Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Dizgraţiaţii

Rapid a reuşit să-l plaseze pe Vasilache la Tîrgu Jiu. Copos a scăpat de mobila veche din casă, alegîndu-se şi cu 200.000 de dolari. Patronul Rapidului n-are generozităţi occidentale. În Germania, cînd nu mai ai nevoie de şifonier, îl scoţi […]

duminică, 7 ianuarie 2007, 7:10

Rapid a reuşit să-l plaseze pe Vasilache la Tîrgu Jiu. Copos a scăpat de mobila veche din casă, alegîndu-se şi cu 200.000 de dolari. Patronul Rapidului n-are generozităţi occidentale. În Germania, cînd nu mai ai nevoie de şifonier, îl scoţi în stradă şi-l iau amărăştenii (sînt şi pe-acolo!) care n-au bani să-şi cumpere dulapuri noi. În schimb, în odaia somptuoasă zugrăvită în vişiniu va poposi mobilierul futurist Grozdanovski. Macedonean (fotbal de lumea a treia) care vine de la Omonia (echipă de maxim turul I în UEFA).  Un fel de canapea din acelea care se cară dinspre Moldova, pe Dacii preistorice, spre a fi vîndută duminică dimineaţa la prima oră, în Obor.

La vremea lui, Vasilache a fost în graţii. A dat gol la Feyenoord, de exemplu, în meciul de start al celei mai lungi evoluţii europene din istoria Rapidului. Alţi dizgraţiaţi de ultimă oră, ex-dinamoviştii trimişi la UTA ca să-i facă loc lui Habib, sau Iahabibi, sau cum l-o chema pe fundaşul ghanez.

Steaua propune şi ea un joc al dizgraţiei. Boştină (foto) şi Lovin vor trebui să plece, deşi cu ei doi titulari Steaua a făcut multe meciuri bune în Europa. E greu de spus dacă, de exemplu, Croitoru e mai bun decît oricare dintre cei doi dizgraţiaţi. E mai la modă, asta e sigur, după cum şi Lovin era foarte modern acum doi ani şi ceva, cînd a fost adus cu mari sacrificii de la Bacău, aduceţi-vă aminte, în plin campionat, la limita regulamentului, prin intermediul fostului „satelit” roş-albastru de la Ştefăneşti.

La noi, liniile modei se schimbă rapid.  Starea de dizgraţie îi încearcă des atît pe patroni, cît şi pe antrenori. În alte părţi, tendinţele durează mai mult. Costacurta, de exemplu, are 40 de ani împliniţi, munceşte de 20 de ani la Milan şi de vreo 10 nu mai e titular sigur. Cu toate astea, a fost păstrat.

Bineînţeles că Boştină nu e Costacurta, dar nici Steaua nu e Milan. Banii circulă, marfa circulă pentru că astea sînt legile firii. Uneori însă, meritele se uită prea repede, iar relaţia comercială marfă-bani e mai puternică decît feedback-ul raţiune-succes. În acest ritm, Grozdanovski, Croitoru sau Habib-Iahabibi-posibilul-dinamovist vor intra şi ei nu peste multă vreme în dizgraţie. Culmea ar fi ca ei să fie înlocuiţi cu ultramodernii Vasilache, Lovin sau Mihuţ, repudiaţii de astăzi. În acest joc al absurdului, totul e posibil. Iată, nu-i exclus ca Pleşan să revină la Dinamo, de unde în urmă cu un an tocmai pleca!

Comentarii (639)Adaugă comentariu

cata (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:26

interesant

AddyCL (6 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:28

destul de bun articolul.Nu ii lua in seama Buzarine pe cei care tot comenteaza impotriva ta.Chiar daca uneori articolele tale nu sunt de cea ma buna calitate parerea mea e ca esti un ziarist ok care isi merita locul la GSP

snakye (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:32

Alin, E greu de crezut ca lovin va mai ajunge la steaua,sau mihut la dinamo, in ceea ce-l priveste pe vasilache e tanar, e de perspectiva asa ca se poate sa ajunga din nou la o echipa mare din capitala NU la rapid oricum,de ex. uita-te la grigorie care a plecat de la dinamo pt. ca nu mai era dorit,si acum il vrea rapid, uita-te la plesan sau vlad munteanu care nu au reusit in bucuresti sau in tara si acum sunt doriti „sus”.Asa e fotbalul unu pleaca altul ii ia locul. Din alt pct de vedere se zice ca o sa ajungem un campionat puternic,mie imi este frica sa nu ajungem ca Turcia sau Belgia exemplele cele mai elocvente un campionat care vesnic va avea o echipa n Champions League dar fara sa urce mai mult de faza grupelor.(exact asta se intampla in mom de fata in Turcia si Belgia)Forza Stiinta

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:32

Pashan – Problema e la tine, ca nu pricepi, nu e vina noastra. Daca vrei, facem schimb. Vii tu si scrii, iar noi, cu nick-name-uri, te facem praf pe blog. Sa vezi ce simplu e! Incearca sa argumentezi ce nu-ti convine, nu fa din senin handicapati niste oameni care-ti dau tie, marele si celebrul pashan, posibilitatea sa te exprimi.

LaCoruna (25 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:32

Paralele facute mi se par bune.
Insa e imposibila, in opinia mea, o paralela intre evolutiile constant bune spre excelente ale lui Costacurta la Milan si ale lui Lovin, Vasilache sau orice alti jucatori din Liga I. Lovin, Vasilache si „exilatii” de la Dinamo au avut sansa lor sa se impuna si au ratat-o. Punct. Poate e vina lor, poate valoarea lor intrinseca era cea care s-a vazut de-a lungul perioadelor in care ei au avut norocul sa semneze pentru astfel de echipe.
In opinia mea, faptul ca Dinamo, Rapid sau Steaua nu e Milan este adevarata din toate punctele de vedere posibile, aproape. Insa Costacurta si Maldini au ramas la Milan dintr-un motiv foarte simplu: au fost jucatori uriasi. Avem in Romania vreun astfel de fotbalist care a fost dat afara de un patron prea imbecil? Chiar daca sustinatorii financiari ai gruparilor romanesti au defectele lor, pe asta (a da afara un jucator formidabil) chiar nu-l au.
De acord, insa, ca patronilor nici de strategii pe termen lung nu le miroase gura…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:34

La Coruna – Cu Costacurta n-am incercat nici o paralela, pentru ca-mi dau seama ca n-are rost. Am oferit doar un exemplu.

craca_giulesti (73 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:34

Imi pare rau dar nu sint de acord cu ideea articolului. Si Vasilache , si Bostina , si Lovin au beneficiat de destule sanse de a arata ce pot si le-au cam irosit . E adevarat ca nimeni nu poate garanta ca nou-venitii vor da satisfactie , dar sa joace intii si apoi se va vedea daca sint sau nu valorosi.Gresiti si cu Copos deoarece toate echipele din provincie umfla artificial preturile cind este vorba de un transfer la o echipa din Bucuresti dar in situatia inversa ar dori sa ia fotbalisti pe gratis. Mai facem comparatii cu Costacurta dar au fost si la noi astfel de exemple. In general scrieti bine dar acest articol nu este printre cele mai reusite , daca puteti accepta parerea unui amator.

LaCoruna (25 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:34

„In opinia mea, faptul ca Dinamo, Rapid sau Steaua nu e Milan..” nu SUNT Milan, evident. Sorry!

LaCoruna (25 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:37

@Alin Buzarin
Ati vorbit despre faptul ca Milan l-a tinut pe Costacurta 20 de ani iar pe Lovin si pe Bostina, „deşi cu ei doi titulari Steaua a făcut multe meciuri bune în Europa”, nu. A fost o parelela subinteleasa in opinia mea, din acest motiv am insistat cu italianul.
Multumesc ca mi-ati raspuns.

rahoulle (7 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:40

# Alin Buzărin Says:
January 7th, 2007 at 7:32 pm

Pashan – Problema e la tine, ca nu pricepi, nu e vina noastra. Daca vrei, facem schimb. Vii tu si scrii, iar noi, cu nick-name-uri, te facem praf pe blog. Sa vezi ce simplu e! Incearca sa argumentezi ce nu-ti convine, nu fa din senin handicapati niste oameni care-ti dau tie, marele si celebrul pashan, posibilitatea sa te exprimi.
data trecuta te legai de cineva ca gresise scriti in loc de scrieti…ia pune mana pe gramatica academiei si spune-mi daca gasesti la verbul a face forma fa…ca prea te-ai aprins acol si prea redusi mintal eram noi

MaDaMan (49 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:42

decat sa dai in rapid ca tontovan,printesa gunoaielor si altii…….mai bine ne ziceai bancul cu Tare acelasi rezultat era

moro (4 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:42

Nimic nou, articol care se integreaza in linia recenta a Gazetei, adica la limita rasismului. Ar trebui ca redactorul sef sa se autosesizeze si sa le atraga atentia subalternilor ca a pistona neincetat ca vine Bangoura sa Iabibi sau „cum i-o mai chema” in locul unor Margaritesti sau Popesti poate fi interpretat ca rasism mascat. De ce sa vina aia negri, cand avem noi Ion-i de-ai nostri vanjosi. Pacat. Pana acum, si de fapt si acum, romanii plecati in Europa simt aceasta atitudine zi de zi; chiar UE valideaza idiot limitand accesul muncitorilor romani in diverse tari doar la meserii in care nu sunt suficienti candidati indigeni. Gazeta preia probabil involuntar aceasta rezolutie pentru ca in mintea propriilor redactori zace adormita o ramasita din atitudinea lui badea Vasile din Rozavlea, care vazand pentru prima data-n viata lui un negru pe strada l-a intrebat „Da de unde esti matale – Din Togo – Da de’a cui esti din Togo?”.
O fi la moda in UE protejarea indigenilor lenesi, dar asta nu inseamna automat ca nu e o tampenie.

snakye (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:43

Eu cred ca ar trebui sa analizeze careva de la Gsp si sa scrie un articol despre ideea pe care am exprimat-o in comment-ul de mai sus cea care spune ca a noastra „Liga I” va ajunge un campionat de genul cel mai prost dintre cele bune cu performante mici(grupele Ligii C.) dar constante.Mai bine sa fim un campionat de genul ” cel mai bun dintre alea proaste” cu performante mari(dar rare) sau sa ajungem unul de talia celui al portugaliei sau frantei asta insa in timp.te-am pupat raspundesi la commneturile mele nu numai la ale alcelora care nu stiu decat sa injure pe blogurile astea care cateodata eu subiecte interesante.

wow (57 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:43

zau daca am intalnit ziarist mai paralel cu talentul de a scrie si de a gandi. te doare mintea nu alta.
poate cineva sa ma desluseasca? adica trinidad tobago, de exemplu, daca este din lumea a 7 a fotbalului, nu poate sa dea fotbalisti de calitate? daca fotbalistii nu corespund dpdv al antrenorului, trebuie sa ramane in continuare rezerve si sa nu isi caute alte echipe unde sa joace? ce merite are lovin la steaua? sau vasilache la rapid?sau mihut la dinamo? la toti li s-a dat sansa sa joace dar nu au facut fata.
apoi plesan si habib ala sunt numai zvonuri, or sa faci un articol pe baza de zvonuri te duc cu gandul la jurnalismul din jungla amazoniana.
prost ,domnule, prost
bucurati-va dle ziarist,la gspaveti companie selecta.

rahoulle (7 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:45

zai ca nu va inteleg … nici pe tine nici pe geambasu…nu stiu de unde vine batjocura asta pt africani…ce are bangoura? l-a vazut oare geambasu la CAN? nu cred
ce are habib asta? si blay era terfelit la fiecare meci si uita ce s-a facut cu blay…PS daca nu-i cunosti numele( stiu de fapt ca e o ironie dar oricum n-ai auzit tu de el) presupun totusi ca tara de bastina i-o cunosti…ghana…este in africa ghana asta( mama ce ironic sunt si eu! parca-s geambasu! uraaa! uraaa!) si blay george asta ce a facut un tur bunicel e tot din ghana…ala jucand la nationala ( adica habib ) e peste blay care n-a jucat…sau poate e si-acol pe pile nu se stie…cat despre mihut…nu era de dinamo…dus ramana! sper c-ai inteles rationamentu-mi si ca-ti dai seama ca esti in eroare

rahoulle (7 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:46

PS o sa-mi zici ca e zau nu zai, asa-i? analfabetul din mine a iesit la suprafata inca de la primul cuvant

superdepor (2 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:53

D-le Buzarin, mi imi plac articolele dvs, desi tre sa recunosc, nu am mai citit unul asa de bun ca cel de la Armenia_Romania 1-1, cind „Cocaina era in tribuna la fes si cravata”.
In legatura cu articolul de azi cred ca este o problema de optica. La exemplul cu Costacurta se poate replica cu cel al lui Radoi sau Paraschiv. Cei care joaca bine si confirma stau si la noi mult. Ia uitativa la cite mutari se fac si in Occident, dar nu le vedem de zvonurile cu vedete. Trebuia sa si recunoasteti si cite transferuri aiurea se fac, obligind practic cluburile sa scape de „modernii” adusi cu un sezon inainte. De exemplu nu cred ca Lovin trebuia adus la Steaua. Nici Grogorie la Poli. Cit despre Bostina, antenorul e responsabil atit pentru decaderea lui cit si pentru posibilitatea unui tranfer. Da’ ce, pe vremea lui Protasov nu-i placeau discotecile, numai in mandatul Olaroiu le-a descoperit?
Numai bine

johnny88ro (78 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:55

Interesante paralele faceti, d-le Buzarin. Trebuie sa remarc si faptul ca dvs. nu sunteti ca restul GSP, pro steaua, sau contra RAPID, dvs. sunteti undeva in nehotararea celui mai tanar si mai fara experienta. Dvs. nu vi se spune nici genialul, nici nu turbeaza un caine pe care sa-l muscati, nici nu sunteti arogant, sunteti ceea ce trebuie in presa de azi, obiectiv. Am vazut cum stati in coltul din stanga la emisiunea lui Ioanitoaia, si cum va bagati in orice discutie, bravo, asa trebuie. Fiti mereu vigilent, nu va pierdeti viziunea obiectiva si raspundeti mai ales obrazniciilor, mai ales la cele televizate. Mult noroc!

drskit (11 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 19:57

vasilache e mai mult in dizgratia lui razvan, inca de la meciul cu sarajevo ne-am convins ca nu mai face parte din planurile sale tactice. intr-adevar cand te gandesti la meciul cu feyenoord si la golul din penalty, cu mingea plecand dintr-o racheta ce avea sa-si tuseasca ultimele picaturi de combustibil la ratarea lui emil dica, din min.90 de pe lia manoliu, poate parea ca fostul septar rapidist merita mai mult. i s-au acordat suficiente sanse de a arata ce poate, aratand ca un zicu fara pic de talent. dizgratiatii lui copos sunt altii, doar karamian meritand sa se afle pe aceasta lista. in rest, buga, maldarasanu etc. si-au dat viata pe teren pentru rapid. badoi se identifica aproape in totalitate cu rapidul ultimilor 6-7 ani. cat despre grozdanovski, nu putem vorbi inainte sa-l vedem la treaba. insa trebuie adus cat mai repede pentru a grabi plecarea lui karamian.

Dinny (429 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:00

Alin Buzarin !
Ca idee…ai dreptate…Vasilache si Bostina stiu fotbal,dar cu Mihut gresesti….s-a incercat de cateva ori cu el ca si cu Predescu si…n-a mers…spre deosebire de ceolalti doi care au avut momentele lor de glorie….Mihut nu poate trai vesnic din golul marcat pentru nationala in Cipru !
Si daca esti ziarist,n-ai voie sa iei in deradere un nume care-ti scapa !….fiindca pe posibilul ghanez nu-l cheama iahabibi,cum nici pe tine nu te cheama …..Alin Pularin !…Iti convine ?

johnny88ro (78 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:01

nu va mai luati de d-nul Buzarin, magarilor!!! ce frumos e sa injuri in spatele unui nick. va recomand cu caldura blogul lui „tolo”, ala merita huiduit.

Xulescu (118 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:05

Salut Dinny. Ashtia s-au tampit de tot, sau nu s-au trezit din betia Anului Nou. Sa vezi perle shi la „podoaba” de Cristian Geambashu. S-au apucat toti sa scrie la mishto uitand ca din fotbalul asta isi castiga existentza. Mai sus Alin se vaita ca e disecat pe blog de mii de ochi, uitand cum ii fac ei praf pe jucatori, antrenori, arbitrii, conducatori. Uneori interesat.

Rad_Urs (17 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:05

Este un ”trend” in presa din Romania sa te iei de Copos ca e zgarcit si lacom…eu cred ca este doar un bun om de afaceri si isi face foarte bine treaba(nu sunt rapidist -sunt realist).
Despre felul in care ai scris despre Habib(parca) si macedonian ce sa spun: nu i-ai jignit pe ei ci pe cele doua tari. Essien, Muntari, Appiah, Addo, Asamoah, Boateng etc…sunt jucatori cu care nu mi-ar fi rusine sa joc chiar daca vin din Ghana. Lovin in primul rand nu are valoare de o campioana a Romaniei si in al doilea rand sunt 4 jucatori pe acelasi post la Steaua. Bostina cred ca stie el mai bine ce a facut.

Nu trebuie sa-i plangem pe oamenii despre care nu stim totul si sa nu-i promovam ca niste victime ale capitalismului fostbalistic. Crezi ca daca aveau valoare nu ramaneau la echipele lor?

wow (57 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:06

johnny, cine a injurat? si de ce ma faci magar?

craca_giulesti (73 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:07

johnny88=Alin Buzarin

Xulescu (118 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:08

Aline, tu shi Cristi Geambashu puteati face mishto de transferurile africane ale lui Dinamo daca ar fi fost chixuri. Dar pana una alta ele au confirmat. Omul asta nici n-a apucat sa ajunga in tzara shi il shi desfintzati. Parerea mea e ca vi s-a urcat la cap ziaristica. V-ati umflat ca Dica peste noapte. asta asha la nimereala, ca tot e plin ziarul de Dica.

G. (3 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:10

De fapt acest articol continua ce a inceput Geambasu aseara. Urat domnilor. Ati luat-o rau pe aratura. Insa pestele de la cap se impute asa ca nu e de mirare.

Dinny (429 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:13

Xulescu
Astia-s lupii nostri moralisti !
Se sred mult deasupra celor implicati in fotbal….dar in fond sunt facuti din acelasi aluat !

johnny88ro (78 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:14

# Dinny Says:
January 7th, 2007 at 8:00 pm

Alin Buzarin !
Ca idee…ai dreptate…Vasilache si Bostina stiu fotbal,dar cu Mihut gresesti….s-a incercat de cateva ori cu el ca si cu Predescu si…n-a mers…spre deosebire de ceolalti doi care au avut momentele lor de glorie….Mihut nu poate trai vesnic din golul marcat pentru nationala in Cipru !
Si daca esti ziarist,n-ai voie sa iei in deradere un nume care-ti scapa !….fiindca pe posibilul ghanez nu-l cheama iahabibi,cum nici pe tine nu te cheama …..Alin PULARIN !…Iti convine ?

pt abjectia asta am atras atentia, nu era pt tine WOW; se vede faptul ca oricine face o ironie, cat de grosolana, nu este taxat decat daca atinge Rapid sau Dinamo, pe cand, voi, adeptii blogurilor GSP simpatizati pe fata cu Steaua, iar daca cineva scrie mizerii despre militari, e luat la injuraturi…dar astia sunteti voi, suporteri „adevarati” :))))

Emanuel (11 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:17

Bun. Sa combat cu argumente, desi replica mea risca sa aiba mai multe decit articolul dvs.
1. In primul si in primul rind, e absolut de neinteles ce aveti cu acel Habib de ii pociti numele de la prima mentiune.
2. Comparatia intre Costacurta si jucatorii romani mentionati e subtire rau. Jucind de 20 de ani la Milan, Costacurta e un simbol al clubului pe care e foarte greu sa il dai pur si simplu afara.
3. Sa-i luam la rind pe jucatorii romani mentionati. Vasilache e al 7-lea sau al 8-lea atacant al Rapidului. Pe oricare altul l-ar fi dat afara Copos, discutia ar fi fost aceeasi (cu exceptia, poate, a lui Grifiths, dar pe el s-au dat bani grei care obliga la mai multa rabdare). Si totusi, macar un atacant era putin in plus, nu-i asa?, tinind cont ca intre cei 7-8 era si Maria Sa Ganea.
Lovin si Bostina si-au aratat deja potentialul si limitele. Cei de la Steaua au considerat probabil ca e timpul sa mai improspateze singele acolo, la mijlocul terenului, unde iar erau vreo 9 oameni. De altfel, nici dvs. nu discutati valoarea lor actuala, in fapt cel mai serios criteriu de selectie.
Cit despre Mihut, e in primul rind tendentios sa afirmati ca a fost trimis la UTA ca sa-i faca loc lui Iahabibi (ha, ha, ha), pentru ca ordinea evenimentelor a fost evident inversa. Poate ca in cazul lui si, mai ales, in cel al lui Pascovici, Rednic a avut ceva mai putina rabdare decit se cuvenea, dar aici lucrurile sint la limita. Ae poate la fel de bine ca Rednic sa-si fi cunoscut mai bine jucatorul si sa fi intuit ce poate.
4. Sinteti sigur ca eu (si nu sint singurul) trebuia sa fac o analiza mai amanuntita, si nu dvs.? Sau dvs. nu sinteti decit un comentator, nu un analist? Chiar si asa, comentatori sint si in Cismigiu, si la L’Equipe. Nu sint aceiasi.

sorinaccio (64 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:18

Buzarine, dar voi oltenii nu vindeti niciodata canapele in Obor? Sau oti fi buricul pamantului? De unde fobia asta smechereasca la tine fata de alte regiuni? Ca parca Ceausescu nu era oltean in prostia lui! Plus ca daca mai scrii asa prost, ajungi si tu dizgratiat pe la Gazeta!

Adriana_B (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:21

Esti antipatic, cinic si in plus esti pe dinafara. Cu pronosticurile, la fel… nu iti iese niciodata vreunul. Daca nu vedeam ca e vorba si de Rapid nu iti citeam ‘aberatia de la ora 5’. Pe deasupra ai si parul ala. Tunde-l, rade-l nu stiu, fa-i ceva ca esti tare urat.

wow (57 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:21

he he he , suna bine alin pularin. oare ar fi un efort prea mare sa invete numele unui fotbalist? chiar daca mananca banane, se da pe liane, se scarpina la comun cu colegii de palmier si ar merita sa fie gazat pentru ca, deh e rasa inferioara, din lumea a 3 a fotbalului.
pt johnny: i-ai facut magari pe toti cei care s-au luat de buzarin.

johnny88ro (78 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:21

trebuie o modificare Emanuel, Vasilache nu este atacant, ci este mijlocas ofensiv, asta schimband putin argumentele tale…oricum imi place ce ai scris.

papagigli (13 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:22

@Alin
Spui tu:
„În acest joc al absurdului…”
De ce crezi tu ca tot ce nu intelegi ar fi absurd? Te pomenesti ca si tu esti un „genial” ca Mariuca. Cam citi jucatori de fotbal ai cumparat sau vindut in viata ta? Cam cite echipe de fotbal ai patronat?
Cam cite cecuri ai semnat dar, nu pe dosul filei? Atunci ce te apuci tu sa caractrizezi ca absurde transferuri pe care se pare ca nu le-ntelegi pentru ca nu ai calificarea necesara si nici experienta. Toti cei pe care-i ironizezi stiu de zeci de ori mai bine ca tine ce trebuie facut. Si-ti garantez ca daca-ai fi in locul lor la fel ai face. Pacat ca nu vei fi nici o data. Daca toti investitorii s-ar lua dupa voi, consilierii universali calificati in toate domenniile, cred ca n-ar rezista nici o luna-n business. Ce va bagati voi peste munca lor? Ei se baga peste a voastra? Va place sa pozati in a tot cunoscatori si de cele mai multe ori dovediti ca sunteti doar niste cauciucuri desumflate.

tifosu_calcistic (52 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:22

domnilor… trageti in pianist (in masura in care isi scrie articolele pe computer, e si ziaristul un „pianist”) pentru ca are curajul sa critice. Haideti sa gandim: africanul ala care vine la dinamo joaca macar pentru nationala B sau de juniori a tarii lui? daca nu, ideea ca s-ar fi gasit jucatori mai buni in tara si, uneori, chiar in propria ograda, sta in picioare. pana la urma, bostina pleaca de la steaua doar pentru ca jiji nu l-a inghitit niciodata. iar mihut si pascovici n-au avut sansa sa arate ce pot. da’, vorba cuiva, daca nu circula jucatorii, nu vin banii!

rapidistu (1 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:23

bah esti zero barat…nici nu l-ai vazut p macedonean cum joak si spui k e de mana a treia,k e pt moldova…mai bine iti deschizi un magazin d mobila.ALIN BUZARIN vinde mobila la magazin :))

johnny88ro (78 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:23

da, poate au fost atinsi mai multi „contestatari” ai d-lui Buzarin, dar un singur nesimtit a jignit…stie el care

marius (6 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:24

asa este…mai ales sunt de acord cu cazurile lui lovin si bostina… o echipa ca steaua care este fara doar si poate cea mai mare a romaniei si care isi propune iar participarea in liga…nu poate sa ia 2 juktori si sa vanda 2…e cam..ce iei pe mere dai pe pere…ii trebuie un lot cu multi juktori..numeros si valoric…iar lovin si gabi se incadreaza si in cea din urma categorie..valoarea…de ce sa plece gabi si lovin…si nu gigel coman…dar asta ar trebui sa se intrebe olaroiu…apropo domnule oli…stiti k urmeaza sevilla?????

Rad_Urs (17 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:24

Nu joaca nici la B si nici la juniori … a jucat la mondial

G. (3 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:25

@ johnny88ro:
de multe ori Vasilache se regasea undeva in atacul Rapidului in acel 3-4-3 utilizat de Lucescu. Deci, eu zic ca e corect ce a scris Emanuel. :p

rosoo neroo (11 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:28

forza milan!!1 costacurta e unic!!1

Emanuel (11 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:28

@tifosu…

Da, ganezul despre care dl. Buzarin face cu atit har misto are 3 selectii in nationala Ganei si a jucat sau a fost in lotul Ganei la campionatul mondial.

Xulescu (118 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:28

Aline, daca tot ai avut la indemana ex Costacurta ia uite alt exemplu. Daca traiam in Frantza citeam articole interesante in L’Equipe, asha trebuie sa ma multzumesc cu Buzaran, Bluzarin sau cum il cheama pe ala de la GSP.

johnny88ro (78 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:29

mamaaaaaaaa, nationala Ghanei, o forta mondiala!!! chiar daca au fost la CM 2006, tot nu au valoare

EUSEBIUV1 (5 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:31

daca tot ai luat ac milan ca exemplu, puteai sa faci comparatie cu Rivaldo, nu Costacurta. era mai potrivit. costacurta inseamna enorm pt. istoria milanului, in schimb Bostina nimic pt cea a stelei, desi personal eu l-as tine pe bostina in continuare.
PS. mai usor cu raspunsurile arogante ca nu e moshia „lui tatal tau”. daca iti consideri cititorii niste inapoiati, nici tu nu poti fi prea departe…n-o lua personal

Xulescu (118 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:31

Mai oameni buni, nici nu l-ati vazut cum joaca shi-l faceti praf. Pai hai sa vorbim de Thereau, care a inceput sa joace cand mai erau 3 etape.

tifosu_calcistic (52 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:32

ptr Xulescu

in caz ca nu stii: http://www.lequipe.ro 🙂 De ce nu citesti pro sport sau sport total daca nu-ti convin astia de la gsp?!

Florin P.O. (13 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:33

Dupa rationamentul asta buzarine,nu ar trebui sa mai faca nicio echipa transferuri fara sa va intrebe pe voi,cunoscatorii gsp.sau fara sa aiba un C.V. beton.O intrebare : Este Coasta de Fildes o tara asa avansata din punct de vedere fotbalistic?Priviti-l pe Drogba ce face de cand a ajuns la Chelsea si nici el nu era un super-fotbalist cand a fost transferat acolo.Asa ca lasa-i frate intai sa joace si dupa aceea da-le in cap daca nu sunt capabili.Dar am uitat,tu te iei doar de fotbalistii pe care-i transfera Dinamo de afara.Si sa nu spui ca nu e asa,pt ca nu-mi aduc aminte sa fi citit ceva de portarul transferat de Steaua.Sau de SUPERCARLOS si Saban !!!!!!!!!!!!! Este?!?

tifosu_calcistic (52 comentarii)  •  7 ianuarie 2007, 20:33

ptr Xulescu

se termina in .fr, desigur. sorry!

Comentează