Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Lupta de clasă

La Rapid, stratificarea societăţii nu numai că e extrem de clară, dar se şi aplică. Avem clasa exploatatoare – aşa a învăţat George Copos că se numeşte, pe vremea cînd citea Capitalul prin autogări, în loc de Dan Brown la […]

sâmbătă, 4 noiembrie 2006, 6:21

La Rapid, stratificarea societăţii nu numai că e extrem de clară, dar se şi aplică. Avem clasa exploatatoare – aşa a învăţat George Copos că se numeşte, pe vremea cînd citea Capitalul prin autogări, în loc de Dan Brown la Business Class. Avem clasa exploatată, forţa de muncă, adică grupul jucătorilor, care generează tensiuni sociale susţinînd că nu beneficiază de condiţii decente de muncă, de vreme ce are obigaţia de a călători noaptea cu avionul pe deasupra Mediteranei.

Culmea, e primul diferend din istorie în care burghezia şi proletariatul au deopotrivă dreptate. Muncitorimea, organizată în bresle, fundaşi, mijlocaşi şi atacanţi, acuză curba de sacrificiu. Prime venite tîrziu  – vezi episodul Hamburg -, plecarea de la Tel Aviv în toiul nopţii, plus un mănunchi impresionant de declaraţii prin care George Copos se plînge explicit de proletarii săi. Ba că au jucat, după caz, în opt, nouă sau zece, ba că au luat golurile prea uşor, ba cîte şi mai cîte. Mai în glumă, mai în serios, s-a ajuns şi la concluzia că simpla prezenţă fizică a patronului în deplasările din străinătate ar aduce ghinion echipei, în ciuda evlaviei cu care exploatatorul a îngenuncheat pe lespedea Sfîntului Mormînt.

Pe de altă parte, redutabil teoretician al sistemelor sociale, patronul din Giuleşti, pentru care teoria plusvalorii nu mai are nici o taină, are dreptate cînd deplînge jocul de la Tel Aviv, greşelile defensive, lipsa tuturor celor 3 puncte, dar şi, la modul general, viteza prea mică de tranziţie de la o echipă îmbălsămată de farmecul vieţii la o forţă fotbalistică europeană. Copos a văzut în sezonul trecut că se poate şi acum, cu abilitate, pretinde măcar performanţe de nivelul eliminării lui Feyenoord, Hertha sau Hamburg.

Deocamdată, conflictul se află în stare latentă, undeva între literatura de consum devorată de burghezie şi zumzetele de nesomn ale celor din spatele avionului. Dar acutele pot apărea oricînd, fără ca ele să folosească vreuneia dintre părţi. Dinu Gheorghe, sindicalist în faţa şefului şi şef înaintea jucătorilor, nu  mai poate acţiona, pentru că nu mai e. Răzvan pare mai aproape de cauza mişcării muncitoreşti decît de patronat, dar dă semne că a cam obosit să tot apere Rapidul de el însuşi.

Rezolvarea e dificilă. Cheia se află mai degrabă la Copos decît la echipă. Săpunaru ăsta e, la fel şi Zicu, şi Griffiths. Nu pot deveni mai buni peste noapte, eventual doar ceva mai disciplinaţi şi mai responsabili pe teren. Însă pelerinul la Locurile Sfinte Gheorghe, om cu carte, poate înţelege că n-are în subordine un pluton de patiseri, ci o echipă de fotbal. Iar fotbaliştii aşa sînt, azi mai slabi şi mai delăsători, mîine mai buni şi mai serioşi. Nici pe blogurile personale nu vin numai laude, nu-i aşa?

„Trebuia să batem joi la Tel Aviv, trebuie să batem la Galaţi, apoi miercuri în Cupă, să batem tot!” — George Copos

Comentarii (68)Adaugă comentariu

rila (2 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 18:43

pe undeva ai dreptate. Dar oricum tu esti un spurcat infocat,stelistule, lasa-ne

Dinny (429 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 18:47

..cum adica….”lipsa tuturor celor 3 puncte…” ca doar s-au ales cu ….unu !
Dar altfel spus ,sunt de acord cu aceasta analiza usor malitioasa ! Copos,Razvan si Rapidul o merita cu prisosinta….Copos,un tip alunecos,versatil…cu greu poate fi cuiva simpatic…..Razvan un tip usor vaicaricios,care de fiecare data cand nu-i iese pasienta,da vina pe arbitri(cu cine o semana !!) si Rapidul o cocota care se vrea fata mare…..
Salut !

sohil (45 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 18:54

Copos e cel mai ipocrit conducator din fotbalul nostru. Totusi, macar in cazul lui Sapunaru si Griffiths, pe care i-a adus la echipa numai pentru a-l convinge pe Razvan sa ramana la echipa, are dreptate. A fost obligat sa dea o gramada de bani pe niste jucatori de valoare indoielnica. Sapunaru ( ca si M. Constantin) exagereaza cu duritatile, iar Griffiths pare strivit de presiunea unui public mult mai numeros decat era el obisnuit sa aiba la National. Una peste alta, Rapidul pare a fi depasit momentul de gratie de anul trecut, redevenind o echipa capricioasa, titlul fiind si in acest an un obictiv imposibil.

rapid1st (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 18:54

sunt de acord cu fraza „n-are în subordine un pluton de patiseri”…spre deosebire de echipa ta de suflet Oaia Bucuresti…..

ROSIN (67 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 18:56

Bravo, Coposel! Sa bateti batuta oseneasca. Tot pe loc, pe loc, pe loc…

Tavi (14 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 19:01

Ma tem ca ati cam dat-o in bara cu acest articol domnule Buzarin.
„primul diferend din istorie în care burghezia şi proletariatul au deopotrivă dreptate”. Daca prin burghezie, intelegeti patronatul, iar prin proletariat, intelegeti Daca aceste doua categorii ar reprezenta, una baietii rai, iar cealalta pe cei buni, aceste conflicte ar fi mult mai usor de rezolvat. Din pacate insa, acest lucru nu se intampla, tocmai deoarece ambele parti au „deopotriva dreptate”, ca sa va citez…
Revenind la Rapid acum, Copos are dreptate sa fie nemultumit de rezultatul din Israel, iar in calitatea de patron, este mai mult decat indreptatit, sa ceara victorii.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 19:10

Imi place articolul , d-le Buzarin este interesanta paralela dintre sistemele politico-sociale si situatia de la Rapid. Vreau sa vin cu citeva precizari insa. Copos este rapidist convins din tinerete iar comunist convins niciodata.Am aceste informatii de la unul dintre superiorii sai ierarhici din perioada in care activa in CC. OMUL SE ADAPTEAZA VREMURILOR CU O USURINTA DE NECREZUT. In cazul Rapidului opinia mea este urmatoarea:vina apartine jucatorilor, in primul rind, dar si staff-ului tehnic .Detaliind , Razvan este mult prea permisiv cu jucatorii care la rindul lor, raspund cum nu se poate mai prost la acest fel de a conduce. Anul trecut, aceiasi jucatori, repet aceiasi, aveau o ambitie si o determinare pe care n-o mai gasim acum decit la Moldovan, Karamian si D.Coman.Explicatia se gaseste in mariri de contracte, lipsa presiunii si , nu in ultimul rind , in mentalitatea paguboasa a jucatorului roman. Probabil ca fara a fi impinsi de la spate, nu putem sa mentinem acelasi tempo o perioada mai lunga. In incheiere, adaug ca toate informatiile pe care le posed sint adevarate si verificate din mai multe surse (sint student la jurnalistica in an terminal) iar starea in care se gaseste Rapidul nu ma poate lasa indiferent.

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 19:19

Domnule Buzarin, as putea primi un raspuns?

Danielle (84 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 19:33

craca giulesti

Esti patetic!

In alta ordine de idei,raspuns la ce?Care e intrebarea?

Student in an terminal la jurnalistica zici?Hmm…universitatea e in Vaslui sau in Pascani?

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 19:56

Danielle? Raspunsul la ceea ce am afirmat mai sus. Ironia cu universitatea este prea ieftina, gindeste-te ca una dintre cele mai prestigioase universitati din tara este la Iasi. In neuronul pe care il posezi vad ca se amesteca patetismul cu dorinta de a scrie civilizat. Exprima-ti parerea despre articol si apoi putem discuta argumentat daca doresti.

Danielle (84 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:09

craca giulesti

Hai sa-ti explic umpic.Raspunsul vine in urma unei intrebari.Tu ii poti solicita eventual comentariul lu Buzarin la ceea ce ai spus tu,ptr ca de intrebat nu l-ai intrebat nimic.

Apoi e adevarat,una din cele mai bune Universitati este cea de la Iasi.Ironia nu era in sensul asta.Era vis a vis de faptul ca folosesti semnele de punctuatie eronat.

Cat despre PATETISM acesta vine din faptul ca implori sa fii bagat in seama.Cam ca Badea care plangea dupa tricoul lui Ronaldo.Daca ma intelegi.

Tyler Durden (6 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:19

ptr George. cata dreptate ai coane…adevaratii frustrati s-au nascut in Ghencea.

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:22

Folosesc semnele de punctuatie eronat? Atunci te-as ruga sa imi traduci cuvintul ‘UMPIC”.De asemenea ai voie sa folosesti apostroful in expresia”lu Buzarin’. Cam multe greseli pentru cineva care da lectii, nu crezi?

Danielle (84 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:27

craca giulesti

Asa e maestre.Ochiului tau vigilent de „student la jurnalistica in an terminal” nu-i scapa nimic.Imi spui si mie numele tau?
Sa ma laud si eu la prieteni cand oi scrie tu la GSP ca ai dialogat cu mine pe blogu LU`BUZARIN.Pusai bine apostrofu Chirila?

Edmond Durante (91 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:32

Danielle, tu esti patetic, fie numai si pentru ca te bagi singur in seama.
Imi cer scuze Craca ca i-am raspuns eu in locul tau.

Dinny, cocota este ORICE echipa din Romania
maidegraba decit Rapidul. MAI ales o anume echipa din Bucuresti (alta decit Rapid bineinteles). Sa-ti spun CARE SI DE CE, sau ghicesti singur? Vezi-ti de treaba ta si de prostii tai si nu mai face valuri aiurea.

Buzarine, dupa cum a mai spus cineva inainte, Copos este un om super inteligent si
educat care „se adapteaza vremurilor cu o usurinta de necrezut”, ceea ce reprezinta
o MARE „virtute” in ziua de azi si in lumea asta care este numai pe trase si pe cistigate.
Este si unul din motivele din care multi i-l invidiaza si pentru ca nu pot face altceva, i-l musca de kur. Nici o problema. daca as fi in locul lui, chestia asta chiar m-ar amuza.
Copos nu este nici mai rau nici mai bun decit alti oameni din fotbalul nostru. Eventual este „doar” mai educat, mai cu picioarele pe pamint si mai BINE crescut decit anumiti oieri, fosti puscariasi, sifonari, militieni sau
bisnitari. Asta DA.ESTE. Altfel, din punct de vedere „afaceristic”, toti sunt la fel fie ca sunt romani, englezi, francezi sau americani.
Adica daca DAU, vor sa vada si REZULTATE.
Pai nu??? Nimic mai normal dupa umila mea parere.

Altfel, articolul tau, cadeobicei rauvoitor la adresa Rapidului (ca prin Copos voi dati in Rapid de fapt si voi stiti asta jigodiilor)… si malitiooooos, nevoie mare!!!
Dar prefer sa nu-l „comentez” (articolul) din respect pentru… InterNet.

In incheiere vreau doar sa spun ca ii dau dreptate lui Copos in proportie de 100%.
Anul trecut cind punea „presiune” pe echipa, nu era bine… da’ uite cum mergea Rapidul si ce motivati erau jucatorii. Dar voi TOT i-l muscati de kur.
Sezonul asta, dupa ce le-a dublat salariile aproape tuturor jucatorilor si totul este „la zi” si nu mai pune „presiune” pe echipa… IAR
i-l muscati de kur.
Acum de ce va mai legati de el???
Ca asa v-ati obisnuit la ziarul ala al vostru de kakat, ziarul de casa al echipei de linga cimitirul din mijlocul pasunilor si cimpiilor ceausiste (si becaliene)???
LAUDATI-L pe Copos si luati-va de bulangiii
de jucatori care ca tot romanul, cind dau de bine, dau cu mucii in fasole.
Mai bagati-va si voi mintile in cap si fiti putin mai corecti, putin mai FairPlay, putin mai „la obiect” putin mai PUTIN pusi pe mincat rahat
DOAR pentru ai face pe unii de pe la alte cluburi sa se simta bine ca lor le faceti „imagine” pe cind celorlalti le-o murdariti (imaginea) GRATIS si fara nici un motiv. (oare sa fie chiar”gratis”???)
Cu multa scirba hahalerelor,
Al vostru
Edmond.

Danielle (84 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:36

Edmond Durante

Scrii mult.Si prost,banuiesc.Tu chiar crezi ca citeste cineva?

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:38

Of, of, ti-am aratat cum ai scris nu cum trebuie sa o faci.Pari a fi fata desteapta din moment ce PUSAI bine apostrofu’. Dar te mai intreb pentru ultima oara, in loc sa te certi cu mine n-ar fi mai bine sa te referi la articol? Sau scopul intrarii tale pe blog este sa ne uimesti cu vasta cultura pe care o posezi.

canic (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:43

un articol facut de stelist pt ai lui , de kkt , pai noi ne bagam in porcaielile pardon oierismele , voastre , bai spurcatilor ? voi asa credeati , ca in Europa , e ca la noi , cu furaciuni ?

Danielle (84 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:46

craca giulesti

„Pusasi bine apostrofu”.Asta e forma corecta pe care trebuia sa o folosesti,studentule la jurnalistica!

Momentan sunt pe blog sa te ajut sa intelegi ca esti prost.Daca mai ai alte intrebari trimite-le pe fax.Merci!

Edmond Durante (91 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:56

Auzi bai Danille, tu nici macar nu-ti dai SEAMA ca esti prost, cum ai putea
sa-l ajuti tu pe Craca sa imteleaga ca este prost (asta in cazul in care CHIAR ar fi)?
daca citeste cineva ce am scris, ma intrebi tu retoric???
Fac pariu ca da. Tu de ex. ai citit.
Si daca nu recunosti, inseamna ca esti la fel de ipocrit si de kakat ca si
mentorii vostrii din ghencea de’acolo
de la voi.
Hai sa pastram un ton „curat”, ca iti spun EU ca NU vrei sa te „iei” cu mine. Da? Tu si cei ca tine sa vorbiti de steaua comunisca… de cum le-au placut lor inca de la infiintare sa manince kakat asa ca si „suporterii” lor… nu te mai baga in seama ca nu iti sta bine, zau asa.

MiniME (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:56

Am si eu o opinie si v-o impartasesc si voua.
De X ori s-au primit reclamatii pe blog , cum ca despre RAPID nu se scrie mai nimic.
Asta in mare parte asa este, dar un mare DAR si cand se vorbeste , lumea vrea numai de bine.

E uite ca nu se poate .

Daca nu stiti raspunsul , il dau eu – JOACA PREA PROST pentru a fi bagata in ZEAMA.

Si ca sa inchid gura mai multor care nu stiu apartenenta GSP -ului le transmit eu = BORCEASCA .

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 20:59

De data asta ai depasit masura imbecilitatii. Pusei sau am pus sint formele corecte dar nu mai stau aici sa ofer meditatii gratuite tuturor cretinilor de genul tau. Crezi ca spoiala de cultura pe care ti- o consideri infinita iti da dreptul sa jignesti fara motiv? Iesi dracu’ de aici si du-te pe stelisti.ro ca acolo ai mari sanse sa-i epatezi pe toti. Nu are rost sa mai dialogam , atita vreme cit ne separa mult mai multe decit crezi.

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:07

Multumesc, Edmond , nu mai poti sa traiesti de multimea aurolacilor care invadeaza toate blogurile.Forza Rapid!

Danielle (84 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:08

craca giulesti

„acolo ai mari sanse sa-i epatezi pe toti”

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

Asta a fost tare.Esti extrem de simpatic.Gata.Imi cer scuze.Asta a facut toti banii.

Edmond Durante (91 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:09

Mai MIMI, daca juca asa de prost Rapidul ati fi reusit si voi sa-i bateti mai ales ca s-a jucat acolo la voi la cimitir. Eu zic ca mai prost ca voi
nu prea joaca multi in divizia „A”.
ce zici de asta?

Si pentru cultura ta generala, GSPul
nu are apartenenta „Borceasca” cum spui tu si crede-ma ca, chiar nu iau apararea ciinilor. GSPul are „apartenenta” JijiBecaliana. Si tu daca nu ti-ai dat seama de asta pina acum… este grav.
Sau poate ca te-ai nascut ieri si nu ai avut timp sa-ti dai seama.
Aaaah! ca mai este vreun ziarist si-un sfert dinamovist sau vreo juma’ de ziarist rapidist, sau vreounu’ trei sferturi oltean… asta asa o fi.
Dar ziarul IN MARE si in proportie de 90% este ziarul vostru DE CASA.

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:10

Sa inteleg ca esti cu Dinamo?

Edmond Durante (91 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:22

Craca, cum naiba de ai inteles tu asta??? Sunt rapidist si merg la meciuri din 1972, adica de cind aveam 8 ani si m-a luat tata cu el la primul cuplaj interBucurestean din viata mea. Mama si ce era pe stadion… si ce galerie avea Rapidu’…
ca ceilalti nici n u stiau ce-i aia galerie pe vremea aia. Dar cred ca astea sunt lucruri stiute de toti inafara de bolnavii mintal, cei care s-au nascut ieri, sau cei care NU VOR sa vada.
Nu sunt dinamovist, dar i-am explicat lui Mimi ca GSPul nu este ziarul de casa a lui Dinamo ci al Stelei. Si i-am spus:”chiar nu le iau apararea ciinilor”, cu alte cuvinte,
„departe de mine acest gind, dar asta este adevarul”.
Salut.

craca giulesti (73 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:27

Stai, Edmond ca nu pe tine te-am intrebat ci pe Danielle.Ai dreptate in ce priveste GSP-ul iar apropo de Rapid sint la fiecare meci de cind ma stiu la trbuna 2, sus, in dreptul liniei de centru. Bafta iti doresc si sanatate!

Edmond Durante (91 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 21:37

OK Craca. Credeam ca pe mine ma intrebai daca sunt dinamovist.

Tot la a-2-a o sa ma gasesti si pe mine. Acolo „am crescut”.

Bafta si tie si sanatate.

P.S. Cred totusi ca Danielle este
stelist. Poate ca ma insel, cu toate ca „stilul” lor, al stelistilor este inconfundabil. Dar mai bine sa nu intru in amanunte ca nu vreau sa jignesc pe nimeni. Eu sint „baiat binecrescut” (atita timp cit nu nu sint calcat „pe coada”).

de (9 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 22:32

Nicolae Manolescu: Dumnezeu catre robul sau Olaroiu
2006-10-03 10:41:54
Fiind dinamovist m-am bucurat mult cand a venit Olaroiu la Steaua. Nu m-am inselat de loc, si nu aveam cum, Olaroiu a adus Steaua in cea mai penibila situatie posibila. Culmea, o s-o „aranjeze” si mai rau! De-ti vine sa afirmi ca este platit si de Dinamo si Rapid, dar evident ca nu este asa – Olaroiu este de fapt o superba (pentru Dinamo si Rapid) nulitate. Unde mai pui, ca acum cand si-a dat si el seama cat de zero este, apeleaza la „obiceiurile” sefului sau MM Stoica: declaratii belicoase privind adversarele si restul lumii (care nu respecta Steaua stand „capra”), precum si atitudini violente in relatiile cu cei din jur.
Domnule Becali, noi dorim raul Stelei in contextul competitiei, dar e pacat de banii, credem ca f. multi, pe care-i dati acestor doi indivizi care au dus Steaua in mocirla. Fiindca aveti putine sanse sa iesiti din starea asta cu aceste persoane. Prea va place sa fiti pupati undeva de acest Soica (nu stiu daca este bun si de altceva – dumneavoastra stiti mai bine). Pentru binele fotbalului romanesc, din care cred ca nu mai puteti pleca, renuntati la lingai besmetici si aduceti langa grupare ceva inteligenta, bun simt, modestie.
Asteptand sa faceti ceva concret pentru a readuce Steaua unde a fost si sa fie din nou partener redutabil pentru celelalte echipe, pentru a face campionatul interesant si mai valoros, doresc din suflet titlul de campioana pentru acest colectiv minunat care este acum DINAMO si bafta multa celor trei reprezentante ale Romaniei in Cupele Europene.

Karl Marx (5 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 22:55

dle Buzarina,

dar de unde ai auzit matale de cartea aia „Capitalul”? Cumva de pe vremea cand seful lu’ matale, domnu’ Ioanitoaia canta pe la congresele lui Ceasca? Cum care Ceasca? Raposatul tata al fostului presedinte de la Steaua.

Iar conflictele de la Rapid sunt joaca de copii fata de razboiul pe viata si pe moarte intre cei 2 neuroni ai tai.

Karl Marx (5 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 23:05

Buzarine, si daca stergi mesajul meu precedent, nu demonstrezi decat ca esti un carnat. Caci asa cum l-ai vazut tu pe Copos citind Capitalul prin autogari, asa i-am vazut si eu pe neuronii aia ai tai.

danield (32 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 23:28

salu claudiule,ce mai faci?

pistone (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 0:08

Asa tatae,da-i inainte cu supta de clasa pana ai sa vezi multimea proletara cum se apuca dintr-un reflex natural de aparare,de citit romane conspirative in locul telenovelelor hranitoare cu lumina abuzata,urmeaza-ti cosmogonia simpla si ai sa decoperi ca in final clasa exploata are atat capital ca te face sa-ti bagi curba de sacrificiu in breasla personala ,iar noi,patiseria Rapidului suntem recunoscatori ca ne-ai luminat de tensiuni sociale si-ti inchinam un cantec despre locurile alea sfinte si pufoase si despre misterioasa taina a Nasterii!

Karl Marx (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 0:16

Tocmai acum am primit un telefon de la Ierusalim unde un preot grec mi-a confirmat ca Buzarin a trecut si el p-acolo. Cica nu a priceput prea multe dar i-a placut un cantec, o colinda, pe care a repetat-o de 1000 de ori ca sa tina minte pana la urma doar titlul: „Steaua”.

cris`xx (8 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 0:18

Stimati domni nu va mai certati intre voi . Mai bine comentam „Lupta de clasa” a lui Buzarin .
Ce-o fi vrut sa zica acest omulet e greu de inteles.
Acuzandu-l pe Copos ca citea Capitalul prin autogari, Buzarin isi pune din noua streangul peste gulerul camasii sale rosii.
Ce e rau in asata Buzarine, sa citesti Capitalul fie si intr-o autogara ?
Fac pariu cu tine ca tu nici macar n-ai rasfoit respectiva lucrare.
Recunosc ca prin anii `8O am fost ” obligat” de conjuctura studiilor sa o citesc , dar mare lucru n-am inteles atunci. Abia dupa vreo 15 ani mi-am dat seama ca Marx avea oarecare dreptate.
Dar tu ce vrei sa faci Buzarine ?Ce ti se pare tie anormal ? Ca fostul activist UTC a citit Capitalul sau ca a facut-o in autogari ?
Tu nici macar nu l-ai frunzarit si chiar daca ai fi facut-o ti-ar fi fost imposibil sa intelegi despre ce e vorba acolo.Nu ca ai fi prost,si pentru faptul ca, si daca ai fi fost nevoit sa citesti aceasta capodopera ti-ar fi lipsit autogara.Ai ocazia s-o faci acum , adica sa citesti Capitalul la un laptop, dar ai pierde mult timp cu cititul acestei monumentale lucrari si nu ai mai avea timp sa pupi in cur pe cei care-ti comanda astfel de scrieri .
Ca sa ma intelegi mai bine copil ghencist ce esti :Copos Citea Capitalul prin autogari – la vremea cand inca mai existau acele autogari – ca acum sa ajunga unul dintre cei mai prosperi capitalisti ai zilelor noastre, in comparatie cu tine care esti un cersetor si un pomanagiu. Se pare ca tu depinzi de el si nu el de tine , asa ca prin asta am spus totul.Daca ai fi citit si tu Capitalul prin autogari tot n-ai fi ajuns ca el , pentru ca esti un spurcat Buzarine, esti o sluga, esti cosul de gunoi in care se arunca firimiturile ramase de la o savarina consumata cu placere .
Nu vreu sa-l apar pe Copos, are si el defectele lui, dar in nici un caz nu esti tu omul care trebuie sa-l judece.
Ramai aceeasi sluga a unei cauze de care multora le este scarba .
Apropos, chiar tie nu-ti este scarba de ceea ce scrii ?Nu te-ai saturat de aceste muscaturi de cur si de atatea „lovituri ” date Rapidului ?Prin pupincurismul de care dai dovada ai ajuns precum un chistoc de tigara aruncat pe jos intr-o …autogara.
Vezi cum vine treaba cu breslele si cu organizarea muncitorilor, ca esti in ofside !Daca gaseai o autogara , poate citeai si tu Capitalul , ca sa vezi cum vine asta .Cat despre „curba de sacrificiu ” , banuiesc ca te-ai curbat de tot din atata sacrificiu , incat ai ajuns sa stai capra pentru cativa euroi .
Esti penibil Buza (cum ii place patronului sa te alinte). Oare de ce te ia nea` O

Karl Marx (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 0:33

Buzarine, ia-te cu geniala de mana si puneti si voi de-o greva. Nu de alta, dar vezi ca si patronul taul, adica ala mare de tot, pe numele lui Voiculescu a citit Capitalul, pe vremea lui Ceasca, chiar in occident, unde facea practica cu banii poporului din conturile lui Ceausescu.

Iar din banii aia a facut gazeta asta la care zmangalesti tu aici si de la care iei un amarat de salariu de fomist. Ia, hai scrie si de Voiculescu. Sau tu ii spui „Felix” pentru ca poarta si el, ca si tine, ochelari de soare si la miezul noptii?

Esti un distrus de IPOCRIT, Buzarine.

cris`xx (8 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 0:34

Oare de ce te ia nea Ovi merei la Procesul etapei ?Nu cumva cineva tie dar la acea ora citeste Capitalul intr-o autogara, stropind acest eveniment cu Dom Perignon intre niste asternuturi ros/albastre ?
Vezi ca la asta nu te-ai gandit ? Daca citeai Capitalul , intr-o autogara …ai fi vazut care-i Lupta de clasa .

de (9 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 0:38

Buzarin nu mai amesteca probleme de acest gen cu fotbalul! Dupa cum vezi n-ai lasat pe nimeni cu gura cascata de admiratie pentru ca nu era posibil. Ca sa citesti si mai ales sa intelegi ce a scris acolo Marx ai nevoie de o cultura care-ti lipseste cu desavirsire si toti stiu acest lucru. Cred ca era mai interesant daca le spuneai ca Dan Brown a fost urmarit la campionii democratiei de serviciile lor speciale si beneinteles ca i-au fost interceptate toate convorbirile pentru ca a scris o carte cu titlul Digital Fortress. Daca si dosarul lui o avea peste 3000 de pagini ca al lui John Lennon…….Astia se pricep la dosare nu aia de acolo care adormeau cu creionul in mina!

cris`xx (8 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 2:10

Regele, faci o greseala imensa.Nu conteaza ce a spus Dorin sau ce a facut si ce face respictiva persona .E problema ei in legatura cu acele aspecte .Important este ceea ce scoate din gura si nu ceea ce introduce.
Hai sa fim rezonabil si sa nu comentam astfel de aspecte , fie ca sunt sau nu sunt reale.Aici comentam ceea ce apare pe bloguri , nu ceea ce au facut sau fac anumite persoane in viata lor personala

Iionutzu (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 2:52

sunteti cei mai mari prosti..toti rapidistii
:))))))))))))))0

Edmond Durante (91 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 3:04

Te inseli lionutzu.
Cea mai proasta este ma-ta ca
te-a kakat viu. Data viitoare
trebuie sa fie mai atenta.
Si vezi ca este OFICIAL:
cei mai prosti dintre suporteri sunt stelistii. De la conducator pina la ultimul aurolac.
Ce, tocmai ai cazut din luna de nu stiai asta?

wicked (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 3:09

Buzarin nu e la primul „atac” asupra Rapidului. Fie ca au fost „pe fata” sau mai voalate, se incearca denigrarea acestui club cu orice pret. Sluga cum era Ioanitoaia tot ma uitam la emisiunile lui pana a aparut acest actor de comedie ieftina, un „omulet” cum spunea cris`xx , un instigator, samd.
Despre lucrurile bune pe care le-a facut Copos anul acesta de ce nu scrii Aline? .. sau notebook-ul pe care scrii nu cunoaste aceste aspecte. Ti le spun eu : L-a pastrat la Rapid pe Razvan Lucescu, doar el mai putea face acest lucru, a investit in acest sezon in transferuri de jucatori cel mai mult din toti anii de cand este la Rapid, a dublat salariile jucatorilor reprezentativi, se incearca majorarea capitalului din iarna dar si concesionarea si modernizarea batranului stadion Giulesti…
Pentru prima data in viata lui, simte in Rapid ceva, simte aerul tare al Ligii Campionilor, simte banii din jurul ei si doreste sa reuseasca, pt ca in fond, el este doar un afacerist, iar Rapidul este afacerea, imaginea, bomboana de pe un tort din grupul condus de el…
Multi asa-zisi ziaristi au avut articole pro si contra lui Copos si implicit Rapidului.. dar tu .. bai neica-nimeni ai trimis doar niste sageti otravite care in speranta ta desarta sa isi faca efectul intr-un timp sau altul..
Suntem PUTERNICI, iar RAPIDUL SUNTEM NOI, SUPORTERII acestui club, NOI suntem cei ce vor fi neconditionati cu EI, CU CAMPIONII DIN INIMILE NOASTRE!
Rusine Alin Buzarin!

mmme (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 4:04

te-ai trezit din betie aline? bea asta de n-ai vazut

sorin (20 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 6:00

pt rila: daca nici acum nu stii ca cel care a scris articolul este dinamovist, apuca-te de citit altceva.

remus (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 7:57

pt sorin.

cred ca tu deja citesti altceva. ultimele 20 (douazeci) de articole ale lui buzarin au fost 9 (noua) despre steaua, 2 despre rapid, restul despre altele (nationala, cluj, timisoara etc). niciunul, dar niciunul, nu este despre dinamo. cum poate fi el dinamovist, bai, cap de creta ce esti?

Edmond Durante (91 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 8:34

„”remus Says:
November 5th, 2006 at 7:57 am
pt sorin.
cred ca tu deja citesti altceva. ultimele 20 (douazeci) de articole ale lui buzarin au fost 9 (noua) despre steaua, 2 despre rapid…””

Iar alea doua despre Rapid au fost „de rau” bineinteles, nu „de bine”.

Andrei (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 9:26

Acest Buzarin e un sclav stelist, l-am vazut imbratisandu-l si pupandu-se cu Meemeee anu trecut la un meci din Cupa UEFA; constant, scrie contra Rapidului ca un sclav ce este…ca de fapt muulti de la Carpeta Sporturilor…eu nici nu o mai cumpar.
Mi se pare inadmisibil cum, dupa 3 infrangeri rusinoase in LC, tot de Steaua se scrie cel mai mult in ziarul asta. La fel, stirile ProTV incep cu Steaua si cu Jiji.
Buzarine, daca Copos a fost utecist, Voiculescu ala al tau ce a fost, ipocritule si sclavule?

HAI RAPIDULETUL

assur (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 11:20

pentru craca:

frate, ai transformat o discutie despre fotbal intr+una despre reguli gramaticale. Ar trebui sa fii mai ingaduitor cu cei care scriu aici (excluzand bineinteles persoanele care depasesc masura), pentru ca, deh, nu toti au norocul sa fie la jurnalism. Acum, tu ai intrecut masura. Incerci sa impresionezi. A+propos, ti+a raspuns Buzarin? Succes in ramura sau in craca, cum vrei tu! inca ceva, esti student la particulara? Dupa cum vorbesti, asa imi pare.

stelarul (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2006, 11:21

buzarine de cate ori o sa am ocazia o sa zic ca esti o mare nulitate

Comentează