Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

Constructorul

Rednic vobeşte despre cea mai grea grupă posibilă. Florin Buşcă o aseamănă cu o serie de Liga Campionilor. Jucătorii sînt şi ei măsuraţi în vorbe. Ce-i drept, nu e uşor să iei aspirină Bayer pe stomacul gol, nici să joci […]

marți, 3 octombrie 2006, 5:36

Rednic vobeşte despre cea mai grea grupă posibilă. Florin Buşcă o aseamănă cu o serie de Liga Campionilor. Jucătorii sînt şi ei măsuraţi în vorbe. Ce-i drept, nu e uşor să iei aspirină Bayer pe stomacul gol, nici să joci pe White Heart Lane şi la Bruges, de unde Dinamo n-are amintiri prea plăcute, de pe vremea cînd Borcea ruga insistent să fie lăsat să se pregătească pentru Liga Campionilor.

În toată această atmosferă de „curaj, găină, că te tai!”, curajul e adus de Vasile Turcu. O basculantă de speranţe. „Sînt patru meciuri care ne vor pregăti viitorul traseu în Liga Campionilor”, a spus acţionarul care anul trecut a contestat toţi antrenorii, posibili şi imposibili, iar acum debordează de încredere  şi nu-l scoate pe Rednic din „dom’profesor”.

În atmosfera sobră a Nyonului, Turcu s-a apucat să construiască, imediat ce au ieşit bilele din urnă. La edificiul Dinamo 2006, el a turnat mai întîi o cifă de optimism în fundaţie şi acum îi îndeamnă pe circumspecţi să pună cărămizile una peste alta.

Comentarii (237)Adaugă comentariu

Tsunami (5 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:22

Lightblue: Uita-te in dictionar si vezi ce inseamna a TE contesta si a TE amagi.

Si apoi, trecutul nostru este in primavara europeana, iar al vostru in decembrie, prezentul nostru este in Uefa Champions League, al vostru in Uefa Cup.

Crezi ca daca sunteti pe primul loc ati castigat deja campionatul sau ca este garantul succesului in grupele UEFA?

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:26

Vladek :
Dinamo si Rapid au sansele lor . nici ei nu ne dadeau sanse Stelei in meciul cu Dynamo kiev , si au ras la ” umilitoarea , degradanta , injositoarea , infrangere in fata unei echipe de mana a treia precum Lyon . ” . cred totusi ca nu are rost sa te cobori la nivelu lor , si pe deasupra sunt echipe romanesti . Daca o sa iasa urat o sa avem ce sa discutam , daca o sa se califice ambele echipe , o sa avem puncte in coeficient ( bine pentru toti ) . orice ar fi o sa fie bine pentru cei care nu sunt implicati . 😛

Andrei (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:32

Fratilor…va rog frumos sa nu mai fiti asa tembeli,NICI o echipa din Bucuresti nu a fost si nu cred ca fi vreodata nepatata.TOATE au umblat cu spagi la arbitri…si nu sunt singurele,asa au procedat si unele echipe din provincie,cine a avut bani,asta e regula.Asta e mai mult ca sigur si stiti si voi asta asa ca nu mai are rost sa aruncati cu noroi in dreapta si in stanga.
Apropo de Dinamo…treaba in campionatul intern sta asa:echipa are,e buna…insa,echipele din provincie in afara de vreo 2 sunt pilaf deci s-a „jucat” cu ele.In ceea ce priveste meciul cu Steaua n-a facut nimic pana cand Steaua a ramas in 9 iar golul dat a fost dintr-o initiativa disperata a lui Denis,nu contesta nimeni ca n-a fost foarte frumos insa a fost doar noroc as spune eu iar in leg cu arbitrajul nu cred ca toti dinamovistii sunt atat de „nesi” sa spuna ca a fost corect fatza de Steaua.Ca sa nu mai zic ca Steaua venea dupa un program foarte greu si n-a avut timp suficient de recuperare.Si in plus lipseau si jumate din titulari.
In meciul cu Rapid a fost LAFEL!!!,Rapidul venea dupa un meci extenuant si dupa un zbor cu avionul iar doi dintre oamenii de baza lipseau,Moldovan si Mazilu.
In concluzie Dinamo are echipa buna insa nu cred ca e mai buna ca Steaua si Rapid…a avut NOROC…atat tot…a prins echipele contracandidate la titlu intr-o perioada foarte grea cu suspendari si accidentari si extenuati…
Succes in UEFA si CL la toate echipele!!!

Tsunami (5 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:32

1stelist ai mare dreptate.
Stam si ne certam cu ei de parca ar fi o rusine ca am pierdut cu OL.

Vladek (7 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:33

1stelist

N-am nimic cu Rapid, le doresc sincer bafta si am incredere in ei.
In rest, nu pot tine cu echipa cea mai iubita (de arbitri) sub nici o forma. Dupa dezgustatorul spectacol de dupa Boro, m-am lecuit definitiv. Nu putem intoarce obrazul la infinit. Stiu ca si rapidistii au facut la fel, dar pe ei pot oarecum sa-i inteleg, tocmai fusesera eliminati de Steaua.

Steaua a tras Romania in Europa dupa ea, pur si simplu, a adus peste 40% din punctele alea ce formeaza coeficientul prin care ciuma Dinamo spera sa se strecoare in CL suntand mecanismul de verificare numit tururi preliminare.
Dar Borcea stie ff bine ca un tur preliminar este moarte curata pt echipa militiei, si face tot posibilul sa scape de aceasta amenintare. Nu cred in „valoarea” acestei echipe umflate cu pompa si sunt convins ca meciurile din UEFA imi vor da dreptate. Imi pare rau doar ca nu se joaca 2 meciuri cu fiecare adversar, astfel ca adevarul despre blatistii din groapa sa fie expus cat mai des cu putinta.

emanu1947 (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:46

dINAMO,daca te califici in liga campionilor,din respect pt munca STELEI si a Rapidului te rog frumos sa pori tricoul stelei si sortul rapidului in confruntarile din liga campionilor,ok???

UNU (11 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:55

EL TIGRE Says:

October 3rd, 2006 at 7:46 pm
CE VA MAI BUCURATI CIOBANASILOR DE GRUPA NOASRTRA! VEDETI DRACU DE OILE VOASTRE CA VINE ACUM REALU SI IAR VA FACETI NORMA DE 3 GOLURI.

da baietica, numa’ ca Steaua JOAKA in Shampion Lig !

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:55

Vladek :
ca sa inteleg …..ai fost stelist si nu mai esti .Cel putin asa inteleg eu. Daca am gresit , scuze . Ce s-a intamplat in semifinala aia ( nu pot sa le zic pe nume , se intelege de ce ) nu m-a bucurat sa stii . Si nu cred ca a bucurat pe nici un stelist , sau roman adevarat . Totusi , am mai spus , dar o repet , o data la 100 de ani vezi asa ceva , si a fost greseala noastra nu forta lor .
Introducerea lu macaronar si golul rapid inscris de el , pe greseala aparatorilor care se calcau pe picioare , a fost momentul psihologic care ne-a invins . Pariez ca stelistii si-au adus aminte de Basel si s-au speriat , nu s-au mai concentrat .
Pacat , am fost atat de aproape de a scrie o noua pagina in istorie si am rupt-o ca verzele .
Oricum succes tuturor .

nico (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 20:59

Inca o data remarc faptul ca aceste blog-uri nu sunt altceva decat un loc unde toti frustratii isi varsa lipsurile din educatie sub acoperirea apartenentei la unul din cluburile de fotbal.Din pacate, cu acceptul tacit al operatorilor acestor site-uri.
Aici si pe stadioane, acesti tembeli ar trebui interzisi.Peluza Sud dinamovista, galeria stelei, a rapidului au facut prapad la fiecare meci, iar cluburile si ceilalti suporteri vor fi obligati sa plateasca financiar deraierile lor.Probabil dinamo si rapid vor fi obligate sa joace pe alte stadioane, ciudat ca steaua nu,iar suporterii vor face acelasi lucru.Gabori asasini?Da!Dar ei isi fac meseria, mai bine sau mai rau.Suporterii nu au nici o vina?Ba da!95% din vina apartine acestor derbedei care nu sunt struniti.
Referitor la grupe, rapid are o grupa mai mult decat accesibila, iar dinamo poate face fata grupei lor doar daca exista dorinta din partea tuturor celor implicati.Bafta.
PS:DA, DINAMO E CEA MAI IN FORMA ECHIPA A MOMENTULUI, IAR STEAUA CULEGE CEEA CE A SEMANAT DE 2 ANI.ADICA FURTUNA!

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:09

Eu nu ma simt ( la faza cu „toti frustratii isi varsa lipsurile din educatie sub acoperirea apartenentei la unul din cluburile de fotbal.” ) . Tu ?
Vroiam sa-ti spun ca suporterii stelisti la meciul cu Dinamo poate ca au intrecut masura ( iritati de dinamovisti , povestea cu stegurile ) , dar odata scosi din stadion jandarmii „au dat tot ce aveau mai bun ” .
Duminica la „derby” cand galeriile mai aveau putin si intrau pe teren nu s-a recurs la ” corectia fizica ” care cred ca se impunea . Echipele suspendate dupa astfel de evenimente sunt cele organizatoare pentru ca nu s-au asigurat de buna desfasuare a partidei .
Deocamdata vad ca vremea e frumoasa , cald pentru octombire nu crezi ??? sau o fi furtuna despre care ai vorbit ?!

cris`xx (8 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:15

Buzarine, aceeasi sluga umila ai ramas…capul plecat si „saru`mana Borcea , saru`mana Turcu ” , dupa care , ca un slugoi te muti la alta masa si tot asa, „saru`mana…saru`mana” , penibil spugoi mai esti !

Vladek (7 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:19

1stelist

Gresesti … tin cu aceasta echipa minunata care e Steaua de 15 ani si am ramas stelist si in perioada neagra care a fost „era Piturca”. Imi aduc aminte si de vremuri mult mai indepartate, de echipa dintre 92-98, care domina categoric campionatul si juca an de an in CL (aproape). Ehei … ce vremuri, ce jucatori aveam … Zoltan Ritli, Prodan, Adrian Ilie, Rosu, Filipescu, Panait, Dobos, Catalin Munteanu, Militaru, Galca, Sabin Ilie (in epoca lui de maxima forma), LACATUS. Ma uit la echipa de azi si nu pot sa nu ma intreb cum de au ajuns la Steaua nulitati precum Lovin, Coman, Bostina sau Oprita, care n-ar fi prins pe atunci nici macar banca de rezerve.

Semifinala a fost cum a fost, raman amintiri si mult mai frumoase din campania europeana 2005-2006.

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:21

pentru Nico :
P.S 😛 : Totusi cred ca ai dreptate cu ceva . Steaua chiar a semanat furtuna……pe tabelele de marcaj din europa si in vestiarele echipelor adverse . ( impreuna cu rapid ) .

nico (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:23

Nu vreau sa polemizez cu tine(1stelist),dar iti voi da un antiargument referitor la suspendarea echipei gazda.Daca eu intru in fiecare meci pe ghencea(un exemplu)si intru pe teren, si crede-ma ca se poate, steaua ar trebui sa joace mereu cu portile inchise sau in afara bucurestiului?
Nu ar fi mai bine sa ma opreasca sa intru pe stadion?
Cu dosar penal?Si azi 50, maine 100, poate scapam de aceste scursuri din galerii.E valabil pt toate galeriile.
PS:Ai fost acolo?Pt un steag sa rupi randuri intregi de scaune, sa arunci cu pietre si scaune in jandarmi?Hmmm…asa cum ai spus, la meciul dinamo-rapid trebuia o interventie identica a jandarmilor.De ce?Inca o data spun:EI ISI FAC MESERIA, TU SI CEILALTI VA”DISTRATI”.SI DA, EI ISI FAC MESERIA DESTUL DE PROST.

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:27

Vladek :
Coman intr-adevar este o nulitate . Nu imi imaginez cum resusesc Oprita , Lovin si Bostina , ( care anu trecut in Europa au ajutat echipa atat de mult )
sa cada asa de mult in evolutii . Pacat .
Adevaratii jucatori se cumpara pe bani buni . performanta nu se face cu o afacere gen ” am dat doar 600.000 de dolari ” . Lyon cumpara jucatori cu 5 mil ( exagerat de mult pentru cluburile din Romania , extrem de putin pentru vestici ) si ajunge sa-i vanda pe zeci de milioane , dupa ce ii foloseste pentru adevarata performanta .

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:37

Pentru Nico :
Nu am fost , pentru ca ma asteptam mai mult ca oricand , sa se intample .
Dar am prieteni ( unii au scapat neatinsi , unii nu ) care mi-au spus ce s-a intamplat . NU mi s-a parut niciodata distractiv sa te bati ( mai ales cand fortele sunt disproportionate ) , sa stii , dar sunt unele reguli nescrise care ar trebui respectate . sa incerci sa furi ceva in general mi se pare jegos . sa incerci sa furi steagurile echipei adverse e ca si cum ai incerca sa-i smulgi arma din mana politistului . aia doi care au incercat sa le ia ( din cate am inteles erau cu ecusoane ale clubului si d-aia au ajuns ei asa aproape ) nu au fost pedepsiti in nici un fel , fapt care trebuia incadrat dupa parerea mea la ” instigare la violenta ” .
Echipele organizatoare sunt pedepsite , nu spun eu , federatia a fixat legea asta , daca nu ma insel .

nico (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:41

Si dupa episodul constanta de ce a fost pedepsit clubul dinamo, iar farul nu?Nu era echipa organizatoare?

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:42

Pentru Nico :
Ai vazut la Tv cazul ala cu 4 politisti care au mers sa-l potoleasca pe unu care facea scandal si erau sa si-o ia pe coaja de la el ? ala trebuia calcat in picioare , aveau imagini ca i-a atacat , ca i-a injurat , la inchisoare cu el . L-au lasat sa plece … eu nu am vazut si nu am auzit ca in afara stadionului stelistii sa fi atacat vreun jandarm , se vede clar ca jandarmii au facut exces de zel .

unul (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:43

Observ multa frustrare la stana. Dupa umilintele urate care asteapta dupa colt (Real, Lyon, Kiev in deplasare) se vor auzi doar behaituri tremurande venind din coltul Ghenei. Momentan au glas dupa „doar” 3-0 cu lyon. Pana si jiji a inteles ce galactici are in casa, sclavii cand pricep?
Dinamo si Rapid se vor califica in mod sigur.

Octombrie Negru (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:44

in aceasta grupa ne vom demonstra valoarea… daca avem valoare trecem, daca nu…

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:45

Nico :
daca stiu eu bine , Dinamo este primul club care a refuzat jandarmii pe stadion , optand pentru un servicu de paza si protectie . La derby jandarmii au venit din oficiu , din partea autoritatilor . plateste Dinamo pentru ca ei au organizat paza , securitatea etc. si nu jandarmeria care a fost pe stadion DIN OFICIU .

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:46

unu :
respect …

1stelist (91 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 21:48

Mai vorbim noi pe blog . am spus : Steaua nu-si poate reprosa nimic la o eventuala infrangere cu real madrid , in timp ce voi daca o luati de la bruges si besiktas nu prea aveti cum sa o scoateti la capat . in cel mai rau caz noi putem sa intram in Uefa , voi ???

becali sluga de oier (13 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 22:40

„gerd muller” sint sigur ca nu ai nimic in comun cu exceptionalul atacant german….da’ cu siguranta ai IQ de oaie ca al lui jiji analfabetu’

behheeeeeee………..

Remus (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:19

Departe de a tine cu vreo echipa din bucuresti…(sunt din Timisoara), dar tre sa recunoasca orice om cu mintea la cap , ca Dinamo cel putin la momentul actual joaca FOTBAL , in comparatie cu steaua care s-a dovedit in sfarsit ca este unde este doar datorita arbitrilor si a tot felul de „propte”.

tata omidu’ (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:24

„Curaj gaina, ca te tai….” asta e valabil in alta parte nu cand este vb. de DINAMO, gainile, porumbeii, ciorile. si alte pasari conlocuitoare….astea sunt in alt cartier mai marginas si mai feroviar decat altele, cat despre oile de care vb. mata in „semnatura” nu-si mai au rostul vorbele…turma este ratacita intre cele doua cimitire, militar si civil, aflate intr-o alta zona periferica a orasului minunat dominat de CAINI….

Aveti respect pentru DINAMO, altfel veti primii palmele si suturile in cur inapoi inzecit.

Remus (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:27

Din pacate in fotbalul romanesc a fost compromisa notiunea de competitie.Dovada rezultatele stelei si a felului jenant in care joaca.Prea multi bani si prea mari orgolii….Haideti sa amintim oamenilor de fotbal ca FOTBALUL este totusi un sport: SPORTUL REGE. Sa pastram nobletea cu care a fost incoronat acest sport si sa nu permitem unor neaveniti sa strice una din putinele bucurii ale romanilor.

gerd muller (53 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:27

becali sluga de oier Says:

October 3rd, 2006 at 10:40 pm
“gerd muller” sint sigur ca nu ai nimic in comun cu exceptionalul atacant german….da’ cu siguranta ai IQ de oaie ca al lui jiji analfabetu’

behheeeeeee………..

Cu neamtul n-am in comun decat fizicul, in rest nu mi-ash dori nimik. Mai departe, ca sa-ti ofer o oarecare lamurire, dak sunt stelist nu inseamna ca sunt automat shi fan Becali; omul traieste intr-o lume a lui (asta ca sa pastram o urma de decentza).

Ii las pe cei ce vor citi aceste randuri sa-si dea o parere in legatura cu nivelul de evolutie pe care fiecare dintre noi a reusit sa-l atinga.

ULTRAS (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:28

ACUM SA VEDEM CE MAI FAC ” ZMEII” LUI TURCU SI BORCEA FARA SPRIJINUL ” NASULUI ” ! VA SPUN EU : PANA AICI LE-A FOST ! MARS CUTU !

mario dj-u` (1 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:29

vad aici o multime de lume care se cearta…pot sa zic……nu mai pierdeti timpul injurandu-va si postati ceva calumea …sa avem cu ce ne delecta…si lasati la o parte tampeniile ce va debiteaza prin minte….kinderi idioti ce sunteti…..si inca ceva…ceea ce vrea toata lumea…si..imi doresc si eu..sa se califice toate cele 3 echipe

Dan_Dinamo (3 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:36

Un singur mesaj am pt toti acei rapidisti si stelisti frustrati care scriu aici: Cum a castigat Dinamo meciul cu Rapid de duminica???….si daca tot venii vorba de performante banuiesc ca stiti care echipa romaneasca si in ce an a ajuns in primele 4 echipe din Europa in Champions League? Si inca ceva, in loc sa tot behaiti si sa cotcodaciti mai bine a-ti tine pumnii echipelor romanesti, aici e Europa si nu liga lui Sandel, iar noi suntem in primul rand ROMANI! Asta e valabila atat pentru unii dinamovisti cat si pt unii stelisti si rapidisti care folosesc aceste articole pt. a-si testa limbajul de Macho in fata publicului…sincer sunteti penibili indiferent de echipa pe care o sustineti.

Dinamogrande (2 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:37

Pau_Gasol Says:

October 3rd, 2006 at 6:48 pm
Aaaaaaaaaa….si inca ceva….visati la o confruntare cu Steaua in primavara europeana..Pai nu se poate ..ca noi mergem mai departe in Liga

bay kobby wanna´ be…tu chiar esti cel mai naiv om de pe toata calea lactee????… serios vorbesc… mai care ¨departe¨ mergeti voi mah strambilor…vai de mama ta….
iar Dinamo….5 pct din 4 meciuri… cu muuuult mai mult decat o sa faceti voi in 6 meciuri… de fapt cu 2 mai mult…:))) multa bafta

green (32 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:43

multi paranoici peacilea….becalieni in marea lor majoritate, care vad arbitri cumparati de dinamo sau ca federatia ajuta dinamo. s-a vazut foarte clar ce fotbal joaca Dinamo in meciul cu Rapid. de exeptie.
Era unu mai sus care zicea ca nu are nimeni nimic ce sa-i reproseze stelei daca ia bataie de la real…pai ce mentalitate de CL aveti prieteni? adica sunteti in grupele CL, luati bataie de la toti si vreti sa fiti respectati de toti doar pentru ca le-ati dat-o la dinamo kiev. jenant.

Khafre (6 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:44

@stelisti
Mi-am transformat 30 de minute din viata in istorie pentru a lectura comentariile dumneavoastra vis a vis de sansele echipei Dinamo dupa tragerea fatidica de la Nyon .
La o prima vedere grupa echipei Dinamo este foarte dificila dar este ceea ce eu mi-am dorit , o grupa cu echipe valoroase care sa confirme sau sa infirme valoarea echipei pe care o iubesc . Daca echipa va reusi sa se califice va realiza o performanta superioara sumei valorii fotbalistilor pe care ii poseda . Daca nu , va trebui sa coboram privirea cu umilinta si sa muncim mai mult pentru ca in viitor sa ne atingem obiectivele .
Si acum sa revin la problema in speta … daca admonestez pe vreunul dintre dumneavoastra pentru folosirea unui limbaj licentios ma veti contra cu argumentul ca si dinamovistii injura … ok , accept argumentul … Problema vine cand o parte dintre dumneavoastra va afisati superioritatea ( academica , fotbalistica , fizica , intelectuala ) . Superioritatea contine o doza de generozitate si detasare . Niciodata nu veti fi superiori daca amestecati sudalmi cu pseudoargumente de superioritate . Un om superior este un om civilizat , coerent , logic dar mai ales condescendent .
Cat despre sustinerea echipei Dinamo , mi se pare cel mai firesc ca ea sa fie realizata de dinamovisti . Poate o sa fiu acuzat de talibanism insa eu nu am nici o satisfactie sa vad pumni stelisti stransi pentru cauza echipei Dinamo …
@caini
ieri intr-un post invitam pe fanii echipei Dinamo la superioritate … nu imi ramane decat sa ii mai invit odata …

cineva (5 comentarii)  •  3 octombrie 2006, 23:45

Ce sa te mai mire la asa zisii ziaristi de la GSP, dupa ce incurajeaza HOTIA cu fiecare articol se mai si dau in stamba, auzi la Buzarin „White Heart Lane” adica in traducere libera „Drumul inimii albe!!!”. Mai baieti, mai lasati laudele la adresa hotiei Dinamoviste si puneti mina pe carte, ar trebui sa fie „Drumul cerbului alb”!

EL TIGRE (65 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 0:20

DINAMO LOC 1. RESTU!!! APA DE PLOAIE

ticu (3 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 0:29

Daca are Dinamo noroc si-o arbitreaza Serea, Corpodean sau cine stie ce „tip cu principii solide” ar putea sa ia un punct, poate 3. Altfel raman cu 10 din 10, acasa, pe cuptor la mama lor. Cat despre grupa de Liga, sa fim seriosi, o echipa facuta din toata grupa lui Dinamo nu ar exista pe teren in fata lui Lyon. La multi ani tovarasi militieni si arbitri de nadejde va urez, poate asa mai aduceti si voi niste puncte pt Romania.

câine_până_la_moarte (1 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 0:30

PENTRU:
# gerd muller Says:
October 3rd, 2006 at 6:30 pm

Cand joci in 11 + 3 mi se pare normal sa fii “un pic” mai bun decat adversarul…

În afară de mult clamatul derby cu Steaua, poţi să-mi mai precizezi din ediţia aceasta de campionat despre care se spune că ar fi în aşa fel „regizată” încât Dinamo să ia titlul, vreun meci în care să se mai fi comentat insistent că Dinamo a fost avantajată de arbitri decisiv în obţinerea victoriei, aşa cum s-a comentat de Steaua cu Argeşul, Rapidul, Gloria Bistriţa etc.???
Dacă nu… MUCLES!
Oricum, sunt de acord că această grupă este proba decisivă pentru caracterul fotbalistic al lui Dinamo. Dacă reuşim să răzbim, le închidem gura tuturor şi vine momentul în care să fim şi noi, finalmente, respectaţi. Dacă nu… MUCLES şi noi!!!

EL TIGRE (65 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 0:40

VA DATI SEAMA OITELOR CA DACA TRECEM SI DE GRUPA ASTA O SA VA LUATI CU CIOBANU SEF DE MANA SI O SA VA RETRAGETI SUS LA STANA SA FACETI CE VA PRICEPETI MAI BINE.SA MULGE-TI SA SUGE-TI SI ALTE INDELETNICIRI CIOBANESTI MMMEEEEEEEE

Damian (18 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 0:49

*****
VA DATI SEAMA OITELOR CA DACA TRECEM SI DE GRUPA ASTA O SA VA LUATI CU CIOBANU SEF DE MANA SI O SA VA RETRAGETI SUS LA STANA SA FACETI CE VA PRICEPETI MAI BINE.SA MULGE-TI SA SUGE-TI SI ALTE INDELETNICIRI CIOBANESTI MMMEEEEEEEE
*****

Daca treceti de grupa asta nu va fi nimic special.
UEFA devine importanta doar daca ajungi prin semifinale, finala… Sincer, grupa nu mi se pare prea grozava.

Oricum, o certitudine trebuie sa ai : si daca treceti, si daca nu treceti, pe stelisti o sa-i doara undeva. Ma indoiesc ca e vreunul caruia ii pasa.

EL TIGRE (65 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 1:11

DAMIANE daca nu va pasa de ce ati sarit asa dupa tragere si de ce comentati atat despre DINAMO

ULTRAS BARI (1 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 1:35

bre, la noi la romani se prosteste lumea f. usor

mai intai cu revolutia
apoi cu caritasul
apoi cu bancorexul
dupa aia cu creditele cu buletinul
apoi cu UE
si acum la ultima moda e cu blog-urile

bahhhh, le bagati bani in buzunar la carnatzii de ziaristi, va manipuleaza ca pe oi.

degeaba se cheama imnul nostru national „desteapta-te romane”……nici o sansa

P.S. steaua fura 😉

karas_ultras (19 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 1:53

ha, corect, blog-urile dauneaza grav intelectului!!!

P.S. …si dinamo!

chelseaboy_nyku (9 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 3:48

mda o sa fie presiune din partea publicului …la spurs dar nu asa de mare incat sa ne temem nu e o echipa super mare cum o prezentati..de cand sa dus michael carrik …scartaie..o sa fie greu dar nu imposibil nu e mai slaba dinamo ca si slavia praga ..;) dar probabil nu o sa mai conteze meciul deaici..iar rapidul..o sa aiba viata grea cu mlada..si cu psg restu..mai vedem

flogsm (3 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 7:49

hai ma lasati vorbaria..oricum trebuie in cupele europene sa tinem unii cu altii………..nu o sa ne iubeasca nici englezii ,nici francezii…nimenei asa ca daca le putem sprge fatza……..oricare echipa romaneasca ….sa o faca.

Bogdan (2 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 8:32

Nu va mai framantati de grija lui Dinamo ca o sa se califice, mai bine pregatiri o slujba pentru parastasul Stelei in CL …..

radu (1 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 8:45

dinamo este, indiscutabil, cea mai buna echipa din romania in momentul de fata. daca ar putea prelua un pic si din bafta stelei ( a carei asa-zise performante in europa se datoreaza in proportie de 90% sansei ) dinamo s-ar putea califica fara probleme in primavara europeana.
cat despre rapid,sansele ei sunt de 100%.

orion (37 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 8:47

„Florin Buşcă o aseamănă cu o serie de Liga Campionilor.”
DE TOT RASUL!!!!!!!DACA POTI SPUNE O ASEMENEA ABERATIE.
O DECLARATIE(DEALTFEL IN TON CU CELELALTE ALE CONDUCERII LUI dinamo)PLINA DE INGAMFARE SI …FRUSTARE.ATUNCI CAND NU ESTI ACOLO UNDE DOAR VISEZI INCEPI SA DEBITEZI DOAR PROSTII.
DACA 3 DINTRE CELE 4 ECHIPE AU JUCAT IN URMA CU CATIVA ANII IN C.L.,TOTTENHAM LIPSESTE CAM DEMULT DIN EUROPA.”CAPII”DE LA DINAMO ISI CUNOSC MARFA,CUNOSC CUM SI-AU INFAPTUIT CELE 10 VICTORII SI ATUNCI ISI PREGATESC INFRANGERILE PE SPATELE UNOR ECHIPE,CHIPURILE DE PRIMA MANA.
BRUGES(BELGIA)-LOCUL 3
BAYER(GERMANIA)-LOCUL 6
BESIKTAS(TURCIA)-LOCUL 3
TOTTENHAM(ANGLIA)-LOCUL 14
PLUS DATELE DIN GSP REFERITOARE LA ACESTE ECHIPE SI AVEM O GRUPA DE „SPERIAT”.
CU TOATE ASTEA dinamo ARE ASIGURAT ….ULTIMUL LOC.
porcea!!!!atentie!!!”Gheata de aur” a revenit!!!!din pacate pentru voi, sigur nu o mai puteti desfiinta!!!

unucaresecacapecaini (4 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 9:01

sa ma cac in boticurile voastre de javre ordinare! in special pe fatza aia de cur a lui borcea-porcea

unucaresecacapecaini (4 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 9:03

porceaaaaaaaaaaaaa, ce faci, idiotule ,cretinule, handipeciule? vezi cum ma cac pe tine? hahahahahahahaaaaaaaaaaa

Comentează