Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Criterii de selecţie

Cu o zi înainte de meciul cu Belarus, discuţiile despre alcătuirea lotului nu pot fi decît sterile. Aşa a văzut selecţionerul, treaba lui, el răspunde, suporterii echipei naţionale n-au nimic altceva de făcut decît să spere că nu vom plăti […]

joi, 5 octombrie 2006, 12:45

Cu o zi înainte de meciul cu Belarus, discuţiile despre alcătuirea lotului nu pot fi decît sterile. Aşa a văzut selecţionerul, treaba lui, el răspunde, suporterii echipei naţionale n-au nimic altceva de făcut decît să spere că nu vom plăti aceste fantezii cu o altă necalificare.
 

Întotdeauna rămîne cineva pe dinafară. De data asta, pe lîngă Lobonţ, Ogăraru şi Daniel Niculae, i-a venit rîndul lui Ionel Ganea. Dacă Piţurcă spunea că nu l-a chemat pe golgeterul campionatului pentru că a considerat că Buga şi Niculescu sînt mai în formă, totul era în regulă. Dar selecţionerul a spus pe şleau că Ganezul lipseşte fiindcă, rămas în tribună la meciul cu Bulgaria, a vrut să părăsească lotul.
 

Măsură punitivă, aşadar! Orice antrenor din lume are dreptul să-şi pedepsească jucătorii. Dar Ganea n-a plecat din cantonament, ci a acceptat statutul de rezervă la Tirana, plus condiţia de a juca doar cîteva minute pe final. Dacă Rednic n-ar fi dezvăluit o discuţie cu elevul său de la Dinamo, Piţurcă n-ar fi ştiut niciodată de intenţia lui Ganea şi n-ar mai fi avut nici un motiv să mai aprindă un fitil pe lîngă căruţa cu paie a echipei naţionale.
 

Rădoi a plătit pentru că a plecat din cantonament. Mai scump decît era cazul, dar asta e altă discuţie. Acum Ganea e exclus doar pentru c-a avut intenţia. În acest ritm se va ajunge să nu mai fie chemaţi la lot diverşi jucători pentru alte intenţii nemărturisite sau mărturisite ulterior.
 

Criteriile lui Piţurcă rămîn stranii. Şi măcar nepedagogice, numai bune pentru inflamat atmosfera între jucătorii care şi aşa vin încărcaţi de orgoliile din campionat. Înaintea meciului cu Bulgaria a spus că l-a chemat pe Ganea pentru că s-a accidentat Buga. Aşadar, nu pentru cele patru goluri pe care le înscrisese la Craiova. O injecţie de moral, nu? Între timp, selecţionerul a devenit mai diplomat şi acum spune că l-a adus pe Claudiu Niculescu pentru forma sa, nu numai fiindcă a renunţat la Ganea. Probabil că i-a şoptit cineva fraza, pentru că e foarte greu pentru un nediplomat prin definiţie să deprindă stil în numai o lună.

Comentarii (129)Adaugă comentariu

sorin-arges (43 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 12:56

Iar o-ncepeti cu Piturca ?
Lasati-l dom’le sa vedem daca ne califica !

doctorm (4 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 12:59

rezultatele vor dovedi daca piturca a avut sau nu dreptate. asta este tot ce conteaza. restul…din pacate doar vorbe. sigur ca la toti ne e frica de o noua necalificare. dar piturca e antrenorul de acum , nu raspunde pentru necalificarile precedente , deci sa-l judece rezultatele lui , facute cu jucatorii lui , convocati dupa criteriile lui , care nu ma intereseaza.

Raul Man (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:00

Criteriile lui Piturca sint chiar stranii. Neconvocarea lui Ganea sare in ochi. Motivul – absurd. Alt exemplu: Ovidiu Petre. Pai daca domnul Piturca pune conditia de a fi titular in mod constat la echipa de club, atunci Ov. Petre pica din start. Nu mai amintim faptul ca Petre de fiecare data cand a intrat pe teren nu s-a vazut. Poate ca are nevoie si Ovidiu Petre de rampa de lansare numita echipa nationala, pentru un viitor transfer cu comisioane grase, in vara, cand Steaua v-a renunta la serviciile sale (pana acum inexistente).

Deea (3 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:01

Nu ne va califica Piti. Dak am ajuns sa ne fie frica de Belarus….e clar..

Liviu (10 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:05

Precum selectionerul, asa si articolele despre el. Sa ne traiti Buzarinilor, Piturcilor…… Mutzilor!!! 🙂 Sterililor!! Daca voi scriati ce trebuia cand a fost dat afara prima data de la nationala, nu ajungea sa se dea cu toti neispravitii acum si sa se comporte cum se comporta. Avem ce meritati (voi).

Titi (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:07

Problema noastra, a suporterilor, ramane sintaxa „antrenorul poarta toata raspunderea”.
Care raspundere?
Ce a patit Iordanescu, Hagi?
Criteriile de selectie par desprinse de realitate.
Avem cel putin 3 echipe in forma (nu numai in campionat ci si in Europa) care pot alcatui usor 2 echipe nationale.
Cu un atac ca al lui Dinamo, cred ca orice alta formula este ras.
Mijlocul il poate da atat Steaua cat si Rapid.
Aparare Steaua, Rapid si Dinamo.
Din afara, poate doar asa de fantezie, Mutu si Chivu.
Probabil ca piturca vede mai multe meciuri afara decat in tara.
Sau poate….cine stie?

Marco (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:13

In stilul asta revansard si ofticos al lui Piturca nu ne mai calificam noi la vreun turneu. Sper sa se duca in jos cu Piturca si Mircea Sandu odata.

Tai-Pan (6 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:13

Ai dreptate Raul Man,neconvocarea lui Ganea e ciudata ca si convocarea lui Ov. Petre. Daca stau bine sa ma gandesc,nu numai Ganea e victima ambitiei(care e vecina cu paranoia)lui Piturca! De ce nu spune nimeni nimic de Vali Nastase care joaca titular meci de meci in Italia? De ce nu spune nimeni nimic de Sergiu Radu si Vlad Munteanu care joaca si chiar marcheaza meci de meci? Din punctul meu de vedere,Piturca e un strut cu capul in nisip, care sunt sigur ca in caz de necalificare va gasi niste scuze „credibile” ca si in cazul lui Ganea !!!

Ovidiu Miron (20 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:18

Piturca a izolat nationala. Piturca ne crede prosti cand incearca sa faca din Albania si Belarus, adversari de calibru. Piturca face combinatii(din nou!) cu interlopul Giovanni. Piturca a demonstrat ca poate distruge o echipa(vezi Steaua). Piturca a facut (tot la Steaua) o selectia pe criterii de Alba-Ca-Zapada si Cei 7 pitici. Piturca a incercat sa ne convinga de faptul ca nu putem in Liga Campionilor. Ce naiba mai cauta asta in fotbal?!

Ovidiu Miron (20 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:22

Pai ce? De vreme ce ne uitam la meciurile echipei nationale, nu avem dreptul macar sa ne exprimam o parere? Fara pretentia de a fi luata , neaparat, in calcul. Peste tot in lume se intampla asa. Suporterii sunt importanti. Ei sustin. Noi suntem tratati precum niste gunoaie! Adica noi nu avem dreptul sa vedem un antrenament, dar oamenii lui Nicu Gheara intra cand au chef prin hotelul nationalei?

grk (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:22

Pe mine ma frapeaza un singur lucru. Pe ce considerent sa fac selectionarile la echipa nationala? Cu cat joci mai slab ,dar cu cat esti mai prieten cu cine trbuie, esti convocat? Un prim exemplu care imi vine in minte este Contra. Ca jucator, pentru ca pe mine asta ma intereseaza, nu doar ca nu exceleaza, dar daca reuseste o pasa buna intr-un meci, ar trebui sa se considere fericit. Florentin Petre, alta obsesie de-a selectionerului, care nu vrea sa accepte ca sunt jucatori mult mai buni ,decat cei pe care el ii are intipariti in cap din diverse motive, este un jucator care alearga mult „face risipa de energie”, dar fara folos. Incercarea asta obsesiva de a pastra echipa in care el crede, si echipa care nu doar ca nu a confirmat ,dar s-a facut de ras de cele mai multe ori, nu face decat sa distruga ceea ce alti au facut inainte lui.Imi e dor sa vad un meci al echipei nationale, pentru ca ceea ce am vazut in ultimul timp nu pot numi meciuri. Parca sunt niste miutze jucate in curtea scolii, dar poate ca si acolo jucatorii se implica infinit mai mult.Sa revenim…Refuz sa cred si banuiesc ca nu sunt singurul ,ca Ogararu, un jucator luat de Ajax (stitzi voi, echipa aia din Olanda care aduce jucatori, „fara nume” in Europa, si pe care in max 2 sezoane ii vinde la cele mai mari cluburi din Europa) nu este mai in forma, mai „in stare sa paseze” decat Contra.
Dar probabil ca frustrarile unui om care nu vrea nici in ruptul capului sa accepte ca are o mentalitate invechita, sunt primordiale in fatza talentului si a dorintei de a face performanta. Ganea???? Un atacant complet cum rar a avut Romania in ultimul timp, isi toceste sortul pe banca de rezerve, pentru ca el (vai ce uras fraza asta): „nu intra in planurile selectionerului”. Poate pentru ca este un om corect si pune punctul pe „I” atunci cand este cazul, poate pentru ca, pentru el este mai importanta odihna ,inaintea unui meci, decat alcoolul servit intr-un club renumit din Bucuresti, poate pentru ca domnul Piturca nu il place…
Astept cu nerabdare o noua calificare a echipei nationale a Romaniei, la orice fel de turneu, pentru ca in ritmul asta, cat de curand o sa fie nevoie sa ne calificam si pentru un turneu amical.
In rest… multa bafta echipei nationale.

luigi (2 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:25

o sa ajungem sa strigam cum strigau bietii,suporteri ai stelei cand steaua n-avea rezultate cu piti antrenor:piti,piti,piti lasa-ne.

luigi (2 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:28

si reiau o declaratie a lui piturca de ceva vreme:pt. steaua ,nationala Romaniei este un fel de real madrid.numai un dobitoc ca piturca putea sa spuna asa ceva.si inca ceva,dak nationala ar fi jucat cu lyon ar fi luat-o mai rau decat steaua

gerd muller (53 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:29

3 sferturi din cei selectionati nu sunt in forma, iar ceilalti au mai multe arfe decat Shakira. Mai da-i in duda goala ! Nu imi mai pasa de nationala de fotbal; sa ajunga exact ca in reclama in care Chivu redescopera Dacia 1300 ! Poate atunci o sa se trezeasca…

P.S.: Pitzi, da bah cu zaru’ ca tii joku-n lok !

Tai-Pan (6 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:31

Ptr. grk : In general ai dreptate dar ai cam dat-o in bara cu Florentin Petre! Cred ca nu ai jucat vreodata fotbal de performanta,ptr. ca altfel ai fi stiut ca aportul lui Fl. Petre(in conditie fizica buna) este mai mult decat important!!!

antipiti (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:32

marea problema a loturilor nationale: antrenorul. piti e un fel de iordanescu. aceeasi frica patologica, aceleasi superstitii tampe (nu taiem iarba ca asa am batut cehia), acelasi orgoliu prostesc. despre selectie, ce sa mai zici… mereu aceeasi jucatori. pt piturca notiunea de forma sportiva nu are nici o relevanta. cum poti sa convoci pt postul de fundas dreapta un mijlocas si un jucator care vine dupa 2 evolutii sterse (p.marin), dar sa nu convoci un jucator care e integralist la ajax in partida de uefa? cum poti sa convoci un jucator ca goian, care ia rosu in ultima etapa, dar nu-l convoci pe moti, un jucator mult mai in forma? cum poti sa convoci un atacant complet iesit din forma, ca buga, dar nu-l convoci pe ganea, care rezolva meciul cu rapid? cum poti sa nu-l convoci pe daniel niculae, care marcheaza golul victoriei pt auxerre, dar il convoci pe rosu, care prinde cateva minute la huelva…mereu aceeasi jucatori, mereu aceleasi declaratii (intalnim o echipa periculoasa, nu mai sunt echipe mici, trebuie sa fim atenti, blabla). asta in timp ce mcclaren declara ca beckham este a cincea optiune pt postul de mijloc dreapta sau in timmp ce van basten are curajul sa mearga pe mana unor manji in detrimentul unora ca van nistelroj sau van bommel. tare mie ca iar vom suferi o deziluzie, sper sa nu fie asa, insa s-a vazut si in meciul juniorilor cu franta care e marea problema a fotbalului romanesc, si anume antreorul.

Ovidiu Miron (20 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:44

„Disciplinatul” Piturca are grija ca Mutu sa bata oameni cu ranga si sa bea vin rosu ca un betiv fara scapare. „Credinciosul” Iordanescu pupa cruci si icoane, dar si-o tragea cu amanta lui blonda, absolventa de ASE. Inainte de tragerea la sorti pentru Mondialele din 2006(la care am tinut tot cu telecomanda!) a avut nesimtirea sa declare:” Sper ca Dumnezeu sa ne dea ce meritam”. Si am picat cu Cehia si Olanda! Mi se face greata de acesti interlopi cu pretentii de domni disciplinati si credinciosi. Vrem oameni, mai putin „credinciosi”, dar dispusi sa munceasca, sa invete, si sa mai asculte din cand si alte opinii.

Ovidiu Miron (20 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:54

Asa nebun cum era , Tibi Ghioane a spus un lucru acum cativa ani. „Nu mai vin la echipa nationala”. Asta se intampla in anul cand era omul meciului Dinamo Kiev -Real Madrid 2-2. „De ce nu mai vin? Pentru ca in jurul echipei nationale sunt tot felul de persoane dubioase „.!!!

Georgero (49 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:55

Cand echipele de club au inceput sa se rupa de influenta lui Giovanni, atunci au inceput sa apara si rezultatele. Ziaristilor, nu mai cautati problemele fotbalului romanesc. Cancerul este unul singur. Pana nu indepartati influentza lui Giovanni asupra selectiei in echipa nationala, nu vom avea rezultate niciodata.

Ovidiu Miron (20 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 13:57

Ce vor nesimtitii de la FRF? Sa intre lumea peste ei? Sa ii bata? Vor pumni in gura, pentru a ne lasa naibii in pace?!

oprea bogdan (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:07

Parerea mea este ca ne trebuie un selectioner strain..asa s-ar face o selectie obiectiva, nimeni nu va mai comenta nimic..

serban (2 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:09

ce va tot mirati de ceea ce se intampla la nationala?am stiut k asa va fi de cand a fost numit piti.intrebarea e alta:mai tineti minte ce comportament avea piturca,cand statea pe tusa,cand nu antrena nici o echipa?era volubil,dispus sa vorbeasca cu toata lumea…dar acum s-a ajuns si el;e antrenor de nationala!
mai stie careva care e palmaresul de antrenor al lui piti?
15-20 ani de antrenorat,o calificare u-21 urmata de un esec la resp turneu,o calificare la seniori obtinuta totusi in conditiile revenirii lui hagi,un titlu cu steaua si 0=zero performanta europeana la nivel de club!
mai putin decat a realizat olaroiu in 5 ani de antrenorat!
in plus caracterul sau este asa cum este.dar ce sa facem,cateodata viata e dura!din pacate asta o simtim doar noi suporterii!

Dragos George (2 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:10

Trebuie sa se stie ca fratii ioan si giovanni Becali au inca o influenta asupra modului de selectionare a jucatorilor,si ca principalul criteriu deselectionare nu este valoarea jucatorilor,ci mai degraba orgoliul unui barbugiu.Pe langa neconvocarile lui Ganea,Ogararu ma surprinde convocarea lui Buga.SA-mi spuna si mie cineva cate goluri a dat acest Buga.Eu nu mai tin minte cand l-am vazut pe ultimul.Cu toate ca sunt stelist ,nu inteleg ce cauta Ovidiu Petre la echipa nationala.Cred ca mai mult merita chemat Margaritescu de la Dinamo.De altfel nici marele Costin Lazar nu stiu dak are ce sa caute aici.Radu Stefan?El cine este?

roader (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:21

foarte bine ca il lasa pe lobont acasa. in plus foarte bine ca pedepseste indisciplina si fumurile. foarte bine face.

Dr@Gosh (14 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:24

pitzi e dus cu pluta…l-a luat pe ovidiu petre, un jucator care a jucat vreo 2-3 meciuri, si in alea 10-15 minute … ce sa mai zici de un antrenor care isi confirma reputatia proasta convocand cu obsesie jucatori preferati, jucatori care nici macar la echipele de club nu joak, din diverse motive, si nici macar nu sunt mari vedete…dak l-a luat pe ov. petre putea sa-l ia si pe plesan, k oricum sunt amandoi in aceeasi situatie, adik veniti dupa o pauza de o jumatate de an, sau poate plesan nu face parte din lista favoritilor?!? mai rau e k noi ne punem nadejdile in asemenea personaje…ce sa mai zic, sunt prea multe de zis, dar noi suporterii ne-am conformat deja situatiei si nu mai avem asha mari asteptari. deocamdata vrem doar sa nu luam bataie de la belarus, poate la anu’ pe timpul asta o sa dorim sa nu luam mai mult de 3 de la olanda…

Maryo77 (13 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:31

CAT O SA FIE PITURCA LA NATIONALA NU O SA NE CALIFICAM!ANTRENORUL STRAIN E SOLUTIA!NE E CLAR TUTUROR CA SELECTIA NU E FACUTA CUM TREBUIE DEGEABA VORBIM PT CA NU SE VA FACE NIMIC.LA FEL SI IN ARBITRAJ.NU SE VREA CU ADEVARAT CURATENIE IN FOTBALUL ROMANESC.IN FOTBALUL NOSTRU SE SPALA BANI CU GRAMADA!!!KND VETI INTELEGE ASTA VA VETI DA SEAMA DE CE SELECTIA SE FACE CUM SE FACE SI DE CE PITURCA E ANTRENORUL NATIONALEI …

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 14:50

Daca castigam meciul cu Belarus, pana in primavara se pot schimba multe in bine la nationala:
-se vor aplana disputele dintre selectioner si unii jucatori
-banuiesc ca jucatorii echipelor din cupele europene vor fi mai in forma
Deci tre sa asteptam sa vedem ce-o fi gandit dl Piturca. S-ar putea sa-i iasa si sa castigam.

Vedeti de ce Rapid poate castiga meciul cu Panathinaikos din grupele UEFA:
http://romaniafootball.blogspot.com/2006/10/panathinaikos-atena-adversara.html

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:17

pt dl Buzarin:
„Cu o zi înainte de meciul cu Belarus, discuţiile despre alcătuirea lotului nu pot fi decît sterile. Aşa a văzut selecţionerul, treaba lui, el răspunde, suporterii echipei naţionale n-au nimic altceva de făcut decît să spere că nu vom plăti aceste fantezii cu o altă necalificare”
Aveti perfecta dreptate, discutam dupa meci.

adrivali (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:21

Cat timp va fi antrenor Putirca nu vom avea rezultate. Nu este obiectiv deloc, face jocurile „mafiotilor” de fratii becali.
Ce cauta Ov Petre, ce cauta Radu Stefan si nu Moti, de ce nu este Ganea, de ce nu este Ogararu si este P. Marin?
sunt prea multe intrebari pentru mintea scurta a lui Piti barbugiul.
A era sa uit, Rosu este o adevarata „vedeta ” la echipa sa puternica si merita sa fie la lot.
NU NE VOM CALIFICA IN ACEST MOD, adica cu asa selectie.

florinca (2 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:28

Ma intreb cit vom mai suferi din cauza unor selectioneri nepotriviti?Am o propunere,ca de calificat nu cred sa avem parte.Sa aducem la nationala un antrenor adevarat precum Dorinel Munteanu,sa nu-l conditionam de vreo calificare si sa-l lasam in pace sa faca o echipa,al carei exemplu sa fie in persoana.Sint convins ca ar veni si rezultatele.

deya (6 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:28

parca nu se stie: „nea piti” are idei putine si alea fixe!
convoaca dupa cum ii suna lui bine si pune jucatorii sa sa joace dupa superstitiile lui!
sunt atatia jucatori valorosi numai in campionatul intern incat am putem alcatui 3 nationale viabile!
ideal ar fi sa scapam de piti si dupa el sa nu urmaze DIN NOU „tata puiu”!
asteptam cu interes anul 2024, anul in care si aceasta nationala a noastra se va califica la vreun turneu final!

Adrian Oprea (8 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:29

Si eu sunt de parere ca un selectioner strain ar putea face o selectie realista … nu cum se face acum … Ar ramas stupefiat cand am citit ca Piturca i-a sugerat lui Cocis sa semneze cu Becali … In ipoteza ca acest lucru este adevarat inseamna ca am ajuns jos de tot …
Hai Romania!

florinca (2 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:42

De ce nu se da mai multa atentie echipei de tineret?De ce pentru echipa mica se gasesc numai solutii de avarie?Nu sintem constienti ca viitorul nationalei mari este neglijat in acest fel?

dragomir dan (22 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 15:44

Ca si Piti, Van Basten are probleme, fiind contestat de catre suporteri si media. Motivele sint aceleasi, selectia deficitara si incapatinarea de catir. Amindoi fac parte din aceeasi categorie, de fosti atacanti, amindoi fac parte din aceeasi grupa de calificare. Deosebirea este ca Marco poate jongla cu nume importante in fotbalul mondial iar Piti schimba pase din nou cu Giovanni cel retras, chipurile…Selectia lui Piti are o logica pe care numai el o poate explica.

EL TIGRE (65 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 16:09

Ce pretentii aveti de la un BARBUGIU

ROSIN (67 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 16:18

Desi imi place cum sunt pusi la respect ziaristii de Piturca si de-asta i-am luat apararea mereu, neconvocarea lui Ganea imi spune ca ceva nu-i in regula. Piti sau e mai d-ra ca Loti si i-o fi frica de maciuca lui Ganea sau e gelos pe Buzarin ca-l inseala cu Buga!

neaion (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 16:19

Atata timp cat sansele de calificare nu sunt compromise, echipa nationala are nevoie de liniste. Suntem abia la inceputul campaniei de calificare. Piturca poate sa faca selectia cum vrea, el raspunde daca se rateaza si calificarea asta.

dragomir dan (22 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 16:22

Ma gindesc ca antrenorii care au fost ca jucatori golgeteri de meserie au un specific aparte. Sint mai orgoliosi, mai capriciosi, mai greu de inteles si mai greu de convins, mai „ciudatei” daca ma pot exprima astfe. Si Stoicikov si Hagi…atacantii ard mai repede, oare sa fie o legatura intre fostul statut si actualul? Trecind peste particularitatile de caracter, nu prea imi vin in minte fosti mari atacanti care sa aiba rezultate importante ca si antrenori. Ceilalti parca sint altfel, au mai mult tact si mai multa rabdare…daca gresesc, imi cer scuze ca v-am facut sa pierdeti timpul citindu-ma.

DeMaio (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 16:46

1. Cine dracului este Victor Piturca, sa scrieti atat despre el? Daca vreunul din voi aveati cu adevarat coaie, atunci ati fi behait atunci cand a fost uns antrenor al nationalei. Nu ati facut asta, poate si pentru ca minoritarul ala de Becali va astepta la usa, sa va indoape buzunarele de monede europene. Acum, se vede…Piturca a inceput sa isi sfatuiasca jucatorii sa semneze cu geambasul de jucatori, ca sa nu mai spun ca metodele lui de selectie par mai degraba desprinse din desenele cu Donald, decat din regulile fotbalului modern.
2. Da, intotdeauna cineva ramane pe dinafara. Numai ca problema asta este, din nou tardiva. Si mai este ceva…atat timp cat raman pe dinafara Ganea, Niculae si Ogararu, dar vin la lot cazaturi cum sunt Chivu, Coman si Petre, nu se mai pune problema de normalitate, ci de rea-vointa. Si din nou nu ati fost acolo, sa trageti de maneca pe cineva. Poate si pentru ca unii dintre voi, scribalaii, au invatat sa se traga doar de sireturi cu cei despre care scriu…
3. In rest, totul este tacere. Si sincer, pe masura ce va citesc, ajung la concluzia ca ar trebui sa luati exemplu de la Mutu. Sa intrati in silenzio stampa pentru noi, macar pentru cateva zile. O sa avem, cu siguranta, o presa inexistenta, dar macar va fi mai curata.

SIRNORBI (46 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 16:54

ovidiu petre la nationala?hahahahahahahahahaha!!! buga la nationala- 0goluri in acest sezon.hahahahahahahaha.nu se poate asa ceva.bine ca nu l-a convocat pe florentin dumitru.hahahaha. esti penibil piti

deya (6 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 17:07

spunea cineva mai sus ca daca nu ne vom califica, piturca va plati.
adica?
ce inseamna asta?
ce daca va plati in sensul ca va fi dat afara sau ca va fi criticat ( poate chiar injurat)?
altceva ce se va intampla, ca doar nu o sa il dea nimeni afara din tara….
noi vom vedea inca un campionat la tv, mare parte din baiteii care joaca azi isi vor rata ultima sansa……….si cam atat
si cu riscul ca ma repet, sper sa nu urmeze la nationala dupa piti DIN NOU „tata puiu”

Polimpianul (9 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 17:39

Nu aveti dreptate. Pur si simplu nu aveti dreptate. Frumoase cuvinte, e drept, logica si ea armonios elaborata, dar nu aveti dreptate. Forma fara continut. Logica fara concluzie justa. De ce?… Pai atat timp cat exista metode mai mult sau mai putin empirice, posibilitati mai mult sau mai putin laice de a afla adevarul din capul unui om, de ce nu ne-am folosi de ele?!?… In cazul lui Ganea, antrenorul sau, si el un om de fotbal cunoscut pentru slobozimea gurii, l-a dat de gol. Pur si simplu. Si atunci ce era sa faca Piturca?… Sa zica: „aaa, ce bine ca acum am aflat in sfarsit ca Ganea nu prea vrea sa stea in cantonament, hai Ganezule acum la echipa!”???… Sa fim seriosi. Ganea lasa impresia ca te ia peste picior chiar si cand nu zice nimic. E un mistocar si un rebel. Cum poti lucra cu asemenea oameni???… A, dar am uitat. Dumneata esti un ziarist si treaba buna este facuta atunci cand va luati de oameni. Cu sau fara motiv.

Vasilescu Costel (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 17:51

Am si eu o intrebare : Cunoaste cineva fotbal din cei care critica ? Stie cum se fac shemele, poate sa recunoasca una atunci cand se intampla ? Stie ca echipa nationala difera de echipa de club ? Stie altceva in afara sa parieze pe rezultate ? Stie sa-si respecte echipa de suflet chiar atunci cand e invinsa ? Stie sa-si respecte adversarul fara sa-i dea cu bata in cap ? Tu „CRITICARULE” stii ceva din tot ce inseamna fotbal ? —- DA ? Stii ? Bine ma ca le stii tu pe toate ! Desteptule ! Sa-ti fie de bine !

adi (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 18:09

Ce rost mai are sa discutam de Piti. El a fost instalat la nationala numai dupa ce s-a impacat si i-a promis ascultare lui Giovani Becali. Acum nu face nimic decat jocurile lui Giovani. Daca Giovani vrea sa vand un jucator ii comanda lui Piti sa-l ia la nationala, doar deh, nationala e vitrina cu jucatori unde vin sa se uite marile cluburi. Asta e Piti. Un om total lipsit de coloana vertebrala oricat ar vrea el sa ne faca sa credem ca e altfel. Daca vreti un selectioner adevarat puneti-i pe Rednic sau Andone. Astia sigur nu o sa faca jocurile lui Giovani.

prophettul (1 comentarii)  •  5 octombrie 2006, 18:23

Sa speram ca orgoliile Domnului Piturca, aceste foarte dese reprofilari pe posturi, in meciuri oficiale, cand o tara intreaga asteapata dupa o lunga perioada de insatisfactii, o noua calificare la un turneu final, aceste convocari care sunt facute nu stiu dupa ce criteriu stiut numai de domnia sa, nu ne vor conduce in fata televizoarelor asteptand meciurile echipei noastre nationale… si sa ne trezim la realitate apoi, si tristi sa realizam ca noi nu ne-am calificat. Un selectioner care il pune titular pe lobont in poarta in meciul cu Bulgaria desi la echipa de club n-a jucat deloc – proasta inspiratie – si n-am putut sa inteleg niciodata acest lucru, cum un jucator care face tusa la cluburi „d-afara” mai mici sau mai mari, poate fi titular la nationala; de ce criteriu se tine cont aici Domnule Piturca, ca despre forma nu poate fi vorba. Iar jucatorii ar trebui sa vorbeasca mai putin prin presa, cand apar la diferite posturi TV, sa-si etaleze cu mandrie masinile si prietenele, si sa vorbeasca mai mult pe teren, fiindca diferenta dintre ei si Generatia de aur este aceea de atitudine, de daruire, fiindca pe langa talent trebuie sa si vrei si sa stii cum sa castigi, si sa nu uite o vorba : ‘” Capul plecat de sabie nu e taiat.” Bafta domnule Piturca, sper sa fie o decizie inteleapta aceea de a-l pune pe chivu la inchidere, si sa speram ca ma veti contrazice pe mine si pe cei care nu sunt de acord cu metodele dumneavoastra, printr-o calificare si o evolutie buna la turneul final… Hai Romania !!!

Vlad (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:18

Am si eu o dilema: sunt dinamovist si sunt membru al PCH. Nu inteleg de ce este mai valoros Radu Stefan decat Cosmin Moti in viziunea lui Victor Piturca! Primul face o multime de greseli, pierde adversari din marcaj si este ezitant, pe cand cel de-al doilea, pe langa faptul ca joaca fara gresala de cateva meciuri bune incoace, ii mai si acopera gafele celuilalt! Este simplu ca buna ziua sa observi diferenta de valoare dintre cei doi privind orice meci al lui Dinamo din acest sezon! Care este explicatia pentru neconvocarea lui Cosmin Moti? Desi ar trebui sa imi doresc cat mai multi jucatori de la Dinamo la „nationala”, spun cu tarie ca selectionarea lui Radu Stefan in defavoarea lui Moti este o gresala mare.

In plus, prin aceasta miscare, Piturca nu tine cont nici de faptul ca Moti este capitanul echipei de tineret, echipa in care Radu Stefan este uneori rezerva…

Nu stiu daca dl. Gheorghe Netoiu mai detine sau nu drepturi federative asupra lui Cosmin Moti, iar daca detine, sper ca nu acesta este motivul neconvocarii sale…din pacate altul nu prea ar exista…

mon3al (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:08

Domnul Buzarin,iertati-l ca nu v-a sunat sa va intrebe ce jucatori sa cheme, sau iertati-l pe nea Sandu ca nu v-a pus selectioner pe domnia voastra, un ilustru anonim ziarist.De bine de rau de Piturca isi vor aminti macar statisticile ca fiind un antrenor roman care a calificat nationala mica si cea mare la un campionat european.De d-voastra , iertati-ma dar nu-si va aminti nimeni peste ceva vreme.

cynic (8 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:13

eu m-am saturat sa astept cum spun unii sa vedem daca ne calificam si apoi sa ne luam de el.asa am pierdut calificare dupa calificare…

zdrentu (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:22

mai taci buzarinele ca esti incredibil de incompetent. ce naiba ma buzarinele chiar nu ai si tu idei? pune si tu ceva nou pe hartie, tot ii dai cu piturca. tu cred ca nici nu stii cati jucatori sunt intr-o echipa…varza tocata buzarinele, varza tocata esti mai baiatule. apropos nu mai apari cu vreo gluma d’aia penibila cu vreun jucator de la bielorusi? penibilule

dragos (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:26

Nu Piturca este antrenorul echipei nationale. Adevaratul selectioner este Giovanni Becali si tot el a fost de la revolutie incoace. Asta le explica pe toate.

Comentează