Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

La catafalcul iepocii de aur

România îşi trăieşte în stil propriu evenimentele. Patria se resuscitează din cînd în cînd, pentru perioade scurte şi infructuoase, prin şocuri mediatice. Publicul generator de rating, share, publicitate şi bani e cel care comandă. Moartea unui sfînt precum Părintele Calciu, […]

joi, 23 noiembrie 2006, 8:32

România îşi trăieşte în stil propriu evenimentele. Patria se resuscitează din cînd în cînd, pentru perioade scurte şi infructuoase, prin şocuri mediatice. Publicul generator de rating, share, publicitate şi bani e cel care comandă. Moartea unui sfînt precum Părintele Calciu, care a cărat la picioare ani mulţi lanţurile puşcăriilor comuniste, e expediată la şi altele. Undeva înainte de Meteo, între două calupuri publicitare, cîteva imagini cu chipul nins al preotului. Nici un talk-show, nici o evocare, nici un documentar. Cei ce-l sorbeau  pe unde radio scurte în anii ’80 pe Gheorghe Calciu-Dumitreasa fie au plecat din ţară, fie au ajuns politicieni sau oameni de afaceri şi-acum n-au timp, fie pur şi simplu nu mai sînt.

În schimb, moartea Zoei Ceauşescu a fost tratată abundent. Povestea bolii, epopeea însingurării matematicienei, imaginii cu cîinii (Corbu şi Şarona au urmaşi în timp), interviuri cu vecinii. Cîteva zile bătrînii care azi nu se ajung cu pensia, deşi şi-au lăsat sudoarea în cîmpul muncii socialiste, îşi tîrîiau sacoşele goale prin hypermarketuri îngăimînd un „S-a dus, săraca, mult a suferit”. S-a dus, Dumnezeu s-o ierte! O rugăciune de-o clipă, ca înaintea oricărui creştin care se ridică la Ceruri. Atît! Deşi răposata a făcut parte dintr-o familie care dărîma biserici şi dintr-un sistem fără Dumnezeu.

Ţara aproape integrată a suspinat funeralii. Unde mai mulţi exponenţi ai democraţiei şi milenarismului au ţinut să participe. Lăcătuş a trimis de la Arad cîteva vorbe stinse. Normal, Fiara n-a fost numai autor de gol în finala de la Sevilla, ci şi apropiat al lui Valentin. În schimb, Gino Iorgulescu a venit lîngă catafalc. Prieten cu Nicu, fratele Zoiei, cel care a pierdut net şi fatal meciul cu băutura. Florentin Marinescu a făcut o figură de karate decenţei şi s-a alăturat cortegiului. Iar capitalistul George Copos, cel care se războia pînă nu demult din scaunul de vicepremier cu Codul Fiscal, a îmbrăcat şi el haine cernite, probabil în amintirea anilor în care păstorea pe la UTC şi mai ieşea la cîte o agapă tovărăşească alături de odraslele cizmarului şi ale savantei.

Nu e un reproş la adresa celor care-au petrecut-o pe Zoe spre dincolo. Fiecare are libertatea să plîngă pe cine doreşte. E doar o frescă a societăţii. Cu mari fotbalişti venerînd şi după moarte tablourile familiei dictatoriale, care în loc să le dea milioane de dolari, cum ar fi meritat, îi răsplătea cu butelii, diplome de studii, grade militare şi cîte-un ARO cu tablă ruginită.  Sau cu magnaţi  care predau economia de piaţă, şi invocă mereu performanţa, dar poartă în suflet ca pe o nestemată simbolul unei familii care a ţinut România în foame şi întuneric.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

Novac Gabriel Mircea (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 11:02

ba alm… kkt-ule esti ca buzarin… si voi sunteti manelisti.. noi suntem cei care ne-am saturat de pupincuristi ca tine si ca buzarin…

razvan (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 11:29

buzarine, ai gresit ziarul … pe bune ! cei ca tine – frustrati , complexati si carora le place sa se auda facand morala neamului , se imbraca in bluza de trening si pantaloni de costum si scriu la ‘gandul’ !
cred ca nici parintele calciu nu ar fi gandit atat de abject despre un mort (oricate ar fi facut in viata – sau ti-ai inchipui tu ‘revolutionarule’ , a platit prin suferinta dinaintea mortii) , a carui singura vina a fost ca s-a nascut in familia ceausescu ! fac pariu ca tu daca erai in locul ei ii cereai lu’tac’tu sa te trimita la canal , in semn de solidaritate cu dizidenta !
lasa’ne frate !

razvan (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 11:29

buzarine, ai gresit ziarul … pe bune ! cei ca tine – frustrati , complexati si carora le place sa se auda facand morala neamului , se imbraca in bluza de trening si pantaloni de costum si scriu la ‘gandul’ !
cred ca nici parintele calciu nu ar fi gandit atat de abject despre un mort (oricate ar fi facut in viata – sau ti-ai inchipui tu ‘revolutionarule’ , a platit prin suferinta dinaintea mortii) , a carui singura vina a fost ca s-a nascut in familia ceausescu ! fac pariu ca tu daca erai in locul ei ii cereai lu’tac’tu sa te trimita la canal , in semn de solidaritate cu dizidenta !
lasa’ne frate !

boa (22 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 11:46

D-le ai perfectă dreptate şi eşti printre puţinii care vădcorect evoluţia fenomenului economico-politic pe plan internaţional. Şi cele referitoare la Ungaria sunt juste şi o să vedeţi mizerie şi reforme dictate de la Bruxelles după aderare. Asta v-o spun cu mîna pe inimă eu fiind un fost clujean care trăieşte în Ungaria şi chiar dacă sunt director oducem tot mai rău după 2004. Şi ne şi fură piternic. Bruxellesul e fericit dacă are guverne care vinde toată avuţia naţională a ţării respective şi cotizează la masa bogaţiilor. De aceea România nu avea credit în 89 pt că şi-a plătit toate datoriile şi nu putea fi dirijată şi prostită. Oricum sunt fenomene complicate dar furtul şi şmecheria sunt mai mari ca pe vremuri. E trist dar nici vestul nu mai e ceea ce a fost. Poate Franţa mai are o anumită tentă socială care are ceva comun cu omenia.

manegut eduard (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 12:10

e pt prima oara cind sunt de accord cu alin buzarin. prea repede am uitat foamea saracia si…odele
cit timp au fost la putere au trait in huzur in timp ce noi de abia ne tiram prin acel prezent cenusiu
si-au meritat soarta

UN dinamovist (5 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 12:11

Eiu la articolul asta nu prea i-am prins logica.
1. Daca taica-tu omoara pe unu de ce nu ar veni prietenii tai la inmormantarea ta? Adca din dorinta de a scrie omiti faptul ca cei care au venit erau apropiatii ei.
2. Parintele respectiv asa cum si-a ales o viata discreta pariez ca si trecerea in nefiinta si-a dorita a fi discreta. Adica tu ce vroiai sa urle ziarele si sa il petreaca cu fanfara?
Cred ca cei care nu au cantat nimic despre parinte au facut-o din respect, vorbele lor oricum ar fi fost de prisos langa un asa om.
Ca o concluzie, tu ca ziarist poate esti bun da la capitolul relatii interumane stai prost rau de tot, plus ca prin ce ai facut ai dat dovada de lipsa de respect pentru ambii morti.

UN dinamovist (5 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 12:18

Pentru ceilalti, cu fiica ceusestilor nu a murit comunismul, ea a fost un om ca si mine, ca si voi, ca si parintele respectiv. Nu inteleg de ce cineva ar trebui sa cuantifice cati oameni vin la inmormantarea unuia sau a altuia.
Daca il respecata asa mult ar fi trebuit sa scrie despre el, ba mai mult sa ii gaseasca si latura lui sportiva (daca avea, asta pentru legatura cu ziarul), dar nu trebuia sa se dea destept ca altii nu au scris si el vezi doamne a observat asta. Cat apropo de friptura, daca asa o castigi inseamna ca tragi teapa cui te plateste, deci o manaci nemeritat. Batranii cu sacosa au muncit si chiar unii muncesc si gandesc mai mult ca tine si uite ca nu o manaca.

pinc_manchi (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 12:33

domnu’ buzarin, doua cuvinte: esti cretin!!! partea proasta e ca esti din ce in ce mai cretin!!!!!!!!!!!!!!!!!

1stelist (91 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 13:12

Durante : daca s-ar pune taxa pe prostie cred ca ai ramane falit .
cum sa spui frate ca mlada e mai buna decat dinamo kiev ?! de fapt cum rahat poti as compari Uefa cu Champions league ?! cred ca aveti nevoie de ochelari . Si ai grija …nu mai pune altora apelative care ti s-ar potrivi tie de minune .
ca era sa va bata pe voi este alta problema , dar sa spui ca dinamo kiev este mai slaba decat mlada astea-s povesti . panathinaikos este echipa cu adevarat buna . mai vedem saptamana viitoare . mai conteaza acum ca real , lyon si dynamo kiev sunt mai proaste decat mlada ( asta in opinia ta ) ?! pentru noi ?! nu , ca suntem deja calificati . pentru voi ?! da , doar pentru orgoliu 😛 , ca aveti sanse mari sa nu mergeti mai departe . puteti spune ca ati jucat mai bine decat dynamo kiev !!!
sincer mlada chiar a jucat bine ! bravo lor . rapidu a rezistat in prima repriza doar cu coman .
pentru ca nu m-a cuprins sindromu borcea vreau sa spun ca dinamo cred ca s-a calificat si bravo lor …… si rapidului bafta .

Radu (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 13:22

Ce ti-e si cu libertatea cuvantului pentru jigodii… Eliberati de blestemul botnitei, plang acum dupa stapanii care-i tineau legati.

aj (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 13:36

Ba, am vazut-o si eu pe zoe in niste secvente vechi,cand era tanara si ce pot sa zic: Arata bine hoasca!

Bradut (4 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 14:49

Da. domnule Buzarin, DA!

Lev Bazil (22 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 15:52

Venin aveti, nu incape discutie, dar azi a fost bine utilizat. Cei ca nostalgicuta, care gemea pesemne sub apasarea lu’ alde Nicu Ceausescu, nu merita nici un raspuns; pacat ca nu mai sunt acele funeralii faraonice (i s-ar fi potrivit lui Ceasca!), unde slugile isi urmau in moarte stapanul! Stati sa vedeti cand or muri fostii patroni ai Stelei comuniste, ce inghesuiala de lacatusi! Si cand te gandesti ca Valentin si-a recuperat „averea abuziv confiscata”, sa nu-ti sara mustarul?
Prostimea insa adora sa manance rahat, sa rememoreze ce cumsecade era Nicusor, si pe cati a ajutat el la Sibiu – unde era exilat!, ce fata buna era Zoia, ce mecenat facea samd, si chiar si EL, nu era baiat rau da’ l-a stricat Sinistra! Si ne dadea si bloc, si butelie, si servici, si concediu la Sovata prin sindicat, si chiar fotbal la televizor! Unde mai pui ca l-a si iertat pe Topescu!
Lucrul absolut scandalos este ca nostalgiputa si ceilalti comunistoizi l-au asasinat pe Ceausescu (impreuna cu sotia!), nu NOI! Daca era dupa NOI, era inchis si judecat dupa dreptate, ca si Saddam si probabil condamnat, nu executat dupa o farsa de proces, cu un complet de complotisti.
Asa ca VOI, VOI care-i plangeti acum i-ati omorat, sa va fie foarte clar!
Stiu, de mortuis nil nisi bene; exista insa limite; aici e vorba chiar de bunul simt. Ergo, felicitari, dle Buzarin si nu luati in seama amenintarile tenebroase, mai directe ori mai voalate; in definitiv, nici blestemul faraonului nu exista!

Damian (18 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 16:46

Daca folosesti „ergo” on loc de „deci” sau „in concluzie” se presupune ca esti inteligent, scolit rau de tot.

Bleah! Ia uite cine vorbeste de ipocrizie 🙂

cianar (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 17:07

se vad la televizor toate frustrarile si toata rautatea autorului articolului, mai putin cand vorbeste despre echipa sa de suflet, dinamo, dar acest articol depaseste orice imaginatie. fara talent, fara suflet, fara Dumnezeu. buzarine, chiar nu vezi?esti mic, meschin si delirezi!

Burlaku’ (33 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 17:27

Buzarine, nu stiu daca mai citesti ceea ce se mai scrie pe aici, insa, poate ar fi bine sa iei in consideratie si anumite idei care nu iti convin. Spui ca, daca la inmormantare au participat indivizi precum Copos, Iorgulescu s.a., atunci, asta are „legatura cu sportul”. Pai, nu prea are… taica. Nu are si pace, nu s-a dus nimeni la un eveniment sportiv, nu s-a discutat despre sport, acolo.
Nici sa te referi la mentalitatile lor, nu stiu daca era acum momentul ideal….
Bref, nu mi-a placut deloc acest articol.
Despre Zoe, nu voi scrie nimic.. nu vreau sa o judec. In plus, ce rost mai are acum?

Am trait destui ani pe vremea Ceausestilor, si imi amintesc ca acel sistem permitea multor nulitati sa iasa in fata (din pacate asta se intampla si acum), si multe magarii erau trecute cu vederea…multi au profitat fara rusine.
Altceva as intreba: sunteti convinsi ca fostii tovarasi, care (destui) au ajuns acum oameni de afaceri „respectabili” sunt mai buni (a se citi mai bine intentionati) decat ceausestii?

@Xulescu: pacat ca nu reusesti sa intrii si sa scrii mai des pe blog.
@papa de la roma: de acord cu tine, UE va anexa tarisoara noastra (care este deja anexata prin politica 100% dusa de politicienii si guvernantii nostrii). Dar ce legatura are asta cu articolul? Adica cu Iorgulescu, Zoe, Lacatus,…In plus, nu crezi ca ti-ai dezvoltat prea mult ideile? Daca imi raspunzi, fa-o, te rog, succint.

theo (10 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 17:32

Apreciez esenta articolului (sincer, desi ma uit la stiri, mi-a scapat cea despre moartea parintelui Calciu;in schimb pe Zoe am vazut-o doua zile la rand), dar nu si maniera in care a fost scris. Vorba ceea, despre morti numai de bine.
Iar parintele Calciu v-ar fi spus ca nu e bine sa ridici primul piatra.

Mirc (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 17:44

Aici cam ai dreptate d-le Buzarin. Din pacate, odata cu „deschiderea” catre occident incepem sa cam uitam de Dumnezeu si de mesagerii lui pe acest pamant. Si e chiar trist ca despre trecerea la cele vesnice a Parintelui Calciu s-a vorbit atat de putin in comparatie cu o reprezentanta a familiei pe care noi romanii am ucis-o la revolutie. Aici nu e vorba cine a purtat cravata de pionier si cine a fost in partid inainte de ’89 pt. ca nu prea aveai de ales ci e vorba de valorile la care se inchina romanii. Si e pacat pt. ca pe plan mondial suntem printre ultimele tari adevarat crestine.

tataie (429 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 18:30

Citind postarile pro si contra se pot trage cateva concluzii,dintre care una mi se pare relevanta si anume:
–Cele „contra” sunt usor agramate,sterse,plate,impaciuitoare,rautacioase,amenintatoare,vulgare…..cate ceva din fiecare….
–Cele „pentru”au o formulare concreta,argumentata,corect formulata,pertinenta !
Vorbiti in cunostinta de cauza,nu simplificati lucrurile cand este vorba de notiuni de calitate…A murit un om ! Fie-i tarana usoara…Cine-a murit? Zoe…fiica lui Nicolae si Elena Ceausescu ! A crezut cumva cineva,
ca este nemuritoare ?! … poate taica-sau se vedea pe sine asha ! Fiecare are partile lui bune si rele….ce nu pot fi separate….si cand dispare un Ceausescu nu ne cereti celor care”ne-am bucurat”de binefacerile sistemului,sa fim lacrimosi ! N-ar fi drept !Pentruca Zoe facea parte din „echipa adversa”….erau ei si poporul…..

Burlaku’ (33 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 20:13

@tataie: sa traiesti, esti chiar simpatic! Vezi ca postarea mea este „contra”, banuiesc ca nu esti profesor si nu ai predat in viata ta gramatica limbii romane. Oricum, esti primul care „sugereaza” ca as fi agramat, sters,….
Insa, nu uita, una din tampeniile debitate in regimul comunist era „nu sunteti cu noi, atunci sunteti impotriva noastra”, asa ca nu mai judeca totul in alb si negru. Cred ca ai inteles ce am vrut sa spun…
Ciudat, in privinta lui Zoe, sunt de acord cu tine.

cuiva caruia ii pasa (27 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 20:30

Actorii din filmul „avionul condamnatilor”:ce a rulat in ziua de 23.11.2006 ruta aeronautica Bucuresti-Bruges
adrian calin,albu razvan,andrei serban lucian,anton mircea,aron bogdan,balauta horia,benga robert,bischin cristian,bobo florin remus,bobocea bogdan marius,bodunescu dan,bogdan cristian ionut,bontos vlad,bortea daniel,bostinaru ioan sorin,botogan gheorghe daniel,bucuria nicola elyass,budai alexandru,buzau ciprian,calin agop radu,campeanu florin,cheta bogdan,cimpoieru octavian,ciobaca florin,coca marcel cezar,contantin dragos adrian,contantinescu catalin,coricovac dragos,craciun doru,craciunoiu alexandru costin,crasmac mihai,dan cristian alexandru,dascalu mihai,diaconescu mircea,diaconu paul gabriel,dobre marius,dobrescu ionut,docu toma,dragan gabriel,dragota radu,drugaru ionel,drumea petre daniel,dumitrescu c`tin,dumitrescu george valentin,dumitrescu mihai,duta anrei,eric cristea,georgescu ciprian,georgescu emil florin,ghering vlad andrei,gont alexandru,horhocea alexandru,husein orhan,iancu alexandru luchian,ilie marius,ion eduard george,ionescu mihnea valentin,jarhea catalin,jarnea valeriu,lorin florin,lungu adrian,lupsa armand,manzarescu iorda florin,marian marius,marian nicoleta,mihai alexandru,miu adrian,miu catalin,mizdran marian mihaita,mocanu adrian,moraru adrian,moroian valentin niculae,muntean dumitru vasile,nan adrian,nan albert,neagu adrian,nedelea dragos ionut,nitu marian,oprea bogdan ionut,oprisan mihai,opritescu catalin,papahagi razvan sever,parlac florin,paun alexandru,paunescu victor dan,pavaloi anton,pena daniela,petre bogdan gabriel,petrescu cristian,petrov carmen,polojan cristian,popa silviu,popescu iustin alexandru,popescu mihai,prea alexandru,puscaru adrian,radu ionut marian,rajga adrian,scaieteanu laurentiu gabriel,sima alexandru,simion mihai leonard,sita ramona ioana,spinu gheorghe,staicu nicolae,stoian francesco emilian,stoian marian,stoica sorin,sultan corneliu mihail,tabacaru eugen,tanasie marius,tararache nicu marius,tinta iulian claudiu,toba bogdan,toma cristian,tomcu vasile florin,tomescu cristian,tutunaru elena gabriela,udangiu alexandru ciprian,udeanu emil,vanataru elena,vanatoru lucian,vasiliu radu stefan,zane laurentiu,zaraian mihai catalin,zechiu andrei
Conform ordonantei de urgenta nr 29/22 aug 1997(codu` aerian civil) si in coformitate cu art 107(modif d art 1 lege 399 per 2005).”savarsirea oricarui act de violenta fizica sau psihica asupra unei persoane aflate la bordul unei aeronave civile in zbor sau in pregatire de zbor se pedepseste cu inchisoare de la 10 la 20 ani si interzicerea unor drepturi”.
iubita presa in momentul in care au actionat fortele de ordine i`ati acuzat de toate relele din lume si i`ati ingropat sub acuzele voastre.ce atitudine adoptati fata de domnul Turcu care si acu spune ca autoritatile publice sunt vinovate??acesti oameni pot conduce mase??vreau sa va atrag atentia galeriile la ora actuala sunt un fel de formatiuni paramilitare care conform DEX sunt organizate si dotate dupa modelul unei armate care are un pronuntat caracter agresiv.luati in continuare apararea acestor „demoni” si va realizati visul de a avea cat mai multe subiecte incitante pentru prima pagina…va spun ca nu este adevarat ca suporterii si`au platit biletele..mare parte a deplasarii a fost achitata d domnul badea si borcea..artizanii acestor manifestari ostile,virulente la adresa statului…sper ca in al 12`lea ceas sa va treziti si poate treziti si ministerul de interne in aplicarea legii..:? un actor din filmul avionul condamnatilor

Xulescu (95 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:19

Burlaku’, intru cat de des pot, dar iau multe injuraturi shi de multe ori cand vad „nivelul” discutiilor testosteronice despre cine are „echipa mai mare” nu prea-mi mai vine sa postez ceva.

Burlaku’ (33 comentarii)  •  24 noiembrie 2006, 23:42

@Xulescu: crezi ca eu am primit numai complimente pana acum? Nu am fost mereu de acord cu ceea ce ai scris, insa ti-am citit mereu cu interes opiniile si nu numai (spre ex. le citesc pe cele ale lui Tavi, Sghroe, Danielle,s.a); nu te descuraja. Unii nu au in cap decat injuraturi, sex + alte magarii (porcarii), dar, eu zic ca de destule ori au fost puse „in circulatie” idei/ opinii interesante, de bun simt, uneori chiar mai interesante decat cele ale ziaristilor.
Daca ar fi doar cei care isi introduc/scot etc. nici eu nu as mai intra pe blog.

Mean Mister Mustard (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2006, 21:17

Zice domnul Buzarin: „Sa nu se supere poporul ucrainean …”, ca si cum l-ar citi cineva in ucraina. La cum scrie nu poate sa se supere nici poporul roman.

armanovici (17 comentarii)  •  29 noiembrie 2006, 22:10

Buzarine…cred ca stii deja de ce am intrat pe amaratul tau de blog…sa iti spun ca esti la fel de priceput in ale ziaristicii precum instalatoru’ la interpretat arii de Verdi, precum macelaru la confectionat pantofi , precum Gigel Coman la jucat fotbal, sau mai rau, precum Hagi la antrenorat.

Da cred ca iti dai seama singur ca esti praf, si scrii doar de amorul artei( a se citi salariu nemeritat)…ca doar nu ii trai din alocatia copilului sau pensia bunicii tale…Asa ca te salut si te intreb prieteneste:”Cand dracu iesi la pensie?” ….sa pot sa chefuiesc.

Hai noroc.

p.s. doar nu ma crezi nebun sa iti inchipui ca ti-am citit ineptiile!

Comentează