Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

La trîntă cu propriile principii

Pe Piţurcă îl înţeleg foarte puţini şi uneori lasă senzaţia că nici măcar el însuşi nu se mai înţelege pe sine. I-a plăcut acel fleoşc imperial de la Tirana, şi de-aici pleacă toată discuţia. Cînd te entuziasmezi după o victorie […]

vineri, 29 septembrie 2006, 5:59

Pe Piţurcă îl înţeleg foarte puţini şi uneori lasă senzaţia că nici măcar el însuşi nu se mai înţelege pe sine. I-a plăcut acel fleoşc imperial de la Tirana, şi de-aici pleacă toată discuţia. Cînd te entuziasmezi după o victorie în urma căreia poţi în cel mai bun caz să răsufli uşurat, totul devine explicabil.

Lipseşte iarăşi Ogăraru şi probabil că va lipsi chiar dacă vor dispărea toţi fundaşii dreapta din România. De data asta, Contra are cartonaşe galbene şi Piţurcă tot nu vrea să audă de omul lui Ajax. Care a fost titular în Cupa UEFA bine-mersi, aşa că argumentul lipsei jocurilor cade. Rămîne doar o căpoşenie proverbială, de om legat cu lanţuri de propriile sale idei, puţine şi fixe. Dacă nu va fi Ogăraru, va fi în mod sigur Bădoi. Şi rezervă cine? Campionatul nu oferă aproape nici o soluţie. Eventual Petre Marin, dar aici e mai degrabă vorba dejj un compromis decît despre un fundaş dreapta de meserie.

Lipseşte şi Daniel Niculae. Chiar şi rezervă la Auxerre, a marcat nu demult în Cupa UEFA, dar asta nu-i suficient. Aici măcar Piţurcă are variante, putînd pune în umbra lui Marica pofta de gol a oricăruia dintre cei atacanţi dinamovişti.

Lipseşte Lobonţ şi cad multe semne de exclamare pe metru pătrat. A greşit cu Bulgaria, şi cu toate astea a apărat cu Albania, unde n-a mai greşit. Echipa învingătoare nu se schimbă, aşa sună un principiu de bază. Dacă tot i-a plăcut selecţionerului aşa mult marea încleştare de la Tirana, înseamnă că e mulţumit de toţi care au fost acolo, inclusiv de Lobonţ.  Coman, varianta de schimb, a luat gol pe colţul lui în Madeira şi a greşit grav acum o lună la Sarajevo.

Cum selecţionerul e ranchiunosul ideal, Lobonţ plăteşte mai mult pentru gafa de la Constanţa decît pentru statutul de rezervă la Fiorentina. Piţurcă a mai convocat şi alte rezerve, de multe ori a folosit naţionala pe post de sanatoriu şi de instituţie de reintegrare în circuit a celor care lustruiau diversele bănci. Tamaş, de exemplu, face tuşa la Celta, dar la lot n-are rival. Alt exemplu de principiu enunţat ca să fie dat la o parte.
Apropo, Piţurcă o fi urmărit rezumatele Ligii?  Chivu a zbîrcit-o rău la Valencia,  cu toate astea cu Belarus vom avea în apărare un căpitan ieşit din formă şi-o rezervă. Tot la rezumate putea fi văzut unul Hleb, bielorus, care a dat gol pentru Arsenal, echipă cît Celta, Roma şi Fiorentina la un loc. Băiatul ăsta, Hleb, vine pe stînga, adică pe dreapta noastră, de unde lipseşte Ogăraru. Îl va aştepta Bădoi, cu mîinile goale.

„Sînt dezamăgit. Îmi făcusem iluzii că voi fi convocat, mai ales că meciul cu Belarus e pe Ghencea, unde m-am simţit întotdeauna bine” — George Ogăraru

Comentarii (84)Adaugă comentariu

cyclon (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 21:15

bun articolu … si am si un raspuns … Pitsurcã e PROST! pfiu … bine c`am scapat de el la Steaua 😀

daemon (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 21:49

Ce de mafioti! Ce clica ordinara! Cata infractionalitate organizata! Te-apuca scarba aia mare, vericule. Unde draq gasim noi un buton de Delete pentru virusatii astia?

nbk (17 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 22:13

Salut!Am si eu ceva sugestii de facut:
1. Ghionea-Chivu e un cuplu de fundasi centrali imposibil (ambii sunt de picior stang)……pacat de Ghionea ca are slabe sanse sa prinda nationala atat timp cit Chivu e apt de joc.Aici eu il vad pe Goian langa Chivu (spre deosebire de Tamas care e mai „femeie”,Goian are un joc in forta si, mai important,un joc de cap cum nu are alt fundas in Romania—eu zic ca asta e un avantaj net fata de Tamas).
2.Desi il simpatizez pe Badoi,trebuie sa remarc lipsa de forma aratata pana acum fata de anul trecut…..daca ar juca Goian cu Chivu,as opta pt Ogararu,pt ca se cunoaste cu Goian(sa nu uitam ca Piturca nu face antrenamente cu jucatorii ca la o echipa de club si ,in general,as opta pt perechi de jucatori care joaca la acelasi club).Despre Contra ce sa mai zic:O CATASTROFA!
3.La inchidere,la fel:daca joaca Goian(si Ogararu) as juca cu Paraschiv(sau Radoi);daca joaca Tamas as juca cu Margaritescu si Petre mijlocas dreapta.Daca joaca Paraschiv as juca pe dreapta cu Nicolita sau Oprita.
La inchidere sincer eu nu-l vad pe Lazar de exemplu…
4.Fundas stanga e clar:Rat si rezerva Nesu.
5.Apreciez jocul lui Cocis dar sincer as prefera un jucator care sa se cunoasca cu ceilalti de langa el..

io (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 22:21

joc 1 nationala:
ogararu chemat la nationala
inaintea meciului: piturca renunta la ogararu
joc 2 nationala:
ogararu chemat la nationala
inaintea meciului: piturca renunta la ogararu
joc 3 nationala:
ogararu chemat la nationala
inaintea meciului: piturca renunta la ogararu
joc 4nationala:
ogararu chemat la nationala
inaintea meciului: piturca renunta la ogararu

…………….
si tot asa
nea piti ori il iei ori nu il iei la nationala?
nu iti mai bate joc de el
nu numai ca nu este frumos insa este si el om

tu ce ai face daca cineva te-ar f… si pe tine asa?
dezbraca-te ca te f…., impraca-te ca nu te mai f….
🙁

Adrian Oprea (8 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 22:24

Un 11 ideal al Romaniei in conditiile actuale (suspendati si accidentati) in opinia mea ar fi:

Coman
Ogararu Goian Chivu Pulhac
Nicolita Lazar Paraschiv Mutu
Dica Marica

Ce pacat ca nu sunt selectioner, nu? 🙂

RARESdudu (7 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 22:32

Coman

Ogararu – Goian – Ghionea – Chivu

Cocis – Radoi – Paraschiv – Mutu

Marica – Dica

Luca (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 22:47

Romania nu se va califica le vreun turneu final pana nu vom avea selectioner strain.

Aetius (6 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 22:56

De ce naiba il vede toata lumea pe Lazar asa jucator stralucit? Iar Paraschiv e bun pentru Steaua, dar nu are valoare de titular in nationala. Apropos, cei care il critica pe Rosu abereaza, pentru ca se numara printre putinii jucatori romani care au evoluat bine atat in meciul cu Bulgaria cat si in cel cu Albania. Si daca tot am devenit cu totii selectioneri, sa dau si eu echipa mea:
Coman
Ogararu Goian Chivu Rat

Petre Ovidiu Petre Cat. Munteanu

Dica(Rosu)
Marica Mutu
-cu precizarea ca la inchidere il vad pe Ovidiu Petre ca solutie temporara, pana la refacerea lui Radoi.

Movie Addicts (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:20

Piturca e un „taranoi”, n-o sa ne calificam cu un imbufnat ca asta, un ofticat, un frustrat si un fricos fara limite, care in calitatea sa de selectioner al Romaniei spune ca ii e frica de oricine, chiar si de o echipa din divizia c.

N-am prea avut timp in ultimele zile sa citesc ce ati mai scris despre episodul cu chelnerul ala, dar din cate imi amintesc, pare-se ca Piturca e regizorul acelui „teatru de papusi”.

E lingaul perfect pentru Mircea Sandu, care inca mai e ce mai e pe-acolo pe la FRF ( Federatia Romana de Furat – nu am gasit eu interpretarea asta, deci nu incalc nici un drept de autor 😛 ), dar eu am incredere ca Gigi se tine de cuvant si intr-un an curata fotbalul e hoti -> incercati sa ghiciti cu cine va incepe ;).

martingale (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:22

Dupa meciul cu bulgaria toti ziaristii il criticau pe lobont si vedeau in coman salvatorul nationalei, uitand cu buna stiinta de gafa monumentala de la meciul cu bosniacii. Acum, cand lobont nu e cinvocat si-au amint brusc ca si coman a gresit. Adica, noi suntem ziaristi, hai sa fim tot timpul gica-contra.

sunt 30-40 de jucatori buni de nationala, dar nu pot sa incapa toti in echipa; asa ca selectionarul ii alege.

constantean (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:29

Ogararu- nu, Mutu- da! Ceva chelneri pe la Drumetu dornici de o ranga in gura???

adrian75 (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:42

de cateva vreme stau si incerc sa inteleg cateva chestii si nu pot.
1.de ce contra este titular meci de meci la nationala ,in conditiile in care
eu,sincer,de fiecare data cand ajunge mingea la el ma rog sa nu o piarda?
2.de ce lobont este titular(a fost) atata vreme cat era rezerva rezervelor la un moment dat ,iar de forma in care se afla nu are rost sa mai discutam?
3.pe ce criterii face dl.piturca selectiile la nationala?
poate imi da si mie cineva aceste raspunsuri ,pentru ca eu inca nu le stiu.

sa ne auzim cu bine…

Addy_Sheva (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:44

Hai sa criticam…Ogararu prinde si el un meci doar cand joaca Ajax-ul impotriva unei echipe mai mici sau nu poate juca cel ce este titular pe postul lui. Lobont e un portar care ne-a salvat de multe ori dar acuma mai mult ca sigur el nu e in forma si nu merita sa fie titular. La atacanti e bine, Marica joaca f bine iar Mutu ne-a salvat de f multe ori…..cat despre cei 3 atacanti dinamovisti, oricare ar fi merita convocarea. Tamas, sa zicem ca nu joaca titular la Celta, dar din ce am vazut la meciurile nationalei nu cred ca a avut o greseala mai mare decat o pasa proasta; si in plus de cand e titular a avut prestatii de la bine in sus. Piturca are in echipa nationala niste goluri care trebuie umplute. De ex. ne trebuie un mijlocas la recuperare care joaca bine si in faza de atac : ceva gen Margaritescu(recuperari) si Plesan sau Paraschiv(la participarea in atac). Pe partea stanga a mijlocului este golul lasat de Dorinel iar in aparare este partea dreapta care scartzaie datorita lui contra care a ramas doar o umbra a acelui Cosmin Contra de la Ac Milan de acum catziva ani…..sa fim optimisti si sa speram ca prindem europenele

razvan (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:53

piturca a ramas la vechile obiceiuri de la steaua.cu pompiliu stoica si dumitru titulari de drept.la fel a fost si iordanescu cu soava.alta mentalitate aceeasi calitate

Addy_Sheva (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:54

Dintre cei care joaca in echipa nationala putini merita cu adevarat……….Mutu,chiar daca au fost atatea scandaluri el ne-a salvat de multe ori,….Rat, titular incontestabil pe postul lui, deocamdata, fiindca Pulhac pare o solutie de viitor f buna….Chivu, desi joaca prost in ultima vreme, totusi el inca este capitanul nationalei si cel mai valoros fundas roman al momentului. Trece printr-o perioada proasta dar sunt sigur ca va trece de ea si va reveni la forma care l-a consacrat. Insa dintre totzi acestia doar unul singur joaca cu inima, Florentin Petre, un jucator iubit de multa lume pt ceea ce face in teren. Petre e singurul din nationala care chiar isi merita locul.PUNCT

nashpa (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 23:56

Domnule Buzarin,despre Piturca nu poate ,n-a putut si nu va putea vorbi decit numai el insusi! Ca fotbalist -o pata de culoare prin ratarile mai mult decit „senine”-in neconcordanta totala cu rigurozitatea si profesionalismul echipei,ca antrenor-cu psihozele si indaratniciile omului nescolit si rob zarului nororocului,ca om….Nici nu mai sint convins ca un psiholog ar mai putea ajuta nationala,antrenorul avind acut nevoie de un psiholog personal! Nenorocirea este ca nici „baietii”-fotbalisti nu vor decit sa ne desconsidere total,aratindu-ne ,demonstrind o lehamite de „lepre parvenite”,sutind de fiecare data cu sete in sufletele noastre care flutura o data cu tricolorul ala desuet! Despre Lobont as dori sa-ntreb:ce mai cauta in discutii un portar care in meci decisiv,cu Danemarca,injura fotbalul,luind gol de la 45m? Vai de noi,cei calificati in te miri ce spectacole de gala unde rupem numai biletele la intrare…..Cu asa romani nu vom putea niciodata circula pe culoarul din mijloc- al vip-urilor cinumai prin baltoaca de linga trotoar!!!

seby-yo (17 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 0:12

# Cristian Says:
September 29th, 2006 at 7:14 pm

Atata timp cat Mutu va juca la nationala Contra va fi titular..Clar? Sa nu intrbati de ce.

CLAAAAAAAAAAAAAR

Si cat timp Mutu si Chivu vor fi „liderii” nationalei nu pupa Romania turnee finale

seby-yo (17 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 0:13

Cred ca mi-as dori sa il vad pe Piturca batut de jandarmi!

Daniel (1 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 0:38

Piturca crede ca nationala e feuda lui.Desi a jucat la Dinamo,Tamas nu merita nicxi convocat.Goian,Ghionea sau Moti ar merita titularizati.Am vazut ce poate P Marin cu Olanda.Si Rat a cam scartait cu Roma.Sa vedem daca Piti ii ia pe Pulhc sau Nesu.La mijlloc Petre a jucat bine cu Bulgaria,iar Nicolita e cam iesit din forma.Cocis cam pierde timpul prin Moldova si nu putem trage o concluzie in privinta lui.Rosu a evoluat bine cu Bulgaria si poate Piti il va lasa acasa pe eternul Dorinel.Mutu da gol in amicale si rateaza singur cu portarul in oficiale.Avem vreun amical dupa Belarus.Credeti ca Maftei e noul Soava.Convocat sa completeze marele antrenor lotul??

returnofheaven (1 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 1:04

Oricum principii peste principii,interese peste interese ,am scapat de Nea’ Puiu’ cu Soava akm continuam cu un Contra care e dus de mult si problrma e ca ajungi sa chemi jucatori la nationala si ii pui sa joace unele posturi cu care nu prea au treaba ce s-a intamplat si cu Rosu care totusi nu e mijlocas la inchidere din cate stiu eu ,asta se intampla cand folosesti principiile.Un portar avem clar nevoie nu ca e vb ca nu e bun Lobont da 1 – Nu JOACA 2-E nesigur la centrari
Coman eu zic ca ar fi bun asta ca nu mai e altu poate POPA de la Timisoara ,Fundas dreapta Ogararu e exilat singuru care ramane e Badoi pintre cei mai constanti ,Petre marin poate compesa zic eu prin experientza da avem nevoie si de viitor nu de campania asta de calificari ca turneu final nu cred
Fundasi centrali ar trebuii alesi intre Chivu Goian Ghionea si Moti si nici decum Tamas care cu toate ca nu joaca la Celta,atunci cand o face,mai b nu o mai face.Fundas stanga incontestabil Rat e cel mai bun care putea fi ales dintre ce-i care au fost pusi in vederile selectionarii.Oricum e b ca se vede la Pulhac o usoara credtera de forma si are un viitor stralucit spun asta chiar dak sunt stelist da intradevar e bun.Mijlocas dreapta aici e o problema deoarece Petre F. nu prea are fizic in rest la daruire jos palaria ,cre ca tre ceva mai masiv da nu prea e ce Nicolitza cam scadere de forma ,asa ca asta e un post mai mult dekt problematic avand in vedere sistemul de joc care cere un aport ofensiv destul de mare si de calitate.Mijlocas la inchidere parerea mea ca ar fi Paraschiv si cu RAdoi insa radoi accidentat ,Paraschiv poate il mai doare spatele , Munteanu nush dak joaca mai mult de o repriza ,rosu e jucator ofensiv nu misj la inchidere ,cu maftei se stie Plesan nu mai e ce a fost ,poate ar trebuii schimbat si sistemul in functie de jukatori ai si pe ce posturi ar putea juka ,ca mij la inchidere a mai ramas Lovin,Margaritescu,si chiar nu mai stiu care ar putea juka dintre toti cei enumerati .
Mij dreapta mutu ,intradevar alearga isi doreste sa faca ceva mai si face dar totusi nu e b nici asa ,toate mingile la el ,toti trag pt el,in unele momente chiar nu e indicat ,nu a ajuns inca sa aibe clarviziunea lui hagi la mijloc ca sa treaca toate mingile pe la el,si rezerva chiar nu stiu cine ar putea fi mitea e accidentat si oricum avand in vedere ca joaca la ajax nu il convoca,deci nush probabil ar fi bun rosu ,care o sa ajunga omul bun la toate si mij la inchidere si mij dr si stanga si in spatele varfurilor.In spatele varfurilor nush ,da intradevar dica in forma dar de multe ori pare ca pur si simplu nu alearga ,dar de multe ori face exact cat trebuie dar poate am avea un plus dak ar fi careva care ar avea mai multa rautate in joc poate ul al 2 lea varf nu chiar in spatele Varfului care Incontestabil Marica cel mai in forma ,si aici urmeaza daciulescu niculescu ganea badea ,sunt destui care sunt in forma si Domnul „Selectioner” ii convoaca pe marius niculae si pe altii , o sa ajunga sa ii cheme pe filipescu dak mai joaca sa il puna fundas in locul lui chivu sa faca cuplu cu tamas la inchidere o sa fie soava si uite asa inpoi la principii la Domn’ „General”sau ce era .Si cu cei din asia ce se aude eu cred ca dak vine la convocare cu 4-5 zile inainte se acomiodeaza cu fusu orar ca nu cred ca nu ar fi lasati de club sa plece ca au meci la echipa nationale poae si akolo gasim ceva bun pt nationala,cam asta e echipa noatra nationala si principiile domnului piturca sau interesele impresarilor dupa parerea mea

Andreiii (3 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 1:19

pt oanaaaaaaaaa
desi sunt rapidist o sa incerc sa imi exprim parerea intr-un mod cat mai obiectiv.consider ca la ora actuala coman este cel mai bun portar roman, peste lobont sau matache sau orice alt portar din provincie.desi a gresit in meciul cu portughezii de la nacional, sau in alte partide din campionat (si in supercupa sau meciul de la sarajevo) consider ca este alegerea cea mai buna (iese f bine pe centrari, are tupeu, are un pshic bun, sa nu uitam ca ajucat cat mama lui era f bolnava in spital sau ca a jucat cu dureri la picior in meciul cu steaua, si cel mai important argument are meciuri in picioare si apara f bine meci de meci.astfel consider ca la ora actuala e cel mai bun portar roman.in ceea ce priveste restul echipei as opta in defensiva pentru cuplul de fundasi centrali ghionea chivu sustinuti in partea dreapta de badoi iar in stanga de rat. La mijloc paraschiv si lazar(optez pt folosirea jcatorilor din campionatul intern in detrimentul celor care „joaca” dincolo) cu extremele cocis si mutu iar in atac marica cu dica(eventual badea sau danciulescu).
numai bine

Mihai Balaescu (1 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 1:20

Parerea mea este ca nu e vorba de un anume jucator sau de altul. Sunt rapidist si inamic al Stelei si al lui Dinamo. Dar cred ca nationala ar trebui alcatuita cu precadere din jucatori proveniti din campionatul intern, in principal de la Steaua, Rapid si Dinamo. Cred ca din fotbalistii care evolueaza in strainatate eventual Chivu ar putea fi convocat. Nu si Mutu care, trecand peste antecedentele sale, demonstreaza un caracter care nu este propice integrarii sale intr-un colectiv autohton. Mutu, care la echipele italiene la care a jucat si joaca, face ceea ce i se spune, dar la nationala joaca ceea ce vrea el, cu implicatii asupra jocului celorlalti. Desi sunt rapidist, spun clar ca din Steaua, Rapid si Dinamo ar putea iesi un lot valoros, pentru ca jucatorii au dobandit ceva experienta internationala, arata ca sunt disciplinati si dispusi la performanta. Prezinta avantajul ca pot fi urmariti meci de meci si convocati pentru meciuri interne in vederea omogenizarii lotului. Eu, un inamic al Stelei ma intreb: cu ce este superior Contra lui Ogararu ? Cu ce este superior Mutu lui Dica ? Cu ce este superior Chivu lui Ghionea ? Cu ce este superior Lobont lui Coman ? Cu ce este superior Rosu cui vreti dvs.? Probabil, poate mai putin in cazul lui Rosu, cu aroganta si cu tupeul pe care ti le dau niste venituri mari. Ma uit la jucatorii Stelei, ai lui Dinamo si ai Rapidului. Chiar daca nu le iese in toate meciurile, nu poti spune, cat de rautacios ai fi, ca nu au dat tot ce puteau si ca daca n-au reusit asta nu este datorita faptului ca au tratat meciurile neserios ci pur si simplu datorita valorii lor. Am un argument in sprijinul a ceea ce am spus. Asta vara, pe timpul turneului nationalei in America, m-am trezit intamplator intr-o dimineata, cred ca la ora 4.30 sau 5.00 si am urmarit la televizor prima repriza a meciului cu Irlanda. Nationala era alcatuita cu precadere pe scheletul Stelei si al Rapidului, deci din jucatori care se intepau tot timpul in mass-media. Ei bine, acesti ” inamici ireconciliabili „, sub culorile nationalei s-au inteles si au jucat de nu-i cunosteai. Ce mai vreti altceva decat pasa de gol a lui Radoi pentru Daniel Niculae !? La pauza, Piturca a facut schimbari intrand Mutu si Soava ( !!!! ). Am pus semnele de exclamatie pentru Soava, despre care, ca si despre ” regretatul Filipescu „, nu m-am putut lamuri niciodata daca este jucator de fotbal sau altceva. Vazand jocul nationalei cu Mutu si Soava in teren am inchis televizorul si m-am culcat la loc pentru ca nu mai aveam ce vedea. In alta ordine de idei, dupa parerea mea, si ma adresez aici dvs. dle.Buzarin, de fapt majoritatii jurnalistilor de fotbal, valoarea reala a unui fotbalist nu este data de suma de transfer, de slariul anual sau de numarul aparitiilor in media. Este data de raporturile cu tribuna. De aceea Dobrin a fost iubit si respectat de galeriile tuturor echipelor impotriva carora a jucat, indiferent de faptul ca acestea s-au numit Steaua, Rapid sau Dinamo ( careia i-a ” suflat ” 2 titluri in Bucuresti ). Dobrin a jucat pentru noi, suporterii, indiferent de cum ne numeam. Noi am simtit asta si i-am dat in schimb dragostea si respectul nostru, ceeace cred ca a contat enorm pentru el, dincolo de ceea ce a primit la modul material pentru ceea ce a jucat. N-am auzit niciodata in tribuna ceva impotriva lui Dobrin indiferent de ceea ce a facut in teren. Chiar si acum, dupa atatia ani, Dobrin se arata un om simplu, apropiat de suporteri, nu braveaza, daca are de acuzat, acuza fara patima desi ar avea ce acuza. In schimb, despre alti mari ( mai bine zis buni ) fotbalisti de data mai recenta, sunt foarte multe pareri contra, ceea ce denota faptul ca n-au putut sa se faca iubiti de o parte din public. Marea majoritate a fotbalistilor din generatia de aur s-au afisat deseori in fata noastra, publicul, aroganti si dispretuitori, ceea ce Dobrin nu a facut niciodata. Cred ca dvs., presa, ar trebui sa-i mai aduceti din cand in cand cu picioarele pe pamant, in sensul ca felul in care va trateaza pe dvs. reprezinta in fapt, modul in care ne trateaza pe noi, publicul. Sa-i spuneti lui Mutu, lui Contra, lui Lobont si altora ca ei ca daca ii fluieram, ii fluieram nu neaparat pentru ca nu le iese ( suntem in stare sa intelegem ca un jucator este in pasa proasta ) ci pentru felul in care ne trateaza. Este deja tarziu, dar am sa revin. Multumesc.

Tavi (14 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 2:00

Desi nu sunt de acord cu multe dintre mutarile lui Piti, neconvocarea lui Ogararu fiind una dintre ele, nu pot sa nu observ faptul ca, pe alocuri domnul Buzarin critica mai mult de dragul de a critica. Ma refer aici la cele doua cazuri, diferite ca si mod de abordare al antrenorului: Lobont si Piturca. Dupa parerea mea, Piti a procedat bine in ambele cazuri deoarece:
a. Lobonta, face tusa de vreo cativa ani de zile indiferent de echipa la care joaca, iar atunci cand joaca din noroc, vezi necazul lui Frey, gafeaza atat de des, incat sunt sigur ca l-a determinat pe antrenor sa ia il calcul pana si inlocuirea lui cu un Frey cu mana in ghips. In timp ce Lobont facea toate aceste gafe, Coman facea meciuri foarte bune atat in campionat cat si in uefa, fara a primi insa nici o sansa de titular la nationala. Daca Piturca a procedat gresit in cazul celor doi portari, greseala s-a facut atunci cand nu l-a titularizat pe Coman, nu acum cand in sfarsit o face.
b. Chivu, merita inca titularizat din urmatoarele motive: este un jucator cu experienta, care desi trece printr-o pasa proasta in acest moment, ma indoiesc ca nu face fata unui meci cu Bielarusul. Daca insa, la primele momente dificile pe care le-a intampinat, Piturca ar renunta la el, aceasta l-ar afecta probabil psihic, facand mai mult rau decat bine. Un al doilea motiv ar fi si acela ca, in acest moment nu prea avem jucatori mai buni pe postul lui. Eu cel putin nu stiu unul. In incheiere, daca nationala Romaniei, nu reuseste sa treaca de Belarus, chiar si cu un Chivu in forma mai slaba, pe partea caruia, sa zicem ca s-ar lua un gol, probabil ca nu are rost sa ne mai gandim la calificare.
Revenind la Ogararu, doresc sa precizez ca sunt de acord cu tot ceea ce a scris antrenorul.
De asemenea consider ca, atat timp cat avem la dispozitie antrenori ca Olaroiu, Lucescu sr sau jr, Multescu, Dan Petrescu, a apela la serviciile unui antrenor invechit si incapabil de comunicare cu absolut oricine, dovedeste inca o data faptul ca federatia are parte de o echipa manageriala slaba sau corupta. In ambele cazuri, e timpul sa se produca schimbari la acel nivel cat mai repede cu putinta.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

Tavi (14 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 2:02

erata: Revenind la Ogararu, doresc sa precizez ca sunt de acord cu tot ceea ce a scris antrenorul. ( am vrut sa spun, autorul articolului )
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com

Tiger (9 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 7:16

@ Tavi

Si tu evident ca ai intotdeauna dreptate si parerile tale sunt cu siguranta mult mai obiective si corecte decat cele ale lui Buzarin; asta ca sa nu mai spunem ca tu nu-l critici pe Buzarin doar de dragul criticii, nu, tu il critici pentru ca deh, toata lume se pricepe la fotbal si, mai nou, la gazetarie (se vede din reclama gratuita pe care ai inserat-o).

ioan plischi (150 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 8:09

o parte din vina pentru neconvocarea lui ogararu o are si gazeta. nu cu mult timp in urma, becali a spus ceva in sensul ca piturca este atit de capos incit daca orice amic de-al lui ii sugereaza sa convoace un jucator, apoi sa stiti ca acel jucator este persona non grata pentru barbugiu. ce mecanism de gindire il duce acolo, asta nici el nu o poate sti. daca nu ati fi incercat sa-i demonstrati ca greseste, ogararu mai avea o sansa. asa insa, poate sa ceara cetatenie batava si poate-poate il vom vedea in partida romania-olanda… in portocaliu!!

kity_angela (9 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 12:08

Articolul scris de dumneavoastra nu are nici o baza, singurul motiv pentru care a fost scris este acela ca dumneavoastra sunteti un mare stelist si va deranjeaza faptul ca Ogararu nu a fost convocat. Sunt sigura ca Badoi va face un meci foarte bun si o sa va demonstreze ca are valoare de a fi titular in echipa nationala si altii sa fie rezerva lui. Referitor la ceea ce ati scris despre Coman e adevarat ca a gresit la meciul cu Saraievo dar in meciul cu Nacional eu nu consider ca a gresit ci doar ca a fost prins pe un picior gresit. Dar daca ar fi sa va dau crezare atunci va spun si eu sa nu uitati faptul ca Coman a avut multe interventii foarte bune si in schimb cred ca a venit si timpul lui Coman. Lobont nu mai apara nimik. Daca ati fi un ziarist profesionist ati da dovada de mai multa obiectivitate, dar cum nu sunteti …

NASCUT PENTRU A FI STELIST (5 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 12:49

Ogararu nu poate fi convocat la nationala lui Piturca din considerente pur materiale!Piturca prietenul si poate asociatul cu procent al fratilor impresari Becali trebuie sa arate celor posibili viitori interesati de transferurile Stelei ca olandezii au luat teapa cu fundasul ce nu a fost transferat pe filiera fratiorilor.Vrajeala cu jucatorii dinamovisti ce nu au valoare de nationala este aruncata la cacealma,sa poata sa zica mai tarziu ca el a fost impartial.Si uite asa se mai pune o stramba lui Gigi,care nu ma indoiesc ca prin tot ce face le grabeste sfarsitul de „sefi ai fotbalului romanesc”vericilor.Cu Piturca selectioner, mafia din fotbal da ultima mare batalie pentru ciolan,si de aceea se foloseste tot arsenalul,nu conteaza cat de josnic si mizer.Sa nu fim naivi sa ne inchipuim ca putea fi numit Piturca selectioner fara acceptul lui Giovani,iar serviciile trebuiesc platite.Conducatorii de fatada si cei din umbra putin le pasa de realul interes a fotbalului,ei stiu de un singur zeu:BANUL!

Marin Flavius (2 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 16:43

Este incredibil ce face Piturca!!! De cand este selectioner nu a facut decat un singur lucru bun: . Lobont nu trebuia sa mai fie convocat de foarte mult timp, si acum imi aduc aminte de ce spunea regretatul Traian Tomescu intr-o emisiune a lui Ovidiu Ioanitoaia:”De cand este la nationala Lobont nu a avut niciodata vreo interventie salvatoare si nu a impresionat prin evolutiile sale, parand mereu un portar nesigur!!!” si avea dreptate. Eu nu imi aduc aminte ca Lobont sa fi avut macar o interventie decisiva care sa faca diferenta intr-un meci al nationalei. Nu am inteles niciodata de ce a fost convocat cand nu era nici macar rezerva la Ajax, cum nu inteleg de ce a fost convocat si acum de cand este la Fiorentina, doar pentru ca Frey era accidentat si a prins si el echipa. Pai ce a facut de cand este la Fiorentina? Nici aici nu a impresionat, si s-a vazut: cum s-a refacut Frey cum sterge praful de pe banca de rezeve. Sunt convins ca desi Piturca nu l-a mai chemat pentru meciul cu Belarus va mai juca pentru echipa nationala chiar daca nu merita. Nu cred ca Piturca a sesizat intr-un final ca Lobont nu are fatza de nationala, sau daca a inteles acest lucru a facut-o prea tarziu si asta ne-a costat egalul cu Bulgaria. Sunt portari in Liga I mult mai buni decat Lobont. Piturca chiar nu vede, Coman de la Rapid a demonstrat prin evolutiile sale ca merita sa fie portarul titular al nationalei, Albut de la Gloria este un portar foarte bun si spun eu ar trebuii sa fie rezerva lui Coman, mai este si Marius Popa de la Timisoara care ar putea fi a treia varianta in opinia mea. Solutii sunt dar domnul Piturca nu lucreaza in interesul nationalei ci in interesele si in orgoliile sale, ceea ce este de neconceput avand in vedere ca nationala nu este „tarla lu’ taica-sau”, este echipa care ne reprezinta pe noi romanii in competitiile inter-tari, si sa nu isi bata joc de echipa asta pentru ca inseamna ca isi bate joc de noi romanii. La inceputul mandatului sau spune ca va face convocarile in functie de forma pe care o vor arata jucatorii si in functie de titularizarile pe care le vor avea la echipele lor de club. Din punctul asta de vedere Piturca este un neserios si un mincinos pentru ca nu si-a respectat aceste principii. Pai ce forma e asta a lui Contra ca nici nu se vede pe teren, si cand se vede greseste flagrant; Tamas freaca menta pe la Celta Vigo si nici la nationala nu este formidabil; Chivu este un jucator formidabil dar dupa meciurile pe care le-a facut in ultimul timp nu merita sa joace cu Belarusul; Se merge pe varianta Codrea-Rosu care te face pur si simplu sa razi gandindu-te ce oameni nu joca sau nu sunt convocati; cat despre Dica, acest jucator magnific, Piturca nu il foloseste asha cum o face Oli la Steaua pentru ai scoate cat mai bine in evidenta calitatile. Sunt multe de spus…un lucru e cert: Piturca va fi singurul vinovat daca echipa nu se califica la EURO 2008, pentru ca are o gramada de optiuni si de jucatori pe care ii poate folosi la nationala, deci nu va mai avea nici o scuza. Este prea rigid si are o mentalitate de toata jena, pentru ca punte orgoliile sale inaintea intereselor nationale. A demonstrat ca nu are fatza de selectioner, cel putin aceasta este parerea mea acum, pe care nu o poate contrazice decat reusind calificarea la EURO 2008. In concluzie domnul Victor Piturca poate sa foloseasca foarte multi jucatori la nationala, daca vrea, si jucatori de valoare care ar face fatza la acest nivel, cum ar fi: portari: Coman, Albut, Marius Popa; fundasi dreapta:Ogararu, Badoi, P. Marin; fundasi centrali: Goian, Chivu, Moti, Ghionea, Marius Constantin, Radu Stefan, Maftei, Tamas; fundasi stanga: Rat, Rada, Pulhac, Nesu; mijlocasi la inchidere: Paraschiv, Radoi(cand revine), Lazar, Margaritescu, Dorinel Munteanu, Ov. Petre, Codrea, Nicolae Grigore; mijlocasi dreapta: Oprita, Nicolita, Buga, Florentin Petre, Caramarin; mijlocasi stanga: Mutu, Catalin Munteanu, Bostina, Balace, Gigel Coman; mijlocasi in spatele atacantului: Dica, Cocis, Grigorie, Danciulescu, Rosu; atacanti: Marica, Badea(Steaua), Niculescu, Ganea, Daniel Niculae, Maziul, Iacob(cand revine). Dintre acesti 48 de jucatori pe care iam mentionat, si bineinteles mai sunt si altii pe la CFR Cluj si alte echipe, Victor Piturca poate alege, atat in functie de forma pe care acestia o arata cat si de titularizarile la echipele lor de club, cel mai bun 11 al echipei nationale a Romaniei. Ce sa mai zic…:Bafta echipei in meciul cu Belarus(meci greu)!!! si nu in ultiml rand sa ne ajute Dumnezeu(luminandu-le mintea celor de la carma nationalei) sa ne calificam la EURO 2008(ar fi si timpul dupa 3 calificari ratate)!!!

andi (1 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 16:57

dar tamas, acest zaro al fotbalului romanesc de ce este convocat?
nu face tusa la celta?
il puteti intreba pe nea piti care este raspunsul?
rusine piti!

eu (1 comentarii)  •  30 septembrie 2006, 17:04

contra si florentin petre sunt ca 2 morti pe partea aia ala mic alearga ca bezmeticu fara cap iar alalalt nu face nimik

papusharul (1 comentarii)  •  4 octombrie 2006, 13:39

sal’tare…..al vostru concurs EuroGoool a creat o adevara isterie…..e drept ca azi am profitat de liber si m-am trezit mai tarziu….mult mai tarziu k de obicei…..in jur de 11:00am…..si facndu-mi plimbarea de dimineatza….cu cainele mau …MaXX…..am fost sa-mi cumpar ziarele…..Libertatea si Gazeta…..am o adevarata colectie si o pot dovedi…..desi am internet akasa si as putea citi ziarele pe net….prefer sa-mi beau cafeaua cu nasul in ziar si nu in monitor……deci….cum spuneam in jurul orei 11:30 in zona Diham-Chishinau……surpriza….erau toate ziarele…Libertatea…Prosport…..dar Gazeta Sprturilor….era epuizat…..va jur…..sunt 4 chioshkuri de presa(tonete si tarabe)…in mai putzin de 40m2……si nici unul nu mai avea Gazeta Sporturilor….eu am reusit sa-l citesc totusi pe net…..dar sa te bufneasca rasul ……una din vanzatoare incerca sa-si aminteasca pt un tip numerele castigatoare de azi de la eurogoool……probabil tipul avea ceva taloane acasa…..k si mine…pt saptamana in curs am 3……si revin…omul dorea cele 3 numere castigatoare de azi…..nu stiu daca vanzatoarea si-a amintit sau nu….cert e k si eu….dar si el….si probabil multzi altzii din zona Diham….Chishinau….sect 2 Bucuresti azi au ramas si fara ziar dar mai ales fara numerele castigatoare la EuroGoool……asa k am o rugaminte….putetzi fi dvs atat de bun sa-mi spunetzi si mie numerele castigatoare de azi? ……va multzumesc anticipat…….

soittoäänet kotiteollisuus (1104 comentarii)  •  2 februarie 2008, 9:10

mobiili soittoäänet…

Those soittoäänet ari koivunen puhe soittoäänet…

probabilidades poker (1104 comentarii)  •  8 martie 2008, 20:13

el poker…

A la poker gratis en internet juegos poker gratis…

Comentează