Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Criterii de selecţie

Cu o zi înainte de meciul cu Belarus, discuţiile despre alcătuirea lotului nu pot fi decît sterile. Aşa a văzut selecţionerul, treaba lui, el răspunde, suporterii echipei naţionale n-au nimic altceva de făcut decît să spere că nu vom plăti […]

joi, 5 octombrie 2006, 12:45

Cu o zi înainte de meciul cu Belarus, discuţiile despre alcătuirea lotului nu pot fi decît sterile. Aşa a văzut selecţionerul, treaba lui, el răspunde, suporterii echipei naţionale n-au nimic altceva de făcut decît să spere că nu vom plăti aceste fantezii cu o altă necalificare.
 

Întotdeauna rămîne cineva pe dinafară. De data asta, pe lîngă Lobonţ, Ogăraru şi Daniel Niculae, i-a venit rîndul lui Ionel Ganea. Dacă Piţurcă spunea că nu l-a chemat pe golgeterul campionatului pentru că a considerat că Buga şi Niculescu sînt mai în formă, totul era în regulă. Dar selecţionerul a spus pe şleau că Ganezul lipseşte fiindcă, rămas în tribună la meciul cu Bulgaria, a vrut să părăsească lotul.
 

Măsură punitivă, aşadar! Orice antrenor din lume are dreptul să-şi pedepsească jucătorii. Dar Ganea n-a plecat din cantonament, ci a acceptat statutul de rezervă la Tirana, plus condiţia de a juca doar cîteva minute pe final. Dacă Rednic n-ar fi dezvăluit o discuţie cu elevul său de la Dinamo, Piţurcă n-ar fi ştiut niciodată de intenţia lui Ganea şi n-ar mai fi avut nici un motiv să mai aprindă un fitil pe lîngă căruţa cu paie a echipei naţionale.
 

Rădoi a plătit pentru că a plecat din cantonament. Mai scump decît era cazul, dar asta e altă discuţie. Acum Ganea e exclus doar pentru c-a avut intenţia. În acest ritm se va ajunge să nu mai fie chemaţi la lot diverşi jucători pentru alte intenţii nemărturisite sau mărturisite ulterior.
 

Criteriile lui Piţurcă rămîn stranii. Şi măcar nepedagogice, numai bune pentru inflamat atmosfera între jucătorii care şi aşa vin încărcaţi de orgoliile din campionat. Înaintea meciului cu Bulgaria a spus că l-a chemat pe Ganea pentru că s-a accidentat Buga. Aşadar, nu pentru cele patru goluri pe care le înscrisese la Craiova. O injecţie de moral, nu? Între timp, selecţionerul a devenit mai diplomat şi acum spune că l-a adus pe Claudiu Niculescu pentru forma sa, nu numai fiindcă a renunţat la Ganea. Probabil că i-a şoptit cineva fraza, pentru că e foarte greu pentru un nediplomat prin definiţie să deprindă stil în numai o lună.

Comentarii (129)Adaugă comentariu

dragosmilan (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:03

Problema nu e Piturca. Valoarea lui de antrenor a demonstrat-o la Steaua unde a reusit „superba”performanta de 1 titlu in 5ani, ci conducerea frf , care la fiecare esec altii sunt de vina numai ei nu.La o asemenea conducere trebuia astfel de antrenor ,care sa le faca jocul si care sa fie orgolios doar cu jucatorii. Performantele echipelor de club le-a asigurat un scut , ii fac pe moment invizibili , cum au fost cand nationala mergea bine, dar pana cand? Apropos , unde sunt cele 4 stadioane de 100 mil $ de care vorbea mircica in campanie? Cred ca pe ele se joaca finalele de cupa uefa din 2031,2032,2033,2034 etc

barcafan (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:10

selectionerul isi da singur in cap cand face selectionarile.este un antrenor care nu isi respecta principiile deloc.spune ca „aduna” jucatorii care sunt cei mai in forma, dar tot el aduce un jucator ca Ovidiu PETRE care a jucat in total vreo 100 de minute in campionatul curent. sunt curios daca isi mai aminti cineva de aceste experimente cand „DOAMNE FERESTE” vom pierde inca o calificare. o singura intrebare am sa adresez redactiei GSP :
„De ce presa scrisa nu este mai dura cu selectionerul ?”

nici eu nu-l mai luam p Ganea (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:15

nu sunt fan al lui Piturca sau ale convocarilor sale, de exemplu contra sau lobont care nu mai trebuiau sa mai faca parte din nationala inca d acum 3 ani, insa dl Buzarin s insala, nu Rednic l-a bagat in gura presei p Ganea, el singur a declarat ca vroia sa plece din cantonamentul nationalei cand a vazut ca nu a fost folosit in meciul cu bulgarii.

se trece foarte repede cu vederea semnifiatia unei convocari la nationala. o convocare la nationala inseamna o onoare, si nu o reunire a unei gasti de cartier, unde daca nu iti convine statutul in interior, ramai acasa. nu, la nationala, si stiu, e cliseu, se vine cu inima, inima de roman, si pui osu la munca sa ajuti ekipa la ce, au, conducatorii ei (curenti), nevoie de tine.

daca e nevoie sa fi copil d mingi pt Buga, atunci asta faci, nu te plangi ca in postura asta josnica nu poti sa-ti etalezi fitzele d atacant rebutat aflat pe val, si mai mult ameninti ca pleci.

Ganea ar trebui sa se gandeasca ca are deja o varsta si un nume, ce lectie le da el celor tineri, sa zicem daniel niculae sau poate pe viitor vali badea? ce sa inteleaga ei? ca la nationala joaca doar cei care ameninta ca pleaca? se spune ca nationala e o familie. domnule Buzarin, eu personal am incetat sa fac santaje dastea alor mei p la 8 ani. dumneavoastra?

acelasi lucru il face Ganea si la dinamo, insa acolo, desi nu sunt de acord cu el, nu il pot judeca, pt ca isi apara interesul personal, al sau si al familiei sale. la nationala insa, vbim de interesul national, iar Ganea a demonstrat, la fel cu toti ceilalti moralisti nationalisti, ca nu e un bun roman.

l-am vazut suparat pe Ganea pt neconvocare. e adevarat, a fost si o lipsa d comunicare intre el si selectioner, insa mesajul sau catre Piturca, venit din gura lui si nu a lui Rednic, era ca „daca nu esti 100% sigur ca jok macar 5 minute, nu ma mai chema”. si normal, zic eu, ca Piturca era numai 90% sigur.

in legatura cu eroarea ca Rednic ar fi fost cel care a spus ca el vroia sa vina acasa, si nu Ganea, si daca ar fi fost asa, o astfel d atitudine „se simte” si nu trebuie spusa, si e tot la fel d daunatoare. nici eu nu l-as mai fi convocat in conditiile astea.

pana presa nu va deskide okii asupra motivatiei jucatorilor d la nationala, o sa continuam sa avem momente patetice de genul celor dupa meciul cu bulgaria cand titularii se chinuiau sa para tristi pt rezultat desi se simteau atat de bine in vacanta, iar rezervele deabea isi ascundeau satisfactia ca a dat gres Piturca (si nu NATIONALA)

bill_the_butcher (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:26

piturca e un idiot. in locul lui niculae, ar fi putut sa-l ia pe badea, care deocamdata joaca mult mai bine. niculae este extrema dreapta la auxerre, ce legatura mai are cu postul de varf impins? badea da gol in liga campionilor, iar niculae e rezerva la auxerre.

e trist ca ganea e tot ce avem. el ar fi fost singurul jucator cu tupeu din echipa. sincer, cred ca-i mai bun ca marica. desi marica a dat gol in liga, a mai ratat 5-6 ocazii. daca la nivelul asta iti permiti sa ratezi astfel, te iei de mana cu cristocea si pleci la biliard.

dar ce sa faci, probabil ne scoate mutu iarasi din rahat cu o lovitura libera sau ceva de genul asta si totul va fi ok.

Jack Red (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:30

badea nu mai joaca nimic de vreo doua luni

Zambon (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:33

draga redactie gsp.ati dat-o (din nou) in bara, postand pe site-ul vostru o stire prin care lansati ideea ca tribunalul sportiv de la Lausanne ar fi acordat palmaresul si dreptul de folosire al numelui Poli Timisoara macaronarului pokerist Zambo. dati dovada(din nou) de o crasa lipsa de profesionalism si servialism ordinar. orice om cu putine cunostinte despre internet, poate intra pe site-ul tribunalului sportiv si poate vedea ca NU EXISTA o astfel de informatie, decizie sau cum vreti sa o numiti. dezimformarea este cuvantul de ordine al acestei fituici de sters geamuri sau funduri pe care le lingeti si pupati mereu cu o nesimtire incredibila. AMATORILOR….LASATI-VA SI LASATI-NE!!!!!

boncu (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:38

Parerea mea: Buga si Dica chemati aiurea la lot. Buga este intr-o vizibila lipsa de forma (lucru sesizat de absolut toata lumea in afara lui Piti) iar Dica de la meciul cu Dinamo Kiev nu a prea mai atins mingea + meciurile lui la nationala sunt penibile.

In locul lui Buga putea fi adus Niculae (care e titular la Auxerre si mai da si gol) iar pentru Dica se puteau gasi destui inlocuitori.

daniel (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:39

hai Romania,hai Romania….

mircea (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:41

boncule….dar despre convocarea lui Ov.Petre ce zici???e mai breaz decat altii??

boncu (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:49

Probabil ca nu. Pe mine insa m-a surpins foarte mult selectionarea lui Buga in defavoarea lui Niculae.

P.S. Ov. Petre nu prea a jucat anul asta ca sa pot spune ceva despre el. Insa un criteriu ar putea fi experianta sa intrnationala (din ce imi aduc aminte a fost titular in ultimele meciuri din campania trecuta) + poate (ca si la Dica) trebuie sa ii mai creasca cota.

Lucian Varanul (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:50

Este prima oara cand sunt de acord cu domnul Buzarin. Desi il ascult cu interes la Recursul Etapei, nu mi s-a parut un tip interesant. Pare ca debiteaza numai idiotenii. Dar de aceasta data il felicit ca pune puntul pe I. Sunt stelist de cand m-am nascut, dar cand vine vb de echipa nationala trebuiesc uitate rivalitatile din campionat, mizeriile lui Borcea, Mircea Sandu sau Jean Padureanu. Ce face Piturca este inadmisibil. In nationala Romaniei joaca toti panglicarii, iar fotbalistii adevarati care scriu istorie in Europa nici nu sunt bagati in seama. E pacat pt Romania, pt noi suporterii echipei nationale. Oricum salut cu respect neconvocarea lui Lobont, si introducerea lu Coman, care este mult peste valoarea lui Lobont. Dar a nu il convoca pe Ogararu mi se pare o tampenie fara egal. Continuam sa jucam cu Contra care este visibil ca nu mai poate, sau cu acest Codrea care sincer nu prea are nici o treaba cu fotbalul. Avem fotbalisti de valoare in tara si in strainatate si nu inteleg de ce nu ii folosim. Un exemplu bun ar fi Daniel Niculae, care nu ar trebui sa lipseasca din nationala, cat despre Ionel Ganea nu mai vb, e un fotbalist de valoare care poate purta cu cinste tricoul nationalei. Pe Ovidiu Petre il convoaca degeaba, nu pt ca nu ar avea valoarea ci doar pt faptul ca nu este cu pregatirea fizica la zi. Atunci inclin sa ii dau dreptate prima oara domnului Buzarin. La noi convocarea este de 2 lei si pe criterii doar de Pitrca stiute. Oameni ca Florentin Petre, Cosmin Contra ar trebui sa se retraga pt ca e visibil ca nu mai fac fata la echipa nationala. Tot respectu pt ei deoarece au fost mari jucatori dar vine un moment cand trebuie sa spui stop. Echipa nationala are nevoie de performante nu de erorile lui Contra sau Lobont. Sunt jucatori in tara cu care se pot face 3 echipe nationale valoroase, dar domnul Piturca gandeste altfel. M-as bucura sincer sa aiba dreptate si sa ne inselam noi ceilalti domnule Buzarin, dar imi e teama ca nu este aja. Nu vreau sa sufar din nou in urma altei necalificari si sa ma uit la Euro 2008 la tv fara sa vad Romania. Pacat, pacat si iarasi pacat. Undeva sutn niste interese la mijloc, interese care il atng direct si personal pe Mircea Sandu, marele corect din fotbalul romaesc. Hai sa fim seriosi, unde e vb de bani multi hop si MIrcea Sandu, care transforma Liga I in alata mizerie cu arbitraje numai e o parte a gazonuli. Pacat domunel Buzarin ca trebuie sa suferim noi suporterii, si altii sa ia banii. Mare pacat di mare rusine.

Multumesc mult si sper sa nu fi jifnit pr nimrni

Haai ROMANIA

mircea (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 11:56

da Boncule. tocmai aici e problema. dupa cum f. bine ai precizat , Petre nu prea a jukat in ultimele 6 LUNI!!!! iar domnul Piturca ISI CAM INCALCA PRINCIPIILE de a selectiona doar jukatori CARE JOAKA CONSTANT LA ECHIPA DE CLUB.acum intelegi ca unele criterii sau principii ale selectionerului, sunt valabile doar acolo UNDE NU ARE EL INTERES, sau unde GRUPUL LUI DE INFLUENTA NU ARE INTERES???e posibil asa ceva, la o echipa nationala , sa incerce sa convinga un jukator(in speta Cocis) ,sa semneze ptr un ANUME IMPRESAR??? te mai miri ca loturile de copii si juniori, jukatorii sunt aproape OBLIGATI sa semneze cu NUMITI IMPRESARI???intelegi , deci, cum se fac lucrurile in fotbalul Romanesc???oare de ce?

ion (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:16

Mai va spun io care e treaba:piturca e un antrenor de 2 bani si jumate.Degeaba il aparati unii dintre voi ca echipa nationala nu merge.Aduce jucatori din afara numa pentru faptul ca joaca afara.Da nu conteaza ca joaca in divizii inferioare sau ca nu au avut meciuri bune.La noi inca se mai practica sistemu asta care a mers pe cand jucau hagi si ceilalti ca doar pe vremea aia campionatul nostru era varza.Da acum nu mai inteleg.Si in plus de asta nu suporta el cativa jucatori si pe faza asta nu-i convoaca.Asa ca nu-i mai luati apararea ca io unu m-am saturat sa vad turnee finale fara sa am si io ceva emotii.

p.o. (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:29

Stimate domnule Buzarin ,
Parerea mea este ca totul pleaca de la Federatzie si de la voi , ziaristii ; eu sunt convins ca noi avem antrenori foarte buni ( Jenei , Lucescu , Bölöni , Iordanescu etc,etc) care insa nu sunt dispusi sa antreneze natzionala.
Pentru totzi cei de mai sus , a antrena natzionala este o problema de orgoliu ,palmares ( nu de bani ) insa cind Federatzia sau ziaristii judeca precum dumneavoastra , Pitzurca nu are nici o sansa sa construiasca ceva.
Publicul nostru – care scrie foarte critic pe acest blog – are impresia ca stie mai mult fotbal decit un fost mare fotbalist ; lasatzi-l sa lucreze pentru ca , constrirea unei echipe are nevoie si de SUSTZINERE nu numai de DEFETISTI !
Un antrenor are nevoie de sprijinul conducerii pentru ca , in caz contrar il „maninca” vedetele echipei ;
Din multzimea de exeple as dori sa mentzionez cazul Manchester United;
Sir Alex Fergusson a luat unele masuri nepopulare ( vezi cazurile Kean , Beckham , Van Nistelroy ) insa presa , suporterii si conducerea clubului i-au acordat in continuare incredere.
Cazul Cristiano Ronaldo ! La mondiale , in meciul Portugalia-Anglia , C.R. , jucind pentru Portugalia a insistat sa i se acorde cartonasul rosu lui W.Rooney , colegul sau de la Man U;
Anglia a fost infierbintata , C.Ronaldo a cerut sa plece in Spania insa Sir A.Fergusson a declarat foarte clar : C.Ronaldo ramine la Man. U.
Am vazut meciurile jucate in ultimele 2 luni ; Cristiano Ronaldo a fost cel mai bun jucator de la Man. U. ! Antrenorul s-a impus pentru ca a avut sprijin atit de la conducere cit si de la suoporteri.
Cu stima,

P.O. Germania

P.S. – Am jucat si eu fotbal , ca amator ; cind insa mi-am dat seama ca altzii stiu mai bine cum sa asezi echipa in teren , m-am lasat

romanu’ (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:38

Nu stiu ce criterii de selectie face Piturca dar de la un timp erorile lui sunt foarte evidente. Sa le luam pe rand:
– la meciul cu bulgarii a lasat pe banca doi fundasi centrali si nici un inchizator, Margaritescu nefiind trecut pe foaie!!! Probabil sa gandit ca Maftei e mai bun ca Margaritescu la inchidere!! Dupa parerea mea eroare.
– acum la adus pe Ovidiu Petre, care nu joaca nici macar la Steaua si nu-i iei pe Ogararu, D. Niculae si Ganea la lot!! De Lobont nu zic nimic pentru ca din cauza lui am pierdut punctele cu bulgarii si oricum Coman e mult peste el la ora actuala.
– de asemenea consider ca nici Petre Marin n-are ce cauta la Nationala in dauna lui Ogararu.
– cum poate declara ca un jucator convocat la Nationala este pregatit doar 70%!!! Atunci de ce la mai chemat??
Piturca incet incet devine omul din celalalt mandat , un mic dictator caruia nu-i place sa i se spuna ca greseste.
Asta e pe el il avem cu el defilam. Sper sa-l salveze rezultatele si sa ne calificam la turneul final.

chirca anisor (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:57

piti nu-i antrenor!de 7-8 ani de cand e antrenor tot incearca sa faca o echipa .la steaua s-a chinuit 3 -4 ani sa faca o echipa .dupa ce a plecat el de la steaua au inceput sa apara rezultatelele .multi spun ca el a format echipa dar usor usor pana acum au disparut aproape toti acei jucatori si au inceput sa vina rezultatele.la nationala tot incearca incepe o campanie cu 10 jucatori noi si o termina cu alti 15 si mai noi.ce sa mai caute contra la nationala ca de 2-3 ani pacaleste fotbalul?ogarau e cel mai bun fundas dreapta din tara (badoi poate cel mai constant dar doar la rapid),de ce nu-l incearca si pe pulhac care a crescut de la meci la meci si e jucator de baza la dinamo ?avem echipe de top care pot alcatui primul”11”,avem 3 echipe in cupele europene care pot reprezenta echipa nationala+mutu si chivu ca nu poti renunta la ei,dar daca ii chemi pe ei trebuie sa ii convoci si pe contra si pe lobont si pe rat ca doar ei sunt prieteni buni.ce sa caute cel mai in forma fotbalist roman din divizia a,ionel ganea la echipa nationala?sa-l caroteze mutu si ai lui?echipa nationala se reuneste o data la 2-3 luni deci eu cred ca n-ar trebuii sa se tina cont prea mult de caracterul unuia sau al altuia ca doar nu trebuie sa fie prietyeni la echipa nationala ci trebuie ca in 90 de minute sa fie cei mai buni colegi .fotbalul inseamna moment cine-i mai in forma joaca.daca marica da gol meci de meci n-ai cum sa nu-l chemi.dar daca nu da gol 10 etape la rand n-ai dreptul sa-l chemi doar pt ca de acum e jucator al echipei nationale.nu conteaza varsta,nu conteaza campionatul in care joci,nu trebuie sa conteze numele trebuie sa conteze dopar constanta si forma sportiva din momentul convocarii la echipa nationala.chivu o comite de la meci la meci si e capitanul echipei nationale.tamas nu joaca la celta vigo.de ce nu-i baga pe goian si ghionea sa joace de la inceput?formeaza un cuplu de fundasi centrali bine sudat sau moti ,rada dar sa zicem ca sunt neexperimentati.rat joaca in ucraina care ucraina nu-i peste romania la echipe de club.steaua a spulberat dinamo kiev,sahtior e spulberata in liga.pulhac joaca la dinamo e pe val merita incercat.la mijloc ovidiu petre n-are ce cauta ,cocis unde joaca la fc vaslui??in divizia b de la noi cam asa ar veni.costin lazar e f bun.radoi e nr 1 peste chivu peste toti,rosu e o revenire buna joaca in primera division are experienta,fl petre acelasi ca din totdeauna nu creste nu scade,e constant dar uitati-va daca mai vedeti pitici pe undeva.as incepe cu banel are aceleasi calitati ca florentin plus tineretea .dica e de neclintit e f important pt echipa nationala.mutu e mutu.ar mai fi ganea,danciulescu,d.niculae.buga e in forma acum?
asa a zis piti?anul trecut cand dadea 2 goluri pe meci nu era in forma asa mare acum cand asteapta inca sa marcheze e in forma buna?pe oprita il lua mereu la lot si cand a inceput si bobina sa mai marcheze nu mai are loc.ciudate criteriile de selectie ale selectionerului dar sa vdm probabil ca iar o sa dam vina pe arbitrii sau pe albanezi sau luxemburghezi ca au jucat dur sau ca s-au bagat cu curul in poarta.

chelseaboy_nyku (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 14:46

mda ce sa zici piturca o sa dea cu capul…treaba lui … :)speram ca o sa iasa bine 😉 dar nu e prea bine candsunt tot fellul de orgolii la mijloc 😉

emanu1947 (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 15:58

Coman
Ogararu,Goian,Ghionea,Petre Marin
Rat,Radoi,Chivu,
Niculae,Dica,Mutu
-asa mi-ar placea sa arate natinala in viitorul apropiat
Putirca…pe Sergiu Radu si Vlad Munteanu???

toma m (5 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 16:08

selectia lui piturca o intelege doar ofiterul lui de cont de la banca. el vede cum cresc veniturile, chiar daca nationala o incaseaza!

caine (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 16:26

DOMNILOR SI DOAMNELOR,

PENTRU MINE E CLAR CA PITURCA VINE DIN ANII 80 !! II MAI LIPSESTE FESUL LUI TEASCA,GHETELE IN CAP ALE LUI HALAGIAN SI ABANDONURILE IN PADURE ALE ACELUIASI ANTRENOR. A, ERA SA UIT:CE I-AR MAI DUCE PE BAIETI LA FORBAN CU CAMIONUL ARMATEI.
REFERITOR LA SELECTIE: OGARARU A FOST URMARIT DE 7 (SAPTE) ANTRENORI IN CEL PUTIN 7 (SAPTE) MECIURI PANA CAND S-A DAT O.K.-ul PENTRU TRANSFER. IN ACELASI TIMP,DOMNUL IUBITOR DE JOCURI DE NOROC TRANSFORMAT INTR-UN „DUR”,CE ZICE:”OGARARU FACE 2-3 GRESELI CAPITALE PE MECI”!!!!!!ASTA ORI ARE CEVA CU OGARARU,ORI NU CUNOASTE FOTBAL.CRED CA SI UNA SI ALTA ! ALT EXEMPLU DE SELECTIE CEL PUTIN CURIOASA ESTE CONTRA….INDISCIPLINAT TACTIC SI DE O RELAXARE CARE SE CONFUNDA,PANA LA IDENTIFICARE,CU NESIMTIREA.URMATORUL PE LISTA MEA E FLORENTIN PETRE:CHIAR NU SE VEDE CA EL NU JOACA ABSOLUT NIMIC? DOAR CA ALEARGA….SA SE DUCA ,DOMNULE, LA ATLETISM !!!ARGUMENTE? PASE GRESITE:85% ! JOC DE CAP :0 (ZERO);DUELURI UNU CONTRA UNU: TOATE PIERDUTE DATORITA TALIEI (SE POATE CA IN 2006 SA AI JUCATORI DE NATIONALA DE 1,65 ?).APROPO, POATE PITURCA SA MAI DEA UN SINGUR EXEMPLU DE JUCATOR DE NATIONALA EUROPEANA CU INALTIMEA 1,65 SI 60 DE KG?
AS MAI PUTEA CONTINUA DAR AM OBOSIT…..DE FAPT,MI-E SILA !!CRED CA NU NUMAI MIE. DE AIA SE VAND 30 DE BILETE PE ZI..
P.S.: AI GRIJA,PITI, SA NU DEA AUTOCARUL MAINE CU SPATELE, SA NU AVETI FEMEI IN MASINA, SA UDATI TERENUL PANA IL BALTITI SI SA LASATI IARBA MARE…PAI DA, CA IN 2006 !!!!!

Mihai_RD (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 16:58

E ciudat de ce domnu’ Piturca, convoaca in continuare mai multi stelisti decat dinamovisti, luand in calcul pozitia din clasament a celor doua echipe(a stelist).Parerea mea este ca Victor Piturca ne va ”ajuta” sa mai ratam inca o calificare pentru ca orgoliul sau nemarginit il impiedica sa gandeasca limpede si sa ia deciziile cele mai bune pentru echipa nationala.
Am curaj sa fac pariu ca Ioan Andone ar califica echipa nationala la turneul final.
FORTZA DINAMO

mng (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:05

Nu este posibil ca reconstructia nationalei sa fie lasata pe mainile unui antrenor limitat precum Piturca. Este singurul simbol al echipei din 86 care imi provoaca scarba totala.

Este singurul om care a reusit sa complexeze stelistii.

Am pierdut cupele europene in 2 dintre cele 4 sezoane care le-a stat. Am iesit in ambele competitii in 2001-2002 in turul 1.

Este un capos orgolios care nu face decat „ceea ce vrea muschii lui”…si bretonul.

Tactic este incompetent…si acum tin minte…cand ne aflam in lupta directa cu Dinamo pt titlul de campioana…min 80 la Piatra Neamt…schimbare:iese Paraschiv intra Falemi.

De cate ori ati auzit ca pleaca domnul V.Piturca sa studieze antrenamentele unei echipe din strainatate? Nu prea se aud astfel de treburi…pt ca domnul Piturca deja stie tot. Mai tineti minte indolenta crasa dinaintea meciului cu Dinamo Kiev? Domnul Piturca a considerat ca nu este necesar sa fie urmariti ucrainienii…rezultat: Steaua – Dynamo Kiev 2-4 intr-o maniera umilitoare.

Nefiind prea inalt…a trebuit sa cumpere jucatori mici…pentru ca deh…el este DUMNEZEU. Sa va reamintesc:)))

Mitrita, Pompilica Stoica, Florentin Dumitru, Paraschiv, M.Tudor, Aliuta, Catalin Lita…ce mai! Eram o echipa „mare”. Nu am nimic cu jucatorii de mai sus…unii dintre ei au o certa valoare…dar asta era echipa Stelei.

Dar poate…dupa inca vreo 2 calificari ratate, dupa ce Mutu si Chivu aceste briliante ale nationalei se vor fi retras…vom mai vedea un turneu final cu Romania.

Ce parere aveti de aceasta echipa?

Coman/

Ogararu – Ghionea(Tamas) Goian – Chivu (Rat)
Badoi(Nicolita) – Radoi Dica – Mitea/Pulhac
Mutu D.Niculae

dinamovitulemanuelcampean (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:14

Prturca se cam da in spectal cand nu il don voacha pe GANEA un jucator bun prea bun pentru o ROMANIE care nu stie sa-i pretuiasca.Nea PITI nu mai tine cu STEAUA ca si la DINAMO sunt jucatori buni si la alte cluburi din Romania….Asta e ne comformam cu un selectenior stelist…….

FORTZA DYNAMOO..

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:00

Mon3al – a[a e, ai dreptate! Dar nu asta conteaza!

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:03

Romanul – noi n-am facut nici o campanie

Alin Buzărin (421 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:08

p.o. – de vina e presa. cea mai la indemina justificare pt. un jurnalist. L-ai auzut pe Chivu? Italienii l-au criticat constructiv, noi distructiv. Saracul!

sorin (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:42

ganea un jucator cu aere de vedeta dar terminat

florea mihai (1 comentarii)  •  10 octombrie 2006, 12:12

e cert ca valoarea jucatorilor de la dinamo e peste cea a jucatorilor de la steaua si rapid UITA TE PE CLASAMENT:1DINAMO ….
de ce mai selectioneaza piturca jucatori de la dinamo daca nu-i baga in seama?doar asa,sa aiba lotul complet?in plus,l-a bagat pe dica titular si a fostCEL MAI SLAB DE PE TEREN!trebuia sa joace Cocis ca e cu 10 clase peste el!AM AJUNS LA CONCLUZIA CA SELECTIA SE FACE PE INTERESE SI NU PE MERIT
Eu cred ca piti nu e antrenorul potrivit pt echipa nationala,cei de la federatie ar fi bine sa-l comvinga pe Mircea Lucescu sa vina antrenor la nationala,se poate.Care e deacord cu mine sa-mi spuna.BAFTA echipelor romanesti in Europ

advance cash on line advance cash line loan (1104 comentarii)  •  25 ianuarie 2008, 17:44

cash in advance loan no fax payday loan cash advance advance cash car title loan…

Also first american cash advance cash advance detroit…

Comentează