Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Cod împotriva tuturor

Proaspăta, restrictiva şi temuta lege rutieră a băgat în sperieţi un popor care şi-aşa nu prea avea harul divinizării Poliţiei. Într-o capitală tetraplegică rutier, efective impresionante sînt mobilizate pentru  mize importante, cum ar fi centura şi telefonul mobil. Nimeni nu […]

miercuri, 6 decembrie 2006, 7:15

Proaspăta, restrictiva şi temuta lege rutieră a băgat în sperieţi un popor care şi-aşa nu prea avea harul divinizării Poliţiei. Într-o capitală tetraplegică rutier, efective impresionante sînt mobilizate pentru  mize importante, cum ar fi centura şi telefonul mobil. Nimeni nu militează pentru mersul fără centură sau pentru teleconferinţele fără handsfree la volan. Dar nu astea erau problemele, ci fluidizarea interminabililor cîrnaţi rutieri care astupă Bucureştiul.

Un singur exemplu. În Piaţa Victoriei, după lăsarea serii, nu se mai înţelege nimeni cu nimeni. Claxoane, urlete pe geam, blocaj total. Nici urmă de poliţist. O sută de metri mai încolo, cînd mai scapi din nebunie, pe fostul „Ana Ipătescu”, oamenii legii aplică noul Cod. Telefoane, centuri, depăşiri de viteză. După ce scapi de poliţişti, cu sau fără puncte de penalizare, reîncepe calvarul. „Magheru”, împodobit de Crăciun,  e iarăşi al claxoanelor. Uniformele albastre sînt prea ocupate cu noul Cod ca să mai şi ajute traficul. N-aveau de lucru şi li s-a dat.

România e ţara unde poliţia nu ajută, ci pîndeşte. Satele sînt pline de radare pitite la umbra duzilor. Multe dintre roţile maşinilor parcate în zonele centrale poartă „plăcintele” galbene de blocare ale oamenilor legii. Contravenienţii plătesc amenzi, edilii construiesc, cu firma privată a lui văru’,  cîte o parcare acoperită, clientelară şi insuficientă. Şoferii au o singură şansă. Să pună mînă de la mînă şi să ofere un premiu considerabil pentru poliţistul care la oră de vîrf reuşeşte să parcheze regulamentar în centrul Bucureştiului. Distincţia s-ar putea numi „Codul de aur”.  Sau, după caz, tonul, ştiuca, scrumbia.

Comentarii (103)Adaugă comentariu

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:10

never!

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:10

m-am razgindit. scriu eu cu albastru. scrie tu cu negru.

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:10

kakao
ba da esti stelist.

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:11

esti cu albastru ma?

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:11

shumi

JJJMEKERE ! E o eroare acolo in speachul tau de JUPAN AL SOSELELOR.Tocmai,daca era pe vechiul cod ramaneai fara permis la faza cu copilul.Dupa asta nou scapai. UNIVERSALULE

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:13

danielle, tu esti dinamovista!

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:16

# der Says:
December 6th, 2006 at 9:09 pm

Politia are ca sarcina in primul rind sa aduca bani ca sa astupe gauri la buget.Asa este in vest asa va fi si la voi.Ca si in vest vor avea un plan de incasari care va trebui realizat.Deci vor pindi peste tot.Criminalitatea!?Nu este interesanta deoarece combaterea acesteia provoaca practic pierderi.Ca si in vest va ramine nerezolvata. Dorinta de-a fi rezolvata acesta problema nu exista deoarece omul de rind nu trebuie sa scape de probleme pentru ca altfel are timp de gindit si atunci devine periculos pentru elita. Cu timpul o sa invatati voi ca biciul civilizatilor doare al dracului de rau.Ramine de vazut cit o sa rezistati ca sclavi ai cretinilor vestici.Romania in proportie de 85% este a lor nu a voastra.Cum traiti?Nu de alta dar criminalii austrieci care au furat tara noastra sute de ani macelarind milioane de romani de-a lungul istoriei au mai primit acum un cadou de i-a facut sa scrie in ziarele lor ca au mai cumparat inca o Austrie.Se poate daca gasesti si super-prostii!

Comentariul tau de 1000 de ori mai bun decat cel al lui buzarin!
Felicitari!
Te sustin 200%

parerea mea (9 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:19

@untitled – corect dar daca avea o banda pe sns era voi (bineinteles ca nu si prin stanga refugiului
@Danielle – corect ce spui si tu dar cum spun si cei de la guerrilla – problema nu este ca e dur, ci ca e dur doar cu soferii nu si cu politistii
si mai e o problema, ceea ce a spus Buzarin:”România e ţara unde poliţia nu ajută, ci pîndeşte”. Eu am luat deja 2 puncte(centura)..cum? pandeau DUPA COLT. Asta e problema ca unii trebuie sa fie corecti iar ceilalti sa aiba legea de partea lor pentru a se putea imbogati. Ei defapt ies la produs si sunt destul de aproape de prostitutie

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:20

200%?! pai nu se poate! ce dracu?!

virtualu’ (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:22

adica daca nu erau dupa colt, si ii vedeai, iti puneai repede centura? ce musculos esti!

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:22

ce naiba ! vad dublu

hegemonia (8 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:23

200%sustinere=200/100 sustinere= 2sustinere=dubla sustinere

hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:26

gata, m-ai batut. demonstratia asta de mai sus m-a lasat „speechless”. iti dau nick-ul inapoi. scuze de abuz. nu eram eu insuti.

alo (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:27

bre cine-i hegemonia totusi, ca io vreau s-o scot in oras?

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:28

nu fii fraier

fosta hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:31

ba da esti stelist

fosta hegemonia (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:31

numai un stelist si-ar fi ales nicku: kakao

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:32

scoate o pe fosta hegemonia in oras! du o in ghencea la meci!

parerea mea (9 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:33

@virtualu’ esti gabor si te enerveaza aia care isi pun repde centura? si pe urma nu recunosc ca n-au avut-o?

alo (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:34

in ghencea se joaca fotbal?!

kakao (106 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:35

ce mai conteaza . lasa o acolo!

virtualu’ (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:36

da sunt gabor, io te-am amendat. m-ai enervat doar atunci cind ai zis ca nu stii cum se pune centura. dupa aia mi-am dat seama ca aveai dreptate. scuze.

parerea mea (9 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:39

Gata imi amintesc…erai blonda si te-ai semnat virtuala

virtualu’ (32 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 21:44

nasol sa-ti iei amenda de la o blonda.

Bogdan (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:10

De ce credeti voi ca vrea Alo sa o scoata pe Hegemonia in oras? …..sa ia amenda ea pt ca nu poarta centura cat timp e prea ocupata pt gesturi obscene….

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:17

der

Un fel de teoria conspiratiei.
Mi-a placut.

Dar de ce folosesti persoana a 3 a plural?Tu esti extraterestru?Sau vreun inger?

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:25

parerea mea

E corect.Politia pandeste la noi.Foarte urat din partea lor.Dar daca noi suntem corecti ii pandesc pe ceilalti,nu? 🙂

Mai da-i dreaq de gabori ca nu sunt fanul lor.Dar Buzarin ca vector de opinie nu are voie sa faca asa confuzii.Politia cu primaria.Apoi nu trebuie sa si inceapa articolul cu titlul COD IMPOTRIVA TUTUROR.

Sa se ia de gabori dar nu de un cod de legi menite sa civilizeze traficul si sa confere participantilor la el o siguranta mai mare.Si eu merg pe linia de tramvai si eu mai trec pe rosu si eu merg cu viteza.Fac pariu ca si Cristian Tudor Popescu mai incalca regulile in trafic.Si Tolontan.Si ei au nervi ca stau mult la semafoare.Dar ii vezi in stare sa faca spume pe „prima pagina” din cauza asta?

Andrei Badea (5 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:29

eu stiu una si buna. legea e lege si trebuie respectata. ce daca e 1 mil amenda pt centura??? in occident folosirea cnturii de siguranta este sinonima cu buna crestere. Daca ei o pot purta, trebuie sa o facem si noi. Altfel, gaborii vor fi intotdeauna impotriva noastra.

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:38

Nu da stau eu si ma gandesc ce ar face Buzarin in Londra.In Bucuresti e trafic infernal?Neaaaaaaaaaah…..pe langa Londra e alifie.Acolo de exemplu ca sa intri cu masina in zona centrala PLATESTI.

Prin Italia daca l-ar opri vreun politist sa l amendeze ptr ca nu poarta centura ar comenta ca ala in loc sa dirijeze circulatia in vreo intersectie sta sa il amendeze pe el?Ma indoiesc.

Dar e in Romania.Si aici daca vrei sa fii un ziarist adevarat trebuie sa critici.Nu conteaza pe cine ce si cum.Asta pana cand intervine Iancu de la Timisoara.Atunci te faci mic mic mic. 🙂

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:42

La Coruna – Automobilismul e sport, nu? Chiar si circulatia pe o artera obisnuita! Sport extrem!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:45

Danielle – nu instig la anarhie, ci imi cer dreptul de a circula normal si de a nu mai fi vinat.

Andrei Badea (5 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:48

APROPO
gol fantastic dica…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:51

Danielle -Las-o jos. Conduc de 22 de ani, am intrat cu masina in majoritatea oraserlor europene cu circulatie pe dreapta(pe care, spre deosebire de Bucuresti, nici nu le cunosteam) dar asa ceva n-am intilnit. In Paris, de exemplu, la ora de virf, esti atentionat asupra ambuteiajelor, dar faci doar 15-20 de minute din centru p\na pe autostrada. Incearca performanta asta in Bucuresti si promit ca te rasplatesc personal

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:53

Alin Buzarin

Dar tu esti ziarist.Si unul cunoscut.
Confunzi politia cu primaria.
Incepi articolul cu titlul COD IMPOTRIVA TUTUROR.

E corect asa?

Esti formator de opinie.Asta vrei sa transmiti?Ca acest cod este impotriva noastra?

Apoi politia e raul?Pe ei trebuie sa-i scuipam? Sau pe astia pe care i-am votat,care au excedent bugetar din cate am inteles eu,adica vreun miliard de euro care nu au fost cheltuiti ptr ca nu au existat proiecte dar care nu fac absolut nimic sa fluidizeze traficul in Bucuresti?

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 22:59

Te cred.In Franta nu am fost.Dar te rog sa ma crezi si tu pe mine ca in Londra sunt ambuteiaje infernale.Si asta in conditiile in care sunt parcari,in centru ca sa intri cu masina platesti, traficul e civilizat si asa mai departe.Intreaba-l pe TRU.

Si acolo politia te pandeste.Si inca cum.Zeci de mii de camere de luat vederi.Ai gresit – dracu te-a luat.Zeci de pounds amenda.Si permisul retinut.Dar toata lumea intelege si mai mult,RESPECTA faptul ca isi fac datoria.

Si inca ceva.Intreaba-l te rog pe TRU ce spune un sofer care primeste o amenda ptr parcare in loc nepermis.MULTUMESTE.

Jur pe viata mea!Am crezut ca nu e adevarat ce aud.

baca (1 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:21

aline,
nu ai sa fii vanat daca respecti legea.vreau sa te vad eu la vest de tara noastra daca nu iti pui centura si cand intorci masina in benzinarie.
eu nu ma simt vinat daca respect legea in plus de asta ma tzine sa comentez unui politist daca sunt ok.
apropo. din 1 dec crede-ma imi pun centura de fiecare data, lucru ce nu-l faceam inainte.
poate daca am respecta si noi un pic legea n-ar fii nici aglomeratii in intersectii nici pe strazi.ti-as trimite o poza cu o intersectie din Buc blocata de soferii ce trec pe rosu .
asa ca fii mai intelegator.
ps. politia nu are obligatia de a dirija traficul. sapt trecuta am fost in germania si era un stau (blocaj pe autostrada) de 10 km iar politia lor statea cu mainile in piept pe margine. nu se obosea unu sa dirijeze ceva.
hai ciao la toti

soni (3 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:23

De ce va mirati domnule Buzarin? Sunt politisti aceleasi tari in care ziaristii (care sunt, se stie cei mai corecti cetateni) dupa vicieri grave de rezultat, in cel mai bun caz, scriu un articol cu presupuneri fara argumentatii si cred ca si-au terminat treaba ( ca si politaii de dupa intersectii. Vom avea politisti ca in America exact in momentul in care vom avea ziaristi ca cei din America ( Watergate mai spune ceva vreunui ziarist roman?). Avem politicienii, dascalii, politistii si ziaristii pe care ii meritam. Nici mai buni nici mai rai. Ani de zile fotbalul s-a zbatut intr-o mocirla greu de descris din care se zbate si acum sa iasa. Credeti ca nici un ziarist nu stia ce se intampla? Unii au trait bine merci dupa urma secretelor pe care le detineau, precum si politistii traiesc la fel de bin de pe urma acestor mici tertipuri pe care le folosesc. Nu va suparati pe ei. Ne reprezinta la nivelul societatii pe noi toti. Asa suntem noi. Nu neaparat doar ei sunt asa iar noi ceilalti suntem altfel.
P.S. Ieri intorcandu-ma de la Ploiesti, am parcurs o portiune de drum incredibil de proasta intre Ploiesti si Gaiesti. Mai mult, la un moment dat exista o portiune de aproximativ 10 km cu linie continua. In fata mea un TIR care mergea in afara localitatii cu 30km/h. Drum drept fara curbe, fara pante sau rampe pe o distanta de 2 km. Am depasit. Am fost oprit de un echipaj de politie. Am in continuare carnet si nici un punct de penalizare. O gaura in buet mai mica decat amenda din regulament. Cum credeti ca am procedat? Dar oare am procedat mai bine decat cel ce a fost in fata mea?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:41

Danielle – Primaria rezolva situatia doar cind politia vine cu idei. sensuri unice, giratorii, interzisuri, toate sint idei ale politiei. Normal ar fi ca respectivele institutii – ambele bugetare si bugetofage – sa colaboreze. mai nou apartin aceluiasi minister.

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:43

Tot vorbim noi de fluidizarea traficului de parcari politisti coduri amenzi politisti si asa mai departe.Dar omitem faptul ca numarul masinilor se tripleaza in fiecare an.Unde naiba sa mai incapa toate masinile astea?!

Toti dealerii de masini anunta cresteri ale vanzarilor de 30-40 %.
De afara se aduc masini la greu.
Toti ne vaitam ca motorina e scumpa dar nici unul dintre noi nu lasa masina acasa.
Bucurestiul atrage ca un magnet.Studenti,oameni veniti sa munceasca sau sa faca combinatii aici.Si uita sa mai plece.De ce ar faceo pana la urma?!Aici ai mai multe oportunitati.

Si uite asa nr de masini in Bucuresti creste continuu.Fluidizat sau nu,cat naiba sa mai inghita si traficul asta?!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:44

Soni – da, ai dreptate. Dar avem si bloggerii pe care-i meritam. Cit despre istorisirea ta, s-a dat si se va da in continuare spaga. Tocmai asta spuneam. Politia te-a pindit, stiind ca vei depasi. Nu ti-a luat carnetul. Si pe mine m-a prins unul cu radarul ascuns in boscheti. l-am amenintat ca-l dau in git la sefii lui, care nu mai permit asa ceva, vor radarele la vedere. Mi-a refuzat, saracu’, inclusiv o mica atentie, de-o bere.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:47

Danielle – si sint de vina oamenii ca-si iau masini? Muncesc ani de zile, se baga sclavi la credite! Asa gindesc babele de peste 80 de ani de la tara. „Maica, nu se mai satura astia de cumparat masini, inghiti-i-ar pamintul”

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:51

Sunt de acord cu tine.Ma indoiesc ca politia nu a facut ce spui tu.Cred ca primaria si guvernul nu isi fac treaba.Politia in cazul asta a procedat corect.Nici macar nu a introdus vreo lege noua ,vreo restrictie.Doar a marit amenzile,a introdus sistemul cu puncte acumulate.Atat.

Doar faza cu obligativitatea pozitiilor aprinse pe drumurile din afara orasului e noua.Altceva nimic.Doar pedepse inasprite.Nu vad nimic rau aici.Si asta ptr ca la noi e cert,romanul nu stie decat de frica.

P.S. Titlul articolului e fortat.Si atitudinea ta fata de codul rutier.Eu iti respect opinia si nu am facut altceva decat sa-ti atrag atentia ca inainte sa o postezi,jurnalist fiind,ar trebui sa te asiguri ca este una corecta.

soni (3 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:54

Alin Buzarin – nu, nu ai dreptate – poate nici nu ai inteles si atunci ai o scuza. Vorbim despre politisti in general ( si ziaristi in particular). Referitor la primii, daca noi nu am fii asa ( nu le-am da spaga, nu i-am ameninta) poate nici ei nu ne-ar pandi. Referitor la ceilalti nu mi-ai dat un raspuns asa ca ma faci sa cred ca eviti.

Danielle (84 comentarii)  •  6 decembrie 2006, 23:54

Alin Buzarin

Nu.Doamne fereste!Sa dea Dzeu sa existe in fiecare familie de romani cel putin o masina.Spuneam doar ca asta este efectul cresterii nivelului de trai.Sunt mai multe masini pe sosele,cozi mai mari in supermarketuri si pe la ghisee in general.

E si asta un aspect care nu trebuie neglijat.

ursano (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 0:04

ptr toti care sustin fara amendamente aplicarea intocmai a regulii care interzice circularea pe linia de tramvai.

exista f multe strazi in tara (nu numai in iasi, de unde sunt eu) care au doua benzi si linie de tramvai. prima e ocupata de masinile parcate, linia nu poate fi folosita, asa ca daca dai de un camion care merge cu 25 km/h, nu il poti depasi. in iasi exista cel putin 3 strazi f importante cu aceasta situatie, iar una dintre ele este strada de acces a masinilor mari in oras!!! in aceste conditii, pe o strada de 3 km, trebuie sa stai in spatele oricarui camion sau tir ptr ca nu poti depasi pe linia de tramvai pe care trec 3 tramvaie pe ora. rezultatul: lesne de anticipat, o coada imensa. si va mentineti pct de vedere?????

Real Sport Romania (29 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 0:26

buzurinule tu cand renunti la blog mai ??? e buna armata, poti gasi un post de proiectil de tun …

nu-i bai, ca dam pe bulgari si vedem meciuri … he he he

e bun Ronaldihno.. o stie toata lumea … doar cand nu umbla cu nasu dupe muieri !!!

multe comentarii despre meciul stelei si multe altele la …

http://real-sport.blogspot.com/

Ice Soldier (44 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 1:04

Pe ce v-ati luat fratilor, carnetul? Aveai si ai voie sa circuli pe linia de tramvai. Altfel, nu mai aveai semne pentru ocolit refugiul. In plus legea spune si aici chiar nu mai stiu exact distanta, ca nu ai voie sa circuli pe linia de tramvai, cand distanta pana la primul refugiu(indiferent de sens) este de 50m(?).
D-le Buzarin, articolul este bun, un pic cam deplasat fata de natura ziarului, desi am putea considera ca a conduce prin Bucuresti este cu adevarat un sport extrem.

Real Sport Romania (29 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 2:24

parca mai conteaza o lege in plus ori in minus in taramul unde nu se respecta nimica, nici legi, nici persoane … nimica …

ora prostiei, pe campia romaniei … asta e …

acu sa nu exageram … a fost un rezultat bun …dar in conditiile in care ei erau calificati de pe locul 1, cu rezervele … da am facut 1-1 … dar trebuia sa batem, daca eram seriosi si nu ratam copilareste … dar nici noua nu ne vine sa credem ca putem face ceva … asa ca va rugam clacsonul mai moale !

ceteste multe si vezi golurile la …

http://real-sport.blogspot.com/

radu (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 7:12

Mai Gogule, lasa-ne dracu’ cu blogul tau de doi lei. Ceea ce faci acum se numeste antireclama.
Get a life!

BogdanAx (1 comentarii)  •  7 decembrie 2006, 12:44

Danielle,spune-mi si mie in ce intersectie aglomerata sau blocata ai vazut un politist care sa ajute traficul.
Cred ca cel mai urgent ar trebui rezolvata problema sigurantei traficului.Exista nenumarate treceri de pietoni f. prost semnalizate.Pe timp de noapte,daca nu stii unde sunt amplasate,te trezesti cu pietonul pe capota.

Comentează