Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Mioriţa şi-a dat autogol!

Bănel a dat semne că ar fi trecut peste nefericitul minut 70. S-a ridicat şi a jucat, în vreme ce noi, celelalte milioane de români, invocam ceasul rău, pisica neagră, nedreptatea divină, ghinionul ca asemenea nenorocire să ni se întîmple […]

joi, 2 noiembrie 2006, 7:28

Bănel a dat semne că ar fi trecut peste nefericitul minut 70. S-a ridicat şi a jucat, în vreme ce noi, celelalte milioane de români, invocam ceasul rău, pisica neagră, nedreptatea divină, ghinionul ca asemenea nenorocire să ni se întîmple tocmai nouă.

În asemenea clipe sîntem tentaţi să ne înmuiem ca mămăligile. Eroismul strămoşesc cu care ne-au îndoctrinat falsele manuale de istorie ale comunismului nu ne-a modelat, ci ne-a minţit. Privind înapoi, la existenţa adevărată, descoperim că ne-a stat mult mai bine ascunşi în păduri decît cu mîna pe sabie. Probabil că nici balada legendarei Mioriţa n-a fost culeasă pe de-a-ntregul. Lipsesc ultimele stihuri, cu deznodămînt tragic, în care pesemne că oaia, demoralizată de suprimarea baciului celui vrednic, îşi marchează un autogol epocal şi decisiv.

Pînă în clipa critică Steaua avusese o existenţă peste aşteptări, iar după trecerea ei a încercat să alunge, prin semne evidente de viaţă, ideea de deznodămînt tragic. O manieră surprinzătoare, atipică pentru români şi, pe cale de consecinţă, demnă de laudă, ca orice însuşire care nu ne-a fost transmisă în mod ereditar. Există viaţă după autogol, aşa cum a existat şi înainte de el. Iar Liga Campionilor e un peisaj atît de vital, încît pur şi simplu nu-i poate cuprinde între rame pe resemnaţii genetici.

Steaua trebuie să uite ce-a fost negru în cele două meciuri de acasă, să ia de bună toată seara de la Kiev şi să încerce să desluşească taina europeană a fotbalului din propriile momentele bune de la Madrid. Unde Stancu a jucat fără complexe în faţa lui Robinho, Goian şi Ghionea şi-au pus fălcile şi tîmplele în faţa tăvălugului alb, Badea l-a făcut pe Cannavaro să transpire mai mult decît la Bucureşti, iar Petre Marin a dovedit că la 33 de ani poţi fi matur, nu neapărat bătrîn
.
Pe de-o parte ne e cald cînd constatăm că seara de pe Bernabeu e un salt faţă de tristeţile recente de pe Ghencea strămoşească. Pe de alta însă, ne vine să ne muşcăm pumnii. Nu din cauza autogolului, ci din pricina acelui peisaj plin de viaţă al Ligii. În care vicecampioana Arsenal ia doar un punct din şase în faţa lui TSKA Moscova, iar Copenhaga îşi permite s-o bată pe Manchester. Aceştia sînt îndrăzneţii, nu neapărat valoroşii. Danezii sigur nu vor cîştiga Cupa, dar se va vorbi de ei ca de nişte temerari. Ce-i drept, au avut şi ei un prinţ trist în istorie, dar au sărit peste capitolul fatal al Mioriţei.

„Sufăr pentru Nicoliţă, pentru că nu a disimulat, nu l-a acuzat pe portar pentru a împărţi în mod corect responsabilitatea” — Juanma Trueba, ziarist la AS

Comentarii (258)Adaugă comentariu

tonel (4 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:26

si vedeti ca nu pixu lu buzarin a murdarit numele-oricum murdar de istoria rusinoasa a stelei- ci ciobanu cu’ sabia’ care a recunoscut ca nu putea sa stea cu mainile in san si a platit tot finalu campionatului trecut…. Sunteti o mizerie a fotbalului romanesc! Nu sunt caine dar nu poti sa zici nimik de locul pe care il ocupa dinamo in clasament. CINE PARIAZA CU MINE CA NU VETI MERGE IN UEFA? Dumnezeu e sus si vede ca jiji vrea sa-l plateasca sa-l ajute! Rusine! Nu sunteti la prima rasplata a Domnului, aduceti-va aminta si autogolul lu cealalta oaie murdara -radoi- la rosenborg. Cine urmeaza?

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:29

PT TONEL

Mai copilas tu chiar ai tupeu in vene…Am furat noi titlu? Dar dinamo cate a furat? Rapid e prea slaba sa il ia.Voi ce valoare aveti in Europa ma?Se compara 2-2 cu hapoel fata de 1-0 cu real? Sau 2-1 cu besiktas? Astea’s rezulatate in Europa ma?Realizezi acum ca rapiduletu e slab si DACA iese din grupe ar trebui sa mergeti toti la biserica si sa va rugati.De ce te iei de Steaua si suporterii ei ca ei nu s-au luat de tine…Alt meci BUN facut de Steaua (si cu cine , cu REAL!!!) incat bietii de voi nu stiti cum sa mai iesiti in fata si sa ponegriti.A, daca era 2-0 pt rapid cu psg, vreo 1-4 pt rapid cu hapoel sau 5-0 dinamo cu besiktas mai ziceam, uite d-le ce ekipe tari avem nu doar STEAUA…Dar asa?Mi-e mila de voi ma baieti, tot in urma noastra si la mana noastra suntti…asa oi cum suntem, STEAUA este ekipa cu 25.000suporteri pe Bernabeu…Cum va vine asta?Tot blat e, nu? 😀

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:52

Dl. Buzarin!

Daca Mioritza din titlu face cumva iar referire la caracterul romanilor, tin sa-ti amintesc ca Banel Nicolitza este de alta etnie, cu alte obiceiuri decat cele ale romanilor…

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:53

HMMMMM….

„Steaua trebuie să uite ce-a fost negru în cele două meciuri de acasă”

Iar asta chiar mi se pare de un rasism dincolo de orice limita a bunului simtz….
Ce ai vrut sa zici cu asta?????????

theo (10 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:54

E usor sa dai vina pe mentalitatea paguboasa atunci cand pierdem si sa elogiezi curajul stramosesc atunci cand castigam. Mai greu e sa incerci sa schimbi ceva, ceea ce nu e cazul d-voastra. Daca nu ati fi atat de patruns de importanta parerilor d-voastra, daca ati mai si asculta in loc sa-i intrerupeti pe altii cand vorbesc, daca nu ati mai astepta sa ramana plebea muta de admiratie in fata ironiilor nu tocmai subtile pe care le emiteti……
DACA…

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:55

Sper totusi ca acel „negru” nu s-a vrut vreo aluzie la etnia unor jucatori de la Steaua. altfel, cred ca dl. Buzarin o sa aiba serioase probleme cu Asociatiile impotriva discriminarii…

1stelist (91 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 13:56

nu va mai chinuiti ma sa explicati tuturor rebuturilor din lume care isi varsa frustrarea pe blog , care e diferenta dintre un meci cu real si unu cu besiktas sau hapoel pentru ca niciodata nu or sa aiba astia ( dinamo si rapid ) ocazia sa-si masoare fortele cu astfel de echipe . liga campionilor interzisa cainilor .

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 14:22

Incep sa imi dau seama ca buzarin asta nu prea a vrut sa faca aluzii rasiste…“Steaua trebuie să uite ce-a fost negru în cele două meciuri de acasă”…Nu cred ca s-a referit la Banel, e o coincidenta.El a vrut sa scrie niste chestii si a nimerit ca nuca-n perete pt ca e prost si nu si-a citit atent articolul dupa ce l-a terminat de scris sa vada daca a facut vreo greseala si daca nu se intelege altceva.Si uite cum prostia se plateste, ca daca isi recitea atent articolul inainte sa il arunce pe net observa mica fraza citata mai sus si realiza ca se poate intelege ca face referire la Banel-CIOARA.Dar daca-i omu’ prost si a ajuns sus din intamplare si cu pile ce poti sa faci? 🙂 Eu cand scriu pe blog citesc inainte sa dau „submit” ca nu cumva sa scriu tampenii si sa rada lumea de mine…nu zic, poate mai gresesc ceva ca scriu repede dar nu am „valoarea d-lui buzarin” si nici nu lucrez la gazeta si nici nu ma cunoaste o tara intreaga.Penibil zic…iar daca fraza s-a referit la Banel atunci mai buzarine…fa ti bagajele si ia-o la goana ca esti o javra imputita…ups, adica l-am facut caine? 🙂 sau…serios, n-am vrut e chiar javra in sensu’ ca e naspa,jigodie…e na ca oricum o dau tot aia iese 😀

PS:Orice asemanare si comparatie cu suporterii dinamovisti a fost pur intamplatoare daca a existat, nu am nimic cu ei , am facut referire doar la…subiectu’ buzarin…ca om cu bun simt nu e, deci e ceva intre javra,nesimtit,penibil,incompetent,etc

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 14:35

Mda… pare evident ca nu are cum sa se refere la Banel, pt ca vb de meciurile de acasa, unde saracu’ Banel nu prea a avut vreo vina…

de asta sper ca nici macar voalat nu a vrut sa faca asta… dar oricum, suna aiurea exprimarea

Florin M (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 14:53

Nu sint nici stelist,nici rasist,dar incep deja sa cred ca Banel a marcat un gol in poarta lor,nicidecum in a noastra,dupa excesul de simpatie si condescendenta ce-i sint dedicate.Va spun sincer ca nu m-a mirat faptul ca nu a vazut pozitia portarului,ci doar plasa propriei porti,la faza blestematului de autogol.Daca-i urmariti prestatia din timpul jocului,cursele sale fulminante,indeobste pe extrema,sfirsesc prea adesea cu pase la adversari sau cu centrari ‘ la plezneala ‘.Iata de ce ma intreb daca nu cumva omul are probleme cu vederea sau se pierde cu firea inexplicabil,taman la liman (nicio aluzie rautacioasa,credeti-ma !).Sint sigur ca ‘ fundamentalistii ‘ stelisti ma vor combate citind aceste rinduri,drept pentru care-mi fac si eu ‘mea culpa’ : sint putin ‘masochist’ , devreme ce tin cu Jiul…

Florin M (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 14:53

Nu sint nici stelist,nici rasist,dar incep deja sa cred ca Banel a marcat un gol in poarta lor,nicidecum in a noastra,dupa excesul de simpatie si condescendenta ce-i sint dedicate.Va spun sincer ca nu m-a mirat faptul ca nu a vazut pozitia portarului,ci doar plasa propriei porti,la faza blestematului de autogol.Daca-i urmariti prestatia din timpul jocului,cursele sale fulminante,indeobste pe extrema,sfirsesc prea adesea cu pase la adversari sau cu centrari ‘ la plezneala ‘.Iata de ce ma intreb daca nu cumva omul are probleme cu vederea sau se pierde cu firea inexplicabil,taman la liman (nicio aluzie rautacioasa,credeti-ma !).Sint sigur ca ‘ fundamentalistii ‘ stelisti ma vor combate citind aceste rinduri,drept pentru care-mi fac si eu ‘mea culpa’ : sint putin ‘masochist’ , devreme ce tin cu Jiul…

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 14:56

este insa de remarcat cum unii dintre ziaristii de la gsp apeleaza tot mai mult la mituri si la stereotipuri legate de etnii doar pentru a starni pasiuni si controverse, cu scopul de a avea cat mai multa audienta…

regretabil

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 14:58

parca se inspira toti din Cornel Dinu, care vede conflicte intre civilizatii la fiecare meci international…

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:05

Georgero bravo

Asta da, tare remarca, ai dreptate 🙂 super faza cu Dinu

stelist din Craiova,stelist 100% (3 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:08

Ba,alin Buzarin ma pis pe tine,mancami-ai coiul stang sa mi-l mananci,sa-ti moara familia,te fut in gura cu cea mai mare placere.Ce-ai ba cu Banel,mancami-ai pula sa mi-o mananci,cacat cu ochi.

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:14

Mai usor frate ca era sa-mi crape monitoru’ si sa-mi cada netu’ cand aparusi cu „gandurile tale”… 🙂
Las-o mai moale, nu vezi ca e redus omu’ ? Atata stie si el, sa jigneasca Steaua, SI-A LUAT-O DESTUL AZI DE LA ATATIA, cred ca acum isi scrie demisia sau e in genunchi la Ioanitioaia 😀

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:20

aaaaa….

stai ca l-am mai prins cu una pe dl buzarin…

Cum adica invocam „pisica neagra”???? Nici asta nu are legatura cu Banel, sa inteleg….

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:27

” Daca toti tiganii si romii din Romania sau „tot ce e negru” in tara asta ar fi ca Banel am fi toti romani fericiti „…

Meduza (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 15:31

hai STEAUA forza BANEl

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:11

Durby – pamfletul e o specie gazetareasca, nu? Si inca una de finete! Asa ca…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:13

Lorant – n-am ce s= le fac, nu pot pricepe oamenii si gata

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:16

Vasi – Asta am zis si eu, ca Steaua a facut un meci bun. Singura conditie este sa citesti si sa pricepi

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:18

Alexx – Tu asta ai priceput, ca-l iau la misto pe Banel? Repet, nu e un material dificil, cu un intelect mediu de clasa a opta poate fi priceput!

iarba (31 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:22

Vine Mos Craciun la Banel Nicolita si il intreaba:
– Banele, ce ti-ai dori tu sa primesti de la Mos Craciun?
– Pai as vrea, daca se poate, sa apara si numele meu pe tabela de pe Bernabeu…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:28

Stelist din Craiova – Iata ca ma injosesc si-i raspund unuia ca tine, cu promisiunea ca inchid aici postarile despre acest subiect de clasa a opta, pe care prietenii mei bloggeri nu l-au prea inteles.
Acest blog, Stelistule, exact de-aia a fost creat, ca semenii tai sa vada cit esti de viteaz la adapostul anonimatjului. Iti stirnesc demnitatea umana si te invit sa ma cautim, sa vad si eu cine e genialul si subtilul care foloseste jun asemenea limbaj. Sper ca vei avea curajul sa-ti dezvalui identitatea. Promit sa fac o poza cu tine si s-o dau in ziar. Iti doresc tot binele din lume!

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:28

Adica un singur om intelege ce aati scris,respectiv (Lorant) si restu’ de aici suntem prosti dl.Buzarin??? Adica nu putem pricepe, suntem prosti si asta e? Asta e chiar culmea gazetariei! Cati sunt cei care au scris aici impotriva dv.? Chiar toti nu intelegem???Suntem atat de prosti si redusi? Pai atunci explicati-ne mai pe sleau dv. pt ca acest articol a enervat un nr. consistent de cititori ai netului.Ce nu putem pricepe? Metafora din articolul dv cu tot ce e negru si pisica neagra?Nu va referiti la BANEL, ok. Dar nu v-ti dat seama cand -ati scris ca asta se intelege, ca romanu nostru drag e mai greu de cap(dupa dv.) si ASTA VA INTELEGE???

ULUITOR…nu mai am cuvinte…

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:31

Tot acest grup carea postat aici avem 8 clase??????????

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 16:54

Ca sa nu mai vorbim ca din titlu se intelege clar ca Nicolitza e o oaie.

Mi se pare doar o alta forma de a behai, la fel cum au facut jucatorii de la rapid. Nu va deosebiti cu nimic de cei care ii considera pe stelisti niste oi, sunteti de-al lor, d-le Buzarin.

Si apoi, repetarea obsesiva a cuvantului „negru”, in conditiile in care Nicolita este personajul principal al articolului, nu este deloc demn pt un gazetar…

Un stelist adevarat (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:13

Un om de nimic Buzarin asta. Slab articolul ca de altfel si cel care l-a scris. La critica distructiva toti suntem buni. Din pacate Bucurestiul nu poate fi comparat nici cu Moscova nici cu Copenhaga D-le Buzarin cum un suflet de latin nu poate fi comparat cu al unui rus sau neamt…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:16

Alexx- tu s-ar putea sa n-ai nici macar atitea!

Georgero – Nu, nu se intelege asta din titlu. se intelege ca poporul roman e un popor invins inclusiv in baladele sale

Stelist (2 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:18

Miorita esti tu.
Da iti spune asta unu care e director de firma

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:24

Stelist – daca esti director de firma, accept! sa traiti dom’ director, cu ce altceva va mai putem fi de folos?

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:43

Inca o dovada ca suntem luati la misto,domnu’ director de firma… si da,dl.Buzarin eu sunt prost si dv. cel mai destept si cu clase multe.Nu va intereseaza pe dv.cate clase am eu.D-asta sunteti criticat de toata lumea si balacarit peste tot.Stiu de ce sunteti inversunat impotriva mea pt ca v-am balacarit rau si eu ceva mai sus si multe persoane mi-au dat dreptate.Oricum,stilul dv. de a raspunde aici denota nesimtire si superficialitate,bataie de joc la adresa celor care au scris contra dv.Apropo,cu un personaj care se da dir.de firma discutati elegant dar cu oamenii de rand cu 8clase ii luati la misto,este?Halal caracter,nu uitati ca toti suntem egali in fata lui D-zeu.Iar eu ,”omul simplu cu 8 clase sau chiar mai putine” nu il faceam „miorita” pe Banel si nu scriam asa jignitor la adresa lui.Si pt ca nu pot sa ma cobor la nivelul dv. de cultura si raman la al meu de trotuar, totusi va respect parerile dl.Buzarin.Atat puteti…si inteleg asta.

Dinamovistu’ (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:45

Mai domnule de ce noi nu ne aparam semenii pentru ca la urma urmei Real nu a fost cu nimic peste Steaua meciul asta. Autogoluri au dar si jucatori mai mari ca Banel. Titlul e totusi destul de ieftin. As prefera o presa impartiala.
Sincer, miercuri seara am fost stelist nu chiar 100%, dar am fost stelist. Pacat de rezultat. Steaua a iesit de pe teren ca o invingatoare. Felicitari. Trebuie sa recunoastem meritele cand e de bine. Doar asa vom face progrese. Sa speram la cat mai multe succese ale echipelor noastre romanesti! Hai ROMANIA!

Andreea (10 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:55

bravo pt Dinamovistu’…poate dl buzarin intelege si el ceva din ce a scris Dinamovistu’….sau poate nu….

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 17:58

asa e, bravo Dinamovistu’ si eu am tinut cu dinamo aseara,stelist fiind totusi

Danielle (84 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 18:16

Sunt de acord cu exprimarea opiniilor.Cu critica.Cu zeflemeaua.Dar de la astea si pana la injuraturi de cea mai joasa speta e cale lunga.

Ca ne place sau nu ce scrie Buzarin ca il criticam pe el sau articolele sale ca il luam la misto mai e cum mai e.Pana la urma ei ne-au invitat sa o facem.Ma indoiesc ca GSP a lansat blogurile ca sa fie laudati.

Dar felul in care i s-a adresat Stelist din Craiova e prea mult.Si prea jos.Poate n-ar fi rau sa pastram totusi o limita.

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 18:27

Sunt de acord,oricat de pornit sunt si eu , nu mi-am permis sa-l injur pe omu’ asta si l-am criticat usor pe stelistul craiovean.A fost prea dur…si e pacat,oameni suntem si nu animale

Andreea (10 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 18:34

asa e…sa demonstram ca noi stelistii suntem oameni cu bun simt nu cum sunt suporterii altor echipe.

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 18:43

Alexx – Nu l-am comparat pe Banel cu Miorita, am mai spus-o de o mie de ori. Repet, am comparat destinul nostru cu tragedia resemnata din balada pe care am invatat-o cu totii la scoala. Iar pe directorul de firma l-am ironizat, daca nu te-ai prins. Ce-ai crezut, ca am batut matanii in fata functiei sale?. Nu era cazul sa spuna cu ce se ocupa dumnealui, pentru ca nu ne intereseaza.

nascutdinpamant (9 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 18:55

mai Alin LABIIrin , esti la fel de incult ca si tziganu’ de Banel daca afirmi ca reprezentativ pt poporul nostru este balada mioritza , o balada cu tema masonica ca si „mesterul manole ” . Aceste teme au fost incuse in folclorul romanesc de masonii romani si cultivate de comunisti . REPREZENTATIVE pt poporul nostru ar trebui sa fie gestul lui BUREBISTA de a cere tribut Romei ca sa nu o atace , intentia lui Mihai Viteazu de a cuceri Constantinopolul ( pacat ca s-a intors din drum ca sa apere tara de atacul ungurilor ! ) . Cat despre faptul ca afirmi ca stramosii nostrii au stat mai bine in padure decat cu mana pe sabie , eu zic doar atat : MAI BINE DU-TE IN PADURE ! BOUL INCULT CE ESTI .
Eu nu i-ti doresc moartea (ca alt cititor al abjectiilor tale ) ci as vrea sa te inchida cineva in biblioteca .

alexx (60 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 19:00

Da,ma rog,normal ca am inteles usoara ironie…dar am vrut sa fiu rautacios si ce sa mai zic,e tarziu si plec acasa ca sunt la servici si in final, dupa o zi in care am fost foarte enervat de atitudinea dv. fata de,poate, mai mult de titlul articolului despre Banel, ma retrag linistit spunand ca adevarul este pe undeva la mijloc si cred ca mai bine era sa nu fi existat nimic care sa duca la interpretari…si-asa am fost toti suparati ca a fost autogol si ar fi fost un egal cat o victorie daca era 0-0 final.Scuze pt jigniri,supararea a fost mare,salut pe toata lumea care a mai ramas pe-aici…
Cu bine,dl.Buzarin si va rog scrieti pe viitor de bine si de Steaua…si mai ales de Banel…isi va reveni,sunt sigur, si va fi asa cum a fost cand a venit la Steaua.

nascutdinpamant (9 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 19:03

Viziteaza monumentele de la Marasesti si Oituz ale celor care au stat in padure ca sa te nasti tu si sa scrii articole pt cei cu intelect de clasa a 8-a !

raman la aceeasi parere : MAI BINE DU-TE IN PADURE !

tomitza (1 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 19:09

ba retardatule miorita e mata aia tarfa si jegoasa… habar nu ai ce e ala fotbal si ce inseamna o greseala omeneasca

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 19:45

Nascut din pamint – se vede, ti se potriveste. Dupa tine, Mihai Viteazu mai avea putin si cucerea Constantinopolul! Pai pe asta l-au cucerit turcii la 1453 si i-au zis Stambul.

Tomitza – N-a zis nimeni nimic de greseala omeneasca. Sint de acord cu ea, chiar asta rezulta din material. ca Steaua a jucat bine, ca Banel nu trebuie judecat prea aspru. Asta daca ai rabdare sa citesti dincolo de titlu. Dupa ce termini cu injuratul,poate incerci!

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 20:00

Bun. Ok. Sa zicem ca nu a fost o aluzie la oile steliste. Dar pana la urma… Ce treaba are autogolul lui Nicolitza cu poporul roman??? 😐

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 20:04

Georgero – Are, ca avem un talent extraordinar de a ne taia craca de sub picioare! Nu crezi?

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 20:04

Nicolitza saracu’ nici nu este roman…

Georgero (49 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 20:05

Si char si asa… dvs. nu ati luat deloc in considerare ca stelistii sunt denumiti oi de catre rivali… si cu titlul acesta le dati apa la moara…

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  3 noiembrie 2006, 20:08

Georgero – Ba e roman! Joaca pentru Romania, ca echipa nationala, s-a nascut in Romania, a mers la scoala in Romania. E un baiat extraordinar, mai roman decit toti care se dau mari romani. Acum insa a gresit si trebuie cu totii sa recunoastem asta. sa-l ajutam sa treaca peste necaz, dar nu cocolosindu-l, ci aratindu-i exact ce a facut.

Comentează