Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

La ce e bună presa?

Spectatorul 10.001 de pe Ghencea a fost şi cel mai liniştit. Bogdan Lobonţ, neconvocat pentru că nu apără la Fiorentina şi fiindcă a gafat cu Bulgaria, a venit să vadă meciul cu Belarus, învăluit în tăceri metafizice. A apucat să […]

duminică, 8 octombrie 2006, 1:30

Spectatorul 10.001 de pe Ghencea a fost şi cel mai liniştit. Bogdan Lobonţ, neconvocat pentru că nu apără la Fiorentina şi fiindcă a gafat cu Bulgaria, a venit să vadă meciul cu Belarus, învăluit în tăceri metafizice. A apucat să arunce spre ciorchinele de microfoane un „nu vorbesc” plin de semnificaţii, după care a plecat să-şi reia condiţia de ajutor al lui Frey.

Acelaşi Lobonţ făcea nu demult turul televiziunilor, ducîndu-se la trei-patru directuri pe zi, plus cîteva înregistrări. Atunci avea probleme, fosta prietenă nu-l lăsa să-şi vadă copilul şi-i cerea bani, iar el miza pe un curent popular în favoarea sa. Fotbalistul celebru, care şi-a tocit coatele pentru ţară, istovit de antrenamente şi şantajat sentimental cu poza fiului de o femeie pusă pe stors creanţe. O telenovelă siropoasă, în care s-a zbătut să joace pe cît mai multe ecrane rolul principal.

Acum, n-are chef să se afişeze în rolul secundar al neconvocatului la lot, iar presa, care l-a ajutat cînd a avut nevoie, a revenit la condiţia ei perenă, de inamic al vedetei.

Comentarii (133)Adaugă comentariu

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:27

Aline Buzarin

Ca tot ai amintit,ne spui si noua parerea ta despre articolul Mariei Andries?

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:30

Danielle – da, sigur.
A fost un articol tipic feminin, de o aleasa sensibilitate, care nu stiu de ce a oparit atita lume. In ideea in care noi percepem fotbalul si viata numai la modul „muie =la” sau „muie celalalt”,, ne e foarte greu sa acceptam ca exista oameni cu nuante si cu sensibilitate, care percep realitatea altfel. Poate mai aproape de ce e ea cu adevarat!

stelist realist (64 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:35

Dar tu nu vrei sa intelegi ca nu ne intereseaza tacerea lui subita, asa cum nici pe tine nu prea te intereseaza cate pahare de vin a baut Lobont cu o zi inainte.
Sau mai rau, de cate doze de cocaina a avut nevoie Mutu de la Piti ca sa se calmeze dupa meci s.a.m.d.

”Am spus doar Lobont vorbeste cu presa doar cind vrea el, nimic altceva.”

-mai bine te duceai la un sprit cu Tolontan decat sa scrii ”articolul” asta S.F.

PS 🙂 Danielle …Banciu e redactor-sef la Sport Total, comenteaza des pe Eurosport meciuri de fotbal, sau tururi de ciclism… E de ajuns sa-l asculti 5 min. si te lamuresti…

La Prima activeaza Dan Filoti, red. sef la Pro-Sport … cu Pro-Imbecilism Show…

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:37

Sunt de acord cu tine de data asta.Maria scrie istet.Cu nuante.Si sensibil,cum spui tu.Dar totusi a comis o eroare.Eroarea aia a „oparit” atata lume.A folosit cuvantul UITARE intr-un articol despre Catalin Hildan.Un gest sinucigas.
Sper ca ea sa fi realizat totusi eroarea.Si mai sper ca tu,Catalin,Andrei si Dl Ovidiu sa fiti de acord cu noi.Cum si noi suntem de acord ca e absolut normal sa o aparati.

„Vă rog, vă rog mult să mă uitaţi. Să mă uitaţi încetişor, într-un colţ de tribună.” Maria Andries

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:39

stelist realist

🙂 merci maestre

Imi suna cunoscut numele lui Banciu asta.Stiu ca e varza dar nu stiu de unde sa-l iau.O sa fiu atent la comentariile de pe Eurosport.

Liviu Anghel (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:40

Dle Buzarin, nu inteleg de ce nu recunosti ca ati dat-o-n bara cu articolul acesta.
Nu am fost niciodata de acord cu asa-zisul Silenzzio Stampa, mi se pare o aberatie, insa nu odata s-a intamplat ca sa se scrie foarte urat despre cineva chiar in paginile ziarului dvoastra.
Totusi, nu cred ca trebuie condamnat cineva daca vorbeste sau nu vorbeste cu presa. Fiecare e liber sa faca ce doreste.

ovidiu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:44

Domnule Buzarin,
din pacate, asist de ani de zile la elucubratzile pe care le insiratzi cu convingerea ca sunteti si dvs. ziarist precum dl. Tolontan, dl. Vochin sau dl. Geambasu.
Va vad la Recursul Etapei cu fatza aia schimonosita de un amestec de ura si frustrare. Sunteti de-a dreptul haotic, nu reusiti sa legati o idee, incepeti sa tremurati atunci cand luati cuvantul. Nu sunteti facut pt. profesia asta.
Un ziarist trebuie sa-si pastreze echilibrul.
Uitandu-ma la dvs., imi imaginez si inteleg ca va macina faptul ca un Lobont sau un Mutu au ceea ce v-ati dorit dvs. toata viatza: femei si bani.
Ganditi-va insa ca nu din vina lor faceau fetele glume pe seama dvs. atunci cand erati tanar.
Asta e viatza… Dvs. v-ati tocit coatele si neuronii prin scoli, iar ei, nishte tzaranoi care nu stiu decat sa dea cu piciorul in basica, au tot ce v-ati fi dorit dvs. sa aveti. Sunt de acord cu dvs. Viata e o curva.
Dar va intreb ceva: noi, suporterii, ce vina avem?
Alde Mutu si Lobont ne aduc din cand in cand cate o satisfactie marunta.
La fel si colegii dvs. de breasla (Tolontan, Geambasu si Vochin) atunci cand scriu articolele prin care castiga respectul cititorilor.

Spre deosebire de dvs…

sile (50 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:45

d-l alin va inteleg cand vb asha frumos despre maria andries,dar la ea nu e cazul!am vazut o cu totii pe marie la tv cum nu shtie sa „lege” doua fraze!cate emotii sa aiba un geniu sa uite sa mai vorbeasca…….shi apoi citind articolul,ne duce gandul ca s a uitat shi ea in dictionar,sa aleaga cuvintele….ca doar ioanitoaia ii spune „geniala”…articolul a avut o mare incarcatura de penibil , tre’ sa recunoashteti,d-le alin………..cel mai penibil fiind faptul ca marioara a scris la pers 1!catalin haldat a murit shi este un simbol!nu e un oarecare!

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:54

Alin Buzarin

Si inca ceva.La un moment dat Maria Andries a dat o explicatie.Si ce spune ea?!Subtil asa.

„Imi pare rau ca nu m-am exprimat astfel incit mesajul sa ajunga acolo unde trebuie.” Maria Andries

Adica „imi pare rau ca nu m-am exprimat mai simplu ptr voi,fraerilor incapabili sa intelegeti subtilitati,golanilor din peluze,analfabetilor de pe stadioane care acum ma injurati pe blog”

Un mod istet si repet,subtil, de a ne raspunde noua astora fara care voi totusi nu ati exista.Ptr ca nu ar avea cine sa citeasca ce scrieti.

stelist realist (64 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:54

marfa ovidiule!

Esti de 10 ori mai gazetar si mai ”simtit” decat ”Buzeiche”

Stau si ma gandesc … De ce dracu’ ne spargem noi capul pentru fotbal? Noua nu ne iese nimik… Becali ia tot … Sandu’ restul… Frimiturile Mitica…

Noi luam gaze si ”bobarnace” de la jandarmi, niste papagali care se cred mari doar cand sunt cu bulanele in mana…

Am si eu o nedumerire…. D-voastra ce faceti la Recurs? Tactica o facea Vochin … Matale ce esti? Instigator, filozof?

ovidiu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:55

Exista ziaristi de valoare de la care aveti de invatat.
Oameni care isi folosesc creierul atunci cand scriu.
Exista si „ziaristi” pt. care principala sursa de energie o constituie testosteronul.
Alde Tolontan, Geambasu, Andries, Georgescu, Vochin, Caramarov, Filoti fac parte din prima categorie.

Dvs intrati la a doua categorie impreuna cu „minti luminate” precum Chiotea, Ivanovici si Geanta.

stelist realist (64 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:57

nu-l uita pe banciu 🙂

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:59

ovidiu – stelist realist

:)) ba!!! nu va zic decat atat !!! DA VA DREAQ !! sunteti „stricatzi” rau de tot!! 🙂

Am ras cu lacrimi.Hiuh

stelist realist (64 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 15:59

asta foloseste glanda nazala… pe post de sursa de inspiratie…

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:01

Oricum.Spre deosebire de altii Alin Buzarin a inteles totusi ideea de blog.Si nu numai atat.Chiar daca este atacat,raspunde totusi.Si o face relativ ok.E bine totusi ca nu are aere de vedeta si raspunde.Nu?

stelist realist (64 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:08

Da… E mai distractiv…:)

De pilda coana Andries a intrat de 3 ori pe proriul Blog, doar la presiunile colegilor…

Oricum ceea ce facem noi acum se numeste… ”critica constructiva”…

Nu?

D-le Buzarin 🙂 Nu mi-ati raspuns la intrebare, care e rolul d-voastra in telenovela ”Recursul Etapei” ?

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:08

stelist realist

Ma ce ai facut???De ce naiba l-ai intrebat ce face el la Recurs???Acu l-ai pus sa gandeasca.I hate you !!!! :))

Danielle (84 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:13

stelist realist

Categoric! „Critica constructiva”.Dada!

Eu cred ca Maria s-a speriat umpic de amploarea lucrurilor.Si cred ca nu au fost foarte confortabile ptr ea zilele de dupa articol.Sper totusi ca a realizat eroarea.Iar Catalin Tolontan si Dl Ioanitoaia cred ca au retinut-o de la delegari fo 10 etape.Cel putin.Si asta ptr binele ei.Nu de altceva. 🙂

stelist realist (64 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:17

Forza STEAUA!

Si sa ne auzim de bine!

Arthur (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:26

Daca Lobont era baiat destept , dadea interviuri si zicea asa : „Ma bucur ca nationala a castigat , prietenul meu Dani Coman a aparat excelent , ma bucur nespus pentru el , merta sa fie portarul nr. 1 !” ; „Eu voi incerca sa ma antrenez bine de acum in colo , sa fac tot posibilul sa devin titular la echipa mea de club , si sunt convins ca voi fi chemat la nationala” .

Dar cum Lobont nu e prea inteligent …

iulian (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:32

f fain gestul lui loby sa vina la meciul nationalei. daca vremea lui a apus nu inseamna ca nu poate fi alaturi de baieti.
dani coman-probabi cel mai bun portar din tara

ovidiu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:34

@Arthur:
Eu nu spun ca fotbalistii nu gresesc. Departe de mine gandul asta.
Trebuie insa sa-i luam asa cum sunt si sa nu asteptam de la ei mai mult decat ar fi cazul.

ROSIN (67 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:37

Lobont probabil v-a facut un bine refuzand sa raspunda la intrebari. Si-a dat seama demult de ridicolul si stupizenia ziaristilor care alearga cu microfonul dupa el ca sa-l intrebe ce? „Vi se pare o victorie meritata?”, „Ce parere aveti de neconvocarea dvs.?” sau „Suntem pe primul loc, mai putem pierde aceasta calificare?” Si inevitabil referitor la Andries, chiar daca deseori sunt acid la adresa ei, imi place cum scrie si de data asta n-a gresit absolut deloc. Articolul era un apel la toleranta adresat nu doar dinamovistilor ci golanilor de pe toate stadioanele, care n-a adus nici un prejudiciu memoriei lui Hildan, dimpotriva l-a sanctificat prin atribuirea unei intelepciuni pe care probabil n-ar fi avut-o vreodata.

epigonul (7 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:40

uite cum zice eu ca sta treaba, aline… tu crezi in reprezentativitate? adica tu nu vezi ca peste 90 dentre cei care au postat te critica pt articolul asta? am citit tot ce s-a scris deasupra mea, mi-a luat ceva timp, dar lucrurile sunt clare. si nu mai continua cu chestii de-astea, ca n-am inteles, ca mai cititi o data si retineti etc… pana la urma nu detii tu adevarul absolut si daca iti spun atat de multi oameni ca ai dat-o in bara, n-or fi toti rataciti… exact ca faza aia cu turma, cum bine scria danielle parca.
cat despre maria andries… e delicata treaba. are talent, da-l extrage irational, nu-l lasa pe el sa se exprime. cu alte cuvinte, prea vrea ea sa para altfel, deosebita etc… iar cu articolul ala a atins prea multe sensibilitati, ca tot spuneai de ea ca e sensibila. uite ca si altii sunt.
oricum, atunci cand te apuci sa scrii la persoana I singular in numele unui om disparut trebuie sa te gandesti de 2 ori. sa-ti pui intrebarea daca dincolo de dragul unei parabole, omul ala chiar asa gandea, chiar asta si-ar dori?!

ovidiu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:42

Cat despre faptul ca Lobont isi spunea ofurile (familiale) pe la televiziuni…sa nu fim ipocriti domnule Buzarin…televiziunile aveau tot atata nevoie de Lobont in momentele alea cat avea si Lobont de televiziuni.
N-o sa spuneti acuma ca in momentele alea televiziunile il ajutau dezinteresat pe Bogdan dandu-i posibilitatea sa-si faca public cazul pe sticla in prime-time.
Televiziunile au castigat in momentele alea, din publicitate, o multime de bani de pe urma lui Lobont.
A fost o afacere benefica pt. ambele parti.
Lobont nu va e dator cu nimic, domnule Buzarin.
Lasati-ne pe noi sa-l judecam, pt. ca noi suntem targetul final al showlui numit fotbal.
Si-ati vazut aseara, in Ghencea, ca publicul nu pierde nicio ocazie sa „judece” fotbalisti.
Nu cred ca cei care populeaza tribunele mai au nevoie de instigarile dvs.

chelseaboy_nyku (9 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:44

da ce legatura are …faptul ca a venit la meci ..cu neconvocarea ..cu copilul…cu sotia ..treaba lui….kiar asta e treaba u nu vezi ce vede el….sau voi presa, e clar daca nu mai e „actor” numai nici vorbeste…ce rost avea sa se bage in seama asa a tacut si pace buna…nu e obligat sa vorbeasca pentru ca nu e jucator la nationala…daca era ziceati la fel ca de chivu..in italia poate fi amendat deoarece nu vb cu presa…bravo bogdane bine ai facut ca nu ai vb nimik…si bafta la fiorentina daca nu asculta sfatul lui piti. 😉

MaDaMan (49 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 17:03

mai bine n zici bancu cu tare buzarine

dinamovescu (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 17:10

Eu nu inteleg ce atata suparare cand sunt lasati pe banca fotbalistii?In loc sa se puna pe treba sa munceasca si sa isi castige locul de titular ei sun fitosi si de muncit nu prea…

Serban (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 17:45

Hai sa nu-i luam totusi capul ziaristului.. ce Dumnezeu, doar n-a devalizat Bancorexul.. A gresit, e om, nu? Cred ca a invatat ceva din asta, pana la urma asa progresam toti.. sau poate noi astia „desteptii” (inclusiv eu) care l-am criticat pana acum ne nastem deja Alfred Nobel? Nu sunt milos, ca e barbat, ce naiba.. da’ parca e „Tacerea mieilor”… Si zau ca nu e cazul. Pana la urma e si treaba lui Lobont sa isi revina, nu? Nu acest ziarist l-a facut rezerva sau l-a pus sa fumeze.. sa fim fair play, eu unul nu vreau victime, doar un pic de echilibru si moderatie…mes amis

dan (10 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:07

scrieti si voi ca nationala este facuta de mafioti si ca nu joaca bine ieri singuru care nu trebuia injurat era dani coman dar mutu nare ce cauta la nationala hai sa vedem adevarul fe fata nu avem echipa nationala facuta de antrenor

ovidiu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:09

@Serban:
Tocmai asta ii cerem si noi acestui om: echilibru si moderatie.
Calitati pe care nu a reusit sa le probeze inca in cei cativa ani de cand semneaza articole pt. gsp.
Daca faptul de a scrie articole intr-un ziar tine loc de terapie pt. dumnealui, atunci e problema domniei sale.
Mie insa nu mi se pare normal ca domnia sa sa-si expuna public anxietatile.
Chestia asta se face doar intr-un cadru intim pe care il poate oferi cabinetul unui psiholog.
Plus ca atunci cand o face in mod public, se expune.
Si asta nu e in avantajul domniei sale.

vocea americii (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:34

Articol inutil.

Dupa titlu am crezut ca se refera la rolul presei in legatura cu promovarea (in mod constient sau nu) a mentalitatii de ura si vulgaritate in rindurile spectatorilor. Cangrena pe stadioanele noastre, cu radacini sociale profunde.

N-a fost sa fie asa: era despre rolul presei vis-a-vis de Lobont. De parca ne intereseaza.

Rolul presei e sa prezinte faptele, asa cum sint ele, in mod obiectiv, fara exagerari, fara dramatizari. Putin sarcasm si umor nu strica. Dar dramele inventate nu ne intereseaza.

Bidi (10 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:44

Dovedeste o lipsa de profesionalism …
Oare Nistelroy la fel face cu presa olandeza ?!? hmm nu cred.

Dumi-BV (86 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:46

Ce va asteptati de la domnul Buzarin, omul care atunci cand la Recurs vine Borcea tuna si fulgera la adresa dinamovistului,iar cand vine la Recurs meme stoica se poarta cu stelistul ca un catelus credincios

paul (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:01

La ce e buna presa? Excelent titlu. Articolul ne da si raspusul: zazanie, scandal, calcat pe cadavre, lins unde s-a scuipat si viceversa. buzarine, cu fiecare articol te scufunzi din ce in ce mai mult in penibil. bine zice ioanitoaia ca a format o generatie intreaga de jurnalisti. mai greu o sa fie pana scapam de generatia asta.

Cata (27 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:05

Un articol JALNIC si PATETIC care arata de ce sunt atatea scandaluri in fotbalul romanesc: DIN CAUZA VOASTRA !

aliNeo (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:12

cu siguranta este cea mai inteleapta decizie a lui Pitzurk de cand e antrenor.Ca dinamovist comvins pot spune ca Dani Conam a fost f.bun in poarta.

sohil (45 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:25

Nimic nu va deranjeaza mai mult decat flituirea pe care o meritati. De ce credeti ca un fotbalist trebuie sa va suporte la nesfarsit colegii de breasla care sunt, ca multi altii in societatea noastra actuala, niste incompetenti, niste impostori? Ce e presa romaneasca? Un scormonitor in gunoaie, un factor de stress continuu pentru societate, o arma aflata de cele mai multe ori in mana personajului negativ.
Nu il simpatizez pe Lobont, nici pe Mutu, nici pe Contra, dar nici pe voi, dragilor, care incurajati huliganismul, neghiobia, jegul.

Grasu (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:30

Lobont e un arogant cu impresii de vedeta… N-a vrut sa plece niciodata la o echipa mai mica la care sa joace, a preferat echipe mari, bani mai multi si meciuri putine… Pacat de el, la un moment dat a fost un portar acceptabil…

nini_voinicu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:50

D-le Alin sunt suporter al Romaniei dar aseara Piti a vrut sa-si bata joc de suporterul roman????????????? De ce va intrebati? Bun…. a …jucat cumva Dica ???? Eu unu am auzit de el in min. 80…… La 2-0 daca Mutu dadea gol mai aveam palpitati????????????? Nu va spun eu era 3-0 si bateam fara probleme la scor. Dar asa suntem noi romanii ne dam mari cand zace foamea-noi. O alta problema . Ce vor suporterii din Ghencea sa joace acolo numai cei de la Steaua??? Jos palaria ptr. Goian, P Marin dar asta nu inseamna ca Steaua este echipa nationala si dica nu este” buricul” Becali In fata d-lui Becali ”jos palaria” !!!!!!!!!!! Esti tare ”BAROSANE” DAR….. este un dar tot timpul d-le BECALI nu va lasati amagit de toti ”ciufutii” care va stau in jur. Sunt multi care castiga din imaginea d-voastra.

ajur (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 20:02

sohil

domnule, jos pălăria nu stiu cum le zici da când le citesc parcă le-aş fi scris eu, te-am remarcat şi la articolul lui Geambaşu.

Dle Alin Buzărin

„ne e foarte greu sa acceptam ca exista oameni cu nuante si cu sensibilitate, care percep realitatea altfel”
Aşa ai scris mai sus despre Maria Andrieş. Vreau să-ţi spun că eu percep realitatea la fel ca Maria Andrieş. Înseamnă ca d-ta o percepi ca şi aceia care au înjurat-o pe M.A. dar fiind colegi eşti îngăduitor. Cam aşa reiese din fraza cu pricina.

oana_lobby (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 20:36

Lobont este un portar valoros!!! Parerea asta nu mi-o va schimba nimeni, insa nu sunt de acord cu ceea ce ati scris in acest articol. Bogdan nu avea ce interviu sa dea aseara, dupa un meci in care Coman (care este de asemenea un portar valoros) a aparat foarte bine. E normal ca s-a dus pe stadion sa incurajeze echipa nationala, insa nu e normal ca presa sa scrie mereu numai de rau despre el. Viata lui personala nu ar trebuii sa ne intereseze asa de mult! Fiecare face ce vrea in timpul liber asa ca nu-l mai agasati atat cu tot felul de articole! Multumesc

kristian (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 21:04

l-a ajutat pe el presa? era dat la televizor si se scria in ziar despre mica lui drama ca sa fie ajutat? Nu. Ca sa se vanda ziarul, ca sa se uite lume. L-a ajutat presa. Ha! Nu e obligat asadar sa dea interviuri, nici macar moral.

catalin (19 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 0:41

Cred ca gresesti.
L-am vazut pe Lobont laudandu-l dupa meci pe Coman si am mai vazut cum a refuzat invitatia lui Prodan de a merge la jucatori.
Eu am citit pe fata lui jena.
Lobont este un portar bun .Are nevoie de meciuri.Cred ca Piturca trebuia sa – l convoace si sa-l tina pe banca pt ca totusi trebuie umblat la moralul lui. Vom avea nevoie de Lobont.

catalin (19 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 0:43

Cu acest articol nu ai fost mai prejos decat cei care o chemau pe Consuelo sa-l ingrijeasca pe Mutu.

catalin (19 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 0:48

Chiar nu ma intereseaza viata lor personala.
Mi-ar placea sa vad o ECHIPA in toate sensurile
Mi-a placut reactia lui Chivu dupa golul lui Goian si a avut aceeasi reactie si dupa fluierul final.Baietii astia (Chivu si Goian) mi-au lasat impresia ca ar forma un cuplu de fundasi uniti.S-au ajutat in teren.

catalin (19 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 0:51

Din faptul ca nimeni de aici nu a fost de acord cu tine ar trebui sa tragi concluzii.
Noapte buna!

iulia (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:27

cluburile le taie din bani jucatorilor daca nu vorbesc cu presa cand? e imposibil ca un jucator sa fie obligat sa vorbeasca cu presa in orice imprejurare. e absurd. de exemplu – jucatorul e cu prietena la restaurant – e obligat de club in aceasta imprejurare sa vorbeasca cu presa? si daca nu, atunci cum se stabileste cand e obligat si cand nu e? si lobont, in conditiile in care era in timpul sa liber, la vizionarea unui meci de fotbal, era obligat?

iulia (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:31

„cind nu, ziaristii sint adversari de evitat. ” – citat dintr-un raspuns al dumeavoastra domnule buzarin. hmmmmmm. cum v-ati dat seama din faptul ca lobont nu a vrut o data sa vorbeasca cu presa ca aceasta este pentru el un adversar de evitat?

EL TIGRE (65 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:40

BUZARINE un subiect inventat de tine.Nu prea intereseaza pe nimeni.Chiar nu mai ai idei?

Comentează