Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Amăgirea

Ne-am amăgit ca nişte fraieri că Real a pierdut la Getafe şi că are probleme. Dar se pare că în Ligă echipele Vestului care merg bine fluieră pe Ghencea, iar cele care merg prost îşi revin în formă după o […]

marți, 17 octombrie 2006, 11:41

Ne-am amăgit ca nişte fraieri că Real a pierdut la Getafe şi că are probleme. Dar se pare că în Ligă echipele Vestului care merg bine fluieră pe Ghencea, iar cele care merg prost îşi revin în formă după o vizită în capitala României.

Zece ani ne-am măcinat frustrările şi ne-am tînguit că n-ajungem în Ligă. Cînd în sfîrşit ne-am depăşit pragul psihologic, am înţeles că există gust şi mai amar decît al necalificării. Acela de a rămîne într-o condiţie estic-provincială şi de a nu putea atenta la valorile Occidentului.

Steaua a jucat mai curajos decît cu Lyon, a şi marcat, dar la acest nivel curajul nu-i suficient, dacă ai portar de tablă casantă, fundaş dreapta de lut ars şi mijlocaşi centrali care au umerii laţi cam cît coapsele lui Roberto Carlos. Cînd vezi cum curg goluri în poarta ta, pe terenul tău, îţi vine uneori să te-ascunzi în codrii Cupei UEFA, pentru a ataca la drumul mare nişte caleşti vechi şi împodobite numite Lens, Betis, Hamburg sau Feyenoord. Ce frumoşi şi tineri eram, habar n-aveam că atunci cînd ne va fi lumea mai dragă vor veni Juninho şi Robinho să ne caute de reumatisme!

Comentarii (157)Adaugă comentariu

Lari (165 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 2:56

Mai,da’ rapid esti,ii iei pe toti la pret de matineu:))Ca sa eviti ce s-a intamplat aseara,parca,nu exista temporal:)))Spune cum e sa fii ciuca batailor!!!Pe bune,cum e???In toate competitiile sa-ti injuri jucatorii,conducatorii sa recunoasca ca-s depasiti,voi??Pe cand si voi???

Mircea (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 3:58

Draga Buzarine, esti putin cam subiectiv atunci cand analizezi jocul unei echipe, si de aici mare ta dezamagire.
Ce era asa greu depriceput? Cate meciuri proate a facut realul in campionat? dar steaua?
Si despre portari: toti vor un casillas in poarta: asta costa bani, daca cumva nu stii. Niciodata nu vom putea trece de grupe daca nu vom avea o tragere la sorti mai omeneasca.
Si nu uita: sunt echipe cu bugete de 3-5 ori mai mari ca ale stelei, si tot degeaba…
Tot stau si ma gandesc daca rezultatele de anul trecut din uefa se vor mai repeta vreodata…

mihaitza (12 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 4:19

Fraieri pentru ca am crezut ca Realul are probleme dupa infrangerea suferita in fata lui Getafe?! Eu nu cred. „Galacticii” sunt departe de a fi o echipa de neinvins. Insa, nu poti obtine un rezultat pozitiv daca tot spiritul fotbalistic romanesc ii priveste ca pe niste „bijuterii”. Este adevarat ca Real Madrid reprezinta moda in fotbal si stadionul Bernabeu pasarela acestui sport (un stadion unde nu vezi o galerie propiu zisa ci doar fani ai fotbalului veniti pentru a admira modelele sportului rege).
Din sosirea lor in Romania am facut cel mai mare eveniment din ultimii 20 de ani. Stand cu gura cascata, nici un ziar si nici o televiziune nu a ratat vreo „floricea” a brazilienilor Ronaldo&CO. Pe teren minunatii jucatori din Ghencea erau demni de nobelul pentru politete. Nu am vazut targa in suprafata de joc, pentru ca pe „vitejii” lui Jiji ii preocupau mai mult strangerile de mana cu modelele fotbalui. Asa nici cei din Getafe nu i-ar fi invins. Chiar credeti ca Pachón e mai bun ca Dica, Alexis ca Goian sau Contra ca Nicolita?
Diferenta este ca pe acestia nu ii impresioneaza nici Guti, nici Cannavaro si nici Raul. Ii cunosc, sunt obisnuiti cu ei, si stiu ca daca isi strang fortele si se iau la tranta cu acestia ii pot invinge, pentru ca nu sunt extrateresti, ci doar oameni cu mai mult talent.

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 4:24

Candva, antrenorul Borusiei Dortmund (am uitat cum il cheama) vedea in Steaua (e drept, cea de atunci) un fel de Real Madrid din sud-estul Europei (al naibii sud-est). Asa, ca sa ranjim, putin, cam mare diferenta intre cei doi „Reali Madrid”…
Ma intreb daca mm ii va mai lua apararea lu’ Carlos sau il va mai pupa dulce dupa urechiuta.
Stie careva de ce Stancu nu l-a putut inlocui pe Saban.

Mesaj pentru John (si cei de teapa lui): provinciali frustrati exista cu sutele (daca nu cu miile in Bucuresti): primii ar fi cei stabiliti aici si care nu spun de unde vin (zic ca sunt din Bucuresti imediat ce se instaleaza aici), urmeaza cei care mananca branza si ceapa in Gara de Nord, Piata Sudului, metrou si mai eu unde altundeva..si apoi comenteaza civilizatia din jurul lor, ultimii sunt cei care contabilizeaza tiganii, expresiile, taranismele (atat de familiare lor, de altfel) si arata cu degetul.
La intrebarea ta (tendentioasa si rasista de altfel- cum ca unde mai gasesti cea mai mare densitate de tigani….) iti raspund eu: in Peris. Am convingerea ca limbajul te caracterizeaza, scrii ca un birjar ordinar.
Ce are Bucurestiul? Lucruri interzise tie, si celor ca tine: Tetreul National, Opera Romana, Muzeul Satului, Cismigiul, s.a., insa m-am plictisit, te las in prostia, huliganismul si aroganta ta. Nu iti place Bucurestiul? No problem…ramai acolo unde esti atat de extra-ordinar.

Mircea (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 4:26

Ziaristii si televiziunile va manipuleaza , si de-asta asa mare dezamagire. Oare nu va puteti da singuri seama de adevarata valoare a echipelor romanesti? Si de rezultatele lor exceptionale, atunci cand sunt…

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 4:56

Mircea, hai sa fim realisti: acu’ 3, 4 ani nu sperai nici tu, nici eu ca Steaua, Rapid si (partial) Dinamo sa aibe rezultatele de anul trecut (fie numai si in UEFA, ce sa mai zic sa avem o echipa in grupele CL).

sharp (3 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 5:06

codrii UEFA daca nu-i fura Kiev-ul la Bucuresti. Un Carlos de zile „mari” si gata Steaua a pierdut si UEFA.

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 7:46

???C dreaq chiar va asteptati k Steaua sa obtina un rezultat mare cu Real???Sa vazut diferenta dintre CL si CU, sa vazut diferenta dintre Betis si Real,sa vazut diferenta dintre fotbalul romanesc si cel spaniol(la nivel d cluburi)!!Real a fost o nuca prea tare chiar si ptr o steaua cu o mare ambitie.Din pacate Olaroiu a facut niste mutari necastigatoare(Saban,Nicolita,Lovin) care siau aratat limitele intrun meci d CL.Mia placut in schimb daruirea lui Badea,Ghionea,Thereau,Bostina sau Dica.Iar presa in loc sa trateze real ca o echipa mare iau tratat ca o echipa usor d batut(poate dupa infrangerea d la getafe) iar majoritatea suporterilor chiar au crezut asta traind o mare dezamgire dupa meci!!Forzza Steaua si daca nam reusit in CL macar sa castigam cupa uefa.Vom incerca din nou si din nou si din nou in urmatorii ani pana vom reusi calificare in optimile CL.Forzza Steaua!!Tin cu fotbalul romanesc dar imi doresc ca Dinamo sa joace macar un tur preliminar sa ajunga in grupele CL deoarece chiar nu este normal ca ei sa ajunga in aici p munca Stelei si Rapidului!!

Xulescu (95 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:18

Embrion, anul trecut Rapid fatza de Dinamo a mai avut 1 victorie (acasa cu Hambutgul) shi 2 egaluri cu Steaua, atat. Pt faptul ca unul a descoperit penicilina, scapi shi tu shi multzi altzii de infectii, nu numai cel care a inventat-o.

costelk (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:24

***
Dupa ce ati vorbit [degeaba, iata, deoarece v-ati axat pe „senzational”, pe bilci!] trei luni despre „va fi”, sper ca nu veti vorbi alte 3 luni despre „a fost”!!!
***
Vedeti ca la gimnastica suntem pe 4 la CM, unde fotbalul n-a mai ajuns de nici nu mai stie de cind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
***

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:27

Xulescu:Fara suparare dar Dinamo nu face nimic in Europa d 15ani(doar o victorie cu 1 everton in deriva si o victorie cu TSKA Moscova) iar rapid a obtinut numai anul trecut victorie cu Feyenoord,Hertha,Hamburg iar 2 egaluri cu Steaua sunt o mare performanta!!!

costelk (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:28

@ Embrion
Bun nume…
Deci esti nenascut, de aceea nu stii ca si Dinamo a contribuit la acel coeficient de tara, chiar anul trecut!!!
Daca nu ar fi avut rezultate, nici coeficientul sau de echipa nu ar fi adus-o cap de serie in tururile Cupei UEFA si in urna 4 pt. grupe!!!
***
Dar pt un embrion e simplu sa preia ce aude de la zigot sau de la …
Esti embrion de papagal?!?
***

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:30

Ei bine da, Embrion, si acum cred ca Steaua putea obtine cel putin un egal in cele doua meciuri de acasa. Doar ca trebuia ca fiecare jucator sa joace foarte bine, greseli precum cea facuta de Carlos cu Lyonul rar am vazut in CL (ultima pe care mi-o amintesc ii apartine lui Fabien Barthez pe vremea cand juca la Manchester).
Le-a lipsit incredera? Eu zic ca da. Le lipseste experienta? Tot da…

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:40

……Citeste gazeta sporturilor mai si o sa vezi k fara Steaua si Rapid dinamo nu era cap d serie in turul 1 in cupa uefa si nici in urna a patra(era in urna a cincea).Apropo prin ceea c scriu s nu crezi k nu tin cu dinamo in cupa uefa dar trebuie sa faca niste performante si ea ptr a merita sa fie in CL.Oricum Dinamo este lider p merit nu cum spun MM ori Gigi k iau avantajat arbitrii k tot cu Steaua au tinut acestia!!

ioan plischi (150 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 8:58

cum nu suntem singurii estici care stau la poarta (inauntru, dar la poarta!) ligii campionilor, nu ne ramine decit sa aratam cu degetul si caprele care si-au dat duhul linga ale noastre.

mookool (5 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:00

toate k toate da d data asta n-ar fi trebuit sa s ia lumea d carlos.steaua n-ar fi pierdut ieri.dar avand in vedere prezenta lu saban pe teren…la golu lu sergio ramos si a lu robinho a gresit k prostu.nu are valoare,si-a meritat toata huiduielile primite.knd a iesit oli nici nu s-a uitat la el,de obicei ii mai imbratiseaza oricare ar fi rezultatul. nu are valoare de steaua si tre sa plece.in ceea ce-l priveste pe carlos,dak vrea poate sa ramana k rezerva pt k nu e sigur pe el,nu stie sa apere are doar unele reflexe si mult noroc.steaua ar face bine sa-l aduca pe martin tudor pt k dupa coman mi s pare cel mai bun.

costelk (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:10

@ Embrion
Nu mai crede toate prostiile scrise de gsp!
Locul un urne e dat de coeficientul echipei.
Coeficientul de tara da numarul de echipe care pot fi inscrise in competitiile europene!
Am sa caut clasamentul coeficientilor echipelor, din care au rezultat urnele, sa ti-l trimit (poate ca-ti amintesti de el…?)
***
Iata dovada ca gsp scrie prostii, chiar in aceasta pagina, de azi:
GIMNASTICĂ / CAMPIONATE EUROPENE — in timp ce se desfasoara campionatele MONDIALE.

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:10

Fac pariu cu oricine ca, prin iarna, Steaua va achizitiona un alt portar…

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:12

Parerea mea k steaua ar trebui sasi cumpere niste mijlocasi comptenti sau macar ptr concurenta.Se vede lipsa lui radoi,nicolita joaca slab deoarece stie k din echipa nu iese el neavand concurenta p post,bostina park sa micat mai bine aseara dar oricum ultimele evolutii sunt dezamagitoare.Steaua are nevoie si d portar Carlos fiinf un portar cu reflexe scurte avand mari probleme la centrari sau suturile d la distanta.Oricum degajari bune ca el nu dau multi portari in lume.P partea dreapta in aparare nu am foarte mare incredere in Stancu deoarece el va fii folosit in meciurile urmatoare iar nesu dupa parerea mea nu are valoare d steaua(adevarat in Liga I nici nu prea exista fundasi stanga d valoare dar poate cineva din strainatate???)In centru fara concurenta ptr Goian acesta joaca din c in c mai slab.Singurii care cu adevarat nu sau culcat p o ureche sunt Dica,Ghionea,Petre Marin,Paraschiv is Badea.Foarte probabil si Radoi si Iacob knd vor reveni vor jucat f bine.Ma gandesc k poate Oli ar trebui sa joace mai mult cu Oprita deoarece acesta este introdus numai in a doua-a repriza(ca mijlocas dreapta sai dea un semnal d alarma lui nicolita)

Xulescu (95 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:12

Embrion, numai daca citezi din GSP potzi sa spui ceva coerent. Iti mai explic odata. Scrie o scrisoare la UEFA shi spunele ca schimbe regulamentul. Steaua, pardon martelata Steaua, din campionatul intern, poate sa termine pe 10, sau pe 5 cu ajutorul arbitrilor, dar merge direct in Liga, pt ce a facut anii trecutzi.

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:15

Costelk:Coeficentul d tara da numarul d echipe din cupele europene dar acesta reprezinta 33%din coeficentul unei echipe la inceputul sezonului si asta nu este d p gsp ci d p Uefa.com

Xulescu (95 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:15

Embrion, vino-ti in fire. Daca crezi ca o echipa de CL poate sa ashtepte 5 luni dupa d-alde Boshtina, Saban, Thereau shi chiar Lovin, sa-si intre-n forma, atunci nici UEFA nu o s-o mai prinda Steaua. Parca vad ca se-nvarte Kievul de un egal cu Real acasa shi sa vezi meci in Ghencea.

accidduzzu (6 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:21

Nota 10 pentru publicul din Ghencea (spectacolul din tribune a fost de Liga Campionilor; la capitolul asta ne batem de la egal la egal cu oricine), desi se puteau abtine de la niste huiduieli inutile: parca e vina lui Saban ca erau aia mai buni ca el sau a lui Carlos, ca aia stiu sa traga plasat si din toate pozitiile. Sa fim seriosi, Steaua n-are jucatori de calibrul celor care fac tusa la Real, asa ca sa imputi aceasta infrangere unuia sau altuia mi se pare o prostie.

mookool (5 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:24

io sunt incantata de thereau,imi place k a insistat si avea centrar bune.nu inteleg in schib prezenta lui bostina saban si mai nou nicolita kr nu mai face nimc

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:24

Xulescu:Nam crezut niciodata k Steaua poate obtine un rezultat mare cu Real sau Lyon,stiu sa critic jucatorii Stelei si vad jucatorii care nu sunt in forma sau care nau valoare iar Dinamo Kiev poate obtine egal sau victorie cu Real deoarece vor juca in ultima etapa si imi amintesc meciul lui Real cu Olympiakos din sezpnul trecut knd au pierdut jucand cu rezervele nefiind imposibil sa faca acest lucru si la Kiev.Oricum noi stelistii macar neam bucurat anul acesta in liga(nu stiu dak putem sa ne mai bucuram)!!!Poate la anul ne bucuram mai mult!!

Xulescu (95 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:30

Embrion, tot nu mi-ai raspuns. Steaua poate termina campionatul shi pe 10 shi tot ar trebui sa mearga in Liga, dupa parerea ta. Gandeshte-te un pic. Poate cashtiga campionatul Timishoara sau Clujul, care n-au adus nici macar un punct. Asta inseamna ca trebuie sa ashtepte vreo 10 ani dupa Steaua, ca sa joace-n liga?

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:34

Nu uitati ca orice echipa poate avea ghinioane: daca la Dinamo ar fi accidentati Cl. Niculescu, Ganea si Moti, jocul lor ar avea de suferit.
Pt. Xulescu: nu cred ca problema s-a pus daca Steaua poate sa-i astepte 5 luni pe Bostina, Thereau, si ceilalti, nu cred ca a avut de ales. Dupa ce
s-a accidentat Iacob, in afara de V. Badea cu cine ai fi vrut sa joace langa Dica? Cu Litu?
Altfel, ciudat, dar nici un stelist nu plange dupa Ogararu…

Xulescu (95 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:34

Embrion, inca ceva, daca n-ai crezut ca Steaua poate invinge in meciurile astea, inseamna ca nu esti suporter. Nu neaparat al Stelei. Unii chiar au crezut. Shi nu neaparat suporteri ai Stelei.

mookool (5 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:37

burlakule litu nu mai e la steaua

AdelX (2 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:38

ALOOOOOOOOOOOOOOOO … ce presing … ce constructie … ce pase ???? bai voi sunteti idioti ??? A jucat Real Madrid … ce vroiai sa faca astia mai mult ? Sa ne para bine ca am luat numai 4 (Lyon a avut inima sa se opreasca la 3).
Prea ii umfla presa si Jiji … cu declaratiile alea … (si eu aseara la 1-3, speram ca poate mai baga unu Steaua, … apropo sunt fan Dinamo … dar ne-au adus aia repede cu picioarele pe pamint.
Trebuie sa recunoasteti ca:
– la un asemenea nivel iti trebuie un portar care nu respinge toate suturile in fata
– marcajul in aparare …. aaahh … stai ca aseara au folosit alta tactica, pt ca marcaj nu au facut (nici macar la fazele fixe)
– mijloc – inexistent (paraschiv e bun, dar nu ajunge unu)

Si uite asa iti trebuie pt o echipa competitiva un buget de vreo 100 de milioane !
Hai sa nu ne mai mintim … indiferent care echipa din RO s-ar fi aflat pe teren aseara lua bataie. Asta ne este valoarea, si trebuie sa folosim o tactica tinand cont de nivelul fotbalului si puterea echipei !

Pe vremea perfomantelor realizate de generatia de aur daca mai tineti minte (meciurile cu Anglia, Argentina, Columbia) noi stateam cu fundu’ in poarta, ne calareau aia tot meciul, si daca ii prindeam pe CA le dadeam cateva boabe.
Nu poti sa domini echipe cu buget de 10+ ori mai mare, valoarea lotului incomparibila mai mare …
Stiu ca nu e indragita aceasta tactica dar ne este specifica noua romanilor … (echipelor mici) … de a hartui „armatele mari” … a le astepta pe la cotitura !

Xulescu (95 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:38

Burlaku’, problema e ca nu stiu ce cauta mai sus numitzii in lotul unei echipe cu pretentzii in CL. Steaua chiar nu prea a transferat mare lucru in vara. Cu thereau shi Saban, ne-am cam lamurit. Apoi, dupa tot sezonul din primavara, char n-a vazut nimeni din condux=cerea Stelei, ca au nevoie de un portar. Nu de alta dar poate lui Carlos i-ar trebui concurentza, ca acum, joca bine, joaca rau, e titular. Incep sa-mi pun intrebari vis-a-vis de Olaroiu. Carlos a facut gafe pe banda rulanta dar e titular. Poate daca face tusha vreo 2-3 meciuri ishi revine.

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:42

Hmh..Adevarat k sa joci in liga trebuie sa castigi capionatul dar cred k stelistii si rapidistii sar simti un pic fustrati dak ar ajunge altcineva in CL p munca lor.Asta simt eu cel ptn knd stiu k Dinamo va merge in CL.Nu spun k Steaua trebuie sa mearga in liga automat datorita performantelor din CU. Dinamo poate sa joace bine anul acesta in CU si sa avem chiar 3 echipe in CL peste 2ani.Iar Dinamo este lider p merit in campionat anul acesta nu cu ajutorul arbitrilor cum spun MM si Gigi care oricum incearca sa scuze prin aceste lucruri prestatia Stelei din campionat.

mookool (5 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 9:45

dinamo mereu ne-au tras in jos.nush d c n-ar face-o si acum.totusi au echipa.mie imi place cum joak moti catalin munteanu si ganea.problema e k si la steaua :portaru…cam are si matache ala niste gafe in el…in fine.oricum sunt sigura k in cl tot steaua si rapid se duc.

dan (16 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 10:36

Mai penibililor, voi chiar credeati ca puteati sa va comparati cu Real Madrid?
Voi reprezentati Romania?
Ratatii dracului ce sunteti ! V-au umilit Real si OL acasa, ba panaramelor !

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 10:47

Dan:Da adevarul k este cea mai mare rusine din fotbal ca real si lyon sa te bata acasa.Adik cat d slab sa fii sa te bata real si lyon acasa?Mare rusine,mare!!Apropo dak esti dinamovist amintesteti doar:Polonia Varsovia,17Nentori sau Kranspirknufelag(sa mor d stiu cum se numeste) iar dak esti rapidist Skonto Riga sau Valerenga(k altele nu prea mai stiu, nu prea sa omorat rapid sa joace in cupele europene)

costelk (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:01

@ Embrion
Am gasit:
4.
TUR Fenerbahçe SK 28.634
AUT FK Austria Wien 27.723
ISR Hapoel Tel-Aviv FC 26.108
ESP CA Osasuna 25.006
ENG Blackburn Rovers FC 23.95
SUI Grasshopper-Club 23.537
ROU FC Dinamo 1948 Bucuresti 22.381
ITA AS Livorno Calcio 22.02
5.
ENG Tottenham Hotspur FC 20.95
ISR Maccabi Haifa FC 19.108
POR SC Braga 17.533
FRA AS Nancy-Lorraine 16.757
GER Eintracht Frankfurt 15.96
BEL SV Zulte-Waregem 9.981
CZE FK Mladá Boleslav 8.769
DEN OB Odense 8.593
***
Trecind peste faptul ca, daca ar fi fost in urna a 5-a, Dinamo scapa de Tottenham, nu poti spune ca 33% din coefTara a adus-o pe Dinamo in urna a 4-a deoarece urmatoarele clasate, dupa Dinamo, beneficiaza de un coeficient de tara mai mare (Italia, Anglia).
Tot 66%-ul propriu a fost decisiv, plus ca si Dinamo a contribuit la acel coefTara!
Si ar fi contribuit mai mult daca Rodrighez (?) ar fi asteptat 1sec, ca mingea sutata de Chihaia era in aer…

andrey oarga (1 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:05

Domnule Alin Buzarin spuneti-mi si mie va rog chiar in halul acesta am ajuns? presa sa faca echipele, sa scoata din echipa pe cine vor ei si bage in echipa pe cine vor ei? poi ii luati atatea interviuri domnului Ion Voinescu sa isi de-a cu parerea fata de portarul Carlos,zi de zi,ne-ati plictisit cu acest domn Ion Voinescu. Unii trebuie sa inteleaga ca vremea lor s-a dus si acum e vremea sa lasa locul altora mai in masura sa isi de-a cu parerea. Cat despre meciul cu Real Madrid,portarul Carlos chiar nu a contribuit vreun pic la aceasta infrangere ci toata echipa si toata mass-media care 2 saptamani ne-a bagat in cap ,ba chiar ne-a hipnotizat ca valoarea lui Real Madrid e destul de accesibila pentru noi,in realitate un adevarat om de sport si de fotbal gandind lucid si fara a face un mare efort stia sigur ca Steaua Bucuresti nu are nici o sansa. Va multumesc anticipat si sper sa cititi acest articol.

Embrion (11 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:11

costelk:Da ceea c spui este adevarat tinand cont k echipe ca braga,nancy sau frankfurt aveau la inceputul sezonului coeficent d tara peste al romaniei deci implicit 33% al Germaniei,Frantei sau Portugaliei era peste 33% al Romaniei.Atunci bv Dinamo ptr k este p merit in urna a-IV-a si sper sa faca si ea performante in CU cum au facut Steaua si Rapid anul trecut!Apropo grupa nu este deloc grea!

Alexandra (1 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:22

M-am saturat de fiecare data knd Steaua pierde toata lumea da vina pe Carlos!Nu este Carlos singurul vinovat…toti sunt…mai e mult pana om ajunge la nivel de Champions League.Insa este bine ca am ajuns aici,dupa 10 ani…si suntem singura echipa din Romania kre a ajuns aici.
Si inca ceva…m-am saturat de toti suporterii falsi care atunci knd Steaua castiga sunt mari fani ai Stelei,iar atunci knd pierde comenteaza aiurea…e foarte usor sa comentezi dupa margine si sa zici k dak erai in locul lor dadeai 1000 de goluri.Asta e mentalitatea noastra.Cum a zis si Oli:ASTIA SUNTEM!!
Orice ar fi daca sunteti suporteri adevarati SUSTINETI ma Steaua…nu huiduiti.Cum s-o fi simtit Carlos knd tot stadionul l-a huiduit?Cum se mai putea concentra?Cum putea sa mai fie atent la minge cand tot stadionul era impotriva lui?Pai in momentele grele se vad adevaratii suporteri.
Oricare ar fi fost scorul de aseara…FORTZA STEAUA!!

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:41

Mookool ai dreptate cu Litu, eu ii pierdusem urma. Cu Carlos cred ca a fost la mijloc orgoliul si, partial, naivitatea lui mm care l-a transferat, poate a crezut in el si poate are incasari de pe urma sa. Oricum, e clar ca Steaua merita sa aibe un portar mai bun.
Cred ca in vara nu au transferat mare lucru gandind, probabil ca echipa era deja inchegata, in general le-a mers bine. Altii mai buni, hai sa le spun certitudini, nu prea vad de unde puteau lua. Ca o comparatie, este posibil ca G. Copos sa se fi pacalit cu Mazilu si cu Griffith ale caror preturi mi-au parut a fi umflate rau de tot.
Nu sunt de acord cu voi in privinta meritelor, cred ca Rapid sau Steaua ar trebui sa gindeasca ca au muncit pentru alte echipe (ex. Dinamo care nu
s-a facut nici ea de ras in UEFA anul trecut) ci au muncit pentru ele, pentru cota lor de piata, pentru prestigiul lor. In plus, una este sa bati pe Feyenorord, TSKA, Betis, alta este sa te dai mare ca ai trecut de Jiul, Pandurii, Urzicieni si alte umpluturi cotidiene. Cota jucatorilor creste (+coeficient de tara), la fel si comisioanele smecherilor, dupa transferuri.
Meciurile lor eu le iau ca pe un barometru, suntem mai jos decat speram. Insa, orice fotbalist trebuie sa spere si sa creada in sansa lui, la fel si suporterii. Daca nu ar fi fost optimism si incredere, mai castiga Steaua Cupa Campionilor, mai ajungeau Dinamo si Craiova in semifinale acu’ ani buni?

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:55

Ah sa nu uit, pentru andrey oarga si Alexandra: eu am jucat fotbal la juniori si am avut in echipa si portari buni si prosti. Conteaza mult sa ai un portar bun in echipa. Cand un portar ia un gol ca cel din meciul cu Lyon (sau cu CFR Cluj) parca ti se taie tot elanul, nu mai ai aceiasi incredere. Te gandesti sa fortezi in atac, in acelasi timp te gandesti ca portarul trebuie ajutat, sa nu mai faca vreo gafa etc. Bref, neincrederea creste, la fel si nesiguranta.
Mie mi-a fost clar ca elanul stelistilor a fost in mare masura taiat atunci, si nici in meciul cu Real Madrid Carlos nu mi-a inspirat prea multa liniste, nici siguranta.
Asa ca nu il invinovatesc direct, dar este o veriga slaba rau, sa nu credeti ca nu a contat pentru ceilalti ca venea dupa 2 meciuri in care gafase mai rau ca in Liga II. Personal nu as fi fost surprins sa il vad pe Cernea, desi nu stiu cum apara acest baiat, nu l-am vazut niciodata.
In istoria Stelei au fost mereu portari buni in poarta. Nu numai Voinescu, nici Duckadam nu il inghite.

Uzonka (2 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 11:57

E permis sigur sa visati !!!
Dar domilor nu vedeti ca nivelul la care sunteti si la ce nivel se joaca in CL ?
Degeaba spuneti ca Steaua e asa tare si asa buna. Cred la nivelul lui Urziceni, Jiul, Bacaul, etc etc. dar la nivel european e nul !!!!
Dar ce credeti ca ce vina are Carlos ? E vina oamenilor MM si Okaroiu care se crede un mare specialist si au transferat. Nu inteleg cum poate sa fie cineva un portar mare, cand incepe sa apere la varstade 22 de ani. Pana atunci nu stia ce e poarta. S-a spus ca e de la Bovaista sigur e de acolo dar acolo era nr. 3. Deci ducea plasa cu minci la sfarsitul antrenamentului.
Francezul marele descoperit de iarasi de Stoica si Olaroiu, acum un an juca in liga 2 franceza , dar ce credeti daca avea asa mare valoare atunci in Franta nu erau echipe care legitimiau ???
Nu vedeti ca marele Becali numai de milliarde vorbeste dar nu are 5 mil. sa dea pe un jucator bunicel !!! Numai marele vorbe are dar altceva nimic.
Si acum credeti ca Nesu era profetul ?
Sau Radoi ? ce a facut cu Rosenborg ? meci mare ?
Stiti care e boala voastra ca va credeti cei mai buni si cei mai destepti si cei mai smecheri. Si din pacate asta e in toate zilele si in toate domeniile.
Sunteti „razboinici”!!! Mai bine reveniti cu picioarele pe pamant si la realitate ca atunci greutatiile de suportat nu vor fi asa grele.

sorin-arges (43 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 12:20

CL este alta mancare … Deocamdata noi putem doar s-o mirosim. Mai este pana sa ne si infruptam din ea. Este drept ca Steaua se afla pe drumul cel bun.
In rest nebunia din presa ca Real e slaba … etc n-am inteles-o.
Sper ca la primavara sa avem 3 echipe in UEFA, si poate ca la anul vom avea si o echipa care sa iasa din grupele CL !
S-auzim de bine !

Cineva (2 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 12:36

Domnu buzarin,spuneti-mi si mie ce inseamna aceasta expresie „estic-provinciala”??
Puteti sa-mi raspundeti chiar si pe mail!!!!

Burlaku’ (33 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 13:24

Buzarin doarme, nu raspunde. Da mai stii? Poa’ se trezeste…

kity_angela (9 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 14:26

ALUNGATI DIN GALAXIE

Va intreb domnule Buzarin daca va placut meciul? Si imi veti raspunde ca da. Dar scorul va placut? Imi veti spune ca nu. Acum doua zile v-am scris ca Steaua va pierde si Carlos va gafa. Si din (ne)fericire am avut dreptate. O echipa aflata in plina criza castiga detasat in fata „campioanei”. Real a jucat cu viteza a doua, nici nu vreau sa ma gandesc ce scor era daca jucau ca niste adevarati galactici. Real a fortat putin si a castigat lejer. Steaua a jucat mai curajos decat cu Lyon, dar curajul nu inlocuieste valoarea. Mi-a placut Carlos, Roberto Carlos care la 33 de ani a facut ce a vrut pe partea lui, mi-a placut si Carlos al Stelei in momentul in care scotea mingea din poarta iar imaginea cu el in genunchi sugera exact starea si valoarea Stelei. Imi veti spune ca pana la urma conteaza ca Realul a venit la Bucuresti. Perfect adevarat. Dar in paginile istoriei va ramanea Steaua Bucuresti-Real Madris 1-4.
Asta e marea performanta a „campioanei” de a pierde din nou la 3 goluri diferenta. Si asta e rezultatul unui campionat castigat incorect, sa le spuna cineva stelistilor ca Real nu e nici Vasluiul, nici Jiul si nici macar Farul.
Ati spus domnule Buzarin ca daca va fi sa piarda Steaua preferati sa piarda luptand, probabil dupa deviza:”Sa murim frumos”, dar eu si cred ca multi alti oameni am fi preferat un joc slab si un rezultat bun.
Pana la urma ramane rezultatul si cunoasteti zicala „Frate, frate (chiar daca de cruce) dar branza-i pe bani”, sa-i spuna cineva asta si lui Becali. Ce credea el ca daca merge pe muntele Athos si arunca cu bani in stanga si-n dreapta va castiga?! Anuntati-l ca Dumnezeu nu poate fi cumparat si nici mituit asa cum are el obiceiul. Mai bine isi cumpara un portar bun. Dupa meci a declarat ca ii este rusine, asa si trebuie sa ii fie, sa lase ciocul mai mic si capul plecat. Domnule Becali se pare ca mai aveti destule pacate, ca uite iara nu va ascultat Dumnezeu.
Domnul Becali si-a vazut visul cu ochii, a fost invins de Real Madrid. Mai real decat atat nu se putea.
Cum spunea domnul Tolontan: A fost seara lui!!!!!!
In rest HAI RAPID!!!

Adi21 (22 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 14:47

Buzarine,cred ca tu te-ai amagit degeaba ba baiatule,crezand ca o sa scrii un articol bun…mai bine lasa-te ba baiatule de scris despre fotbal si fa-ti o carte de poezii ca vad`ca ai din-astea in tine cu „codrii”,”caleshti vechi si impodobite”,etc…”îţi vine uneori să te-ascunzi în codrii Cupei UEFA”…cred`ca tie iti vine sa te ascunzi,ca asa e felu tau…in loc sa progresezi mai mult,te scufunzi tot mai mult in penibil…la „cupa uefa” in materie de jurnalism sa ramai tu ba baiatule,ca stiu ca ti-e greu in „liga” celor mai buni in ale jurnalistilor buni…esti mediocru si asa o sa ramai in anonimat…nu mai indemna tu echipele romanesti sa ramana cu capu plecat in fatza la cei buni cum faci tu…tot ce scrii si spui ma dezgusta…pt ca ai un caracter si o gandire de „cupa uefa”.

om_debine (21 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 14:48

compatrioti !!!
aaaa
am uitat ce-am vrut sa spun…….
a !
traiasca vodca imperial, traiasaca imperialismul !
si acu’ niste vorbe grele:
eu cred ca problema e la mentalitate si la steaua si la noi toti rumanii .
il auzeam pe olaroiu la radio in zilele de dinainte de meci si eram sigur ca vor manca bataie !
eu de aici as incepe.
ca problema legata de faptul ca atunci cand se vede scroafa in copac (kiev) grohaie mai tare e mai degraba secundara si se vindeca tot cu o infuzie de mentalitate sanatoasa.
si poate atunci nici spectatorii de pe ghencea nu o sa ii mai injure pe jucatorii echipei nationale pt ca au fost candva dinamovisti si poate ca tot atunci nu o sa mai fie atatia jmekeri pe strazile din bucuresti care sa nu stea in rand cu fraierii….
ne mai trebuie inca douaj de ani peste aia propusi de nea brucan
s-auzim de bine , ma’ rumanilor !

MariusTM (30 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 15:09

Va amagiti permanent,cum este si cu transferul lui Radoi.Am citit presa de azi din Spania si fac misto de modul cum a fost propus acesta REAL-ului.Fac misto si de Gigi,si de fratia de cruce,de tot.Chestii care se dau pe post si in ziarele din Romania drept serioase,afara sunt luate in deradere.Nu ar strica sa inceapa unii sa se comporte civilizat si cu bun-simt,ca fac de rusine si tara,si fotbalul romanesc,si pe romanii seriosi.

ovidiu p. (3 comentarii)  •  18 octombrie 2006, 15:28

problema noastra a fost ca, ne-am apucat sa visam frumos, ca putem fi si noi un real mai mititel. s-a vazut, nu avem nici o treaba cu sclipicii din vest. ce trebuia sa facem? ce am facut si anul trecut. sa uitam de bun-simt, sa nu avem rusine, sa le infigem cutitul in spate si in general, sa respectam un adevar simplu: atunci cand trebuie sa te bati cu tanc, iar tu esti inarmat cu un arc, sa nu care-cumva sa accepti lupta in camp deschis. din contra, fa-o pe palestinianul, pe tiganul cu sisul, sau pe cecenul din caucaz. in termeni simplii, gherila e raspunsul. asta trebuia sa faca steaua. nu sa viseze ci, sa-si bage autobaza in poarta, sa faulteze fara scrupule, sa bubuie mingea in tribuna, sa le rupa tricourile de pe ei. sa fim mai italieni decat mai italienii, pana la urma suntem un fel de veri. sper ca pe bernabeu sa facem treaba asta. s-a dovedit, in a distruge, avem un dar innascut.

Comentează