Alin Buzărin

Oltenia continuă să dea nu doar fotbaliști, ci și povestitori cu har și cu simțul umorului. Plus memoria de PC de ultimă generație

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Alin Buzărin
Dinamo Zagreb combate „teoria figurii frumoase”

La lista deja lungă a glumelor pe seama lui The Special One mai putem adăuga una: între Tottenham și CFR Cluj nu e mare diferență, de vreme ce ambele au fost eliminate de Dinamo Zagreb dincolo de timpul regulamentar de […]

...

Mirel Rădoi. Virusul și selecția

Un pachet de trei meciuri ale echipei naționale cu selecționerul în izolare e ca o nuntă la care mirele și mireasa, sau măcar unul dintre ei, nu pot participa. Din păcate, pe titularul băncii tehnice a echipei l-a lovit virusul […]

...

Piedici în calea Oștirii

A sosit sâmbăta Meciului Secolului. Nu Fischer-Spaski la Reykjavik, nu Cassius Clay-Foreman la Kinshasa lui Mobutu, nici vreun Borg-McEnroe, cinci ceasuri la Wimbledon.

Acelea au fost ale secolului trecut. Ale mileniului trecut, mai precis, o perioadă a sportului și a […]

...

Gueye nu trebuia să fie subiect de prima pagină!

Nu putea fi în altă parte decât la Dinamo și nu putea fi altcineva decât Magaye Gueye. Așa cum în criminalistică există acele profiluri lombrosiene (de la medicul italian Lombroso), care indică posibilul făptaș după fizionomie și comportament, așa și […]

...

Mario, talibanul emoției

I se spune Mario, dar de fapt îl cheamă Marius Nicolae. Acel Mario italienizat e util mai ales pentru eliminarea confuziilor, pentru că îl desparte o singură vocală, „o” în loc de „u”, de un fost mare fotbalist, Marius Niculae. […]

...

La trîntă cu propriile principii

Pe Piţurcă îl înţeleg foarte puţini şi uneori lasă senzaţia că nici măcar el însuşi nu se mai înţelege pe sine. I-a plăcut acel fleoşc imperial de la Tirana, şi de-aici pleacă toată discuţia. Cînd te entuziasmezi după o victorie […]

vineri, 29 septembrie 2006, 5:59

Pe Piţurcă îl înţeleg foarte puţini şi uneori lasă senzaţia că nici măcar el însuşi nu se mai înţelege pe sine. I-a plăcut acel fleoşc imperial de la Tirana, şi de-aici pleacă toată discuţia. Cînd te entuziasmezi după o victorie în urma căreia poţi în cel mai bun caz să răsufli uşurat, totul devine explicabil.

Lipseşte iarăşi Ogăraru şi probabil că va lipsi chiar dacă vor dispărea toţi fundaşii dreapta din România. De data asta, Contra are cartonaşe galbene şi Piţurcă tot nu vrea să audă de omul lui Ajax. Care a fost titular în Cupa UEFA bine-mersi, aşa că argumentul lipsei jocurilor cade. Rămîne doar o căpoşenie proverbială, de om legat cu lanţuri de propriile sale idei, puţine şi fixe. Dacă nu va fi Ogăraru, va fi în mod sigur Bădoi. Şi rezervă cine? Campionatul nu oferă aproape nici o soluţie. Eventual Petre Marin, dar aici e mai degrabă vorba dejj un compromis decît despre un fundaş dreapta de meserie.

Lipseşte şi Daniel Niculae. Chiar şi rezervă la Auxerre, a marcat nu demult în Cupa UEFA, dar asta nu-i suficient. Aici măcar Piţurcă are variante, putînd pune în umbra lui Marica pofta de gol a oricăruia dintre cei atacanţi dinamovişti.

Lipseşte Lobonţ şi cad multe semne de exclamare pe metru pătrat. A greşit cu Bulgaria, şi cu toate astea a apărat cu Albania, unde n-a mai greşit. Echipa învingătoare nu se schimbă, aşa sună un principiu de bază. Dacă tot i-a plăcut selecţionerului aşa mult marea încleştare de la Tirana, înseamnă că e mulţumit de toţi care au fost acolo, inclusiv de Lobonţ.  Coman, varianta de schimb, a luat gol pe colţul lui în Madeira şi a greşit grav acum o lună la Sarajevo.

Cum selecţionerul e ranchiunosul ideal, Lobonţ plăteşte mai mult pentru gafa de la Constanţa decît pentru statutul de rezervă la Fiorentina. Piţurcă a mai convocat şi alte rezerve, de multe ori a folosit naţionala pe post de sanatoriu şi de instituţie de reintegrare în circuit a celor care lustruiau diversele bănci. Tamaş, de exemplu, face tuşa la Celta, dar la lot n-are rival. Alt exemplu de principiu enunţat ca să fie dat la o parte.
Apropo, Piţurcă o fi urmărit rezumatele Ligii?  Chivu a zbîrcit-o rău la Valencia,  cu toate astea cu Belarus vom avea în apărare un căpitan ieşit din formă şi-o rezervă. Tot la rezumate putea fi văzut unul Hleb, bielorus, care a dat gol pentru Arsenal, echipă cît Celta, Roma şi Fiorentina la un loc. Băiatul ăsta, Hleb, vine pe stînga, adică pe dreapta noastră, de unde lipseşte Ogăraru. Îl va aştepta Bădoi, cu mîinile goale.

„Sînt dezamăgit. Îmi făcusem iluzii că voi fi convocat, mai ales că meciul cu Belarus e pe Ghencea, unde m-am simţit întotdeauna bine” — George Ogăraru

Comentarii (84)Adaugă comentariu

rahoulle (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:11

domnule buzarin de ce credeti ca a fost titular ogararu ieri? stiti ca in ultimele doua etape de campionat heitinga a fost titular si ogararu nici macar n-a intrat din postura de rezerva? stiti ca in tur in norvegia n-a fost folosit..stiti ca-n tur ajax a castigat lejer iar in meciul de ieri au fost folositi jucatori ce de obicei sunt rezerve sau jucatori ce au revenit dupa accidentari: ogararu rosemberg etc…a fost doar in meci…ia vedeti in ultimele 5-6 cat a jucat? bine as fi fost de acord cu convocarea lui dar cand scrieti ceva argumentati obiectiv nu atacati orbeste cu argumente palide

poor text format (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:15

Piturca = Part.
Poate in 2010.

Liviu (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:15

Subtire articolul. Corect, aveti dreptate in ceea ce scrieti, dar …… atat. O fi ziar de sport, dar chiar asa…….. sec?

Ursu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:22

Piturca a fost si va fi intotdeauna slab, dar marele lui defect va fi atitudinea sa vendicativa. Isi spala rufele folosindu-se de echipa nationala. Isi ataca fostii sau actualii adversari tot prin intermediul nationalei.

Eu m-am saturat! Vreau cei mai buni jucatori romani la nationala!

vali (8 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:23

De unde stiti dumneavoastra ca daca joaca Ogararu e mai bine decat cu Badoi sau P.Marin?
Stiati ca Ogararu joaca doar atunci cand meciurile lui Ajax sunt fara miza?. Verificati si o sa vedeti ca am dreptate.
Lasati-l pe antrenor sa-si faca treaba, bine sau rau, si comentati dupa eventualele greseli de tactica sau selectie!
Si inca ceva: Facem pariu ca macar una dintre Slovenia si Bulgaria nu castiga in Albania?

RAFI (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:24

echipa care al trebui folosita pe 7 octombrie:
Coman
ogararu goian chivu rat

oprita paraschiv mutu bostina

badea dica

Antrenor:…….necunoscut(oricum asa e si piti:):)

chilotzel (7 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:26

Icredibil ce se intampla la nationala shi la federatzie.Acesti oameni(PIturca,sandu shi dragomir)m-au facut sa nu mai pot urmari echipa nationala cu emotzii.Este o rusine ce se intampla acolo.
P.S:Toata lumea urla ca nu exista un portar la nationala…..oare acest piturca l-a vazut vreodata pe Albut de la Gloria??Shi sa ne mai lase cu Contra…..ca poate nu isi da seama ca acest fundas este cel mai slab fundas din primera division(la nationala trebuie convocatzi jucatorii care sunt in forma nu cei care au fost candva buni)

daemon (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:30

Intre noi fie vorba, practic nu exista jucator la nationala din momentul asta care sa nu poata fi subiectul unor argumente „beton” pro sau contra, depinde ce vrei sa spui sau pe cine sa vorbesti de rau. Ce e foarte adevarat e ca Piturca este extrem de incapatanat, dar tocmai d-aia tre sa ne bucuram ca lipsesc nulitati mentinute de Piturca, ca Pompiliu Stoica, Lobont si Contra. Totusi, un nucleu de jucatori trebuie mentinut, fie si un capitan intr-o pasa proasta. Nu Chivu e problema nationalei, ci jucatori cu varsta in crestere accelerata si eficienta in descrestere direct proportionala, cum e Rosu sau Ganea, care se adauga la cei deja mentionati si de care nu au mai ramas decat amintirile unei performante care ar fi putut sa fie.

Si pentru ca articolul il are pe Ogararu ca actor principal in rolul nedreptatitului, sa imi aminteasca cineva, va rog, care a fost ultimul meci mare al lui Ogararu, fie la Steaua, Nationala sau Ajax, care sa califice neconvocarea lui ca nejustificabila… nu ca n-ar fi un baiat de nota 10 si un jucator cu potential poate tot pe-acolo.

sepultribe (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:31

buzarin are perfecta dreptate.Idiotu asta de piturca o sa cheme jucatori de afara chiar daca ajung baieti de mingii.o sa distruga umbra asta de echipa nationala asa cum a facut si la steaua.m-as bucura daca piturca a auzit declaratia antrenorului de la Lyon :steaua este mai buna decat la meciul cu Liverpool. piturca este atat de orgolios incat nu isi va recunoste niciodata propriile greseli.Asa ca buzarine poti sa scrii 1000 de astfel de articole ca pe piturca tot in fund il doare

vali (8 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:33

chilotzel

Cam ce crezi tu ca va face un portar ca Albut( bun, dupa parerea mea) intr-un meci cu miza?
Nu cred ca Portarul este punctul slab la nationala ci mai degraba
mijlocasii centrali, acolo unde dupa accidentarea lui Radoi si iminenta retragere a lui Munti suntem total descoperiti. Codrea e prea lent, C. Lazar inca nu are experienta internationala, Ov. Petre are nevoie de macar 6 luni, poate doar Paraschiv……

Phantom (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:33

Piturca asta ne baga la sanatoriu…. tre sa fi cretin sa convoci un Tamas care freaca menta si banca de rezerve pe la Celta (apropos’…cum naiba a ajuns acolo?) si sa nu convoci un Ghionea, sau sa il lasi pe Ogararu acasa cand nici macar nu ai rezerve pe postul de fundas dreapta…nu mai zic de titular.

in rest…propun sa mergem pe la biserica sa dam acatiste ca o sa avem nevoie…

cu bine

RAFI (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:36

piturca sa schimbat mult si din pacate banul mai face o victima…Victor-giovani-piturca=multa love

kop (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:37

vin si eu si spun.

Daca Ogararu face tusa la Ajax si nu e bun, de ce e bun Tamas? Avem fundasi centrali buni in tara. Ghionea si Goian de la Steaua, Moti si Stefan de la Dinamo. Titulari incontestabili la echipe de cupele europene. In plus Petre Marin e batran. Unde e viitorul pe partea dreapta? De ce nu se incearca macar o sansa lui Ogararu de rezerva la nationala. De adus in atmosfera nationalei. E tanar, are viitorul in fata.

Nu inteleg si basta.

N-am vazut inca cei alesi din campionatul intern. Vor fi alte discutii si aici.

Atacanti avem. Niculae tre sa fie foarte bun sa ia fata atacantilor lui Dinamo acum. Mai este Oprita pe dreapta mijlocas sau atacant… sunt solutii in atac.

In aparare insa lucrurile ma depasesc.

timotei (6 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:39

DACA-L CHEAMA PE OGARARU NU O SA JOACE LA AJAX ASA CUM S-A INTIMPLAT PINA ACUM CU MITEA SI LOBONTZ .SUNT PARSIVI OLANDEZII .EU UNUL II DAU DREPTATE

Emil-Mircea (13 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:40

Care principii domnule Buzarin? Astea sunt niste bazaconii expuse celor care inghit momeala..Sa nu se spuna cumva ca selectionerul Romaniei face lotul si echipa de start asa,dupa ureche, si dupa cum ii dicteaza constiinta sa (careia spiritul vindicativ ii ingradeste obiectivitatea ) sau mai grav chiar ,anumite grupuri de interese din jurul echipei nationale .

cristi (23 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:40

problema e mediocritatea lui piturca in general, nu numai cind vine vorba de convocari. e o esenta pura: omul asta gindeste mediocru, vorbeste mediocru, se imbraca mediocru, se tunde mediocru, doarme mediocru si, normal, antreneaza mediocru. rezultatele echipei nationale sunt contaminate de mediocritate, federatia e atinsa de aceeasi maladie, articolele scrise despre piti sunt mediocre, talkshow-urile la care apare sunt mediocre.

sorry pt repetitie, dar cind aud numele ‘victor piturca’ mi se aprinde instant un beculetz in minte. un singur cuvint: MEDIOCRU

Resonantz_sb (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 18:56

Cu toate ca m-am bucurat cand l-au pus pe piturca antrenor, acum regret mult.Din pacate pentru noi, este un om incapatanat si orgolios. Pai dupa meciul cu Bulgaria, toata lumea in sondaje il dorea pe Coman, dar Piturca l-a bagat tot pe Lobont si a facut asa cum a vrut el. Acum, de ce nu joaca tot Lobont, oare d-l Piturca vede cu o oarecare intarziere? Eu cred ca genul lui Piturca este astfel: daca toata lumea vede alb, el vede negru.

Catalin (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:01

domnilor, avem o problema!
Nu putem sta pana in preliminariile urmatoare si apoi in functie de rezultate sa il judecam pe „pitzi”. A avut sansa lui, am pierdut deja niste calificari pe mana lui, nu inteleg de ce inca mai antreneaza echipa noastra nationala! Comentariul de mai sus cu „MEDIOCRU” e 100% acurat. Chiar nu putem sa incercam altceva?! Avem destui la coada: Sabau, Lucescu (cel mic), Oli, Rednic, etc. Io zic sa toti cei enumerati sunt peste Piturca.

Piti, Piti, Piti lasa-neeeee, lasa-neeeee!!!!!!!!!!!

Maryo77 (13 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:03

bai nene ogararu asta e mai bun dekt badoi si da randament pe postu asta de fundas dreapta..in atac sa joace marica k e in vana iar la mijloc lazar k e prea fotbalist..mizati pe tineri pt k o data si odata vor venii rezultatele..

vasilica (38 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:04

Sa fim seriosi si cu nationala. Atata vreme cat Mitica si Sandu sunt acolo unde sunt nici la nationala nu o sa avem rezultate. Totul e controlat de Giovani Becali la nationala. Este dezastru ce se intampla si ma mir ca noi romanii acceptam totul asa de usor si pe deasupra cei care sunt implicati in fenomen sunt complici si implicati in murdarie pana peste cap.
Rusine Sandu et Co !!!!
Performante o sa avem atunci cand asa cum schimbul de antrenori in campionatul intern s-a facut(fiindca patronii si-au dat seama ca cu antrenorii vechi nu avem ce cauta in Europa!!!) o sa se faca si schimbul de conducatori din FRF si Liga!!!
Jos Sandu si Miticii de tot felul!!!!

OMG (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:07

TERRORIST ATACK IN NEW YORK LIVE http://www.fotopipe.ro

paianjenulderanjat (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:07

La inaltime ca de obicei Alin… Felicitari Buza pt prestatia din emisiunea lui Fl Calinescu. Mircea

Maryo77 (13 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:08

dani coman

ogararu ghionea chivu rat

lazar

badoi cocis dica mutu

marica

Cristian (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:09

Echipa ideala ar fi aceasta:

portar: Coman
fundasi: Ogararu
Ghionea
Goian
Rat
mijlocasi:Nicolita
Radoi
Paraschiv
Rosu
atacanti: Marica
Mutu

Adi (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:09

„Piti Piti lasa-ne lasa-ne eee!!”
Tare mi-e frica ca vom auzi aceste scandari dupa un meci al nationalei la cum se fac selectionarile la noi. As vrea sa vad si eu odata ca sunt chemati la lot cei mai in forma jucatori care au meciui in picoare si experienta in meciuri tari. Avem 3 echipe in cupele europene care nu joaca chiar asa rau. Poate ca ar fi indicat ca pe scheletul lor sa se construiasca o nationala puternica cu mici insertii ale jucatorilor valorosi de afara ( Mutu Chivu Marica etc )
Pun pariu ca Danciulescu nu o sa fie iar convocat desi mie mi se pare ca joaca foarte bine la dinamo, facand faza defensiva foarte bine si alergand mult. Steaua are clar cel mai bun cuplu de fundasi centrali din tara, sper ca macar unul dintre ei sa faca pereche cu Chivu, pt ca amandoi sunt cu mult peste Tamas. Deasemenea Nesu a jucat bine ultimele meciuri si credca ar merita o convocare.
Nu mai comentam neconvocarea lui Ogararu pt ca e clar o ambitie prosteasca din partea lui Piti care in marele lui ORGOLIU nu poate sa accepte ca fostul stelist chiar poate fi o varianta pt marea sa echipa.
Si iarasi il vedem pe gigantul Petre un jucator foarte simpatic insa trecut de prima tinerete si care greseste 90% din pasele care le da ..No Coment…va fi sigur titular incontestabil. Dorinel Munteanu mai lipseste titular ca a anuntat ca mai joaca vre-o 5 ani si ne putem baza pe el si la mondiale.
Asta e ..sa speram ca vom face ceva, desi viitorull nu prea suna bine!

armanovici (17 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:11

Buzarine, esti paralel cu fenomenul…Imi place sa te ironizez…Nici macar nu iti citesc articolele, postez pentru a iti transmite ca esti o nulitate in fotbal, un nevertebrat…Si sunt convins ca imi citesti mesajele pentru ca din ceea ce vedem sapt de saptamana la Recurs esti mai curios ca o gravida in luna a 8-a.

Hai noroc, esti mai haios „ca Columbeanca”!

1stelist (91 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:12

Sunt stelist ( se vede si in nick ) si cred ca Ogararu a fost o pierdere importanta pentru Steaua : era bun in dribling , out-urile erau batute lung pe oamenii din careu , avea viteza , era bun in aparare si lista poate continua . Aceste calitati cred ca ar putea sa-l impuna foarte usor si la nationala tinand cont de situatia jucatorilor selectionati . Desigur ca a fost vinovat la infrangerea cu Olanda din Giulesti dar pierderea acelor trei puncte nu a insemnat automat si descalificarea ; calificarea s-a pierdut de intreaga echipa in meciurile ce au urmat acelei intalniri . Tineti minte ca Roberto Baggio a ratat un penalty pentru Italia , la loviturile de departajare , intr-o finala de campionat mondial . Lui cum i s-a dat sansa sa reapare acea greseala si sa joace un nou campionat mondial ?
Cred ca Ogararu este un talent cum rar se vede in ultimul timp in Romania , pacat ca Piti nu vrea sub nici un chip sa-l reconvoace . Treaba lui , face ce vrea dar VREAU CALIFICAREA , VREAU EURO !!!

alex integrame (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:12

piturca asta e un magar!

alex integrame (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:13

ce ai cu ogararu, domnule piturca?

Cristian (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:14

Atata timp cat Mutu va juca la nationala Contra va fi titular..Clar? Sa nu intrbati de ce.

socosa (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:15

ogararu joaca nimic la ajax badoi joaca meci de meci fb . nu coman

badoi chivu tames rat

petre lazar dorinel dica

mutu marica

Emi (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:16

Alin, Piturca de data asta nu a gresit ca i-a lasat acasa pe cei care i-a lasat. Lobont e sub Coman, oricate greseli ar face Coman, e chiar sub Carlos. Daniel Niculae dupa mine nu este, nu a fost, dar nu stiu daca va fi un atacant de nationala.

Ogararu posibil sa nu se potriveasca tacticii lui Piti. Ogararu urca mult in atac, iar la nationala sa faci asta e cam riscant. Sa nu uitam la Steaua era tot timpul in atac.

Apropo Lobont poate a aparat ceva cu Albania, dar Albania nu se compara cu Bulgaria, niciodata. Ca dovada de altfel Romania a si castigat cu Albania iar cu Bulgaria nu.

Esti foarte subiectiv articolul asta. Daca scrii articole doar asa, ca sa guste publicul, mai bine abtine-te. Acum se cer lucruri obiective, scrise inteligent. Asta pentru oamenii care pot.

patatu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:20

cu parere de rau, Piti- o trompeta nationala

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:22

In dl Piturca poti trage cam din toate pozitiile, dupa aparitia televizata de la B1tv, si mai ales dupa primele 2 meciuri din preliminarii. Are calitati ca orice antenor, mai multe sau mai putine, dar este mult prea inflexibil si nu accepta sfaturi.
Nu stiu daca problema la nationala este legata numai de Ogararu si Lobont/Coman. Mai este si jocul echipei care „sufera”, vorba francezilor.
Daca ne amintim putin meciul cu Albania, ajungem la niste concluzii mult mai triste legate de nationala. Sincer nu stiu daca cu sau fara Ogararu, Badoi, Lobont sau Coman, vom juca altceva decat in meciul cu Albania.
Sa ne bucuram ca avem 3 echipe in cupele europene, si, totusi sperante cu nationala intr-o grupa accesibila. Pentru ca, vorba dlui Vochin, daca nici din aceasta grupa nu ne calificam, nu mai putem invoca nici o scuza.

Cristian (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:24

piturca esti cel mai mare dusman al nationalei….esti un ratat

Rio (19 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:26

nooo…io cred k mai bine ar fi titular jiji pe dreapta

cataduru (8 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:27

Acum chiar nu vad de ce-l mai atacati pe Piturca, in afara de Ogararu ceilalti sunt pleava, doar fundashul dreapta al Ajax-ului merita cel putin sa fie rezerva.
Piturca a facut niste miscari extravagante (doar 8 stranieri convocati.. ooo) dar se pare ca pentru poporuyl de chibitzi tot nu e bine. De ce nu asteptati sa-i vedeti si pe ceilalti printzishori convocatzi din campionatul intern (cat a mai urlat lumea ca nationala trebuie sa se bazeze pe scheletul Rapid-Steaua-Dinamo) si apoi sa aruncati cu roshii in selectioner.
Departe de mine gandul sa-l apar pe arogantul brabugiu, dar momentan da dovada de adaptare la realitatea fotbalului intern … sper sa nu greseasca, chiar daca mie nu-mi place, o noua calificare ratata ar fi nasoala pentru Romania.

1stelist (91 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:31

OFFTOPIC :
am si eu o intrebare : acum cateva saptamani am vazut o stire la un post ( nu tin minte care ) in care se spunea ca Neaga ar putea sa revina in iarna ( sau pana in iarna ) la Steaua . a mai vazut cineva ceva legat de asta ?

miller.andy (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:34

coman- rat,chivu ,goian,ogararu- rosu,paraschiv,dica- mutu ,marica- badea

sorinaccio (64 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:38

Andrei, in stilul asta totdeauna putem sa reprosam ceva oricarui selectioner. Pana si tu ai, dupa parerea mea, unele sofisme.
Astfel, Lobont e bine ca scapam de el si punct.
Daniel Niculae e rezerva la Auxere, nu-i nici un dubiu: echipele serioase baga in Cupa UEFA rezervele, asa ca nu tine argumentul ca a jucat; la fel si cu Ogararu, chiar daca aici e vorba si de incapatanare. Totusi, pana la proba contrarie, Ogararu e rezerva certa la Ajax. Cand va juca titular cu PSV, atunci mai vorbim.
Eu cred ca abia acum Piti incepe sa aiba principii cat de cat clare de selectie.
Iar la Tamas, cred ca a fost odihnit in UEFA pe baza logicii enuntate mai suus. Din cate stiu eu, in campionat a jucat pana acum. Si apoi e vorba de un titular cert care a confirmat pana acum. Cu bulgarii a luat rosu din cauza lui Maftei parca.
Iar de Chivu nu mai discutam, ca daca nu ar fi convocat ai avea record de audienta pe blog!
In rest, tu pe cine ai propune fara sa ai contestatari? Hai sa recunoastem ca e greu sa faci selectia fara a fi contestat!

dream (16 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:43

cristi Says:

September 29th, 2006 at 6:40 pm

EXCELENTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!

oana_lobby (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:58

Lobont nu a fost convocat la nationala!!! Sincer nu ma asteptam la aceasta decizie… mi se pare complet aiurea! Sa fim seriosi, daca Bogdan a gresit la meciul cu bulgarii (eu nu sunt de acord, deoarece si fundasii trebuia sa-l ajute), nu inseamna ca nu mai trebuie convocat. In nici un caz „marele” Coman nu e mai bun decat Lobont sau decat Matache de la Dinamo. Daca e asa bun, de ce nu joaca la o echipa din strainatate??? E prea valoros si nu vrea sa-si paraseasca echipa de suflet, Rapidul??? De nenumarate ori Coman a gresit la Rapid, asa ca nu-i mai luati atat apararea. Consider ca este o mare greseala neconvocarea lui Bogdan, dar sincer nu am ce sa-i cer lui Piti. Deja m-am saturat de atatea calificari ratate… E timpul sa facem ceva, sa demonstram ca suntem o forta, insa acest lucru nu se va intampla daca chemam la nationala numai stelisti si rapidisti, pt ca, vezi Doamne, Dinamo nu are jucatori de nationala!!!

hypno (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:03

Piturca e tampit ! punct ! Cred ca o sa ajungem in curand sa huiduim nationala noastra draga si sa aplaudam echipele de club care fac legea in europa cu jucatori care nu-s nici macar rezerve la nationala noastra de elita. Va doresc mult succes in continuare domnu’ Piturca, eu promit sa-mi platesc abonamentu tv ca sa pot vedea echipe adevarate la turneele finale. Spor la incasat comisioane pentru promovarea expiratilor !

Ionut (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:05

Ogararu nu joaca la Ajax decat in meciurile fara miza in care sunt folosite REZERVELE! Si daca dupa meciul cu Bulgaria in cereati insistent pe Coman in poarta, acum de ce ii cautati nod in papura?!

M-am saturat de articole stupide ca acesta! „Hai sa ne mai luam de piturca, parca nu l-am mai atacat de mult!” Si dupa aceea va intrebati de ce nu va mai primeste la conferintele de presa… faptul ca e un antrenor si un selectioner slab nu insemna ca trebuie sa il criticati aiurea ca in cazul de fata.

Si mai terminati odata cu lobby-ul asta pt ogararu ca deveniti agasanti!

sorin ovidiu vantu jr (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:10

pitzurca ie cel mai incapatanat dintre toti incapabili pe care i-am vazut. daca nu te duce capu sa faci cea mai buna echipa care este mai mult decat evidenta, datorita lipsei de variante, te dai la o parte. mie mi-ar fi rusine de asi intra in pamant daca as aduce argumentu „ogararu nu joaca”; cat joaca lobont (postul de portar fiind unul muuuult mai important decat cel de fundas stanga?; tamas joaca? sa fim seriosi, piturca nu il „inghite” pe oga fiindca acesta a dedicat titlul 22 lui w. zenga cel care l-a inlocuit la steaua. am scapat de acoliti ai lui giovanii si am dat de sclavii propriului orgoliu prostesc!

andrei (8 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:47

pana la urma sa-i acordam credit lui pitzi poate stie el mai bine ce face

Zoro (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:50

Coman e peste Lobont. Nu uitati ca Lobont a avut la dispozitie tot returul din italia – jucand meci de meci – sa demonstreze ca merita sa fie titular si i-a convins ca nu poate apara constant la nivel inalt.

Ogararu cred deja ca e subiect inchis. Cu cat ne stresam mai tare ca nu avem alta solutie (de-aia Steaua are in lot dinozaurul Marin si-un israelian pe postul ala, Dinamo pe Blay iar Rapid pe matusalemicul Badoi), cu atat se streseaza mai tare Piti sa nu il ia. Plus ca o echipa ca Ajax isi ia jucatori pe care sa ii integreze progresiv in lot, ca lotul nu e format doar de 11 oameni (ca Steaua pe vremea lui protasov).

Ogararu va strange probabil sezonul asta 15-20 de meciuri in campionat/Uefa/cupa olandei. A jucat deja in 6 din cele 10 meciuri oficiale ale lui Ajax. Cate a jucat Chivu? 4! Cate a jucat Tamas? sa zicem 2 (desi in unul a evoluat 14 minute). DAcaii aducem in comparatie pe Goian, Ghionea si Moti (hai sa zicem ca R. Stefan e tanar si are prea putina experienta), CHivu si Tamas ar fi rezerve.

La mijloc e aceeasi situatie, Paraschiv, Margaritescu si Lazar confirmand in Europa cu mult peste experimentele Rosu, Petre si Codrea, dar nu si in ochii selectionerului.

Singura discutie ar fi la Marica. Aveti grija ca la Sahtior nu joaca varf impins, ci e retras pe extrema dreapta (de unde l-a torturat pe chivu in meciul cu Roma) Varf impins joaca brandao. De aici, concluzia logica ar fi sa joci cu 2 mijlocasi centrali rai (dintre paraschiv/Margaritescu/Lazar) iar in fata lor tripleta Marica (dr) Dica (central) Mutu (stg). Pentru varf impins din nou sunt solutii (V.Badea/Niculescu/Ganea) care joaca excelent meci de meci in campionay si in Europa, dar Piti nu ii vede. Echipa mea ar fi:

Coman
Ogararu Moti Ghionea Rat
Paraschiv Lazar
Marica Dica Mutu
Niculescu

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:56

pt Zoro:
excelent comentariu! detaliat, la obiect, foarte documentant si argumentat; felicitari si la mai multe! Sunteti de acord dle Buzarin?

simplu (4 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:57

nu stiu ce e atat de greu de inteles … piturca e o nulitate … un om si un antrenor de nimic , un caracter mizerabil si face convocarile dupa mintea lui de curca beata! am mai spus o si o s o spun in continuare : dak ekipa asta vrea sa mai ajunga vreodata la un turneu final trebuie sa se renunte atat la piturca , cat si la marile valori lobont contra chivu si mutu … kre markeaza mai mult in afara terenului decat in meciurile ekipelor la kre activeaza.
de unde pana unde e kivu capitanul si titularul indiscutabil al acestei nationale? eu unul kiar nu inteleg… joaca slab la roma, nu rupe gura targului nici la nationala si totusi nu poate fi scos din ekipa… dubios e putin spus despre mutu nu am ce sa mai zic… un viitor sef al lumii interlope , pe cand lobont si contra sint 2 baieti kre au avut la un moment dat un imens potential pe kre l au irosit … fiekre cu viata lui .. ma rog … hai romania! (unde nu stiu .. la euro 2008 sigur nu )

RomaniaFootball (16 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 21:07

pt Simplu:
daca echipa vrea..poate ca noi vrem ceva mai mult decat echipa sa ne calificam…desi sunt covins ca si ei vor, n-ati vazut meciul cu Albania?

Comentează