asa cum a fost si-a lui Mutu pina sa se intoarca la Prandelli.
Aline, de data asta nu ai un articol atit de rau pe cit vor altii sa-l considere, dar e adevarat ca te cam aventurezi in unele afirmatii care nu prea par fondate iar fraza: „De obicei ei sînt doar mijloace fixe, pe care le cumperi, te foloseşti de ele şi apoi le vinzi” parca-i rupta di „Saptamina” lui Barbu si Vadim. Vi s-au incarnat sloganurile celor pe care-i huliti. Si spun „vi” pentru ca nu esti singurul. Acum citeva zile Adrian a avut un articol referitor la Beckham in care batea cimpii mai abitir ca un propagandist comunist. Debarasati-va de vechile metehne. Obisnuiti-va cu realitatea economiei de piata. Sau nici asta nu va place?

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:53

@ adry

Iti spun ce s-a scris azi in LA Times sectia de sport despre Beckham, ca sa iti faci o idee: in 10 pagini (de alea mari (sic!)) nici un cuvant! (Stiu ca „niciun” se scrie asa acum, dar nu vreau sa se ia Alin de mine!)

JON BUZARIN (5 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 22:55

Alin Buzărin Says:

January 19th, 2007 at 8:43 pm
Jon Buzarin – da, e Jon, adica J.O.N. nu John. Nu vine de la Ion, ci de la Jonathan. Engleza mea e OK, mersi, o practic de peste 35 de ani. A ta vad ca are probleme. Clear, dear?

John
The name John derives from the Latin Johanne, simplified from Johannes, which derives from Greek Ιωαννης, Iōhannēs, in turn from Mishnaic Hebrew יוחנן Yôḥānān, Yohanan, during the Second Temple Period, after John the Apostle and with the original meaning „God is merciful.”

Johanne has variants: Iohann, Ion, and Ivan where v is pronounced as ‘u’ – note, the letter J was derived from I, and V from U: compare the Spanish, Juan, and Ivan.

John was first used in England with the arrival of the Normans in the 11th Century and has been in regular use in the English speaking world since the 16th Century.

Diminutive and alternative forms are:

Jack
Hank
Jon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jonny/Johnny/Johnnie
Sean (Irish Seán, after the French Jean)
Shaun (anglicised form)
Shawn (a variant of Sean)
Ian (Scottish)
Evan (Welsh)
Shon (Israeli Hebrew) שון (from Shawn)

PAGINA ASTA CRED CA ITI LIPSEA DIN CARTEA PE CARE O CITESTI DE 35 DE ANI.DECI CUM RAMANE DEAR?
DACA TE MULTUMEAI CU EXPLICATIA ERA OK, ASA TREBUIE SA RECUNOSTI CA MAI AI CEVA DE INVATAT.PANA LA 70 DE ANI AI TOT TIMPUL.
GRESESC?????????

Dinny (429 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:09

@ Skeptic
Salut skeptic….ce fai maci ?

Dinny (429 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:10

Vorbiti discutii literare si lingvistice ?

Dinny (429 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:10

GA
Mi se pare mie sau sforaie cineva ?

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:11

@ dinny

Cred ca a terminat tura. Pacat.

Dinny (429 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:13

Cred ca lui Buzarin ii fileaza o lampa!…Eu nu vad ca Chivu sa treaca printr-o criza asa de vizibila ,cum vrea sa ne convinga d-l Buzarin….!!!

Dinny (429 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:14

hai la tolo…

Stelistu (10 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:16

Articol foarte bun, felecitari.
Sa ne amintim de Chivu cand a sarit pe sub minge in meciul cu Albania, sa nu neglijam faptul ca este un jucator foarte lent pt fotbalul de azi, dovada o face plasamentul gresit in multe situatii, pt ca nu poate fi vorba de nestiinta. Sa nu-l mai ridicam in slavi, ca avem vreo trei patru fundasi mult peste Chivu.
Sa nu uit, verbul „a scrie” la indicativ prezent pers II-a sing, se scrie cu un singur „i”. ex. tu scri.
O data poate fi typo, de doua ori intr-o fraza…

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:17

@ Dinny

Nu ai inteles tu. Alin vrea sa credem ca Dom Chivu este intr-o criza de forma pt a-l lauda!

genial american (211 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:19

@ stelistu

Care crezi ca sunt cei 3-4 fundasi mult peste Chivu?

Hai (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:22

Daca am curiozitati despre competentele (existente sau in devenire) ale unui autor de articol, exista cai mai directe sa comunic cu el si sa ajung sa mi le clarific. Unii ar spune, ca de la barbat la barbat.

Dar nu, prefer sa vada un numar cit mai mare de oameni cit de jalnica e parerea mea despre un astfel de autor, in conditiile in care nu respect o regula elementara a jocului: aceasta platforma e o arena de dezbatere. Un loc in care se urmareste nuanta si care poate sa ne faca mai constienti de propriile stereotipii si prejudecati in gindire (iar articolul lui Alin cred ca e o buna provocare in acest sens!).

Hai sa va spun ce explicatie am gasit eu fenomenului asta: sunt un megaloman caruia in copilarie i s-a spus constant ca este o persoana murdara si niciodata ca e una care trebuie sa-si faca curat in camera. Adica unul care e strain de modul in care trebuie sa porti cu bun simt un dialog, criticind ideea si nu persoana!!!

Luati asta nu ca pe o critica, ci ca pe o auto-critica, sa dormiti linistiti…

Stelistu (10 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:35

btw, ala care stie sa manuiasca copy&paste, ai gasit o pagina gresita. Jack vine de la Jacques, care vine si el de la iacob, care in spaniola e Iago, si el sfant Santiago, si care are legatura cu John cam cat ai tu legatura cu bunul simt si cat aua de la pagina mentionata de tine cu etimologia.

JON BUZARIN (5 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:52

Pt. Stelistu

Pagina respectiva o gasesti in „Enciclopedia Britanica”. Daca cei ce au scris-o spun prostii, imi insusesc critica.
Ma surprinde ca tocmai un stelist a sarit in apararea lui Buza.
Lasa-i pe ai lui sa-l apere.Sau esti deghizat?

orion (10 comentarii)  •  19 ianuarie 2007, 23:56

In sfarsit un articol adevarat despre Chivu!

laur_din_OLANDA (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 0:05

felicitari domnule Buzarin!
Atingeti un punct intr-adevar labil al nationalei! Cind citeam articolele din presa romana despre actele de „VITEJIE” ale Chivului la Ajax ma intrebam pe ce erau bazate???…Aici in Olanda era recunoscut drept omul cu cele mai multe cartonase rosii…si in special gafeurul nr.1 in momentele cheie!
I-a costat o finala de Champions League..amintiti-va min.83 cu AC Milan.
Probabil este intr-adevar un om inteligent, cult, cu bun-simt…Din pacate aceste calitati nu aduc o calificare la un turneu final!!! Cred ca Piturca nu are independenta cu care se lauda in privinta alcatuirii primului 11.Daca ai pierdut 3 calificari consecutive tu ca antrenor nou ai putea sa incerci altceva!!!
Perfect plauzibil…ca_capitan de drept al nationalei!!!!…Chivu a fost , in special de presa, impins in aceasta situatie,care din pacate i-l depaseste.
Este un fotbalist bun pentru un club de pluton, nu si acel „capitan de drept” care ar putea conduce Romania la un nou turneu final.
Mult succes contra Olandei cu o nationala, sa speram, formata doar din cine merita, nu pe baza de biletele, ….ca tot e la moda

web (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 0:19

orice fotbalist trece prin perioade mai dificile, chiar si marii fotbalisti. Si Chivu e unul mare.

geo_rge (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 0:25

poate tocmai din cauza asta e atat de cautat chivu fiindca este un fundas rafinat si care stie cu mingea chiar dak joaca pe un post in care rolul lui este sa distruga atacurile adverse.

tandd (13 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 0:47

Nimeni nu-i perfect si e omeneste sa mai si gresesti,dar chivu ramane cel mai bun si mai constant om al nostru si al romei.Restu cu pozitionarea in teren si nu mai stiu ce is basme de adormit copiii.Ai impresia(ptr cine a zis ca nu are valoare mai sus)ca roma dadea un sac de bani pe el daca era asha?sau ai impresia ca real,barca,inter ar da o caruta de bani pe el daca n-ar fi valoros?sau poate tu esti mai bun cunoscator al fotblalului decat cei ce se ocupa cu transferurile la echipele amintite

lycan&Werewolf (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 0:48

deci cine dracu te-a facut pe tine jurnalist sportiv e mai dobitoc ca tine!!!Chivu e cel mai mare jucator pe care l-a avut nationala in ultimii 7 ani.Daca nu iese in evidenta la fel ca Mutu sau altii e pentru ca rolul lui in teren e mai aparte.Ce dracu ti-a venit tie un necunoscator sa scrii chestiile astea despre el nu stiu.Papagali sunt multi in fotbal dar Chivu sigur nu e printre ei.Cand o sa realizezi tu 0,00000000000001% din ce a realizat el atunci sa critici!Inteleg ca asta ti-e meseria dar fa asta cu cine merita nu critica doar ca sa arati cat esti de papagal.Zi-mi alt jucator roman capitan la 19 ani la Ajax,una dintre cele mai productive echipe de tineri jucatori f buni din lume?M-ar impresiona si daca mi-ai raspunde la contraatacul asta.Il stiu pe Chivu de cand juca la Gen8 fotbal si era panarama.Pt ca era atacant.Dar acum te inseli amarnic.Greseli face orice jucator.Sunt sigur ca si Pele a facut la randul lui.Oricum parerile tale conteaza doar pt tine si pt altii ca tine care n-au treaba cu fotbalul.Ar trebui sa fii mandru ca ai un asemenea jucator in echipa nationala.Gandeste-te cum ar fi fara el si atunci vezi daca mai merita criticile tale!Si mai o chestie:in Italia chiar e vazut mult mai bine decat o spui tu.De unde mama dracului iti procuri informatiile.Da-ti afara oamenii care se ocupa de asta ca nu au ce cauta acolo.Cu respect Lycan&Werewolf

Makaay (12 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 1:08

Acum am citit pe un site german sportiv ca domnul Cristian Chivu este o varianta pentru Bayern in cazul plecarii lui LUCIO care trece printr-o faza asemanatoare…numai ca la Lucio tine deja de la mondial….in orice caz, Bayern ar fi dispusi sa ofere in jur de 15 milioane pe el, la vara.

cristina (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 1:11

parerea mea e ca puteti sa va luati de oricine dar de chivu nu.adik el e singurul jucator roman care sta cu picioarele pe pamant, modest si constant.daca si de el va luati…atunci…acum ca a jucat si el 3 meciuri proaste..se mai intampla…dar dumneavoastra domnule buzarin ca scrieti numai articole proaste de cand va citesc euvreti sa nu va critice lumea pe blog

cu respect!

Lari (165 comentarii)  •  20 ianuarie 2007, 1:29

Chivu e 30% din afacerea A.S.ROMA.Atat valoreaza el pe piata fotbalului,nu pe piata lui mm si alin.Cu m si a mic.Cat mai mic.

Comentează